7418 посетителей онлайн

Арест генерала Галушкина: Жена лидера "Добровольческого движения ОУН" Кохановская опубликовала видео, где показано состояние фортификаций во время прорыва россиян на Харьковщине. ВИДЕО

Жена лидера "Добровольческого движения ОУН" Николая Коханивского Екатерина Коханивская опубликовала видео, на котором ее муж показывает сваленные в кучу "зубы дракона" во время прорыва россиянами государственной границы россиянами на Харьковщине в мае 2024 года.

Видео она опубликовала в своем фейсбуке, передает Цензор.НЕТ.

"Это видео Николай Коханивский снимал 16 мая 2024 года для истории, через 5 дней после прорыва границы рашистами на Харьковщине, но просил меня не публиковать. Сейчас оперативная обстановка уже изменилась, и с разрешения побратимов можно обнародовать видео", - написала Екатерина Коханивская.

Также она заявила, что в 2022 году Галушкин будучи руководителем ТрО пытался приказом ликвидировать ДФТГ 25 "ОУН", еще когда орки стояли под Киевом.

"И только благодаря действиям и авторитету Степана Хмарыа, Виктора Шишкина и Виктора Жердицкого, которые подали в суд, Галушкин быстренько отменил свой приказ и восстановил наше подразделение", - рассказала она.

Главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов вместе с тем заявил:

"Известный украинский политик Николай Коханивский, лидер организации ОУН, простым солдатом воевал в составе того же 415-го батальона, командир которого Илья Лапин задержан ГБР. 10 мая началось российское наступление, а Коханивский записал видео 16 мая со своей позиции возле села Липцы, где показал состояние подготовки к обороне. 10 июня солдат Коханивский, защищая Украину, погиб на этих позициях.

Видео сейчас обнародовали друзья Коханивского. Уголовное дело по событиям под Харьковом нужно, но круг подозреваемых должен быть значительно расширен, и степень ответственности каждого руководителя и каждого генерала должна быть определена в соответствии с занимаемой должностью".

бутусов

Напомним лидер "Добровольческого движения ОУН" Николай Коханивский погиб на Харьковщине в июне 2024 года.

Дело о ненадлежащей обороне Харьковщины в мае 2024 года

Напомним, 20 января ГБР задержало двух генералов и полковника, которых подозревают в халатности, которая привела к потере части территории Харьковщины в мае 2024 года.

125-я бригада ТРО, комбригом которой был Горбенко в 2024 году, выразила ему поддержку и изъявила желание рассказать в суде правду о тогдашних событиях на Харьковщине.

21 января обвиняемого по этому же делу экс-командира ОТГ "Харьков" Юрия Галушкина арестовали на 60 суток с залогом 5 млн грн.

22 января бригадного за генерала Юрия Галушкина внесли залог в размере 5 миллионов гривен.

Впоследствии работники ГБР снова задержали Галушкина, который должен был выйти под залог в размере 5 млн гривен. В Бюро заявили о новых фактах в деле о прорыве границы на Харьковщине.

Также 21 января Печерский райсуд Киева арестовал на 60 суток экс-командира 415-го отдельного стрелкового батальона 23-й отдельной механизированной бригады полковника Илью Лапина.

Подробнее о ситуации с задержанием военных командиров читайте в материале главного редактора Цензор.НЕТ Юрия Бутусова.

Топ комментарии
+56
Дивно що до голови Харківської ова синєгубова питань немає. Як так то? Чи вірних президенту рухати не можна? Раз пішла така пінка то і що Чонгар цікаво би знати? Там Марченко винен а Кім -герой?
показать весь комментарий
22.01.2025 22:24 Ответить
+44
Зе-влада, у БУДЬ ЯКИХ звинуваченнях, ЗАВЖДИ виходить на САМУ СЕБЕ!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:23 Ответить
+32
Брати військові!
Завжди знімайте свої "укріплення", "спорядження" та все інше!
Ці КРИМІНАЛЬНІ ДОКАЗИ вам обов'язково ************ у майбутньому!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Зе-влада, у БУДЬ ЯКИХ звинуваченнях, ЗАВЖДИ виходить на САМУ СЕБЕ!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:23 Ответить
😊 Якщо робити все через сраку, то рийка завжди буде у гівні. Вибачте за мою китайську. Вона не досконала.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:31 Ответить
звісно досконалих срак немає, а тим більше ЗЄльоних
показать весь комментарий
22.01.2025 22:37 Ответить
😊 Навіть у досконалій сраці меду нема, а є те саме гівно, яке смердить. 😁
показать весь комментарий
22.01.2025 22:39 Ответить
Знав я одного чувака, який в сауні в очко засовував мед тіпа в лічєбних цілях...

