10525 посетителей онлайн

Военные ТЦК работают с огромной нагрузкой, многие из них просят о переводе в боевые подразделения, - Решетилова

Решетилова: Военные ТЦК не выдерживают нагрузки

Военнослужащие ТЦК и СП работают с огромной нагрузкой, и многие из них просят о переводе в боевые подразделения.

Об этом заявила военный омбудсмен Ольга Решетилова (Кобылинская) в эфире Radio NV, сообщает Цензор.НЕТ.

ТЦК не должны заниматься принудительной мобилизацией 

Решетилова подчеркнула, что военные ТЦК и СП не должны заниматься принудительной мобилизацией.

"Военнослужащие ТЦК и СП ни в соответствии с законодательством, ни по своим навыкам и умениям не должны заниматься принудительной мобилизацией. Их функции — формирование мобилизационного плана, постановка военнослужащих на учет или ведение этого учета и коммуникация непосредственно с воинскими частями", - сказала омбудсмен.

Она отметила, что "принуждением согласно закону должны заниматься правоохранительные органы, в том числе Нацполиция", поскольку они "специально обучены", "лучше могут обеспечить свою безопасность и лучше умеют общаться с гражданским населением".

Кроме того, Решетилова считает нелогичным, что ТЦК и СП подчиняются Командованию Сухопутных войск ВСУ.

Большая нагрузка

Также Решетилова заявила, что военнослужащие ТЦК и СП работают с огромной нагрузкой - без отпусков, без выходных. А некоторые из них занимаются очень сложным направлением - уведомлением семей о потерях.

"Мы очень часто забываем об еще одной функции этой институции, а именно о социальной поддержке. Это часть СП, а все внимание приковано к мобилизационным мероприятиям, которые проводит ТЦК, но мы забываем, что у них очень много других функций. Это и уведомление о потерях, и сопровождение семей раненых, пропавших без вести, погибших военнослужащих, организация похорон и так далее. Это огромный комплекс работы. И я уже несколько раз проводила встречу с военнослужащими ТЦК и СП. И мы говорили о том, что очень часто военнослужащие, занимающиеся социальным сопровождением, например, привлекаются к мобилизационным мероприятиям, несмотря на наличие документов главнокомандующего о том, что их нельзя привлекать к мобилизационным мероприятиям... Это огромная нагрузка, и военнослужащие ТЦК и СП ее не выдерживают. Есть жалобы военнослужащих ТЦК и СП на нагрузку или желание сменить место службы. Скажу вам честно после общения с военнослужащими: после всего того, что происходит в ТЦК, желающих проходить там службу практически нет, при том что это очень часто -  служба в тылу", - рассказала чиновница.

Военные ТЦК просят о переводе

По словам Решетиловой, военнослужащие ТЦК "просят помочь им в переводе в боевые подразделения". Она отметила, что очень часто службу в ТЦК проходят люди "после ранений или те, кто по состоянию здоровья не может проходить службу на боевых должностях".

"У них складывается безвыходная ситуация. Они, может, и не хотели бы там служить, но другого выбора у них нет. Плюс это очень низкое денежное обеспечение, потому что это должности, как правило, в тыловых городах. И получается, что они фактически в заложниках этой ситуации", - заявила военный омбудсмен.

Решетилова добавила, что "на ТЦК и СП возложена критически важная задача от государства по нашей обороноспособности".

"И они взяли на себя весь этот удар общественной ненависти очень незаслуженно", - заявила омбудсмен.

