8679 посетителей онлайн
16 268 218

2 миллиона уклонистов и 290 тысяч случаев СОЧ: Федоров рассказал о критических проблемах мобилизации

В The Independent рассказали о проблемах с призывом в Украине

Министр обороны Украины Михаил Федоров заявил о серьезных проблемах с мобилизацией.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на публикацию The Independent.

Украина столкнулась с серьезными трудностями в сфере призыва на фоне войны

По данным, озвученным Федоровым, около 2 миллионов граждан уклоняются от мобилизации, а с 2022 года зафиксировано около 290 тысяч дел по фактам самовольного оставления службы.

Отмечается, что характер боевых действий изменился и перешел в затяжную фазу. Украина заявляет, что ее войска наносят противнику большие потери, чем Россия успевает восполнять. При этом военные на передовой сообщают об усталости и высокой нагрузке.

Как следует из публикации, многие граждане воспринимают службу как длительное пребывание без четких сроков ротации.

Один из собеседников издания отметил, что в начале войны добровольно пришел в военкомат, однако позже изменил отношение из-за увиденных проблем, включая случаи неравного подхода к мобилизации.

Народный депутат Александр Мережко заявил, что страна располагает достаточными людскими ресурсами для продолжения войны в течение длительного времени, однако ключевым остается вопрос управления ими и создания мотивации.