случаї разні бувають, як казав класик
показать весь комментарий
23.01.2025 00:04 Ответить
Може сподівався, що хтось таки вилиже очко.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:06 Ответить
як варіант, але чомусь всі інші свої пісюни в стакан з медом не вмокували
показать весь комментарий
23.01.2025 00:18 Ответить
😂 Не повірите, але один знайомий сексопотолог розповідав, що прутня у меді чи у джемі/йогурті замочують відносно багато чоловіків.
показать весь комментарий
23.01.2025 13:53 Ответить
Ваша китайська звучить як французька 😂
показать весь комментарий
22.01.2025 22:58 Ответить
Он шел на Одессу,
А вышел к Херсону
Матрос-партизан Железняк

ЗЄльоны, як завжди вийшли на самих себе

хто відповідав за підготовку тих фортифікацій ?
... цікаве питання..
бо через три роки війни в ЗСУ немає інженерно-фортифікаційних військ із необхідними будівельними матеріалами та технікою

відповідальний верховний ЗЄля
показать весь комментарий
22.01.2025 22:46 Ответить
тупий суровікін виявився на порядки розумнішим за ЗСУ в побудові фортифікацій ?

НЕ вірю !
ЗЄ-Зрада ?
Так !
показать весь комментарий
22.01.2025 22:55 Ответить
Малорос Зеленьський?
показать весь комментарий
22.01.2025 22:58 Ответить
Не вгадав - твій улюблений Порошенко.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:07 Ответить
А малорос чомусь Зеленьський.
" расія просто пєрєдвігаєт граніці.. буга га, бу, га,..."
показать весь комментарий
22.01.2025 23:15 Ответить
Що ти мелеш? Його призначили за декілька днів до нападу. Зеленськи особисто інспектував фортифікації і залишився задоволений. Сирський ткож
показать весь комментарий
22.01.2025 23:36 Ответить
Дивно що до голови Харківської ова синєгубова питань немає. Як так то? Чи вірних президенту рухати не можна? Раз пішла така пінка то і що Чонгар цікаво би знати? Там Марченко винен а Кім -герой?
показать весь комментарий
22.01.2025 22:24 Ответить
за оті зуби реально відповідальний синегубов, бо в Генерала Галушкіна
НЕ було:
1 авто-погружчиків щоб розвести та встановити ті зуби
2. самих автівок, щоб ті зуби довести треба

