4874 посетителя онлайн

Сырский погубил адекватных комбригов в бессмысленных контратаках, а теперь говорит о проблеме СОЧ, - Герой Украины, полковник Кащенко

Герой Украины Кащенко раскритиковал Сырского: что известно?

Полковник ВСУ и Герой Украины Дмитрий Кащенко не понимает, почему в Силах обороны до сих пор не борются с бесчеловечным обращением.

Об этом он заявил в Facebook, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

"Если Главнокомандующий говорит о бесчеловечном отношении, то что именно он имеет в виду и почему с этим до сих пор не борются? Если Главнокомандующий говорит о жестких наказаниях, то о каких именно жестких наказаниях, кроме перевода в штурмовые подразделения?

Это намерения или уже есть четкие решения, которым предшествовал предварительный сбор информации о проблеме СОЧ, ее всесторонний анализ с привлечением именно профильных специалистов (психологов, юристов)? А дальше уже составление четкого плана и его реализация. А здесь пока непонятно, с чем решать проблему: с СОЧ или с жесткостью наказания. Разбирался ли сам Главнокомандующий с проблемой СОЧ?" - прокомментировал он заявление Сырского о проблемах СОЧ.

"Потому что пока получается, что покончил с адекватными генералами и комбригами, стер все, что можно, в бессмысленных контратаках - начиная от мотивированного личного состава до иностранной техники, максимально демотивировал подчиненных от солдата до генерала, а потом сел и притворяется умником, что нужно", - добавил Кащенко.

Что этому предшествовало?

Он отметил, что основной причиной СОЧ является нежелание проходить службу, опасения за свою жизнь. По мнению Главнокомандующего ВСУ, чтобы не было проблем с мобилизацией, нужно, чтобы представители территориальных центров комплектования и социальной поддержки (ТЦК и СП) относились к мобилизованным "по-человечески".

Топ комментарии
+57
Кринки, курська авантюра і інші про які ми не знаємо, скільки хлопців чудових загинуло заради "супергеніальних" стратегічних операцій сирка?
показать весь комментарий
02.04.2026 13:24 Ответить
+39
Достатньо одного питання!!! Чи був би кацап Герасімов начальником Генштабу рашки...якби його батько та мати жили б в Україні? Ну як таке може бути... коли вся рідня Сирка живе у рашці..ніяких дій русняве ФСБ не проводить стосовно них...і Сирок продовжує спокійно командувати? Вони не підтримують з ним зв*язку з за розбіжностей у поглядах!!))) Ну не смішить людей! Вісить Сирок на гачку ФСБ .... І зелений вишкварок про це дуже добре знає. І ніхто ..ніколи не повірить..що у Сирка не болить за батьків.
показать весь комментарий
02.04.2026 13:53 Ответить
+38
Сирок лише виконує накази політичного керівництва, саме через його піддатливість він досі на посаді. А зеленим потрібен лише піар. Йдіть в наступ, щоб західні партнери про це в своїх змі написали і дали нам ще трохи грошей на розкрадання. А чим це закінчиться для них не важливо, гроші вже поділені.
показать весь комментарий
02.04.2026 13:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Так то віртуальна кордони в як УНР ніколи не існувала ,це так мовити наші тодішні хотєлкі і не більше І до речі , ні Крим ,ні тим більше Кубань ,не входили до УНР навіть юридично ,а ,якщо вважати конституційною територією УНР ,яка була записана в Третьому Універсалі ,а намалювати можна багато чого ,тим більше що більшість тієї території владою УНР не контролювалась. Так чий же правонаступник теперішня Україна - Центральної Ради УНР , Української Держави гетьмана Скоропадського чи Директорії УНР - котра з цих влад була як кажуть "лєгітімною". До речі країни Антанти не визнавали жодну з цих "влад " . а на Паризькій мирнійній конференції делегацію УНР послали подалі, ,здогадайся в яке місце.
показать весь комментарий
02.04.2026 22:53 Ответить
хіба король Данило, Хмельницький, Мазепа, Шевченко, Франко і тисячі інших славетних українців жили в УРСР? Україна перш за все є їх правонаступником, а по хронології, так, йде відразу за періодом УРСР.
показать весь комментарий
02.04.2026 22:57 Ответить
Король Данмло жив в Галицько- Волинському королівстві ,Хмельницький в Речі Посполитій , Мазепа в Московщині , Шевченко в Російській імперії ,Франко - в Австро- Угорщині ,так само і тисячі інших славетних українців.
показать весь комментарий
02.04.2026 23:02 Ответить
Це мапа етнічних українських земель і далеко не усіх, а не тодішні хатєлкі.

