6047 посетителей онлайн

Первая украинская КАБ готова к боевому применению, - Федоров. ВИДЕО

Первая украинская КАБ готова к боевому применению.

Об этом сообщил в Telegram-канале министр обороны Михаил Федоров, сообщает Цензор.НЕТ.

Кто создал первую украинскую управляемую авиабомбу?

"Продолжаем развивать украинские high tech-решения для фронта. Участник Brave1 создал первую украинскую управляемую авиационную бомбу, которая уже прошла необходимые испытания и готова к боевому применению", - отметил он

Подробнее о разработке

По словам Федорова, разработка длилась 17 месяцев. Украинская КАБ имеет уникальную конструкцию и создана с учетом реалий современной войны. Это не копия западных или советских решений, а собственная разработка украинских инженеров для эффективного поражения укреплений, командных пунктов и других целей врага на десятки километров вглубь после запуска.

Технические характеристики

Боевая часть - 250 кг.

Минобороны уже закупило первую экспериментальную партию. Сейчас пилоты отрабатывают боевые сценарии и адаптируют применение нового средства в реальных условиях войны.

"Украина переходит от импорта отдельных решений к созданию собственного high-tech-оружия, которое системно укрепляет Силы обороны и дает технологическое преимущество на поле боя. Вскоре украинские КАБы будут работать по целям врага. Масштабируем решения, которые увеличивают дальность и точность поражения и меняют правила современной войны", — резюмирует министр обороны.

Топ комментарии
+37
як і тисячі щомісячних фламіндічей........
показать весь комментарий
18.05.2026 11:15 Ответить
+32
Перша готова. Друга - наступного року...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:28 Ответить
+20
ну нарешті на п'ятий рік війни ! тепер питання до кількості .
показать весь комментарий
18.05.2026 11:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
як і тисячі щомісячних фламіндічей........
показать весь комментарий
18.05.2026 11:15 Ответить
КАБміндіч-2 ?
показать весь комментарий
18.05.2026 11:57 Ответить
Все ж таки сподіваюсь що це не перемогіумний триндьож, і оті багатоповерхівки що зайняли кацапські дронщики у Покровську і панують над місцевістю будуть зметені к хєрам і наші спокійно зможуть відійти.
показать весь комментарий
18.05.2026 12:52 Ответить
100%
показать весь комментарий
18.05.2026 12:57 Ответить
На шламбауми зеленському з міндічем, дєньог уже з бюджету МОУ передали, на «династію казнокрадів» у Козині????
показать весь комментарий
18.05.2026 14:56 Ответить
Роботом сбросят со спутника пердулы....
показать весь комментарий
18.05.2026 11:59 Ответить
🤣🤣🤣з того,що подох невспівши вилупитися????.....зате хтось став багачше більш як на 300лямів.......нічого лохи ще назбирають серожам на ,,сите життя,,.....
показать весь комментарий
18.05.2026 12:14 Ответить
Как я понял из твоей "мыслИ" , троляка - тЫ ни гривны никуда не дал .... ( я правильно понял ? )
показать весь комментарий
18.05.2026 13:58 Ответить
Тільки подумав що зараз набежить стадо нашваберних кацапських троляк й почнуть гадити що "все погано, нічого не вийде" .....
показать весь комментарий
18.05.2026 13:32 Ответить
згоден,крім мерзених нашваберних кацапських троляк ще є ,,набутилочні,, зелеботні виродки британського розливу,для котрих фламіндічгейт потужна перемога їх занюханого лідера......
показать весь комментарий
18.05.2026 13:41 Ответить
порівняйте:

рашка - скидають по кілька тисяч КАБів на тиждень, макс. вага - до 3 000, дальність -130 км (стандарт), 185 км (найновіша)

Курви ЗЄльоні !

