4432 посетителя онлайн

Должны быть другие подходы к мобилизации, но нападения на военных – недопустимы, – начальник управления коммуникаций Командование Сухопутных войск Подик

В Сухопутных войсках ВСУ прокомментировали нападения на ТЦК

В Сухопутных войсках ожидают предложений по изменению процесса мобилизации.

Об этом Цензор.НЕТ заявил начальник управления коммуникаций Командования Сухопутных войск ВСУ Андрей Подик.

Подробности

"Как государство, так и все общество должны думать в первую очередь о защите от врага. Должно быть понимание, что та мобилизация, которую мы осуществляем, гораздо более корректна и менее интенсивна, чем принудительная мобилизация на временно оккупированных территориях.

Вместо этого мы сталкиваемся с нападениями на военнослужащих, что только ухудшает ситуацию. Люди берут в руки холодное оружие, был случай, когда пытались взорвать военных, служащих в ТЦК и СП, завтра будет еще что-то. При таких обстоятельствах военнослужащие могут просто не захотеть продолжать проходить службу в ТЦК. Именно поэтому нам нужно вернуться к реалиям, вспомнить, в каких обстоятельствах мы оказались, и что происходит.

Если ты хочешь жить в независимой Украине, а не в "Малороссии", нужно идти и защищать свою страну, нужно вступать в Вооруженные Силы Украины. Или ты гражданин, который хочет здесь жить, видит свою страну независимой и свободной, или ты прячешься, уклоняешься, бежишь, и несешь соответствующие последствия", - отметил он.

По словам Подика, конфликтные ситуации во время проведения мобилизационных мер не всегда являются следствием неправильных действий военнослужащих.

"Все чаще возникает терпимость к тем, кто не хочет служить и защищать свою страну в Вооруженных Силах Украины. При этом мы забываем о необходимости укомплектовывать наши бригады и полки для защиты государства. Последствия этого мы уже видим: люди думают, что имеют право наносить телесные повреждения и даже убивать военнослужащих для того, чтобы избежать службы в Вооруженных Силах Украины.

Нам нужен диалог в правовом поле, который принесет пользу обеим сторонам. Для этого есть адвокаты, юристы, другие составляющие и государственные структуры, которые должны защищать права гражданина. Если человек не хочет служить - не нужно совершать противоправные действия. Есть другие методы решения вопросов.

Конечно, нет такой "таблетки", которую все бы сейчас приняли, и все изменилось. Не произойдет, как говорил руководитель Офиса Президента Украины Кирилл Буданов, какого-то "чуда". Оно было в 2022 году, когда мужчины в подавляющем большинстве стояли в очередях к ТЦК и СП. Это, к сожалению, не повторится. Сейчас должны быть другие подходы к мобилизации", - подчеркнул начальник управления коммуникаций КСВ ВСУ.

Он отметил, что сейчас Сухопутные войска ожидают предложений по изменениям в процессе мобилизации.

"Это должно быть закреплено на законодательном уровне. При этом абсолютно некорректны призывы к сопротивлению "тцкашникам" со стороны отдельных политических деятелей. Недопустимо, когда уважаемый на государственном уровне человек позволяет себе так называть военнослужащих ТЦК и СП. Это напрямую вредит их репутации и подрывает мобилизационные процессы в государстве", - пояснил Подик и добавил: "В целом ситуация очень сложная и дискуссионная.

Сегодня мы уже не можем сказать: "Давайте просто соблюдать закон", это не сработает. Закон знают все. При этом все говорят о своих правах, но часто забывают об обязанностях. Однако нужно оставаться человечными. Если ты даже на 100 процентов убежден, что не можешь взять оружие в руки - помогай государству экономически, выбери должность, предусматривающую отсрочку. Но и не убивай другого гражданина своего государства, тем более военнослужащего. Есть другие варианты и возможности.

