12738 посетителей онлайн

Польша предлагает лишить украинских мужчин призывного возраста временной защиты в ЕС

Варшава выступает за постепенную отмену специальных льгот для украинских беженцев

Польша выступает за исключение украинских мужчин призывного возраста из системы временной защиты, действующей в странах Европейского Союза.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет RMF24.

По информации издания, соответствующую позицию Варшава озвучивает во время закрытых консультаций в Брюсселе относительно будущего статуса украинских беженцев в странах ЕС.

В ЕС готовят новые правила для украинцев

Ожидается, что вопрос обсудят министры внутренних дел государств Евросоюза 4 июня.

После этого Европейская комиссия должна представить предложение о продлении механизма временной защиты для украинцев до 2028 года.

"По нашему мнению, не должно быть противоречий в том, чтобы люди, которые и так не могут легально покидать Украину, не получали временную защиту в странах ЕС", - цитирует издание польского дипломата.

В Варшаве считают, что права украинских мужчин призывного возраста должны регулироваться на общих условиях, как и для других иностранцев, без автоматического предоставления статуса временной защиты.

Польша против разделения украинцев по регионам

В то же время польская сторона не поддерживает идею привязки права на временную защиту к региону проживания в Украине.

В Варшаве отмечают, что ракетные удары могут наноситься по всей территории страны, поэтому такой подход считают несправедливым.

Топ комментарии
+17
Сам де служиш?
показать весь комментарий
02.06.2026 14:45 Ответить
+13
давно пора!еньку захищати хай йдуть а не закордоном відсижуватись!
показать весь комментарий
02.06.2026 14:36 Ответить
+13
Це чесно. Бо воно вкурвило, коли знайомі потікали, а я на облік встав. І думаю - а мені воно більше всіх треба? Вони живі здорові повернуться в свої квартири, а я заради цього їхнього добра здохну?
показать весь комментарий
02.06.2026 14:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Олеже - Чухчух і Теодор Всевеликий - кацапи на работє. Забий хєр на них - ними займеться модер.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:19 Ответить
Пане Деніс Войцеховський - Чухчух і Теодор Всевеликий - кацапи на работє. Забий хєр на них - ними займеться модер.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:20 Ответить
І всі в захваті від цього 'завжди', особливо в економічно розвинених країнах. Саме тому там обирають трампів, ле пенів, адн тощо.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:20 Ответить
Да помощь уже везде понемногу сокращают, при том всем. Просто это ещё один предлог чтобы ещё немного сэкономить. Вот и все. Никто не хочет годами содержать чужих беженцев. Ну кроме арабов. Их там бояться. Если начнут притеснять махмудов, те им такой аллах акбар на улицах устроят, что легче не трогать. А украинцы будут молчать.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:22 Ответить
Так, мають виконувати, але представники влади риго-зелених на це плювали! Вони створили цей безлад! Що змінилось з 22-го року, коли купа народу йшли в війскомат і мали воювати каменюками, рогатками і коктейлями молотова, а що зараз в 26 році, коли є чим воювати , а не має черг і питання не до народу , чому не йдуть, а до влади, бо вони створили бізнес на житті людини, а самі ні при чому! Жлодної гниди зі влади не посаджено, яка вкрала, яка наводила ракети, яка запрошувала рашистів в Україну вбивати українців! Ось і маємо результат.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:23 Ответить
Я б сказав, тільки ця гілка під наглядом зараз, судячи з переліку лайкнувших чухчуха. Тому промовчу.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:23 Ответить
Закони України обмежені кордонами України. За кордоном українці мають виконувати закони країни в якій перебувають.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:24 Ответить
Давно час повернути ухилянтів... електорат Гундосого.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:27 Ответить
А вообще не очень понимаю людей который в Польше сидят. Самая последняя страна в которой оставался бы жить. Даже Болгария лучше. И народ адекватнее и язык ещё проще. Зарплаты уже примерно те же. Ладно ещё раньше на роботу ездили, особо выбора небыло, но сейчас в любую страну езжай, находи работу, живи. Кум второй год в Испании дальнобойщиком ездит. Работа не из легких но платят норм. Условия не то что у нас. Выходные брать буквально заставляют, иначе штрафы. За свою зарплату и жену и ребенка содержит. Жена не работает. К себе зовёт. Поеду как вся эта хрень закончится. Устроиться можно, было бы желание.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:31 Ответить
Зараз на фронті не так як було ще рік тому. Не сци. Йди служити.

