Европа готовится к затяжной войне в Украине, – NYT

Европа готовится к долгой войне в Украине

Европейские страны вынуждены корректировать свой подход к войне в Украине, поскольку шансы на скорейшее мирное урегулирование уменьшаются, а роль США в дипломатических процессах становится менее определяющей.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом говорится в материале The New York Times.

В публикации отмечается, что нынешняя фаза войны превращается в длительное противостояние без четких сроков завершения, а ключевые международные игроки пересматривают свои стратегии поддержки Украины.

Европа готовится к затяжной войне

По данным издания, администрация США в настоящее время уделяет значительное внимание другим международным кризисам, в частности конфликту с Ираном. Это снижает ожидания относительно быстрого продвижения мирных переговоров по Украине.

Аналитики отмечают, что война переходит в формат изнурения, где ни одна из сторон не имеет решающего преимущества. При этом отсутствует и посредник, способный существенно повлиять на ход переговоров.

"Спустя 15 месяцев после обещаний скорого завершения войны стороны фактически вернулись к исходной точке", — отмечает аналитик Джеймс Шерр.

Позиция Запада и сценарии развития

В Европейском Союзе признают, что цели Украины и России остаются несовместимыми. Основной задачей Запада сейчас называют недопущение победы России и продолжение военной поддержки Киева.

Министр обороны Германии Борис Писториус подчеркнул, что Россия не демонстрирует готовности к реальным переговорам, поэтому военная помощь Украине остается ключевым элементом стратегии.

В то же время эксперты отмечают, что у Европы пока нет четкой единой стратегии достижения победы Украины, ограничиваясь поддержкой ее обороноспособности.

"Запад фактически ожидает внутренних перемен в России, однако такая перспектива остается неопределенной", – говорится в аналитических оценках.

  • Президент Украины Владимир Зеленский ранее заявлял, что Киев готов к возобновлению переговоров в различных форматах, кроме участия России и Беларуси.
Топ комментарии
+23
БІДНІ БІДНІ европейці і як вони тепер виживуть коли кава подорожчає на 20%? Навіть хз чим їм допомогти)))

І смішно і грішно бо

- ЦЕ У НАС мінус 50% населення
- ЦЕ У НАС від економіки лишились лиже згадки
- ЦЕ У НАС щоб поповнити армію людей викрадають 3-4 амбала і затягують їх в бусик
- ЦЕ У НАС переходять на крипту бо обмеження платежів, податки і тд

ЦЕ УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ платить непомірну ціну війни щоб утихомирити монстра який 800 років кошмарив Евразію. Який був співучасником в 2 світових війнах
показать весь комментарий
25.04.2026 20:29 Ответить
+22
Якщо відкинути розсусолювання, то написано що Європа не знає як перемогти росію, але і закінчувати війну на умовах росії не хоче. Тому просто тягне час ціною України.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:35 Ответить
+18
так, треба призвати в армію близько 50 мільйонів українців і українок, і тоді чисельна перевага нашої армії дозволить сирьському завалити м'ясом кацапів.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
БІДНІ БІДНІ европейці і як вони тепер виживуть коли кава подорожчає на 20%? Навіть хз чим їм допомогти)))

І смішно і грішно бо

- ЦЕ У НАС мінус 50% населення
- ЦЕ У НАС від економіки лишились лиже згадки
- ЦЕ У НАС щоб поповнити армію людей викрадають 3-4 амбала і затягують їх в бусик
- ЦЕ У НАС переходять на крипту бо обмеження платежів, податки і тд

ЦЕ УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ платить непомірну ціну війни щоб утихомирити монстра який 800 років кошмарив Евразію. Який був співучасником в 2 світових війнах
показать весь комментарий
25.04.2026 20:29 Ответить
Збільшення чисельності ЗСУ, мобілізація молоді та жінок, розширення бойових дій на весь кордон, Білорусь та Придністров'я - ось реальний план перемоги у війні!
показать весь комментарий
25.04.2026 20:31 Ответить
так, треба призвати в армію близько 50 мільйонів українців і українок, і тоді чисельна перевага нашої армії дозволить сирьському завалити м'ясом кацапів.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:40 Ответить
зброї на всіх не вистачить і втрати зростуть. але цьому Igor Liashenko #598365 пофіг на таке. він підтримує м'ясного сирка.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:28 Ответить
Война так и так будет идти неважно сырский командовать будет или нет.Хочешь мира беги сдавайся ибо в меню мир только один русский ,что фактически означает ту же войну перманентную с котороткими передышками для восстановления потраченых ресурсов и дальше по новой воевать со своими соседями . Пора бы это уже понять за эти 12 лет когда на майдане их российского ставленника сбросили , что с того самого момента Украина стала смертельным врагом раши и она любыми путями будет пытаться нас уничтожить
показать весь комментарий
26.04.2026 02:36 Ответить
а виїхати мені можна з України і не в рашку?
показать весь комментарий
26.04.2026 07:41 Ответить
Тобі не можна, тільки панам і підпанкам. Для тебе у потужно-незламних тільки 1 варіант - померти, вибір тільки як і де: патріотом - під час штурму донецької посадки і утримання позицій без їжі та води або ухилянтом - від бурятів, під час штурму Варшави або в сибірському таборі.
показать весь комментарий
26.04.2026 10:04 Ответить
та отож. тоді треба вибирати той варіант, який папізже трапиться.
показать весь комментарий
26.04.2026 10:05 Ответить
Ну так всі притомні та адекватні люди між варіантом померти сьогодні або в майбутньому , вибирають майбутнє, але потужно-незламні з промитим телемарафоном мозком не можуть даного збагнути.
показать весь комментарий
26.04.2026 13:27 Ответить
Реальний план перемоги у війні швидко зникає коли на твою голову падає каб, а ти з цим нічого зробити не можеш...
показать весь комментарий
25.04.2026 21:01 Ответить
План ?))