Не может быть так, что огромное количество мужчин встали на защиту своей страны, а остальные, и это также огромное количество, живут гражданской жизнью, в относительно мирной Украине, не понимая, кто держит оборону, и благодаря кому наша страна остается независимой. Все должны осознать: рано или поздно каждый мужчина должен либо вступить в ряды Вооруженных Сил Украины и защищать государство, либо укреплять обороноспособность и устойчивость нашей страны в тылу – работать на оборонных предприятиях, обеспечивать функционирование энергосистемы и т. д. Враг хочет не окончания войны, а уничтожения Украины. Об этом нужно помнить всегда".

Убийство военнослужащего ТЦК во Львове

Топ комментарии
+55
Тобто ТЦКуни, які називають себе військовими, можуть відмовитися від служби, а цивільні не можуть. Ну прикольно.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:36 Ответить
+39
"а че так можно было?".... другие военные тоже могут "отказаться проходить службу"? а "гражданские" так могут?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:35 Ответить
+36
Дайте вгадаю, попросяться в окопи на передок?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
І підуть в ЗСУ ???
показать весь комментарий
06.04.2026 16:07 Ответить
Якщо в тцк убили людину,так можно,а якщо людина побила тецекашника,то неможна.Ввесь генштаб на передову,нехай покажуть себе в бою
показать весь комментарий
07.04.2026 12:27 Ответить
ага відмовляться від 5-10 тис $ викупу за заручника , автор ти брешеш та міру знай
показать весь комментарий
06.04.2026 15:28 Ответить
Опаньки! А на передку теж можна буде "просто відмовитися"?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:00 Ответить
Могут!
"Якщо людина не хоче служити - не треба скоювати протиправні дії. Є інші методи розв'язання питань" - заявив цей Подік.
Але чомусь не розповів про ці методи мабуть вони не мають нічого спільного з законами...
показать весь комментарий
06.04.2026 15:25 Ответить
І багато перевелося? 😂
Так само як начальник Рівненського ТЦК Олександр Ярмошевич?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:28 Ответить
Камери є у поліцаїв, але ж їх ще треба вмикати...
І далеко не в кожній "команді" є той поліцай.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:31 Ответить
Вже давно пропонували доволі справедливу модель - "військовослужбовці тцк" відправляються на фронт разом з тими, кого "оповістили". Вони не повинні затримуватися на своїх теплих посадах у тилу.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:34 Ответить
Задекларують ще по кілька кг золота і одразу підуть, ага
показать весь комментарий
06.04.2026 15:37 Ответить
Ви вже нам "наголосували" в 19-му, довбні зелені.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:40 Ответить
"Палишся", наташка істоміна. Вашу братію падаляцьку за пів села видно.
Сьогодні ти залишишся без канхвети від старшого
показать весь комментарий
07.04.2026 09:05 Ответить
Такі однобокі заяви точно користі не принесуть. Він реально вірить в те що каже? Відмовляться від служби в тцк....
показать весь комментарий
06.04.2026 14:41 Ответить
Подіку легко та зручно розповідати про необхідність захисту держави сидячи в кріслі начальника управління комунікацій КСВ ЗСУ. Захистник ще той.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:48 Ответить
Так Подік же так і каже- "Давайте просто дотримуватися закону-не спрацює". Чесний хлоп
показать весь комментарий
06.04.2026 14:53 Ответить
Є бажаючі зайняти їх посади та зробити роботу ТЦК чесною?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:09 Ответить
Ну так причина - не бажання воювати.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:12 Ответить
Да, ВСЕ как один откажутся и попросятся на фронт, даже к бабуле не ходи... кому они лепят этот бред..
показать весь комментарий
06.04.2026 15:02 Ответить
Ні, в них достатньо грошей, щоб оформити інвалідність )
показать весь комментарий
06.04.2026 14:49 Ответить
показать весь комментарий
06.04.2026 14:36 Ответить
Подік забув згадати, що двічі (при двох міністрах) приймалися рішення про обов'язкову наявність бодікамер, але вони і досі, майже завжди, відсутні у співробітників ТЦК...І це в структурі, де накази виконуються, якщо вони є...
