13439 посетителей онлайн

Мужчина открыл стрельбу из автомата по военным и полицейским в Ровенской области: его разыскивают. ФОТОРЕПОРТАЖ

Мужчина открыл огонь по группе оповещения ТЦК и сотруднику правоохранительных органов в Ровенской области.

Об этом сообщила полиция области, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

"В результате стрельбы ранены два человека. Личность злоумышленника установлена. Руководителем полиции Ровенской области введена специальная полицейская операция.

Вчера, 29 апреля, около 17 часов военнослужащие группы оповещения совместно с полицейским офицером общины в селе Верба Дубенского района заметили мужчину, который шел с велосипедом в руках.

Приблизившись к мужчине с целью проверить документы, тот из автомата открыл огонь по военным и полицейскому", - говорится в сообщении.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

В результате перестрелки ранены военный и правоохранитель.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Начато производство по факту покушения на умышленное убийство. Полицейские разыскивают нападавшего.

Приметы нападавшего

48 лет, худощавого телосложения, рост ориентировочно 170 см, короткие волосы с сединой.

Был в камуфляжной одежде.

Контактные номера телефона: дежурная часть 0500327234, 0365632702.

По данным правоохранителей, говорится о жителе Дубенщины - Калинине Павла Сергеевича, 1978 г.р.

Чоловік стріляв з автомата по військових та поліції на Рівненщині

"Разыскиваемый может быть вооружен, поэтому будьте осторожны и не пытайтесь самостоятельно его задержать. В случае обнаружения - не приближайтесь!" - подчеркнули там.

Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области
Мужчина стрелял из автомата по военным и полиции в Ровенской области

Топ комментарии
+61
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
+44
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
+37
От йшов,шов...побачив ТЦК с полицейскими...А чи не обстрілять мені їх,подумав він...Достав автомат і відкрив вогонь...Як цей пздж вже достав.Займалися б кожен своєю справою,а не кошмарили пересічних,цих би случаев не було...як не було їх с 14 року до 23
показать весь комментарий
30.04.2026 10:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Штирлиц увидел из форточки дуло. Штирлиц закрил форточку и дуло исчезло. Типу так...
Теж не зрозуміло навіщо він ніс в руках велосипед. Також не зрозуміло чи то з велосипеда стріляв чи з автомата якого дістав з кишені. Зате чітко зрозуміло що група мордоворотів під виглядом поліцая і ''тцк'' хотіли в чоловіка просто спитати дорогу чи закурити не побачивши в нього автомата. А чоловік подумав що в нього хочуть забрати велосипед який він ніс в руках ... одним словом ситуація запутана або хтось десь бреше. але ж у нас поліція і журналісти ніколи не брешуть?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:07 Ответить
В кожного з читачів Цензора (а це - сотні тисяч громадян) є подібна ситуація: знайомий, 1977 р.н., строкова служба в ЗСУ в десантно-штурмових військах, понад 25 р. служби в поліції, з 24.02.22 оформлено фіктивну інвалідність 3ї групи, відтак - робота у відділі кадрів одного із міських ТЦК.

Відтак, всі пояснення провалу мобпроцесу стають очевидними.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:43 Ответить
Феодалізмом у нас і не пахне. За феодалізму воювала аристократія.
А в нас із так званої "аристократії" майже ніхто не воює.
Це вже більше схоже на рабовласницький лад. Але й раби зазвичай не воюють - це просто неефективно.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:39 Ответить
ЕСПЧ і позов проти України і Зеленського як гаранта конституції ... на сумму завданої шкоди, у хлопця просто не витримали нерви
показать весь комментарий
01.05.2026 01:48 Ответить
Певене тому, що мобілізовані мали право після 1 року служби демобілізуватися, відповідно люди могли планувати своє майбутнє. А коли сидіти безвилазно в армії, то про яке планування майбутнього може йти мова, я вже не говорю, що за кілька років в армії відбувається профдеформації в професійному плані і в разі повернення в цивільне життя людина стикнеться з суворою реальністю, що вона як спеціаліст тепер некомпетентна і не цікава для роботодавців. Зеленим під*расам плювати на військовослужбовців, бо війна тепер списала вже до прикладу Велике Крадівництво, а тепер ще більше, тобто під час війни у казнокрадів "роботи непочатий край".

