11036 посетителей онлайн

Россияне заявили о готовности принять гарантии безопасности для Украины от США, - Буданов

Буданов: РФ готова принять гарантии безопасности для Украины от США

Глава Офиса президента Украины Кирилл Буданов заявил, что на переговорах российская сторона согласилась принять гарантии безопасности для Украины от США.

Об этом он сказал в интервью для "Мы - Украина", сообщает Цензор.НЕТ.

РФ согласилась на американские гарантии для Украины

"На прошлых переговорах российская сторона, к примеру, прямо сказала, что гарантии безопасности, которые Украине предлагают США, они их примут. Те гарантии, которые предлагаются Соединенными Штатами, они прямо говорят, что да, ну мы будем вынуждены, мы готовы их принять. Для Украины это наши гарантии, а им придется их уважать", - заявил глава ОП.

Буданов добавил, что в вопросе гарантий безопасности для Украины видит "определенный прогресс".

Он предположил, что гарантии безопасности будут активированы параллельно с завершением войны, однако признал, что это "не единственная позиция".

Топ комментарии
+49
Сша в якості гарантій запропонували бути наглядачами і надавати розвіддані. Тобто коли рашисти знову полізуть, сша нас попередять що потрібно тікати з України. Ну і яким боком це зупинить рашистів? Зашибісь гарантії. Це тей же будапрешьський меморандум тільки вмазаний гівном з обох сторін
показать весь комментарий
28.02.2026 20:26 Ответить
+23
І навіть Буданов пішов у кловани (мабуть вірус-95, або бабло).
Кацап не бреше тільки в одному випадку - коли мертвий.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:32 Ответить
+19
Дебіл. Які гарантії безпеки Тромб обіцяв, що даже рашисти на це погодились? Можете собі представити що то за гарантії якщо рашисти категорично проти будь який іноземних військових на території України. Впевнений на 1000% що цю пропозицію Віткоф привіз Тромбу від Х'уйла. Мовляв пообіцяй лохам якусь куйню яка нічого не варта аби вони погодились на капітуляцію.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Напівправда з одночасним замовчуванням іншої частини правди є маніпуляція.
Справа в тому,що
"Росіяни заявили про готовність прийняти гарантії безпеки для України від США-Буданов",
лише після здачі решти Добасу,неокупованого,тобто переговори зайшли в тупік.
показать весь комментарий
01.03.2026 19:16 Ответить
кцпам нема різниці чим дупу підтирати чи будапештом чи трампом
показать весь комментарий
01.03.2026 19:15 Ответить
А ті гарантії безпеки від США хочаб існують? Чи Трамп дав слово пацана?
показать весь комментарий
01.03.2026 17:36 Ответить
Є, гарантують гарантовано прогарантувати гарантії гарантіями. Пригадайте он скільки війн трампон завершив, даже нові розвязує щоб завершити. А тут якісь гарантії, да як два пальця гарантовано об асфальт.
показать весь комментарий
01.03.2026 16:15 Ответить
Якось все дуже конспірологічно, занадто
показать весь комментарий
01.03.2026 16:10 Ответить
показать весь комментарий
01.03.2026 16:05 Ответить
А для чого його шукати того союзника, все простіше простого. Елементарно, "мудраму наріду" потрібно порозумнішати і союзники самі прийдуть.
показать весь комментарий
01.03.2026 16:00 Ответить
Cat Black ти мені писав:"То приїжджай воюй. Чого наплював на присягу і втік до Америки?".
Тої країн, котрій я давав присягу не існує з 1991 року. А нову присягу тій країні (кацапї), яка видавала автоматично свої паспорти усім ажаючим громадянам попередньої країни (СРСР) я не склав. У ці роки Україна дуже виділилась своїм дебілізмом: коли кацапія міняла автоматично паспорти СРСР на кацапські тут в Нью Йорку, то Україна вимагала виробляти українькі паспрти тільки в Україні. От ак і втратила чималу кількість українців. А от ти мав нагоду склсти присягу Україні і піти зхищатиїї. Ти так зробив?
показать весь комментарий
01.03.2026 14:51 Ответить
тр пропонує тільки наблюдати, а хто буде діяти в разі новой агрессії?
Та ще тр забороняє відповідати на удари рашистів... типа ескалація
І така двусмисленна фраза про те, що тр особисто буде вирішувати, чи було порушення з боку пу тривалим суттєвим... і чи буде агрессор наказан...