Обрав він життя)))))
Придумають же ж
показать весь комментарий
02.06.2026 16:32 Ответить
Ти,що тут сцикун забув,бігом на передову.Як влада захистила людей у перші дні війни?Влада просто втекла!Хто тобі,дебілу розповідав про виїзд в 2024р?
показать весь комментарий
02.06.2026 16:36 Ответить
Якщо так підійти то Україна може вимагати екстрадиції тих, хто нарушив закон України і втік за кордон, то таким же чином можна вимагати екстрадиції ухилянтів, що залишилися громадянами України, але нарушили закон про мобілізацію і обовязок по Конституції.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:37 Ответить
З окопу пишеш ?Які ж ви смішні тупі утирки
показать весь комментарий
02.06.2026 16:38 Ответить
Дай вгадаю, Британія кинула свою колонію "Польшу" і щоб не згадали пацифікації треба виторгувати хоть щось.
показать весь комментарий
02.06.2026 16:51 Ответить
"Эта хрень" имеет название - нацистская россия.
показать весь комментарий
02.06.2026 17:07 Ответить
Ой *****, де ви генії такі беретеся.
показать весь комментарий
02.06.2026 17:23 Ответить
Я знахожусь в Україні, ходжу раз в рік в ТЦК, проходжу ВЛК і не тобі вказувати де мені бути! Тобі неадеквату і не потрібно щось знати! Сиди і переховуйся!
показать весь комментарий
02.06.2026 17:41 Ответить
Переїдуть в Чехію, і Чехія вийде в лідери приросту економіки.
показать весь комментарий
02.06.2026 18:18 Ответить
чумандер, яке відношення твоєї корови до твого святого обов,язку - захищати країну, її народ, сім,ю, дітей? в ухилянтів все не так, як у людей....
показать весь комментарий
02.06.2026 19:42 Ответить
Не існуе ніякого "святого обов'язку". Взагалі. Існують маніпулятивні лозунги створені політтехнологами для нав'язування населенню необхідних паттернів поведінки.

Патріотизм як і релігія це лише технологія керування натовпом. Не більше.
показать весь комментарий
02.06.2026 20:34 Ответить
це ваше право погоджуватись чи не погоджуватись. проте від того погоджуєтесь ви чи не погоджуєтесь вупше ж нічого не зміниться.
показать весь комментарий
02.06.2026 20:35 Ответить
так, в будь-якому варіанті закінчення війни вони точно не зацікавленні. зацікавлені тільки у варіанті щоб рашка максимально послабла і не прийшла до них. і щоб вона не тільки не прийшла до них, але і не стала лупити по них шахедами і ракетами, то вони себе наразі і ведуть так, як ведуть. і будуть продовжувати так себе вести, щоб війна не наближалася до їхніх кордонів. а щоб війна не наближалася до їхніх кордонів, то вони будуть і далі підтримувати Україну, але так, щоб Україна не впала і так, щоб Україна сильно не лупашила по кацапах, щоб у тих не підгоріло запускати ракети по тих, хто з Європи постачає Україні зброю. і щоб Україна довше трималась, то європейці будуть і надалі надавати нам військову та грошову допомогу. з часом реально справа може дійти і до висилки наших чоловіків назад в Україну для поповнення лав ЗСУ. не будуть ж вони посилати в Україну своїх солдатів, поки там по Європах сидять сотні тисяч, а вже може і мільйон чи навіть ще більше чоловіків з України. тож спочатку будуть повертати їх, бо не можуть дозволити, щоб фронт прийшов до польських кордонів.
показать весь комментарий
02.06.2026 20:45 Ответить
так отож. спочатку гинути мають українці. в тому числі і ті, які зараз ховаються у Європі..
показать весь комментарий
02.06.2026 20:47 Ответить
у війську на першому місці обов'язок. права були до війська.
показать весь комментарий
02.06.2026 20:48 Ответить
права були. до війни. тепер на першому місці обов'язок. права будуть потім після війни, якщо живим лишиться.
показать весь комментарий
02.06.2026 20:49 Ответить
та ні, це лише дешеві маніпуляції від ухилянтів
показать весь комментарий
02.06.2026 21:19 Ответить
Аж ніяк. Виростеш, зрозуміешь...
показать весь комментарий
02.06.2026 21:50 Ответить
Вам треба в КНДР чи ту саму рашку *********. Права або є, або їх нема, і ніяке "зараз війна" це не змінює.

