7396 посетителей онлайн

Зеленский о легализации оружия: Все изменения нужно делать исключительно на законодательном уровне

зеленський

Президент Владимир Зеленский считает, что все изменения, касающиеся легализации оружия в Украине, необходимо проводить на законодательном уровне. Ожидается, что правительство и парламент займутся этим вопросом.

Об этом глава государства заявил в комментарии журналистам, передает Цензор.НЕТ.

Оборот оружия

"Очень много вопросов, кстати, по поводу оружия, и, безусловно, вопрос очень деликатный, и подходов к этому вопросу было очень много. Я согласен с обществом и экспертами, что в принципе нужно поставить точку в этом вопросе, хотя это и непросто, потому что это большая ответственность, но соответствующие изменения нужно вносить исключительно на законодательном уровне", — отметил Зеленский.

Он добавил, что ожидает от чиновников, прежде всего от Министерства внутренних дел, совместной работы с парламентариями и их коллегами по комитету по этому вопросу. Президент заявил, что готов к совместной работе.

Стрельба в Киеве

  • Напомним, что 18 апреля в Голосеевском районе Киева неизвестный открыл стрельбу по людям. После чего он ворвался в супермаркет и взял заложников.
  • Его ликвидировали во время задержания.
  • По последним данным, известно о 7 погибших.
  • Начато расследование по статье о террористическом акте.
  • После теракта в Голосеевском районе Киева министр внутренних дел Украины Игорь Клименко заявил о поддержке закона об оружии для гражданских лиц при условии подготовки людей.
Топ комментарии
+15
В Молдові вже давно зробили, а ви сците за свою шахрайську і зрадницьку шкуру. Будьте як Санду, не будьте бабами
показать весь комментарий
23.04.2026 16:31 Ответить
+12
Знову маніпуляції від верховного Зє-блана.
Не потрібна легалізація зброї. Вона давно легальна. У відомому процедурному порядку.
Ми вимагаємо Закону про самозахист і, як його логічне продовження, Закону про обіг та легалізацію прихованого НОСІННЯ КОРОТКОСТВОЛЬНОЇ ЗБРОЇ.
Все решта- маніпуляції і злочинна діяльність (бездіяльність) влади на чолі з Пересидентом Зє-.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:47 Ответить
+9
Правильно, і автомобільний цивільний транспорт заборонити, і розводити собак, і кухонні ножі заборонити, - бо це вже веде до катастрофи, треба глянути на Швейцарію, де дозволили зброю і все інше як ганебно там живуть, не те що раісія де все заборонено, ось наш орієнтир.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
О, вилізла, ти бачиш яка особливість, твої висери про твого медведчука ніхто не лайкає я думаю розумієш чому.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:50 Ответить
Потрібен указ Президента про дозвіл на короткоствол для громадян України та осіб законно перебуваючих на території України. Всі ці розмови про законодавчу роботу це відмазки.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:52 Ответить
ЛИгарь, указ презилента про дозвіл на короткоствол, ти, що головою вдарився? такі питання регулюються виключно Законом, а не указом президента. Закон такий потрібен і досить непоганий є проект є розроблений УАЗ, але коли за це діло взялися мусора, то перетворили на якусь херню, не щастя не прийняли, але ніби мусорський якесь читання проходив, то по факту то не закон, а профанація і імітація. Корокоствол якщо і купиш, то носити не можна, умови зберігання і перевезення (тільки в тир) мало не на інкасаторській машині.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:22 Ответить
В Молдові вже давно зробили, а ви сците за свою шахрайську і зрадницьку шкуру. Будьте як Санду, не будьте бабами
показать весь комментарий
23.04.2026 16:31 Ответить
Це нічим хорошим не завершиться, з нашим рівнем корупції в правоохронних органах, судах, прокуратурі. Адекватна звичайна людина не буде носити з собою зброю, тобто уже переваги не буде. А злочинці чи психопати вірогідніше будуть постійно мати. Професійнійсть поліції бажає кращого.

