10525 посетителей онлайн

Военные ТЦК работают с огромной нагрузкой, многие из них просят о переводе в боевые подразделения, - Решетилова

Решетилова: Военные ТЦК не выдерживают нагрузки

Военнослужащие ТЦК и СП работают с огромной нагрузкой, и многие из них просят о переводе в боевые подразделения.

Об этом заявила военный омбудсмен Ольга Решетилова (Кобылинская) в эфире Radio NV, сообщает Цензор.НЕТ.

ТЦК не должны заниматься принудительной мобилизацией 

Решетилова подчеркнула, что военные ТЦК и СП не должны заниматься принудительной мобилизацией.

"Военнослужащие ТЦК и СП ни в соответствии с законодательством, ни по своим навыкам и умениям не должны заниматься принудительной мобилизацией. Их функции — формирование мобилизационного плана, постановка военнослужащих на учет или ведение этого учета и коммуникация непосредственно с воинскими частями", - сказала омбудсмен.

Она отметила, что "принуждением согласно закону должны заниматься правоохранительные органы, в том числе Нацполиция", поскольку они "специально обучены", "лучше могут обеспечить свою безопасность и лучше умеют общаться с гражданским населением".

Кроме того, Решетилова считает нелогичным, что ТЦК и СП подчиняются Командованию Сухопутных войск ВСУ.

Большая нагрузка

Также Решетилова заявила, что военнослужащие ТЦК и СП работают с огромной нагрузкой - без отпусков, без выходных. А некоторые из них занимаются очень сложным направлением - уведомлением семей о потерях.

"Мы очень часто забываем об еще одной функции этой институции, а именно о социальной поддержке. Это часть СП, а все внимание приковано к мобилизационным мероприятиям, которые проводит ТЦК, но мы забываем, что у них очень много других функций. Это и уведомление о потерях, и сопровождение семей раненых, пропавших без вести, погибших военнослужащих, организация похорон и так далее. Это огромный комплекс работы. И я уже несколько раз проводила встречу с военнослужащими ТЦК и СП. И мы говорили о том, что очень часто военнослужащие, занимающиеся социальным сопровождением, например, привлекаются к мобилизационным мероприятиям, несмотря на наличие документов главнокомандующего о том, что их нельзя привлекать к мобилизационным мероприятиям... Это огромная нагрузка, и военнослужащие ТЦК и СП ее не выдерживают. Есть жалобы военнослужащих ТЦК и СП на нагрузку или желание сменить место службы. Скажу вам честно после общения с военнослужащими: после всего того, что происходит в ТЦК, желающих проходить там службу практически нет, при том что это очень часто -  служба в тылу", - рассказала чиновница.

Военные ТЦК просят о переводе

По словам Решетиловой, военнослужащие ТЦК "просят помочь им в переводе в боевые подразделения". Она отметила, что очень часто службу в ТЦК проходят люди "после ранений или те, кто по состоянию здоровья не может проходить службу на боевых должностях".

"У них складывается безвыходная ситуация. Они, может, и не хотели бы там служить, но другого выбора у них нет. Плюс это очень низкое денежное обеспечение, потому что это должности, как правило, в тыловых городах. И получается, что они фактически в заложниках этой ситуации", - заявила военный омбудсмен.

Решетилова добавила, что "на ТЦК и СП возложена критически важная задача от государства по нашей обороноспособности".

"И они взяли на себя весь этот удар общественной ненависти очень незаслуженно", - заявила омбудсмен.