ОБСЄ 20 тис.порушень зафіксувало і що? Бросило свою сотню новюсеньких тойот рашистам і наківало п'ятами...
Якщо в 2014 та 2022 дядько сем все ще спостерігає, потрібної зброї навіть не продає, та обмеження встановлює на те що продає... адже пу погрожує своєй ядеркой шарахнути... то з чого би то тр допоміг завалити пу після підписання з ним надцятой мирной угоди, яку пу точно порушить, як після зняття санкцій сил набереться?
Адже свою ціль пу не досяг... типа першопричини не устранив
Ці переговори доя пу ширма - лише тягнути час, не нарватися на нові санкції і не разозлити тр, то й усе
показать весь комментарий
01.03.2026 14:45 Ответить
тобто нам примарні гарантіі
москалям лугандон та зняття санкцій
Потужно!!!
не дарма народні гроші пропивають на
договорняках
показать весь комментарий
01.03.2026 14:29 Ответить
показать весь комментарий
01.03.2026 13:56 Ответить
Вирвано з контексту. Х.. погодиться тоді, коли Україна виконає всі його хотєлкі. Тобто, капітулірен.
Все ж просто. Війну почав на знищення. Не вийшло, провів фейкові референдуми. А тепер ставить вимоги - ето наше, освобождайтє території іначє всех уб'єм. Гарантії мого крєпкого товаририща будут позже, я согласен. Але спочатку візьміть ці гарантії, мій товариш вам не дасть.
показать весь комментарий
01.03.2026 13:40 Ответить
Росіяни написали для Трампушки ті гарантії безпеки, в тепер готові їх прийняти. Оце і є вся краса гри.
показать весь комментарий
01.03.2026 10:21 Ответить
Які гарантії від США вони зараз спустошать всі свої склади на війні з Іраном, уе раз, а другий млова Арті гріна а він бивший слідак, каже дайте мені повноваження і я зберу папочку з доказами вербовки на буд.ва в 2013 в Шеремет'єво
показать весь комментарий
01.03.2026 09:43 Ответить
Мова еде про Будапешт, та новi гарантii, чи з дименцiйником-трам.ездолом, а чи й з його наступником.
показать весь комментарий
01.03.2026 09:32 Ответить
Тільки є проблема, США не пропонують ніяких гарантій.
показать весь комментарий
01.03.2026 09:24 Ответить
Неяких переговорів з Московією поки в США президент Трамп.
показать весь комментарий
01.03.2026 08:44 Ответить
Афганістан не був агресором, в Україна-агресор по поняттям Трампа, тому нам зброю не дають дарма, в продають як агресору через треттї країни.
показать весь комментарий
01.03.2026 08:08 Ответить
А що, гарантії безпеки від власної ракено-ядерної програми Україну не влаштовують? Трамп за щокою смачніше?
показать весь комментарий
01.03.2026 08:04 Ответить
В навіщо це ?
показать весь комментарий
01.03.2026 08:03 Ответить
Гарантії безпеки для України це сама Україна, її Збройні Сили. Все решта - просто слова, тим більше в цей час.
показать весь комментарий
01.03.2026 07:16 Ответить
То нема ядерки. Кучми здали і ніхто їх не судить, з гарантіями кинули, то ми тепер маємо ще й воювати за все НАТО, від якого путлер вимагає відкату до 97-го року?
А чого ж ти втік до Німеччини і не воюєш? Наплював на присягу і хочеш щоб замість тебе хапали хворих і відправляли на смерть, і навіть не закликаєш мобілізувати здатних воювати, що тренувались і давали присягу, бо сам такий і втік, і плювати тобі на Україну, тебе хвилює тільки зловтішання і вічна соціалка. Щоб знищити кілька мільйонів кацапів, мають полягти кілька мільйонів українців, а їх нема фізично, бо такі як ти повтікали, інші бики в тилових частинах, молоді відставники, охоронці, силовики заброньовані, офіцери, що можуть тільки командувати, і т.д. І ти це розумієш, але на результат тобі плювати!
показать весь комментарий
01.03.2026 06:59 Ответить
Начиная с1925года Советская Россия заключила58 договоров,соглашений, конвенций с другими государствами. 45(!) из которых она нарушила,прервала или вышла в одностороннем порядке. Из 12 Пактов о ненападении, заключенных с 1925 года были нарушены 10(!), из которых4 уже после 1945года. Из 18 союзнических соглашений нарушены15, из них12 после1945года.Уже после войны СССР заклю-чил с1946 года 6 договоров о мире и из которых 3(!) были нарушены к 1957г. (Конрад Аденауэр - Канцлер Германии-
« Воспоминания»-2том.)

