8666 відвідувачів онлайн

Зеленський про легалізацію зброї: Усі зміни треба робити виключно на законодавчому рівні

зеленський

Президент Володимир Зеленський вважає, що усі зміни щодо легалізації зброї в Україні потрібно робити на законодавчому рівні. Очікується робота уряду та парламенту щодо цього питання.

Про це глава держави заявив у коментарі журналістам, передає Цензор.НЕТ.

Обіг зброї

"Дуже багато запитань, до речі, щодо зброї, і безумовно питання дуже чутливе, і підходів до цього питання було дуже багато. Я погоджуюсь з суспільством і експертами, що в принципі треба ставити крапку на цьому питанні, хоча це і непросто, бо це велика відповідальність, але відповідні зміни потрібно робити виключно на законодавчому рівні", - зазначив Зеленський.

Він додав, що очікує від урядовців, насамперед від Міністерства внутрішніх справ, спільної роботи разом з парламентарями та їхніми колегами по комітету щодо цього питання. Президент заявив, що готовий до спільної роботи.

Стрілянина в Києві

  • Нагадаємо, що 18 квітня у Голосіївському районі Києва невідомий відкрив стрілянину по людях. Після чого він увірвався у супермаркет та взяв заручників.
  • Його ліквідували під час затримання.
  • За останніми даними, відомо про 7 загиблих.
  • Розпочато розслідування за статтею про терористичний акт.
  • Після теракту у Голосіївському районі Києва міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко заявив про підтримку закону щодо зброї для цивільних за умови підготовки людей.
Топ коментарі
+15
В Молдові вже давно зробили, а ви сците за свою шахрайську і зрадницьку шкуру. Будьте як Санду, не будьте бабами
показати весь коментар
23.04.2026 16:31 Відповісти
+12
Знову маніпуляції від верховного Зє-блана.
Не потрібна легалізація зброї. Вона давно легальна. У відомому процедурному порядку.
Ми вимагаємо Закону про самозахист і, як його логічне продовження, Закону про обіг та легалізацію прихованого НОСІННЯ КОРОТКОСТВОЛЬНОЇ ЗБРОЇ.
Все решта- маніпуляції і злочинна діяльність (бездіяльність) влади на чолі з Пересидентом Зє-.
показати весь коментар
23.04.2026 16:47 Відповісти
+9
Правильно, і автомобільний цивільний транспорт заборонити, і розводити собак, і кухонні ножі заборонити, - бо це вже веде до катастрофи, треба глянути на Швейцарію, де дозволили зброю і все інше як ганебно там живуть, не те що раісія де все заборонено, ось наш орієнтир.
показати весь коментар
23.04.2026 16:58 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
О, вилізла, ти бачиш яка особливість, твої висери про твого медведчука ніхто не лайкає я думаю розумієш чому.
показати весь коментар
23.04.2026 16:50 Відповісти
Потрібен указ Президента про дозвіл на короткоствол для громадян України та осіб законно перебуваючих на території України. Всі ці розмови про законодавчу роботу це відмазки.
показати весь коментар
23.04.2026 16:52 Відповісти
ЛИгарь, указ презилента про дозвіл на короткоствол, ти, що головою вдарився? такі питання регулюються виключно Законом, а не указом президента. Закон такий потрібен і досить непоганий є проект є розроблений УАЗ, але коли за це діло взялися мусора, то перетворили на якусь херню, не щастя не прийняли, але ніби мусорський якесь читання проходив, то по факту то не закон, а профанація і імітація. Корокоствол якщо і купиш, то носити не можна, умови зберігання і перевезення (тільки в тир) мало не на інкасаторській машині.
показати весь коментар
23.04.2026 17:22 Відповісти
В Молдові вже давно зробили, а ви сците за свою шахрайську і зрадницьку шкуру. Будьте як Санду, не будьте бабами
показати весь коментар
23.04.2026 16:31 Відповісти
Це нічим хорошим не завершиться, з нашим рівнем корупції в правоохронних органах, судах, прокуратурі. Адекватна звичайна людина не буде носити з собою зброю, тобто уже переваги не буде. А злочинці чи психопати вірогідніше будуть постійно мати. Професійнійсть поліції бажає кращого.