Топ комментарии
+64
Ну так і відпустіть їх на фронт якщо так просяться, може тоді і бусіфікація стане не потрібною.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:11 Ответить
+50
Навіть місцеві політруки схоже в шоці від такої заяви.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:22 Ответить
+44
Що ти мелеш коза! Невже ТЦКашники просяться на передок? Та скоріше Зеленський скаже "...я устал, я ухожу..." і справді піде.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
от плять накуя п.здіти...
показать весь комментарий
04.04.2026 21:11 Ответить
офіційні дані- 36 тисяч працівників тцк!
показать весь комментарий
04.04.2026 21:40 Ответить
Пхахахахаха. Оце Оля насмішила. Така мила безпосередність.🤣🤣🤣
показать весь комментарий
04.04.2026 23:29 Ответить
Піде і послужить. Де об'яви про набір туди? А "багато хто" -це просто слова.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:32 Ответить
Звісно зростуть. Особливо в кантоні Цуг.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:34 Ответить
Що ти мелеш коза! Невже ТЦКашники просяться на передок? Та скоріше Зеленський скаже "...я устал, я ухожу..." і справді піде.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:15 Ответить
А то шо вони всі міліонери, то таке!?🤪
показать весь комментарий
04.04.2026 22:47 Ответить
Голобородько як приліз на брехні так його шобло бреше мародере і геноциде Українців
показать весь комментарий
04.04.2026 22:00 Ответить
Більшість з-за кордону повернуться. Дивлюсь на ютубі жінок які повиїжджали з Києва і Кривого рогу. Одна в Франції, друга в Іспанії.Обі з вищою освітою, вдома власні квартири. Обі працюють на прибиранні, не постійно. Їхні діти не соціалізуються, хіба, що 6-річна дитина більш-менше. Чоловік багатьдітної у Франції, працює в ІТ, за мінімалку на тимчасовому контракті, постійний не дають. В обох випадках рівень життя гірший ніж був дома. Обидві хочуть повертатись.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:37 Ответить
Не знаю, в чому вони там напрягаються. Але те що я бачу, то вони п'ють каву та збивають з людей кошти. І те що вони їздять разом з поліцією та в'яжуть людей, то причина тут одна - максимально зібрати з людей грошей. Якщо б це була не основна причина, то звідти б тікали як тільки могли і ніхто б туди не затягнув туди пакувати людей. А грошей вони рубають дай Боже кожному стільки заробляти. І ховаються за балаклавами. І дуже велике питання, чому ж вони ховають обличчя?! Та чи не тому, що знають, що роблять незаконні дії. Чому поліція не ховає обличчя?! За те що ховають обличчя, треба відразу статтю давати. Це вже не тцк, а якісь диверсійні групи в балаклавах. Якщо все по закону, чому тоді ховаються?! І дуже набридли оці басні за інвалідів в ТЦК, які після бойових дій. Бігають так, що якби бігли стометрівку, то був би доволі гарний результат. Так що немає там ніяких інвалідів у цих групах, які пакують людей. Всі як на підбір, сильні та спортивні. Дуже гарні штурмовики б були. Але по ходу там в основному привілегіровані всі.
показать весь комментарий
05.04.2026 19:03 Ответить
Та нічого не буде. Буде тільки краще. Хто в розшуку, поліція доставляє і тцк і так. Тільки є різниця. Поліція це робить законно, на основі розшуку в резерв+. В тцк - незаконно, бо вони не мають права примусово нічого робити. Плюс дуже часто діють незаконно. Наприклад у знайомого просто порвали воєнній, де він був обмеженно придатний. І самі тцк шники їздять тільки тому, щоб хто хоче дати грошей, дав їм, а не поліції. От і вся причина.
показать весь комментарий
05.04.2026 19:09 Ответить
Вот тут омбудсмен бреше. В знайомих син воював 4 роки, батьки важко хворі. Звернувся до ТЦК і СП, де його послали лісом до ВЧ де служив. І не потрібно розказувати про бідних ТЦКунів-мільйонерів, які перетворилися сьогодні на банди садистів.
показать весь комментарий
05.04.2026 12:11 Ответить
Бо вони незаконне ОЗУ і діє незаконно. Тому їх чекає неминуче кримінальне переслідування.
показать весь комментарий
05.04.2026 12:12 Ответить
Раніше були військові комісаріати, військові трибунали і військові прокурори. Була військова експертиза і персональна військова прийомка виробів ВРК. Навіщо було знищувати цю систему? Ну от траплялись корумповані воєнкоми, яких могли судити військові трибунали. Тепер такі ж корумповані начальники ТЦК виходять під заставу в корумпованих цивільних судах і звинувачують їх не військові, а продажні цивільні прокурори-інваліди. Корупції і зловживань стало більше. "Зелені виродки" стали товстішими і почувають себе безкарно. Тепер у нас не "офіцери", а "призначенці". Я навіть не уявляю як це змінити без відновлення смертної кари за корупцію. Корупціонери як наркомани - один наркоман залучає до споживання наркотиків в середньому 29 осіб. Один відпущений на свободу корупціонер залучає до корупції навіть більше "голодних і гнилих"...
показать весь комментарий
04.04.2026 21:21 Ответить
лайно
показать весь комментарий
04.04.2026 22:26 Ответить
показать весь комментарий
04.04.2026 23:37 Ответить
Це було давно.Давайте зараз молодь покладем,яке ще навіть не голосувала.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:39 Ответить
В нас молоді мільйон.А гарячі голови хочуть,щоб їх війна знищила.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:41 Ответить
