Мужчина убегал от ТЦК и боролся с военным на крыше частного дома на Волыни: оба упали. ВИДЕО

В соцсети распространили видео, на котором военнослужащий ТЦК борется с мужчиной на крыше частного дома и падает оттуда вместе с ним. В ТЦК пояснили, что мужчина сам залез на крышу, а военные "хотели помочь ему спуститься".

Об этом пишет местное издание "Волынские новости" и комментирует Волынский ТЦК и СП, передает Цензор.НЕТ.

Внимание! Ненормативная лексика!

Детали конфликта 

В ТЦК говорят, что инцидент произошел в селе Струмовка под Луцком. Там военные ТЦК вместе с полицейскими обнаружили транспортное средство — его водитель, заметив военных, пытался избежать проверки и не реагировал на законные требования об остановке.

Тогда он вышел из машины, забежал на территорию частного дома и поднялся на крышу.

"Находясь там, он просил о помощи из-за боязни высоты, одновременно избегая контакта с военнослужащими. Для безопасного спуска ему была предоставлена лестница, которую он сам и забрал на крышу, однако долгое время не решался ею воспользоваться", — говорят в ТЦК.

  • Когда ему пытались "помочь спуститься", между ним и военнослужащим возникла потасовка, в результате чего они оба упали с крыши.

Мужчину доставили на ВВК

Впоследствии сам мужчина признался, что находится в розыске за нарушение правил воинского учета и таким образом хотел избежать общения с группой оповещения. Сейчас его доставили в ТЦК для прохождения военно-врачебной комиссии. Телесных повреждений в результате инцидента он не получил.

При этом в сети также публиковали видео, на которых военный, якобы во время этого самого инцидента, увидев, что свидетели снимают его на камеру, на русском языке требовал прекратить съемку и говорил им, что "примем всех". Также он просил своего напарника: "Бери ствол, сейчас будем е#ать по ногам".

В Волынском ТЦК прокомментировали видео с падением мужчины с крыши частного дома

Топ комментарии
+25
Одне питання, чому тцк проникло в приватне володіння? Це ж незаконно як і те що він робить.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:06 Ответить
+25
Дивує як поранені на фронті тцкашники бігають спринти за ухилянтами, лізуть під кулі, стрибають на капоти машин, борються з ними на дахах. Це ж яке здоров'я треба мати, аби пораненому таке виробляти.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:17 Ответить
+23
законів, яких там ніколи й не було, сьогодні взагалі поставлені на паузу!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Якого кутя ТЦКашнік ліз на приватну будову?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:21 Ответить
Хтос ь та не лох.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:02 Ответить
Просто буряти просочились в тил. Творять безпредел щоб підірвати країну зсередини.
Послухайте, на кацапській мові з рязанським акцентом спілкуються.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:49 Ответить
Цікаво, чому вас так само не цікавить незаконність відмови надати документи для перевірки і втеча?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:08 Ответить
З'явиться. В більшості оцей переляк перед тим, щоб піти у військо - надуманий та індукований зовні. Страшно - поки щось не сталося. А далі - людина адаптується і більшість бусифікованих нормально служать, якщо потрапляють в адекватне місце.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:11 Ответить
Це наслідок. Причина - відмова показати документи і втеча. І нічого незаконного в тому, що зупиняють злочинні дії втікача - нема. Якби зайшли без причини - так,було б порушення.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:13 Ответить
Очевидно порушив. Читайте закони. Їх незнання не звільняє від відповідальності. Під час воєнного стану - всі зобовєязані мати військово-облікові документи при собі і надавати їх для перевірки.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:15 Ответить
Те що ваш сусід злодій - говорить про те, що ви злодій теж? В ТЦК - так само як і скрізь є різні люди. А те, що ухилянти готові платити- звісно ж створює корупційні ризики. Не ухиляйтесь - не буде проблем.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:17 Ответить
Ну от тільки не розповідай мені про Волинь, я родом з Луцька - і там більш ніж достатньо російськомовних. В 70-ті завезли демятки тисяч етнічних росіян робітників на нові заводи.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:18 Ответить
Мабуть ти громадянин якоїсьіншої країни )) В Україні - під час воєнного стану - громадяни зобов'язані мати при собі та надавати для перевірки віськово облікові документи.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:20 Ответить
В армії, як і скрізь - є різні люди і різні місця. Щоб не потрапити в якусь жопу - варто самому знайти місце і піти через рекрутинг, а якщо дочекався поки зловлять - ну то вже як пощастить.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:21 Ответить
До тих хто воює і розмовляє російською в *** теж претензії?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:23 Ответить
Божечки, те що ти лінуєшся прочитати документи - не означає що все так, як тобі хотілося б ))

