9726 посетителей онлайн

Зеленский об ЛГБТ-сообществе: "У всех одинаковые права, несмотря на предвзятость людей"

Президент Владимир Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский заявил, что необходимо открыто обсуждать с обществом вопросы прав ЛГБТ-сообщества и повышения толерантности.

Об этом он сказал во время презентации результатов государственной инициативы "Тысячевесна", цитирует "Укрінформ", передает Цензор.НЕТ.

Культурный продукт для нормализации ЛГБТ

Защитник Мариуполя Александр Деменко спросил у Зеленского, нужны ли сейчас культурные продукты для нормализации ЛГБТ-сообщества в Украине, а также для повышения толерантности и инклюзии среди населения.

"Я считаю, что нужно с обществом обо всем открыто говорить, и это абсолютно нормально. Мы все здесь с вами, мы защищаем государство, мы одинаковы, и у нас одинаковые права, несмотря на какие-либо предрассудки, извините, людей XV века", - заявил Зеленский.

Диалог со старшим поколением

  • Президент также считает, что откровенно говорить о толерантности к ЛГБТ-сообществу нужно не только с детьми, но и со взрослым поколением.

"Я считаю, что мы должны разговаривать не только с нашими детьми, потому что дети у нас гораздо круче, чем наше (поколение - ред.)", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+31
Мають - тільки для чого ці права вип"ячувати?
показать весь комментарий
11.06.2026 16:09 Ответить
+23
Приходить син до батька і каже:
- Тату... я гей..
Тато спокийно його питає:
- Добре, у тебе є маєток в Буковелі?
- Ні, тату, нема, звісно.
- То може маєш дорогу машину і дачу під Києвом?
- Та де?
- То може хоча б однушку на троєшині?
- Немає.
- То ти, синку, не гей, а звичайнісінький пі*дор*с!
показать весь комментарий
11.06.2026 16:13 Ответить
+20
Бляха-муха, та вам, курвам що хтось забороняє трахати один одного в сраку? Ні ! ***** один одного аж поки з дупи дим не піде, але не треба лізти на очі та це пропагувати. Що ще треба суспільству зробити, щоб ви підари відчували себе комфортно? Може вам кожен українець має свічку потримати?
показать весь комментарий
11.06.2026 16:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Не розумію- це хибне питання, чи зибні висновки .
показать весь комментарий
11.06.2026 22:42 Ответить
А що там неправильно? Зменшені цифри?
показать весь комментарий
11.06.2026 22:40 Ответить
У нас будова ока неправильна - там де входять нерви, коло-пустота. Формально, ми бачимо темну пляму посередині. Щоб цього не було, мозок, виявляється, виправляє реальність, дораховує малюнок.
Правильно око у восьминогів.
показать весь комментарий
11.06.2026 21:58 Ответить
Ksenia VB

Ой, ну про атеїстів ви не праві зовсім. Якраз наймасовіші страти і вбивства народів вчинили саме атеїсти. Комунізм і в меншій мірі нацизм. Десятки мільйонів жертв за кілька десятиліть.

11.06.2026 19:12

Так, цифр там немає.
показать весь комментарий
11.06.2026 21:53 Ответить
хм ... То хто водив руками кривавих атеїстів ?? Бох ??
показать весь комментарий
11.06.2026 21:51 Ответить
Цікаво ще подивитись на молекулярну будова одноклітинних, особливо дивує джгутик бактерії і його кріплення. Чітко видно механіку- ротор, статер і інші причандали як у наших механізмів з металу. А це молекули. Ще цікаве око. Воно не може еволюціонувати і виникнути саме по собі без заданої інформації. Як ми знаємо, інформація є свідченням розуму. А він проявляється скрізь.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:38 Ответить
Вбивча риторика. Звісно Богу на ті закони байдуже, але людей винищували активненько. І робив це атеїстично налаштований персонаж.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:35 Ответить
Яким чином ви спростували мої слова ? Я не вказувала на кількість людей на землі століття тому.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:33 Ответить
У нього проблеми з формулюваннями. Давно помічено. Зе* інтелектуалом ніколи не був.
Це з треба ... як нашій країні поталанило.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:32 Ответить
та да, слухав колись одного російського астрофізика, не пам'ятаю прізвища але порядна людина - він сказав, для того щоб створити один грам антиматерії потрібна буде вся енергія всіх електростанцій Землі, ну тобто такий двигун ми ніколи не створимо