.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:49 Ответить
що рівняти,я їх кожного дня і чую і відчуваю......
показать весь комментарий
18.05.2026 13:56 Ответить
Та невже?
показать весь комментарий
18.05.2026 11:17 Ответить
ну нарешті на п'ятий рік війни ! тепер питання до кількості .
показать весь комментарий
18.05.2026 11:17 Ответить
Перша готова. Друга - наступного року...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:28 Ответить
Друга з пінопласту, макет,поїхала по світу на презентацію.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:38 Ответить
ну тоді точно переможемо ...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:58 Ответить
Готова п'ять,десять ? А чому не застосовується як готова ! Сотнями,тисячами !
показать весь комментарий
18.05.2026 11:29 Ответить
гундосийпотужнобріх ще невстиг іноземних гусей постригти.....
показать весь комментарий
18.05.2026 12:16 Ответить
я податки плачу 27 років , а ось на що ти витрачає їх ?
показать весь комментарий
18.05.2026 11:56 Ответить
Війна почалася 14го року
показать весь комментарий
18.05.2026 12:56 Ответить
я знаю . тільки тоді авіація майже не застосовувалась . кацапи почали використовувати КАБ в березні 2023 .
показать весь комментарий
18.05.2026 13:49 Ответить
Аж від серця відлягло - ше скажи де підготували
показать весь комментарий
18.05.2026 11:19 Ответить
Ти накаркай він ще виложе імена інженерів з їхніми адресами , у федорова як і його патрона зеленського язик без кісток .
показать весь комментарий
18.05.2026 11:33 Ответить
..так один бувший очільник ГУР ..цілий генерал з рівнем командира розвідроти постійно не вилазив з екранів...розповідаючі...що зробили..як зробили... і що зроблять. То святе медійне місце на екранах зайняв Федоров....))) всі ж повинні знати...що зробили...як зробили...і що зроблять. )))
показать весь комментарий
18.05.2026 17:38 Ответить
Кого має зацікавити чи налякати ця інформація?
показать весь комментарий
18.05.2026 11:21 Ответить
Мене зацікавила інформація про першу українську керовану авіаційну бомбу.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:41 Ответить
добре що ти віриш в те чого не бачив,а в мене так не виходить...
показать весь комментарий
18.05.2026 12:18 Ответить
А парашенський КАБ особисто бачили?
показать весь комментарий
18.05.2026 12:42 Ответить
як і фламіндічив від пейсатого кварталу.....
показать весь комментарий
18.05.2026 12:50 Ответить
Тобто: тут вірю, тут - ні. Якась плутана у Вас методичка. Ну і звичайно побутовий антисемітизм.
показать весь комментарий
18.05.2026 12:57 Ответить
Нептун бачив в дії? А САУ Богдану бачив в дії? А Результат є від них? Є та ще й який!!! А створено при Порошенку? Так! І навіть сьогодні створено за його ініціативи та коштів нові реби і не тільки, які показали вже себе, а він навтіь не при Владі! Так що твій "висер" ні про що!
Доречі..А чим твій зефілитік-квартальний може дійсно довести, що шось створено при ньому? Династією? Двушечками? Що було при цьому пдрсу створено корисне, крім пздіння по земарафону?! Так що завали своє дпло наліпкою зе і не пздюкай тут всяку діч!
показать весь комментарий
18.05.2026 20:38 Ответить
Ви помилилися, прочитайте ще раз - від слова паРаша. Я за ПОПа голосував якщо що.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:54 Ответить
Та головне не наша віра, а відчуття кацапів, коли їм в їхніх "укрєпрайонах" по типу тих, об які розбився український контрнаступ-2023, почне взбовтувати мізки точні "прильоти" з БЧ в 250 кг.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:36 Ответить
Ну, тебе ж от, наприклад, настільки зацікавила, що ти не полінувався зайти в новину щодо цих виробів і щось накалякати. Що, зачепило за живе твого товариша майора? Ну, обтікайте там, не хворійте.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:37 Ответить
Що може зацікавити в цій " новині". Інформаційний шум? То він лунає вже сім років, коного дня, і все з перспективою на майбутнє.
Може краще не тринді.и, а застосувати і дати українцям РЕАЛЬНУ можливість порадіти? Чи піар понад усе, товаріШч ефрейтор!?
показать весь комментарий
18.05.2026 15:45 Ответить
десь тиждень тому США схвалили і організували передачу JDAM комплектів.
співпадіння?
що за бл*дський цирк уродів.
ну маємо зброю - супер, добре, дуже добре.
ну нафіга собі приписувати те, що зроблено іншими?
показать весь комментарий
18.05.2026 11:22 Ответить
Бо мудрий нарід возмущяєцца, що нічєво нє дєлаєцца.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:25 Ответить
І сама авіабомба дуже схожа на Mark 82...
показать весь комментарий
18.05.2026 12:10 Ответить
Всі авіабомби схожі. Ваш КО.
показать весь комментарий
18.05.2026 12:43 Ответить
Ну так тому і схвалили передачу, що відчули - ще трішки зволікань і гроші за старезні комплекти "зі зберігання" вже ніхто платити не буде. Бо "передача JDAM" - вона ж не безкоштовна. Зручно краником гратись в гєостратєга, коли керуєш здатністю воювати тих, хто до тебе звернувся по допомогу. І дуже не зручно виходить, коли він хєр клав на твої "здайтеся любому володимиру", а потім ще й конкуренцію тобі складає на ринку озброєнь.