.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:40 Ответить
Але генерал тихо, не піднімаючи галасу прийняв недобудовані позиції як ті , що відповідають вимогам?.. Напевно, він це зробив «не просто так»?.. З ним поділився хтось, хто непобудував усе те…
показать весь комментарий
22.01.2025 23:01 Ответить
про це суд має спитати в синегубова у... залізній клітці
показать весь комментарий
22.01.2025 23:13 Ответить
https://t.me/Haidukevych/947 Віталій Гайдукевич, співзасновник ГО "Справа Громад":
Спустивши на військових шакалів з ДБР і увімкнувши фабрику брудних мантій, Банкова стрелила собі в ногу. А, може й в голову. Але перед тим ініціатори наїзду скоїли низку злочинів. Перш за все, це деморалізація війська:
1. командири бачать, що крайніми за невдачі робитимуть їх. Це збільшує кількість вагань, додає пасивності - "накой воно мені тра, бути крайнім за все...".
2. це додає відчуття несправедливості - сорян, може зведений батальйон ДБР і вогневою підтримкою дивізіону печерських суддів покаже майстерклас безпомилкових перемог?
3. це акцентований абсурд - а відколи ЦИВІЛЬНІ судді Печерного трешового суду стали розумітися на нюансах військової справи? На підставі яких знань вони будуть вирішувати де "добро/зло"?
4. це наголошена несправедливість - це хто військовим пред'яви кидає? Ті, хто ігнорували підготовку до війни і просрали 21-й рік? Ті, хто вивезли свої сім'ї і залишили на смерть тисячі тисяч цивільних, що замість анонсованого шашлика отримали окупацію? Ті, хто розказували військовим куди бігти, як наступати? Ті, хто методично і пафосно розміновували рейд Маріуполя і відводили ЗСУ в поля з облаштованих позицій? Ті, хто фиркали на Мінськ, але взяли Оман і Стамбул? Ті, хто просрали ракетну програму, розформовували в/частини, залишили беззахисними Гостомель і Жуляни, хто поставляє у військо браковані міни? Вони вирішили в розбірки погратися?
Друге - моральний злочин. Спроба перекласти на військових пройоби, ігноруючи власний неадекват, це є політика чистої води. Втягувати військових в політику - зло; а влада просто виштовхує їх в політичне поле бою. Це початок відбілювання влади перед виборами, коли б вони не сталися. Це прелюдія до моменту, коли в хрипатих відосах будуть народу цинічно розчісувати, шо "я огого був потужним; а військові - маємо, шо маємо". Тобто все хороше - це ми, увесь негатив - то оті, піксельні.
Третє - це використання владою службового становища: військові під час війни не можуть відповісти владі тою ж монетою.
А сказати військовим є що. Про ідіотичні ідеї генеровані ставкою, про топтання ніжками "я хочу наступ", про продаж суспільству повітря "два тижня"... Влада сама штовхає військових поговорити. Хтось впевнився, що масова зачистка генералів епохи Залужного не мала наслідків. Хтось тестує суспільство на реакцію кейсами Галушкіна і Лапіна "а шо ви зробите...". Хтось впевнений, що бумеранг не прилетить.
А чи готові вищі офіцери говорити про фатальні помилки політичного керівництва? Коли настане червона лінія, коли "це більше не питання погон чи кар'єри, це питання справедливості"?
Вихід із відкритим забралом розкриє багато неприйнятних речей у війську. І тим з вищих командирів, офіцерів і сержантів, хто піде в цей бій за чесність, доведеться визнати і власні помилки й прорахунки. Організаційні, бюрократичні, фахові, міжособистісні. Ніяких ілюзій, проблеми ЗСУ, це дзеркало проблем суспільства - там однакові люди. І там, і там є лизоблюдство, прогин під чин, некомпетентність, корупція, "кумівство", безсистемність. Але судово-дбрівськими наїздами ці біди не фіксяться. І якщо ми хочемо справедливого (!) з'ясування (!) причин проблем заради розуміння (!) ЯК ВИПРАВИТИ (!), а не призначення винних і крайніх... то треба зараз не суди, а відкритість, гнучкість, готовність чути та до нетипових рішень і дій.
А робити висновки про правильність/помилковість дій/рішень військових можуть лише ті, хто мають аналогічний знання: військові. Це має бути окремий суд, де усі сторони можуть говорити однаковими термінами, ситуаціями і досвідами (!). Зараз цього нема.
Почавши судові наїзди на військових, влада сіє навіть не вітер, а бурю. Аби ж то жнива торкнулися тільки сіячів. Власне, більше немає жодного причини, чому суспільство і військові не можуть спитати у верховного і його аватарів про ЇХ зальоти. В суді спитати. Тільки не Печерському. Це вже якийсь спец трибунал за рівнем відповідальності. Ціна питання - 20% розваленої країни і сотні тисяч смертей. Висока ціна.
Це і є вже відкрита Скринька Пандори.
Ясна річ, після війни.
показать весь комментарий
23.01.2025 03:13 Ответить
А чому тільки до Синегубова? Верховний Головнокомандувач В.О. Зеленський ОСОБИСТО інспектував стан фортифікації на харьківшині та був ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ. Може йому треба задати питання про це? Чи не на часі?
показать весь комментарий
23.01.2025 11:58 Ответить
Ну ви взагалі на ясне сонечко замахнулись! Лідор нації не може бути винен ні в чому!
показать весь комментарий
23.01.2025 12:01 Ответить
До Синьогубова жодних питань від зеленського, бо Синегубов крав на фортифікаціях з відома зеленського і все що треба вже відбашляв найвеличнішому матюкальнику та його єрмачнє.
показать весь комментарий
23.01.2025 12:11 Ответить
Хай спочатку розберуться хто повинен був будувати укріплення!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:24 Ответить
Я тобі скажу по секрету що винний не перший той хто будував а останній хто поставив підпис що все ОК і поклав гроші в кишеню.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:53 Ответить
винний не перший той хто будував колоди втридорога, а останній