показать весь комментарий
06.04.2026 14:38 Ответить
Я думаю, що закон повинен жорстко працювати в обидві сторони, а не дозволяти перетворювати питання мобілізації в бізнес для співробітників ТЦК і лікарів ВЛК....
показать весь комментарий
07.04.2026 08:31 Ответить
У 2014-му тупорилі тіточки з дитинками вже лягали під гуськи танків та БМД, що йшли виганяти орків з Луганщини та Донетчини. Чим все закінчилося? Мобілізація, це не запрошення в літній табор відпочинку, а вимушений крок для захисту існування країни. Хто не згоден- до Кацапстану.
показать весь комментарий
06.04.2026 16:01 Ответить
А ти не давай, і брати ніхто не буде. А то ТЦК це звірюги і хапуги, а ті,хто хоче відкосити за гроші- білі і пухнасті.
показать весь комментарий
06.04.2026 19:00 Ответить
Тому що мільйон гривень, це не так і багато в наш час. Мільной доларів щомісяця, інша справа.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:09 Ответить
Ага, там половина купило собі місця і посади. Дуже вони хочуть в океани лізти
показать весь комментарий
06.04.2026 15:11 Ответить
Випередили ...))
Так і бачу , як вони відмовляються служити в ТЦК і пишуть рапорти про перевід на фронт !
показать весь комментарий
06.04.2026 14:37 Ответить
А декотрим і оформлювати не треба - знайомий розповідав , як до них в "роту охорони" при ТЦК направили кількох "обмежено придатних" , яким по ВЛК , згідно їх діагнозів (психічні захворювання) навіть зброї давати не можна !
показать весь комментарий
06.04.2026 14:54 Ответить
Та хер та псяча жеброта кончена відмовиться від заробітків, просто будуть ще жорсткіші та агресивні.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:12 Ответить
Бабло !!
показать весь комментарий
06.04.2026 15:16 Ответить
І там наїбали молодь, тому і заглохло.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:18 Ответить
І ТОДІ до мобілізації підключиться Верховний Гімнокомандувач !!!
показать весь комментарий
06.04.2026 14:57 Ответить
Смішний жарт.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:53 Ответить
А гроші за працевлаштування на рибне місце їм повернуть?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:43 Ответить
В Силах ТЦК самая опасная служба, ужас то какой...
показать весь комментарий
06.04.2026 14:50 Ответить
Так контракт же і підписують. Це шо не контрактна армія?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:43 Ответить
А макар це хто?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:45 Ответить
показать весь комментарий
06.04.2026 14:55 Ответить
Ну є. Підписуй і йди служи.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:56 Ответить
Недопустимі мають бути ті підходи до мобілізації, що існують зараз.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:26 Ответить
ТЦК це парамілітарістична організація якою користуться можновладці в Україні.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:33 Ответить
🤣🤣🤣😂
показать весь комментарий
06.04.2026 15:19 Ответить
Є кейси, коли посадові особи ТЦК навмисно вносили жінок в реєстр військовозобов'язаних, щоб збільшити собі відсоток ефективності, - нардеп Федієнко
показать весь комментарий
06.04.2026 15:41 Ответить
Оце так поворот!!! Виявляється, можна просто відмовитися!!!
показать весь комментарий
06.04.2026 16:30 Ответить
Якщо ухилєси так запросто відмовляються від оновлення даних і влк, то чого тцекашникам не можна . Тоді ухилянське бидло має ходити по вулицях і самотужки збирати ухилянських "коал" з парканів.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:08 Ответить
Я хочу спитати ухилянськй батальон який заряснів на цензорі. От пішла у владі тема про те що тцк не буде на вулицях але натомість будуть жорсткі дії по штрафам, конфіскації майна, водійських прав ітд. От я хочу спитати ухилянський скот. Ви б що обрали: щоб вічно сидіти спокійно під спідницею жінки і з баблом і правами на рахунках але з ризиком що на вулиці вас можуть потягнуть за яйця до буса? Чи 2-й варіант. Ваші яйця цілі, ви можете спокійно ходити по місту, але тільки пішки і майно, рахунки арештовано, прав немає, виборчі права ообмежено і тд ітп. Що вам краще? Тільки сцуки не кажіть що хочете і під спідницею сидіти з грошима і по місту вільно пересуватися... В умовах задачі тільки дві опції які я вказав. Що оберете?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:18 Ответить