Молодь це майбутнє і її мало.Пенсіонерів 10 мільйонів,можна зх них смертників робити,це і то виглядає логічніше,ніж молодь класти.В нас народжуваність втричі нижча за смертність.Такого ніколи не було.Тут реально,одні пенсіонери залишаться.Мені вдвічі більше за 18.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:30 Ответить
Не втримають.Москалів все одно більше.І авіації і бомб,з української сторони,не стане то більше.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:47 Ответить
Багато,але нее 10 мільйонів.У вас немає данних,про відсотки.В Укураїні зараз вже десь 25 мільйонів залишилось,що вже катастрофа.ЦУе вже вимирання нації.Більшість з закордонку не повернеться.З точки зору дурості,зараз жінки не народжують по 3 дитини і не будуть народжувати.За 15 років,Україна не зможе вже нормально функціонувати,а то й швидше.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:52 Ответить
Хочуть повернутися.Могли би вже назад приїхати.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:15 Ответить
Бабусь можна з літаків скидувати.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:16 Ответить
Ті країни були з самого початку менші.В нас не пустеля і не вічна мерзлота.Всі великі країни мають десятки мільйонів населення.Франція,Польща,Іспанія.Німеччина.Не може бути так,щоб пенсіонерів було більше,за молоді.Бо то вже не нормальна країна.Тут взагалі навіть більше за 52 мільйони має бути.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:20 Ответить
Зараз Україна за кредити живе,але так вічно бути не може.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:21 Ответить
Їх фізично в рази більше,так що не втримають.
показать весь комментарий
05.04.2026 13:13 Ответить
Ну так демографія на катастрофічному рівні.
показать весь комментарий
06.04.2026 05:23 Ответить
Сліози мішають мінє гаваріть....🤣 Навіть не знаю, як реагувати на цю новину....
показать весь комментарий
04.04.2026 22:50 Ответить
Як просять, то переведіть. В чому проблема?
показать весь комментарий
04.04.2026 22:54 Ответить
А виллы они в Испании покупают, чтоб потом зараз отпуск на пару лет взять?
показать весь комментарий
04.04.2026 22:35 Ответить
За 100к премии виллу в Испании теща не купит.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:36 Ответить
Пора уже День ТЦК назначить. Бо несправедливо.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:29 Ответить
Так, а в чому справа? Переводьте їх бойові частини. Згоден, мобілізацію проводити треба і примусову в тому числі. Але треба, щоб мєнти не наркоманів збирали по лавочках які приход отримали і лежать відпочивають, а працювати з тими хто ухиляється від мобілізації. У мене в сусідньому мід'їзді є чи алкаш чи наркоман, його дружина постійно викликає мєнтів. Ті приїжджають, заберають, а потім дивлюсь вечером назад привозять. Підходжу до мєнта та кажу, слухай я прожив 68 років і бачив майже все, бачив що мєнти забирають, але щоб привозили назад додому не бачив Він мені відповідає, що ми його випустили, він знову напився і заснув десь в парку, ми повинні його додому відвезти. Такий протокол, людина безпомічна ми її зобов'язані додому доставити Ось чим мєнти займаються замість того, щоб з ухилянтами працювати.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:21 Ответить
Их все равно не хватит даже если вместе с ментами всеми отправить и поверьте ухилесы для вас почти ничего не изменится. Не будет тцк вас оповещать станет полиция Будете игнорить повестки будет примусовая доставка полицией как и полагается по закону. Ведь вы же сами верещите что примусовым затриманням и доставкой должна заниматься только полиция по решению суда . Ну вот не явитесь по повестке судья выпишет наказ на вашу затрымку и примусовую доставку в тцк😆
показать весь комментарий
05.04.2026 00:22 Ответить
Тогда это гарантированный проигрыш и оккупация снсчала востока потом юга и постепенно до Киева ибо рекрутинг обеспечивает только 10% от надобности людей на фронте и без примусу никак . Либо примус , либо постепенная и все ускоряющаяся оккупация . И не надо тут говорить , что все равно принудительно мобилизованные уйдут в сзч . Не все уйдут даже если и убежит половина или 70 %то остальные останутся так или иначе и фронт будет держаться или даже вперед двигаться ибо 50% или даже 30% мобилизованных это не 10%рекрутированных
показать весь комментарий
05.04.2026 00:38 Ответить
Всех не знищить .Тысяч 100-200 можно отмобилизовать,чтобы фронт дкржать
показать весь комментарий
05.04.2026 00:41 Ответить
А талибы воевали и выиграли и иранцы сейчас выгрыают.Если ты не хочешь сейчас воевать то плохи твои дела потом. Мудрый нармд уставший ат вайны в 2019 выбрал клоуна и нелоха и получил еще большую войну в результате . Хотите повторить ошибку. ну что же тогда всем нам конец придет
показать весь комментарий
05.04.2026 11:38 Ответить
Их и мрет в разы больше так что удержат ухылянт
показать весь комментарий
05.04.2026 11:39 Ответить
Що воно меле "...мале грошове забезпечення" - не читала декларацію клєрка зі Святошинського ТЦК в якого криптовалюти на 10 млн. долярів ?! Бідненьки ТЦКашники - на фронт просяться, щоб грошей заробити, а їх не пускають - хто цікаво ?!
показать весь комментарий
04.04.2026 23:01 Ответить
Співробітник ТЦК зайняв перше місце серед власників криптовалюти ЕТН серед чиновників.