Зараз при приміненні законно навіть того ж травмата, стільки проблем з правоохоронцями, що простіше вирішити то все без зброї, ліплять липові звинувачення і ніхто не реагує з надзорних органів. Тобто ви примінити зброю проти злочинця, а він виявиться із звязками, то нонсен але сядете ви а не він.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:36 Ответить
Правильно, і автомобільний цивільний транспорт заборонити, і розводити собак, і кухонні ножі заборонити, - бо це вже веде до катастрофи, треба глянути на Швейцарію, де дозволили зброю і все інше як ганебно там живуть, не те що раісія де все заборонено, ось наш орієнтир.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:58 Ответить
злочинці і психопати зброю носять без всяких дозволів, на те вони злочинці і психопати. От, я, наприклад, звичайна, нормальна людина і я хочу законно купити пістолет, саме пістолет, а не гвинтівку, і хочу ходити з ним, от є у мене таке бажання. Чому це можуть робити в Чехії, в Молдові, в США, в країнах Балтії, і чому черезез якихось ідіотів, не можу цього робити я в Україні і інші адекватні люди?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:27 Ответить
І в дружній нам Чехії також. Крім носіння пістолетів, в законодавстві Чехії притомно визначена
самоборона. Дишла для юристів на кшалт заплутаного розумінння "перевищення" там вже немає.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:20 Ответить
можуть же взяти закони Чехії з цих питань перекласти і прийняти в Україні, не все ж кацапії копіювати
показать весь комментарий
23.04.2026 17:28 Ответить
там дозволили ще до Санду і без Санду.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:24 Ответить
А які там зміни? Таку саму дозвільну систему як і для мисливців. Довідки та інші папірці. Все те ж саме тільки це буде не елітним клубом, а для всіх.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:33 Ответить
За сім років зеленський з оманськими орками, цього так і не зробив!!!
А за п'ять років повномасштабки він не встиг, бо з єрмаком саботували це нагальне РІШЕННЯ!! Тому і загинули, з 2022 року, через нього тисячі Українців!!! Треба нести покарання за бездіяльність!!
показать весь комментарий
23.04.2026 16:34 Ответить
"Дуже багато запитань, до речі, щодо зброї, і безумовно питання дуже чутливе, і підходів до цього питання було дуже багато. Я погоджуюсь з суспільством і експертами, що в принципі треба ставити крапку на цьому питанні, хоча це і непросто, бо це велика відповідальність, але відповідні зміни потрібно робити виключно на законодавчому рівні", - зазначив Зеленський. Джерело: https://censor.net/ua/n3612054

Цей криворізький "Цицерон" хоч сам розуміє, що говорить. Просто набір слів, які не мають жодного змісту.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:38 Ответить
«….але відповідні зміни потрібно робити виключно на законодавчому рівні", - зазначив Зеленський.» - улюблена фраза Ху@ла, коли той відмовляється виконувати вимоги суспільства.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:42 Ответить
Знову маніпуляції від верховного Зє-блана.
Не потрібна легалізація зброї. Вона давно легальна. У відомому процедурному порядку.
Ми вимагаємо Закону про самозахист і, як його логічне продовження, Закону про обіг та легалізацію прихованого НОСІННЯ КОРОТКОСТВОЛЬНОЇ ЗБРОЇ.
Все решта- маніпуляції і злочинна діяльність (бездіяльність) влади на чолі з Пересидентом Зє-.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:47 Ответить
Сто раз печатал и годы назад. Какой закон??? Это Конституционное право на защиту личности, семьи и своего имущества!!! А законопроект и доработанный давно, лежит в раде зраде уже 6 год! В Молдове с 1993г. Опять всё просрали хуторянские! Теперь кровью харкаем.
показать весь комментарий
23.04.2026 20:39 Ответить
Гундосий 3,14zдабол!
показать весь комментарий
23.04.2026 16:49 Ответить
Зеленський як завжди дав чітку відповідь.
🤷‍♂️🤭

Українці отримають можливість мати власну вогнепальну зброю але не при його владі.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:49 Ответить
Тобто ніколи не отримають.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:17 Ответить
два дебіла оце сила, та зараз без проблем можна купити практично будь-яку, курім автоматичної і короткотвола. Хоча лазівку придумали, продають типа спортивні пістолети. Основне питання в тому, щоб дозволили короткоствол для самозахисту.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:31 Ответить
дурне, українці і зараз мають таку можливість. а мова про носіння і дозвіл на короткоствол.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:32 Ответить
Я ж написав вогнепальну зброю, а не травматичну зброю (зброю несмертельної (нелетальної) дії).
Можеш зараз купити в Україні Глок чи Беретту?🤦‍♂️
Не пиши прутню 🤡 інтелектуал.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:57 Ответить
тобто гвинтівки, і гладкостовльні рушниці це не вогнепальна зброя, я правильно зрозумів? Про кротколствольну вогнепальну зброю, так, нажаль, не можуть, дозволу немає. Але, між іншим зайди на сайти зброярських магазинів і будеш здивований, вибором "спортивних" пістолетів, між іншим декілька років тому такого вибору не було. Зараз короткоствол продають під "нагородну" зброю і як спортивну, там купа гемору, але це не правильно. Має бути нормальний цивілізвоаний закон, щоб дозволили купувати і викоистовувати короткоствол для самозахисту.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:21 Ответить
Вогнепальна.
Але її можна використовувати лише для полювання та самозахисту власного помешкання (і то там нюансів дох.я).
Під час зберігання вдома в сейфі, або під час транспортування (до місця проведення полювання) вона має бути в розібраному стані.

