9870 посетителей онлайн
26 149 198

В Одессе произошел конфликт между ТЦК и мужчинами: В военкомате говорят, что мужчины напали на военных. ВИДЕО

29 августа в Пересыпском районе Одессы произошел конфликт между представителями ТЦК и гражданскими мужчинами.

Как сообщает Цензор.НЕТ, соответствующее видео обнародовали в соцсетях.

В ТЦК прокомментировали инцидент.

"Мобильная группа оповещения Пересыпского РТЦК и СП города Одессы, во время совместного патрулирования с представителями Национальной полиции, обратилась к группе гражданских лиц с законным требованием предоставить военно-учетные документы. Гражданские лица, которые употребляли алкогольные напитки, отреагировали агрессивно из-за отсутствия документов и изъявили желание использовать физическую силу против военных.

Правоохранителям и военным пришлось сопротивляться. Впоследствии, на место происшествия был вызван дополнительный наряд полиции", - говорится в сообщении.

Также в ТЦК отметили, что все военнослужащие проходят тщательный инструктаж перед работой в мобильных группах оповещения и не начинают конфликты первыми.

Сейчас руководство Одесского ОТЦК и СП выясняет окончательные детали конфликта.

Конфлікт між ТЦК та цивільними в Одесі

Топ комментарии
+26
а мої очі кажуть що на відео ****** 1,5м росту,набравшися горілчаних посилювачів хоробрості,вспом,ятавши дитячі образи кидається на громадян і загрожує їх життю і здоров,ю,а мудила у чорній формі яка чомусь не відповідає встановленому однострою являються його співучасниками
показать весь комментарий
30.08.2024 14:24
+24
Тобто, коли затримують буйного порушника, то проти нього не можна застосовувати силу, і навіть підходити ближче метра, щоб ніхто не написав, що люди в формі роблять напад та застосовують силу?

Тобто, чувак кидає при всіх тецекашника (доречи, це людина в формі) на землю, душить його при всіх - вам все ок. То так і треба.
Приїхала поліція, намагається скрутити такого бичка (там стільки сили, що він здатен як син кадирова стріляти одночасно з двох кулеметів) - караул, поліціанський проізвол!
показать весь комментарий
30.08.2024 15:11
+23
Полиция в начале конфликта действовала немного вяло. Надо сразу было винтить агрессивных ухылянотов и в бусик. По конституции страну должны защищать все, в том числе и любители побухать.
показать весь комментарий
30.08.2024 14:32
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Москвороті проти мусаров.
показать весь комментарий
30.08.2024 15:36 Ответить
Військоматів вже давно немає.
показать весь комментарий
30.08.2024 15:45 Ответить
Ця стратегія провальна, на покровському наглядний приклад.
Силове протистояння не змусить їх воювати ефективно. Це шлях в нікуди.
показать весь комментарий
30.08.2024 15:49 Ответить
"Ця стратегія" єдина , яка може долучити до захисту Батьківщини до 80% спроможнього чоловічого населення . Тільки так й можно воювати за існування народу й нації . В Ізраїлі це зрозуміли йще в 1948 році й тому там служать усі ... Й дуже рідкісний випадок , коли до ВУЗа потрапляють ранійше строкової служби . А замість служби -- ніколи . Кого це не влаштовує -- той ****** з країни будь куди . Й тому 300 тисяч резервістів зібрали за 3 доби ... А через дві доби кожний вже був на передку .