показать весь комментарий
30.04.2026 12:46 Ответить
А я говорю як інженер, що за 3 роки профдеформований, бо за цей час в сфері технічного регулювання відбулися зміни, які по факту поза моєю увагою, бо мені вимушено прийшлося опановувати військові знання, які у мене були взагалі відсутні.
показать весь комментарий
01.05.2026 17:44 Ответить
Сфера технічного регулювання - це вимоги міжнародні, державні, національні, галузеві, на рівні окремого підприємства, які інженер повинен відслідковувати в своїй роботі.
показать весь комментарий
02.05.2026 20:14 Ответить
І таких випадків буде більше і більше - є військові котрі повертаються з фронту - поранені і т.д. - і багато привозять трофейної зброї. Бачичи отих бандитів у комуфляжу та чорному і як вони поводять себе з цівільними, при тому шо на фронті він захищаючи себе та побратимів вбивав, бачив смерть отих бусіфікованах - навчених у перші тижні перебування на фронті - то міг і просто взяти та відкрити вогонь.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:59 Ответить
Чому тітушки центрального комітету і поліція на приватному авто?

Може ще й в балаклавах були і авто було на змінних номерах (як часто трапляється щоб замести сліди злочину)?

Чи була спроба незаконного викрадення людини?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:42 Ответить
Казімко а чого тебе не було в новині де бандитів тцк пов'язали з битами, кастетами і грошима, які вони вимагали у викраденого громадянина?

Чи ти в цей час якраз після робочої зміни протирав службову биту від крівці оповіщених посполитих?
показать весь комментарий
30.04.2026 13:33 Ответить
В нас і так феодалізм. Все що Ви описали наявне. Лише не закріплене в законодавстві.

Ну крім широких прав 'військових'. Бо військові - це ті ж самі бусифіковані безправні кріпаки.

Право першої ночі, право безкарно вбивати холопів, право розпоряджатись холопським життям і смертю належить панам.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:38 Ответить
Так а труну і горе в конкретну сім'ю приносить не абстрактне х...ло, а конкретний людолов, хіба ні?

Вони самі вибрали цю роботу, тож нєх скиглити що вже почорніли від проклять людських. Особисто мені страшно себе навіть уявити себе на їх місці - когось запакувать, а потім до кінця життя знати що залишив малих дітей без шматка хліба.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:44 Ответить
Привет, в обед. Я уже тебе рассказывал. " не офицер", что война началась с 2014 года! Но вы не понимаете! У моего крестника три медали которые по статуту вручаться один раз. Он воевал с 2015 года, и тоже "СЗЧ". Не трынди и воюй молча. Не можешь? Нетриндеть, уволься и тога тринди свои сказки!
показать весь комментарий
30.04.2026 12:41 Ответить
С 2014 гладко не было, но как то не так, как сейчас. И тогда были коррупционные скандалы в военкоматах, еще не ТЦК. Но, как то работали.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:48 Ответить
Ты знаешь как звучат сапоги посильного в панельной пятиэтажке? Я это знаю с пяти лет. Мой отец был офицером, и я часто слышал этот топот, потом когда я уже служил, тоже слышал. И когда ко мне посыльный прибежал в 2014 году, ночью, я услышал ( правда не сапог, а берц) этот характерный звук. Я знал, что происходит, и тупо мог не открыть дверь. Я открыл и честно отслужил свою мобилизацию. "Не рассказывайте как Родину любить, и вас никто не пошлет!" есть такая поговорка.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:48 Ответить
Ты даже не знаешь разницы запас и отставка? Недокомандир!
показать весь комментарий
30.04.2026 15:23 Ответить
краще, коли невідомі особи в балаклавах, на приватних бусіках з фальшивими номерами викрадають людей, зроз
показать весь комментарий
30.04.2026 15:58 Ответить
ага, треба захищати режим, який ВЖЕ завозить мігрантів, ставить хануки, ненавидить українців.
показать весь комментарий
30.04.2026 15:59 Ответить
знов кацапи переймаються безпекою українців

чувак, зброю та набої можна дома виготовити, треба просто купити 3д принтер і зайти на цей сайт: https://thegatalog.com/

тому всі ці заборони працюють лише проти громадян, які виконують закони (лохи)
показать весь комментарий
30.04.2026 16:12 Ответить
>а як із порушниками діяти?