"Но как показал 2014 год, когда произошла российская аннексия Крыма и оккупация части востока Украины, Будапештский меморандум не стоит бумаги, на которой он был написан. Москва не выполнила свои обязательства по нерушимости границ Украины. Ни США, ни Великобритания не признали гарантии, предоставленные Киеву, юридически обязательными", -говорится в статье. «Die Welt»
показать весь комментарий
01.03.2026 06:58 Ответить
показать весь комментарий
01.03.2026 06:56 Ответить
Донбас віддайте... кцпи сказали про гарантії, щоб Трамп додавив з Донбасом.. Тепер хід за Київом....х..йло відфутболив мяч на поле ЗЕ
показать весь комментарий
01.03.2026 04:08 Ответить
Керівник Офісу президента України Кирило Буданов заявив, що на перемовинах російська сторона погодилася прийняти гарантії безпеки для України від США. Джерело: https://censor.net/ua/n3602929

Від США, чи від Трампа? Рудому вірити, то себе не поважати.
показать весь комментарий
01.03.2026 01:07 Ответить
Ти розкажи, ти ж в нього під столом сидиш
показать весь комментарий
01.03.2026 00:58 Ответить
Так то то воно так але не захистили від талібів.
показать весь комментарий
01.03.2026 00:50 Ответить
СТАТУС ОСНОВНОГО СОЮЗНИКА США ПОЗА НАТО мав Афганістан і як це йому допомогло? 1.5 трл баксів США вклало у війну в Афганістані, а скільки американської зброї США залишили талібам ніхто не прорахує, але не так вже і мало,адже зброї на американських базах в Афганістані було дуже багато...
показать весь комментарий
01.03.2026 00:16 Ответить
А Україна готова прийняти ці гарантії США, за підписом Трампампампа?
Воно тут пише, через хвилину: - небуло такого...
От хіба шо кожному москаль якийсь шуруп у голову, з радіодетонаром, вкрутити й тримати пальця на кнопці.
А трампу три таких вкрутити треба, шоб током било...
показать весь комментарий
01.03.2026 00:09 Ответить
У США нет главного. Лидера, который отдал бы такой приказ.
показать весь комментарий
28.02.2026 22:44 Ответить
у него выбора нет
из Вашингтона сказали верить в переговоры, буданов взял под козырек
показать весь комментарий
28.02.2026 22:44 Ответить
нелогічна
показать весь комментарий
28.02.2026 22:23 Ответить
Здачею дамбаса цілі сво не закінчуються. Там ще були десятки вимог. Про нові вимоги від Х'уйла ми взнаємо в процесі режиму капітуляції. А може і не взнаємо поки нас не посадять в вагони-теплушки
показать весь комментарий
28.02.2026 22:16 Ответить
СТАТУС ОСНОВНОГО СОЮЗНИКА США ПОЗА НАТО мав Афганістан і як це йому допомогло? Краснов підписав БігДіл з Талібами.
показать весь комментарий
28.02.2026 22:11 Ответить
І ще МАЛЕНЬКИЙ ньюансик, параша погодиться на ""гарантії "" ПІСЛЯ здачі Донбасу, тобто після "випалнєнія всєх задач сво"...
показать весь комментарий
28.02.2026 22:11 Ответить
ГАРАНТІЇ БЕЗПЕКИ БЕЗ КОНГРЕСУ І БЕЗ СТАТУСУ ОСНОВНОГО СОЮЗНИКА УКРАЇНИ США ПОЗА НАТО, ВІД ЯКИХ ,СВОГО ЧАСУ ,ПЕРЕД ВІЙНОЮ ВЗРАДА ВІДМОВИЛАСЬ ЦЕ Є ДОЗВІЛ РАШИСТАМ НА МАЙБУТНЮ , ПОВНУ ОКУПАЦІЮ УКРАЇНИ
показать весь комментарий
28.02.2026 22:06 Ответить
економічні процеси не прив'язані до якоїсь конкретної дати, тому конструкт може почати рушитись у будь-який момент. Слідкуйте за банкрутствами регіональних бюджетів, які вже почались.
мішуткін і ********** пару днів тому вже їздили путіну по вухам з цього приводу.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:53 Ответить
Вони справедливі - намагаються розігрівати обидві сторони в міру сил та можливостей)
показать весь комментарий
28.02.2026 21:48 Ответить
Трамп - я гарантую !
Трамп (наступного дня) - а я пожартував !
показать весь комментарий
28.02.2026 21:48 Ответить
Гогілашвілі, який ймовірно є громадянином Росії і з яким проживає Буданов так передав Буданову маляву з Кремля.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:47 Ответить
А прогнозована у 2026-му криза неплатежів на росії буде, чи вже треба зачекати до 2027?