Ніде у світі закони не підлаштовують під т.з. "ждунів" . Їх інтереси ніхто й ніколи не враховує . Як й інтереси тих , кому байдуже на результати екзестанційної війни ...
показать весь комментарий
30.08.2024 16:03 Ответить
Я вже замахався всім цим Ізраїлем тролить.
Можна, я вас зроблю дурнем без доказів? Ну будь ласка?
Коли ви вже зрозумієте, що нам до цієї країни не дістатись.
Може це - ВВП їх більше 50тис дол на одну людину в рік. В нас до нападу 4300!!
Ще? Ну тримайте. Коли нас буде 2млн (це зараз їх 9 млн по всьому світу) і територія Київської області то можна буде порівнювати залученість.
Ось ще тримайте. В них суспільство озброене, яке утворює армію. В нас з 2014 року суспільство не озброєні, а озброєні силові структури (навіть називають це дозволами, а полігони всі під плінтусом).
Ще. Тримайте. Ідентичність допомагала їм знайти союзників, не партнерів.
В нас агентурні церкви не можуть прирівняти к терористичним групам , що шкодять інтересам суспільства нашої держави.
Ну будь ласка не порівнюйте нас з країнами які жили і живуть з десять разів краще.
показать весь комментарий
30.08.2024 17:15 Ответить
Той , хто Вас "замахав" мабудь дивився на це питання поверхове ...
Таким чином :
1. Я не марно згадав 1948 рік . Чи був тоді Ізраїль в першій рядках по рівню життя -- відповідь очевидна : ні-ні й ні . Не було йще тоді а ні краплинного зрошення , а ні Аськи й інших ноухау , не було тоді йще єдиного за межами США R&D Intel & R&D Google . Танки були "Центуріони" аж до війни "Судного дня" . Літаки -- трофейні з Чехословатчини "ME-2" . Усе це з"явилося в процесі , а навіть не тоді , а аж до 1979 року там безперервно вигравали вибори філія російського СДРП - бундівці , або партія "Праці" -- член соцінтерну -- Голда Меїр , Бен Гуніон , М.Даян та інші -- усі вони ліві . Й мислення в них було ліве (я про це йще згадаю ... ). Тобто теліфонізувався Ізраїль лише в 80 роках повністтю . Й дефолт пережив в 80 й гіперінфляцію . Шекель ввели лише після інфляції - ранійше була ліра . А потім йще NIS - (new Israeli shekel) .
2. Так 27 тисяч кв. км -- це по періметру кордонів . Так , тотальної резервисткої ("мілуїмної") в Україні не вийде збудувать . Але ж . Хто заважав йще в 2014 році (а я саме його порівнюю з 1948 роком в Ізраїлі) ввести теріторіальну резервистку службу . Тобто крім авіації усі резервісти могли б кожний рік проходити службу (від 1 тиждня до 4) . Але ж не забувайте . В чомусь Україна на 40 років опереджує Ізраїль . А це в міжміскому транспотрі . Особливо в залізниці . Така мережа . А крім того -- Енергетиці . Тільки атомних станцій 4 . А в Ізраїлі - єдина . Усе інше -- дорогущі дизеля . А в Україні є йще гідроенергетика . Є йще річковий транспорт й він дуже рентабельний . Перевозити в мирний час резервистів й техніку "перекидати" .
3. Ніякого "озброєння" суспільства поза армією не існує . Отримати дозвіл на пістолет й навіть мисливську зброю тому , хто не служив в армії - неімовірно . Й навіть якщо ти служив не бойових частинах : в рази складнійше . Тобто Ви поплутали причину з наслідком . Причина - це тотальна служба в ЦАХАЛі , тобто до певного віку усі в Ізраїлі військові , наслідок - більш легкий доступ . Те що Ви могли б бачити очами й на різних відео -- це "М-16" , й "Тавор" .
Я колись прийшов з крім М-16 й з кулеметом "Magnum" (10kg) але без набоїв , бо набої беруть тільки для вібиття терорістичної атаки (а Mag я захопив виключно через те , що я за його росписався на базі й наметі його не залишиь) .