во дайот !
показать весь комментарий
22.01.2025 23:15 Ответить
Галушкін прийняв ці позиції як завершені, поставив свій підпис, взяв на себе відповідальність - от і має відповідати!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:55 Ответить
Підпис Галушкіна в студію. Без підпису Галушкіна, що саме ЦІ рубежі оборони були ним прийняті це просто Подоляцька болтовня.
До речі. а Сінєвгубов який НІЧОГО НЕ ПОБУДУВАВ , а Гроші були витрачені так і залишиться недоторканим?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:03 Ответить
Ні, я за те, щоб Синєгубов сидів поряд з Галушкіним за гратами - бо вони несуть відповідальність удвох за це.
Приймав роботу не Синєгубов, а Галушкін - це факт. Про це Бутусов писав ще рік тому.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:06 Ответить
але "будував" синегубов, бо інакше Генерал ппросто тупо НЕ зміг би взяти на баланс оту купу зубів ?

чи не так ?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:17 Ответить
Будував не Синєгубов, а підрядники. Синєгубов мав заключити договори і наглядати за процесом будівництва, а Галушкін - приймати готові укріплення. Тобто вони обидва вчинили однаковий злочин.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:22 Ответить
Довольно болтовні, подоляцький. Підпис Галушкіна під неіснуючими укріпленнями в студію!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:17 Ответить
Та навіть якщо Галушкін підписав липовий акт-прийому передачі укріплень - то ще невідомо, чому підписав. Можливо, його попросили підписати в спосіб, під яким від підпису неможливо відмовитися.
Але там інше питання і проблема: Галушкін був призначений командуючим харківського напрямку ЗА МІСЯЦЬ до вторгнення на Липці та Вовчанськ. Іншими словами, укріплення мав приймати його попередник...
І в підсумку: якщо там нема натяків на хабар за прийом незбудованих укріплень, то заточення в СІЗО командуючого - це перевищення міри покарання, передбаченого кримінальним кодексом.
показать весь комментарий
23.01.2025 03:24 Ответить
Брати військові!
Завжди знімайте свої "укріплення", "спорядження" та все інше!
Ці КРИМІНАЛЬНІ ДОКАЗИ вам обов'язково ************ у майбутньому!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:27 Ответить
Пiдтримую!👍🤝
показать весь комментарий
23.01.2025 09:47 Ответить
Для генерала Галушкіна це теж буде наукою, якщо живий із СІЗО вийде. Захистять тебе не ті, хто віддає злочинні накази, а ті, хто відмовляється їх аиконувати, навіть коди транслюєш їх ти сам. Якщо тобі кажкть зробити щось незаконне, чи злочинне - згадай про присягу. Так ти убезпечиш себе в першу чергу від ганьби, в другу чергу - від презирства підлеглих. Коханівському - повага. Він залишився не лише вірним присязі, але й вірним принципам правди.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:28 Ответить
В нього наука це виконувати накази. Діду вже під 60, він вчений ще в часи совку, він цап відбувайло
показать весь комментарий
22.01.2025 23:38 Ответить
От власне. Хоча є люди, здатні вчитись і у 60-ть. Я таких знаю особисто.
показать весь комментарий
23.01.2025 00:04 Ответить
Від кадрового військового очікуєте? Це нонсенс
показать весь комментарий
23.01.2025 00:27 Ответить
+ 100 !
показать весь комментарий
23.01.2025 01:37 Ответить
Як вам сказати... Відсотків 98 - ні. Але відсоткм два - вірю, що таке можливо. Вважайте мене наївним. 😊
показать весь комментарий
23.01.2025 08:35 Ответить
Окрім того що насправді відсоток природній невеликий, ще додається негативна селекція. По суті наша армія залишається совєцькою, нажаль
показать весь комментарий
23.01.2025 09:05 Ответить
Тут важко не погодитись. Армійська жорстка управлінська структура не дає можливості реформувати її знизу. І нааіть якщо на нижньому тактичному рівні щось пробує змінюватись, то ментально совєцький генералітет ці ініціативи успішно гасить.
показать весь комментарий
23.01.2025 09:27 Ответить
А чому вона мовчала до цього часу? Може вже мародерів яких то посадили до в'язниці. Синегубова на приклад.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:30 Ответить
Тому що її б посадили за розкриття військової таємниці. Ще й спихнули б на її та її чоловіка співучасть з ворогом в захопленні харківщини, за те що фотографували так звані "укріплення", хоча це слово ніяк не відноситься до того що побачили на цьому відео.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:48 Ответить
Міністерство оборони Умерова відповідальне за побудову фортифікацій, але винуватим роблять виключно генерала.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:31 Ответить
А за встановлення "зубів дракона" взагалі відповідав призначений Зеленським очільник військово-цивільної адміністрації Харківщини Синєгубов, який роздавав інтерв'ю з цього приводу.
Це відео взагалі не доводить провину саме генерала.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:42 Ответить
це відео виправдовує Генерала Галушкіна