Рейтинг очолив офіцер відділу цивільно-військового співробітництва Київського ТЦК Роман Данилишин. У його декларації - 4716 ЕТН це =10,14 млн. (с)
показать весь комментарий
04.04.2026 21:20 Ответить
Вот эта паварот))))
показать весь комментарий
05.04.2026 08:16 Ответить
Але на фронт хоче, аж пищить, на самий-самий передок, щоб ще 100000
показать весь комментарий
04.04.2026 22:24 Ответить
Це не смішно - омбудсменка, а рівень її тупості уявити важко, бо таке зморозити ні при здоровому глузді, ні нанюхавшись чи обкурившись неможливо.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:35 Ответить
бідні бідні мальчікі в трусіках
показать весь комментарий
05.04.2026 08:45 Ответить
Брехня.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:10 Ответить
Сейчас заплачу !!!
показать весь комментарий
05.04.2026 09:05 Ответить
які тут всі стратеги, то піди і послужи сам в ТЦК, , багато вже пішло з ТЦК і кацапи можут радіти ще трохи і мобілізація буде повністю зупинена. а Львові хоронят, а в Вінніці ще двох порізали.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:29 Ответить
оскаженілі ухилянти налітают як ворони на любу тему де згадуеться ТЦК, і скільки вже іх вбили і покалічили, а в лице плюют і проклинают, ви витримаете таке? ось нема завтра ТЦК і що буде далі? тут згадуют 2022 рік і як бігли добровольці на захист але ж ви щурі так само сиділи дома,
показать весь комментарий
04.04.2026 22:35 Ответить
США