якщо тільки іноплатеняни не продадуть нам цей грам за гуртовими цінами (якщо в їхній симметрії права хіральність, а не ліва як у нас)
показать весь комментарий
11.06.2026 20:32 Ответить
Ви вкрали 1000 років у нашої ери. Перечитайте інші джерела. Якраз в Європі встановилось Християнство і почались зміни.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:30 Ответить
Пропоную не вигадувати і себе не відбілювати. 40 млн угробила комуністична влада.
Влада "більшовиків" і Радянський Союз.

Я писав про співвідношення. Бо 1 млрд був у 1865 р. А зараз вже 8,5 млрд.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:28 Ответить
Мабуть так.

Це як ******* фізики, які кажуть "Всесвіт". Але, виявляється, вони мають на увазі Всесвіт, який можуть спостерігати.
показать весь комментарий
11.06.2026 20:26 Ответить
Хронологія стародавньої та середньовічної історії в тому вигляді, в якому вона існує сьогодні, була створена лише в XVI - XVII ст. н.е. західноєвропейським хронологом Йосипом Скалигером і католицьким ченцем Діонісієм Петавіусом.

До цього ніхто не ділив хронологію на нашу еру і до нашої ери і нічого не знав ні про яку античності. Вона виникла лише в 17 столітті, коли Скалигер і Петавіусу привели хронологічний розкид дат до спільного знаменника.

До них єдиної шкали відліку років і уніфікації ер не було. Вони вперше, як вони вважали, привели в порядок хаос датувань, який існував до них і, в міру свого розуміння, вони вирахували дати основних подій сивої давнини.

https://varta.com.ua/news/ukraine/1213027
показать весь комментарий
11.06.2026 20:23 Ответить
Я задав КОНКРЕТНЕ питання, а не запрошував до пустопорожнього балабольства...
показать весь комментарий
11.06.2026 20:13 Ответить
це теж міф, або статистика (що часто одне й те саме)

є багато людей які вміють і критично мислити, і не пасуть задніх а навчаються і діють - і вірують в Бога

атеїсти не можуть пояснити безліч речей - але вони вірять що колись зможуть

чомусь тільки це колись відсувається все далі і далі
показать весь комментарий
11.06.2026 20:01 Ответить
Чому хтось винен давати цьому оцінку ? Чому когось повинно турбувати - хто де і с ким ? Чому б всім не жити своїм власним життям? Досить бути совками кацапсячими
показать весь комментарий
11.06.2026 19:59 Ответить
Зеленський підтримує лайномісів, проштовкує закон про 14 річні шлюби ( педофілія). Щось не нормально в нашому царстві.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:52 Ответить
Не, жидомассончики. Геев тут не будет как бы вап не хотелось, так же как и мигрантов
показать весь комментарий
11.06.2026 19:46 Ответить
Версії не різні. Різні переклади. Але суть у всіх одна, сенс не змінний, бо іншого і не може бути.
А знаєте в чому відмінність християнства і інших релігій ? Всі релігії максимум обіцяють зробити з поганої людини хорошу, а християнство обіцяє зробити з мертвої людини живу. І світотворення максимально реалістично описане саме в Старому Заповіті. Біг бенг, тільки на кнопку натиснув Творець.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:46 Ответить
Ну як же не відомо. Колись і людей на землі стільки не було, скільки загубили одні комуністи.. Одна рашка знищила 40 мільойнів. Китай ще більше. Своїх же.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:41 Ответить
Наймасовіші - то дещо перебільшення, точно не відомо.
У сенсі співвідношення втрат до загальної кількості наявного.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:39 Ответить
Приблизно так. Але вони не могли заборонити Бога. Вони забороняли вірування і практики. Тобто, свободу вірування забороняли.