Топ комментарии
+64
Ну так і відпустіть їх на фронт якщо так просяться, може тоді і бусіфікація стане не потрібною.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:11 Ответить
+50
Навіть місцеві політруки схоже в шоці від такої заяви.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:22 Ответить
+44
Що ти мелеш коза! Невже ТЦКашники просяться на передок? Та скоріше Зеленський скаже "...я устал, я ухожу..." і справді піде.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Підозрюваного у корупції в бойову бригаду на посаду фінансиста...
показать весь комментарий
04.04.2026 23:38 Ответить
Це було давно.Давайте зараз молодь покладем,яке ще навіть не голосувала.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:39 Ответить
В нас молоді мільйон.А гарячі голови хочуть,щоб їх війна знищила.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:41 Ответить
доречi чув, що в 225 и 425 постiйний прiоритет. Майже найменшi втрати.Федiр не дасть ********.)
показать весь комментарий
05.04.2026 00:07 Ответить
Нічо, одного бурята на толпу ухилєсів буде досьатньо, не сцикай - сам в буса заплигнеш.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:16 Ответить
Питання закриває їх начальство. Багато хто туди після поранення переводять і їм справді нахер не упало їздити ловити обісрані організми. Але роблять бо держава не дала альтернативи для поповнення армії.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:20 Ответить
І що? Поженуть мене на Польшу? Так це ж мрія кожного щирого. Ти попереду мене до бурятського буза заплигнеш, такі як ти потенційні зрадники.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:20 Ответить
Их все равно не хватит даже если вместе с ментами всеми отправить и поверьте ухилесы для вас почти ничего не изменится. Не будет тцк вас оповещать станет полиция Будете игнорить повестки будет примусовая доставка полицией как и полагается по закону. Ведь вы же сами верещите что примусовым затриманням и доставкой должна заниматься только полиция по решению суда . Ну вот не явитесь по повестке судья выпишет наказ на вашу затрымку и примусовую доставку в тцк😆
показать весь комментарий
05.04.2026 00:22 Ответить
Який рекрутинг? Нащо ти брешеш сам собі?
Напиши суму за яку персонально ти погодишся піти в лінійну піхоту. Без му-хрю, конкретну суму.
Помножимо тисяч на 100 і отримаємо скільки держава повинна мати грошей на 1 рік тільки виплат по контрактам.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:23 Ответить
- Мамо, у нас сьогодні в школі чаювання. Можна я своє діамантове кольє надягну?
- Ні, не можна!
- Ну чому не можна? Кольє на Новий рік подарували і не можна, «Феррарі» на день народження подарували і теж не можна, стоїть під брезентом, шуб норкових десять штук надарували і теж не можна. Коли це все можна буде?
- Коли тато на пенсію піде, буде можна, а поки він простий ТЦКашник - не можна...
показать весь комментарий
05.04.2026 00:24 Ответить
Чим молодь краща/цінніша для держави чи своїх сімей за мужиків 40-50? Чи ти просто сам пісюн зелений і в тебе чистий шкурний інтерес?
показать весь комментарий
05.04.2026 00:25 Ответить
Я вже старий щоб бути ухилянтом так що не лякай. А проблема не в бусифікації а в ставленні до людей як до ресурса.
Взагалі не пиши мені, ти тут спасешся безвилазно і дуже схожий на засланого казачка-провокатора.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:26 Ответить
Тебе поженуть куди ******* скаже і питати не будуть. А мене не поженуть далі місцевого підвалу, як АТОшників в Бучі.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:28 Ответить
Молодь це майбутнє і її мало.Пенсіонерів 10 мільйонів,можна зх них смертників робити,це і то виглядає логічніше,ніж молодь класти.В нас народжуваність втричі нижча за смертність.Такого ніколи не було.Тут реально,одні пенсіонери залишаться.Мені вдвічі більше за 18.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:30 Ответить
