5638 посетителей онлайн

Страны ЕС отвергли идею "вступления авансом" для Украины, - Politico

україна,єс

Большинство стран Европейского Союза не поддержали идею предоставления Украине так называемого "вступления авансом" или "обратного" членства в рамках текущих мирных переговоров, опасаясь, что такая реформа подорвет доверие к процессу вступления.

Об этом пишут Politico и Euronews со ссылкой на свои источники, передает Цензор.НЕТ.

Что известно

В частности, надежды Украины на ускорение процесса вступления в ЕС были разрушены во время ужина в Брюсселе, где послы ЕС сообщили президенту Еврокомиссии Урсуле фон дер Ляйен, что страны-члены не поддержат спорное предложение Комиссии о "обратном расширении".

Это сопротивление фактически закрывает модель "сначала членство, потом интеграция", которую исполнительная власть продвигала, стремясь присоединить Украину к 2027 году.

Еще до этого "несколько ключевых столиц", которые не называются, скоординировали достаточно жесткую позицию по этому вопросу.

  • Согласно "обратной" модели, Украина стала бы формальным членом ЕС, но без доступа к большинству преимуществ — таким как право голоса, Общая сельскохозяйственная политика (CAP) и региональные фонды "совместимости".

Что говорят дипломаты ЕС?

Один из присутствовавших на встрече дипломатов описал атмосферу ужина как "нормальную", но также отметил, что сигнал от столиц стран-членов был однозначным.

"Это уже решенный вопрос, идея с обратным расширением уже никуда не движется", – прокомментировал другой европейский дипломат.

Еще четверо дипломатов уверенно отвергли мнение о том, что идея с "обратным расширением" могла бы быть жизнеспособной в отношении Украины или любой другой из стран-кандидатов.

"Они (в Еврокомиссии) создали напрасные надежды. А теперь нужно это исправить и сказать, что эта идея с обратным расширением была изначально мертва", - комментирует один из собеседников.

"Мы хотим "закрепить" будущее Украины в ЕС... но не можем отступить от наших процедур и от системы прогресса, основанной на заслугах. Суть в том, что нужно найти реалистичный путь вперед", - добавил другой дипломат.

Топ комментарии
+19
НЕ примут Украину в ЕС при Зеленском . Это ясно как божий день . Да и Зеленскому оно нахрена надо ? Там надо с коррупцией бороться и по закону жить.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:01 Ответить
+17
Закон - так Закон...
Тут навіть нічого промовити!
Це у нас можна навіть Конституцію на паузу поставити, якщо є бажання у лідера...
показать весь комментарий
05.03.2026 19:01 Ответить
+13
Повірте, справа не в корупції.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Не приймуть 100 відсотків!
https://www.youtube.com/watch?v=oljyjzJRnr0
показать весь комментарий
05.03.2026 19:03 Ответить
Авансом?
Щоб гарант потім по факту сказав сакраментальну фразу свого наставника:
- Все кому я должен, я продаю!

В ЄС і НАТО не при цієї владі!
показать весь комментарий
05.03.2026 19:06 Ответить
...прощаю!
показать весь комментарий
05.03.2026 19:07 Ответить
при кому приймуть ? щоб знати за кого хрестик ставити .
показать весь комментарий
05.03.2026 19:11 Ответить
Попередники й винні! Янукович ледве не вступив - і погорів на тому. Ви, мабуть коропці їли тим часом? Бідний Зеленський! Віддуватися і здуватися приходиться😬
показать весь комментарий
05.03.2026 19:25 Ответить
Это уже всем или я думаю большинству ясно для чего, для стального дикобраза или буфера ,оазделяющего рашу и Европу .Но альтернатива если ты не понимаешь то я разьясню еще хуже это стать стальным пикой в руках раши ,которой она эту самую Европу разнесет к чертям.В конечном итоге и так и этак воевать придеться но первый вариант не такой плохой в моральном и других планах и не такой кровавый
показать весь комментарий
05.03.2026 19:27 Ответить
настане час закриють кордони . тільки виникає питання, як давати в руки зброю тим кого ти вчора розстрілював з кулемета коли в них не було зброї ? з України люди тікають з 1991 року . тоді заважали тікати закони Європи , а зараз власні .
показать весь комментарий
05.03.2026 19:27 Ответить
шукаю, де казав!
Але може хтось із Цензорят раніше встигне надати посилання !
показать весь комментарий
05.03.2026 19:29 Ответить
Так в тому в справа, що ви потрібна Україна як складова частина. Але порушувати регламент і створювати прецедент вони не будуть.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:29 Ответить
В кредит Зелі вже нічого не роблять.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:41 Ответить
Зе мабуть подумав що авансом у Європі називають хабар 😂
показать весь комментарий
05.03.2026 22:55 Ответить
А Словаччину Польщу Румунію Угорщіну Кипр РАЗВЕ НЕ АВАНСОМ ПРИЙНЯЛИ?
показать весь комментарий
06.03.2026 03:22 Ответить
Вам не соромно УКРАЇНУ обзивати ?
показать весь комментарий
06.03.2026 03:23 Ответить
Блін, ЩО ОЗНАЧАЄ ЕКЗАЛЬТОВАНІ? У вас сонячний удар в Іспанії ? А може ви ще і проти Фаріон виступали ?
показать весь комментарий
06.03.2026 03:30 Ответить
Рашу треба знищіти і війна закончиться