але це риторика, не суттєво
показать весь комментарий
11.06.2026 19:36 Ответить
Без претензій ...
"Якщо людина не хоче (не може, не вміє) думати, аналізувати, приймати рішення і нести відповідальність, то вона ВІРИТЬ.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:34 Ответить
Ніхто не знає скільки років світові. Чим же не влаштовувала їх поточна дата, що вони заснували нову еру ? Мабуть сталось щось надзвичайне. Бо ж ще 10 років до того жили і сильно не переймались
показать весь комментарий
11.06.2026 19:31 Ответить
Я вам про школи написала. Поза ними більшість злочинів у США на совісті чорношкірих, згідно статистики 13 % популяції вчиняє 90 % тяжких злочинів.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:29 Ответить
Нова ера починається з РХ бо так було легше зпертися хоч на якусь дату.

Якщо повернутися сьогодні до літочисленням за старовинним Візантійським календарем, то шляхом нескладних арифметичних дій, можна обчислити по ньому нинішню дату. Виходить 7520 рік від створення світу
показать весь комментарий
11.06.2026 19:28 Ответить
Там де легалізували содомію, кількість нетрадиційників стрімко зросла. Мабуть пропаганда збочення працює. Хоч і не народжений геєм, але якщо нормалізувати це , то будеш сношатись з усіма підряд. Нам же родини не потрібні. Нові українці теж. Нехай приїздять індуси і множаться , поки українці будуть зникати.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:27 Ответить
чому ти вважаєш що все в житті має бути непротиречивим, або чорне або біле, або Бог є або його нема ?

у Бога теж були помилки і невдачі, цьому безліч свідоцтв, кожен хто щось робить помиляється інколи

ну от як на Землі з'явилося повітря ? на інших планетах його нема
показать весь комментарий
11.06.2026 19:26 Ответить
// ЗМІ замовчують правду, а вона в тому що стріляють дітей трансгендерні особини,

Шо, в усіх випадках стрілянини ? Да ладна, не може бути.

https://galychyna.if.ua/analytic/epidemiya-masovih-rozstriliv-u-ssha-172-y-vipadok-z-pochatku-2026-roku/

... країна вже наближається до середньорічного показника масових перестрілок, який за останні п'ять років становить приблизно 340-380 випадків на рік. Навіть попри невелике зниження загальної кількості смертей від вогнепальної зброї в першому кварталі 2026 року (близько -4% порівняно з аналогічним періодом 2025-го), кількість інцидентів із множинними жертвами залишається стабільно загрозливою.

