13439 посетителей онлайн

Мужчина открыл стрельбу из автомата по военным и полицейским в Ровенской области: его разыскивают. ФОТОРЕПОРТАЖ

Мужчина открыл огонь по группе оповещения ТЦК и сотруднику правоохранительных органов в Ровенской области.

Об этом сообщила полиция области, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

"В результате стрельбы ранены два человека. Личность злоумышленника установлена. Руководителем полиции Ровенской области введена специальная полицейская операция.

Вчера, 29 апреля, около 17 часов военнослужащие группы оповещения совместно с полицейским офицером общины в селе Верба Дубенского района заметили мужчину, который шел с велосипедом в руках.

Приблизившись к мужчине с целью проверить документы, тот из автомата открыл огонь по военным и полицейскому", - говорится в сообщении.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

В результате перестрелки ранены военный и правоохранитель.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Начато производство по факту покушения на умышленное убийство. Полицейские разыскивают нападавшего.

Приметы нападавшего

48 лет, худощавого телосложения, рост ориентировочно 170 см, короткие волосы с сединой.

Был в камуфляжной одежде.

Контактные номера телефона: дежурная часть 0500327234, 0365632702.

По данным правоохранителей, говорится о жителе Дубенщины - Калинине Павла Сергеевича, 1978 г.р.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

"Разыскиваемый может быть вооружен, поэтому будьте осторожны и не пытайтесь самостоятельно его задержать. В случае обнаружения - не приближайтесь!" - подчеркнули там.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Топ комментарии
+61
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
+44
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
+37
От йшов,шов...побачив ТЦК с полицейскими...А чи не обстрілять мені їх,подумав він...Достав автомат і відкрив вогонь...Як цей пздж вже достав.Займалися б кожен своєю справою,а не кошмарили пересічних,цих би случаев не було...як не було їх с 14 року до 23
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Все йде до цього.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:35 Ответить
Одні паскуди ведуть, а барани йдуть.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Так а навіщо ваші бурятські барани йдуть? Ваш карло- пу грошей " на гражданці " вже не платить?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:03 Ответить
а наш навіть на службі не платить - все своїм дітям в Іспанії
показать весь комментарий
30.04.2026 20:23 Ответить
Це правда, ваш карло- пу весь світ .
загадив
показать весь комментарий
30.04.2026 21:27 Ответить
із какога ти Томіна ?

із того, шо в "Знатоках" знімався ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:33 Ответить
А ти в пу влюбльонній, чи нє дужє?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:48 Ответить
сєржант, ти про себе шось скажеш чи твоя задача - людям про іпсо і про ***** питання ставити ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:55 Ответить
Так ти влюбльонній, чи ні. Зізнайся вже.
показать весь комментарий
30.04.2026 22:07 Ответить
кстаті, чому пу ?

напиши Путін - *****.

стісняєшся ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:56 Ответить
Ти більш цікавий єкземпляр.
Все життя крутив на фермах хвости коровам, і тут - ррраз, і ти вже на фермі медведя, фублі заробляєш..
Спрітнік, одним словом
показать весь комментарий
30.04.2026 22:04 Ответить
Став " околовсячєскіх наук"?
показать весь комментарий
30.04.2026 22:08 Ответить
Що " йде до того"? Ти в Україні колись був? Рівненська область- це кордон із Білоруссю. Диверсантів перед вторгненням 24.02.26, закидували у Київську і Чернігівські ліси за декілька днів до вторгнення. І з автоматами, до речі.
Що то була за людина, українець, чи твій сусід " костроміч"?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:01 Ответить
Вибачаюсь, а ви давно покинули територію України і з усіма родичами чи хтось ще залишився?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:28 Ответить
С теплої Іспанії під іспанське рожеве вино з хамоном все , що коїться в ЗЕляндії виглядає якось інакше , ніж якби ти ходив с лісапетом по сільській дорозі на Галичині!