по закону, а не викрадати людей
показать весь комментарий
30.04.2026 16:16 Ответить
За аптечками кто то успел сбегать?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:52 Ответить
а наш навіть на службі не платить - все своїм дітям в Іспанії
показать весь комментарий
30.04.2026 20:23 Ответить
з під Покровська запитуєш ?
показать весь комментарий
30.04.2026 20:25 Ответить
так а як їх відрізнити ?
показать весь комментарий
30.04.2026 20:27 Ответить
чушпан, ти за себе скажи
показать весь комментарий
30.04.2026 21:23 Ответить
ми тебе помітили, не бзди
показать весь комментарий
30.04.2026 21:26 Ответить
із какога ти Томіна ?

із того, шо в "Знатоках" знімався ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:33 Ответить
сєржант, ти про себе шось скажеш чи твоя задача - людям про іпсо і про ***** питання ставити ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:55 Ответить
кстаті, чому пу ?

напиши Путін - *****.

стісняєшся ?
показать весь комментарий
30.04.2026 21:56 Ответить
А кекс - не бургер!😬
показать весь комментарий
30.04.2026 11:09 Ответить
Не там мотузку натягаєте?😀
показать весь комментарий
30.04.2026 12:22 Ответить
Слаба географічна відмазка!😁
показать весь комментарий
30.04.2026 14:06 Ответить
Щів додалось!. Така двозначність!
показать весь комментарий
30.04.2026 14:14 Ответить
Ви - умна!😉
показать весь комментарий
30.04.2026 16:00 Ответить
Можете думати і впевнено ставити знаки в кулінарно-математичних рівняннях. 😉
показать весь комментарий
30.04.2026 23:00 Ответить
Залізний аргумент! Можете вийти на Банкову і крикнути: Геть узурпатора... Трампа!😁
Ивашкевич - воїн тила проти Трампила!😂
показать весь комментарий
01.05.2026 14:15 Ответить
Велосипед-автомат.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:29 Ответить
Просте питання: хіба під час мобілізації 2014-2015 такий жах мав місце? Чому тоді система працювала НОРМАЛЬНО?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:37 Ответить
Пишуть, що в камуфляжі був. Може СЗЧ...
показать весь комментарий
30.04.2026 10:40 Ответить
Ну це просто копи криво написали мабуть, у них таке часто у протоколах (класика - "втікаючи, підозрюваний здійснив два постріли задом"). Ясно що, ніхто не стрілятиме з калаша від пуза, тримаючи іншою рукою ровера!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:46 Ответить
Що значить "А коли ато мобілізація не проводиться"? Шість хвиль мобілізації було в 2014-2015!
Так, не все було гладко, але загалом провели краще, ніж зараз! Необхідну кількість мобілізували і все працювало більш-менш чітко та законно!
Хіба подібні напади на представників військкоматів були? Ні!
Хіба були якісь масові скандали, порушення прав, бусифікація, призив осіб із серйозними хворобами? Ні, ну може хіба дуже рідкісні одиничні випадки! Кацапня намагалася запустити іпсо про "сняліспоєздавнацгвардію" і всі ми ржали з того!
показать весь комментарий
30.04.2026 10:50 Ответить
От я історик, хочете про історичну перспективу поговорити? Назвете мені ще хоч одну війну в історії, у якому мобілізували 50-55-річних, випускаючи при цьому 18-22-річних за кордон?

Самі погуглите вік призову в Першій світовій, Другій світовій, Корейській, В'єтнамській, арабо-ізраїльських війнах? Чи сказати?
показать весь комментарий
30.04.2026 10:54 Ответить
Це пістолет-кулемет))) Якщо з таким, то це вже диверсант кацапський має бути...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:00 Ответить
Ну хіба то був мисливський карабін Сайга, який виглядає як Калаш...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:01 Ответить
У Великій Британії мобілізація була у віці 18-41 рік (і до 51 року в частини ППО, тилу та цивільної оборони), у США - 18-44 роки.
ссср - спочатку 18-45, потім через втрати збільшили до 50 років, але в 1943 змінили до 17-46
У Вермахт - 18-45. Лише на початку 1945 року почали формувати фольксштурм (ополчення) із осіб віком 45+, але ж тоді молодь вся на фронті була...
Ізраїль - 18-41 рік, навіть зараз ця норма діє.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:36 Ответить
Не забувайте, що в 2022 навіть в тилу давали доплату - так звану "тридцятку". І курс бакса був трохи інакшим.
І ВЛК в 2022 були адекватні - є випадки, коли в 2022 році людей з їх болячками завертали, а в 2024-2025 вже визнавали придатними. Плюс, діяла стара редакція наказу 402 без неадекватних норм типу визнання обмежено придатними людей з онкологією та ВІЛ...