показать весь комментарий
28.02.2026 21:46 Ответить
І вимогами до росії вийти з Абхазії, Південної Осетії і Придністров'я для укладення мирної угоди.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:45 Ответить
тю... так це ж гарантiя в гарантii...
показать весь комментарий
28.02.2026 21:44 Ответить
Да, из-за нашей ядерки, кацапы изойдут на кизяк.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:41 Ответить
Чому б ні адже гарантії безпеки для України від США діють аж з 1994 року. І навіть Афганістан мав статус основного союзника США як наприклад Ізраїль або Єгипет. АЛЕ ЦІНА ГАРАНТІЙ БЕЗПЕКИ від США БЕЗЦІННА БО КОШТУЄ ЦІНИ ЖИТТЯ ЦІЛОГО НАРОДУ. Гарантії виживання Українського народу це власна ЯЗ.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:36 Ответить
Даже більше ніж 20% території Врахуйте що рашисти в нас забрали ще й Чорне і Азовське море. Те ж саме з повітряним простором.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:35 Ответить
Я шо-та не понял... Кацапы согласны на присутствие войск члена наты в Украине? бульо-бульо, а такого ще не бульо.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:35 Ответить
Звичайно вони згодні прийняти те чого немає.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:32 Ответить
Не буде ніякого міру і ніякого життя поки не буде деокупована вся Україна. Представте собі яка в усіх і в тому числі в мене була депресія і слабкість щось робити чи жити повноцінним життям коли рашисти захопили крим і дамбас. В країні був занепад як життя під підвішеной під стелею сокирою. А тепер ще більшу частини України хочуть віддати. Про яку відбудову, чи процвітання чи навіть про життя і майбутнє наших дітей йде мова коли під боком будуть мільйони орків і корейців гострити ножі? Народжувати дітей чи будувати будинки щоб через рік знову все кидати і тікати за кордон з торбинкою за плечем? Це кінець України навіть якщо війна закінчиться на сьогоднішній лінії фронту.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:27 Ответить
Саме так, інтереси, а не воплі про то шо ми жертви.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:27 Ответить
+
показать весь комментарий
28.02.2026 21:22 Ответить
- Русіш культуріш?
- А *****?!
показать весь комментарий
28.02.2026 21:20 Ответить
100 % згоден...
Під разією навіть крісло в Радбезі_Оон ніколи не хиталось... Навіть натяку на якусь відповідальність та покаоання..
показать весь комментарий
28.02.2026 21:20 Ответить
Якась куйня не логічна...
Агресор каже, я не проти що третя країна , яка вообщє не при справах і не погрожує Україні , дасть їй гарантії..
А про покарання агресора, чи хоча б про фінансові штрафи - тиша...
Значить чергова Потужність, тобто ***** для народу
показать весь комментарий
28.02.2026 21:19 Ответить
Бо, він сам щойно підійшов. )
показать весь комментарий
28.02.2026 21:18 Ответить
Які це гарантії ...?
показать весь комментарий
28.02.2026 21:18 Ответить
Останнім таким блохером був Люська Абдристович який розказував що він і розвідник, і льотчик і танкіст і особо наближений до Зеленського і розвідки, а також він ще три роки назад розказував що кацапи от-от закінчаться і вимушені будуть піти на переговори і мір. А потім втік з України
показать весь комментарий
28.02.2026 21:17 Ответить
Росіяни заявили про готовність прийняти гарантії безпеки для України від США, - Буданов... Яка ганьба чути це від людини, яку навіть поважали до недавнього часу... Іспанський сором!!!