Топ комментарии
+42
Це він 2млн.ухилянтів разом з собою, та ЗЕленим, та ментами, та військовими пенсіонерами, та заброньованим з СБУ порахував?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
+37
Людина яка НІКОЛИ не служила в армії
Розповідає нам про Проблеми у військах...
Сюр якійсь 🤔🤔🤔
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
+23
Чому він не заявив, скільки військовослужбовців померли тільки через ненадання вчасної допомоги під час БЗВП? Тільки в підрозділі Скеля - публічно відомо про п'ять випадків, Решетилова заявляє, що в інших підрозділах ще більше. То скільки всього?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
ні. ні за що.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:03 Ответить
Ось ухилянтів і СЗЧ і трамбуватимуть. Ще потримаємось якийсь час, ура)
показать весь комментарий
06.04.2026 12:40 Ответить
Так це треба було вирішувати проблему ще мінімум три роки тому, роботи контракт з чіткими термінами служби 80тисяч гривень для початку, ( що самє цікаве знайомий пішов в зсу в кінці 22 року, хотів штурмовиком але по його хворобі викривлення хребта направили в ппо, початкова грошова виплата була 3.5 років тому 40000 грн в місяць) а потім дивуються, в чого це ви не хочете за 20тисяч зараз йти?!
показать весь комментарий
06.04.2026 12:55 Ответить
Мій знайомий з подивом дізнався, що він ухилянт, коли йому стукнуло 60 років і на телефон прийшло повідомлення, що він знятий з розшуку. Хоча він тисячу разів проходив через блок-пости і йому нічого не казали.
Очевидно система автоматично заносить до ухилянтів ВСІХ чоловіків 25-60 років, які не мають бронь.
Звідси і цифра - 2 млн
показать весь комментарий
06.04.2026 11:51 Ответить
Тогда было бы значительно больше. Основная масса "ухилянтов" это даже не те кто не "обновил данные " - тех не ставят в розыск - а тех кто не явился по "автоматической повестке рассылкой". Просто еще не всем прислали, в реальности если бы прислали всем - то было бы миллионов 6.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:17 Ответить
А скільки міліонерів в ТЦК, мусарів, прокурорів, лікарів, митників?!
показать весь комментарий
06.04.2026 11:56 Ответить
На такі теми сползаються рашистські боти, як клопи на кров і намагаються заразити українців всепропальством і ще всяким проросійським тріпером.
показать весь комментарий
06.04.2026 11:58 Ответить
Це правда. Але першопричина цього сам знаєш в чому.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:41 Ответить
Так в тцк на кого працює? Якщо кожен день сотні відео які вони смакують як кісточку, зрозуміло що не на Україну точно
показать весь комментарий
06.04.2026 12:56 Ответить
І як мають працювати ТЦК коли ухилєс вперається рогами в двері буса? Вибачатись і відпускати чи як?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:11 Ответить
Ну так він потім все рівно сзч буде , ти тупе? Звідки ви такі розумні вилазите?🤦
показать весь комментарий
06.04.2026 14:17 Ответить
Не буде, це твої тупі фантазії і не більше. Зараз коли строки за втечу ПОКИ ЩЕ невеликі, якийсь відсоток валить із учєбок, але більшість все одно лишається.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:21 Ответить
Йди звідси тупа ботва ти мелеш сам не розумієш що
показать весь комментарий
06.04.2026 14:25 Ответить
Дебіляра, НІХТО не хоче вмирати, НІХТО не хоче сидіти в окопі, НІХТО не хоче витрачати роки свого життя на війну. Але ідуть і роблять - бо хто як не ми, бо треба, бо інакше ганьба, бо інакше тюрма і т.д. І у всіх суспільствах так чи інакше були відказники і були ухилєси - але бійльшість воювала все одно.
Те що ти сидиш в свой нірці обдрістаний і не уявляєш себе в армії - не важить взагалі нічого, нуль, *** без палички - бо ти не маєш іншого досвіду і не уявляєш що таке його мати. Але це просто знецінює всі твої екстраполяції на решту ухилесів, бо як тільки за тобо зачинться двері буса, ти сам охерієш як круто переміниться твоє життя, твоя мотивація і взагалі все що ти знав і бачив в житті.
показать весь комментарий
26.04.2026 03:02 Ответить
так. саме так.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:08 Ответить
а потім ти прокидаєшся
показать весь комментарий
26.04.2026 02:36 Ответить
і бачу що я в себе вдома, слава Богу.
показать весь комментарий
27.04.2026 19:47 Ответить
Це можна лише вирішити комплексною зміною до мобілізації, підвищити якість а не кількість і готувати операторів дронів замість штурмовиків посадок без ніфуя
показать весь комментарий
06.04.2026 12:00 Ответить
Над кожною парою наших штурмовиків, кожною парою наших піхотинців у повітрі повинна 24/7 (бажано і в с.м.у.) - знаходитись зграя приданих боєздатних дронів, які у взаємодії з парами виявляють дислокацію ворога, прикривають наші штурмові пари з повітря від ворожих дронів (баражуючі дрони-винищувачі), відбивають атаки ворога (фпв, бомбардувальники) , полюють на ворожі групи "просочування" у кілзонах, першими атакують і зачищають позиції ворога. Придані дрони забезпечують захист маршрутів логістики, евакуації поранених та ротації ос.
Посадки та імовірні місця накопичення "груп просочування" ворога насичуються нашими сенсорами для віддаленого виявлення ворога. Критично важливим стає завдання ефективного управління дронами та їх взаємодією з штурмовиками та піхотою в реальному часі, надійний, захищений від ворожої (та дружньої також) РЕБ та перехоплення, резервований звʼязок, достатньо навчені, досвідчені та відповідальні командири підрозділів, застосування командним складом військового ШІ. Схоже на фантастичні мрії, далекі від реальності?
показать весь комментарий
06.04.2026 13:44 Ответить
Бо треба було реально оцінювати свої спроможності, а не пробувати постійно "натягувати сову на глобус" 12 років війни, 5 років повномастштабного вторгнення-висновників НОЛЬ, одні виправдання, брехня, маніпуляція, а реальної роботи як не було так і не має, і скоріше за все не буде, ну от чому навчила ота ситуація з Тцкашником якого вбили у Львові, а нічому так само як і попередні ситуації, лише закручування гайок і на тому все, клепки більше ні на що хватає і не хватало, ну значить такий і буде результат, як казав Кравчук "Маємо те, що маємо".
показать весь комментарий
06.04.2026 12:02 Ответить
Ментов мобилизуйте, сразу 300 тысяч подготовленных оплаченных штыков. А патрулями по городам и охранниками судов наберите дружинников, мужичков за 55 лет. И все вопросы будут закрыты.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:03 Ответить
Так,а в 50 років-то здорові парубки,а в 55 то вже "мужичкі".
показать весь комментарий
06.04.2026 12:06 Ответить
иди и воюй гнида зелёная
показать весь комментарий
06.04.2026 12:04 Ответить
Випадки сзч і випадки з мобілізацією будуть продовжуватись тому, що мобілізація НЕСПРАВЕДЛИВА і всі це знають і всі це розуміють
показать весь комментарий
06.04.2026 12:06 Ответить
Ну просто всім все видно, кріпаки в окопах а пани по закордонах і ресторанах і буковелях але кріпаки дуже швидко закінчуються "завдяки " м'ясним командирам, що вони далі будуть робити при такому бездарному плануванні, я хз
показать весь комментарий
06.04.2026 12:58 Ответить
Не хвилюйтесь.
Влада сказала,що ресурсу вистачить ще на 10 років.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:07 Ответить
А все ж таки класно жиди загнали козаків в концтабір.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:09 Ответить
ЄС фінансово підтримує цей уряд, що порушує власні закони, оскльки безкоштовні мобілізаційний ресурс дозволяє ЄС економити гроші на дорогу зброю.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:45 Ответить
В навіщо їм зброя? Вони б не воювали з Росією. А тихенько ввійшли б в рюзьке мір. Настрої такі - треба з москалями говорити, воювати не треба. Фіцо, Орбан, Столтенберг хотів Балтію рашці здати відкрито. А інші, більшість поки що мовчать. В чергу вистрояться, щоб продати свій суверенітет. Це такі реальні настрої серед тутешніх громадян. А не "непорушність кордонів", права людини й женевські конвенції. Їм чхати скільки мільйонів українців потерпають. "Не наша війна", " домовитись з рюзькімі танками". Тільки в нас чомусь вважають, що Україну всі хочуть врятувати. Брехня марафонівська.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:18 Ответить
А ви Столтенберга мемуари в оригіналі читали, чи вам хтось переклав?
показать весь комментарий
06.04.2026 19:46 Ответить
З сайту власне "Baltic Sentínel", вони в оригіналі читали. Книга 32 євро, я не буду купляти. Поки що ніхто не заперечив. Цитата з скриншотом. Легко гуглиться:
"In the English-language edition on which the current review is based (translated from the Norwegian by Alison McCullough, published by William Collins), Jens Stoltenberg says on page 333 that he proposed discussing buffer zones with Russia in autumn 2021, but Lavrov was not interested. Photo: Screenshot"