Основні вікові групи мобілізаційного ресурсу США

1) Молодь 18-20 років

https://optad360.com/?utm_source=branding&utm_medium=video&utm_campaign=defence-line.info Це була основна бойова група, яку найбільш активно призивали після 1942 року.

Вважалися найбільш фізично придатними. Швидко навчалися та легше переносили навантаження. Масово направлялися в піхоту, ВПС, флот.

Чому:

США прагнули зберегти промисловість та сімейних чоловіків, тому робили ставку на молодих, ще не обтяжених сім'єю та роботою.

2) Основний призовний вік 21-29 років

Це ядро мобілізаційного ресурсу США.

Саме ці вікові групи становили більшість армії США. Призивалися першими після прийняття Selective Training and Service Act (1940). Мали найкраще поєднання фізичної форми та зрілості.

Підтвердження:

Закон 1940 року встановив обов'язкову реєстрацію чоловіків 21-35 років, що стало основою мобілізації.

Старші вікові групи 30-37 років

Використовувалися як резерв, призивалися поступово.

Багато з них мали сім'ї та кваліфіковану роботу. Часто отримували відстрочки для промисловості. Призивалися активніше після 1943 року, коли потреби армії зросли.

Чому:

США прагнули зберегти економіку та виробництво озброєнь, тому старші вікові групи мобілізовували тільки за потреби.

4) Чоловіки 38-45 років

Це обмежений резерв, який використовувався переважно:

у тилових частинах, в інженерних та будівельних підрозділах, в охоронних частинах, в адміністративних структурах.

Чому:

Фізична придатність знижувалася, але досвід та професійні навички були цінними.

5) Чоловіки 45+

Фактично не підлягали призову, але могли служити:

у Національній гвардії, у цивільній обороні, у промисловості оборонного значення.