Зараз при приміненні законно навіть того ж травмата, стільки проблем з правоохоронцями, що простіше вирішити то все без зброї, ліплять липові звинувачення і ніхто не реагує з надзорних органів. Тобто ви примінити зброю проти злочинця, а він виявиться із звязками, то нонсен але сядете ви а не він.
показати весь коментар
23.04.2026 16:36 Відповісти
Правильно, і автомобільний цивільний транспорт заборонити, і розводити собак, і кухонні ножі заборонити, - бо це вже веде до катастрофи, треба глянути на Швейцарію, де дозволили зброю і все інше як ганебно там живуть, не те що раісія де все заборонено, ось наш орієнтир.
показати весь коментар
23.04.2026 16:58 Відповісти
злочинці і психопати зброю носять без всяких дозволів, на те вони злочинці і психопати. От, я, наприклад, звичайна, нормальна людина і я хочу законно купити пістолет, саме пістолет, а не гвинтівку, і хочу ходити з ним, от є у мене таке бажання. Чому це можуть робити в Чехії, в Молдові, в США, в країнах Балтії, і чому черезез якихось ідіотів, не можу цього робити я в Україні і інші адекватні люди?
показати весь коментар
23.04.2026 17:27 Відповісти
І в дружній нам Чехії також. Крім носіння пістолетів, в законодавстві Чехії притомно визначена
самоборона. Дишла для юристів на кшалт заплутаного розумінння "перевищення" там вже немає.
показати весь коментар
23.04.2026 17:20 Відповісти
можуть же взяти закони Чехії з цих питань перекласти і прийняти в Україні, не все ж кацапії копіювати
показати весь коментар
23.04.2026 17:28 Відповісти
там дозволили ще до Санду і без Санду.
показати весь коментар
23.04.2026 17:24 Відповісти
А які там зміни? Таку саму дозвільну систему як і для мисливців. Довідки та інші папірці. Все те ж саме тільки це буде не елітним клубом, а для всіх.
показати весь коментар
23.04.2026 16:33 Відповісти
За сім років зеленський з оманськими орками, цього так і не зробив!!!
А за п'ять років повномасштабки він не встиг, бо з єрмаком саботували це нагальне РІШЕННЯ!! Тому і загинули, з 2022 року, через нього тисячі Українців!!! Треба нести покарання за бездіяльність!!
показати весь коментар
23.04.2026 16:34 Відповісти
"Дуже багато запитань, до речі, щодо зброї, і безумовно питання дуже чутливе, і підходів до цього питання було дуже багато. Я погоджуюсь з суспільством і експертами, що в принципі треба ставити крапку на цьому питанні, хоча це і непросто, бо це велика відповідальність, але відповідні зміни потрібно робити виключно на законодавчому рівні", - зазначив Зеленський. Джерело: https://censor.net/ua/n3612054

Цей криворізький "Цицерон" хоч сам розуміє, що говорить. Просто набір слів, які не мають жодного змісту.
показати весь коментар
23.04.2026 16:38 Відповісти
«….але відповідні зміни потрібно робити виключно на законодавчому рівні", - зазначив Зеленський.» - улюблена фраза Ху@ла, коли той відмовляється виконувати вимоги суспільства.
показати весь коментар
23.04.2026 16:42 Відповісти
Знову маніпуляції від верховного Зє-блана.
Не потрібна легалізація зброї. Вона давно легальна. У відомому процедурному порядку.
Ми вимагаємо Закону про самозахист і, як його логічне продовження, Закону про обіг та легалізацію прихованого НОСІННЯ КОРОТКОСТВОЛЬНОЇ ЗБРОЇ.
Все решта- маніпуляції і злочинна діяльність (бездіяльність) влади на чолі з Пересидентом Зє-.
показати весь коментар
23.04.2026 16:47 Відповісти
Сто раз печатал и годы назад. Какой закон??? Это Конституционное право на защиту личности, семьи и своего имущества!!! А законопроект и доработанный давно, лежит в раде зраде уже 6 год! В Молдове с 1993г. Опять всё просрали хуторянские! Теперь кровью харкаем.
показати весь коментар
23.04.2026 20:39 Відповісти
Гундосий 3,14zдабол!
показати весь коментар
23.04.2026 16:49 Відповісти
Зеленський як завжди дав чітку відповідь.
🤷‍♂️🤭