На короткоствол давно пора давати дозвіл!
Але це створює "дискомфорт" силовим структурам.

Це ж потрібно:
набрати та навчити інструкторів;
створити та обладнати нові тири для стрільби;
пояснювати людям про відповідальність;
навчати правильному поводженню зі зброєю;
здійснювати контроль та перірдичні перевірки за дотриманням правил зберігання зброї та безпеки під час проведення стрільб.

І це все буде робитися, щоб створити собі ефективну протидію?
Ясно що ні!
Простіше сказати: "Зараз в Україні складна ситуація, але незважаючи на реалії сьогодення та світову кон'юнктуру ми про це думаємо і бла-бла-бла...."
показать весь комментарий
23.04.2026 21:33 Ответить
В Україні небуде дозволу на " караткастволи, шоб парєшать праблємі ". Хто хоче озброюватися- буль ласка, довідка про несудимість довідка з божевільні і може в хату закупити десяток карабінів. І одстрілюватися тими карабінами до віників
показать весь комментарий
23.04.2026 16:50 Ответить
Он в Іспанії дозволили і всі друг друга перебили, одні зомбі без мозгів по вилуцям ходять, не будьте дебілами як Іспанці.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:00 Ответить
Іспанські утікантки не будуть вирішувати, що буде в Україні. Видихнуть та приберіть нарешті свою кухню.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:19 Ответить
Они же не идиоты. Ну не полные так точно) Прекрасно понимают что за систему они построили и выкормили, на какой уровень опустили рядовую человеческую жизнь в этой стране и теперь вот этим вот пролам дать оружие? Серьезно?)
показать весь комментарий
23.04.2026 16:53 Ответить
в кожну хату Парабелум !
показать весь комментарий
23.04.2026 16:56 Ответить
Так, це і є фактично на латині "Цивільний супротив", і звісно, який цивільний супротив, може бути без Парабелум.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:02 Ответить
Підписати нарешті Закон про зброю - така велика проблема?
Їх до війни було штуки чотири різних проектів.
Нема власного розуму - скопіпастіть у Молдови один в один. Чи у Литви з Латвією.
==
Все одно навіть в Молдові ціни починаються від 800 баксів за ПМ.
Чеські Гранд Пауери по 1500-2000 євро. Глоки ще дорожчі.
Недешева фігня.

Додатково - право на короткоствол лише тим, хто більше як 3 роки власник довгоствольної зброї та / або має УБД.
показать весь комментарий
23.04.2026 16:58 Ответить
А автомобілі які доругіщі в Україні в сотні разів доржче зброї, і небезпека більша ніє від зброї, терміново заборонити???
показать весь комментарий
23.04.2026 17:03 Ответить
Єстєствєнно!!!!! )))
А нафіга вам дома вогнегасник якщо є пожежна частина?
А навіщо вам дома аптечка якщо є швидка допомога та сімейний лікар?
Заборонити!!!!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:05 Ответить
Не спішіть. Все по порядку. Для початку висадимо мільярд дерев, потім з/п вчителям по 4000 дол. США , далі 3000 фламінгів до кінця 2025 року ... ,ну і так далі, а вже потім, може, колись ..., ну ви зрозуміли. Під занавіс ще й на піаніні вам зіграє.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:00 Ответить
Все починаєтья ІЗ - потім з/п вчителям по 4000 дол. США
показать весь комментарий
23.04.2026 17:10 Ответить
https://youtu.be/YSsKw8gRVlY?si=Z5lwEyTpLga6EFAc
показать весь комментарий
23.04.2026 17:04 Ответить
реклама розумного Кличка?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:12 Ответить
якщо чесно я не вважаю, що вiн дурень. Розумнiше резидента банковоi.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:34 Ответить
Говорить Радіо Свобода. Жить стало лучше. Жить стало веселей.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:09 Ответить
Анекдот))). Щоб Зеля дозволив людям закупити зброю??? Та він тоді з бункеру навіть для піару дупу не витягне.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:31 Ответить
Я, вмію володіти вогнепальною зброєю, любой майже. Я, проти.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:36 Ответить
дурню, відкрию тобі таємницю, у нас дозволено купувати зброю, прикінь.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:37 Ответить
Обговорювати зе непотріб то усім часу хватає ,а підписати петицію про "Встановлення кримінальної відповідальності за українофобію" за цілий тиждень підписало аж 9 319 ви себе захистити небажаєте "ви -хто народ України" чи дійсно -плем"я ?

Петиція https://petition.kmu.gov.ua/petitions/9688
показать весь комментарий
23.04.2026 17:37 Ответить
На законодавчому рівні це обкурене чмо вже давно має паритись на нарах.
показать весь комментарий
23.04.2026 20:46 Ответить