Дипломатичне визнання Української Народної Республіки (УНР) проходило у кілька етапів, починаючи від перших контактів наприкінці 1917 року до повноцінних міжнародних договорів 1918-1921 років.
Нижче наведено список ключових країн та обставин їхнього визнання.

1. Четверний союз (Берестейський мир)
Це було перше офіційне міжнародне визнання УНР як незалежної держави де-юре. Після підписання Берестейського мирного договору 9 лютого 1918 року Україну визнали:
Німецька імперія
Австро-Угорська імперія
Османська імперія
Болгарське царство

2. Країни Антанти (де-факто)
Наприкінці 1917 - на початку 1918 року країни Антанти шукали союзників проти Німеччини та більшовиків, тому встановили дипломатичні відносини з УНР на рівні генеральних консулів або військових місій:
Франція (грудень 1917)
Велика Британія (січень 1918)
Проте після підписання Україною миру з Німеччиною ці країни фактично припинили офіційні контакти з УНР.

3. Сусідні держави та нові республіки
У період 1918-1920 років УНР активно обмінювалася дипломатичними місіями та визнавала незалежність інших держав, що постали на руїнах імперій:
Грузія, Азербайджан, Вірменія (1918-1919)
Польща: Визнала УНР де-юре згідно з Варшавським договором у квітні 1920 року.
Латвія, Литва, Естонія: Визнали УНР у 1919-1920 роках.
Білоруська Народна Республіка: Офіційне визнання та встановлення консульств у 1918 році.
Румунія: Визнала УНР у березні 1918 року (був встановлений обмін дипломатичними представниками).

4. Інші країни
Святий Престол (Ватикан): Встановив дипломатичні відносини у 1919 році (призначено графського прокуратора).
Аргентина: Стала єдиною країною американського континенту, яка визнала УНР де-юре (постанова уряду від 5 лютого 1921 року).
РСФСР (Радянська Росія): Визнала УНР у червні 1918 року під час мирних переговорів у Києві (договір про прелімінарний мир), але згодом порушила ці домовленості.
Важливо: Багато європейських держав (Швейцарія, Швеція, Данія) мали неофіційні дипломатичні місії УНР на своїй території, що вважалося формою визнання де-факто
показать весь комментарий
02.04.2026 23:04 Ответить
князь галицький (1205-1206, 1211-1212, 1230-1232, 1233-1234, 1238-1264), володимирський (1205-1208, 1215-1238), Великий князь Київський (1239-1241).
показать весь комментарий
02.04.2026 23:05 Ответить
і я про це! тому зводити все до недолугого сталінсько-лєнінського утворення УРСР якось не комільфо!
показать весь комментарий
02.04.2026 23:06 Ответить
Ви ще згадайте французів та німців у імператорській армії рашки..))) Тоді слово честь було значно вище походження. А слово честь залишилося лежати на полях Громадянської війни...у особах білих офіцерів..яких краснопузе бидло винищило під корінь. І більше слово честь не використовувалось ні в радянській арії... ні в руснявій. Та й у нас з цим теж повний швах. Грош ціна спецслужбам..якщо вони не використали рідню Сирка у своїх цілях. А ФСБ...ну ніколи це питання не залишить у спокої. І його рідних..які зараз в Австралії ... навіть питань нема. А Ваші знання про гестапо ..трясло..чи ні... пахнуть дитинством...))) Так що Ваша впевненність у порядності Сирка теж пахне дитинством.Ніхто і ніколи не повірить..що ФСБ рашки настільки простеньке..(дурноголове)...що повірило у розрив рідні з Сирком на фоні розбіжностей у поглядах...))) Розумний президент..щоб виключити наймалійші сумніви стосовно цього питання ... зняв би Сирка ..і задвинув його у самий глухий кут... Але де знайти такого розумного Президента?
показать весь комментарий
02.04.2026 23:25 Ответить
і не тільки сирський!
В Україні міністр оборони і той ФЬОДОРОВ!!!