«Полковник Болбочан і Василь Вишиваний, він же Вільгельм Габсбург, переможна весна 1918 року. Запорізькі степи.

Українська армія наступає і звільняє від московських більшовиків українські землі. Момент перемоги української зброї.

Здається, немає нічого неможливого. Ось вже кава в Ялті, ось вже українські полки на Дону. Велична, незабутня мить.

Лишалося зовсім трохи. І ми мали б Україну.

Болбочан головнокомандувач.

Король України Василь Перший.

Гаразд, панове республіканці, хай не король, а пожиттєвий сенатор.

Головне є Україна.

Нема Голодомору. Мільйони українців живі. Нема терору. Нема Розстріляного Відродження, бо воно не розстріляне і не згноєне в сибірських концтаборах, а вільно творить модерний український кінематограф, літературу, театр, музику, архітектуру. У світовому масштабі.

Українське фермерство не знищене і не оголошене куркулями, а захоплює світові ринки.

Українська промисловість і українські банки дивують весь світ своїм креативом і новаторством.

Українська Академія Наук на чолі з академіком Вернадським від теорії ноосфери першою переходить до практичних розробок у сфері всесвітньої інформаційної мережі, згодом відомої як Інтернет.

Українське військо - головна сила і гарант безпеки Європи проти більшовицького хаосу.

Весною 1918 до всього цього було дуже близько.

Лишалося лише не опустити рук, не підняти руку на свого брата і вистояти на день довше, ніж ворог.»

Автор @Андрій Ілленко
показать весь комментарий
06.03.2026 03:32 Ответить
показать весь комментарий
06.03.2026 03:33 Ответить
Вас плодять в ФСБ ?Реєстрація: 18.02.2025
показать весь комментарий
06.03.2026 03:35 Ответить
Турков тоже не беруть
показать весь комментарий
06.03.2026 03:36 Ответить
Не соромся - вчи українську мову . Може здібностей нема ? Чи Україну не поважаешь?
показать весь комментарий
06.03.2026 03:40 Ответить
удобно вы устроились за спиной мыкол и васылей,
но лафа не будет вечной
показать весь комментарий
06.03.2026 03:50 Ответить
Ну до чого тут тупи овці?
ЄС хвилюють аграрні мощності України - вони просто перевернуть усі виробництва в ЄС.
Бизнес там вибудовував складні схеми , будував теплиці в холодному кліматі , привчив громадян к стекляним томатам круглий рік, загнав усіх у сітеві супермаркети купляти томати по 2 евро ( 100 гр) і тут раз і проста рідна Україна з томатам по 10 гр на кожному перехресті.

можливості України ВЕЛИЧЕЗНІ- недаром вона пів світу зерном снабжає.
Ось чого боїться бизнес ЄС.
так що не треба українців хаяти
показать весь комментарий
06.03.2026 03:50 Ответить
Вам в Іспанії мабуть дорого до лікаря сходити
показать весь комментарий
06.03.2026 03:51 Ответить
показать весь комментарий
06.03.2026 04:01 Ответить
Тобто всі, хто недавно тут зареєструвались - агенти фсб? Лікуйтесь.
показать весь комментарий
06.03.2026 04:25 Ответить
какая европа, мы не научились не то что мусор сортировать, мы не научились его выкидывать в мусорные баки))) сделайте сначала европу у себя дома, потом на своей улице, потом в своем городе, потом в своей стране и потом будем проситься в ЕС. вы посмотрите кго мы навыбирали во власть, а власть это отражение общества
показать весь комментарий
06.03.2026 07:28 Ответить
можливості України ВЕЛИЧЕЗНІ- недаром вона пів світу зерном снабжає.

