13721 посетитель онлайн

Мужчина открыл стрельбу из автомата по военным и полицейским в Ровенской области: его разыскивают. ФОТОРЕПОРТАЖ

Мужчина открыл огонь по группе оповещения ТЦК и сотруднику правоохранительных органов в Ровенской области.

Об этом сообщила полиция области, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

"В результате стрельбы ранены два человека. Личность злоумышленника установлена. Руководителем полиции Ровенской области введена специальная полицейская операция.

Вчера, 29 апреля, около 17 часов военнослужащие группы оповещения совместно с полицейским офицером общины в селе Верба Дубенского района заметили мужчину, который шел с велосипедом в руках.

Приблизившись к мужчине с целью проверить документы, тот из автомата открыл огонь по военным и полицейскому", - говорится в сообщении.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

В результате перестрелки ранены военный и правоохранитель.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Начато производство по факту покушения на умышленное убийство. Полицейские разыскивают нападавшего.

Приметы нападавшего

48 лет, худощавого телосложения, рост ориентировочно 170 см, короткие волосы с сединой.

Был в камуфляжной одежде.

Контактные номера телефона: дежурная часть 0500327234, 0365632702.

По данным правоохранителей, говорится о жителе Дубенщины - Калинине Павла Сергеевича, 1978 г.р.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

"Разыскиваемый может быть вооружен, поэтому будьте осторожны и не пытайтесь самостоятельно его задержать. В случае обнаружения - не приближайтесь!" - подчеркнули там.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Топ комментарии
+61
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
+44
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
+37
От йшов,шов...побачив ТЦК с полицейскими...А чи не обстрілять мені їх,подумав він...Достав автомат і відкрив вогонь...Як цей пздж вже достав.Займалися б кожен своєю справою,а не кошмарили пересічних,цих би случаев не було...як не було їх с 14 року до 23
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
От йшов,шов...побачив ТЦК с полицейскими...А чи не обстрілять мені їх,подумав він...Достав автомат і відкрив вогонь...Як цей пздж вже достав.Займалися б кожен своєю справою,а не кошмарили пересічних,цих би случаев не було...як не було їх с 14 року до 23
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
одна й та пісня - як вигрібають, то військові, а як їх на хронт - то вони й стріляти не навчені
показать весь комментарий
30.04.2026 10:42 Ответить
Вибачаюсь, а ви давно покинули територію України і з усіма родичами чи хтось ще залишився?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:28 Ответить
Все йде до цього.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:35 Ответить
показать весь комментарий
30.04.2026 11:12 Ответить
С теплої Іспанії під іспанське рожеве вино з хамоном все , що коїться в ЗЕляндії виглядає якось інакше , ніж якби ти ходив с лісапетом по сільській дорозі на Галичині!

Але життя в Країні Мрій ЗЕленського стає все "цікавіше"!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:56 Ответить
я навіть більше скажу , коли Головнокомандуючим був Порошенко П.О- а це якраз 2015- 2019рр.- там навіть Маріуполь звільнили , і Одеса,Херсон, Київ, Дніпро, як і інші 95% територіі були цілі, кордони відкриті, борщовий набір був 250 грн!!! - - але вкраїнчики вирішили - що все не так, все не так.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:22 Ответить
Тому, що були варіанти, більш м'які... Чим більше заганятимуть, у кут, тим активнішою та жорсткійшою буде протидія. Все це вже відбувалося багато разів у історичній ретроспективі, просто історію ніхто не читає.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:51 Ответить
Кому належить машина на фото?ТЦК і представник поліції на приватному автомобілі?Ймовірно це бандюки,яких потрібно валити не роздумуючи!!!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:21 Ответить
хрєнасє, рембо
ніс в руках ровера, худорлявий, зростом 1.7 та раптом відкрив вогонь з автомата
скіко ж у нього тих рук? де він тримав автомат?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:40 Ответить
От я історик, хочете про історичну перспективу поговорити? Назвете мені ще хоч одну війну в історії, у якому мобілізували 50-55-річних, випускаючи при цьому 18-22-річних за кордон?