Плюс, при Залужному можна було мобілізуватися на окремі посади без БЗВП. Знаю кількох таких людей, мені теж пропонували так, бо здоров'я не для учебки в мене (навіть посаду знайшли), а потім прийшов Сирський і всіх погнали в учебки...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:44 Ответить
Думаю, якби в нас також ввели виплати за підписання контрактів, то добровольців побільшало б...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:47 Ответить
Гугл... Хоча мого діда у 1944 у віці 37 років совіти вже не мобілізували (в 1941 не встигли, бо швидко драпали з Волині). Точніше взяли, але охороняти моста із рушницею і ночував він вдома, а не в казармі.
показать весь комментарий
30.04.2026 11:50 Ответить
Давно писав тут, що бонуси контракту 18-24 варто було б поширити на ВСІХ добровольців!
ОТ Кличко у нас в Києві дає 50 000 грн від міста УСІМ добровольцям столичним...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:52 Ответить
Парагвай - така сама крайність, як і у нас...
показать весь комментарий
30.04.2026 11:57 Ответить
Хатинки - то само собою, але якби не вводили кешбеки, зимові підтримки, УЗ-3000 і ******, то якраз би вистачило грошей і на виплати за оформлення контракту, і на збільшення оплати військовим загалом...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:09 Ответить
Диверсантів-то засилали на Рівненщину, але тут мова про Дубенський район. Відкриваємо карту і дивимося, Дубно - це ПІВДЕНЬ Рівненської обл., це ПОНАД 200 КМ від кордону. Він то на ровері проїхав чи як?
Швидше, повірю, що СЗЧ...
показать весь комментарий
30.04.2026 12:17 Ответить
У Парагваї призивали 15-16-річних, там крайність у інший бік...
показать весь комментарий
30.04.2026 13:45 Ответить
Давайте больше раздадим оружия населению!
Чтобы затмить сводки из США.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:16 Ответить
Вони працюють лише по методичкам, які видали в ОПУ. Їх не цікавлять загиблі цивільні, обстріли... Вони "прокидаються" лише тоді, коли є загроза для влади, її некомпетентність, "пройоби режиму"...
показать весь комментарий
30.04.2026 22:41 Ответить
Мабуть, цей чоловік з велосипедом, службовців з ТЦК, прийняв за московську ДРГ, що прорвалася з Білорусії???
показать весь комментарий
30.04.2026 12:14 Ответить
Перше питання, чому поліція не тікала, а друге, прийдеться поліцію і працівників чи військовослужбовців тцк сп мобілізувати, бо не буде кому захищати Україну. Герої, патріоти і просто не байдужі українці не вічні, залишились тільки броньованоінвалідська блатота. А і ще бідні, хворі і 55+
показать весь комментарий
30.04.2026 11:26 Ответить
Вибачаюсь, а ви давно покинули територію України і з усіма родичами чи хтось ще залишився?
показать весь комментарий
30.04.2026 11:28 Ответить
Так, потрібно дозволити придбання, зберігання і носінням травматичної зброї простим українцям, а такому, як ти " мудрому наріду " не потрібно у вас і так зброя є
показать весь комментарий
30.04.2026 12:38 Ответить
А що Парагвай, у війні кокнули 90% населення, більшість чоловіки і війна закінчилась
показать весь комментарий
30.04.2026 12:42 Ответить
Якраз ті, хто спроможні воювати ховаються за купленою інвалідністю, бронюванням і великими грошима. А за мамкиними спідницями ховаються ті, хто ще малий, хто ще своїх дітей не має, а тиса, то безвихідь бідних, по якісь причині тому, що в Монако через тису не потрапляють
показать весь комментарий
30.04.2026 12:50 Ответить
У вас проблеми з мотузками , приїздять в Україну, беруть мотузку і натягніть її де хочете
показать весь комментарий
30.04.2026 14:02 Ответить
Казімко, ти смішний