Я не придатний навіть для караульної служби. А якщо державі не вистачає грошей то треба менше красти та ефективніше працювати а не витягати ухилянтам в пікселі роботяг з робочих автобусів та відправляти їх замість себе воювати.
Тут у новинах щодня купа повідомлень про масштабні розкрадання. Депутатам два рази підняли зарплатню - гроші є, їхнім помічникам по 130 тис. у місяць гроші є. На шмарафони гроші є. І таке інше. А солдату грошей немає, ага.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:31 Ответить
Тогда это гарантированный проигрыш и оккупация снсчала востока потом юга и постепенно до Киева ибо рекрутинг обеспечивает только 10% от надобности людей на фронте и без примусу никак . Либо примус , либо постепенная и все ускоряющаяся оккупация . И не надо тут говорить , что все равно принудительно мобилизованные уйдут в сзч . Не все уйдут даже если и убежит половина или 70 %то остальные останутся так или иначе и фронт будет держаться или даже вперед двигаться ибо 50% или даже 30% мобилизованных это не 10%рекрутированных
показать весь комментарий
05.04.2026 00:38 Ответить
Це все благосні фантазії. Бо хоч я і є той солдат якому нема грошей (21 тис. для спеціаліста який на цивілці мав би мінімум х10).
Але навіть русня вже зменшує виплати своїм алкашам. А в нас і люди за копійку помирати не підуть і в держави нафти з газом нема.
Тому оці усі балачки про "проста двйті всєм стотищмільйонав" це не рішення а самозаспокоєння.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:40 Ответить
Всех не знищить .Тысяч 100-200 можно отмобилизовать,чтобы фронт дкржать
показать весь комментарий
05.04.2026 00:41 Ответить
Пенсіонери багато хто ще працюють і підтримують сім'ї.
Відсоток смертності на нашій війні менший порівняно з ДСВ і мобілізованих теж менше в рази. Тож ніякого масового вимирання не станеться.
І до того ж чисто з демографічної точки зору критичною є втрата жінок, а не чоловіків.
Тому навіть за найгіршого теоретичного сценарію чверть чи третина дівчат 18-25 після війни просто одружаться з чоловіками на 5-10 років старше. Що вони і так зазвичай роблять.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:46 Ответить
Є одна річ про яку ти не згадав. Люди знають яка низька зарплатня у солдата та ще й витрачай на себе, проте люди бачать як жирують прокурори, судді, ТЦК, інші прикоритники. Як жирують мажори-синки. Це дуже погано впливає на стан речей з мобілізацією.
Я не кажу що треба стотищпятсот зарплатні, я кажу що усі повинні бути в однаковій ситуації а не як зараз - бідняки на фронт а прокурори-інваліди на віллу в Іспанії.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:46 Ответить
Не втримають.Москалів все одно більше.І авіації і бомб,з української сторони,не стане то більше.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:47 Ответить
Так, ухилянти в мєнтовці чи прокуратурі нічим не кращі за звичайних, тут справедливо.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:48 Ответить
Воювати людьми проти країни де людей принаймні у п'ять разів більше - ось гарантований програш.
Йти вперед коли у ворога подавляюча перевага у повітрі, артилерії кратно, у дронах кратно і так далі - це гарантований програш.
Нам потрібно як у Ізраїля де служать усі - синки, чинуши, пересічні.
Нам потрібен розум якого немає, навіть гірше бо зеля дебіл.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:51 Ответить
Багато,але нее 10 мільйонів.У вас немає данних,про відсотки.В Укураїні зараз вже десь 25 мільйонів залишилось,що вже катастрофа.ЦУе вже вимирання нації.Більшість з закордонку не повернеться.З точки зору дурості,зараз жінки не народжують по 3 дитини і не будуть народжувати.За 15 років,Україна не зможе вже нормально функціонувати,а то й швидше.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:52 Ответить
Багато країн нормально функціонують із в рази меншим населенням.