ЗЄльоні в свойому традиційному обсі...рі - рукожопи !

.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:48 Ответить
Принаймі, не він один і не в першу чергу винен в тому, що належних оборонних споруд на Харківщині не було.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:54 Ответить
Генерал Галушкін абсолютно !!! НЕ винен !!!

бо, як знають вже всі, ЗСУ відповідають лише за першу лінію оборони - себто свої окопи, а другу та третю лінію "будує", себто краде кирюха тимошенко через синегубових і іже із ними !

.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:59 Ответить
Генерал Галушкін приймав ці укріплення і поставив свій підпис, що укріплення в порядку! Він винен вже у цьому!
Тим більше, що постановка мінних полів - це вже чисто відповідальність Галушкіна - а жодних мнних полів не було!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:04 Ответить
які міни ?
ті, які ми знищуємо за конвенцією про заборону протипіхотних мін ?

ЗЄля через три роки війни НЕ вийшов з цієї конвенції !!!!

.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:23 Ответить
Суки рядовым в окопы Командира ОУН отправили.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:32 Ответить
Яким рядовим? Він командував батальйоном націоналістів.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:46 Ответить
Слава Герою другу Буревію !
Спочивай, друже !

на відео треш !!!!
звалені до купи "потужні зуби" і ямки-норушки піхоти.
але чи саме Генерал Галушкин винен в цьому?
нагадаю фортифікацією мала займатись військово-цивільна адміністрація
оце вже реальний треш - військові відсторонені від побудови фортифікацій
врешті решт через три роки в ЗСУ мають бути створені інженерні війська з інженерами-фортифікаторами, а не цивільними прорабами !!!!

здається мені це функція верховного головнокомандувача тАваріща Зєльонського !
показать весь комментарий
22.01.2025 22:36 Ответить
Галушкін ці укріплення не будував , але він їх приймав , він і інші командири . ! Підписував акт приймання укріплень яких не було .. Про це ще торік писав Бутусов .
показать весь комментарий
22.01.2025 22:42 Ответить
чи прийняв він ті укріплення?
якщо прийняв, то чому винене він, а НЕ синегубов ?
показать весь комментарий
22.01.2025 22:50 Ответить
Якщо прийняв - то він винен. Бо він не мав приймати недобудовані укріплення!
показать весь комментарий
22.01.2025 22:56 Ответить
Там ще мали бути мінні поля , яких насправді не було . Тоді ще виник цілий скандал через це . Бутусов писав і про це . А мінні поля це вже - "парафія" військових , 100% .
показать весь комментарий
22.01.2025 23:01 Ответить
Розумник, а міни ви із Зеленьським виділили? Є Акт прийому -передачі тих " мін"?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:08 Ответить
Ти довбойоб чи що ?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:15 Ответить
Ще раз, пряме запитання, міни, якими потрібно було проводити мінування, ти із Зеленьським передав, чи ні?
Якщо передав, акт в студію, якщо болтун від Подоляка, на вихід.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:22 Ответить
українські міни знищуються і зараз

ЗЄля не вийшов з Конвенції про їх заборону !!!