Але життя в Країні Мрій ЗЕленського стає все "цікавіше"!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:56 Ответить
Так а чому ти ще із Пермського краю не перебрався де потепліше? Чи всьо " На Соловкі" душа тягне?
показать весь комментарий
30.04.2026 14:04 Ответить
з під Покровська запитуєш ?
показать весь комментарий
30.04.2026 20:25 Ответить
Ну не з Пєрмі ж де ти сидиш.
показать весь комментарий
30.04.2026 21:21 Ответить
чушпан, ти за себе скажи
показать весь комментарий
30.04.2026 21:23 Ответить
Не там мотузку натягаєте?😀
показать весь комментарий
30.04.2026 12:22 Ответить
У вас проблеми з мотузками , приїздять в Україну, беруть мотузку і натягніть її де хочете
показать весь комментарий
30.04.2026 14:02 Ответить
Слаба географічна відмазка!😁
показать весь комментарий
30.04.2026 14:06 Ответить
Та я вже зрозуміла, могли б одразу ж сказати ", а мне всегда чего не хватает, зимою лета, а осенью ", то мотузки , то відмазки
показать весь комментарий
30.04.2026 15:51 Ответить
Ви - умна!😉
показать весь комментарий
30.04.2026 16:00 Ответить
А ви на ВіПіЄні, чи медведчук просто крадені СіМКи Київстару на фермі роздає?
показать весь комментарий
30.04.2026 14:06 Ответить
Здається у вас до мене якісь претензії, то я вам нічого не скажу. Морочте собі голову далі, може спати не будете.
показать весь комментарий
30.04.2026 16:02 Ответить
Диверсантів-то засилали на Рівненщину, але тут мова про Дубенський район. Відкриваємо карту і дивимося, Дубно - це ПІВДЕНЬ Рівненської обл., це ПОНАД 200 КМ від кордону. Він то на ровері проїхав чи як?
Швидше, повірю, що СЗЧ...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:17 Ответить
Да це місцева тролька. У неї всі опоненти - кацапи. Зараз "бойові діди" з печі злізуть і підтягнуться
показать весь комментарий
30.04.2026 12:32 Ответить
Та да, у житті ніколи людина не взмозі автобусом, чи попуткою " преодоліти 200 км". Це не можливо в принципі.
Міг бути хто завгодно. Мова не про нього, а про російських тролів, що окупували гілку. І почали розганяти провокації у стилі "так і надо..". А ви цього наче не помічаєте...
показать весь комментарий
30.04.2026 14:09 Ответить
ми тебе помітили, не бзди
показать весь комментарий
30.04.2026 21:26 Ответить
Істоміна , а ти що тут зємєль "кастрамскіх" шукаєш🤣🤣🤣
показать весь комментарий
30.04.2026 16:52 Ответить
Мабуть, цей чоловік з велосипедом, службовців з ТЦК, прийняв за московську ДРГ, що прорвалася з Білорусії???
показать весь комментарий
30.04.2026 12:14 Ответить
так а як їх відрізнити ?
показать весь комментарий
30.04.2026 20:27 Ответить
Останнє фото зі збіговиськом мордоворотів про все каже. Про все.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:17 Ответить
Дайошь стволи мудрому наріту !

.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:21 Ответить
Так, потрібно дозволити придбання, зберігання і носінням травматичної зброї простим українцям, а такому, як ти " мудрому наріду " не потрібно у вас і так зброя є
показать весь комментарий
30.04.2026 12:38 Ответить
я не "мудрий наріт" 73%.
я порохоботський отщєпєнєц, який за озброєння ЗСУ, а не видачу стволів ЗЄльоной бидлоті

.
показать весь комментарий
01.05.2026 00:29 Ответить
Всім, крім хоплофобів
показать весь комментарий
30.04.2026 20:15 Ответить
оголошується створення партії

"Бидлота за стволи !"