Звісно росіяни погодилися на гарантії безпеки від США. Бо це буде такий самий папірець як і Будапештський Меморандум. Написати там можно що завгодно... Але питання до наших переговірників, чи вірить вони самі особисто, що черговий папірець утримає російску свиню від наступного нападу?... Питання риторичне. Тому, що ракоцапи ніколи не зупиняться. Зараз вони виснажені, економіка йде шкереберть, сьогодні їм потрібно перепочити. Тим більше, що Трамп обіцяє скасувати санкції. Далі вони підуть на нас знову. І далі все буде таке саме: нескінченні консультаціі, рішучи засудження, обурливі занепокоєння. Реальність така, і це доведено неодноразово, що ніхто з цих "гарантів" ніколи(!!!) не буде воювати з Росією. Наприклад, є дуже просте рішення - закрити українське небо від атак - це не війна з Росією, це не додатковий війскових контингент на полі бою поряд з українцями, а просто захист українського неба. Це задача на сьогодні, а не десь там в майбутньому. І що ми чуемо від наших партнерів? Це - ескалація, путін образиться. Тому повірити сьогодні у якийсь папірець - це подальша втрата України, повзуча втрата. Можливо, остаточна втрата на подальшому етапі. Всі розуміють складність сітуации, але казати сьогодні про гарантії безпеки від будь кого, хто нам ніколи по справжньому не буде допомагати, або влаштовувати вибори чи референдуми на догоду пуйла - це самообман. Сьогодняшній трек перемовин - втрата часу, це танці навколо Трампа, на його догоду. Хто вирішує політичні питання? Ріелтор-забудовник, чоловік доньки рудого павіана? Невже ми настільки втратили нашу гідність? Невже ми дамо згоду на наше подальше поступове знищення? Судячи з промов таких як Буданов або Зеленський - виглядає все це саме так.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:16 Ответить
це допомагає оцінити якість гарантій
показать весь комментарий
28.02.2026 21:15 Ответить
Повна фуйня. Ніяки гарантії не будуть діяти до підписання так званої мирної угоди з рашкой, тобто, не будуть діяти ніколи. Гарантії надає лише ЗСУ
показать весь комментарий
28.02.2026 21:15 Ответить
Давайте просто подумаем. Гарантии безопасности. Что это такое вообще, и самое главное, зачем это Америке? Кто то всерьез думает что страна в 340 или сколько там миллионов мобилизуется и пойдет воевать и потенциально сгорит в ядерной войне ради чего собственно? Шансов Трампа на Нобелевку по миру в 2026 или 27 м году?
показать весь комментарий
28.02.2026 21:14 Ответить
Тому і не віддадуть. Немає ніяких переговорів. А Буданов із Зеленським місяць за місяцем, рік за роком розповідатимуть анекдоти фантастично тупому населенню.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:10 Ответить
Думаю, що ще гірше. Як щодо кордонів? Без 20% території? Розкажіть казку, як дід насрав в каляску. Дід тут - Трамп.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:08 Ответить
я поки що не брешу, бо тих гарантій перемовники тіпа біби і боби не дають, і ніколи не дадуть.
Тому не треба плекати марні сподівання і розхолоджуватись.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:07 Ответить
ВСІ "дивляться скептично". Балаболістичний режим і Балаболістична ракетна програма говорять самі за себе..
показать весь комментарий
28.02.2026 21:07 Ответить
...а після виходу з Донбасу,буде нова умова "пакіньтє Запарожьє і Хєрсон"(потім " Адєса тоже руцкій горад"(потім "Харькав,Кієв.."(((
показать весь комментарий
28.02.2026 21:05 Ответить
Треба назвати в честь міндіча)
Ім. тов. міндіча Кібуцний миморандум...
показать весь комментарий
28.02.2026 21:04 Ответить
Кацапи вимагають Донбас. Зе кожен день каже що не віддасть. Всі ці казки про переговори гра в наперстки перед тупими баранами. У неї можна грати роками.
показать весь комментарий
28.02.2026 21:03 Ответить
Кремль стільки разів підтирався Правом і Договорами.. а тим більше у них програмнамціль - нищити Українців шляхом руйнування Державності а насадження зневіри....
показать весь комментарий
28.02.2026 21:02 Ответить
Опачки.... Сцянина з екрану Марафону така Потужна що нема навіть потреби узгоджувати логічно між собою різні тези та заяви )))) рибка гупі все зхаває ...