10% от общемирового сбора зерновых. ⅓ от возможного собственного потребления может идти на эксорт. Если брать, к примеру Иран, он у всех сейчас на слуху, то Украина может накормить только каждого пятого иранца. Остальные четыре или будут голодать, или купят зерно в другом месте.
Это про место Украины на мировом рынке зерна
показать весь комментарий
06.03.2026 07:32 Ответить
Звідуи ви знаєте що при любих інших президентах війна не скінчилась би,ви провидець блд? Закінчення війни не повністю залежить від раші, залежить як ту рашку *******,більше ******* менше раша воює,а з тотальною корупцією,мородерством,беззаконням,брехнею неможливо ******* рашу як треба. Аргументувати що корупція,мородерство,брехня були б при інших президентах ви не зможите,бо ви не аракул,не провидець,тому ваш комент містить маніпулятивний характер по відбілюванню зеЛайна.
показать весь комментарий
06.03.2026 08:55 Ответить
Ну то просвітіть у чому.
показать весь комментарий
06.03.2026 09:54 Ответить
13 років після Євромайдану. Море крові, десятки тисяч вбитих українців. А ЄСу по барабану. Хрін вам а не євросоюз
показать весь комментарий
06.03.2026 09:58 Ответить
пять років по Майдану мудрий народ розвернувся на 180 градусів і вибрав курс "какая разніца" на московію. Ти думаєш в Європі не розуміють чому малороси обрали промосковського кандидата президентом?
показать весь комментарий
06.03.2026 10:03 Ответить
Може формально і вступимо до ЄС,але справжнього ЄС при цієї влади в Україні не буде.При презеденті Зеленським та "слугах народу" кращого майбутнього для України не може бути!!!Це аксіома і доказів не потрібно.
показать весь комментарий
06.03.2026 10:57 Ответить
Овці, мощності, бизнес, к, стекляним, снабжає.

