10425 посетителей онлайн

МИД Израиля осудил перезахоронение главы ОУН Мельника в Украине

Председателя ОУН Мельника перезахоронили на НВМК: подробности

Израиль осудил перезахоронение в Украине лидера ОУН Андрея Мельника.

Об этом заявили в Министерстве иностранных дел Израиля, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Интерфакс-Украина".

Реакция Израиля

"Мы выражаем сожаление по поводу решения провести официальную государственную церемонию перезахоронения лидера ОУН Андрея Мельника, который сотрудничал с нацистами. Нельзя игнорировать историческую правду и память о жертвах, убитых нацистами и их пособниками", - говорится в сообщении.

Что предшествовало?

Ранее сообщалось, что главу ОУН Мельника и его жену перезахоронили на военном кладбище.

Топ комментарии
+78
Як пшеничка українська????Не давитесь???Кошерна???
показать весь комментарий
26.05.2026 13:38 Ответить
+60
Я так розумію що до Міндіча і Цукермана в МЗС Ізраїлю немає питань, Голодомор вже визнаний геноцидом, Бібі вже не носить георгіївські стрічки, то можна доколупатися до наших борців за свободу України (не Ізраїлю).
показать весь комментарий
26.05.2026 13:40 Ответить
+50
Сралін теж співпрацював з нацистами та ще готував тотальну депортацію євреїв до Біробіджану.
Але до нього черга в москві стоїть - та МЗС Ізраілю не переймається...
показать весь комментарий
26.05.2026 13:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Геноцид українців коли визнаєте? !
показать весь комментарий
26.05.2026 13:50 Ответить
Так вони і ховають у себе "жидобільшовиків"-міндіча та інших.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:46 Ответить
ПНХ МЗС Ізраїлю
показать весь комментарий
26.05.2026 14:25 Ответить
а скільки тих засуджуючих співпрацювало з нацистами на стороні сталіна,
та організовувало Голод в Україні..

це ж вже факти, про які знають всі..
показать весь комментарий
26.05.2026 13:42 Ответить
вова - жи'добандерівець..
показать весь комментарий
26.05.2026 13:47 Ответить
показать весь комментарий
26.05.2026 13:56 Ответить
бо відводив війська?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:00 Ответить
показать весь комментарий
26.05.2026 14:04 Ответить
Ги-ги... Ротяку відкрити не було сил 24.02.22 року??? путінські ви...лядки..То наше право а не ваше... Портрети Натяньгу з х...йлом вже демонтували?? Чи й досі ваш з фюрером стоїть по Ізраілю???Колт б засудили агресію проти Україні, то я б поважав би вашу країну так як за часів Голди..А так на сьогодні ви такі ж самі окупанти.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:42 Ответить
А ваш уряд співпрацює з ********* нацистами з рф, це прикро, тому що це відбувається саме зараз. А ще забувають сказати, що нім.нацисти розстрілювали оунівців разом з євреями у бабиному яру і трагедія спільна,але в Ізраїлі все бачать однобічно, коли ви визнаєте штучний голод влаштований Сталіним в Україні геноцидом?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:14 Ответить
150т. Це лише у Вермахті. +20т у гестапо абвері та ін.
показать весь комментарий
26.05.2026 18:52 Ответить
Обмудки пейсаті.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:50 Ответить
[не]шановне міністерство зовнішніх зносин держави Ізраїль не бажає нічого прокоментувати з приводу, якої національності були politrukit, kommisarit ja muut ******** (це фінською мовою) у 1918-1938-х роках, які вбили мільйони людей на теренах колишнього срср?

Розстріляли у потилицю, виморили голодом, замучили у концентраційних таборах...

Чи "ето другоє"?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:38 Ответить
Exactly. До прапора, під яким ходили мільйон (чи скільки їх там було) раша_поплічників_нацистів, у Ізраїлю жодних претензій. І до того, що нинішня параша стала режимом значно гіршим за нацистський -- теж.