4. Ідентичність -- тут вгазалом усе дуже складно . Бо й через 76 років незалежності й досі ідуть сперечання : що є первинним в Ізраїлі : бути ізраїлітянином , чи бути євреїм .
Країна й досі перебуває в ділемі ... Єдине , що об"єднає ту країну так відчуття , що без перемоги просто усім перерізуть гороло від вуха до вуха й це називається сам "Existential threat" .
5. На рахунок підрива країни з середини ... тут теж усе є в наявності . Скажу навіть більше . Якщо в Україні подавна більшість це відверті зрадники , або ждуни , або латентні зрадники
й під час війни усе стає очевидним . То Ізраїлі вороги з середини це лівацька шелупонь , яка щиро вірить у таку лівацьку херню , як "національна визвольна боротьба" з точки зору якої будь яке насильство й крімінал стає легітимним , якщо під це є якась соціальна база . Боротьба за мир й така теорія , що війна завжди зло -- тобто повний ПОЦефізм ... Це дуже небеспечно для самого існування будь якої держави , бо ця теорія перкриває кисень будь якому спротиву ...
показать весь комментарий
31.08.2024 18:11 Ответить
Ваш екскурс в минуле, це сльози.
Ваші аргументи настільки незначні на фоні теперішніх викликів України, що я не можу без усмішки це читати.
Після поглинання ТРо в військо, ніяких резервістів не буде. Ніякого хибного враження про озброєння я не маю.
То, що вам здається важко доступним - для нас є нездійсненним.
Яке внутрішні протистояння? спустіться на землю, досить робити с себе жертву? Ей богу. Ви так завернули, що я почав шукати де і як вам допомагати(сарказм). Якісь роки згадуєте..
ей богу- в нас 10 млн змушені змінити місце життя(фактично вся ваша країна - це об'єм нашої міграції).
Далі дивіться на хуртовину пустелі, і не згадуйте про "ждунів" ви геть нічого з цього не переживали. Не маєте тями, як люди крайнощах роблять останні вчинки.
показать весь комментарий
01.09.2024 00:24 Ответить
1. Ваш способ ведення диспута - хибний , бо аргумент "сльози" це еталон "сострибування з теми" .
2. Так само як аргумент "незначні" -- знов таки не професійний , а т.з. "очіночний" .
3. Я запропонував єдиний існуючий в світі спосіб мати майже нічим необмежанний ресурс для захисту країни на 3\4 століття . Таке явище як ТРО себе виправдало на короткий термін . Але перед глобальним викликом того, що у ворога резерви мобілізації йще ближчих рока 3-5 не досягнуть краю ... в таких умовах ТРО себе "зжило" . Бо ТРО це аматарство . А резервистка служба -- це школа виховання профі .
4. Я не маю лагу часу , що Вас тут зацікавлювати такою темою , як "поразництво" під час бойових дій . Й це в Ізраїлі не якесь латентне явище (як в Україні - т.з. "ждуни") . Це відвертий політичний рух ... Коли під час війни 1982-1984 по тилам Цахаля бігали "ліві *******" й збирали "компромат" на офіцерів й солдат , що потім його надати ворогам Ізраїлю .
Навіть у обох "мінксьих змов" був прототип у вигляді "Осло" , за який один тероріст й один маразматик отримали нобелєвську премію Миру .... Гроші вона їм принесла , а ось миру -- скорійше навпаки . Й 2023.10.07 - це очевидний наслідок того, як можно складати "мирну угоду" з тим , хто не згоден навіть с фактом твого існування .
показать весь комментарий
02.09.2024 12:44 Ответить
Я не можу зі стрибнути з теми, бо я не бачу в бесіді думки що мене цікавить.
ТРо, це не резервісти.