Конституція визначає, що " В умовах воєнного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод", та каже, що правовий статус регулюється окремим законом, який приймає ВР. ВР той закон прийняла - де вказано хто чим займається, а конкретні механізми має затвердити КМ своєю постановою. КМ теж прийняв постанову. І все це - абсолютно конституційні норми. Якщо ти заперечуєш, то подавай подання в Конституційний суд, а не джвенди в коментах.

В Законі про Воєнний стан і в Постанові КМ - чітко записано, що людину без облікових документів, або ту яка відмовляється від повістки - ЗОБОВ'ЯЗАНІ доставити в ТЦК.

Так що можеш мріяти й далі, але на вулицю краще не виходь
показать весь комментарий
23.04.2026 22:39 Ответить
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#top
показать весь комментарий
23.04.2026 22:45 Ответить
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2024-%D0%BF#top
показать весь комментарий
23.04.2026 22:46 Ответить
"Громадяни можуть брати участь у затриманні, якщо вони стали свідками злочину або якщо поліцейський звернувся до них за допомогою."
показать весь комментарий
23.04.2026 22:48 Ответить
Якщо ти звернешся до рекрутингу і знайдеш собі місце - зазвичай за такими частина присилає свій транспорт і зі своїм супроводом везе до себе, де сидить адміністративна частина - там оформлюють документи, зачисляють в частину, видають форму і т.д. і тільки після того відвозять на БЗВП, у нормальних частин - часто він теж свій. Тобто ти гарантовано повернешся туди куди зголосився - бо ти уже у них в штаті. Так що не бійся, звертайся.
показать весь комментарий
23.04.2026 22:52 Ответить
Ті придатні для нормального життя будинки - чиїсь. А ті, які СБС отримує як ППД - часто закинуті адміністративні будівлі чи казарми чи ще щось - і уявляєш, там потрібно робити ремонти!
показать весь комментарий
23.04.2026 22:55 Ответить
Друже - ти читати вмієш? Я тобі аписав ланцюжок - чому Конституція вимагає від ВР прийняти закон, а закон - вимагає КМУ прийняти постанову. І всі вони працюють в комплексі.
показать весь комментарий
23.04.2026 23:05 Ответить
Ні, це правда. Як і правдою є те - що ти сцикун і не підеш служити за жодних обставин, поки тебе не зловлять і не примусять. Але тоді - вже не стогни. Мав шанс - але профукав. )
показать весь комментарий
23.04.2026 23:08 Ответить
Ха-ха, потім дивуєтесь - чого у вас телефони забирають. Не сци, вже давно все відпрацьоване. Будеш робити, що скажуть і не рипнешся. Це в минулі роки до таких відносилися, як до нормальних людей, а вони *блували, тікали як зайці, підводили інших, гинули із за того достойні люди.
показать весь комментарий
24.04.2026 00:10 Ответить
Багато будеш знати - скоро постарієш )
показать весь комментарий
24.04.2026 00:11 Ответить
Цікаво, яким місцем ти читаєш?

Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" (стаття 22, частина 6): Встановлює, що під час мобілізації чоловіки віком від 18 до 60 років зобов'язані мати при собі військово-обліковий документ (ВОД) та пред'являти його за вимогою уповноважених осіб.
показать весь комментарий
24.04.2026 17:10 Ответить
Дурнику, після того як тебе заведуть на позицію - в тебе буде вибір, або здохнути, або виконувати те, що наказують і чекати поки виведуть.
показать весь комментарий
24.04.2026 17:15 Ответить
Фашизм звичайний, смарагдового відтінку.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:38 Ответить
після 2019 року такі відео повертають відчуття невідворотності справедливих наслідків за безголовість.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:43 Ответить
Оповіщення по Зеленському, три військових не лоха оповістили лоха, при цьому поволікши по землі допомогли дістатись до тцк для проходження влк. Мало того, кацапською мовою забороняли знімати своє оповіщення на чужому подвір'ї, погрожуючи законними діями. Майже все по феншую, в рамках закону... чи ні?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:25 Ответить
Вочевидь тому що вимога надати документи для перевiрки НЕЗАКОННА.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:18 Ответить
А ось це - вiдверта брехня та манiпуляцiя вiд конституцiйних напаузникiв.
Давай з самого верху:

1. Ст. 19 Конституцii. Лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2. Де ти бачив закон, що зобов'язуе носити, а тим паче пред'являти документи?