Це скорiше схоже на маразм диванного дiда-нафронтника
показать весь комментарий
25.04.2026 22:01 Ответить
А пан давно відвідував психіатра? Бо є вже ознаки того, що вже пану потрібна допомога від лікарів, що ріхтують макітри .
показать весь комментарий
25.04.2026 23:50 Ответить
➡️оскільки перспективи швидкого мирного врегулювання зменшуються, а роль США в дипломатичних процесах стає менш визначальною. Джерело: https://ce
* По перше: це треба взяти до уваги.
* По друге: це прямим текстом визнання що сша НЕ роблять нічого законного і корисного
показать весь комментарий
25.04.2026 20:32 Ответить
Ото зебіли наголосували
Дякую, дуже дякую
показать весь комментарий
25.04.2026 20:33 Ответить
А що, не винні?
показать весь комментарий
25.04.2026 20:45 Ответить
не треба ші, достатньо цікавитися історією людства і все стає зрозуміло, особливо світовими війнами, чому вони виникали і як велися. Бо зараз відбувається саме світове протистояння, це вже і дураку зрозуміло.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:35 Ответить
ще цікавіше це холодна війна між західним блоком на чолі США і східним на чолі з союзом, яка відбувалася з середини 1940-их і тривала до початку 1990-их.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:54 Ответить
Можуть прості люди впливати, коли мають право голосу. Тільки, коли мають розум, то впливають в позитивний для себе бік, а коли замість розуму мають телевізора, смартфончина або ШІ, то вибирають найгірше лайно з можливого, а потім бідкаються-падкаються: "Хто ж міг подумати, що воно так виверне?"
показать весь комментарий
25.04.2026 23:37 Ответить
Холопи на парашці. В нас в дебілів було право вибору. Вони вибрали "хоть паржать". Хоть паржут.
показать весь комментарий
26.04.2026 00:02 Ответить
Не українці, а дебільна біомаса. Просто її кількість у нас виявилось критичною, аж 73%.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:47 Ответить
Ще ні один дебіл не визнав, що він дебіл, бо він дебіл.
показать весь комментарий
26.04.2026 10:31 Ответить
Якщо відкинути розсусолювання, то написано що Європа не знає як перемогти росію, але і закінчувати війну на умовах росії не хоче. Тому просто тягне час ціною України.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:35 Ответить
Може дотягнутися до того що замість кордону з Україню- матиме кордон з рф.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:37 Ответить
від цього якось не легше
показать весь комментарий
25.04.2026 21:37 Ответить
На рахунок того шо вони "не дурні" - спірне питання . Думали відсидітися між США та Україною, але щось пішло не так.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:54 Ответить
Якщо згадати Афган і В'єтнам, то приблизно так і перемагають в таких випадках.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:49 Ответить
Так мінімізуйте втрати, всі технології і знання Заходу на вашому боці, на відміну від Афгану.
показать весь комментарий
25.04.2026 22:36 Ответить
все технологии запада кроме далекобийных ракет и ракет к самолетам чтобы сносить кабовозки.

а так да, "все технологии".
показать весь комментарий
25.04.2026 22:46 Ответить
Ну так вже цієї зими в українців може з"явитися вибір : жити як афганці в печерах або як в'єтнамці в землянках, після того як орки доб"ють рештки енергетики.
В Афгана та В"єтнамі були надійні союзники у війні - гори та джунглі відповідно, завдяки яким вони вели доволі ефективну партизанську війну та мінімізували ефективність ворожої авіації.
показать весь комментарий
25.04.2026 23:05 Ответить
Європа ше розкачується
показать весь комментарий
25.04.2026 20:35 Ответить
У нас є тільки два варіанти - продовжувати захищатись, або капітуляція.... Не думаю що другий варіант кращий... Якщо у Вас є інші ідеї, пропонуйте...
показать весь комментарий
25.04.2026 20:45 Ответить
Тобi ще у 2022 р пропонували перемовини. Це вже достеменно вiдомий факт, що пiдтверджений i РФiею, i нашими Арахамiями. Але пiшли на поводу у "просто воюйте далi".