Це десь нагадую репутаційну привабливість як звітність, яка пишеться на зовні.
Бо не в оцінці їх якості лежить згадка про них. Це постійно зміні правила від уряду.
Зміни віку та умов (якщо ви думаєте що це реформа або адаптація - то ви ще короткозоріші ніж я уявляв).
Тепер це бронювання, ще відкуп пробують узаконити. Це не притирання к обставинам, це біг по колу.
Резервісти з неба не падають якщо є фахівці (інструктори), вони з'являються коли є бажання бути ними.
Що з часом МОЖЕ зробити їх професіоналами.
На мою думку, вам інформація доходить наче з поламаного телефону.І це виглядає як я намагаюсь говорити з птахом. Розумним, але птахом.
показать весь комментарий
02.09.2024 16:45 Ответить
Ты врешь. В Израиле не служат больные старики, как в Украине. В Израиле в первых рядах воюют чиновники, армия, полиция, а потом уже резервисты. В Израиле не ловят ухилянтов на улицах и не держат их в подвалах. В Израиле не воруют миллиардами из бюджета и не закрывают границы.
показать весь комментарий
31.08.2024 01:15 Ответить
Почуй уважно , дитинко ... В тебе дуже примітивний погляд на речі . А ось хто такий Кошулинський ? Ким був Олег Барна ? Ким є Олег Тягнибок ?!
Скажу так - в ЦАХАЛі у діючих операціях (де можно загинути) ніколи не воюють ДІЮЧИ міністри , діючи поліцейські висші офіцери , діючи депутати (скорійше їх діти й унуки) .
В Ізраїлі солдати в бойових частинах проходят резервистскі збори до 41 року . А спецназівці -- до 36 років . Але в мене була нагода до 48 років пролонгувати добровольцем .
Це вік (48) для JOB служби . Офіцери служать до 50 років . А генерали до 68 . Але такі обмежання віку існують виключно через достатню кількість резервистів (до 1.2 млн.) .
А в Україні а ні Порошенко нічого не зробив (з 2014 року) а ні ці телепні , що просто зпланувати можливості мобілізації . Ось тому ... почали діяти в цьому плані тільки коли
"смажений півник" у дупу клюнув ... Це дії від відчаю . А усі ці закидони , що нібито требо тільки контрактників (від Романа Світана) це тільки шкоду робить й формує ілюзію
нібито війна може пройти якось осторонь того , хто є фріком й "компутерним хробаком" . Але тоді требо заздалагідь готуватися до "рюзкага міра" .
Це повна херня , що діячи "охороних агенцій" , або менти ...
Півторюю -- не плутайте причину з наслідком . Тобто :
(1) спочатку служба 95% юнаків й дівчат
(2) але потім майбутні : силовики, політики й чинуши пів життя роблять резервистки збори до 40-50 років (кожний рік)
(3) щоб потрапити на роботу у поліцію 99% майбутніх копів проходять строкову службу у частинах "військової поліції" . Іншого шляху не існує . Тобто знову : спочатку служба , потім робота у поліції . Більш того - саме копів не долучають до резервиської служби , бо вони й так служать .
показать весь комментарий
31.08.2024 18:37 Ответить
За рівнем життя ваші позначки в віці можна зміщати на сім-вісім років назад.
Тобто ваші 41- в нас це 49.
Ваш середній показник життя? В нас для чоловіків (здається 52 роки).
Дивно що це треба пояснювати. Біологічний стан та фізичний, з рівнем життя має різницю.
Приклад США -Де ви бачили щоб в Україні хтось в 82 роки прагнув бути президентом?
показать весь комментарий
01.09.2024 00:37 Ответить
Почуйте уважно -- в Цахаль строкова служба 3 роки (для дівчат - 2) з 18 . В Україні відмінили (свого часу) строкову службу ... це "велике досягнення" . Особливо "велике" якщо при Кучмо московитів не вважали ворогами , хоча усю історію України , крім московитів тільки Жечь Пос. була окупантом землі українців . Але ж Кучмо був софкоїдом з софкоїдів . Українців в 3-4 меньше ніж московитів ... Землі в Україні в 10 меньше . А ресурсів (на одиницю людьську) в 5 разів . Єдине , що українці можуть переважати "болотну гниль" так тільки ******** системою організації війська й високою ступенню мобілізації населення . Тобто національним характером (козацтва характерників - це як приклад) . 80% сержантів й старшин армії "сАфєтафф" складали українці . А це еліта рядового складу . Та й з офіцерами теж до 50% було українців .