172 масових розстрілів за 159 днів 2026 р.~1,1 інцидент щодня

Після чергового розстрілу в соцмережах активізується дискусія про «хворих на психіку». Однак дослідження Стенфордського університету (2025) доводять: менш ніж 4% усіх актів масового насильства скоюють люди з діагностованими важкими психічними розладами. Переважна більшість стрільців - це особи, які не мали офіційного діагнозу, але мали доступ до напівавтоматичної зброї з великими магазинами. Кореляція між рівнем злочинності та бідністю чи соціальною ізоляцією є значно сильнішою, однак політики часто ігнорують складні причини, обираючи просте пояснення «злий одинак».
показать весь комментарий
11.06.2026 19:25 Ответить
Побудована на Християнстві, як і весь західний світ. У нас навіть нова ера , в якій ви живете, починається від Різдва Христового.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:24 Ответить
А хто ж ? Вони самі себе так називали і заборонили Бога.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:23 Ответить
Доведіть, що вони - "атеїсти"...
показать весь комментарий
11.06.2026 19:17 Ответить
Пані, у нас світська держава.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:14 Ответить
Ой, ну про атеїстів ви не праві зовсім. Якраз наймасовіші страти і вбивства народів вчинили саме атеїсти. Комунізм і в меншій мірі нацизм. Десятки мільйонів жертв за кілька десятиліть.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:12 Ответить
Ну, тоді, спираючись на науковий прогрес, доведи існування Бога...
показать весь комментарий
11.06.2026 19:12 Ответить
Вони затр***ють всю країну собою і своїми вибриками.
Вважаю що у нас і так всі рівні. Ну більшість. А ці просто хочуть виділитись, хочуть хайпонути.
Скоро будуть лізти у всі щілини вчити інших як жити. Хто вони такі ? Не можуть самі до тями прийти.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:10 Ответить
можна сказати й так: "науковий прогрес це пізнання того що створив Бог"
показать весь комментарий
11.06.2026 19:10 Ответить
Еге ж ...
Менше з тим, один (одна) відома транс чесно ходив у ТЦК, навіть фото викладала. Але не мобілізували.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:08 Ответить
Яка мораль ? Нещодавно бачила відео з індіанкою, яка повела репортера до могил своїх народжених дітей, яких вона закопала, бо то були непотрібні їй дівчатка. А вони з чоловіком сина хотіли. 8 могил.
Наше законодавство побудоване на християнстві. Саме тому певні представники народів хочуть жити у наших суспільствах, інші рівняються на нас. Давайте все спаскудимо. Щоб стало як у всіх.
показать весь комментарий
11.06.2026 19:08 Ответить
Всі чули про стрілянини у американських школах. Так званий масшутінг. Звісно, ЗМІ замовчують правду, а вона в тому що стріляють дітей трансгендерні особини, яких, мабуть, ментально лікувати треба, а не калічити їхнє тіло. Майже всі транси страждають на глибоку депресію і медичні проблеми пов'язані з їхнім перевтіленням.
Цікава цепочка виходить. Спочатку права надаються жінкам і кольоровим, потім лгбт, вже починаються співчутливі дискусії про бідних пєдофілів- вони такими народились, нам треба прийняти. Потім завозяться представники інших рас і терористичних ідеологій, вороже налаштованих до місцевих. Потім поліція і влада прикриває злочини типу зарізав церемоніальним ножем чи намагався відрізати голову, вбив діда , двічі повертався щоб пограбувати і сфоткати його тіло, жодного співчуття чи допомоги- як каже суддя, ліберальна лесбійка,- поганий день у людини, він вільний. Ігноруються банди, які викрадають білих дівчат і передають гвалтівникам по всій країні.
Аби ви у пориві битві за своє життя щось расистське не сказонули, бо ж нападник мігрант може образитись. І не треба дуже захищатись, не треба рятувати когось, бо тоді вас першого і арештують.
Українці ! Ви ще таке хочете ? Вам війни мало і кацапів ?Зеленої банди ?
показать весь комментарий
11.06.2026 19:03 Ответить
Зеленський про ЛГБТ-спільноту: "Усі мають однакові права,
Джерело: https://censor.net/ua/n4007887

Зеленський не підтримує бусифікацію,
Джерело: https://censor.net/ua/n4007831

Зеленський за справедливість

Зеленський проти корупції

Зеленський за ...
показать весь комментарий
11.06.2026 19:01 Ответить
Немає "спільноти атеїстів"... Їм "спільнота", просто не потрібна...
І не треба плутать "релігійність" з розвитком наукового прогресу... Це різні області існування людства...
показать весь комментарий
11.06.2026 18:56 Ответить
А яких у них немає прав ? Ходити по школах і розповідати дітям про свої збочення ? Че пара педофілів не може всиновити дітей ? Чи транс жінку не впускають у дамський туалет ?
показать весь комментарий
11.06.2026 18:52 Ответить
Ти "доколупуєшся" до "несуттєвого"... Я пишу про ОСНОВУ. А це - "П'ятикнижжя". У юдеїв, до нього, у різних версіях, додається теж значна кількість релігійних текстів. Але ОСНОВА - ОДНА...
показать весь комментарий
11.06.2026 18:49 Ответить
Згадав Бункер, Єрмака, і спільне ліжко.
показать весь комментарий
11.06.2026 18:47 Ответить
ну хто тоді "справжні атеїсти" ? чи це спільнота, чи окремі люди які вірять в те що Бога нема, хоч не можуть пояснити як ДНК виробляє гени, і чому мавпи досі не перетворилися на людей (або навпаки !), за мільйони-то років еволюції ?