Розумiеш, капiтуляцiя вiд програшу вiдрiзняеться тим, що при капiтуляцii зберiгаеться нацiя.

Мiг бути приклад Фiнляндii, але схоже вам хочеться приклад Парагваю.
показать весь комментарий
25.04.2026 22:23 Ответить
Це особисто тобі зберегли націю надавши ,,хвамілію,, Пєтров?
показать весь комментарий
26.04.2026 01:35 Ответить
Друже, тобi скiльки рокiв?

Питаю, тому що дiти мiрятись фамiлiями закiнчують десь к класу восьмому
показать весь комментарий
26.04.2026 01:52 Ответить
Як категорично і головне , що тільки пересічним пропонується 2 варіанта : перемога або смерть, тоді як представники нашої влади та еліти вибирають 3 варіант- виїхати в безпечні країни.
показать весь комментарий
25.04.2026 23:09 Ответить
думаю The New York Times треба бльше приділіти часу проблемам побудови Трампальної Арки, бо там насуваються більш критичні проблеми.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:37 Ответить
Стратегія Європи та інших країн світу які сповідують відданість міжнародному законодавству має бути в об'єднані зусиль щодо відсторонення росії від усіх міжнародних взаємин. Торгівля тотальний стоп, міжнародні сполучення тотальний стоп, поштові зв'язки тотальний стоп, телефонія та інтернет, охорона здоров'я, екологія, наука, спорт все тотальний стоп. Ніяких російських туристів нігде. Світ забуває слова росія, російське. Наряду з цим повернення всіх власників російських паспортів додому назавжди. І в цей час всі мають готуватися до війни з Москвою. На всяк випадок. Хоч після описаних зусиль є шанс на внутрішню кацапську революцію яка розвалить цю країну без участі світової цивілізації.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:39 Ответить
Чукча ти Мішаня, Китай,Індія,саме завдяки їм у рашки є і будуть ресурси на війну.Їм плювати на міжнародне право,яке не нагодує третину всього населення на землі.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:34 Ответить
Яке до бiса мiжнародне законодавство? Не смiши, Мiшаня)))

Це те законодавство, по якому цiла нацiя взята в заручники всерединi краiни, а договори пiдписуються з узурпатором?

Така ж сама помийка як и РФiя, просто напомажена i в пiджаках.
показать весь комментарий
25.04.2026 22:25 Ответить
так не бывает

вон испания гребет сжиженный газ от русни как не в себя, как будто купить больше негде.
показать весь комментарий
25.04.2026 22:47 Ответить
Ыстомiна погано працюе
показать весь комментарий
26.04.2026 01:54 Ответить
А що Європі залишається робити?
Лише "готуватись до затяжної війни в Україні",слуга пов'язаний з "оманом",щоб вона,війна, не стала не затяжною.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:41 Ответить
Без перенесення війни на територію росіі ця війна буде безкінечною.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:42 Ответить
Все в світі має початок і кінець, у поторчній війні є три сценарія:
1.Виснаження ( за поточних дій це ще може тривати приблизно до 2-х. рок..)
2. Замороження(перпочинок, з ймоврним відновленням через 5-10р. гарячої фази)
3. Чорний либідь (Раптовий обвал фронту, смерть диктатора,тощо).
показать весь комментарий
25.04.2026 21:08 Ответить
Думаеш Зе може раптово вмерти?
показать весь комментарий
25.04.2026 22:26 Ответить
а що неможе? ну,звісно якщо він не "горець" маклауд )Те про що я написав працює в обох напрямках..
показать весь комментарий
25.04.2026 22:29 Ответить
Коли ти помреш голодним? Рік, місяць, день.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:15 Ответить
А ти що, не голодний? про кого ж тоді пишеш?
показать весь комментарий
25.04.2026 21:23 Ответить
Ніяк помирати не буду. Людина не здатна усвідомити власну смерть.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:46 Ответить
Є одна річ яку ніхто не враховує, це страшенний голод, холод чи посуха на планеті, це вже можливе, природа завжди перемагає, чи хтось думає що сильніший за природу, це не так. Навіть ядерна війна призведе до таких наслідків, це було змодельовано, а зара рф витратила снарядів на кілька ядерних бомб, тобто катастрофа вже поруч.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:51 Ответить
маячня. У світі перевиробництво практично всього в тому числі й продуктів харчування.
показать весь комментарий
26.04.2026 00:58 Ответить
Чи пустить до себе европка українських біженців, коли наступної зими рф рознесе всі котельні і тец у великих містах ? Думаю питання риторичне, будуть бажати замерзнути швидше і не навантажувати їх бюджети.
показать весь комментарий
25.04.2026 20:57 Ответить
Пустить
показать весь комментарий
26.04.2026 00:51 Ответить
А задайтесь питанням, чи ішак зацікавлений в завершенні війни. Європа виходить із реалій. Єдиним порятунком ішака від буцигарні є продовження війни і це чмо все робить аби такий стан війни тривав якомога довше. Припинення бойових дій, а тим паче перемога для ішака та його зеленої банди - смерті подібне. Країна є заручницею обкуреного ішака.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:16 Ответить
Країна є заручницею кремлівської агентури,яку очолює ішак
показать весь комментарий
25.04.2026 21:37 Ответить
Перша та Друга Світова. Кожен воює у межах своїх кордонів...? Не Світова? Найбільша країна світу та найбільша країна Європи це вже Світова.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:18 Ответить
підораси
показать весь комментарий
25.04.2026 21:20 Ответить
Рашка продовжує війну тому,що впевнена в ЗЕ,який не підведе і чітко виконує вказівки з боліт
показать весь комментарий
25.04.2026 21:47 Ответить
русня ведет войну потому и имеет деньги потому, что Китай так решил.
китай опускает авторитет сша + получает дешевые ресурсы.

