9613 відвідувачів онлайн

Іспанія заявила, що не стане "васалом" США

Мадрид відкинув погрози Трампа щодо торгівлі

У Мадриді після погроз Трампа розірвати торговельні відносини заявили, що не будуть "васалами" США.

Таку заяву зробила віцепрем'єрка Іспанії Марія Хесус Монтеро, інформує Цензор.НЕТ.

Трамп хоче зупинити торгівлю з Іспанією

"Ми не будемо нічиїм васалом. Ми не будемо терпіти жодних погроз, і ми обстоюватимемо наші цінності", - наводять європейські ЗМІ слова Монтеро.

Її слова пролунали після того, як напередодні президент США пригрозив розірвати торговельні відносини з Іспанією.

Своєю чергою президент Франції Емманюель Макрон у середу підтримав прем'єра Іспанії Педро Санчеса. В Єлисейському палаці повідомили, що французький лідер "поговорив із прем'єром Іспанії, щоб висловити йому європейську солідарність з боку Франції у зв'язку з нещодавніми погрозами економічного тиску щодо Іспанії".

Санчес згадав про Ірак

Нагадаємо, прем'єр-міністр Іспанії Педро Санчес закликав Ізраїль, США та Іран припинити військові дії та повернутися до дипломатії. 

"Позицію іспанського уряду можна підсумувати словами: "Ні війні", - зазначив він. 

Також Санчес згадав про операцію проти Іраку.

"Двадцять три роки тому США втягнули нас у війну, щоб ліквідувати зброю масового знищення Саддама Хусейна, встановити демократію та гарантувати глобальну безпеку. Насправді ж це мало протилежний ефект", - додав прем'єр Іспанії.

Що передувало?

Топ коментарі
+12
Молодці. Відповідати за дії старого деменційного діда не хочуть.
Адже за все прийдеться заплатити.
показати весь коментар
04.03.2026 20:41 Відповісти
+12
Одна з небагатьох цивілізованих країн, яка не підтримує старого маразматика! Браво!
показати весь коментар
04.03.2026 20:48 Відповісти
+11
іспанія дві світові була нейтральною. і ніякі сильні лідери тих часів ( а то були сильні лідери) не змогли її примусити. і третю пересидить. а якесь чухно волохате собі нафантазувало...
показати весь коментар
04.03.2026 20:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
іспанія дві світові була нейтральною. і ніякі сильні лідери тих часів ( а то були сильні лідери) не змогли її примусити. і третю пересидить. а якесь чухно волохате собі нафантазувало...
показати весь коментар
04.03.2026 20:39 Відповісти
Ну нейтральність у Другу світову була сильно відносною. Вона хіба що (майже) не воювала разом із німцями. А так була повністю на боці фюрера. Так само й зараз - нейтральні на боці Ірану та його креатур, типу пластіліни. А взагалі то у період війн нейтральності як такої не буває. Бо комунікації з низки причин ведуться зазвичай тільки із одним із ворогуючих таборів
показати весь коментар
04.03.2026 23:00 Відповісти
До чого тут " бік Ірану"? Не фантазуй.
І Іспанія і Франція заявили, що не будуть приймати участь у авантюпі ******, що почав " маленьку війнушку" для пепеключення уваги від педофільсткого скандалу Епштейна, де сам Трумп приймав участь.
Ця аввнтюра не закінчиця нічим. Як нічим вона закінчилась влітку. А до цього була така сама авантюра в Іраку.
В Іраку, попри наземну операцію 22 роки йде спершу партиза5ська війна по 2011, потім війна із ІГІЛ і кінця краю цьому немає.
показати весь коментар
05.03.2026 01:03 Відповісти
відносно вагітна чи ні?
якщо РДК на боці України то російська федерація на боці України?
показати весь коментар
05.03.2026 08:48 Відповісти
Тобто вся Іспанія була проти німців, а за них воював маргінес? Не пересмикуй
показати весь коментар
05.03.2026 15:44 Відповісти
не придумуйте те, чого я не писав
показати весь коментар
05.03.2026 16:33 Відповісти
+++

Синяя дивизия» (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA исп. División Azul, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA нем. Blaue Division) - дивизия из https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F испанских добровольцев, сражавшихся на стороне Германии в ходе https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0 Второй мировой войны. Номинально считаясь укомплектованной членами «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0 Испанской фаланги», на самом деле «Голубая дивизия» представляла собой смесь солдат регулярных войск, ветеранов Гражданской войны (как правило, из воевавших на франкистской стороне) и членов фалангистской милиции. Была составлена по испанским канонам: четыре пехотных полка и один артиллерийскийhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-echomsk-2 [2].