он, Максвел створив ******* електродинаміку а Гейзенберг ******* квантову фізику, і обидва були віруючими - чому атеїсти користуються плодами труда віруючих і не бойкотують їх ?
показать весь комментарий
11.06.2026 18:47 Ответить
Ти пишеш - "По-перше, Біблія - це одна з версій Тори" . А у наступному пості пишеш - "Біблія ж - це велика збірка текстів, що включає як ці п'ять книг (як частину Старого Заповіту), так і багато інших, а також Новий Заповіт у християн." . То біблія - все ж таки збірка , а не версія тори.
показать весь комментарий
11.06.2026 18:39 Ответить
А хто тобі сказав, що "савецкие" були атеїстами? Багато релігієзнавців схильні до думки , що "комунізм" - теж має в собі фундаментальні ознаки РЕЛІЇІЇ...
показать весь комментарий
11.06.2026 18:38 Ответить
Забув додати, нащо було 2 майдани, війна, якщо ментально ближчі до росіян?
Та сама церква
та сама тотальна корупція
тас сама богоізбраність захисників (Європи в даному випадку)
ті самі цінності
та й якщо подивитися на вибрану народом еліту в парламенті, то для чого було пуп рвати?
Було обирати Український вибір з християнськими сімейними цінностями, і не було б війни.
Вже були б в триєдиній союзній республіці
показать весь комментарий
11.06.2026 18:30 Ответить
це які атеїсти, совєцкіє, ті що хліб відбирали в 1933-му ?

так, за християнами водилися гріхи, одне вбивство Іпатії (перша відома в історія математикиня) чого варте, але атеїсти в цьому сенсі аж ніяк не ліпші
показать весь комментарий
11.06.2026 18:27 Ответить
НУ, як тобі сказать... Релігія (будь-яка) - це своєрідне відображення моралі тієї, чи іншої, людської спільноти... Така собі "проекція суспільного життя, перенесена в психологічну сферу". Більшість людей у релігії шукає підтвердження "правильності" своєї поведінки, та виправдання свїх дій. При цьому ці люди спираються на релігійні заповіді. Таким чином, вони знімають з себе частину відповідальності за власні дії, посилаючись на "божі заповіді", встановлені "кимось іншим"... Більшість лозунгів , на які спиралися в так званих "релігійних війнах" - "В ім'я Господа!", чи "Так хоче бог!", хоча, насправді, люди, просто, хотіли відібрать у сусіда- "невірного", його матеріальні цінності...
показать весь комментарий
11.06.2026 18:24 Ответить
та які упередження ? дівчинки не хочуть, щоб в їхню вбиральню заходив пісюн, який вважає що він не чоловічої статі

і це не тільки слова: дітей, які змінюють стать, саджають на таку гормональну терапію, що в них мозок не витримує
показать весь комментарий
11.06.2026 18:22 Ответить
Ви вірите, що ЄС вас прийме без дотримання базових прав і свобод?

Доки українське суспільство не подорослішає до рівня, хоча б Чехії, для чого приймати?
От Німеччина прийняла кучу людей без розбору, які цінності сповідують.
Мають розбої і гвалтування, дикарі чи люди, що мають інші цінності?
Хтось з притомних політиків може допустити українців? Лише поодинці, для асиміляціцї
Максимум дати зброю, поки ворог спільний
показать весь комментарий
11.06.2026 18:21 Ответить
По статистике половину этих преступлений совершил Трамп.
показать весь комментарий
11.06.2026 18:14 Ответить
Ти погано вивчав релігієзнавство...
Тора - це перші п'ять книг єврейської Біблії (Закон Мойсея). Біблія ж - це велика збірка текстів, що включає як ці п'ять книг (як частину Старого Заповіту), так і багато інших, а також Новий Заповіт у християн. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B0 1, https://russia-israel.com/blog/iudaizm-tora-i-evrejskaya-bibliya-chto-eto-i-v-chem-razlichiya.html 2, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%8F 3, https://esu.com.ua/article-39828 4]
Основна різниця полягає в наступному:
Структура:Тора - це звід із 5 книг (Буття, Вихід, Левит, Числа, Второзаконня).Біблія (у християнстві) - складається зі Старого Заповіту (охоплює єврейські священні тексти, або Танах) та Нового Заповіту, який розповідає про життя та вчення Ісуса Христа. [https://russia-israel.com/blog/iudaizm-tora-i-evrejskaya-bibliya-chto-eto-i-v-chem-razlichiya.html 1, https://vue.gov.ua/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%B0 2, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%85 3, https://esu.com.ua/article-39828 4, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%8F 5]