.
показать весь комментарий
01.05.2026 00:31 Ответить
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
я навіть більше скажу , коли Головнокомандуючим був Порошенко П.О- а це якраз 2015- 2019рр.- там навіть Маріуполь звільнили , і Одеса,Херсон, Київ, Дніпро, як і інші 95% територіі були цілі, кордони відкриті, борщовий набір був 250 грн!!! - - але вкраїнчики вирішили - що все не так, все не так.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:22 Ответить
Не все так однозначно. Маріуполь то звільнили, а банду Гіркіна через місяць після інагурації дивним чином (дивним, бо її вже планомірно винищували, в Слов'янську в той час жила моя сестра і вона свідок, що з міста неможливо було вибратись непомітно навіть таємними стежками, які знали лише місцеві) випустили з оточення на простори Донбасу. А ще чомусь повна тиша, що в серпні 14-го наші танки з БМП зайшли в Жданівку і Юнком (мої родичі жили в Єнакієво, мали дачу на окраїні Юнкому поряд з сепарівським блокпостом), сепари тоді повтікали з усієї округи, включаючи Єнакієво і Вугледар, та по чиїйсь команді танки розвернулись і поїхали назад, через три дні повернулись сепари. Отакий борщ.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:52 Ответить
Щів додалось!. Така двозначність!
показать весь комментарий
30.04.2026 14:14 Ответить
Незважаючи на різний масштаб, між розмінуванням Чонгару і випуском банди Гіркіна з оточення можна впевнено поставити знак =, навіть без урахування інших супутніх факторів, які ніби "********". З 14-го по 22-й лохторату розказують про борщ, а тихенько і наполегливо варять щі.
показать весь комментарий
30.04.2026 22:06 Ответить
Можете думати і впевнено ставити знаки в кулінарно-математичних рівняннях. 😉
показать весь комментарий
30.04.2026 23:00 Ответить
Звичайно можу. Україна не США, у нас свобода, трампам сраку не вилизують.
показать весь комментарий
01.05.2026 13:04 Ответить
Залізний аргумент! Можете вийти на Банкову і крикнути: Геть узурпатора... Трампа!😁
Ивашкевич - воїн тила проти Трампила!😂
показать весь комментарий
01.05.2026 14:15 Ответить
Саме так і було. Навіть шоста хвиля почала вже трохи "буксувати" і тому влада підвищила грошове забезпечення + зробили короткострокові контракти і далі воювала вже кадрова і контрактна армія. А зараз все зайшло в глухий кут
показать весь комментарий
30.04.2026 12:34 Ответить
С 2014 гладко не было, но как то не так, как сейчас. И тогда были коррупционные скандалы в военкоматах, еще не ТЦК. Но, как то работали.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:48 Ответить
ТЕР-МІ-НИ! Тоді люди йшли на рік. І знали що якщо все ок, то повернуться до своїх сімей. Знали що виконають обов'язок і повернуться вільними людьми. Зараз - ставити хрест на всьому минулому житті і йти від сімей, від дітей НАЗАВДЖИ - мало хто хоче!
Тоді люди ставили життя на паузу. Зараз держава наказує ставити хрест! В цьому різниця!
показать весь комментарий
30.04.2026 19:32 Ответить
Так, тоді не було потреби в фільтраційних заходах проти населення
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Тому, що були варіанти, більш м'які... Чим більше заганятимуть, у кут, тим активнішою та жорсткійшою буде протидія. Все це вже відбувалося багато разів у історичній ретроспективі, просто історію ніхто не читає.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:51 Ответить
От я історик, хочете про історичну перспективу поговорити? Назвете мені ще хоч одну війну в історії, у якому мобілізували 50-55-річних, випускаючи при цьому 18-22-річних за кордон?