Звісно, до останнього ще далеко, але пару років і фрази "американські спеціалісти їдуть до України переймати досвід застосування ударних дронів" та "Україна направила десятки розрахунків для захистру країн Перської затоки від шахедів та підписує договори про оборонну співпрацю з країнами затоки" - звучали як марення пацієнта з палати психіатричної лікарні. Аж ось...
показать весь комментарий
18.05.2026 13:42 Ответить
Ну і в добру путь на болота
показать весь комментарий
18.05.2026 11:24 Ответить
Що ж, новина хороша.
Тепер би втілення в життя було таким самим.
Сподіваюсь, перша закуплена партія це не 10 штук...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:25 Ответить
І ще сподіваємось, що по якості вони будуть трохи кращі за сумнозвісні міни.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:29 Ответить
Міни постачались в рамках чи не монопольного прямого контракту з МО. Brave1 - фінансує розробку, а Brave1 Market - це платформа, що дозволяє оцінювати якість та ефективність виробів/партій. Не буде працювати виріб - його просто не будуть замовляти бригади. А якщо з'явиться ще 1 виробник подібних виробів - то і "ціна" виробів стрімко зменшиться, а якість кардинально покращиться. Приклад - дрони-перехоплювачі. Лише за 10 місяців воно з ідеї та пари-трійки штучних зразків перетворилось на 10-12 повноцінних виробників з завершеними працюючими виробами.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:48 Ответить
ЯК У 2 СВІТОВУ ВОЮВАЛИ БЕЗ ОГОЛОШЕННЯ ВСЬОГО? Мабуть придурки.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:26 Ответить
інший підхід,тоді воювали люди заради перемоги,а зараз пропаганда заради хто кого перебреше......
показать весь комментарий
18.05.2026 12:21 Ответить
Чувак , да ты уже "палишься" в полный рост - тебе еще осталось добавить - "спасибо деду за победу " ....
показать весь комментарий
18.05.2026 14:03 Ответить
Погано воювали. Наприклад, з-за кулуарного монопольного вибору танків, США війну закінчили не з танками, а з ********** "Шерман". І єдина перевага в бронетанкових військах союзників була в тому, що тих шерманів в них було в кілька разів більше, ніж танків в німців. Тому попри встановлювані німцями рекорди з знищення танків союзників - фактично, можна сказати, "задавили кількістю". При цьому вибір був, але так як контролювати не було кому (не оголошувалось і конкуренції не було) - то "правильні люди" обрали "шерман" для масового виробництва.