Перекладу й попрактикую заодно й англійську:
"В англомовній редакції (переклад з норвезької - Елісон МакКаллог, видавництва Вільяма Коллінза), на якій базується ця стаття, Йенс Столтенберг на сторінці 333 каже, що він пропонував обговорити буферні зони з Росією, восени 2021-го року, але Лавров не був зацікавлений." Фото сторінки, скриншот.
Гуглимо за ключовими словами "Baltic Sentínel Stoltenberg". Щось не так?
показать весь комментарий
07.04.2026 02:08 Ответить
В ЄС не ідіоти. Або ЄС буде захищати себе (коштом життів українців, або інакше), або рашка дійде до Португалії без бою.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:39 Ответить
Прокремлівська агентура не рахується - вони просто празити в ЄС.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:40 Ответить
Платити не хоче Гундосий, все на ****** і іншу ***.у гроші відправляє. Син 5 рік на війні, пішов в 22 роки, взявши академку. Треба забирати. За 4 роки на фронті виконав свій обов'язок перед Україної. Хай Гундосий свою шоблу відправляє на фронт.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:10 Ответить
Це ті майже 3млн. ухилянтів що за ЗЕленого підора голосували?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:17 Ответить
мабудь що так
показать весь комментарий
06.04.2026 12:23 Ответить
Народний депутат Олександр Мережко заявив, що країна має достатньо людських ресурсів для продовження війни впродовж тривалого часу Джерело: https://censor.net/ua/n3609057