Не соромся - вчи українську мову . Може здібностей нема ? Чи Україну не поважаешь?
https://censor.net/ua/comments/locate/3603780/ff65c287-e387-48c5-805b-4de8554ac365
показать весь комментарий
06.03.2026 11:19 Ответить
Україна потрібна ЄС ? Обгрунтуй. Для чого багатим, розвинутим і цивілізованим країнам потрібна наша бідність, корупція, совкова ментальність ?
показать весь комментарий
06.03.2026 11:45 Ответить
Війна булаб при інших президентах,але вона булаб іншою.РФ з роспадом союзу застосовувала різні сособи, щоб Україну поставити до своєї залежності.І всі її зусиля не мали бажаного для неї успіху.
А коли відбулись харьківскі угоди,то був здійснен шлях до вторгнення ерефії до України,який відбувся у 2014р.
А для війскогого вторгнення у 2022р.,цей шлях зробив Зеленський при своїй інагурації, коли розпустив парламент.Три роки з 2019 по 2022р. вироблялося підгрунтя з нашою недолугою владою для такого дійства.Влада рф на чолі путлера скористалися цим в потрібний для неї час.
Імперіям рано чи пізно приходить кінець.По перше - тому що це не сумістно для людства.По друге - для імперіям наступає час,коли нема їй розширюватися.
Тому рф приречена на своє їснування в такому вигляді який має на цей час. І зараз не буде путлера, там з'явится новий путлер.
Для всього світу першочерговим є не допустит розширення єрефії.Що на цей час роблять війскові України за допомогою інших країн.Слава Україні! ГЕРОЯМ СЛАВА!!!
показать весь комментарий
06.03.2026 12:20 Ответить
Взагалі то я перейшла на українську мову раніше до вторгнення. Так що успіхі в мене є
А ВИ ТИПОВИЙ ЖЛОБ
показать весь комментарий
06.03.2026 12:47 Ответить
Перечисліть будь ласка де куплять зерно ще? У кацапів ? ( яке більше крадене з України?) у казахів ? Наприклад ЄС власним зерном не торгує , але є деякі бариги , які скуповують українське зерно за безцінь і продають його до Ірану. Ви може це зерно вважаєте не українським ?
показать весь комментарий
06.03.2026 12:51 Ответить
Не всі, а тількі ті що гонять кацапську пропаганду, сіють недовіру до України . Ось ви наприклад
показать весь комментарий
06.03.2026 12:53 Ответить
Блін, ви у тій ЄС були ? Україна така ж країна як і Польща і Румунія. УКРАЇНА БАГАТІША ЗА БОЛГАРІЮ . В УГОРЩІНИ коррупція така , що в Україні коррупціонерам і не снилось,
Кипр вступив до ЄС , коли частина Кипру була під окупацію турків.
показать весь комментарий
06.03.2026 12:55 Ответить
Влада-це дійсно відображення зріза нашого суспільства.Але при умовах длемократичних виборах,яких в Украхїні з 1991р було лише двічі.Третій тур виборів Ющенко-янукович і вибори 2019р.То що ви пропонуєте повино буте,але це виглядає як прожект,який розтянут на бог знає який час.Це можно зробити замітно швидше,завдяки зовнім управлінням,яким може бути ЄС.Ось для чого нам в першу чергу потрібно зупинити всесвітнього ворога (ерефію) і вступити до ЄС та НАТО.Також вам заперечу що ми не вміємо сховати відповідально сміття .У листопаді три тиждня був у рідному Харкові.Який здивував мене чистотою.Якою не було за 75років проживання в ньому.І в ньому вулиці прибранні кращі,чим в містах навколо мого тимчасового мешкання.І це під час обстрілів і серен!!!А то що контейнери для сміття брудні,малі і погані,то це залежеть від виконавчої влади.А вона досі совкова по всій Україні.Тим паче що Зеленський згорнув децентралізацію,яка відбулась при Порошенко.І Кернес цим вміло скористався,щоб Харків кожень день становився краще.Мабуть Терехов щось взяв від нього.А влада зелених типова совкова,яка у законий спосіб себе затвержує в нових олігархів.Терпін який ви застосували "проситься" типово рабський,Який дуже характерний для більшості наших громодян які вибирають владу портрета,ікони,місії та різного кольору популістів.
показать весь комментарий
06.03.2026 13:36 Ответить
К чему это? Я не зернотрейдер чтобы давать советы где Ирану скупать зерно.
Каждому жителю, для полноценного питания и продовольственной безопасности нужно одна тонна зерновых в год. Мы в прошлом году собрали 60 млн. т. 40 должны оставить себе. На экспорт 20 миллионов. Мы можем прокормить 2 Израиля или 1/5 Ирана. Это далеко не пол мира
показать весь комментарий
06.03.2026 13:37 Ответить
Тому що капітал завжди прагне розширити свої кордони.Фундаментом любого суспільства є економіка.А політика повина робити,щоб відмувалась дінамика росту економіки.ЄС почала створюватися на прикінці 70х.Свою єдину валюту вона здійснила лише 1999-2001р.За цей час шалені успіхи ЄС.Країн в ЄС значно стало більши.Згоден лише з тим що Україна корумпована не потрібна,тому і таки її вимоги для України.Митою цього є шоб залучити до своїх лав Україну.
показать весь комментарий
06.03.2026 14:04 Ответить
я с Вами согласен почти во всем но кто выбирает совкову власть, такие же совки. голоса на выборах мы всегда продавали, кто за гречку, кто за красивый сериал. в ес мы должны не проситься, нас должны туда пригласить, вот о чем я. нужно менять не игроков а правила игры. наш народ с дуру взял и отдал всю власть в одни руки. спасибо зеле что не узурпировал власть, хотя мог элементарно. оппозиция у нас очень слабая и не может повлиять на власть
показать весь комментарий
06.03.2026 14:46 Ответить
Правила игры уже давно выработаны.Это демократия!!!!!!
Вибори 2019 показали на срез нашего общества.За время независимости ещё никому не удалось узурпирорвать власть.И это потому,что Украина стала суверенным государством с наследием от комуняк.Зеле спасибо сказать, выше моих сил и моего сознания.Это расцениваю как обманывать самого себя.С 19по 22 он стремился к авторитарному упправлению государством руками парламента.Всё делал.чтобы опозиции то ли не было.то ли чтоб она была как можно слабее через покорный парламент.Для этого многие государственные институты уничтожались или меняли своё лицо под власть зелёных с обязательным выполнением хотелок Зеленского.
И заверяю Вас,если сохранится суверенность Украины,то никому не удастся узурпировать власть.Тем более после двух Майданов (2004-2005 и 2013-2014) благодаря которым начала формироваться нация и нападению рф на Украину.
показать весь комментарий
06.03.2026 15:24 Ответить
Звісно, ви маєте право і на свою особисту точку зору, якою б вона не була.
показать весь комментарий
06.03.2026 19:23 Ответить
Я живу в Україні, нікуди не тікав, на відміну від вас, і мені краще знати, які тут справи.
показать весь комментарий
06.03.2026 19:25 Ответить
так точно и было, только вот у нас полудемокаратия, авторитарное правление подарили ему мы все, когда аплодировали ему за антиконституционный разгон парламента в 19м, а потом своими руками отдали ему парламент с монобольшинством, так что не нужно с себя (с нас всех) снимать ответственность за тот бардак который происходит сейчас. надеюсь наш народ научится выбирать головой а не сердцем. на счет правил игры могу сказать что они очень слабые, особенно законы о борьбе с коррупцией . вы же знаете как украл миллиард, заплатил 50 млн залога и судись потом 20 лет)) а там сдохнет или ишак или подишах
показать весь комментарий
06.03.2026 19:28 Ответить
Респект, що перейшли, я не мав на меті образити, просто ви писали вище щодо української іншого користувача, от і я вам написав.