Аналогічно було з вибором пістолетів-кулеметів та штурмових гвинтівок. Все було настільки погано, що багато хто, за можливості (та наявності набоїв) воював з трофейними німецькими карабінами та MP-40.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:07 Ответить
Особисто я не вірю цій владі - все побудовано на піарі і гадках. Можливо і розробили КАБ, але їх буде мало.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:33 Ответить
Тепер на черзі винахід літака , теж унікального та неповторного.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:42 Ответить
Вже є. Підфарбований АН-2 з протишахедним кулеметом. Аналоговнєт.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:46 Ответить
краще почати з чогось простішого,а то був у нас і супутник,і де він???сглазили!!!
показать весь комментарий
18.05.2026 12:23 Ответить
Вчора вісім їх...
показать весь комментарий
18.05.2026 11:44 Ответить
Решта-в тг.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:06 Ответить
А взривчатки вистачить для масового виготовлення? Отож.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:45 Ответить
Я розумію твоє бажання "попердіти хайпом всепропальщини".
Але сам КАБ передбачає використання політного модуля до готової авіабомби.
Бомби є з часів ссср.
Додаткової вибухівки непотрібно.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:58 Ответить
Якщо "бомби з часів срср", тоді це аж ніяк не перша українська каб, а модернізація радянських.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:02 Ответить
Скоріш за все, це навіть не "модернізація радянських". Бо там нічого не модернізується. По *********, це називається "Модуль планерування та корекції": на стандартну ФАБ/ОФАБ надівається і кріпиться "збруя" - конструкція з крил, електроніки, керування, антен, реб, реактивним двигуном (конфігурацій існує безліч). До цього року ПС ЗСУ користувались майже виключно комплектами JDAM (це і є американський аналог МПК), що перетворювали "звичайні вільнопадаючі" бомби на керовані високоточні.

Інша справа - це "КАБ". Це не "збруя", це спеціалізована від початку конструкція **********, яка передбачає інтеграцію всього вищеперерахованого В КОРПУС бомби, а не як "збруя", що надівається зовні бомби. І аналогім совкових КАБ-ів в США є бомби з маркуванням "GBU".

Те, що я особисто бачу в відосі - це "МПК", а не "КАБ".
показать весь комментарий
18.05.2026 14:17 Ответить
https://osmp.ngo/collection/ukr-%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0-gbu-39-%D0%B2%D1%96%D0%B7%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD/
показать весь комментарий
18.05.2026 16:32 Ответить
Ви зовсім "не в темі"...
показать весь комментарий
18.05.2026 12:25 Ответить
Шо там з рожевими фламінгами, якщо ви в темі? Щось не сраслось?)
показать весь комментарий
18.05.2026 14:03 Ответить
А що там у Вас на паРаше в методичках пишуть?
показать весь комментарий
18.05.2026 16:02 Ответить
Коли по суті сказати нічого, починають волати "тримай москаля". Дешевенький прийом. Придумай щось інше.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:32 Ответить
Коли по суті сказати про КАБи нічого, починають волати "тримай москаля". Шо там з рожевими фламінгами, якщо ви в темі? Дешевенький прийом. Придумай щось інше.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:35 Ответить
Ооооо...нема слів.
показать весь комментарий
18.05.2026 11:49 Ответить
З Богом!...
показать весь комментарий
18.05.2026 12:01 Ответить
У кого-то есть претензии к Федорову? По моему адекватный человек на своем месте. в скандалах не замечен. Занимается тем что должен. Обеспечение и логистика армии.
показать весь комментарий
18.05.2026 12:16 Ответить
ну окрім зашкварів з поїздками до срасії та якось великої кількості зв,язків....хоча у нас сирський воюює з тими у кого живе його сім,я та діти,,а у умерова згідно податкової симфірополя кацапське вірноподанство .....якось підозріло,не насторожує??а головне кремлівські гниди та боти всі навкруги
показать весь комментарий
18.05.2026 12:28 Ответить
Інформація про нібито поїздки Михайла Федорова до Росії є цілковитим фейком. У Міністерстві цифрової трансформації офіційно спростовували розповсюджені у мережі «документи» про те, що він нібито відвідував Росію. Подібні повідомлення є елементом дезінформації, яка неодноразово фіксувалася в інформаційному просторі.
показать весь комментарий
18.05.2026 12:46 Ответить
так так я вірю в це.....добре прибрався
показать весь комментарий
18.05.2026 12:48 Ответить
Егор Кузнецов