Це ж той самий депутат, що Трампа на Нобелевську премію миру висував.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:18 Ответить
Він просто хворий , а якщо ні, то хай іде на фронт і покаже всім приклад
показать весь комментарий
06.04.2026 12:25 Ответить
Хай це лайно і покаже особистим прикладо, як потрібно батьківщину любити, а не пиз....діти.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:19 Ответить
два мільйони виродків які голосували "по пріколу"(((
а тепер нормальним хлопцям після тих виродків доводиться все лайно розгрібати(((
перезидент як завжди над ситуацією до якої він і привів своєю тупорилістю (((
показать весь комментарий
06.04.2026 12:22 Ответить
Це результат того, що не оголошена війна
показать весь комментарий
06.04.2026 12:24 Ответить
Питання щодо справедливої мобілізації вже давно всі задають і це стосується не тільки мобілізації працівників силових відомств.... Останнім часом купа старих, подекуди хворих, людей і навіть військових задають мені це саме питання, чому я той що народився не в Україні, а в СССР повинен воювати за Україну?, а ті хто народились в Україні молоді люди ні, це повнолітні здорові люди, які мають право голосу, але до 25 років їх не чіпають, а до 22 вони можуть покинути країну... а воювати на примусовій основі мають старики, яким понад 40 років... вони говорять, я не народився в Україні, я народився в СССР, чому я маю воювати за Україну, вони вважають, що ті хто народились в СССР, отримали український паспорт не маючи альтернативи, мають брати участь у війні лише на добровільній основі...
показать весь комментарий
06.04.2026 12:30 Ответить
Тому що , піонєри" і інше лайно раждьонноє в сесере, відповідальні перші за цю країну. Так як вони вибирали кравчуків, кучмів і мовчки дивилися як пиляли оборону України. Їхня відповідальнісь
показать весь комментарий
06.04.2026 15:25 Ответить
Проблема в тому що 80% піонерів хочуть назад в СССР, а не на війну проти СССР, вони переконані, що Україна їм нічого не дала, окрім гарних слів про "свободу" хоча мудрі люди знають, що свободу у цьому світі справді дає лише бабло, а бабло в Україні хапнули за роки незалежності влада і олігархат, який рулив країною і тепер знов влада за безцінь гонить піонерів в окопи, щоб захистити своє бабло імущих... але стає очевидно, що контингентом насильно загнаних в окопи ніщіх пеонерів війну можна лише просрати...
показать весь комментарий
06.04.2026 16:14 Ответить
Війна була просрана в 1994 році.
показать весь комментарий
06.04.2026 16:19 Ответить
ні.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:10 Ответить
29 років живу за кордоном. Зачислений в ухилянти. Від чого я ухилився? Визначення ухилянства дещо абсурдне. Якщо підійти до цього з розумом, то й цифри будуть іншими.

Мобілізація має бути за майновим цензом - чим багатший, тим більше тобі Україна дозволила набути такого статусу. Відповідно ти маєш бути в перших рядах на лінії оборони.