В принципі а так ясно: зюзя все здав, а сам вихляє хвостом і Марафоном, щоб забалакати стратегічну поразку "за території Донбасу" , спричинену недолугим керуванням під контролем самі знаєте кого..
А з раzіянами ясно, що війну не припинять - будуть збирати резерви і одночасно тиснути руками вітькова і краснова, "авось сдаст больше нєжєлі Донбасс"..
показать весь комментарий
28.02.2026 21:00 Ответить
Дивно, а чого не найвеличніший заявля
показать весь комментарий
28.02.2026 21:00 Ответить
Росіяни заявили про готовність прийняти гарантії безпеки для України від США, - Буданов

Путін таки купив Трампа!? Ще раз купив... Два относительно порядочных ... ганстера... договорились...
показать весь комментарий
28.02.2026 20:59 Ответить
А шо в путлєра плани помінялись? - я шось пропустив?
показать весь комментарий
28.02.2026 20:58 Ответить
Справді? А які гарантії, що ти не брешеш? Ніяких гарантій цього нема і не буде.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:57 Ответить
Буданов бреше, а коваль звідкись знає плани путлєра... Хмммм...🤔
показать весь комментарий
28.02.2026 20:56 Ответить
От коли дадуть гарантії, а потім не виконають, тоді можна буде таке заявляти, а поки це пусте базікання базарної баби в коментах.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:55 Ответить
І ти приєднуйся!
показать весь комментарий
28.02.2026 20:52 Ответить
То приєднуйся!
показать весь комментарий
28.02.2026 20:51 Ответить
Так кацапы в курсе шо тем гарантиям ГРОШ ЦЕНА...
показать весь комментарий
28.02.2026 20:51 Ответить
С якже ПісДіл і БігДіл
показать весь комментарий
28.02.2026 20:50 Ответить
Це все слова - коли США прикриватиме Україну як Ізраїль - то це гарантії
показать весь комментарий
28.02.2026 20:50 Ответить
Єдина правільна відповідь 🤝
показать весь комментарий
28.02.2026 20:49 Ответить
мамарімапапасаша
показать весь комментарий
28.02.2026 20:49 Ответить
"... гарантії безпеки для України від США." Навіть роіся гарантувала...

показать весь комментарий
28.02.2026 20:46 Ответить
Але за це вимагають вихід з Донбасу і потім обвинуватять Україну в небажанні завершити війну.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:46 Ответить
А хіба ця заява нижче - це не ознака АТЧАЯНІЯ хйла як реакция на не можливість отримати ЧАЯННОЄ?

"Росія вийде з мирних переговорів, якщо Україна не віддасть Донбас, - Bloomberg "

ось що подало улюблене видання САМОГО ТРАМПА!!! Може це й забісило окурка?

Спеціальний посланець президента США Дональда Трампа Стів Віткофф пообіцяв, що не підпише мирну угоду між Україною і Росією доти, доки українці не будуть впевнені, що Москва більше не підніматиме проти них зброю. Про це пише https://nypost.com/2026/02/26/world-news/witkoff-vows-no-deal-to-end-ukraine-war-unless-kyiv-is-sure-of-peace/ New York Post.