Не кажіть дурниці , на що здатний український народ , а на що ні . Требо завжди ставити висшу планку , інакше ніяких здобутків не буде .
показать весь комментарий
02.09.2024 12:19 Ответить
Співробітник Верховного суду Володимир Іванов загинув під час виконання бойового завдання на Курському напрямку.
ФОТО Джерело:
показать весь комментарий
31.08.2024 18:40 Ответить
Таких 3 человека на все ВСУ.
показать весь комментарий
31.08.2024 20:48 Ответить
Діячі 2019х років ще матимуть змогу прозвітувати яких -гарних- досягнень вони здобули.
І це я не про курщину кажу.
Не хвилюйтесь, всіх чекає "нагорода".
Не по нікрологу вимірюють досягнення мети, а це показник доцільності вибраного напрямку.
показать весь комментарий
01.09.2024 00:50 Ответить
Це бидло здасться в полон і там втратить здоров'я, якщо не буде воювати.
показать весь комментарий
30.08.2024 16:51 Ответить
А ви маєте можливість десь здоров'я своє зміцнювати?
Типу ворзель, чи Буковель...
Ще він може позиції здавати, передислокацію? Стріляти умовно вгору, щоб не мати бк?
показать весь комментарий
30.08.2024 17:24 Ответить
Рагуль, а ти знаєш що ти закликаєш до геноциду?
показать весь комментарий
30.08.2024 18:39 Ответить
люди в більшості своїй стають такими, як їх оточення.
показать весь комментарий
30.08.2024 17:09 Ответить
Тепер більшість під покровськом має інші цінності. То хто, під що стає тепер?
показать весь комментарий
30.08.2024 17:27 Ответить
єдино правильна стратегія. ніякі вмовляння не зроблять з чмошника бійця. бусики результат ухиляння. залишення позицій змусить повернути загороджувальні загони. чмошники будуть вищать про нквс, але іншого шляху нема. на всяку хитру сраку...
показать весь комментарий
30.08.2024 20:19 Ответить
Була ще спроба, для командирів дозволити застосування зброї по особовому складу. За невиконання приказів. Поки не діє.То чого ви сподіваєтесь на загони тилові? Це утопічні думки.
показать весь комментарий
30.08.2024 21:34 Ответить
А ждуніхи, що знімають, своїх же поліцейських "підарасами" обзивають... Це Одеса, нічого дивного!
показать весь комментарий
30.08.2024 16:01 Ответить
рюююююзкаязикові , що як у корови "мають язика , але не знають мови" -- що взяти з тих рюзкаМЄРЯ(нів) ! Мокша є мокшею й залишиться ....
показать весь комментарий
30.08.2024 16:05 Ответить
Все це робить цілком свідомо з наперед відомим результатом, який ми зараз і спостерігаємо.
показать весь комментарий
30.08.2024 16:12 Ответить
Щось разом до перемоги не виходить. ТЦК та поліція ховається за спідницю жінок й виконувати присягу народу не збираються. Скажіть, будь ласка, на хрін Україні такі захисники?
показать весь комментарий
30.08.2024 16:24 Ответить
А ти особисто що вважаєш Перемогою України?
показать весь комментарий
30.08.2024 17:10 Ответить
Захисники і трєбоватєлі прав ідіть на..й ,під час війни та загрозі державності право на "насилля" має виключно тільки держава.Втікай,ховайся, цілуй Тису,бійся і це твій вибір, та привселюдний опір чи то мвс чи тцк це злочин і підрив хитких конституцій, це бл...дь всесвітня константа.
показать весь комментарий
30.08.2024 16:22 Ответить
Дурік, ти з якого окопа пишеш? Хоч в КНДР ?
показать весь комментарий
30.08.2024 18:35 Ответить
Ну так плакат в зуби "Миру мир" чи"Геть злочинну тцк" і до ОП,а я свої окопи вже пройшов ще в 90-ті,одну третьої пенсії і свої картини на донати ,а ти *** від пальця відрізняти навчись і по буквам читай попередній допис там інструкція "шо *** а шо палець ".
показать весь комментарий
30.08.2024 19:17 Ответить
Ну тепер все зрозуміло,ти звичайне совкове бидло. Тобі старому порохну, давай і лєніна і сталіна і гулагі і растлєли. На лоб собі наклей плакат,що ти олень
показать весь комментарий
30.08.2024 19:32 Ответить
кндр по той бік фронту, чмоня, якщо ти не в курсі, і вони йдуть вчити нас життю.
показать весь комментарий
30.08.2024 20:21 Ответить
тобі це піде на користь, ждеш їх? ну жди)
показать весь комментарий
30.08.2024 20:36 Ответить
яка "держава", тріпак? зєльона шобла, яка узурпувала владу і похєріла Конституцію - вона для тебе "держава"? і ці ***** мають в тебе мають "право на насилля"?
показать весь комментарий
31.08.2024 00:36 Ответить
Тцк самі собі створили образ банди якій все дозволено, тому натякати на то що закон вулиці їй не подобається, вже пізно.
Групіровка на групіровку. Нічого цікавого. Життя вулиці.