ні, тоді ти, сцикло ухилянське, будеш вічно висіти "коалою" на трубі паркана або срати в бардачок своїє зачяиненої зсередини машини і зніматимуть тебе лише твої однодумці по ухилянству
показать весь комментарий
06.04.2026 15:29 Ответить
Чмо ухилянське дітектід. Само сбі знайде 100К + 1 причин чому він не має оновлювати данні і проходити влк, але всіх інших посилає на фронт. Типова хдоба яка голосувала в 19 році за ЗЕ але вважає що її мають захищати лише добровольці
показать весь комментарий
06.04.2026 15:38 Ответить
У вас немає водійських прав, ваші рахунки заблокованів. щомісяці ви маєте сплачувати 17к штрафу, ви не можете голосувати на виборах і займати певні посади та і нше яке я не знаю. З плюсів : вас не будуть тагнути куль з картоплею і ви не будете викачуватися по землі у власні сечі.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:43 Ответить
Ага, ти думаєш якщо вони з"являться то ухилянська писдота стрункими шеренгами піде на влк ? Прям бачу)))) Справа не в тцк . Справа в сцикливій ухиляській писдоті. Будь у тцкашників навіть три камери, "коала" все одно висітиме на трубі або закриється в автівці і буде кілька діб срати в бардачок. Справа не в тцк.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:48 Ответить
Як зараз не буде Все буде оформленно законамиа не твоїми емоційними вмсерами. Тоді ти заспіваєш геть по іншому. Зараз можливо ні, але квартальна кодла не вічна. Будь яка нова влада все надолужить. Якщо ти думаєш що все тобі зійде з рук і ти відсидишся в ванній кімнати ще рік-два то ти дуже наївний. Тобі все оджно доведеться зробити якусь електронну операцію.. Ти ніколи не наїбеш державу. Рано чи пізно ти платитимеш. Тільки довбйоб може сподіватися що ігри з державою в схованки можуть закінчитися його пермогою.
показать весь комментарий
06.04.2026 16:02 Ответить
Спитай того хто вже 3-й рік сидить у тебе рід спідницею і ховається від мобілізації..... але винить в цьому чомуь ТЦК. Себе спитай..
показать весь комментарий
06.04.2026 16:31 Ответить
Тож Федоров мав перекласти це на плечі поліції - шось довго збирається
показать весь комментарий
06.04.2026 14:33 Ответить
То вже ж робили - контракт для молодих - за 1 млн гривень - пішов якийсь мізер і заглохло
показать весь комментарий
06.04.2026 14:39 Ответить
Писали ж за колумбійців - коли пішла заруба - засцяли
показать весь комментарий
06.04.2026 14:42 Ответить
Так це ж були самі матьорі - шо 20 р за картелями ганялись - чи 20 р від армії в джунглях відбивались
показать весь комментарий
06.04.2026 14:49 Ответить
Зовсім другий колінкор - але ж тільки один Міндіч 4 лярди спулив
показать весь комментарий
06.04.2026 15:13 Ответить
Он правильно говорит. Но как-то умалчивает о перегибах. Значит перегибы со стороны сотрудников ТЦК и их "помощников" устраивают командование Сухопутных войск?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:48 Ответить
Бо наїбали...
показать весь комментарий
06.04.2026 15:42 Ответить
Присяга ЗСУ. Я, (прізвище, ім'я та по батькові), вступаю на військову службу і урочисто клянусь народу України завжди бути вірним і відданим йому, сумлінно і чесно виконувати військовий обов'язок, накази командирів, неухильно дотримуватись Конституції і законів України, зберігати державну і військову таємницю. Я клянусь захищати українську державу, непохитно стояти на сторожі її свободи і незалежності. Я присягаю ніколи не зрадити народу України. У військових немає обов'язку "служити в ТЦК", а є обов'язок дотримуватись Конституції і законів, а ст 17 Конституції визначає - Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження
прав і свобод громадян...
показать весь комментарий
06.04.2026 15:34 Ответить
поза законом і для терору населення.
показать весь комментарий
06.04.2026 20:43 Ответить
В сзч підуть?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:08 Ответить
ТЦК у нинішньому вигляді це - ГАНЬБА!