Первинний варіант 10 заповідей (Декалогу) записаний у Торі у двох автентичних версіях: у книзі Вихід (Шмот) та Повторення Закону (Дварім). Їх єврейський оригінал називається «Асерет ѓа-Дібрot» (Десять проголошень). На скрижалях вони були висічені у формі 10 чітких тверджень. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D1%8C_%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9 1, http://www.god.in.ua/?page_id=6917 2, https://toldot.com/10Zapovedei.html 3]
Традиційний текст у хронологічному порядку: [http://www.god.in.ua/?page_id=6917 1]
Я Господь, Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю, з дому рабства.Нехай не буде в тебе інших богів.Не роби собі кумира й жодного зображення того, що на небі вгорі, і що на землі долі.Не вимовляй імені Господа, Бога твого, марно.Пам'ятай день суботній, щоб святити його.Шануй батька твого та матір твою.Не вбивай.Не чини перелюбу.Не кради.Не свідчи неправдиво на ближнього твого.Не жадай [дому ближнього твого, дружини, поля, раба чи всього, що належить ближньому твоєму]
Біблія.

Я - Господь, Бог твій.
Нехай не буде в тебе інших богів, окрім Мене.Не взивай намарно імені Господа, Бога твого.Пам'ятай день святий святкувати.Шануй батька твого і матір твою.Не вбивай.Не чужолож.Не кради.Не свідчи неправдиво на ближнього твого.Не пожадай жінки ближнього твого.Не пожадай нічого того, що є власністю ближнього твого.
І останнє - "зороастризм " (вогнепоклонство), визнає "свободу вибору людини", та пропагує ДУАЛІЗМ... На відміну від християнства, Ахурамазда (бог світла), протистоїть Айхроманью, (богу пітьми). В зороастризмі вони рівноправні, і лише воля людини, її вибір, є основоположним у цьому протистоянні. Але в християнстві немає такого протистояння між Госполом і Сатаною... Він виступає таким собі "дрібним паскудником", що просто шкодить Богу. І Воля Господа є "керівною та направляючою силою", для християнина. "Дуалізмом" там і не пахне...
показать весь комментарий
11.06.2026 18:13 Ответить
Виходить що релігія це зло?
показать весь комментарий
11.06.2026 18:02 Ответить
Новий Завіт взагалі не є частиною Тори. А твердження, що християнство "запозичило" - це як сказати, що буддизм просто "запозичив" індуїзм. Так не працює. Бо усе звідкись шось запозичує. Іслам запозичив, іудаїзм та й християнство зрештою низку ідей монотеїзму пекла і рая у певній мірі запозичили з Зороастрізму...
"Єретична секта" - це риторичний прийом, а не аналітичне твердження. З точки зору юдаїзму - можливо. Хоча і юдаїзм сам по собі погряз у різних родах сект та відступництва, як інституція - морально деградував і тому нове вчення - було не про закон, а про свободу .
"10 заповідей у первинному варіанті кардинально відрізнялися" - галімий чос. там у второзаконні невеликі і непринципові зміни.
Лоховські у тебе аргументи. Ніяк не ліпляться до дискусії .
показать весь комментарий
11.06.2026 17:58 Ответить
Вівця згоди не давала, значить гвалтівники
показать весь комментарий
11.06.2026 17:58 Ответить
Згоден... Більше того - "вирізалися" не тільки цілі народи, які вірили в ІНШОГО Бога. Вирізалися й народи, які вірили в одного й того самого Бога - тільки по-різному... Наприклад, шиїти, з суннітами, католики, православні та протестанти... "Старообрядці", з "ніконіанами"... І так далі...А атеїсти не знищували віруючих, по простій причині - вони не були об'єднані в одну спільноту. Вони просто не визнавали релігії, як такої, і їм не треба було "захищать свої погляди", чи нав'язувать їх, іншим...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:53 Ответить
Знакомий художнік показал і дєвчонкі тут же потєрялі інтєрєс?Тобто дєвчонкі ще не знали як мальчікі пісяют а вже вже схильні до лесбійства...Ну раз потєрялі інтєрєс...Наступного разу вони спитають папу - а што такоє підофіл?І художнік конєчно пойдьот навстрєчу малєнькім дєвчьонкам і скажет - пойдємтє покажу...А шо,нормальная сємья...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:51 Ответить