"Ніякої угоди не буде, якщо Україна і її народ не повірять, що зможуть жити в мирі, якщо буде знайдено дипломатичне рішення. Це має бути кінцевий результат - реальність миру. Я вважаю, що для цього будуть потрібні жорсткі протоколи безпеки з боку Сполучених Штатів, підкріплені жорсткими протоколами безпеки з боку Європи. І ми поставили перед собою мету на першій зустрічі в Женеві - ми працювали довгі години - встановити це", - сказав він.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:44 Ответить
Знайди кращого союзника, в чому питання ?
показать весь комментарий
28.02.2026 20:43 Ответить
про які гарантії він торочить? Ніяких гарантій нема і не буде.
показать весь комментарий
28.02.2026 20:42 Ответить
Близько двох сотень винищувачів Повітряних сил Ізраїлю здійснили масштабний удар по іранських ракетах та системах ППО.

Це найбільший військовий авіаналіт в історії Ізраїлю.

Один із ударів був завданий по об'єкту в Тебризі на заході Ірану. Об'єкт використовувався підрозділом іранських ракет класу «земля-земля».
показать весь комментарий
28.02.2026 20:41 Ответить
Я дозволю собі помріяти й включити конспірологію, знаючи що Буданов крутий розвідник - виконавець "на землі"- був же він в команді Бурби.

1.Допускаємо Буданов не зрадив справі Бурби - так воно пішло на розвал не за його участі й зради.

2 Згадаємо про Бурбу - прихисток йому й ого сім"ї у вигляді навіть броньованого авто дало посольство США.

3. Потім він сплив як доповідач від ГУР у ВР в комісії ім Безумної з виправдальними документами відносно влади та ще й допоміг сфабрикувати деякі підписи ( з інтерв"ю Червінського , де він досить м"яко про нього, як про "використаного хлопчика")

4 А цей використаний Єрмаком хлопчик, знаходячись в ситемі Бурби, жив разом з рашистом розливу Авакова часів його дружби руськонациками та вічною секретуткою Буратіни .

5.Напередодні повномасштабного саме він зганяв у США ( в те саме ще США Байдена, підтримавше Вагнергейт з Бурбою) та оголосив про "новину" - що війна таки насувається ...

4. Потім- трішки пропускаємо подробиці в хронологіЇ

.....

5.Не забуваємо -він проходив вишкіл розвідника у США зі спецурою американців й потім працював під БУРБОЮ.

6. А тепер майже сьогодення - Єрмак спочатку після вагнергейту вірив Буданову, навіть просував його рейтинги Наталкою Мосейчук... Апотім розлюбив, й дуже розлюбив, впритик до свого переходу на удальонку віддавши своє місце Буданову .

7 Чутки - Буданова захотіла Америка він свій для них... ( втіхаря маємо надію, що спецслужби США не усю роботу справжньої розвідки віддали з потрохами дєвочкє ********** Тулсі Габарат)

8. То ми маємо людину БУРБИ в особі Буданова?

МІЙ КОНСПІРОЛОГІЧНИЙ ВИСНОВОК

То може , знаходячись на завданні, у тіні Чебурека, він таки працює на ГУР Бурби та на майбутнє України , а не НА РИГОВИРОДКІВ ТАТАРІВЩИНИ .

.Чому я так думаю -у Швеця була розповідь в останніх блогах про те , як йде знищення людей -команди Буданова у ГУР сьогодні, коли його Єрмак з Нелохом посадили в ОПУ за вимогою США- так так за зразком знищення генералів з команди Залужного...

Ну ми ж повинні вірити, що Українські специ- це не лохи під КОЗИРЕМ З ТІПА НЕЛОХОМ у Татрова

Бо коли Залужний взяв на себе захист Києва, генера Кривоніс особисто зливав паливо з літаків ЗЕ на втечу ... То чому бувша команда в ГУР Бурби під керівництвом вже Буданова могла діяти інакше? Адже ідіотам Татарова нє в магату я думаю було за усім услідити й вичистити УСІХ ПАТРІОТІВ В ГУР , та "вичислити" тоді ще любімчіка Єрмака -Генерала Буданова ...
показать весь комментарий
28.02.2026 20:41 Ответить
Страница 1 из 2