Уявляти, якби на кацапії під час війни мін. оборони був якийсь Мельник чи Петренко?....
показать весь комментарий
03.04.2026 00:03 Ответить
і ця "блискуче проведена військова тактична операція" закінчилась ПОВНИМ ПШИКОМ рівно так само, як і наступ Залужного в 2023, на який він, між іншим, не погоджувався, але був примушений наступати нашими так званими "партнерами" і особисто головКОКОмандувачем наскільки я знаю....
показать весь комментарий
03.04.2026 00:09 Ответить
"починаючи з кучми"

ЩО?
кучма міняв конституцію ракової *********?😆😂🤣
показать весь комментарий
03.04.2026 00:12 Ответить
Щодо діючих це важке питання,через субординацію. А заголовок то підказка.Був шанс щось змінити у 22 році коли через зраду проє..ли значні території країни.Зе таки мав втікти, тоді все було б інакше, уряд нац.порятунку та довіра.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:17 Ответить
Тільки повний невіглас може говорити, що наступ на Курськ закінчився пшиком. Задача полягала в тому , щоб на вигідних для себе позиціях відтягнути війська лаптєстану від інших ділянок оборони і уникнути рішучого наступу лаптєногих. І операція була проведена блискуче , несподівано для ворога з сотнями полонених лаптєногих. Якби Залужний не погоджувався, то він міг подати у відставку, але не гнати людей на погибель. А після невдалого наступу відповідальність Залужний по класиці звалив на підлелих, що говорить про його моральні якості.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:25 Ответить
ШУСТРЫЙ ДА БЫСТРЫЙ ВЫЙДЕШЬ В МИНИСТРЫ !!! С ЧЕСТЬЮ, ОТВАГОЙ СТАНЕШЬ БРОДЯГОЙ !!!
показать весь комментарий
03.04.2026 00:32 Ответить
Кринки це дітище Залужного, яке дісталося Сирському по наслідству. Кринки ЗСУ захопили 20, 10, 23 року, а Залужний був головнокомандуючим до 8,02,24 року. Щодо "Курської авантюри", то це була блискуче проведена військова тактична операція, виконана по всіх канонах військової науки і незрівнянно грамотніше проведена, ніж наступ Залужного літом 2023 року.
показать весь комментарий
03.04.2026 00:33 Ответить
Ви абсолютно влучно підмітили головну пастку «швидких рішень»: намагаючись обійти процедурний тупик 2019р., тоді Зе заклав під фундамент держави міну, яка вибухне завтра.Ось завтра і настало!
Цей підхід часто називають «правовим нігілізмом». Коли заради благої мети (як-от реформи чи оновлення влади) ігнорується буква закону, створюється небезпечний механізм, який потім використовується вже зовсім не з благими намірами.Замість того, щоб вчитися домовлятися в межах закону, влада звикає «ламати через коліно». Коли ж рейтинг падає і «ламати» більше не виходить, з'ясовується, що законні інструменти вже не працюють, бо їх дискредитували.
Власне це безвихідь.
показать весь комментарий
03.04.2026 01:01 Ответить
СТАРУЮ ФОРМУ ПОРА МЕНЯТЬ !!!
показать весь комментарий
03.04.2026 01:06 Ответить
Не факт.Якби Зе втік,це деморалізувало б як мінімум півкраїни,і я навіть здогадуюсь яку,а саме ту,котра слухала б салавйова(Тай трампозні б ставки виграли(
показать весь комментарий
03.04.2026 09:36 Ответить
Ви плутаєте посади Головнокомандувача та Верховного Головнокомандувача
показать весь комментарий
03.04.2026 12:55 Ответить
А до чого Хортиця до Кринок? Це зовсім інше угруповання ...
показать весь комментарий
03.04.2026 12:57 Ответить
Не згоден. Всупереч наказам Зе, перші розвідувальні підрозділи висунулися на розвідку за півдоби до 24.02.22. Армія працювала чітко, а відсутність Зе шахрая і його шайки не кинуло б тіні на Україну в 2022 році. Україна є парламентсько-президентською республікою, в якій Президент має бути Гарантом Конституції, а не її порушником.
показать весь комментарий
03.04.2026 13:05 Ответить
Мова про нашу конституцію а не за кацапську.