.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:25 Ответить
Так , передав .!!
Я особисто передав міни в руки Галушкіну , а Зєля їх вивантажував з автівки . ! Акт приймання випадково здуло вітром .
Все ? Від..бешся нарешті , придурка шмат ?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:32 Ответить
хлебни бояры, нервный ты наш !

сказати по справі НЕмає чого ?
чи НЕ так ?

.
.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:38 Ответить
Я все вже сказав . Я не винуватий що тебе вилупили на світ Божий довбодятлом і тому тобі не доходить .
показать весь комментарий
22.01.2025 23:41 Ответить
Ну так ти ж вже визнав, що " немінування", то мячня, що видумав Подляк для вас, своїх співробітників..
показать весь комментарий
22.01.2025 23:40 Ответить
Не розганяй віника по хліву. Ти особисто бачив підпіс Галушкіна під паперами на Прийом саме цих оборонних рубежів?
Чи вирішів встрячи у чергове Гє?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:06 Ответить
О мля .. Почалось в колгоспі утро )) бачив- не бачив .!
Читати треба про те що тут пишуть , засновник цього сайту наприклад ,, тоді не обов'язково щось і бачити !! Я коментую те про що читав на Цензорі , дійшло ??
Сидів десь у хліву , бухеторив , тепер виліз на світ Божий і починається - а ти бачив . !! Та й дурню зрозуміло що звісно ж - не бачив .
показать весь комментарий
22.01.2025 23:14 Ответить
Тоб то, на фермі вам просто в методички повписували якусь брех..ю, ніяких паперових документів у Подляка немає, а ви просто розкидуєте навоз по інтернету?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:28 Ответить
Ага .. ти вгадав ..
показать весь комментарий
22.01.2025 23:33 Ответить
Ну от бачиш, як добре визнавати правду..
показать весь комментарий
22.01.2025 23:37 Ответить
Яку брехню, соєве. Хто бук командуючим ОТУ Харків? Галушкін! Хто мав примати укріплення? Командуючий ОТУ Харків! Нащо ти постійно брешеш та прикриваюш того покидька, соєве?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:43 Ответить
Тебе заклинило?
Докази, що хтось конкретно імярек підписував Сінєгубову прийомку неіснуючих укріплень у вас із Подляком є?
Якщо немає, зганяйте до Зеленьського, пошарудіть у нього в шухлядах, може десь ховає?
А без доказів на папері-то ваші із Подляком вологі фантазіїї.
Краще на живу натуру фантазуйте..
показать весь комментарий
22.01.2025 23:51 Ответить
"Потужні менеджери" побудували "потужні укріплення". Тільки потрібно згадати хто вибрав цих "потужних"
показать весь комментарий
22.01.2025 23:05 Ответить
Ну то що хто тут захищав цих хенералів які просрали всю оборону харківщини
показать весь комментарий
22.01.2025 22:37 Ответить
НЕ генерали мали розставляти "зуби дракона", а зелений Синєгубов із ВЦА Харківщини.
показать весь комментарий
22.01.2025 22:43 Ответить
Але саме Галушкін робив військову прийомку укріпленнь! І саме він поставив свого підписа, що там все збудовано і все добре! Хіба за таке не має відповідати??
показать весь комментарий
22.01.2025 22:57 Ответить
Чому в ДБР немає претензій до очільника ВЦА Синєгубов, який і мав займатись "зубами дракона", які показані на даному відео?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:01 Ответить
Це інше питання - так, мають бути і до нього претензії. Але чому ви виправдовуєте Галушкіна, який прийняв недобудовані укріплення як добудовані і поставив свого підписа?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:03 Ответить
Це не інше питання. А те ж саме, хронічне для мерзотників Зермаків. ВСЕ валити на військових і відмазувати членів своєї мафії.