Самі погуглите вік призову в Першій світовій, Другій світовій, Корейській, В'єтнамській, арабо-ізраїльських війнах? Чи сказати?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:54 Ответить
А оцей мужній тцкашник - чоловік?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:03 Ответить
Я говорил, что так оно и будет, к этому всё и шло а если бусификацию и сейчас не остановить можем реально допрыгаться до гражданского противостояния, последствия которого мало предсказуемы...
показать весь комментарий
30.04.2026 10:58 Ответить
Останнє фото зі збіговиськом мордоворотів про все каже. Про все.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:17 Ответить
Штирлиц увидел из форточки дуло. Штирлиц закрил форточку и дуло исчезло. Типу так...
Теж не зрозуміло навіщо він ніс в руках велосипед. Також не зрозуміло чи то з велосипеда стріляв чи з автомата якого дістав з кишені. Зате чітко зрозуміло що група мордоворотів під виглядом поліцая і ''тцк'' хотіли в чоловіка просто спитати дорогу чи закурити не побачивши в нього автомата. А чоловік подумав що в нього хочуть забрати велосипед який він ніс в руках ... одним словом ситуація запутана або хтось десь бреше. але ж у нас поліція і журналісти ніколи не брешуть?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:07 Ответить
Особу зловмисника встановлено. Джерело: https://censor.net/ua/p4000742
Прикмети - 48 років, худорлявої тілобудови, зріст орієнтовно 170 см, має коротке волосся із сивиною.Був у камуфляжному одязі. Джерело: https://censor.net/ua/p4000742
А нащо прикмети, якщо встановлено? Очевидно в камерах відеофіксації знову батарейки сіли.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:46 Ответить
Мабуть, цей чоловік з велосипедом, службовців з ТЦК, прийняв за московську ДРГ, що прорвалася з Білорусії???
показать весь комментарий
30.04.2026 12:14 Ответить
А як інакше? Вирішили примусом та рабством? Ні.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:15 Ответить
Чому тітушки центрального комітету і поліція на приватному авто?

Може ще й в балаклавах були і авто було на змінних номерах (як часто трапляється щоб замести сліди злочину)?

Чи була спроба незаконного викрадення людини?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:42 Ответить
так він був з велосипедом у руках чи з автоматом?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:53 Ответить
Шось дивно якось...
Як "пожалійте нас", то вони "військові", а як "на фронт", то вони "ненавчені"...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:36 Ответить
сам видумав гуйню - сам собі і аплодуєш.запроданці в 95 кварталі - піди розберись тіки памперс натягни щоб менше воні було.а чоловяга стріляв безглуздо,бо доведений до відчаю коли втрачати нічого.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:36 Ответить
З самого початку зрозумів, що вогонь відкрив не по військових, а по людоловам ТЦкунам і поліцаям. В ТЦКущних гадючниках служать не військові, а садисти і вбивці під дахом поліції. Тому заголовок брехливий. А не знаю практично ні одного випадку, коли хтось нападав на дійсних військових бо вони наші захисники.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:27 Ответить
"Наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи, той з автомата відкрив вогонь" - як це читати?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:45 Ответить
коли зелений кагал відчує кінець свого існування,то зроблять громадянську війну.все до того йде.народ розділили щоб володарювать і красти красти красти.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:03 Ответить
Чому фото цього "злочинця" публікують, а фото справжніх масових вбивць-корупціонерів "ні"? Може це був адекватний самозахист від "наїзду" здебілованих та пяних від безкарності вимагачів з ТЦК? Крім того, якщо на особу направити зброю вона має право негайно стріляти на випередження. Не вірю я таким повідомленням. Якби я знав де цей пацан, то я б його не здав...
показать весь комментарий
30.04.2026 14:57 Ответить
І таких випадків буде більше і більше - є військові котрі повертаються з фронту - поранені і т.д. - і багато привозять трофейної зброї. Бачичи отих бандитів у комуфляжу та чорному і як вони поводять себе з цівільними, при тому шо на фронті він захищаючи себе та побратимів вбивав, бачив смерть отих бусіфікованах - навчених у перші тижні перебування на фронті - то міг і просто взяти та відкрити вогонь.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:59 Ответить
Доловились... Мали ухилянта без зброї, тепер отримали дизертира зі зброєю...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:23 Ответить
Казімко а чого тебе не було в новині де бандитів тцк пов'язали з битами, кастетами і грошима, які вони вимагали у викраденого громадянина?