Зате до діячів Українського Визвольного Руху -- постійні претензії!
показать весь комментарий
26.05.2026 15:40 Ответить
Ісраєль це ворожа країна для українців,всі сіоністи українофоби, всі без винятку.Потрібно нарешті зробити висновки стосовно цього племені, жодного сіоніста не повинно бути на державних посадах в Україні.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:41 Ответить
Не бреши потвора фсбешна,які мельниківці охороняли бабин яр ,ти що верзеш совдєпівська чіпуха обісьцяна?
показать весь комментарий
26.05.2026 13:46 Ответить
Піздьож
показать весь комментарий
26.05.2026 21:27 Ответить
Не існує ніякого тіла нахмана,це все казочки для захоплення землі
показать весь комментарий
26.05.2026 22:09 Ответить
Вікіпєрдія це чтиво для ідіотів
показать весь комментарий
26.05.2026 22:34 Ответить
Архівні документи, вікіпедія та художні твори то не "докази".
показать весь комментарий
27.05.2026 07:34 Ответить
жодних архівних документів, що мельниківці брали участь у розстрілах - НЕ ІСНУЄ, лише у хворих мареннях жидокацапів,тому не смерди тут своєю хуцпою.
показать весь комментарий
27.05.2026 07:49 Ответить
Можемо Нахмана віддати
показать весь комментарий
26.05.2026 15:01 Ответить
100 тисяч іудеїв мали нагороди нацистської Німеччини в часи 2 світової! А гетто у Варшаві так взагалі влаштували самі іудеї, і наглядачі з поліцаями там були їхні. Чому ця маніпулятивна брехня ізраельська має цілий час когось у світі хвилювати? Не брешіть вже стільки і ставлення до вас зміниться.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:39 Ответить
Читав, що мельниківці здавали гестапівцям квартири й інші місця в яких збирались бандерівці. Тобто, чужими руками прибирали, так би мовити опонентів. А ті й раді старатись були.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:46 Ответить
Бо німці дуже добре прощупали тріщину поміж М й Б, й вдало почали вбивати клин між ними, бо порозуміння й об"єднання обидвох ворогуючих угруповань несло небезпеку самому Рейху.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:51 Ответить
Я читав цю інфу, але ж самі розумієте, спихувати все на якогось одного провокатора...ну, таке. Тоді виходить, що й Мельник й Бандера були не надто розумними, якщо повелись на провокації однієї людини й заварили криваву ворожнечу.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:01 Ответить
як параша вбиває українців щодня - то ви і рота не відкрили ніразу
Україна сама вирішить що робити, лайно патлате.
Краще злочинців перестаньте переховувати та покривати
показать весь комментарий
26.05.2026 15:27 Ответить
Вони б краще свого Нахмана забрали з Умані.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:35 Ответить
Вова попросив в Ізраїлю прихисток своїх статків і своєї дупи, а також членів команди. Ізраїль погодився, а тепер крутить Вовою - то закон про антисемітизм подавай, то Мельника тут покладіть, а завтра всі кіпи носіть…
показать весь комментарий
26.05.2026 17:32 Ответить
Ви сумнівалися??
показать весь комментарий
26.05.2026 17:36 Ответить
Як що до цих - жаль не висловлюють ?
Подаріть послу цю книжку -
показать весь комментарий
26.05.2026 13:47 Ответить
показать весь комментарий
26.05.2026 13:56 Ответить
СРСР 2 роки співпрацював з Гітлером + не слід забувати і про "дєло врачей"... Це означає , що в Ізраїлі засуджено СРСР і заборонена комуністична ідеологія і вся комуністична символіка ... чи не так ?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:02 Ответить
Тут не згоден - ідеологія євреїв будується на безперервній тривалості всього існування їх гароду , де теперішнє покоління - це лише ланка в ланцюгу між минулими і прийдешніми поколіннями
показать весь комментарий
26.05.2026 14:10 Ответить
Не 100 тис. іудеїв, бо іудаїзм - це РЕЛІГІЯ, іудеїв у Вермахт не брали. Брали осіб із частиною єврейської крові, причому переважно по батьковій лінії (бо у євреїв національність по матері передається), які зазвичай були вихрещеними, а не іудеями. А вихрещених і тих, у кого єврейська кров по батьковій лінії, самі євреї перестають вважати євреями...
показать весь комментарий
26.05.2026 13:45 Ответить
Мельник дійсно намагався співпрацювати з нацистами і більшість українських поліцаїв були саме мельниківцями. Неприємна, але правда. Натомість бандерівці воювали проти німців і були навіть сутички бандерівців і мельниківців.
Мельник був категорично ПРОТИ Бандери. Бандера, Стецько, низка інших діячів ОУН-УПА починаючи з 1941 року кілька років сиділи у нацистському концтаборі Заксельхаузен, а Мельника спочатку не чіпали, потім посадили в 1944, але вже за пару місяців випустили.