показать весь комментарий
03.04.2026 13:50 Ответить
А віртуальна УНР - це комільфо ?
показать весь комментарий
03.04.2026 13:51 Ответить
для українців дійсна Українська народна республіка - безумовно.
показать весь комментарий
03.04.2026 15:46 Ответить
А чому не Українська Держава гетьмана П. Скоропадського ,яка була ,до речі ,більш реальною,бо контролювала набагато більшу територію ніж віртуальна УНР , про яку ще тоді казали "У вагоні- Директорія ,під вагоном - територія ".
показать весь комментарий
03.04.2026 18:43 Ответить
кацапІПСО і тоді було, недаремно проф.Преображенський радив не читати совєцьких газет, а через 100 років їх точно не варто брати за історичну основу. Достеменно відомо лише одне - Україна як держава тоді була і тільки через внутрішні протистояння не змогла устояти перед орками. Зараз ситуація не краща, але з інших причин.
показать весь комментарий
03.04.2026 20:50 Ответить
"Тільки через внутрішні протистояння не змогла устояти " - є така стара як Світ приказка - "Там де два українці - там три гетьмани " що відображає " українську ідентичність" у всій красі . До речі ,трохи історії- за "орків " - червоних чи білих воювало більше українців ніж Армії УНР. , Ось така от історія і без так званих "іпсо " про які так любить розповідати гівномарафонівська пропаганда .
показать весь комментарий
03.04.2026 21:07 Ответить
не забувайте, що 100 років тому було 700 років з моменту нападу орків на Русь і зради першого героя росії сашка невського, і совєцьку протухшу антиукраїнську пропаганду точно не варто виставляти як історичні істини. краще назвіть хоч один народ, який би зміг як українці 800 років утримувати свою національну ідентичність і не зникнути з історичного поля. і прислів'я про 3-х гетьманів як раз свідчить про те, що наш народ завжди намагався творити свою долю, а не лягати під ворога.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:30 Ответить
А чому ж ті самі гетьмани почергово орієнтувались то на Річ Посполиту , то на Московщину ,то на Османську імперію.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:38 Ответить
Так орки завжди мали і мають державність ,а українці завжди були чи під поляками чи під московитами чи ще під кимось.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:41 Ответить
А ви не дивіться перед сном гівномарафон і зєліні відосіки .а то ще якісь жахастики присняться.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:42 Ответить
не ідеалізуйте орків з їх державністю, краще згадайте, як формувалась московія, хто їй царів призначав, і хто за походженням імператори і імператриці. а українці, ще раз повторю, виживали як могли, і не тільки вижили. а ще й спромоглися свою державу заново створити. падати і вставати набагато важче, але благородніше, ніж впасти і повзати, як кацапи зараз повзають перед китаєм.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:48 Ответить
рівень аргументів у вас щось почав стрімко падати
показать весь комментарий
03.04.2026 21:49 Ответить
це ж наші сусіди були чи ви гадаєте, що мудрий той гетьман, який хамовито посилає всіх і носиться зі своєю потужністю як дурень з писаною торбою?
показать весь комментарий
03.04.2026 21:52 Ответить
Не утерпел---подкину. Много раз ранее печатал про это. Кажись или в 2007 или 08г под петербургом был слёт фашистов рф, и там же гости прибыли---с донецка, и именно там впервые засветился флаг днр, он таким и сегодня остался! Это прошло по новостям в кацапии вяло, но полиция формально на сутки всех закрыла, штрафы впаяли и разогнали по домам. Я фамилии подзабыл, потом они вылезут с 14 г начиная и у нас и у кацапов.
показать весь комментарий
04.04.2026 20:48 Ответить
Страница 2 из 2