3. Яке покарання визначене кримiнальним чи адмiнiстративним кодексом за "непред'явлення документу"?

4. Як приклад - можеш взяти ЗУ "Про дорожнiй рух", ст. 16 (де водiй зобов'язаний мати при собi посвiдчення водiя), i КУПАП ст. 126, де прописанi чiткi санкцii за непред'явлення документу.

- - -

Тому краще не лiзь до законiв та зобов'язань, а давай краще свою звичну мантру про бурятiв, ухилянтiв, мамкiних вишеньок i т.д.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:57 Ответить
Тому що так бажае, вiн зробив вибiр.
Але ТЦК не слiдкуе за додержанням законiв, не мае права на силове затримання, i на вiдмiну вiд ухилянтiв, конституцiйно зобов'язаний дiяти в межах законодавства.

Яким нормативним документом (тобто законом) у ТЦК прописане "затримання" ?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:59 Ответить
Ну я шмаляв. Такi оленi як цi на даху, теж намагались потрапити до мене за ворота. Перший пострiл вгору, та попередження що далi будуть лiквiдованi. I уявляете, за цiлий рiк нiхто не приiхав, i нiкуди мене не викликав. Мабуть тому що камера спостереження засняла як "три людини намагаються потрапити до подвiр'я".

P.S. цi тридвараси у пiкселi - навiть пiксель носять не по уставу. Якi до бiса "вiйськовi", коли в них нема шевронiв ?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:02 Ответить
З твого боку - це мабуть якось замрiйливо, аж томно потягнулася мабуть =)

I так, щоб буряти нi до кого не проникли - не треба тримати власне населення у заручниках, а дати йому спокiйно виiхати.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:03 Ответить
Якщо б було так як ви хочете, у Конституцii була б тiльки одна стаття №1 - громадянин зобов'язаний.

Але це на рашцi так.

А в правовiй державi, наголошую - ЛИШЕ В РАМКАХ ПОВНОВАЖЕНЬ, та у спосiб визначений законодавством.

Закон про загальну мобiлiзацiю - жодним чином не надає повноваження ТЦК на затримання.
показать весь комментарий
23.04.2026 21:08 Ответить
Ну загине населення, а усі завезені Пєтрови, Іванови і Сідорови поселяться в наші хати - це теж було i не раз.

Навiщо ви тримаете населення у заручниках?
показать весь комментарий
23.04.2026 21:09 Ответить
Боронити - це як? Пiти записатись у ТЦК, а потiм здохнути десь в черговому тупому наступi iм. Сирського? Звичайно нi, не виникало.

А у вас не виникало бажання вiдпустити заручникiв з краiни?
показать весь комментарий
23.04.2026 21:16 Ответить
Друже, ти взагалi звiдки? Кабiнет Мiнiстрiв Украiни не являеться законодавчим органом, а постанова не являеться законом - см ст. 75 Конституцii. Закон - це закон. Вiн приймаеться колегiально голосуванням, згiдно чiткого регламенту.

Що може робити кабмiн - прописано у ст. 116, i права розробляти закони там не прописано. Це ВИКОНАВЧА ВЛАДА, вона виконує, а не закони пише.

Ну ... або зiзнайся, що ти хочеш так як на рашцi, просто на мовi та в шароварах
показать весь комментарий
23.04.2026 23:02 Ответить
Це вiдверта брехня.

Ну не сховати вже цього шила в дупi, як би ти не старався. Занадто багато стало вiдомих випадкiв, як тi ж самi ППОшники попадали на нуль.

Куди вiн повернеться? До пiдроздiлу ДПСУ якогось Касьянова, що розформували?