Тому так, Бандера чи Шухевич - набагато більше підходять на роль героїв, як на мене.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:53 Ответить
Мало того, мельниківці на бандерівців полювання влаштували - були бої між різними гілками ОУН. Це я кажу вам як дипломований історик!
показать весь комментарий
26.05.2026 13:56 Ответить
З якого це дива? Різні сорти гімна! Саме тому ОУН (б) воювала і з комуністами, і з нацистами!
показать весь комментарий
26.05.2026 14:26 Ответить
В Африці частина негрів у Ефіопії, приміром, є іудеями. Хіба вони євреї?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:28 Ответить
Чому ж він за Україну воював і проти Бандери?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:29 Ответить
Із біологічної точки зору це європеоїдна раса, із географічної - це Азія.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:06 Ответить
Ефіоп - національність, Зе - єврей. Що ще цікавить?
показать весь комментарий
26.05.2026 15:07 Ответить
Ну так і в гетто нацисти змушували одних євреїв дивитися за іншими і якби вони відмовились, самі опинились би в ешелонах в Освєнцім.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:08 Ответить
Звісно, що серед кацапні поліцаїв було ще більше. Але якщо от брати саме поліцаїв-українців за національністю, то серед них було багато мельниківців. звісно, менше, ніж власовців, але також чимало.

І так БАНДЕРІВЦІВ СЕРЕД ПОЛІЦАЇВ НЕ БУЛО!
показать весь комментарий
26.05.2026 15:11 Ответить
Так, під час найбільш масових розстрілів євреїв восени 1941 мельниківців мабуть не було там. Але Бабиному Яру розстрілювали аж до 1943 року, а концтабір на Сирці організували з літа 1942. Телігу розстріляли в лютому 1942 року.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:14 Ответить
І? Все одно вони належать до європеоїдної раси...
показать весь комментарий
26.05.2026 15:36 Ответить
Це вже деталі. Немає різниці, етнічно вони не є євреями (вони взагалі іншої раси), хоч і сповідують іудаїзм... Отже, іудей не є автоматично євреєм за національністю.
Хазари теж от іудеями були, але це тюркський народ.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:38 Ответить
Чоловіче, ти їх бачив взагалі? Вони ЧОРНОШКІРІ!
Раввінат може визнати якраз іудеями, бо це релігійна організація...
показать весь комментарий
26.05.2026 16:40 Ответить
Яка держава? Те Приазов'я через війну вже таке засране... І на розмінування років 50 піде.
показать весь комментарий
27.05.2026 09:34 Ответить
хочеш сказати що бібі такий же пітор як і *****?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:39 Ответить
Нужно в Умани поставить памятник Мельнику и УПА - обрезные застрелятся из своих обрезов!
показать весь комментарий
26.05.2026 14:10 Ответить
Известных украинцев надо хоронить а Украине. Но известность бывает разная, Мельника можно было и без хайпа похоронить. Если б Израиль начал торжественно перезахоранивать ублюдка Кагановича, Украинский МИД тоже бы не молчал.
показать весь комментарий
26.05.2026 18:12 Ответить
Перемать! Яке їх собаче діло до українських героїв??? Сунуть свої паскудні пархаті писки у справи, які їх не стосуються....
показать весь комментарий
26.05.2026 16:00 Ответить
Нє, на фіга, нехай лежить, але перекрити до нього доступ
показать весь комментарий
26.05.2026 19:29 Ответить
Ні, нехай лежить в Умані, а євреям заборонити провідувати могилу
показать весь комментарий
26.05.2026 19:33 Ответить
Могли б і промовчати, але хто тоді буде підтримувати мінімальний рівень антисемітизму в Україні? Міндича з Цукеманом вже евакуювали.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:48 Ответить
Нехай за зондеркоманди в Аушвіці розкаже краще
показать весь комментарий
26.05.2026 13:59 Ответить
Яке діло Ізраїлю до внутрішніх справ суверенної країни?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:31 Ответить
Так співпраця? Чи все таки не співпраця? Чи як би ви поступили на місці цих євреїв, українців, німців і т.д. які відправляли інших українців, євреїв, німців на смерть?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:26 Ответить
За даними Всесоюзного перепису населення 1939 р. найбільш чисельними національностями Києва були:

українці ‒ 450 556 ‒ 53,21 %

євреї ‒ 224 236 ‒ 26,48 %

росіяни ‒ 139 495 ‒ 16,47 %

поляки ‒ 11 808 ‒ 1,39 %

білоруси ‒ 9 594 ‒ 1,13 %

А де ж ті рускоязичниє євреєї та росіяни поділися в 1941?
А, то як Київ - мать городов русских, як поліція, то українська чомусь.