показать весь комментарий
30.08.2024 16:25 Ответить
Так війна не виграється. Потрібні жорсткіші облави на це бидло яке образо Зеленського, а тепер нікому нічого не винно. Е ні, маєш іти на фронт - і якщо не хочеш за свій вибір воювати, то здаватися в полон, там втрачати здоров'я і ставати інвалідом.
показать весь комментарий
30.08.2024 16:50 Ответить
Підтримую, мені дивно, що було в головах в тих зе-бобіків, коли обирали шмарклю!
показать весь комментарий
30.08.2024 19:38 Ответить
Віталька-підтримувач,а був би вибраний хтось інший,всі би аж бігом побігли на фронт?Тільки не треба %издіти,що ***** би так налякався,що не напав.Третій рік війни-бички без документів при провірці і ТЦК і поліцією.І находиться ще сраний блохер,який кричить-підараси і верещить як свиня на всю вулицю...
показать весь комментарий
30.08.2024 22:41 Ответить
Не можна загнати силою людей на війну коли половина жирує😡
показать весь комментарий
30.08.2024 16:52 Ответить
і можна і треба
показать весь комментарий
30.08.2024 20:25 Ответить
ти хворе, йди лікуйся, опудало, боїшся що твою дупу небуде кому захищати?
показать весь комментарий
30.08.2024 20:34 Ответить
жирують одиниці - і так було і буде завжди - неварто на це звертату увагу
показать весь комментарий
31.08.2024 08:23 Ответить
тепер уявіть як будуть воювати ці затримані, правильно, втічуть зі зброєю та ще на танку.
показать весь комментарий
30.08.2024 17:44 Ответить
А знаєш хто найбільші ждуни виявилися ще з 14 року? Подивися відео, як весь відділок міліції,перейшов під командування Бездлера, або в Криму, під час окупаціїї,військові хоч не всі перейшли на сторону ворога, а знаєш на чию сторону перейшла кримська міліція?
показать весь комментарий
30.08.2024 19:07 Ответить
Звичайно знаю. Всі ці поліціянти,прокурори,чекісти з СБУ,депутатські морди-потенційні зрадники. Але чи означає це ,що всі повинні носитися з адєсскімі кацапо-бидланами,як яхуд з мацою?
показать весь комментарий
30.08.2024 19:13 Ответить
Ту не факт що це адесскіє ждуни, то можуть бути хто завгодно, але якщо ждуни, тоді наші СБУ повині працювати з ними так,щоб навіть духу їхнього не чути було.Але від цих вуличних алко-ждунів, шкоди менше,чим від тих, які на посадах і мають доступ до секретної інформації.
показать весь комментарий
30.08.2024 20:24 Ответить
Сєпарів там немєряно, було і є.
показать весь комментарий
30.08.2024 19:01 Ответить
В Одесу треба вводити Нацгвардію та спецпідрозділи СБУ. Там повний бардак.
показать весь комментарий
30.08.2024 19:08 Ответить
Чув від військових на передку, що від тих бусифікованих користі майже немає, а навіть шкода є. Вони не хочуть воювати і вмирати, тому послаблюють бойові підрозділи. Ось чому так швидко здаються позиції на Донецькому напрямку.
З таким призовом пора вже й заградотряди з ментів і депутатів-кулеметників формувати.
показать весь комментарий
30.08.2024 19:49 Ответить
загороджувальні загони будуть значить.
показать весь комментарий
30.08.2024 20:27 Ответить
Про це вже багато говорили, особисто розмовляв з хлопцями, казали що то не дай бог, страшно спиною повертатися до бусифікованих, а йти на штурм взагалі не реально, поки їх було мало, то для них знаходили завдання небойові, бо ж хлопцям робочі руки потрібні не тільки зброю тримати.
показать весь комментарий
30.08.2024 20:29 Ответить
Цілком логічно, чи хтось думав що бусифовані будуть радо помирати щоб мусорам і тцк ще добре пожилося.
показать весь комментарий
31.08.2024 00:32 Ответить
Московські ЖДУНИ в Одесі, чекали на прихід рашистів, а тут треба свою Родину, реально захищати від рашистів!! От їх і ковбасить…
Або московських окупантів захищати, ві
показать весь комментарий
30.08.2024 23:38 Ответить
Це ти з Гєрманії про це пишеш?
показать весь комментарий
31.08.2024 01:13 Ответить
я Харківа його підтримую..сволоту кацапську бусировать..там людьми стануть..нестануть собаче царствіе..до кхереїла..
показать весь комментарий
01.09.2024 01:53 Ответить
а ти не вловлюєш що якраз ждуни і пята колона перекрасились в ТЦК і бойових генералів офшорних боїв, Ці всі тітушки які ще не давно ходили з антимайданами якраз в ТЦК і поліції.
показать весь комментарий
31.08.2024 10:16 Ответить
Також у ТЦК зазначили, що всі військовослужбовці проходять ретельний інструктаж перед роботою у мобільних групах оповіщення та не починають конфлікти першими. Джерело:

показать весь комментарий
31.08.2024 00:35 Ответить
Кокой то мелкий фраерок🐔 там больше всех прыгал по классиГЕ🥱
показать весь комментарий
31.08.2024 04:03 Ответить
Бухой тцкашник вирішив побакланитися під захистом мусорків
показать весь комментарий
31.08.2024 09:52 Ответить
Как только пишу про Римский Статут и последствия, которые уже наступили, для начальников таких "героев" ( возможно и самих "Г") меня банят, что бы "герои" думали, что их отмажут. Уже не отмажут! Они не путькин, которого ссат арестовать.
показать весь комментарий
31.08.2024 10:16 Ответить
Ах, Одесса, жемчужина у моря,
Ах, Одесса, ты знала много горя,
Ах, Одесса, любимый милый край,
Живи, моя Одесса, живи и процветай.
показать весь комментарий
31.08.2024 11:51 Ответить
Стандартна відписка - ми мирно собі ловили рабів, а раби напали на нас.
Чомусь дуже нагадує рашку - там завжди - "діскрєдітация, завєдамий "фейк"(вони закон прийняли проти іншомовних слів, тобто не "фейк", а якось по скрепному треба казати, але всім їм по..)"
А прикордонник мирно знищив "ухилянта"(суд сказав що це ухилянт?) і так само норм.
А потім криве рило Ємрака закричить: Борель, чо ми не в ЄС?
показать весь комментарий
31.08.2024 12:39 Ответить
єрмак мурло..а уилянт то кацап..кацама гасить..мурла позжа розберемось після вас обоссишей..
показать весь комментарий
01.09.2024 01:51 Ответить
судячи по базару, ви спочатку зі стаканчиком розберись - якою стороною до губ прикладати. чи то може не стаканчик? пратівно, фу!!111
показать весь комментарий
05.10.2024 12:21 Ответить
Малороси бикують.
показать весь комментарий
31.08.2024 12:51 Ответить
Шел отряд вооруженных, прошедших фронт вооруженных людей. Никого не трогал. И тут на него как нападет один пьяный хулиган!
показать весь комментарий
31.08.2024 13:06 Ответить
Якщо з початку все робили би по-закону то й таких ситуацій не було б, а так зашугали людей своїми бусиками та ще й бідкуються що їх б'ють і замість професійної армії створють казна-що
показать весь комментарий
31.08.2024 13:53 Ответить
зачем военным оружие если на них так просто могут нападать всякие сявки
показать весь комментарий
31.08.2024 14:54 Ответить
ТЦК не військові, а співробітники Міністерства Оборони в якому працюють цивільні люди.
показать весь комментарий
31.08.2024 22:53 Ответить
пофіг..кожного хто підняв руку на військового гасить як кацапа..бо він то й е...
показать весь комментарий
01.09.2024 01:49 Ответить
Вони не військові, якщо не дійшло. А якщо військові-то чинять злочин, воюючи проти народу Украіни.
показать весь комментарий
01.09.2024 12:09 Ответить
Хто не військовий ТЦКашник-фронтовик?..ти лізь обратно під плинтус..народ какая разниця...
показать весь комментарий
01.09.2024 22:37 Ответить
Він скоріше мент минулий а не фротовик. Казки про інвалідів можеш розказувати десь там.
показать весь комментарий
01.09.2024 23:16 Ответить
та хоч й мент..******* вас хилянтів плинтусних..)))
показать весь комментарий
02.09.2024 23:10 Ответить
В определённом смысле понятно недовольство людей, какой-нибудь Хачикян или Швили в кабаке дерутся за vip столик, потому что привыкли жрать в роскоши, а ты должен по пояс в грязи захлёбываться кровью, мягко говоря странная справедливость.
показать весь комментарий
31.08.2024 15:34 Ответить
"...виявили бажання використати фізичну силу проти військових", "Правоохоронцям та військовим довелося чинити опір"- жертви дистанційного навчання в школі потрапили в пресслужбу ТЦК.
показать весь комментарий
31.08.2024 22:00 Ответить
Бідні ТЦКшники, святі люди, за що їх б'ють 🤣
показать весь комментарий
31.08.2024 22:52 Ответить
Гасить алкашню..активней..цацкались довно..
показать весь комментарий
01.09.2024 01:48 Ответить
Страница 2 из 2