Досить вже сцяти людям в очi.
показать весь комментарий
23.04.2026 23:05 Ответить
ВР не приймала закон, де кожен громадянин зобов'язаний носити з собою та пред'являти документи, як i не приймала закон, якi санкцii за порушення цього закону.

Щоб тобi було зрозумiло як це працюе - водiйськi права тобi у приклад. Е закон, е чiткi вимоги, е чiткi санкцii за порушення вимог.

А що там нафантазував кабмiн - мене не дуже цiкавить, бо не зобов'язуе.
показать весь комментарий
23.04.2026 23:11 Ответить
А, ну примус закiнчиться тим самим чим вiн як правило i закiнчуеться - координатами располаг
показать весь комментарий
23.04.2026 23:14 Ответить
Не повернешся, це я тобi гарантую.
показать весь комментарий
23.04.2026 23:15 Ответить
Звичайно буду. Аж до виходу на бойове завдання
А потiм - як завжди, по вiдпрацьованному алгоритму.

Втiм ти ж надиванник, тобi про цi алгоритми нiчого не вiдоме, дiду)
показать весь комментарий
24.04.2026 00:59 Ответить
Фiгово до речi воюеш
показать весь комментарий
24.04.2026 16:21 Ответить
Так, я ж розумний
показать весь комментарий
24.04.2026 20:47 Ответить
Нажаль, маємо некомпетентну та ще неадекватну владу, тому маємо такі наслідки, колис при СССР , я служив в комендатурі, то такими методами ми діяли, але ми виловлювали дизертирів та тих хто ходив в самоволку. Але що хотіти від неадеквата президента, коли голосували, думали, що дурня оберуть, то стане легше жити!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:30 Ответить
А чому це повинно цікавити? Він щось порушив? Якщо так то нехай поліція ловить і притягує до відповідальності. При чому тут військові які вломились в приватне домоволодіння?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:12 Ответить
Да... Так так. От був у мене знайомий. Який ще з часів АТО в армії був. А потім його почали кидати по чужих бригадах в незнайомі колективи.

Ну, другий рік пішов як він числиться безвісти зниклим після виходу на завдання з таким вот колективом який знав кілька днів...