А чому це я жлоб? І що таке жлоб? І як ви визначили, що я жлоб? І що мені робити, щоб у ваших очах не бути жлобом?
показать весь комментарий
06.03.2026 21:58 Ответить
С Вами не соглашусь.Демократия - это власть большинства.
А большинство выбрало Зеленского демократическим путём.Это 73% и те кто не пришёл на выборы или не голосовал или повреждал умышлено бюллетень.Но было и не мало, которые свой голос не отдавали в его пользу
.А то,что Зеленский практически перёшёл на авторитарное управление,сломав государственные институты и нарушил Конституцию,то это означает,что мы сейчас живём в ином государстве.Поэтому демократии у нас на сегодня нет. А за это пусть отвечают те,кто привёл его к власти.Выше их перечислил.
Определения полудемократии просто не существует.Это вами выдуманое определение.
Мне никак не в силу взять ответственность за выбор большинства и мне никогда такое в голову не прийдёт.С рождением первого ребёнка (1973) я стал ответственным за свои поступки.наверно из-за этого обо мне молва как о хорошем специалисте и уважение в различных слоях общества
.Во мне появилась нотка негодования из-за вашего заключения"авторитарное правлениемы подарили ему мы все,когда аплодировали ему за антиконституционный разгон парламента......."В тот момент сказал,что это прямой путь для вооружённого вторжения рф на нашу территорию.И сравнил его с Харьковскими соглашениями которые проложили путь к зазвату Крыма.Ваше утверждение аплодировать преступлению зто цинизм и извращение.Неужели вокруг вас все такие? Не поверю.
А голосовать надо в первую очередь за себя,свой дом,которая является Украина.Но наследие от комуняк трудно излечимо,которые к распаду союза они создали устойчивое образование "советский народ".А в Зеленском это видно не вооружёным глазом,правда без будь какой-то идеологии.На первом месте свой карман и находится как можно дольше при власти.Поэтому на моё видение эта власть,намного худше остальных.Даже бандюки и беспредельщики регионалы были примитивнее,но не настолько коррумпированы.
А то что сейчас война в Украине и разгул коррупции,особенно политической,ожиданностью не является.
показать весь комментарий
06.03.2026 22:20 Ответить
Це не моя точка зору,а вчених які займалися політекономією.Це вивчають в висших закладах освіти у богатьох країн світу.Мабуть ви цього не знали або погано вчились.
показать весь комментарий
06.03.2026 22:31 Ответить
То що зараз тропляється у світі,всьомо цьому мені розповідали в висшому закладу освіти.
показать весь комментарий
06.03.2026 22:35 Ответить
в єс
показать весь комментарий
07.03.2026 01:37 Ответить
ЄС стогне від своїх спиногризів ( Греція, Румунія, Болгарія), придивляється до таких самих ненадійних кандидатів ( Сербія, Албанія, Македонія, Чорногорія), - і тут ще раптом Україна їм треба для повного щастя. У вас з головою все в порядку?
показать весь комментарий
07.03.2026 03:49 Ответить
чому?
показать весь комментарий
07.03.2026 06:27 Ответить
У кожного свій мізок!!!Ваше висловлювання типове для тих,які не бажают існування ЄС,а бажают розпаду ЄС.Це в першу чергу її конкуренти-рф та США на чолі з Трампом.Тому що заневеликий час(років 25) ЄС стрімко покращів свою економіку.І значно опережає рф по ВВП на душу населення і де які страни ЄС опережаютть і США,І це при тому.що богато країн на дотації ЄС.Також є такі,якї не входять до зони евро.Наприклад Угорщина.В ЄС потрібно заробляти гроші.Тому і форінт а не евро в Угорщині.І це тому що там нема товару,чим торгувати.ЄС їм відбодувала їм дороги,Влала і вкладає гроші в її еконміку,а за 25 років там сільхоз продукції не стало і автобусів щоб їми торгувати.Там тільки запчаті до фольсвагену та печінь гуся для торгівлі.Зато був дешевий газ з рф і побутова АЕС від них.А останній енергоблок будують їм рф років 20 і не як мабуть котлон под станцію не викопають.В ЄС підримувається середній і малий бізнес,який є і був розвитком економіки,а в рф і США він тільки заважає для влади.Це малі гроші для таких держав.