9613 посетителей онлайн

Испания заявила, что не станет "вассалом" США

Мадрид отверг угрозы Трампа в отношении торговли

В Мадриде после угроз Трампа разорвать торговые отношения заявили, что не будут "вассалами" США.

Такое заявление сделала вице-премьер Испании Мария Хесус Монтеро, сообщает Цензор.НЕТ.

Трамп хочет остановить торговлю с Испанией

"Мы не будем ничьим вассалом. Мы не будем терпеть никаких угроз, и мы будем отстаивать наши ценности", - приводят европейские СМИ слова Монтеро.

Ее слова прозвучали после того, как накануне президент США пригрозил разорвать торговые отношения с Испанией.

В свою очередь президент Франции Эмманюэль Макрон в среду поддержал премьера Испании Педро Санчеса. В Елисейском дворце сообщили, что французский лидер "поговорил с премьером Испании, чтобы выразить ему европейскую солидарность со стороны Франции в связи с недавними угрозами экономического давления в отношении Испании".

Санчес упомянул об Ираке

Напомним, премьер-министр Испании Педро Санчес призвал Израиль, США и Иран прекратить военные действия и вернуться к дипломатии. 

"Позицию испанского правительства можно подытожить словами: "Нет войне", - отметил он. 

Также Санчес вспомнил об операции против Ирака.

"Двадцать три года назад США втянули нас в войну, чтобы ликвидировать оружие массового уничтожения Саддама Хусейна, установить демократию и гарантировать глобальную безопасность. На самом деле это имело противоположный эффект", - добавил премьер Испании.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+12
Молодці. Відповідати за дії старого деменційного діда не хочуть.
Адже за все прийдеться заплатити.
показать весь комментарий
04.03.2026 20:41 Ответить
+12
Одна з небагатьох цивілізованих країн, яка не підтримує старого маразматика! Браво!
показать весь комментарий
04.03.2026 20:48 Ответить
+11
іспанія дві світові була нейтральною. і ніякі сильні лідери тих часів ( а то були сильні лідери) не змогли її примусити. і третю пересидить. а якесь чухно волохате собі нафантазувало...
показать весь комментарий
04.03.2026 20:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
іспанія дві світові була нейтральною. і ніякі сильні лідери тих часів ( а то були сильні лідери) не змогли її примусити. і третю пересидить. а якесь чухно волохате собі нафантазувало...
показать весь комментарий
04.03.2026 20:39 Ответить
Ну нейтральність у Другу світову була сильно відносною. Вона хіба що (майже) не воювала разом із німцями. А так була повністю на боці фюрера. Так само й зараз - нейтральні на боці Ірану та його креатур, типу пластіліни. А взагалі то у період війн нейтральності як такої не буває. Бо комунікації з низки причин ведуться зазвичай тільки із одним із ворогуючих таборів
показать весь комментарий
04.03.2026 23:00 Ответить
До чого тут " бік Ірану"? Не фантазуй.
І Іспанія і Франція заявили, що не будуть приймати участь у авантюпі ******, що почав " маленьку війнушку" для пепеключення уваги від педофільсткого скандалу Епштейна, де сам Трумп приймав участь.
Ця аввнтюра не закінчиця нічим. Як нічим вона закінчилась влітку. А до цього була така сама авантюра в Іраку.
В Іраку, попри наземну операцію 22 роки йде спершу партиза5ська війна по 2011, потім війна із ІГІЛ і кінця краю цьому немає.
показать весь комментарий
05.03.2026 01:03 Ответить
відносно вагітна чи ні?
якщо РДК на боці України то російська федерація на боці України?
показать весь комментарий
05.03.2026 08:48 Ответить
Тобто вся Іспанія була проти німців, а за них воював маргінес? Не пересмикуй
показать весь комментарий
05.03.2026 15:44 Ответить
не придумуйте те, чого я не писав
показать весь комментарий
05.03.2026 16:33 Ответить
+++

Синяя дивизия» (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA исп. División Azul, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA нем. Blaue Division) - дивизия из https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F испанских добровольцев, сражавшихся на стороне Германии в ходе https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Второй мировой войны. Номинально считаясь укомплектованной членами «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0 Испанской фаланги», на самом деле «Голубая дивизия» представляла собой смесь солдат регулярных войск, ветеранов Гражданской войны (как правило, из воевавших на франкистской стороне) и членов фалангистской милиции. Была составлена по испанским канонам: четыре пехотных полка и один артиллерийскийhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-echomsk-2 [2].