Чим займалися ті 47% коли вели на розстріл в Бабин Яр, українців, євреїв та інших національностей?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:38 Ответить
Я так розумію що до Міндіча і Цукермана в МЗС Ізраїлю немає питань, Голодомор вже визнаний геноцидом, Бібі вже не носить георгіївські стрічки, то можна доколупатися до наших борців за свободу України (не Ізраїлю).
показать весь комментарий
26.05.2026 13:40 Ответить
А террористичний удар по Києву посольство ізраілю засудило? Ні? То пішли вони накуй тоді. Ізраіль нам 100% не друзі.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:21 Ответить
з чистою совістю можно послати *****.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:04 Ответить
Уважаемый в Израиле тов.Сталин отдал в оккупированную Польшу часть евреев из оккупированной Западной Белорусии, которых посчитал буржуазным и мелкоборжуазным элементом и которым не место в стране строящей коммунизм.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:59 Ответить
От ще тільки у ізраїля не спитали, що нам робити на своїй землі, нехай спочатку розберуться де вони і з ким вони, бо вони і з москалями і з американцями і з косорилими, тільки нам їх ще не вистачало.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:42 Ответить
Дуже добре вони вдупляють. Проект єврейської державу у приазовї та причорноморї реанімують.
показать весь комментарий
26.05.2026 15:41 Ответить
🤣
показать весь комментарий
27.05.2026 10:03 Ответить
Да пішли ви зі своїми невдоволеннями
показать весь комментарий
26.05.2026 14:27 Ответить
******* євреї не мають ніякого відношення до постраждавших в другу світову.
Це як орки - носяться з пабедою та дідами на палках, вимагають до себе відношення як до пабедітелей, хоча ніхто з них не воював.
Вони з орками одного поля ягоди.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:04 Ответить
Коли росія визнає що їхні діди, які на палках, проводили геноцид українців - тоді і нащадки євреїв теж визнають.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:13 Ответить
Можете бути згодними, не згодними - а факти це не ідеологія.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:19 Ответить
Всі історичні постаті які боролись за свою країну, її незалежність - гідні бути вшанованими саме українцями. Це історія країни. А якщо комусь за кордоном щось муляє і чешеться - то чухайте собі тихенько в тряпочку.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:26 Ответить
Хай забирають це тіло до себе в Ізраїль, менше буде срачу і паломників хасидів!
показать весь комментарий
26.05.2026 13:54 Ответить
Мельник воював за Україну та українців! Вороги Украхни були і німці, і кацапи і єврех і поляки і мад'яри. Істррія розсудить! Імзо.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:57 Ответить
Так!, але після перемоги, а не хайп робити на цьому на тлі постійних зашкварів, зрад, та скандалів цієї влади!
показать весь комментарий
26.05.2026 13:59 Ответить
Повністю підтримую! Ще ці будуть рощкащувати як нам жити, що робити і кого перепоховувати! Заберіть з Умані свого "пророка" до себе в Ізраїль і не варіть воду! 🤬
показать весь комментарий
26.05.2026 14:20 Ответить
Набагато гірші!
показать весь комментарий
26.05.2026 14:22 Ответить
Перечитав всі коментарі і дійшов висновку, що ну дуже "*******" українці євреїв. За багатовікову історію, це вже на генетичному рівні, а коли при владі антиукраїнський президент-іудей то любов тільки укріплюєтьця в геометричній прогрессії! 😁
показать весь комментарий
26.05.2026 14:34 Ответить
Ви нє панимаєтє, ето другоє! (зе). За словами зеленого зрадника, він будує в Україні другий ізраїль, тому і знищення українського генофонду, і мінори в кожному місті та селищі, і іновірці при владі. Та що там говорити-подивітьця на призвіща його друзів, які обікрали Україну та народ і звалили, після викриття та обвинувачень у тотальній корупції на землю обітуванну! 🤬
показать весь комментарий
26.05.2026 14:55 Ответить
Мельник воював проти більшовиків в першу чергу , для цього використовував менше зло ніж більшовики ...
більшого зла ніж більшовики не існувало в природі
показать весь комментарий
26.05.2026 14:16 Ответить
А хто ж його віддасть!
Такий бізнес на юдеях!
Не вони на нас, а Уманці на юдеях.
показать весь комментарий
26.05.2026 16:42 Ответить
Не було ніякого "діла врачей". Йося не був антісемітом. Так, час від часу чистив організації, де євреї, на його думку, занадто борзєлі.
показать весь комментарий
27.05.2026 13:45 Ответить
Вони до ОУН-УПА претензій не мають. Щодо ОУН(М) в них підгорає від того, що в 1941 році за часів масових розстрілів у Бабиному Яру значна кількість поліції Києва була із мельніківців. Хоча безпосередньо у вбивствах мельніківців звинуватити не вдається, але київська окупаційна поліція приймала участь у зборі, конвоюванні та охороні під час розстрілів.
показать весь комментарий
27.05.2026 13:52 Ответить
І от що йому скажеш.))) Відразу під закон про антисемітизм підпадаєш.) Вова молодець!
показать весь комментарий
26.05.2026 13:40 Ответить