Там 90% доходу до бюджету надходять від корпорацій.Словенія,маленька країна,а в структуру ЄС гармонічна вписалися та країни Балтії теж.А мала держава Данія в перших містах по ВПП на душу населення.У ЄС є гроші і це досягнення сполученню караїн в ЄС.А скільки вони витрочають коштів на іноземців,які прибігли під поросольку ЄС - це фантастика.В ЄС потрібно жити по нормам ЄСєТуречена богато років в НАТО,а до ЄС прагне стільки же часу,а її не беруть.Тому що не відповідає нормам ЄС,хотя середній і малий бізнес там розвинут і економіка не погана.ЄС погрузла в бюрократії,но не в "спіногризах".Но це є недоліком демократії.Но досі людство нічого кращого не побудувала як ДЕМОКРАТІЮ!!! Прояви корупції різко зростають,коли суспільство переходи до авторитаризму.При союзі народ був весь корумпованим,тому бідність вимушивала людину домовляться за взятки дру з другом,а бо просити мілостеню у держави.Пропоганда діє на рабську людину.І тут мізок не до чого.Щоб мог мислити потрібно мати свою думику,а не проявляти свою вихованність від комуняк.
показать весь комментарий
07.03.2026 09:41 Ответить
Що сказати хотіли?
показать весь комментарий
07.03.2026 10:46 Ответить
З того з чого почалася наша розмова.Україна потрібна ЄС. та ЄС потрібна Україні.Ваше бачання і висловлювання помилкові.Вони характерні для громодян совковою ментальністью.які прожили в рабстві та бідності под керівництвом комуняк.Тому і владу таку вибираємо.А потім маємо наслідки довготривалої війни та шаленої корупції.І нема значення прихольником якої партії є.Усе життя були обмануті владою і далі робити помилки.А потім тільки і помічаєте край здивованим яка корупція,та
безлад навколо,а чому так собі відповісти не здатні.
показать весь комментарий
07.03.2026 14:32 Ответить
Звісно, Україна хоче в ЄС. Але є нюанс: ЄС не в захваті від України і не виявляє особливого бажання бачити бідного сусіда за своїм багатим столом.
показать весь комментарий
07.03.2026 15:40 Ответить
Ви знову за своє.Погоджуюсь,що ЄС на сьогодні не в захваті від України.Але бідний сусід не є перешкодою до ЄС,щоб прийняти Україну до своїх лав.Усі країни були не такими богатими,при вступу до лав ЄС.І Польша,і Чехія,І Угорщина.і Хорватія,усі страни Варшавского договору були набогато біднішими заможніх стран ЄС.А вони мали і мають меньший потенціал чим має Україна.ЄС потрібна Україна,щоб створити новий ринок для всього обїєднення ЄС,щоб він був більш спроможній. А вимоги які ставить ЄС до України,тому що не в захваті на сьогодня від неє,і ніколи ЄС не заїкалися про бідність нашої країни.ЄС потрібно,щоб Україна була готова виконувати норми які там їснують.А у ЄС є велике бажання залучити Україну до своїх лав!!! Це економіка.Но там зараз активна діяльність крайно лівих або крайнє правих.Усі ці такі політики за великі гроші в першу чергу рф а також США інвистують в них,щоб ЄС распався.Україна в такому стані яка є,незалежно від війни,ніколи не буде богатою!І тільки всуп до ЄС змінить її спрможність.І ЄС для цього готова інвістувати в промисловість України.Капіталу це потрібно!!!А капітал у ЄС є.І щоб не стати банкрутом в майбутньому ось для цього і потрібна Україна ЄС.Вже писав: у вас совковий погляд.
показать весь комментарий
07.03.2026 17:30 Ответить
Авжеж, розкажіть це британцям )
показать весь комментарий
07.03.2026 18:12 Ответить
Так раніш вам вже писав,що британці зрозуміли що зробили велику помилку зі своїм Брексітом.
А у нас вже 35 років незалежності,а більшисть моїх співвідчизників з совковими мізками.Ось що зробили комуняки,створивши нову формацію"советский народ". А вибори 2019 року показали на зріз нашого суспільства.А потім: корупція.влада із себе робе нових олігархів,затяжна війна,велика інфляція та інше - і пришла велика незадоволеність нашою країною і спогоди про союз,як там було добре.Так добре,що розпався союз.
А вам писав все те,що всі знають і там живуть з правами людини та з капіталістичним устрієм в развитих країнах світу.