«Голубая дивизия» была единственным соединением вермахта, награждённым «собственной» медальюhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-3 [3] (учреждённой в её честь)https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-4 [4].
показать весь комментарий
05.03.2026 05:01 Ответить
не заборонити добровольцям участь і вступити в конфлікт регулярними військами різні речі. за вашою логікою, якщо з нашого - їхнього боку є добровольці (найманці) з, припустимо, колумбії чи казахстану, то мало того ці країни учасники війни в Україні, а ще й ведуть тут громадянську війну?))

читайте все в розумних статтях, де ви начиталися, а не тільки те що вам сподобалося.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:45 Ответить
Вы, как всегда правы. Я путаю участие отдельных наёмников/добровольцев и организованных воинских формирований.
Со стороны Колумбии и Казахстана имеются участие лиц в конфликте. Они присутствуют в составе кацапских стрелковых отделений.
"Синяя (голубая дивизия) формировалась в Испании и присутствовала (начиналала присутствовать) на Восточном фронте как обособленное воинское формирование. С испанской структурой управления, снабжения и медицины.
Рассмотрим это проще:
Мог гражданин Казахстана/Колумбии поехать воевать в Украину? Мог.
Могла быть сформирована испанская дивизия без поддержки Франко?
Могли без участия Коминтерна командиры Красной Армии ехать в составе интернациональный сил отдавать землю крестьянам Гранады?
показать весь комментарий
05.03.2026 09:17 Ответить
дякую за "как всегда правы", хоча це і пздж)
всі могли
і "Вагнер" формувати пуйло допомогав, але де б він не був, у всяких африканських війнах і конфліктах, рф офіційно не учасник
так, Франко дозволив і допоміг формуванню дивізії, але з цікавою умовою - воювати тільки проти радянських комуністів, певною мірою як помста за організацію і активну участь в громадянській війні в Іспанії. Вважаючи, що до певного моменту німеччина і совок були союзникам, то може іспанські добровольці взагалі не учасники другої світової?)))
показать весь комментарий
05.03.2026 09:46 Ответить
Молодці. Відповідати за дії старого деменційного діда не хочуть.
Адже за все прийдеться заплатити.
показать весь комментарий
04.03.2026 20:41 Ответить
Правильно. Іспанія свого часу володіла половиною Америки і торгувала з кацапами на Алясці з Каліфорнії. Їй прикро підкорятися колишній колонії.
показать весь комментарий
04.03.2026 20:41 Ответить
Одна з небагатьох цивілізованих країн, яка не підтримує старого маразматика! Браво!
показать весь комментарий
04.03.2026 20:48 Ответить
Бо це філія ісламської республіки іран . Філія іділу й аль каїди . По меньшій мірі зара правляча червона коаліція соціалістів й неомаоїстів ...
показать весь комментарий
04.03.2026 21:36 Ответить
Не несіть х*рню!
показать весь комментарий
04.03.2026 21:39 Ответить
Ти хворієш?
показать весь комментарий
05.03.2026 01:04 Ответить
Ну Гишпанцы они гордые, они в Америке в своё время пошали будь здоров, правда в основном в Южной..
показать весь комментарий
04.03.2026 20:51 Ответить
рудий дятел мабуть вже вважає себе намісником Бога на Землі. Це ж треба бути таким до*бойобом...
показать весь комментарий
04.03.2026 20:56 Ответить
Іспанські соціалісти думають, що ракети іранський звірів до них не долетять. Можна по різному ставитися до Трампа, але те, що він нищить нашого ворога це дуже добре.
показать весь комментарий
04.03.2026 21:18 Ответить
Іспанія вже давно відмовилася від спадщини реконкісти й виявила бажання повернутися в стан Аль-Андалуза . Вона вже давно лежить під терористами й війні против аль-Каїди й навіть Іділу ця країна була майже єдиною , хто не підтримав війну против цих угрупуваннь .
показать весь комментарий
04.03.2026 21:33 Ответить
Не розводь російських провокацій.
показать весь комментарий
05.03.2026 01:05 Ответить
Талочка , ну не розводьте , будь-ласочка, параноїдальну конспірологію . Коли якщо щось не подобається , то зразу усе пов"язуете з гидотою від московитів . Я ж про Дойчленд таке не писав або про Італію чи Чехію . Це не меньший ЕС ніж Іспанія . Тільки там вже давно не правлять червонодупики . А ось в Шпанії й Айленді -- таки да . У нас й генсек ООН теж латентний необільшовик . А більшовики завжди водили "дрочбу" з терорюгами-тварюгами .
Й тут абсолютно неважливо що хто декларує (усякі там осуждамси) ... Важливо що "дефакто" . Дефакто Шпанія надає політичну й фінансову допомогу : хізбаллі , хамасу й іншим проіранським угрупуванням . Виступає ретранслятором їх наративів ... Вважає їх "міністрів" легальною владою , чия інфа заслуговує довіру шпанських червонодупиків .