Чи ти в цей час якраз після робочої зміни протирав службову биту від крівці оповіщених посполитих?
показать весь комментарий
30.04.2026 13:33 Ответить
Ну, такий хоча б під одяг можна сховати.
А от непомітно пересуватися з "калашом" за спиною - ідея так собі 😂
Можливо, нам просто вчергове брешуть в очі, це ж не вперше.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:00 Ответить
Не забувайте, що в 2022 навіть в тилу давали доплату - так звану "тридцятку". І курс бакса був трохи інакшим.
І ВЛК в 2022 були адекватні - є випадки, коли в 2022 році людей з їх болячками завертали, а в 2024-2025 вже визнавали придатними. Плюс, діяла стара редакція наказу 402 без неадекватних норм типу визнання обмежено придатними людей з онкологією та ВІЛ...

Плюс, при Залужному можна було мобілізуватися на окремі посади без БЗВП. Знаю кількох таких людей, мені теж пропонували так, бо здоров'я не для учебки в мене (навіть посаду знайшли), а потім прийшов Сирський і всіх погнали в учебки...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:44 Ответить
У Великій Британії мобілізація була у віці 18-41 рік (і до 51 року в частини ППО, тилу та цивільної оборони), у США - 18-44 роки.
ссср - спочатку 18-45, потім через втрати збільшили до 50 років, але в 1943 змінили до 17-46
У Вермахт - 18-45. Лише на початку 1945 року почали формувати фольксштурм (ополчення) із осіб віком 45+, але ж тоді молодь вся на фронті була...
Ізраїль - 18-41 рік, навіть зараз ця норма діє.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:36 Ответить
Диверсантів-то засилали на Рівненщину, але тут мова про Дубенський район. Відкриваємо карту і дивимося, Дубно - це ПІВДЕНЬ Рівненської обл., це ПОНАД 200 КМ від кордону. Він то на ровері проїхав чи як?
Швидше, повірю, що СЗЧ...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:17 Ответить
Да це місцева тролька. У неї всі опоненти - кацапи. Зараз "бойові діди" з печі злізуть і підтягнуться
показать весь комментарий
30.04.2026 12:32 Ответить
а в тилу нема ворогів ? та вони ці міндічі цукермани і шефіри з умеровими рєзніковими приносять не меншу шкоду і загрозу існування українському народу.і работають разом з кацапами через свої канали звязку.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:36 Ответить
По великому рахунку державний стрій у нас мав би бути феодалізм. Де тільки військові бали б мати право володіння зброю і тільки вони могли займати державні посади та управляти країною. Ще там є право першої ночі і можна навіть шльопнути сусіда за ради розваги, якщо той не служив, правда після цього потрібно булоб заплатити не великий штраф. Хочете таке?
показать весь комментарий
30.04.2026 12:25 Ответить
Салдафон Верес, сказав що справедливості і закону не буває при мобілізації на війну, це означає, що люди теж не повинні притримуватись закону, і він також не підтримується закону на війні.
Це наслідки порушення закону державою і президентом з міністрами!!
показать весь комментарий
30.04.2026 12:41 Ответить
Так а навіщо ваші бурятські барани йдуть? Ваш карло- пу грошей " на гражданці " вже не платить?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:03 Ответить
Так а труну і горе в конкретну сім'ю приносить не абстрактне х...ло, а конкретний людолов, хіба ні?