«Голубая дивизия» была единственным соединением вермахта, награждённым «собственной» медальюhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-3 [3] (учреждённой в её честь)https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F#cite_note-4 [4].
показати весь коментар
05.03.2026 05:01 Відповісти
не заборонити добровольцям участь і вступити в конфлікт регулярними військами різні речі. за вашою логікою, якщо з нашого - їхнього боку є добровольці (найманці) з, припустимо, колумбії чи казахстану, то мало того ці країни учасники війни в Україні, а ще й ведуть тут громадянську війну?))

читайте все в розумних статтях, де ви начиталися, а не тільки те що вам сподобалося.
показати весь коментар
05.03.2026 08:45 Відповісти
Вы, как всегда правы. Я путаю участие отдельных наёмников/добровольцев и организованных воинских формирований.
Со стороны Колумбии и Казахстана имеются участие лиц в конфликте. Они присутствуют в составе кацапских стрелковых отделений.
"Синяя (голубая дивизия) формировалась в Испании и присутствовала (начиналала присутствовать) на Восточном фронте как обособленное воинское формирование. С испанской структурой управления, снабжения и медицины.
Рассмотрим это проще:
Мог гражданин Казахстана/Колумбии поехать воевать в Украину? Мог.
Могла быть сформирована испанская дивизия без поддержки Франко?
Могли без участия Коминтерна командиры Красной Армии ехать в составе интернациональный сил отдавать землю крестьянам Гранады?
показати весь коментар
05.03.2026 09:17 Відповісти
дякую за "как всегда правы", хоча це і пздж)
всі могли
і "Вагнер" формувати пуйло допомогав, але де б він не був, у всяких африканських війнах і конфліктах, рф офіційно не учасник
так, Франко дозволив і допоміг формуванню дивізії, але з цікавою умовою - воювати тільки проти радянських комуністів, певною мірою як помста за організацію і активну участь в громадянській війні в Іспанії. Вважаючи, що до певного моменту німеччина і совок були союзникам, то може іспанські добровольці взагалі не учасники другої світової?)))
показати весь коментар
05.03.2026 09:46 Відповісти
Молодці. Відповідати за дії старого деменційного діда не хочуть.
Адже за все прийдеться заплатити.
показати весь коментар
04.03.2026 20:41 Відповісти
Правильно. Іспанія свого часу володіла половиною Америки і торгувала з кацапами на Алясці з Каліфорнії. Їй прикро підкорятися колишній колонії.
показати весь коментар
04.03.2026 20:41 Відповісти
Одна з небагатьох цивілізованих країн, яка не підтримує старого маразматика! Браво!
показати весь коментар
04.03.2026 20:48 Відповісти
Бо це філія ісламської республіки іран . Філія іділу й аль каїди . По меньшій мірі зара правляча червона коаліція соціалістів й неомаоїстів ...
показати весь коментар
04.03.2026 21:36 Відповісти
Не несіть х*рню!
показати весь коментар
04.03.2026 21:39 Відповісти
Ти хворієш?
показати весь коментар
05.03.2026 01:04 Відповісти
Ну Гишпанцы они гордые, они в Америке в своё время пошали будь здоров, правда в основном в Южной..
показати весь коментар
04.03.2026 20:51 Відповісти
рудий дятел мабуть вже вважає себе намісником Бога на Землі. Це ж треба бути таким до*бойобом...
показати весь коментар
04.03.2026 20:56 Відповісти
Іспанські соціалісти думають, що ракети іранський звірів до них не долетять. Можна по різному ставитися до Трампа, але те, що він нищить нашого ворога це дуже добре.
показати весь коментар
04.03.2026 21:18 Відповісти
Іспанія вже давно відмовилася від спадщини реконкісти й виявила бажання повернутися в стан Аль-Андалуза . Вона вже давно лежить під терористами й війні против аль-Каїди й навіть Іділу ця країна була майже єдиною , хто не підтримав війну против цих угрупуваннь .
показати весь коментар
04.03.2026 21:33 Відповісти
Не розводь російських провокацій.
показати весь коментар
05.03.2026 01:05 Відповісти
Талочка , ну не розводьте , будь-ласочка, параноїдальну конспірологію . Коли якщо щось не подобається , то зразу усе пов"язуете з гидотою від московитів . Я ж про Дойчленд таке не писав або про Італію чи Чехію . Це не меньший ЕС ніж Іспанія . Тільки там вже давно не правлять червонодупики . А ось в Шпанії й Айленді -- таки да . У нас й генсек ООН теж латентний необільшовик . А більшовики завжди водили "дрочбу" з терорюгами-тварюгами .
Й тут абсолютно неважливо що хто декларує (усякі там осуждамси) ... Важливо що "дефакто" . Дефакто Шпанія надає політичну й фінансову допомогу : хізбаллі , хамасу й іншим проіранським угрупуванням . Виступає ретранслятором їх наративів ... Вважає їх "міністрів" легальною владою , чия інфа заслуговує довіру шпанських червонодупиків .