а зеленый чмоня, что с него взять?! видели же люди, что выбирали.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:55 Ответить
Он далеко не чмоня,сдал Украину,потому в первые дни кацапы оттяпали хороший кусок территории,но не все пошло гладко вопреки ЗЕ.
показать весь комментарий
25.04.2026 22:02 Ответить
Потери рашки сопоставимо небольшие с достижениями,а это уже зависит непосредственно от главнокомандующего ЗЕ.Пребали,саботаж,коррупция.Это важный фактор,влияющий на ведение рашкой войны
показать весь комментарий
25.04.2026 22:07 Ответить
це Китай попускає США і Європу, бо відбирає у них ринки збуту шаленими темпами, а отже величезні прибутки, а Захід нічого зробити не може, бо у Китаю монополія на рідкоземи, які визначають уже розвиток економіки і визначатимуть в майбутньому. Тим, що Захід опинився у складній ситуації, а Європа ще й в залежності від російських енергоресурсів, користується росія, слабкий Захід дав привід путіну напасти на Україну в надії відновити колишню російську імперію і її вплив в Європі. Кордони НАТО 1997 року - це була одна з вимог путіна перед вторгненням. По суті путін не дуже й прорахувався, Захід насправді виявився слабким.
показать весь комментарий
26.04.2026 01:09 Ответить
Хочете знати як готується? Ні як. Європа просто молиться, щоб москалі втонули в нашій крові
показать весь комментарий
25.04.2026 21:49 Ответить
Війну може закінчить тільки той, хто її почав, але є і ті, хто йому можуть допомогти в цьому.
показать весь комментарий
25.04.2026 21:57 Ответить
Але Європі потрібно навчатися рано чи пізно САМИМ воювати! Геніальні операції сирка і ко стирають українців дуже швидко
показать весь комментарий
25.04.2026 22:03 Ответить
***** буде тиснути доки в білому домі трамп. І перший і другий вже обісрались. Вони божевільні. Час трампа ще рік максимум, це ж очевидно. Оточенню ***** власна шкіра дорожча, нахера їм обісраний царь який тягне всіх у пекло. І в результаті ця війна вже нікому окрім ***** не потрібна.
А от Україна вистояла бо немає виходу і далі так буде.
показать весь комментарий
26.04.2026 01:19 Ответить
Що по-твоему таке "вистоювання"? Мiнус десяток мiльонiв? Роздовбана iнфра? Десятки тисяч кладовищ з тисячами полеглих? Повзучий на захiд фронт? Перманентна мобiлiзацiя, яка в спiввiдношеннi з вiдсутнiстю дембелiв каже або про парумiльйонне вiйсько, або про парумiльйоннi втрати. I це все при тому, що у руських анi мобiлiзацii, анi спаду економiки нема - зарплати в жопах краiни типу хабаровського краю - ~$1200, будiвництво йде, санкцii обходять, вiйну не вiдчувають.

Оце твое вистоювання - воно зараз тут, з нами, в однiй кiмнатi?
показать весь комментарий
26.04.2026 02:03 Ответить
Ну як/коли в европі буде війна, то вони її закінчать дуже швидко.

Бо як написано в заголовкуу NYT With No Strategy to End It, насправді є Strategy to End It, але европі це не вигідно.
Коротче нічого нового.
показать весь комментарий
26.04.2026 07:05 Ответить