Тільки добровільна мобілізація!

Тільки вільний виїзд для усіх, крім носіїв держтаємниці!

Усе інше - лайно від лайно-влади і їй подібного лайна!

Цю безглузду самогубчу війну потрібно завершувати переведенням в гібридний формат!

Тільки офіційний Протекторат США врятує Україну!
показать весь комментарий
06.04.2026 15:47 Ответить
Поки е можливість не служити,не воювати ,толку не буде! Або ми усі рівні в плані мобілізації,і в одному строю стоять як прокурори,судді,банкіри,працівники міліції,блатні та кашерні,усі ось тоді ми встоїмо,а коли в строю одні робітники ти а селяни,то це жопа!
показать весь комментарий
11.04.2026 07:56 Ответить
Мразина !!!
В Донецке и близко такого беспредела нет !!!
показать весь комментарий
08.04.2026 20:30 Ответить
Ти як завжди перекручуєш написане. 'Відмовляця служити у ТЦК". Раніше було написано, що пишуть рапорти на первод у діючу армію.От коли вони відмовляця, доведеця тебе виловлювати по лісам вологодчини, щоб замінити
показать весь комментарий
06.04.2026 15:02 Ответить
Перечитай ще раз що написано у статті. " відмовляця служити у ТЦК". Раніше речник писав, пишуть раорти про перевід до діючуї армії.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:04 Ответить
У Києві більшість офіцерів ТЦК після тяжких поранень. Є навіть без рук чи з протезом ноги..
показать весь комментарий
07.04.2026 00:23 Ответить
Як і ти "превівся" від ведмедчука до шарія
показать весь комментарий
07.04.2026 00:24 Ответить
Ну хто "рапорти", а хто гроші на фермах у ведмедчука заробляє, кому що
показать весь комментарий
07.04.2026 00:26 Ответить
Тобто ТЦКуни, які називають себе військовими, можуть відмовитися від служби, а цивільні не можуть. Ну прикольно.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:36 Ответить
Є ще лейтенант Вакарчук.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:40 Ответить
Невдячні падлюки.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:49 Ответить
Пишуть вони рапорти. Папір аж палає від тертя ручок. Вірю Решетиловій так само як тобі політрук.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:09 Ответить
А ми потрібні штатам? корумпована держава з якої виїзджає молодь і інженери, а залишають одні пенсіонери.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:53 Ответить
та щас, не для того вони переводилися в ТЦК щоб тепер відмовлятися від такої прибуткової служби
ну а що до поножовщини з ухилянтами, ну так неприємно , але можливість піймати фінку під ребро значно менша ніж піймати уламок від снаряду чи дрона на нулі
показать весь комментарий
06.04.2026 15:06 Ответить
Що українці не хочуть бути гарматним м'ясом ? Так це тільки початок ,якщо і далі так буде ,то так і до громадянської війни недалеко.
показать весь комментарий
06.04.2026 22:06 Ответить
У Сухопутних військах ЗСУ прокоментували напади на ТЦК

За умови продовження нападів на військовослужбовців ТЦК та СП вони можуть просто відмовитися надалі проходити службу. Джерело: https://censor.net/ua/n3609092