До речі, багато їх служило в люфтваффе. І слава Герінга: у себе в люфтваффе я вирішую хто єврей, а хто не єврей, нікуди не поділися.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:46 Ответить
Саме так. Мішлінге - напівкровки.
показать весь комментарий
26.05.2026 13:49 Ответить
Так в що це, як не співпраця?
показать весь комментарий
26.05.2026 14:12 Ответить
а як ізраїль почав війну з іраном, і ціни на бензин (і все інше) злетіли, то то норм? з якого х* я маю оплачувати їх війну?
показать весь комментарий
27.05.2026 01:27 Ответить
Та пішли вони *****
показать весь комментарий
26.05.2026 14:00 Ответить
https://t.me/yigal_levin/97055 Ігаль Левін, ізраїльський журналіст (військової тематики):
Андрей Мельник в 1919 году издал приказ, в котором обозначалось, что будет решительное преследование тех, кто распространяет слухи о возможности еврейских погромов или агитирует за них, и что они будут отданы под военно-полевой суд.
Он тогда был одним из командиров Осадного корпуса Сечевых стрельцов.
Позже, будучи начальником штаба армии УНР, вместе с Симоном Петлюрой Мельник подписал приказ о борьбе с дезертирами и провокаторами, что тоже шло в контексте борьбы с погромами, к которым и подталкивали эти самые упомянутые провокаторы.
Еще позже он отдельно издал еще один антипогромный приказ.
Это Мельник как военный деятель, и я не даю никаких оценок ему как политическому деятелю, так как это украинский политический деятель, и это украинцам судить и давать оценки своим Героям.
Тем более только и только украинцам решать, где, как и кого из них хоронить.
Это их мир, их история, их герои - нравятся они кому-то или нет.
Что до коллабораций и того, кто на что надеялся 100 лет назад, - это пусть остается историкам.
Можно еще времена Наполеона вспомнить: кто там с кем коллаборационировал.
Или вообще Средние века: кто там на что надеялся, с кем был и кто кого резал.
Это все, конечно же, очень интересно, но мне кажется, что актуально посмотреть не на то, что было 100 лет назад, а на то, кто и с кем коллаборирует сегодня, а точнее - строит союзы и является реальной угрозой Израилю.
Это Россия, которая не друг, не партнер и не попутчик, а союзница Ирана.
Это Россия, которая принимает у себя делегации ХАМАСа в Москве на самом высшем уровне.
Это Россия, которая помогает и Ирану, и "Хезболле", и хуситам вести войну против Израиля.
И это Россия, чей постпред в ООН в 2023 году заявил, что у Израиля нет права на самооборону.
Та самая Россия, которая оказывает максимально возможное содействие тем, кто хочет уничтожить Израиль.
Мне кажется, что вот это именно то, на что следует обратить внимание, а не на то, как храбрый народ, в который никто не верил, но который не побоялся посмотреть в лицо тьме с востока и теперь отчаянно дерется за свое будущее, хочет похоронить своего старого Героя.
показать весь комментарий
27.05.2026 10:30 Ответить
У всіх єврейських гетто на окупованій території так звана "допоміжна поліція" набиралася виключно з євреїв, зокрема в гетто Львова, Мінська. Їх привілеєм була тільки відправка в Освєнцім в останню чергу. Але звинувачувати цих людей в співробітництві з фашистами, не побувавши в їхніх умовах- нечесно. Невідомо, як би самі критики діяли в подібних умовах.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:09 Ответить
Ти зовсім на старості рехнувся? Чи може в тобі забулькало твоє минуле? Мельниківців, так само , як і бандерівців німецькі фашисти розстрілювали і відправляли в концтабори. Зовнішню охорону Бабиного яру допомагала нести фашистам українська поліція. Підкреслюю- зовнішню охорону, бо розстрілами займались виключно члени німецької айнзатцкоманди.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:16 Ответить
Ага , заберуть! Їм мощі Нахмана потрібні саме в Умані для оправдання майбутньої експансії.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:18 Ответить
Що за ахінею ти верзеш. Звідки ти взяв, що більшість поліцаїв було мельниківцями? Мельник намагався співпрацювати з німцями, але виключно для захисту українського населення від німецького воєнного беззаконня. Для цього було створено Центральний комітет на чолі з Володимиром Кубійовичем. Тим більше, що ця діяльність відбувалася на теритогії дістрікту Галіція генерал-губернаторства, де умови життя для українців були незрівнянно кращі за територію рейхскомісаріату "Україна".
показать весь комментарий
26.05.2026 14:26 Ответить
Відправляли не українці, не пересмикуй. Українців змушували німецькі фашисти це робити і якби вони відмовились, самі опинились би в ешелонах в Освєнцім.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:32 Ответить
Величезна "подяка" Нетаньяху, який поклав свій обрізаний прибор на Україну і "дуже вчасно для України" перехопив потік допомоги від США, щоб побандитствувати на Близькому Сході. В результаті Україна залишилась без ракет ППО, що й привело до жахливих наслідків варварства скаженого Пуйла.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:38 Ответить
Прибуття до Києва та трагедія «Бабиного яру»