Вони самі вибрали цю роботу, тож нєх скиглити що вже почорніли від проклять людських. Особисто мені страшно себе навіть уявити себе на їх місці - когось запакувать, а потім до кінця життя знати що залишив малих дітей без шматка хліба.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:44 Ответить
За аптечками кто то успел сбегать?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:52 Ответить
Хатинки - то само собою, але якби не вводили кешбеки, зимові підтримки, УЗ-3000 і ******, то якраз би вистачило грошей і на виплати за оформлення контракту, і на збільшення оплати військовим загалом...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:09 Ответить
Саме так і було. Навіть шоста хвиля почала вже трохи "буксувати" і тому влада підвищила грошове забезпечення + зробили короткострокові контракти і далі воювала вже кадрова і контрактна армія. А зараз все зайшло в глухий кут
показать весь комментарий
30.04.2026 12:34 Ответить
В кожного з читачів Цензора (а це - сотні тисяч громадян) є подібна ситуація: знайомий, 1977 р.н., строкова служба в ЗСУ в десантно-штурмових військах, понад 25 р. служби в поліції, з 24.02.22 оформлено фіктивну інвалідність 3ї групи, відтак - робота у відділі кадрів одного із міських ТЦК.

Відтак, всі пояснення провалу мобпроцесу стають очевидними.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:43 Ответить
В разі небезпеки "бий", "біжи" або "замри". Він вибрав. Нічого не вдієш - небезпека є небезпека.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:06 Ответить
Тю, а чого вони не тікали? як ті київські поліцаї що кинули дитину під кулями
показать весь комментарий
30.04.2026 13:54 Ответить
можливо, мова за інше
оно втули йому ще ровера до рук, як він вестиме стрільбу?!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:43 Ответить
Так, тоді не було потреби в фільтраційних заходах проти населення
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Що " йде до того"? Ти в Україні колись був? Рівненська область- це кордон із Білоруссю. Диверсантів перед вторгненням 24.02.26, закидували у Київську і Чернігівські ліси за декілька днів до вторгнення. І з автоматами, до речі.
Що то була за людина, українець, чи твій сусід " костроміч"?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:01 Ответить
Перше питання, чому поліція не тікала, а друге, прийдеться поліцію і працівників чи військовослужбовців тцк сп мобілізувати, бо не буде кому захищати Україну. Герої, патріоти і просто не байдужі українці не вічні, залишились тільки броньованоінвалідська блатота. А і ще бідні, хворі і 55+
показать весь комментарий
30.04.2026 11:26 Ответить
Нічого ще не настало. Це лише перша ластівка, полохлива та обережна.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:03 Ответить
Це не ухилянт---ЦЕ ВОРОГ УКРАЇНИ А ворогів під час війни знищують на місці ТЦК--виконують роботу яка на них покладена Ідіть на захист України самі,як зазначено в конституції і вас ніхто не буде зупиняти Тцк--не ідеал,але хтось повинен ловити байстрюків . Мобілізація це робота президента і його вертикалі,а ви винуватите ТЦК. На сайті кацапські боти і "українські гниди"
показать весь комментарий
30.04.2026 12:14 Ответить
Наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи, той з автомата відкрив вогонь по військових та поліцейському", - йдеться в повідомленні. Джерело: https://censor.net/ua/n4000742
нічого не ясно - так цей "той", який, "наближаючись до чоловіка з метою перевірити документи", відкрив вогонь? а чого він перевіряв документи? якщо тому, що військовий чи поліцейський, то чого раптом почав по колегам стріляти?
показать весь комментарий
30.04.2026 12:23 Ответить
Був би СЗЧшник з трофейним стволом - напевно б написали за це.
Тоді б була інша пісня.
А так - реальний же зрадник.
Так сцятися мобілізації на захист рідної землі, що не сцятися стріляти по військовослужбовцям ТЦК.
Значить - не засцянець, а запроданець.

Ухилеси, я в сортах лайна не розбираюся, ви усі реально є зрадниками.
Усі нормальні чоловіки, що вважають себе чоловіками - з 2022 року в ЗСУ.
А ви, якщо нема реально поважних причин - ви усі не можете вважатися ні громадянами України, ні навіть особама чоловічої статі.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:30 Ответить
Так, потрібно дозволити придбання, зберігання і носінням травматичної зброї простим українцям, а такому, як ти " мудрому наріду " не потрібно у вас і так зброя є
показать весь комментарий
30.04.2026 12:38 Ответить
Робота з ТЦК знижує довіру до поліції до нуля. У нас великий некомплект, відтік розпочався у 2024-2026 роках. Більшість звільняється, бо не хоче займатися мобілізацією, - голова патрульної поліції Фацевич