Я за все життя тільки і чув що стогін по тим міфічним 52 мільйонам.
Дурніше за нього тільки стогін по якомусь там чи шостому чи сьомому ВВП в Європі.
При тому що в часи коли в нас нібито було і те і інше я, будучи дошкільням, стояв то в черзі за хлібом - то в черзі за милом.
показать весь комментарий
05.04.2026 02:23 Ответить
А де заява Решетилової про бусифікованих військовослужбовців, які померли на бзвп через ненадання вчасної медичної допомоги? Де її обурення, чому вона не заявляє про розслідування цих кричущих випадків? Де її заява щодо загиблих військовослужбовців Скелі, яких відправили на м'ясний штурм під Покровськом? Щодо фактів фізичного насилля щодо них? Чому вона переживає лише про військових з тцк?
показать весь комментарий
05.04.2026 07:01 Ответить
Не те що нічим не кращі - а в сто разів гірші. Ухилянти, які придумали собі закон що вони повинні жити, а інші - йти за них помирати, а вони і далі будуть з відкормленими рилами обкрадати успільство.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:47 Ответить
Это правда,структура выполняет самую важную функцию для страны - комплектование пополнения для фронта и в тоже время не имеет поддержки законами,не имеет нормального снабжения и их работа оплачивается убогим мизером.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:59 Ответить
Вот эта паварот))))
показать весь комментарий
05.04.2026 08:16 Ответить
А 10 мільйонів - це одні діди 60- літні і бабусь нема і 80-літніх немає? У моєї однокласниці матері 96 років. Хоч трохи думай перед тим як писати щось, смертників він знайшов.
показать весь комментарий
05.04.2026 08:43 Ответить
бідні бідні мальчікі в трусіках
показать весь комментарий
05.04.2026 08:45 Ответить
Сейчас заплачу !!!
показать весь комментарий
05.04.2026 09:05 Ответить
Більшість з-за кордону повернуться. Дивлюсь на ютубі жінок які повиїжджали з Києва і Кривого рогу. Одна в Франції, друга в Іспанії.Обі з вищою освітою, вдома власні квартири. Обі працюють на прибиранні, не постійно. Їхні діти не соціалізуються, хіба, що 6-річна дитина більш-менше. Чоловік багатьдітної у Франції, працює в ІТ, за мінімалку на тимчасовому контракті, постійний не дають. В обох випадках рівень життя гірший ніж був дома. Обидві хочуть повертатись.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:37 Ответить
"Хочуть повертатися" і "повернуться" - це різні речі. Поки йде війна, ніхто з адекватних сюди на повернеться. А поки війна закінчиться, то вони там інтегруються в місцеві спільноти і не повернуться тим паче.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:47 Ответить
Несусветное об"единение БЗДУНОВ,ЖДУНОВ,СЗЧ,МОСКОВСКОГО патриархата,агентов влияния рф,ИЕГОвистов и др.сектантов,разбуженньіх консерв КГБ и ФСБ .....,против исполняющих гос. задачу ....Плевать вам суки на УКРАИНУ.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:53 Ответить
Хочуть повернутися.Могли би вже назад приїхати.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:15 Ответить
Бабусь можна з літаків скидувати.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:16 Ответить
Ті країни були з самого початку менші.В нас не пустеля і не вічна мерзлота.Всі великі країни мають десятки мільйонів населення.Франція,Польща,Іспанія.Німеччина.Не може бути так,щоб пенсіонерів було більше,за молоді.Бо то вже не нормальна країна.Тут взагалі навіть більше за 52 мільйони має бути.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:20 Ответить
Зараз Україна за кредити живе,але так вічно бути не може.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:21 Ответить
показать весь комментарий
05.04.2026 11:02 Ответить
А талибы воевали и выиграли и иранцы сейчас выгрыают.Если ты не хочешь сейчас воевать то плохи твои дела потом. Мудрый нармд уставший ат вайны в 2019 выбрал клоуна и нелоха и получил еще большую войну в результате . Хотите повторить ошибку. ну что же тогда всем нам конец придет