Як неважко помітити, внутрішня логіка вікового ранжування не дуже відрізняється від того, що було наведено вище. Вікові категорії можуть зсуватися на два-три роки в той чи інший бік, але логіка залишається непорушною. А тепер погляньмо на те, що виконала зелень, і поставмо собі дуже просте запитання: навіщо вони це зробили? Або ще простіше - в чиїх інтересах вони зробили це з мобілізацією? читайте і може щось зрозуміете.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:36 Ответить
Залишається обійняти Решетилову (Кобилинську) разом з ТЦКунами і плакати гіркими-гіркими сльозами, намотуючи соплі на кулак.
Ці бідолашки, бач, ночами-днями не сплять, усе про державу, сердешні, піклуються. Турбуються про додержання ст.17 Конституції України
Така несправедливість і знецінення титанічної праці ТЦКунів на свої статки-маєтки,- просто жах-жахливий!
Сльози заважають говорити.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:21 Ответить
Так скажи им *********.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:19 Ответить
Несусветное об"единение БЗДУНОВ,ЖДУНОВ,СЗЧ,МОСКОВСКОГО патриархата,агентов влияния рф,ИЕГОвистов и др.сектантов,разбуженньіх консерв КГБ и ФСБ .....,против исполняющих гос. задачу ....Плевать вам суки на УКРАИНУ.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:53 Ответить
показать весь комментарий
04.04.2026 21:11 Ответить
Навіть місцеві політруки схоже в шоці від такої заяви.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:22 Ответить
Що тобі заважає повернутися і піти добровольцем?
показать весь комментарий
04.04.2026 22:04 Ответить
Шкода тобі років... Ну тоді, шановний, давай без "якби". А просто завали своє гризло, та сиди на дупі рівненько, патріот ти альпійський. І не треба повчати звідти кому як тут жити.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:18 Ответить
Ти щось поплутав клоун. Я закликаю усіх потужних закордонних патріотів, на кшталт тебе, не стрясати порожнім пуком повітря, а повернутися і захищати в жодному разі не державу, а країну. Хоча для тебе ці два поняття тотожні.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:56 Ответить
Щоб не повчати із Альп як кому в Україні жити, а приїхати захищати країну тобі потрібен скан мого паспорту? Ну і хто тут ідіот? Балабол ти дешевий та клоун.
показать весь комментарий
04.04.2026 23:15 Ответить
Підозрюваного у корупції в бойову бригаду на посаду фінансиста...
показать весь комментарий
04.04.2026 23:38 Ответить
Тим, хто здриснув до Швейцарії, ні, не заважало
показать весь комментарий
04.04.2026 22:03 Ответить
Ну так і відпустіть їх на фронт якщо так просяться, може тоді і бусіфікація стане не потрібною.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:11 Ответить
Є один випробуваний спосіб як гарантовано ТЦКашник може потрапити на фронт, якщо вони так просяться а їх ну ніяк не хочуть відпускати. Застосувавши його один ТЦКашник вже через кілька днів на нулі рив окопи - він прийшов на засідання Полтавської облради та роздав депутатам повісточки.
Все! Спосіб стовідсотковий. ТЦКашники, користуйтеся і можете не дякувати.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:30 Ответить
Альтернатив скільки завгодно. Наприклад, маленький Ізраїль який мільярд арабів не може здолати вже 70 років. Або метод по інший бік фронту.
І невеличкий екскурс в недавнє минуле. У 2022 році не було бусифікації зате на вулицях Києва були танки ворога, Чернігів був оточений а Херсон взагалі окупований. Ворога відкинули, а Херсон звільнили. А що стало з приходом примусу до служби ти особисто можеш щодня бачити на головній сторінці цього сайту зліва вверху.
І бусифікація це не про мобілізацію, це про фільтрацію на бідняків та на тих хто може відкупитися. У нормальній державі задіюють усі гроші для перемоги, наприклад, через військові облігаціі а у нас влада їх вибиває з населення та кладе собі у кишеню.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:59 Ответить
Ну якщо тобі 9 строк це багато тексту то я не знаю.
Буде не без них а замість них - рекрутінг.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:10 Ответить
А навіщо в армії сцикуни? Нехай сцикуни снаряди точать та дрони/ракети роблять, тощо. Воювати повинні фізично та морально готові. А таких треба наймати за гроші. Не депутатам декілька разів піднімати зарплатню та пожитеві пільги, не помічникам 130 тис а солдату, все солдату.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:33 Ответить
Люди запримітили одну особливість "групп сповіщення" - вони підходять тільки до поодиноких перехожих, якщо йде группа чоловіків то вже ні.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:36 Ответить
1. Визнати людину ухилянтом має право виключно суд. У тебе є таке рішення суду хоча б про одного дописувача у цій темі? Ні? Тоді ти брехло та наклепник.
2. Метод під назвою "ухилянт" вигадав чотириразовий ухилянт якого такі як ти витягли зі сцени прямо від роялю та поставили головнокомандуючим воюючої країни щоб розсварити українців та вбити мотивацію.
3. Слабкі розумом завжди знають хто де був і що робив.
4. На заміну повністю ганебній та корумпованій ТЦК повинен прийти рекрутінг.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:45 Ответить
Військові формування (бригади, полки) які будуть мати навчальні частини де командири будуть самі готувати підрозділи для себе і з ними йти на фронт. І щоб командир не сидів за 50 км від лінії фронту та свого підрозділу а як у Ізраїлі де командири разом із солдатами.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:52 Ответить
Повинна бути не доля а вибір, свідомий вибір.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:54 Ответить
І що? Поженуть мене на Польшу? Так це ж мрія кожного щирого. Ти попереду мене до бурятського буза заплигнеш, такі як ти потенційні зрадники.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:20 Ответить
Я вже старий щоб бути ухилянтом так що не лякай. А проблема не в бусифікації а в ставленні до людей як до ресурса.
Взагалі не пиши мені, ти тут спасешся безвилазно і дуже схожий на засланого казачка-провокатора.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:26 Ответить