показать весь комментарий
30.04.2026 14:07 Ответить
Значить не витримав, вигорів. Там поліція на полігонах вчиться стріляти, то поїде на заміну
показать весь комментарий
30.04.2026 14:15 Ответить
Так, ПРОСТОМУ УКРАЇНЦЮ потрібно надати дозвіл на придбання, зберігання і носіння зброї, а в тебе вже І так є
показать весь комментарий
30.04.2026 14:20 Ответить
Не витримує
показать весь комментарий
30.04.2026 15:43 Ответить
Та я вже зрозуміла, могли б одразу ж сказати ", а мне всегда чего не хватает, зимою лета, а осенью ", то мотузки , то відмазки
показать весь комментарий
30.04.2026 15:51 Ответить
Здається у вас до мене якісь претензії, то я вам нічого не скажу. Морочте собі голову далі, може спати не будете.
показать весь комментарий
30.04.2026 16:02 Ответить
В разі небезпеки "бий", "біжи" або "замри". Він вибрав. Нічого не вдієш - небезпека є небезпека.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:06 Ответить
Все йде до цього.
показать весь комментарий
30.04.2026 10:35 Ответить
Дезертир відкрив стрілянину - пристрельте погань! У Слов'янську така сама ******* вбила поліцейського при перевірці документів.
показать весь комментарий
30.04.2026 13:39 Ответить
А він там сам був? Чи кинув побратимів та стріляє по військових у тилу?
показать весь комментарий
30.04.2026 14:11 Ответить
Військовий в СЗЧ - це вже не військовий - це дезертир.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:14 Ответить
Як я бачу, зброя в нього є.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:29 Ответить
За відсутності відпусток - СЗЧ на фронті - звичайна справа. Але, якщо військовий не повертається в частину - він вже не є військовим - він є дезертиром. А якщо він у тилу відкриває вогонь по інших військових - він є злочинцем і підлягає знищенню.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:37 Ответить
Відвоювали своє військові, що звільнені по пораненню. Він був військовим, допоки не став дезертиром. А якщо дезертир, який вже є злочинцем, відкриває вогонь по іншим військовим, або цивільним - він підлягає знищенню. Чим він відрізняється від того, хто постріляв людей у Києві?
показать весь комментарий
30.04.2026 15:00 Ответить
Він дезертир. За його життям ніхто не прийшов. Він має повернутись у військо, або сісти у в'язницю. А не лазити в тилу з автоматом.
показать весь комментарий
30.04.2026 23:50 Ответить
Ні *** собі! Він живе у державі і підпорядковується її законам, як і решта громадян. І державу не ***, що він собі надумав. Закон один для всіх.
показать весь комментарий
01.05.2026 00:12 Ответить
Послухай. Ти виправдовуєш злочинця, який відкрив вогонь по людях при виконанні службових обов'язків. Ну тоді не дивуйся, коли якийсь *********** кацап зі своєї легалізованої зброї відкриє вогонь по тобі, або твоїх близьких у центрі міста, а поліція просто втече. Бо це буде справедливо.
показать весь комментарий
01.05.2026 08:10 Ответить
Втеча поліції з місця стрілянини - теж є логічною точки зору їх виживання)))
показать весь комментарий
01.05.2026 08:37 Ответить
А ухилянти не чоловіки
показать весь комментарий
30.04.2026 10:58 Ответить
Не може бути громадянської війни бо треба кацапсяче лайно що приперлося в наші міста як турки армян вичістиь всіх до одного
показать весь комментарий
30.04.2026 11:07 Ответить
А он в сусідній темі аж 10 тіл на одного беззбройного накидуються і нічого, все нормально! Я думаю як би в нього була зброя то такого не було би.
показать весь комментарий
30.04.2026 14:15 Ответить
А як інакше? Вирішили примусом та рабством? Ні.
показать весь комментарий
30.04.2026 12:15 Ответить
Страница 1 из 3