Відбувається суцільна ДЕ-реконкіста . Тобто до реанімації "аль-Андалуза" не так далеко . Хача помічу -- що до тієї толерантності яка була в аль-Андалузі ********* ісламским країнам як "до моря срачки" . Я вже не кажу про тих терористів яких підтримує іспанська влада . Ірландська в цьому не крайща . Різниця в тому, що ісламісти в Ірландії ПОКИ Й ЩЕ не вбивали на вокзалі в Дубліні жодної людини . А ось в Мадриді - 300 загиблих . Мабуть ******* іспанці виявилися дрібними боягузами й саме тому пішли на поступки вбивцям й гвалтівникам .
показать весь комментарий
05.03.2026 12:14 Ответить
Не будь графоманом, супервайзер завтра на розводі за таке випоре
показать весь комментарий
05.03.2026 13:01 Ответить
цікавий союз Євросоюз
показать весь комментарий
04.03.2026 21:35 Ответить
Поточний уряд Іспанії червоний до нестями. Ліваки. А Трамп хоч трохи, але правий. Ось у чому справа.
показать весь комментарий
04.03.2026 22:44 Ответить
Погоджуюсь.
Не знаю чому про це ніхто не пише, але ж у поточному 3.14здорізі трумп не є ініціатором. Там виправдано та логічно Ізраїль сидить за кермом. А долучення до екзекуції декількох найпотужніших країн Європи робить її колективною. Тому ось ці заяви іспанських системно хворих йдуть мимо каси
показать весь комментарий
04.03.2026 23:09 Ответить
Так, а де твоя двостволка, щоб допомогти Трумпу " гасити Іран"? Чи із Костороми ще ні разу не виїзджав нікуди?
показать весь комментарий
05.03.2026 01:06 Ответить
В тебе істерика, костромчанка? Випий заспокійливе
показать весь комментарий
05.03.2026 01:38 Ответить
Там при владі лівачня перелякана, любителі палестинців і бородатих алахакбаровців.
показать весь комментарий
04.03.2026 22:53 Ответить
Іспанія традиційно завжди була антиамериканською країною. Країна лавірує між нацистами комуністами та марксистами і ще туди додалися ісламісти останнім часом. Гіршого союзника ніж Іспанія не існу,є вони зрадять будь-кого будь-якої миті. Іспанці дуже ввічливі І приємні у спілкуванні, але як друзі у важкий момент краще до них не підходити. Не думайте що справа в Трампе бо вони так відповіли б будь-якому своєму союзнику включно з Украиной. Ци куколди поважають лише марксистів, палестинців, та террористив тому що ти підірвали свого часу їхні вокзали з купой народу
показать весь комментарий
05.03.2026 04:07 Ответить