Основна частина куреня прибула до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2 Києва https://uk.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B6%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BD%D1%8F 29 жовтня https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 року, тому в розстрілах євреїв https://uk.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F 29-30 вересня https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 року в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD_%D0%AF%D1%80 Бабиному Яру, у чому Буковинський курінь часто звинувачують, участі не бралиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-1 [1]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-:0-2 [2].

Але за твердженням істориків https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B3%D0%BE%D1%84 Карела Беркгофа та Юрія Радченка, окремі відділи куреня прибули до Києва раніше й могли брати участь у розстрілах, хоча їх участь у розстрілах є ними не доведеною.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-3 [3]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-4 [4] Однак, існує документ, який свідчить про те, що жодні підрозділи Буковинського куреня до та під час розстрілів у Бабиному Яру в кінці вересня 1941 року не прибували.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-5 [5]

Головна та пряма роль у розстрілах належала німцям із Зондеркоманди 4а Айнзацгрупи С під керівництвом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%84%D1%8E%D1%80%D0%B5%D1%80 штандартенфюрера https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A1 СС Пауля Блобеля за підтримки двох підрозділів полку поліції «Південь»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-6 [6] - 45-го і 303-го батальйонів поліції (Polizei-Bataillon) порядкуhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-7 [7]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-:0-2 [2].
показать весь комментарий
26.05.2026 14:47 Ответить
Військовослужбовці Зондеркоманди 4а та 45-го батальйону німецької поліції порядку взяли безпосередню участь у розстрілах. Військовослужбовці 303-го батальйону німецької поліції порядку в цей час охороняли зовнішній периметр місць розстрілівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-8 [8]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-tkuma.dp.ua-9 [9]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-10 [10]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%9E%D0%A3%D0%9D_(%D0%BC)#cite_note-11 [11].

Після прибуття до Києва Буковинський курінь був об'єднаний із https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%D1%8C Київським куренем під командуванням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D1%85%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE Петра Захвалинського.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:52 Ответить
Тріщину між фракціями Мельника і Бандери допоміг вбити провокатор Ріко Ярий, наполовину чех , наполовину єврей і по сумісництву "український націоналіст" його чомусь не чіпали ні німецькі фашисти, ні Совєти, які окупували Австрію, де він жив. Є підозріння, що він працював зразу на декілька розвідок.
показать весь комментарий
26.05.2026 14:56 Ответить
Страница 1 из 2