У ЄС успіхи напряму пов'язані в об'єднані країн з разними національностями і різними спроможнястями.А рашізм і доллар США бажають розпаду ЄС.А спроможність і економічний розвиток ЄС полягає до золучення до своїх лав,нових країн, незалежно від їх богатств.
То шо вам пишу,це аксіома і не потребує доказів.ЕКОНМІКА має успіх,коли капітал має прибуток!!!
показать весь комментарий
07.03.2026 19:38 Ответить
Який ти розумний, - втік з України як щур з тонучого корабля і з розумним видом повчаєш, як нам тут жити. Це банальне лицемірство. Повертайся і покажи, як треба робити. Піднімій економіку, захищай країну а не патякай. Таких вумних і тут, як гівна.
показать весь комментарий
07.03.2026 19:44 Ответить
То шо розумний не є поганим,а навпоки.З України виєхав тимчасово примусово,в дуже плохому стані здоров'я.Потрібна була операція. 74 роки прожив у рідному Харкові.06.03..2022р в мій дім влучила ракета,та зруйнувала житло.07.03 з другої попитки втиснувся у другий потягДо Польщ,до кордону їхали 1.5 доби.Там побачив стан мого здоров'я забрав якійсь дідусь і повіз мене на 2.5доби до себе.Повів до лікаря,купив костилі і посадив на потяг до Бельгії.Як прибув відразу до лікарні.Побачили ще ковід і застуження легень.Безкоштовно зробили 3 операції і вилюкували .У листопаді 25 приєзжав до рідного Харківа.Свого часу був учасником двух Майданів.Мені влада не потрібна,хоть і залежен від неї.У всі часи,після народження першої дитини(1973), став відповідальним к своїм вчинкам.Це дуже допомогло в житті.Добра преса як спеціаліста і повага в різних суспільствах.Був востребован при любій владі.Для рідного завода зробив на богато більші користі,чим 30_40 працівників в моєй галузі.Працював в галозі машинобудування та єнергетики.А там невігластво не прощається.Тропляється Чернобиль.Ось усю відповідальність брав на себе,тому що колегі не могли впоритися І боялися відповідальності.То що мені довилось робити і з чим зустрітися,то це буде виглядати,як справжній піар.Тим паче в таких очах як у тебе.З початку трудовой діяльності(1965р.)через тижден(шизофренія)ь зрозумів,що живу в псіхлікарні через хворих шезофренією.На одну і ту позицію в житті завжди два діаметрально противополежних висновків.А це є раздвоєння особистості.Твій виклик звучить як у большості співвідчизників.Ми усі строїли,усі воєвали -а на справді піарщики,пристосуванці,шаровики,брехуни і завистники.За свої висловдювання які собі позволив,то ти не відповідальна людина.Як говорят"за базар не відповідаєш".Як і наша влада,особисто нинішня.Одним словом "фуфлижнік",як янік.Но на своїх громодян, ніколи не вживав гімно.Но на превиликий біль, тобі цього не зрозуміти.А Україна, при всіх недоліках,прекрасна країна!
показать весь комментарий
07.03.2026 21:06 Ответить
бо вони не хочуть приймати Україну незалежно від того, є в ній корупція, чи ні. Бо вона у них у самих є
показать весь комментарий
08.03.2026 01:39 Ответить
На чому грунтуються ваші твердження?
показать весь комментарий
08.03.2026 09:20 Ответить
Яу і не в прізвищі Зеленський.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:15 Ответить
Якось странно виглядае отказ, на тлі "боротьби" з корупціею((
показать весь комментарий
05.03.2026 19:16 Ответить
Там же не геть йо" нуті- допустити квартал95 до прийняття рішень в ЄС.
Там своїх довбо" бів вистачає.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:19 Ответить
Та кому ми там треба з голою сракою
показать весь комментарий
05.03.2026 19:23 Ответить
Не норма!
показать весь комментарий
05.03.2026 19:26 Ответить
Вони розуміють що заради ЄС екзальтовані українці пожертвували всім?
показать весь комментарий
05.03.2026 19:46 Ответить
Це прямий натяк обкуреному ішаку. Доки це чмо буде корчити із себе "президента", доти не буде жодних шансів нінащо. Ішак - ярмо, баласт на шиї країни, якого треба терміново позбуватись.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:49 Ответить
не в зе справа
показать весь комментарий
06.03.2026 02:31 Ответить
там повно країн з також с*кою
показать весь комментарий
06.03.2026 02:34 Ответить