Українці отримають можливість мати власну вогнепальну зброю але не при його владі.
показати весь коментар
23.04.2026 16:49 Відповісти
Тобто ніколи не отримають.
показати весь коментар
23.04.2026 17:17 Відповісти
два дебіла оце сила, та зараз без проблем можна купити практично будь-яку, курім автоматичної і короткотвола. Хоча лазівку придумали, продають типа спортивні пістолети. Основне питання в тому, щоб дозволили короткоствол для самозахисту.
показати весь коментар
23.04.2026 17:31 Відповісти
дурне, українці і зараз мають таку можливість. а мова про носіння і дозвіл на короткоствол.
показати весь коментар
23.04.2026 17:32 Відповісти
Я ж написав вогнепальну зброю, а не травматичну зброю (зброю несмертельної (нелетальної) дії).
Можеш зараз купити в Україні Глок чи Беретту?🤦‍♂️
Не пиши прутню 🤡 інтелектуал.
показати весь коментар
23.04.2026 17:57 Відповісти
тобто гвинтівки, і гладкостовльні рушниці це не вогнепальна зброя, я правильно зрозумів? Про кротколствольну вогнепальну зброю, так, нажаль, не можуть, дозволу немає. Але, між іншим зайди на сайти зброярських магазинів і будеш здивований, вибором "спортивних" пістолетів, між іншим декілька років тому такого вибору не було. Зараз короткоствол продають під "нагородну" зброю і як спортивну, там купа гемору, але це не правильно. Має бути нормальний цивілізвоаний закон, щоб дозволили купувати і викоистовувати короткоствол для самозахисту.
показати весь коментар
23.04.2026 18:21 Відповісти
Вогнепальна.
Але її можна використовувати лише для полювання та самозахисту власного помешкання (і то там нюансів дох.я).
Під час зберігання вдома в сейфі, або під час транспортування (до місця проведення полювання) вона має бути в розібраному стані.

На короткоствол давно пора давати дозвіл!
Але це створює "дискомфорт" силовим структурам.

Це ж потрібно:
набрати та навчити інструкторів;
створити та обладнати нові тири для стрільби;
пояснювати людям про відповідальність;
навчати правильному поводженню зі зброєю;
здійснювати контроль та перірдичні перевірки за дотриманням правил зберігання зброї та безпеки під час проведення стрільб.