Відбувається суцільна ДЕ-реконкіста . Тобто до реанімації "аль-Андалуза" не так далеко . Хача помічу -- що до тієї толерантності яка була в аль-Андалузі ********* ісламским країнам як "до моря срачки" . Я вже не кажу про тих терористів яких підтримує іспанська влада . Ірландська в цьому не крайща . Різниця в тому, що ісламісти в Ірландії ПОКИ Й ЩЕ не вбивали на вокзалі в Дубліні жодної людини . А ось в Мадриді - 300 загиблих . Мабуть ******* іспанці виявилися дрібними боягузами й саме тому пішли на поступки вбивцям й гвалтівникам .
показати весь коментар
05.03.2026 12:14 Відповісти
Не будь графоманом, супервайзер завтра на розводі за таке випоре
показати весь коментар
05.03.2026 13:01 Відповісти
цікавий союз Євросоюз
показати весь коментар
04.03.2026 21:35 Відповісти
Поточний уряд Іспанії червоний до нестями. Ліваки. А Трамп хоч трохи, але правий. Ось у чому справа.
показати весь коментар
04.03.2026 22:44 Відповісти
Погоджуюсь.
Не знаю чому про це ніхто не пише, але ж у поточному 3.14здорізі трумп не є ініціатором. Там виправдано та логічно Ізраїль сидить за кермом. А долучення до екзекуції декількох найпотужніших країн Європи робить її колективною. Тому ось ці заяви іспанських системно хворих йдуть мимо каси
показати весь коментар
04.03.2026 23:09 Відповісти
Так, а де твоя двостволка, щоб допомогти Трумпу " гасити Іран"? Чи із Костороми ще ні разу не виїзджав нікуди?
показати весь коментар
05.03.2026 01:06 Відповісти
В тебе істерика, костромчанка? Випий заспокійливе
показати весь коментар
05.03.2026 01:38 Відповісти
Там при владі лівачня перелякана, любителі палестинців і бородатих алахакбаровців.
показати весь коментар
04.03.2026 22:53 Відповісти
Іспанія традиційно завжди була антиамериканською країною. Країна лавірує між нацистами комуністами та марксистами і ще туди додалися ісламісти останнім часом. Гіршого союзника ніж Іспанія не існу,є вони зрадять будь-кого будь-якої миті. Іспанці дуже ввічливі І приємні у спілкуванні, але як друзі у важкий момент краще до них не підходити. Не думайте що справа в Трампе бо вони так відповіли б будь-якому своєму союзнику включно з Украиной. Ци куколди поважають лише марксистів, палестинців, та террористив тому що ти підірвали свого часу їхні вокзали з купой народу
показати весь коментар
05.03.2026 04:07 Відповісти