На передову, там безпечно!
показать весь комментарий
06.04.2026 15:25 Ответить
верховне говнокомандувач Зєлєнське з бандою провалило і покрало усЕ, із самого 2019го і оце дотепер.. але для зеленських дебілів завжди винен, звісно, Порох та "порохоботи"..
показать весь комментарий
06.04.2026 14:59 Ответить
Співробітники тцк все кинуть і підуть в сзч?
А хто ж нас захищатиме в тилу від бурятів? Поліція? Так вона не навчена.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:40 Ответить
Гарно поїли, тепер можна і захищати країну, у ві сні...
показать весь комментарий
06.04.2026 15:14 Ответить
Тоді ухилесу будуть бусифікувати тцкашників? Це ви це мали на увазі?
Так ще закону такого немає, треба підождати.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:18 Ответить
Я згоден. Тільки не слідство виправити - а причину.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:19 Ответить
Дивись, бо зловлю і бусифікую в штурмовики. Буде тобі сцикло ухилянтське.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:35 Ответить
Так і уявляю - комбат вишикував штурмовиків і каже - Так, хто хоче попрацювати в тцк? Є бажаючі? На місяць.
- Немає.... Ну що ж, буду призначати сам...
показать весь комментарий
06.04.2026 15:39 Ответить
Йди прийми ліки. А то знову напудиш в диван.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:50 Ответить
Хто відбив - тому не повернуть. А хто не відбив - форсмажор.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:52 Ответить
Чуть не розплакався від статті, оті бідолашні людолови, нападають на них, Боже що ж це коїться, відмовляться від служби в тцк і підуть мабуть у піхоту... та їм стоячи будуть аплодувати, але дійсність інша, ніхто з них у піхоту не піде.
показать весь комментарий
06.04.2026 15:11 Ответить
сказано : "... Має існувати розуміння, що та мобілізація, яку ми здійснюємо, набагато коректніша та менш інтенсивна за примусову мобілізацію на тимчасово окупованих територіях. ...." - дуже доречно воно порівняло укр. тцк та сп із кацапськими **********. браво
показать весь комментарий
06.04.2026 14:54 Ответить
Події розвиваються не залежно від будь-яких там заяв, а залежать виключно від дій. Поки-що напрямомк не найкращий, і може привести до катастрофи, до війни громадянської, нажаль.
показать весь комментарий
07.04.2026 13:30 Ответить
Кловуны. Заперли в мышеловке уже пятый год, и тут нате - "все да-а-алжны, ну па факту а-а-абзаны!".Выпустите тех, кому этот концлагерь строгого режима нахер не сдался, даже со сдачей паспорта на границе, в один конец. И пусть остаток хоть обзащищается. Бусиком в армию - *****, 15 минут. Списаться -ну может за полгода сумеешь, а пока служи, собака, крипакам слова не давали. Уроды и ублюдки лицемерные.
показать весь комментарий
07.04.2026 17:51 Ответить
Тут уже похер куда абы выпустили. Но нет, тут колония строгого режима в размере страны. Просто за то что пачпорт Украины в кармане носишь.
показать весь комментарий
07.04.2026 18:22 Ответить
Вони-то є, але на час війни продовжується автоматично без права розриву з твоєї сторони.
показать весь комментарий
07.04.2026 18:26 Ответить
Чого-то, далі по статті "най влаштовуються на роботи з бронею та вдістрочками", адже їх так багато, так багато... Або державні за злиденну зарплатню, або плати щоб там числитись. Коротше, "ха-ха, лашариии!"
показать весь комментарий
07.04.2026 18:29 Ответить
А почему нет? Сверху спускается план по количеству нахапаных голов в день. Если выполняют, любыми способами, - их устраивает, и исполнители неприкосновенны. Цена жизни бусификованого - штраф 17к майорчику-подписанту приказа. Он за одного мажора десятикратно отбивает за раз.
показать весь комментарий
07.04.2026 18:38 Ответить
Без проблем второй вариант. Майна в этой стране нет, за 36 лет-то, машины нет, банковскую хероту переживу - до года 16-17 и так с кэшем онли ходил, и зп можно налом получать. Пешком не похожу - транспорт есть общественный (и не ******* что им тоже нельзя - налоги за него я плачу, и билеты\жетоны покупаю). После 19 года веры в выборы ноль, ****** уже навыбирали плесень.

Правда, для этого всего хождения надо еще чтоб с армии списали *****. А так не напугал никак, какие-то зумерские проблемы выдумал.
показать весь комментарий
07.04.2026 18:47 Ответить
Дайте вгадаю, попросяться в окопи на передок?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:34 Ответить
А де до речі істомін? Щось давно про нього не було чути, кажуть по Полтаві ходить з макаром
показать весь комментарий
06.04.2026 14:36 Ответить
Страница 1 из 2