Я не придатний навіть для караульної служби. А якщо державі не вистачає грошей то треба менше красти та ефективніше працювати а не витягати ухилянтам в пікселі роботяг з робочих автобусів та відправляти їх замість себе воювати.
Тут у новинах щодня купа повідомлень про масштабні розкрадання. Депутатам два рази підняли зарплатню - гроші є, їхнім помічникам по 130 тис. у місяць гроші є. На шмарафони гроші є. І таке інше. А солдату грошей немає, ага.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:31 Ответить
Є одна річ про яку ти не згадав. Люди знають яка низька зарплатня у солдата та ще й витрачай на себе, проте люди бачать як жирують прокурори, судді, ТЦК, інші прикоритники. Як жирують мажори-синки. Це дуже погано впливає на стан речей з мобілізацією.
Я не кажу що треба стотищпятсот зарплатні, я кажу що усі повинні бути в однаковій ситуації а не як зараз - бідняки на фронт а прокурори-інваліди на віллу в Іспанії.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:46 Ответить
Воювати людьми проти країни де людей принаймні у п'ять разів більше - ось гарантований програш.
Йти вперед коли у ворога подавляюча перевага у повітрі, артилерії кратно, у дронах кратно і так далі - це гарантований програш.
Нам потрібно як у Ізраїля де служать усі - синки, чинуши, пересічні.
Нам потрібен розум якого немає, навіть гірше бо зеля дебіл.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:51 Ответить
Дивно що ти симпатизуєш талібам на аятолам, нашим ворогам та друзям *****.
показать весь комментарий
05.04.2026 11:49 Ответить
Ага ,так ми тобі і повірили ,що ті людолови пішли на фронт ,вони тільки бусифікувати вміють беззбройних українців ,а проти кацапів вони -ніщо.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:15 Ответить
А 10 мільйонів - це одні діди 60- літні і бабусь нема і 80-літніх немає? У моєї однокласниці матері 96 років. Хоч трохи думай перед тим як писати щось, смертників він знайшов.
показать весь комментарий
05.04.2026 08:43 Ответить
Навіщо так нагло брехати? Багато з робітників тцк не дешево купили собі гарні місця.
І що, зараз все покинуть і підуть в штурмові загони?
Я швидше повірю Лідару, який бреше кожного дня.
показать весь комментарий
04.04.2026 21:22 Ответить
Хто про це повинен думати? Якийсь слюсар з автосервісу? Кого вумний нарід вибрав Верховним Головнокомандувачем ЗСУ? Навіщо? Ось тепер ми маємо результати того вибору.
показать весь комментарий
04.04.2026 22:55 Ответить
Не те що нічим не кращі - а в сто разів гірші. Ухилянти, які придумали собі закон що вони повинні жити, а інші - йти за них помирати, а вони і далі будуть з відкормленими рилами обкрадати успільство.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:47 Ответить
Тоді відпустіть
показать весь комментарий
04.04.2026 21:32 Ответить
Партія слуг народу. УроДА зеленського це і є проблема України. Ми ще почуєте про те як зеленський щоб він здох розвів українців . Бо жид не українець у них історична неприязнь до українців
показать весь комментарий
04.04.2026 21:43 Ответить
Залужний верхголоаком. зеленський нари гандону
показать весь комментарий
04.04.2026 21:45 Ответить
Нічо, одного бурята на толпу ухилєсів буде досьатньо, не сцикай - сам в буса заплигнеш.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:16 Ответить
Питання закриває їх начальство. Багато хто туди після поранення переводять і їм справді нахер не упало їздити ловити обісрані організми. Але роблять бо держава не дала альтернативи для поповнення армії.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:20 Ответить
Який рекрутинг? Нащо ти брешеш сам собі?
Напиши суму за яку персонально ти погодишся піти в лінійну піхоту. Без му-хрю, конкретну суму.
Помножимо тисяч на 100 і отримаємо скільки держава повинна мати грошей на 1 рік тільки виплат по контрактам.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:23 Ответить
Чим молодь краща/цінніша для держави чи своїх сімей за мужиків 40-50? Чи ти просто сам пісюн зелений і в тебе чистий шкурний інтерес?
показать весь комментарий
05.04.2026 00:25 Ответить
Тебе поженуть куди ******* скаже і питати не будуть. А мене не поженуть далі місцевого підвалу, як АТОшників в Бучі.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:28 Ответить
Це все благосні фантазії. Бо хоч я і є той солдат якому нема грошей (21 тис. для спеціаліста який на цивілці мав би мінімум х10).
Але навіть русня вже зменшує виплати своїм алкашам. А в нас і люди за копійку помирати не підуть і в держави нафти з газом нема.
Тому оці усі балачки про "проста двйті всєм стотищмільйонав" це не рішення а самозаспокоєння.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:40 Ответить
Пенсіонери багато хто ще працюють і підтримують сім'ї.
Відсоток смертності на нашій війні менший порівняно з ДСВ і мобілізованих теж менше в рази. Тож ніякого масового вимирання не станеться.
І до того ж чисто з демографічної точки зору критичною є втрата жінок, а не чоловіків.
Тому навіть за найгіршого теоретичного сценарію чверть чи третина дівчат 18-25 після війни просто одружаться з чоловіками на 5-10 років старше. Що вони і так зазвичай роблять.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:46 Ответить
Так, ухилянти в мєнтовці чи прокуратурі нічим не кращі за звичайних, тут справедливо.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:48 Ответить
Багато країн нормально функціонують із в рази меншим населенням.
Я за все життя тільки і чув що стогін по тим міфічним 52 мільйонам.
Дурніше за нього тільки стогін по якомусь там чи шостому чи сьомому ВВП в Європі.
При тому що в часи коли в нас нібито було і те і інше я, будучи дошкільням, стояв то в черзі за хлібом - то в черзі за милом.
показать весь комментарий
05.04.2026 02:23 Ответить
"має бути" це не демографічна, а ідеологічна конструкція.
показать весь комментарий
05.04.2026 23:34 Ответить
справедливості заради це придумали не вони а депутати яких обрав мудрий норід
показать весь комментарий
05.04.2026 23:37 Ответить
Страница 1 из 2