А не забирати останніх бідних мужиків з села, які допомагають всій громаді вести господарку.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:32 Ответить
Мобілізація - проблема в усіх країнах. Особливо, коли війна триває багато років, і перемога під питанням. Накопичено великий досвід мобілізації. Один з відомих підходів - мобілізаційна лотерея. Але той, хто "виграє" мобілізацію повинен гарантовано отримати, крім обовʼязку служити і воювати в умовах високого ризику для життя та здоровʼя (метрику рівня ризику умов служби мабуть необхідно ретельно опрацювати), великі призові, турботу, подяку та повагу суспільства та соціальні ліфти, від держави. Зокрема - відчутно велику суму грошей, соцпакет, гарантії підтримки родини державою, спеціальні - у разі загибелі чи інвалідності), захищені права і зрозумілі, визначені обовʼязки військовослужбовця, а не раба командира. Світ навколо дуже складний, і навіть в мирний час для тих, хто не виграє мобілізацію залишатимуться ризики загибелі та інвалідизації (ДТП, нещасний випадок на виробництві, кримінал, хвороба та ін.)
показать весь комментарий
06.04.2026 14:16 Ответить
2 мільйони? То Голобородька просто 4 рази порахували.. чи є реально 2 мільйони вироків суду? Що було зроблено для запобігання цьому? Дайте-но вгадаю 90% пішли в сзч одразу після підвалу тцк?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:33 Ответить
Клас. Жити в країні, де на тебе вішають офіційно ярлики. Рукалице
показать весь комментарий
06.04.2026 12:34 Ответить
А потім дивуються, чому ніхто не хоче йти захищати Неньку...
показать весь комментарий
06.04.2026 12:51 Ответить
"Війна - це спосіб багатих людей захистити свої інтереси, посилаючи дітей середнього та бідного класів на смерть." © Джордж Карлін
показать весь комментарий
06.04.2026 12:36 Ответить
Коли людина ніколи не служила в армії обіймає посаду міністра оборони стає все ясно, що посаду обіймає абсолютно некомпетентна людина, далі можна просто його не слухати. Варіантів не багато, армія кріпаків не зможе довго існувати, з кріпацтва будуть тікати, вихід один, повна реформа сухопутніх війск, тільки контрактні відносини, обов'язкове вказання дати закінчення контракту, наприклад для рядового і сежанського складу 1,5 роки, після закінчення контракту з відстрочкою від мобілізації по бажанню до 1 року. Тоді може щось зміниться, а так поліцаї в тилу пани і королі, а солдати кріпаки, нах така демократія. Це феодальний авторитаризм, до речі кримінально хтось за це має ще відповісти.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:38 Ответить
якщо не закінчать війну цього року, то звідси звалить уся молодь. Країна пенсів - то напевно і є країна мрій
показать весь комментарий
06.04.2026 12:43 Ответить
чим довше війна, тим більше молоді виїжджає з України
показать весь комментарий
06.04.2026 12:44 Ответить
Не біда..сказали ж шо в Україну завезуть 10 млн емігрантів з Пакистану а індії
показать весь комментарий
06.04.2026 12:49 Ответить
пакистан і бангладеш. з індії - то до русні везуть.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:11 Ответить
От би сирському отримати ці 2 мільйони ухилянтів в один момент! Одразу всіх кинув би в бій. І через місяць вже пили б каву в Ялті
показать весь комментарий
06.04.2026 12:44 Ответить
Але це не точно.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:47 Ответить
Точно одне..покладе він усіх там
показать весь комментарий
06.04.2026 12:50 Ответить
З цим згоден
показать весь комментарий
06.04.2026 13:05 Ответить
Зеленський не служив ніколи в армії, Федоров не служив ніколи у армії, але вирішують, кому йти на фронт, а кому ні. Клас!
З такими "керманичами" ми хрін переможемо!
показать весь комментарий
06.04.2026 12:49 Ответить
Ані розуміння у військовій справі, ані навичок для дипломатичного врегулювання ситуації. Воюємо до останнього захисника, в далі Зеленський просто сідає в свій кортеж і виїжджає з окупованої України. Шикарний план
показать весь комментарий
06.04.2026 12:58 Ответить
Яка влада , так і мобілізація на жаль, вони банально нічого не вміють
показать весь комментарий
06.04.2026 12:59 Ответить
Як нічого, а красти?
показать весь комментарий
06.04.2026 13:03 Ответить
"З такими "керманичами" ми хрін переможемо!" - оце Ваше "ми" це про кого? Кого ви в Нідерландах перемагати зібрались?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:19 Ответить
Хоть бы одна падла за последние года три четко и ясно сказала про хоть какие-то конкретные цели этой войны. Ну с кавой в Ялте и границами 91 года уже разобрались. Дальше что? Вместо этого они просто считают поголовье и прикидывают сколько времени ещё можно воевать утилизируя ресурс. Сколько можно ещё подкармливаться за евроденьги. Война превратилась в рутину и новую норму. Это худшее что могло случится.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:10 Ответить
"конкретные цели этой войны"
Нагадую для мразоти - цілі війни - у того, хто її розв'язав, у агресора - тобто - у московської недоімперії. А ціль України - захиститися від московсько-фашистських загарбників.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:01 Ответить
Які цілі війни ти хочеш почути?