показать весь комментарий
05.04.2026 11:38 Ответить
Их и мрет в разы больше так что удержат ухылянт
показать весь комментарий
05.04.2026 11:39 Ответить
Брехливий осбудсмае та ще і в такій сфері, це справжня трагедія для країни і ЗСУ. Від неї не варто чекати захисту ні військовослужбовцям ні військовозабов'язаним. І ц жінка, мати?
Це жахливо😢😢😢
показать весь комментарий
05.04.2026 11:47 Ответить
Грудне, оцієї омбудсманши
показать весь комментарий
05.04.2026 11:48 Ответить
Мабудь за це премію.дають не хіло.
В якого сірка вона очі позичила?
Це так низько.
показать весь комментарий
05.04.2026 11:49 Ответить
Дивно що ти симпатизуєш талібам на аятолам, нашим ворогам та друзям *****.
показать весь комментарий
05.04.2026 11:49 Ответить
Вот тут омбудсмен бреше. В знайомих син воював 4 роки, батьки важко хворі. Звернувся до ТЦК і СП, де його послали лісом до ВЧ де служив. І не потрібно розказувати про бідних ТЦКунів-мільйонерів, які перетворилися сьогодні на банди садистів.
показать весь комментарий
05.04.2026 12:11 Ответить
Бо вони незаконне ОЗУ і діє незаконно. Тому їх чекає неминуче кримінальне переслідування.
показать весь комментарий
05.04.2026 12:12 Ответить
Їх фізично в рази більше,так що не втримають.
показать весь комментарий
05.04.2026 13:13 Ответить
Не знаю, в чому вони там напрягаються. Але те що я бачу, то вони п'ють каву та збивають з людей кошти. І те що вони їздять разом з поліцією та в'яжуть людей, то причина тут одна - максимально зібрати з людей грошей. Якщо б це була не основна причина, то звідти б тікали як тільки могли і ніхто б туди не затягнув туди пакувати людей. А грошей вони рубають дай Боже кожному стільки заробляти. І ховаються за балаклавами. І дуже велике питання, чому ж вони ховають обличчя?! Та чи не тому, що знають, що роблять незаконні дії. Чому поліція не ховає обличчя?! За те що ховають обличчя, треба відразу статтю давати. Це вже не тцк, а якісь диверсійні групи в балаклавах. Якщо все по закону, чому тоді ховаються?! І дуже набридли оці басні за інвалідів в ТЦК, які після бойових дій. Бігають так, що якби бігли стометрівку, то був би доволі гарний результат. Так що немає там ніяких інвалідів у цих групах, які пакують людей. Всі як на підбір, сильні та спортивні. Дуже гарні штурмовики б були. Але по ходу там в основному привілегіровані всі.
показать весь комментарий
05.04.2026 19:03 Ответить
Та нічого не буде. Буде тільки краще. Хто в розшуку, поліція доставляє і тцк і так. Тільки є різниця. Поліція це робить законно, на основі розшуку в резерв+. В тцк - незаконно, бо вони не мають права примусово нічого робити. Плюс дуже часто діють незаконно. Наприклад у знайомого просто порвали воєнній, де він був обмеженно придатний. І самі тцк шники їздять тільки тому, щоб хто хоче дати грошей, дав їм, а не поліції. От і вся причина.
показать весь комментарий
05.04.2026 19:09 Ответить
"має бути" це не демографічна, а ідеологічна конструкція.
показать весь комментарий
05.04.2026 23:34 Ответить
справедливості заради це придумали не вони а депутати яких обрав мудрий норід
показать весь комментарий
05.04.2026 23:37 Ответить
Ну так демографія на катастрофічному рівні.
показать весь комментарий
06.04.2026 05:23 Ответить
Вихід з буса - 1000-3000 $
Вихід з тцк - 5000-10000 $
Зняття з обліку (інвалідність etc) - 20 000 $ і більше.

Розцінки відомі всій країні. Так це що, ці бандюки які займаються кіднепінгом на вулицях, а потім вибивають з родичів бабки $, підуть воювати? Та їх в окопи навіть під дулом автомату не заженеш.

Звідки дістали цю юродиву?
показать весь комментарий
08.04.2026 11:20 Ответить
Офіцер київського тцк задекларував 10.5 млн $ в криптовалюті.

Особливо цей тцк-ун хоче на передок попасти. З грошових потоків $$$, де ухилянти бабло мішками несуть - під кулі
показать весь комментарий
08.04.2026 11:28 Ответить
Страница 2 из 2