Коли почалося вторгнення , Україну кормили казками про швидкий вступ до НАТО і ЄС. Через 4 роки про Україну в НАТО усі забули - ХОЧА ПРОСЯТЬ ДОПОМОГТИ ЗАКРИТИ НЕБО НАД ПЕРСЬКОЮ ЗАТОКОЮ
ЗАРАЗ почався новий єтап- забувають про Україну у ЄС. По перше- ЦЕ НЕПОРЯДНО ДЛЯ ПОЛІТИКІВ
показать весь комментарий
06.03.2026 03:56 Ответить
Він тоді ще кацапським тролем не працював Реєстрація: 30.09.2025
показать весь комментарий
06.03.2026 03:59 Ответить
Про швидкий вступ казали лише декілька довбнів з ОПи.
показать весь комментарий
06.03.2026 04:23 Ответить
Залишки порядних людей добивають на фронті, тут зостались злодії, мародери і лицеміри і ше концлагер імені зеленського. Кому таке лайно потрібно.
показать весь комментарий
06.03.2026 09:30 Ответить
Щоб таке ствержувати,на початок треба відповісти собі - "Для чого,, свого часу, утворилося об'єднення ЄС?". Україна потрібна ЄС і ЄС потрібна Україні!!!
Приведу приклад,щоб мізку легче було выдповісти на таке стверження. Зовсім не так богато пройшло часу,як Великобританія вийшла з ЄС щоб вона зрозуміла через дійсність,була зроблена помилка.
показать весь комментарий
06.03.2026 11:35 Ответить
Хотіли авансом пролізти, але ЕС начеку
показать весь комментарий
05.03.2026 19:05 Ответить
Ну так це відразу було зрозуміло, що ніяких преференцій чи особливого статусу для України не буде. Тому що всі інші відразу захочуть бути такими хитродупими.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:11 Ответить
Тут нам на заваді у першу чергу стала брехня зеленої влади. У західному світі не прийнято довіряти людям, які хоч раз збрехали. А у нас суцільна брехня назовні і всередині кожного дня. Ми не вступимо в ЄС з цією владою (перефарбованих ригоаналів).
показать весь комментарий
05.03.2026 19:13 Ответить
мразєнський тільки патякає і жодних реформ , лише скорочення
показать весь комментарий
05.03.2026 19:14 Ответить
Він цього не казав, але по суті правда.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:20 Ответить
Зыбыл еще добавить что иженщин забивают до смерти камнями за лтказ носить покрывала на лице.Прямо краина мрий
показать весь комментарий
05.03.2026 19:21 Ответить
Вічна війна, вічний пересидент і туманне майбутнє ціна виборів в 19му
показать весь комментарий
05.03.2026 19:32 Ответить
Война всегда вечная поверь и при любом другом президенте ничего бы не изменилось и война бы не кончилась .Раша всю свою историю только и делает что воюет со своими соседями , а последние 30 лет у нее новая война каждые 3-5 лет
показать весь комментарий
05.03.2026 19:40 Ответить
Якщо не в корупції, то в чому- мародерстві, брехні , мафії ? справа в міндічах, шефірах, галущенках? Будь проклята зешобла та їїжополизи
показать весь комментарий
05.03.2026 21:56 Ответить
показать весь комментарий
05.03.2026 19:07 Ответить
Це лапотний бот. Ясно, що про каліч-штурми і корупцію в своїй рашці тут ніхто з них кукарікати не буде.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:23 Ответить
При меншій корупції ніхто в ЄС нас не хотів бачити - а зараз й поготів
показать весь комментарий
05.03.2026 19:08 Ответить
звісно немає ! в Ірані просто вішають на будівельних кранах і розстрілюють з кулемета на вулиці , така гарна країна !
показать весь комментарий
05.03.2026 19:14 Ответить
так Украина им выгодна как вечный фронтир и буфер где течет конфликт с русней.
слепой только не видит
показать весь комментарий
05.03.2026 21:31 Ответить
чекаємо на потужний гундосик від криворагульного чувирла.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:02 Ответить
7 (сімь!) років царювання зеленського - це проср@ні роки. Причому проср@ні скрізь:

- Обороноздатність. Гарантування державного суверенітету, територіальної цілісності, прав, свобод, захисту життя власних громадян.
- Курс та Реформи щодо інтегрування до Європейських економічних та безпекових структур.
- Економіка, забезпечення гідного рівня життя громадян.

Скрізь. Чого не торкнись, суцільний сум та розпач.
показать весь комментарий
05.03.2026 19:16 Ответить
Страница 1 из 2