добре що ти віриш в те чого не бачив,а в мене так не виходить...
показать весь комментарий
18.05.2026 12:52 Ответить
бо раніше я бачив зовсім інше....з мене достатньо,так шо танцюй далі,тут ти більш незаробиш......зелені всі виродки і мерзоти
показать весь комментарий
18.05.2026 12:57 Ответить
Вірю, як самому собі вірю.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:00 Ответить
мені серти на твої душевні пориви.....пливи далі,а то вже підташнює
показать весь комментарий
18.05.2026 13:03 Ответить
Слабак.
показать весь комментарий
18.05.2026 13:05 Ответить
Це вами він в скандалах не помічений. А так-то я можу півсторінки заповнити списком "проектів" (по 1 проекту в 1 рядок), які проштовхнув Федоров через свою "мінцифри" з 2019 року і на яких було "розпиляно" суми з 8-9 нулями.

Нас ще очікують цікаві історії про спосіб "фінансування" через той Brave1 та відсоточок, який Федоров вивів через свої "цифрові прокладки".

Інша справа, що все ж таки Федоров, попри "відсоточок", не дає здохнути справі, на якій він "пилить бабло". На відміну від звичайних янучаринів та зє-шмарклей, які просто крадуть без берегів... Саме тому можна казати не про повну відсутність результатів, а про "незрозумілу і, високовірогідно, завищену вартість".
показать весь комментарий
18.05.2026 14:23 Ответить
Це називається і собі і людям
показать весь комментарий
18.05.2026 18:18 Ответить
Справа по великому рахунку у нас не в КАБах, а в носіях (залізо та люди).
показать весь комментарий
18.05.2026 12:23 Ответить
Це не КАБ, а МПК. А носії в ПС ЗСУ є - це F-16 та от на підході міражі та гріпени.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:16 Ответить
"Модуль планерування та корекції" - частина КАБу, самі писали що перетворює вільнопадаючу бомбу в КАБ - керовану авіаційну бомбу. Серія бомб малого діаметру - теж входять до поняття КАБ, просто виробляються під внутрішне розмішення у відсіках під ракети - тому вимога - малий діаметр - тому нові - тому можна "заморочитись".
показать весь комментарий
18.05.2026 16:14 Ответить
Не перетворює.

МПК та КАБ - принципово різні конструктивно, хоча і реалізують для стороннього спостерігача в кінцевому сенсі одне і теж - високоточне влучання. Різниця в вартості і реальній точності.

МПК - це високотехнологічна "збруя" для металічної болванки з підривником - типу ФАБ-250/500. Надівається на будь-яку бомбу "зі заберігання", що валяється з совкових часів.

КАБ - це високотехнологічний виріб, який від початку спроектований як високоточний *********, з штатними, специфічного конструктиву, крилами/електронікою тощо, що інтегровані в КОРПУС виробу.