То він лідор,чи толерантний 3.14дор?
показать весь комментарий
11.06.2026 17:49 Ответить
Та ми в "курсє дєла", пратівний ....
показать весь комментарий
11.06.2026 17:46 Ответить
В ім'я Господа вирізались цілі народи.... Щось я не пам'ятаю, щоб атеїсти так само винищували віруючих.... Заздалегідь вибачаюсь, якщо я не правий...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:44 Ответить
Ну не скажіть, а як те, що за роки антирелігійної кампанії радянська влада - влада атеїстів, тобто невіруючих вбила або репресувала десятки тисяч священнослужителів і зруйнувала тисячі храмів. Точної статистики немає, оскільки каральні органи часто фальсифікували справи, проте масштаби антицерковного терору в СРСР були катастрофічними.
До початку масових репресій на території ******** України та всього СРСР діяли десятки тисяч культових споруд, а вже до 1947 року в країні залишалося менше ніж 20 тисяч церков. Тисячі історичних, архітектурних та релігійних пам'яток було підірвано, перетворено на склади чи клуби, або розібрано на будівельні матеріали.
Духовенство всіх конфесій (православні, греко-католики, римо-католики та ін.) масово відправляли до концтаборів ГУЛАГу або розстрілювали. Тотальні "чистки" відбувалися під час «Великого терору» 1937-1938 років.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:42 Ответить
Почитайте статистику про сексуальные преступления
Основная масса преступников - мужчины ГЕТЕРОСЕКСУАОЬНОЙ ОРИЕНТАЦИИ
показать весь комментарий
11.06.2026 17:40 Ответить
То просвітіть нас дрімучих! Я лише нагадаю, що коли в 1992 році італійці вперше відкрили ген який відповідає за гомосексуальність це викликало гей-бум у всьому світі. Геї стали ходити парадами і казати "ми не хворі, це вроджене"... Потім виявилось що це цілий комплекс генів і на сьогодні відкрито вже 6 таких генів. Не соромтесь! Пишіть правду, як ви її бачите і знаєте на базі наукових досліджень.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:33 Ответить
💯
показать весь комментарий
11.06.2026 17:33 Ответить
може і має відношення, ми ж не знаємо
показать весь комментарий
11.06.2026 17:31 Ответить
Гвалтівники? Треба юридично довести, що вівці це не подобається.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:28 Ответить
А ви в курсі, що вже є нова спільнота збоченців з назвою LGBTQ, тобто з додаванням літери Q. А знаєте, що стоїть за цією літеркою? ПЕДОФІЛІЯ. Тобто оці збоченьці вже починають проштовхувати педофілію разом з гомосексуальним збоченням. Оце і є Європа чи ще ні? УПА не можна, зерно до Європи не можна, Стандарти у нас не такі, але збочення - будь-ласка. А орки саме і акцентують на цих збоченнях для виправдання війни. Так навіщо ми самі орківській пропаганді допомагаємо?
показать весь комментарий
11.06.2026 17:28 Ответить
гарно написали
показать весь комментарий
11.06.2026 17:28 Ответить
Неправильно... "Віруючі одних поглядів", убивали "віруючих інших поглядів", відмовляючи своїм противникам у праві вірить у щось інше...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:27 Ответить
Там інша ситуація - то гвалтівники, до них треба застосовувати карний кодекс.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:27 Ответить
і 10 років тюрми хто проти голубців
показать весь комментарий
11.06.2026 17:25 Ответить
Тут треба дуже обережно підходить до цього...
По-перше, Біблія - це одна з версій Тори, канонізована єретичною сектою, яка зараз іменується "християнством". Тобто, це таке своєрідне "запозичення " з юдаїзму...
По-друге, Тора писалася на "зламі культур" - не тільки зміни релігії (перехід від "багатобожжя", до "монотеїзму"), але й переходу від кочового, скотарського, до осідлого, землеробського способу життя... Тому мораль людська, в той період, сильно трансформувалася... Це все відображалося у релігійних текстах... Наприклад, знамениті "10 заповідей", у первинному варіанті, кардинально відрізнялися від ********...