Самі погуглите вік призову в Першій світовій, Другій світовій, Корейській, В'єтнамській, арабо-ізраїльських війнах? Чи сказати?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:54 Ответить
Єдина новела це 18-22. Щодо іншого, то гребли всіх (не в експедиційні корпуси звісно). Методи були не кращі, як і наслідки.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:03 Ответить
У Великій Британії мобілізація була у віці 18-41 рік (і до 51 року в частини ППО, тилу та цивільної оборони), у США - 18-44 роки.
ссср - спочатку 18-45, потім через втрати збільшили до 50 років, але в 1943 змінили до 17-46
У Вермахт - 18-45. Лише на початку 1945 року почали формувати фольксштурм (ополчення) із осіб віком 45+, але ж тоді молодь вся на фронті була...
Ізраїль - 18-41 рік, навіть зараз ця норма діє.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:36 Ответить
Звідки взяті дані про ссср, зорієнтуйте будь ласка.
Не для себе цікавлюся, друг питає
показать весь комментарий
30.04.2026 11:47 Ответить
Гугл... Хоча мого діда у 1944 у віці 37 років совіти вже не мобілізували (в 1941 не встигли, бо швидко драпали з Волині). Точніше взяли, але охороняти моста із рушницею і ночував він вдома, а не в казармі.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:50 Ответить
Зрозуміло, дякую. В інтернеті багато протиречивої інформації, тому й запитав.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:53 Ответить
Мій дід, з білим білетом, в 1943 пішов добровольцем, було йому 39 і на передову його не всунули, до війни був механіком, так до кінця війни і ремонтував автотехніку в артполку. А взагалі то на передку воювали здебільшого молоді а більш старші -це різні служби забезпечення.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:46 Ответить
В 1941 мого діда, який мав 7 дітей і вагітну дружину мобілізували у віці 41 рік.
Мама, не маючи повних 16 років, в 1941 році БЕЗКОШТОВНО вручну будувала протитанкові окопи і польові аеродроми.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:49 Ответить
про Парагвай розкажи)
показать весь комментарий
30.04.2026 11:55 Ответить
Парагвай - така сама крайність, як і у нас...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:57 Ответить
"Назвете мені ще хоч одну війну в історії, у якому мобілізували 50-55-річних?" Ваше питання? А кажете історик і не було такого.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:27 Ответить
У Парагваї призивали 15-16-річних, там крайність у інший бік...
показать весь комментарий
30.04.2026 13:45 Ответить
там призивали тупо всіх, а не15-16, бо це був низ, 10% діти чоловічої статі
показать весь комментарий
30.04.2026 23:39 Ответить
А що Парагвай, у війні кокнули 90% населення, більшість чоловіки і війна закінчилась
показать весь комментарий
30.04.2026 12:42 Ответить
Чому??? Шо ти дурня з себе клеїш? І в 2022 не треба було такого робити поки люди самі йшли до війська! А тепер більшість спроможних воювати ховаються під мамкиними спідницями та топляться в Тисі!
показать весь комментарий
30.04.2026 11:30 Ответить
Не забувайте, що в 2022 навіть в тилу давали доплату - так звану "тридцятку". І курс бакса був трохи інакшим.
І ВЛК в 2022 були адекватні - є випадки, коли в 2022 році людей з їх болячками завертали, а в 2024-2025 вже визнавали придатними. Плюс, діяла стара редакція наказу 402 без неадекватних норм типу визнання обмежено придатними людей з онкологією та ВІЛ...