А пишу я таке:
"Принаймі, не він один і не в першу чергу винен в тому, що належних оборонних споруд на Харківщині не було."
показать весь комментарий
22.01.2025 23:13 Ответить
Я вже написав - сидіти мають обидва - і галушкін, і синєгубов, бо це їх обоюдна провина, злочин на двох.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:16 Ответить
То ЧОМУ Синєгубов не сидить у клітці поруч? Чому в клітку не садили Баканова, якого звільнили з формулюванням із звинуваченнями у скоєнні злочинів із тяжкими наслідками?
Чому і сьогодні на засіданнях Ради присутня "зелена" депутата Марченко, яка за гроші переправляла ухилянтів за кордон?
І таких чому сотні, якщо не тисячі.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:28 Ответить
А чому Поршенко вніз залог за Галушкіна? Бо всі можновладці - і нинішні, і попередні прикривають своїх замість сприяти справедливому покаранню!.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:41 Ответить
"А ваш Парашенка лудше?!!!"
😀
.
Напевно, Порошенко знає його краще за багатьох диванних суддів, які вперше почули прізвище Галушкіна вчора-позавчора.
Провина Галушкіна не доведена.
Так само, як і провина Марченка, Равловського, Червінського, яких Зермаки кидали за грати.
І за яких також вносив застави Порошенко і адекватні громадяни України.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:47 Ответить
* Павловського
показать весь комментарий
22.01.2025 23:53 Ответить
Коли провина буде доведена - його посадять за грати, а покищо - йому висунуто пыдозру.
А аргумент "напевно порошенко його знаэ краще" є аргументом тільки для соєвої ботні, для якої порошенко - святий і непогрішимий. Для всіх інших - думка Порошенко важить не більше ніж думка будь-якої іншої людини. Коханівський як на мене більший авторитет, ніж Порошенко.
показать весь комментарий
23.01.2025 14:40 Ответить
Зермаківські сраколизи так само з піною біля рота доводили, що Марченко, Павловський і Червінський заслужено були кинуті за грати.
показать весь комментарий
23.01.2025 15:07 Ответить
Не в курсі, що там хто доводив.
Але порівнювати Галушкіна з Марченком - означає плювати у Марченка. Бо Марченко допоміг встояти Миколаєву, а Галушкін намагайся знищити добровольців ОУН, прийняв неготові оборонні споруди, призначив одній погано укомплектованій бригаді ТРО нереальістично великий сектор оборони і результаті цього просрав наступ кацапів у Харківській області. Якби цього чи то зрадника, чи то корупціонера, чи то просто ідіота, чи все разом Галушкіна спішно не замінили на реального бойового генерала Драпатого - може кацапи б під Харковом стояли б.
показать весь комментарий
23.01.2025 20:52 Ответить
Він просто тупо б...ше. Це легенду Подоляк через ЛОМів вкидує.
показать весь комментарий
22.01.2025 23:11 Ответить
Не бреши, Подоляцький. Покажи підписи Галушкіна під неіснуючими оборонукріпленнями.
Підпис де?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:10 Ответить
Галушкін командуючий цим напрямком - тільки він міг приймати ці укріплення - більше нікому, чмо соєве!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:11 Ответить
Нє надо болтовні, підпис в студію, подоляцький!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:12 Ответить
ДЕ я тобі підпис візьму, ботяро соєва? Чи документи у мережу зливають? Галушкін був командуючим ОТУ Харків і саме він приймав оборонні укріплення - це його сфера відповідальності за його посадою! Харе вже зрадників виправдовувати!
показать весь комментарий
22.01.2025 23:19 Ответить
Так, а навіщо тоді, вам Подляк в методички вписує то, чому немає паперових доказів,?
Ви там що, зовсім забрехалися?
показать весь комментарий
22.01.2025 23:25 Ответить
Якщо ви не бачили підпису Галушкіна, то всі ваші твердження на цій сторінці є лайном, за виключенням єдиного коментаря в умовному способі з поміткою "Якщо". Ще ви, можливо, забули, що ці "споруди" приймав особисто Зеленський. Гадаєте, він має сидіти разом із Синєгубовим, чи разом із Галушкіним?
показать весь комментарий
23.01.2025 00:01 Ответить
Страница 1 из 2