Співвідношення виражається наступною аналогією: парашютіст та білка-летяга обидва стрибають з висоти і приземляються безпечно. Але в парашютіста засіб зниження - "збруя", а в білки - то інтегровані на рівні генетики власні засоби. Дорожче зробити і точніший гарантовано результат - в білки (КАБ-а), а МПК - дешева заміна рідним живим крилам, який в умовах війни на виснаження дає "ну, хоч якось прийнятний результат".
показать весь комментарий
18.05.2026 17:22 Ответить
НЕ інтегровані в корпус. Не інтегровані. Складається КАБ: 1 - з бойової частини - болванки із ВВ - або старої бомби (цилиндрична болванка із скругленою передньою та заднею частинами) без задньой частини - заднього обтикача із оперінням - так, так це з'ємна частина - або нової бойової частини МАЛОГО діаметру - схожої на подовженний снаряд для гармати, 2 - навісного обладнення: 2.1. передній обтикач (в т.ч. з оптикою, електроникою, контактним взривником або такий що забезпечую пробивання), 2.2 - складних крил з елементами кріплення як до бойової частини так до літака, 2.3 - задньої З'ЄМНОЇ частини з електроникою, антенами, плоскостями керування, безконтактним (замідленої дії) взривником, можливо двигуном). КАБ - це "конструктор" в основі якого або "стара" бомба або "нова" бойова частина МАЛОГО ДИАМЕТРУ під розміщення в СТИСЛИХ ВІДСІКАХ стелс літаків, в яких великий відсік знижує непомітність. ПРосто в бомбах малого діаметру - місця підєднання передної, задньої частини та крил менш помітні - тому що одразу проєктувались під це.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:04 Ответить
Щодо точності - тут тільки на меЖі максимальнОї дальності бомба малого діаметра має перевагу. Тому що хоча і летить КАБ по дузі (парабоЛі), падає на ціль все рівно вертикально з певної висоти (тобто є "запас" на компенсацію гіршої аеродинамики).
показать весь комментарий
18.05.2026 18:18 Ответить
Ви помиляєтесь.

Сперечатись далі з людиною, в якої очевидні когнітивні порушення і яка не здатна зайти в вікіпедію та подивитись, як виглядають КАБ-и, а як бомби ФАБ з МПК - просто нецікаво. Бо ви просто не слухаєте ніяких аргументів, продовжуєте верзти відверту маячню.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:30 Ответить
Залізно правило - коли немає аргументів - переходь на особистість. Нагадую: КАБ - керована авіаційна бомба. Крапка. Незалежно від конструкції та року виготовлення. Ще додам посилання - там є інформативна анімація: https://osmp.ngo/collection/ukr-%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0-gbu-39-%D0%B2%D1%96%D0%B7%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD/
показать весь комментарий
18.05.2026 19:41 Ответить
Цитата з вашого джерела: "...у GBU-39 корпус бомби та система наведення об'єднані в єдиний модуль ще на етапі виробництва".

Дякую, що підтвердили: я правий, і GBU це не МПК, а КАБ. Доповню: аналогом МПК в термінології США є JDAM.

Також дякую, що підтвердили: у вас дислексія і ви не здатні навіть свої джерела уважно читати.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:47 Ответить
Читати Ви не вмієте, в статті написано: корпус бомби (перший компонент) та система наведення (другий компонет) об'єднані в єдиний модуль ще на етапі виробництва (тобто зібрані на заводі) - нічого дивного це новий вироб - під F-22 та F-35 в першу чергу, Ви же стверджували: "крилами/електронікою тощо, що інтегровані в КОРПУС виробу". Ще раз, для любітелів лаятись, бомба GBU‑38 - одна з багатьох КАБів, а не єдиний КАБ, тому що КАБ - Керована авіаційна бомба. "Хоча префікс «GBU» є складовою позначень низки інших керованих бомб - зокрема GBU‑31, GBU‑32 та GBU‑38, - GBU‑39 не має прямого конструктивного чи функціонального зв'язку з іншими моделями, що перебувають на озброєнні США." Менше сідіть на рашкованских військово-пропагандоских сайтах.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:11 Ответить
Що до носіїв - москалі можуть хочь якось забезпечити "прикритття" своїх носіїв, у нас - проблема.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:16 Ответить
Ну і як кацапи забезпечують "хоч якось" прикриття своїх носіїв?