І це все буде робитися, щоб створити собі ефективну протидію?
Ясно що ні!
Простіше сказати: "Зараз в Україні складна ситуація, але незважаючи на реалії сьогодення та світову кон'юнктуру ми про це думаємо і бла-бла-бла...."
показати весь коментар
23.04.2026 21:33 Відповісти
В Україні небуде дозволу на " караткастволи, шоб парєшать праблємі ". Хто хоче озброюватися- буль ласка, довідка про несудимість довідка з божевільні і може в хату закупити десяток карабінів. І одстрілюватися тими карабінами до віників
показати весь коментар
23.04.2026 16:50 Відповісти
Он в Іспанії дозволили і всі друг друга перебили, одні зомбі без мозгів по вилуцям ходять, не будьте дебілами як Іспанці.
показати весь коментар
23.04.2026 17:00 Відповісти
Іспанські утікантки не будуть вирішувати, що буде в Україні. Видихнуть та приберіть нарешті свою кухню.
показати весь коментар
23.04.2026 17:19 Відповісти
Они же не идиоты. Ну не полные так точно) Прекрасно понимают что за систему они построили и выкормили, на какой уровень опустили рядовую человеческую жизнь в этой стране и теперь вот этим вот пролам дать оружие? Серьезно?)
показати весь коментар
23.04.2026 16:53 Відповісти
в кожну хату Парабелум !
показати весь коментар
23.04.2026 16:56 Відповісти
Так, це і є фактично на латині "Цивільний супротив", і звісно, який цивільний супротив, може бути без Парабелум.
показати весь коментар
23.04.2026 17:02 Відповісти
Підписати нарешті Закон про зброю - така велика проблема?
Їх до війни було штуки чотири різних проектів.
Нема власного розуму - скопіпастіть у Молдови один в один. Чи у Литви з Латвією.
==
Все одно навіть в Молдові ціни починаються від 800 баксів за ПМ.
Чеські Гранд Пауери по 1500-2000 євро. Глоки ще дорожчі.
Недешева фігня.

Додатково - право на короткоствол лише тим, хто більше як 3 роки власник довгоствольної зброї та / або має УБД.
показати весь коментар
23.04.2026 16:58 Відповісти
А автомобілі які доругіщі в Україні в сотні разів доржче зброї, і небезпека більша ніє від зброї, терміново заборонити???
показати весь коментар
23.04.2026 17:03 Відповісти
Єстєствєнно!!!!! )))
А нафіга вам дома вогнегасник якщо є пожежна частина?
А навіщо вам дома аптечка якщо є швидка допомога та сімейний лікар?
Заборонити!!!!
показати весь коментар
23.04.2026 17:05 Відповісти
Не спішіть. Все по порядку. Для початку висадимо мільярд дерев, потім з/п вчителям по 4000 дол. США , далі 3000 фламінгів до кінця 2025 року ... ,ну і так далі, а вже потім, може, колись ..., ну ви зрозуміли. Під занавіс ще й на піаніні вам зіграє.
показати весь коментар
23.04.2026 17:00 Відповісти
Все починаєтья ІЗ - потім з/п вчителям по 4000 дол. США
показати весь коментар
23.04.2026 17:10 Відповісти
https://youtu.be/YSsKw8gRVlY?si=Z5lwEyTpLga6EFAc
показати весь коментар
23.04.2026 17:04 Відповісти
реклама розумного Кличка?
показати весь коментар
23.04.2026 17:12 Відповісти
якщо чесно я не вважаю, що вiн дурень. Розумнiше резидента банковоi.
показати весь коментар
23.04.2026 17:34 Відповісти
Говорить Радіо Свобода. Жить стало лучше. Жить стало веселей.
показати весь коментар
23.04.2026 17:09 Відповісти
Анекдот))). Щоб Зеля дозволив людям закупити зброю??? Та він тоді з бункеру навіть для піару дупу не витягне.
показати весь коментар
23.04.2026 17:31 Відповісти
Я, вмію володіти вогнепальною зброєю, любой майже. Я, проти.
показати весь коментар
23.04.2026 17:36 Відповісти
дурню, відкрию тобі таємницю, у нас дозволено купувати зброю, прикінь.
показати весь коментар
23.04.2026 17:37 Відповісти
Обговорювати зе непотріб то усім часу хватає ,а підписати петицію про "Встановлення кримінальної відповідальності за українофобію" за цілий тиждень підписало аж 9 319 ви себе захистити небажаєте "ви -хто народ України" чи дійсно -плем"я ?

Петиція https://petition.kmu.gov.ua/petitions/9688
показати весь коментар
23.04.2026 17:37 Відповісти
На законодавчому рівні це обкурене чмо вже давно має паритись на нарах.
показати весь коментар
23.04.2026 20:46 Відповісти