Точніше так у всіх нормальних ******** країн.
показать весь комментарий
02.06.2026 21:53 Ответить
під час війни обов'язок має вищий пріоритет над правами.
показать весь комментарий
02.06.2026 22:00 Ответить
У совку і тоталітарних помийках.
показать весь комментарий
02.06.2026 22:07 Ответить
чумандер, схоже, ти навіть виростеш не зрозумієш місію чоловіка-захисника. амебам це місія не привита.
показать весь комментарий
02.06.2026 22:33 Ответить
Ха-ха-ха, у мене мізки не загажені цією середньовічною маячнею.
показать весь комментарий
02.06.2026 22:49 Ответить
під час війни, а не в помийках.
показать весь комментарий
02.06.2026 23:07 Ответить
схоже, що в тебе тільки їх імітація - дешева репліка... чи звичайний імплантат від мавпи з габону... жаль невинну мавпочку...
показать весь комментарий
02.06.2026 23:16 Ответить
Ні.
показать весь комментарий
02.06.2026 23:21 Ответить
А ти самокритичний
показать весь комментарий
02.06.2026 23:26 Ответить
та так.
показать весь комментарий
02.06.2026 23:43 Ответить
Та ви шо - не видумуйте - немає прав - немає обов'язків, а інакше це диктатура! У Північній Кореї саме так - прав ніяких, обов'язків ціла купа. Не треба тут з України Північну корею ліпити!
показать весь комментарий
03.06.2026 00:03 Ответить
Вибачте, але не розказуйте - ходите в ТЦК і не на фронті. Забирають зараз ВСІХ, хто є придатний за станом здоров'я і не має бронювання чи відстрочки.
показать весь комментарий
03.06.2026 00:06 Ответить
та є. і права, є і обов'язок. під час війни обов'язок - це пріоритет. ухиляєшся від обов'язку, не маєш і прав.
показать весь комментарий
03.06.2026 02:02 Ответить
и она не закончится
показать весь комментарий
03.06.2026 03:14 Ответить
та в нас в країні - ухиляйся від обов'язку, не ухиляйся - прав все одно нема. В чому ж і проблема. Ви хоч новини почитайте якісь.
показать весь комментарий
03.06.2026 08:34 Ответить
Хай залучають до примусової праці на оборонні підприємства, забезпечать гуртожитком та їжею...і 12 годин на добу арбайтен...не хочеш працювати на двір і в лапи тцк
показать весь комментарий
03.06.2026 09:03 Ответить
Конечно не закончится, россия всегда будет оставаться нацистской, какой впрочем она была всегда
показать весь комментарий
03.06.2026 09:07 Ответить
Це Ви роспропаганди надивились? Не забирають усіх, а забирають тих, в кого відсутні документи для відстрочки і тих хто взагалі не зареєстрований в резерв+, тобто порушили законодавство. Між іншим, багато моїх колег по роботі не мали бажання йти воювати, але ТЦК викликали і мусіли йти, а зараз хороші воїни і ніхто не де в дизертири , це найлегший спосіб працювати із підприємствами для мобілізації та на них і тримається вся мобілізація, а що найгірше, купа народу офіційно не працюють , не сплачують податки та ще не допомагають ЗСУ!
показать весь комментарий
03.06.2026 09:12 Ответить
Ні
показать весь комментарий
03.06.2026 09:52 Ответить
роспропаганду взагалі не дивлюся - виключно досвід знайомих і друзів. Я зараз кажу не про поліцію, яка відвозить до ТЦК всіх у кого порушено законодавство, а про тих, хто вже втрапив в ТЦК і немає відстрочки - жодного ще випадку не було, щоб пройшов ВЛК і додому. ВЛК півгодини і на полігон.
показать весь комментарий
03.06.2026 10:47 Ответить
роспропаганду не дивлюся взагалі, виключно досвід знайомих і друзів. Я не кажу про тих кого поліція доставляє в ТЦК, бо порушено законодавство, а про тих, хто вже втрапив в ТЦК - жоден ще після ВЛК додому не пішов. Півгодинки на ВЛК - здоровий і на полігон, а не додому.
показать весь комментарий
03.06.2026 10:49 Ответить
Так є, при відсутності документів, і дорога в один кінець. І ніхто не дивиться чи хворий, чи алканавт і так далі. Але питання в тому, що так організувала наша некомпетентна влада, яка здорових мужиків випускає за бабаси і саме простіше будького мобілізовувати, а особливо із підприємств. І я звинувачую -це нашого найвеличнішого і найпотужнішого, бо риба гниє з голови. Була мобілізація в АТО , але такого безладу, незаконності не було. Між іншим влада України проросійська складається із представників партії регіонів , зеленої маси там патріотичних сил не має . Тому вони працюють на ворога, в ущерб українського народу , ЗСУ, держави.
показать весь комментарий
03.06.2026 11:43 Ответить
Страница 2 из 2