Тому те, що колись вважалося "моральним", у інші часи проголошувалось "аморальним"...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:25 Ответить
там вже фаворит Литвин вже є.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:24 Ответить
мова, віра, сім'я,захист держави не на часі для тих і для цього.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:22 Ответить
Де ви такі байки вичитали? Навчіться фільтрувати те, що нині заполонило Інтернет, нині туди кожний дурень може писати що завгодно, і інші такі ж - передавати це далі...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:22 Ответить
Вопрос не в геях, пусть долбятся как хотят и куда хотят, но только сами и тихо. Есть (например) любители жрать говно, так давайте для них прямо на Крещатике уличное кафе откроем- пусть там жрут своё любимое блюдо у всех на глазах.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:20 Ответить
Права звичайно повинні бути у всіх однакові, тільки при порушенні прав людини вона йде до суду, а не на парад. ЛГБТ-паради повинні розцінюватись, як реклама і навʼязування суспільству своєї ідеології, чи як це явище можна назвати. А для зборів цих збочинців хай свої клуби мають і не виставляють на загал свій непотріб. Це їхнє інтимне життя, їм ніхто не заважає, взагалі не розумію їхні претензії. Чпокайтесь собі дома, як вам заманеться.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:18 Ответить
порно, травка, содомія у Європі ці ціності самі цінні . амиж у Єврпу прагнимо то не мовинні цюго цуратися. бо не візьмуть!
показать весь комментарий
11.06.2026 17:14 Ответить
Назвіть хоч одну християнську спільноту, (наголошую - не просто "спільноту людей, окремі члени якої сповідують християнство", а саме "християнську"), яка визнає одностатевість сексуальних стосунків...
показать весь комментарий
11.06.2026 17:13 Ответить
Щоб АКТИВНО НАЗИВАЛИ.
показать весь комментарий
11.06.2026 17:11 Ответить
"ми однакові"-може зе і однаковий з цією публікою із блакитної устриці але більшість нормальні
показать весь комментарий
11.06.2026 17:08 Ответить
"мага" шолє?😁😁😁
показать весь комментарий
11.06.2026 17:00 Ответить
Гомосексуальність є такою ж самою вродженою інвалідністю як ДЦП. У них уражено генетичний код і це ураження передається виключно по жіночій лінії. Іншими словами, у кожного гея чоловічої статі мати лезбійка. Часто латентна. Стерилізація лезбійок в великій мірі проблему вирішує. Від чоловіків геї народжуються абсолютно нормальні діти з гетерогенною орієнтацією. Від лезбійок тільки лезбійки і геї. Вважати гомосексуальність нормою невірно. Це інвалідність. В усіх народів світу це відхилення довгий час трималось під тиском суспільства в межах 4% населення. 96% не повинні підлащтовувати своє життя під забаганки 4%.
показать весь комментарий
11.06.2026 16:57 Ответить
******!На проблеми геїв він час знайшов,на мусорське безкарне свавілля часу немає.Робіть висновки,що для нього важливіше.
показать весь комментарий
11.06.2026 16:56 Ответить
💯 В усі часи віруючі вбивали невіруючих а не навпаки...
показать весь комментарий
11.06.2026 16:55 Ответить
Які конкретно має права простий українець зараз в Україні? Абсолютно ніякого, він не захищений, в першу чергу від людоловів, прав вже набагато більше навіть в угорців які живуть в Україні, лицемірне падло.
показать весь комментарий
11.06.2026 16:53 Ответить
Кучма прибрав статтю за мужоложство тепер ці покери продовжують зібрать всіх дірявих і кадирівцям подарувати щоб тваринок не мучили а цю худобу не шкода читай старий завіт
показать весь комментарий
11.06.2026 16:53 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 16:53 Ответить
Страница 1 из 2