«У нас поліцейських офіцерів громад запрошують на похорон. На похорон хлопців, яких вони мобілізували. Начальника райвідділу, поліцейського громади, патрульного там ненавидять. Вони не витримують цього та звільняються. Хтось бере повістки і йде воювати», - заявив він.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:49 Ответить
то не криво, то з конкретного обсьору вони так написали
показать весь комментарий
30.04.2026 10:47 Ответить
Чому??? Шо ти дурня з себе клеїш? І в 2022 не треба було такого робити поки люди самі йшли до війська! А тепер більшість спроможних воювати ховаються під мамкиними спідницями та топляться в Тисі!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:30 Ответить
Тоді ще ТЦК не мав тої "репутації", яку він заробив на зараз...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:34 Ответить
Певене тому, що мобілізовані мали право після 1 року служби демобілізуватися, відповідно люди могли планувати своє майбутнє. А коли сидіти безвилазно в армії, то про яке планування майбутнього може йти мова, я вже не говорю, що за кілька років в армії відбувається профдеформації в професійному плані і в разі повернення в цивільне життя людина стикнеться з суворою реальністю, що вона як спеціаліст тепер некомпетентна і не цікава для роботодавців. Зеленим під*расам плювати на військовослужбовців, бо війна тепер списала вже до прикладу Велике Крадівництво, а тепер ще більше, тобто під час війни у казнокрадів "роботи непочатий край".

показать весь комментарий
30.04.2026 12:46 Ответить
Ну скільки в нас таких, які вважають, що в всіх бідах в нас винні робітники і селяни. Ні не мородери, ні не корупціонери, ні не зрадники, а прості українці Скільки в нас агітаторів щоб штурмувати заміновані посадки, а самі сидять на сцяних диванах і клацають по клаві.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:34 Ответить
Можливо конкурент?Був у формі,дехтот пише.СЗЧешник не палився б так,був би в цивільному без зброї.Нікуя не зрозуміло
показать весь комментарий
30.04.2026 11:02 Ответить
Думаю, якби в нас також ввели виплати за підписання контрактів, то добровольців побільшало б...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:47 Ответить
Це білоцерківський "орел", правда трішки обісцявся, ну то таке ...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:40 Ответить
Даний агітативний тренд, в суспільстві з культом споживацтва не працює, то ж раджу уважно дослідити психологічний профіль населення та затвердити більш ефективний протокол роботи з суспільною позицією.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:41 Ответить
Ви використовуєте хибний агітаційний тренд , який не є актуальним для даного типу суспільства. Уважно дослідіть психологічну модель об'єкту впливу і можливо підберете належну концепцію яка стане ефективною.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:35 Ответить
В нас і так феодалізм. Все що Ви описали наявне. Лише не закріплене в законодавстві.

Ну крім широких прав 'військових'. Бо військові - це ті ж самі бусифіковані безправні кріпаки.