Коли тебе ******* на смерть у підворітті а ти відбиваєшся - яку ціль ти собі ставиш?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:14 Ответить
Так в тому ж діло, що ******* одних, коли інші ******* мільярди і життя вдалося. Не вішай локшину, це вже проходили.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:11 Ответить
яких одних? ******* твою країну. якщо вона не твоя, то питань нема, ніхто за мордорило не тримає.
показать весь комментарий
26.04.2026 02:35 Ответить
БУДЬ-ЯКА згадка про ТЦК чи мобілізацію в Україні - безкарна купа раша-тролів на ВСІХ інформаційних ресурсах України! може час із цим щось робити??
показать весь комментарий
06.04.2026 13:21 Ответить
Відправити тцк на фронт
показать весь комментарий
06.04.2026 13:41 Ответить
Скоро і вас ******** латинських на СВО відправлять
показать весь комментарий
06.04.2026 14:15 Ответить
Ти з окопу, чи з пропердженого дивану?
показать весь комментарий
06.04.2026 17:09 Ответить
з окопного дивану
показать весь комментарий
26.04.2026 02:41 Ответить
А як же так вийшло? Може блоконути рахунки і ще заборонити дихати поки єлітка пиляє?
показать весь комментарий
06.04.2026 13:51 Ответить
Країна у війні не потребує такої кількості держапарату, фактично багато функцієй є дублюючими.Чам залучати силовий блок та державну службу для ротацій, це буде задоволено той самий запит справедливості мобілізації та зменшення касти недоторканих.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:54 Ответить
Юзіка з іспанії та лисого Женю порахували?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:14 Ответить
..якщо тупорилим мародерам-зрадникам з банди Зєлі недостатньо своїх мізків чи українських реальних спеціалістів права та законотворчості, то нехай хоча б переймають досвід мобілізації та відповідальності за ухилення (по-зєлєнскі) хоча б у Ізраїля..
понавибирали, блін, лайна зєлєнскага..
показать весь комментарий
06.04.2026 14:53 Ответить
Ненавиджу квартальну шоблу але якщо Федоров виконає свою обіцянку вивести на чисту воду 2 лями ухілєсів і "зробити" їх на штарфи, тюремні строки, аоешти майна, конфіскацю прав і тд тп, то я йому аплодуватиму стоячи.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:26 Ответить
І знову якісь дикі, збочені хотєлки коли потрібно загнобити робітника і селянина, а коли питання касається владних злодіїв корупціонерів то язик в дупі.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:07 Ответить
Ти хочеш щоб твоїх дітей і твою родину на фронті захищали владні злодії і корупціонери... Боже, який ти збоченець..
показать весь комментарий
06.04.2026 17:11 Ответить
Ну, я ухилянт. 29 років живу за кордоном. На яку "чисту воду" він мене виведе? Давай свій варіант, щоб твій комент не був порожнім стиранням стиранням літер з клави. Що ти пропонуєш?
показать весь комментарий
06.04.2026 18:41 Ответить
Не писди, хоча б, ***** ухилянська. Просто сиди пдло за кордоном і не писди в мережі, не працюй на **** своїми висерами про погане ТЦК, не радій коли бидло вбиває військових і поліцейських, бо все це працює на послаблнння ЗСУ, і відповідно на ****. Просто не писди забагато якщо тобі пощастило прикрити свою дупу закордонням. Важко просто не писдіти на руку ворогу? Можеш це зробити?
показать весь комментарий
06.04.2026 20:19 Ответить
у ждунів аж піна з рота йде коли чують "ухилянт", "мобілізація" чи не дай бог "ТЦК"
показать весь комментарий
06.04.2026 15:45 Ответить
Так в кожної нормальної людина завжди виникає агресії при спостеріганні за бандитськими діями бандитами-садистами з ТЦКа, так як і в тебе коли чуєш кртитику ТЦКунів.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:05 Ответить
ТЦК "бандити і садисти" лише для ухилянської писдоти.. Лише для них. Дуже сподіваюсь що коли ТЦК одягнуть рожеві лосини зі стразами і візьмуть по букету квітів в руки, ти одразу ж підеш оновлювати облікові данні..
показать весь комментарий
06.04.2026 17:13 Ответить
Нє, не підуть - колір очей не сподобається
показать весь комментарий
06.04.2026 18:06 Ответить
Чому ж? Багато ухилянтів дякують тцк за їх продажність. Звідки в цих борисових та начальників тцк віли в Іспанії та мільйони в деклараціях?
показать весь комментарий
06.04.2026 17:12 Ответить
А тобі як краще, ухилєс, щоб вони буди чнсними чи продажними? В якому випадку ти підеш онвлювати облікові данні? Тільки не здумай брехати.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:15 Ответить
А як ти сам доведеш, що ти на обліку? Незрозуміло кому про себе дані скинеш? Зовсім поїхавший?
показать весь комментарий
06.04.2026 17:28 Ответить
Причому тут я . Ти обурюєшся що тцк продажні. Я спитав що тобі буде краще коли вони продажні чи чесні. Ти починаєш писдіти про мене... Ти ж про тцк гоаорив? Чи ти хочеш сказати якщо я на обліку то і ти рідеш станеш? Як розуміти твій висер про мене? А це розуміється просто : справа не в тцк.. Справа в тобі, і лише в тобі. Дай тобі хоч Ієсусів замісь тцк ти все рдно виснитимеш як "коала" на трубі або валятимешся у власні сечі при зустрічі з тцк. Зрозумів. Справа не в ТЦК.. а в тобі.
показать весь комментарий
06.04.2026 20:23 Ответить
Не обурювався. Я теж на обліку і в тцк був. Якісь свої фантазії на мене проєктуеш.
показать весь комментарий
06.04.2026 20:35 Ответить
Страница 2 из 3