Так, як вони це забезпечили це 01.06.2025? від 20 до 41 стратегічних бомбардувальників, на всій площі країні, включно з "дальнім сходом", знищено та пошкоджено...

Чи так, як вони забезпечують це прикриття впродовж останніх 4 років в Криму? Оцінка кількості знищених літаків прямо на аеродромах: 22-25 штук.

Коля, не повторюй пропаганди засрашки. Як кацапи захищають хоч щось в радіусі 1500 км ми чи не кожного дня бачимо по димових стовпах, які на супутникових знімках тягнуться на 150-300 км...
показать весь комментарий
18.05.2026 17:31 Ответить
НЕ повторюю. Просто у нас поки немає "довгої" руки "зняти" літаки параші з КАБами безпосередньо в повітрі. І недостатньо кінетичних перехоплювачів для захисту всіх летовищ від балістики А у підарів така "рука" теоретично була. Тому ми і "розчищали" простір для наших носіїв заздологідь. Що опосередковано вказує на те, що ми не передчасно проголосили про власний КАБ в цьому відео.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:11 Ответить
..а можна Вам теж питання!? А чому за чотири роки кацапсячі не змогли припинити роботу наших військових аеродромів? Чому не змогли вщент рознести ЗПС....як це зробили американці у Іраку на початку 2000-х. Просто тупо рознесли всі смуги. А потім самі ж їх і відновлювали...щоб використовувати. Що ж не дає смердячим залишити наші ВПС без аеродромів?... Чи кацапсячі чекають на щось?
показать весь комментарий
18.05.2026 18:17 Ответить
НЕ можуть. Просто фізично не можуть рознести бетон. А вот "підловити" літак з алюмію та людиною - це нажаль реально. Я не пропагандон москальський, я просто рОзмовляю "про напрямки робот"...
показать весь комментарий
18.05.2026 18:21 Ответить
КАжучи про бетон - мав на увазі усі полоси та укриття на всех летовищах в країні, без можливості відновлення в реальні терміни, а не сам матеріал звичайно.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:26 Ответить
.. ну у нас не так багато аеродромів...щоб мати велику розвинуту інфраструктуру. Звичайна балістична ракета може вивести смугу на достатньо великий термін....тим більше бетонну. І звичайним засипанням і асфальтуванням її не відновиш. І аеродроми на пальцях можна перелічити. І недостатньо кінетичних перехоплювачів для захисту всіх летовищ від балістики..... То Ви самі собі суперечите. Не вистачає перехоплювачів... то не можуть смердячі...)))
А от якраз підловити літак з людиною...значно тяжче..ніж влупити по нерухомому...з відомими координатами..і поціновувачами рашки навкруги. Але то таке. У мене є принцип..Свій... Не нав*язую. Не лізу у теми.. де нічого не знаю..і тим більше не розумію.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:13 Ответить
Аеродромів - достатньо. Більше ніж комплесів Петріот, тому парашенці не можуть всі знищити (тоді на Харків, Дніпро та Одесу не лишиться), а ми всі прікрити від балістики.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:45 Ответить
.. аеродромів і десятка не набереться... Це так... аби заспокоїти Вас і не перераховувати того..що є.... А Ви вважаєте..що смердячим краще гатити по містам... де їм нічого не загрожує...ніж по аеродромам? Невже смердячі до того дурні...що так роблять?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:06 Ответить
Спочатку війни регулярно гатили по аеродромам (Вас, Хме, Ант і т.д). У нас навіть людину, справжнього патріота намагались засудити за удар по нашому аеродрому. В полосу ще треба попасти, тут "цілком таємні технології" совка трохи того...
показать весь комментарий
18.05.2026 20:17 Ответить
Страница 1 из 2