Плюс, при Залужному можна було мобілізуватися на окремі посади без БЗВП. Знаю кількох таких людей, мені теж пропонували так, бо здоров'я не для учебки в мене (навіть посаду знайшли), а потім прийшов Сирський і всіх погнали в учебки...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:44 Ответить
Якраз ті, хто спроможні воювати ховаються за купленою інвалідністю, бронюванням і великими грошима. А за мамкиними спідницями ховаються ті, хто ще малий, хто ще своїх дітей не має, а тиса, то безвихідь бідних, по якісь причині тому, що в Монако через тису не потрапляють
показать весь комментарий
30.04.2026 12:50 Ответить
Питання масштабу.
Для росії "сво" - що для нас АТО.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:31 Ответить
Думаю, якби в нас також ввели виплати за підписання контрактів, то добровольців побільшало б...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:47 Ответить
Вже є 18-24. Хтось з дотичних сказав, що забезпечує лише 10% мінімальних потреб війська.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:48 Ответить
Давно писав тут, що бонуси контракту 18-24 варто було б поширити на ВСІХ добровольців!
ОТ Кличко у нас в Києві дає 50 000 грн від міста УСІМ добровольцям столичним...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:52 Ответить
Як то кажуть, дуйтє в дудку.
У "слуг" хатинки, що їм ваші добровольці? Самі пішли - самі й крутіться. От так.
Політичної волі, як у русні, немає.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:56 Ответить
Хатинки - то само собою, але якби не вводили кешбеки, зимові підтримки, УЗ-3000 і ******, то якраз би вистачило грошей і на виплати за оформлення контракту, і на збільшення оплати військовим загалом...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:09 Ответить
А як же тоді прібарахляцца?
показать весь комментарий
30.04.2026 12:13 Ответить
Ще є 50% кеш-ауту в «Фаєр Поінт», "шлагбауми" в енергетиці...
Та багато ще джерел для прібарахлєнія.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:29 Ответить
Джерел багато не буває.
Дай у весь світ - поб'є ногами з криками "**** так мало?!!"
показать весь комментарий
30.04.2026 12:33 Ответить
Тоді ще ТЦК не мав тої "репутації", яку він заробив на зараз...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:34 Ответить
Ти шо з луни впав?
Просто в тилу залишилося багато трангендерів-сцикунів, що втратили чоловічий гендер; повно радянських громадян і запутінців. Ну і малороси звісно

От куда їх дівати? І в нашій частині обмежених таких половина.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:21 Ответить
Певене тому, що мобілізовані мали право після 1 року служби демобілізуватися, відповідно люди могли планувати своє майбутнє. А коли сидіти безвилазно в армії, то про яке планування майбутнього може йти мова, я вже не говорю, що за кілька років в армії відбувається профдеформації в професійному плані і в разі повернення в цивільне життя людина стикнеться з суворою реальністю, що вона як спеціаліст тепер некомпетентна і не цікава для роботодавців. Зеленим під*расам плювати на військовослужбовців, бо війна тепер списала вже до прикладу Велике Крадівництво, а тепер ще більше, тобто під час війни у казнокрадів "роботи непочатий край".

показать весь комментарий
30.04.2026 12:46 Ответить
Дурня. Поки путін давить у всіх один план: втримати, нанести критичні втрати, розвалити їх економіку.
Я тобі як токар кажу - вміння - ц як на вєліку їздити - пропопити не можна. І після війни буде тстрашенний дифіцит працівників всюди. Так шо гараж побудуєш, чи ремонт зробиш після війни
показать весь комментарий
01.05.2026 16:52 Ответить
А я говорю як інженер, що за 3 роки профдеформований, бо за цей час в сфері технічного регулювання відбулися зміни, які по факту поза моєю увагою, бо мені вимушено прийшлося опановувати військові знання, які у мене були взагалі відсутні.
показать весь комментарий
01.05.2026 17:44 Ответить
Це шо за регулювання? Мене запросили у бусік, коли я був технологом малого підприємтва. В Україні все стоїть, у розвитку принаймні. Вони без нас не рвонуть))))
показать весь комментарий
02.05.2026 19:26 Ответить
Сфера технічного регулювання - це вимоги міжнародні, державні, національні, галузеві, на рівні окремого підприємства, які інженер повинен відслідковувати в своїй роботі.
показать весь комментарий
02.05.2026 20:14 Ответить
В 14-15 роках був менший відсоток тих що хуженебудет хотьпоржом
показать весь комментарий
30.04.2026 18:22 Ответить
Так не було у 2014-2015 роках загальної мобілізації! Якби вона відбулась, можна було Донбас втримати. Ці "шість хвиль" були обмеженеми, призивали не всіх, відповідальності за ухиляння не було жодної.
показать весь комментарий
01.05.2026 03:44 Ответить
хрєнасє, рембо
ніс в руках ровера, худорлявий, зростом 1.7 та раптом відкрив вогонь з автомата
скіко ж у нього тих рук? де він тримав автомат?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:40 Ответить
Пишуть, що в камуфляжі був. Може СЗЧ...
показать весь комментарий
30.04.2026 10:40 Ответить
Страница 1 из 3