Право першої ночі, право безкарно вбивати холопів, право розпоряджатись холопським життям і смертю належить панам.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:38 Ответить
А он в сусідній темі аж 10 тіл на одного беззбройного накидуються і нічого, все нормально! Я думаю як би в нього була зброя то такого не було би.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:15 Ответить
Ресурс став якийсь непослушний
показать весь комментарий
30.04.2026 15:24 Ответить
Мій дід, з білим білетом, в 1943 пішов добровольцем, було йому 39 і на передову його не всунули, до війни був механіком, так до кінця війни і ремонтував автотехніку в артполку. А взагалі то на передку воювали здебільшого молоді а більш старші -це різні служби забезпечення.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:46 Ответить
Парагвай - така сама крайність, як і у нас...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:57 Ответить
Якось по кацапськи у нас люди думають. Звинувачувати у смерті близкого тобі чоловіка людей які його мобілізували, а не *****. Кацапи українців звинувачують у загибелі своїх солдат, і наші ж наших звинувачують у загибелі своїх.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:05 Ответить
Зєлю - ГЕТЬ !!!
показать весь комментарий
30.04.2026 13:17 Ответить
Калінін цей, більше року в піхоті в самій сраці під Покровськом. УБД. Тепер черга вам мусорам з тцкунами його замінити
показать весь комментарий
30.04.2026 13:58 Ответить
Казімко, ти смішний
показать весь комментарий
30.04.2026 14:07 Ответить
Феодалізмом у нас і не пахне. За феодалізму воювала аристократія.
А в нас із так званої "аристократії" майже ніхто не воює.
Це вже більше схоже на рабовласницький лад. Але й раби зазвичай не воюють - це просто неефективно.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:39 Ответить
Одні паскуди ведуть, а барани йдуть.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Не міг, бо таку цяцьку хрін де знайдеш, навіть за нормальні гроші, а автоматів як лайна, за копійки можна придбати.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:55 Ответить
А ухилянти не чоловіки
показать весь комментарий
30.04.2026 10:58 Ответить
Більш чим впевнений що збити велосипедиста, тому велосипед в руках!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:30 Ответить
Гугл... Хоча мого діда у 1944 у віці 37 років совіти вже не мобілізували (в 1941 не встигли, бо швидко драпали з Волині). Точніше взяли, але охороняти моста із рушницею і ночував він вдома, а не в казармі.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:50 Ответить
Давно писав тут, що бонуси контракту 18-24 варто було б поширити на ВСІХ добровольців!
ОТ Кличко у нас в Києві дає 50 000 грн від міста УСІМ добровольцям столичним...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:52 Ответить
і їздить з автоматом на ровері.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:24 Ответить
Привет, в обед. Я уже тебе рассказывал. " не офицер", что война началась с 2014 года! Но вы не понимаете! У моего крестника три медали которые по статуту вручаться один раз. Он воевал с 2015 года, и тоже "СЗЧ". Не трынди и воюй молча. Не можешь? Нетриндеть, уволься и тога тринди свои сказки!
показать весь комментарий
30.04.2026 12:41 Ответить
Якраз ті, хто спроможні воювати ховаються за купленою інвалідністю, бронюванням і великими грошима. А за мамкиними спідницями ховаються ті, хто ще малий, хто ще своїх дітей не має, а тиса, то безвихідь бідних, по якісь причині тому, що в Монако через тису не потрапляють
показать весь комментарий
30.04.2026 12:50 Ответить
Не все так однозначно. Маріуполь то звільнили, а банду Гіркіна через місяць після інагурації дивним чином (дивним, бо її вже планомірно винищували, в Слов'янську в той час жила моя сестра і вона свідок, що з міста неможливо було вибратись непомітно навіть таємними стежками, які знали лише місцеві) випустили з оточення на простори Донбасу. А ще чомусь повна тиша, що в серпні 14-го наші танки з БМП зайшли в Жданівку і Юнком (мої родичі жили в Єнакієво, мали дачу на окраїні Юнкому поряд з сепарівським блокпостом), сепари тоді повтікали з усієї округи, включаючи Єнакієво і Вугледар, та по чиїйсь команді танки розвернулись і поїхали назад, через три дні повернулись сепари. Отакий борщ.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:52 Ответить
Цей чоловік ніколи і не був військовим, на відміну від вас мусорів і тцкунів з вислугою. Тільки він своє відвоював а ви ні. тому може вас треба в першу чергу знищувати?
показать весь комментарий
30.04.2026 14:54 Ответить
ага, треба захищати режим, який ВЖЕ завозить мігрантів, ставить хануки, ненавидить українців.
показать весь комментарий
30.04.2026 15:59 Ответить
Та щоб раз і назавжди припинити цей срач, просто здамося кацапам і все-немає ТЦК. Просто буде Росгвардія і киїок у дупу за спротив.
показать весь комментарий
30.04.2026 16:16 Ответить
Чим зараз оця ху.. відрізняється від русні?
показать весь комментарий
30.04.2026 17:59 Ответить
Знайдуть гівноїда
показать весь комментарий
30.04.2026 10:44 Ответить
Ну це просто копи криво написали мабуть, у них таке часто у протоколах (класика - "втікаючи, підозрюваний здійснив два постріли задом"). Ясно що, ніхто не стрілятиме з калаша від пуза, тримаючи іншою рукою ровера!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:46 Ответить
А як же тоді прібарахляцца?
показать весь комментарий
30.04.2026 12:13 Ответить
Страница 1 из 3