І це вже проф військовий на контракті не зміг себе захистити від бог зна чого. А тут якісь бусифіковані без досвіду і права голосу.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:17 Ответить
У вас явно проблеми зі сприйняттям.
Ще раз, якщо він щось порушив то його повинна ловити поліція і притягувати до відповідальності. У військових немає права ні людей ловити ні вламуватись у чуже домоволодіння.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:20 Ответить
Ахаха. Рекрутинг. А який закон закріплює за військовослужбовцем посаду і місце служби за його вибором? А то у нас згідно закону ідеш в СБС а опиняєшся в штурмовиках скелі бо так сказало керівництво.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:30 Ответить
варто відмітити, у )(уйла людей не ловлять в армію по дахам будинків.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:34 Ответить
Я вчора дивився посади СБС. Є на будь який смак. Навіть плиточника вони шукають. І от питання, в армії точно є посада плиточника? І тут я дуже сильно засумнівався в правдивості того кого шукають сбс...
показать весь комментарий
23.04.2026 18:00 Ответить
не варто натягувати сову на глобус. В "глибокому тилу" повно будинків придатних для нормального життя. І з кухнею, і спальнею і санвузлом в придачу.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:09 Ответить
нема що додати. Сам таке тут писав кілька разів. І всі мої коменти в цій статті спрямовані на те що хоча б закон мав би дотримуватись. Я вже мовчав навіть про справедливість... дотриматись хочаби того що є. А так. все вірно
показать весь комментарий
23.04.2026 21:04 Ответить
Хлопець з ТЦК молодець, рішучий... Красавчик!
показать весь комментарий
23.04.2026 19:34 Ответить
прекратите этот позор, отрежьте ухилянтам ВСЁ в этой стране - никаких государственных услуг! ни банковских и телефонных карт, никаких водительских прав, никаких кредитов, никаких садиков и школ для их детей, никаких больниц и поликлиник! никакой работы и учёбы в этой стране! никаких паспортов и тем более, заграничных паспортов! пусть они станут "гражданами" четвёртого сорта! что бы на них и их детей показывали пальцем - "его папа ухилянт"!
показать весь комментарий
23.04.2026 18:53 Ответить
А звідки Васько знає стільки про чеченців і якихось "інших чорних" з рфії?
Така обізнаність з їх методами викликає підозру 🔎.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:15 Ответить
Ти злякався погроз на чіста рускам?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:19 Ответить
Артем, дивуватися ще більше будеш, якщо тікаючи від тцкашників, ти залізеш на самий верх високовольтної опори, а вони почнуть підніматися до тебе.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:22 Ответить
Звертайся до Юрія Бутусова, або до Роберта Бровді. Якщо дійсно маєш бажання захищати Україну.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:57 Ответить
Бєс.у.а., на..я мені уявляти дії воєнних в москві, якщо я жив поряд із цим місцем розстрілу цивільних?, і постійно користувався цією дорогою.
https://www.youtube.com/watch?v=_87yd00R8tI&t=8s Трасса Киев - Харьков - Довжанский. Расстрелянные гражданские автомобили.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:05 Ответить
Vee Alx,
Наприклад, жіночки, які тривалий час проводять у приспособлених законспірованних підвалах у глибокому тилу, управляючи безпілотниками, які наносять удари по об*єктам в Татарстані, Башкирії і т.д. мають право користуватися не відром, а цивілізованими санузлами?
показать весь комментарий
23.04.2026 18:25 Ответить
Чоловік тікав не від тцк а від смерті.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:11 Ответить
Навряд чи цей пафос стосується особисто вас.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:18 Ответить
Сумно те що "заради Батьківщини" в наш час знівельовано.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:20 Ответить
Це давно банально. Давайте щось інакше.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:05 Ответить
Одне питання, чому тцк проникло в приватне володіння? Це ж незаконно як і те що він робить.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:06 Ответить
Я думаю після такого у чоловіка точно з'явиться дух мотивованості , і він потужно піде в перших рядах зачищати посадки під ворожими дронами (ніт) , а то прийдуть буряти і будуть силоміць хапати чоловіків в бус і везти на війну, ви цього хочете?!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:08 Ответить
А те що він незаконно проник на приватну територію то тебе не цікавить?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:11 Ответить
Після бандитів в однострої в Одесі яка взагалі може бути законність перевірки документів взагалі? Закони? Ні не чув, а що це таке?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:14 Ответить
Чудова мотивація, прямо стовідсоткова, він після такого побіжить , попроситься в окоп, отака новина гарна їжа для кацапських новин.
показать весь комментарий
23.04.2026 17:22 Ответить
Це просто сепари в якості бурятів пролізли в тил, але нарід ще не доганяє ( ті хто за них топлять)
показать весь комментарий
23.04.2026 18:18 Ответить
Не розказуй казок.Кацапську в Луцьку рідко де почуєш.Навіть від переселенців. Тільки пенси-ракетчики що в наливайці біля стадіону кучкуються хіба що пошепки кацапською розмовляють
показать весь комментарий
23.04.2026 17:36 Ответить
місцеві таких точно сприймають за ворогів, схоже, що влада старається
показать весь комментарий
23.04.2026 18:07 Ответить
схоже, що тут інших уже нема
показать весь комментарий
23.04.2026 18:08 Ответить
російськомовні, що давно живуть у Луцьку, переходять на українську, хоча б намагаються, бо знають, як місцеві негативно ставляться до тих, хто на роботі чи службі бздить російською. То ж це не місцевий російськомовний, а щойнозавезений казачок, який зовсім не знає української і місцевих людей
показать весь комментарий
23.04.2026 18:14 Ответить
їдь відразу в Лондон, там багато вмотиврваних патріотів засіло, які ніяк не можуть до тцк дійти. Ще є у Відні, Ніцці, в Монако , Швейцарії і т.д. Дуже вмотивовані, але ніяк чогось дорогу до тцк знайти не можуть, проте воювати хочуть до переможного
показать весь комментарий
23.04.2026 20:08 Ответить
З мого боку нечемно, але буду ржати, коли буряти поставлять тебе раком і будуть проникати...
А ти їм в цей час проспіваєш пісню про незаконне проникнення.
показать весь комментарий
23.04.2026 18:00 Ответить
Ага, населення виїде, а усі завезені Пєтрови, Іванови і Сідорови поселяться в наші хати.
Це вже в Україні було. І не раз...
показать весь комментарий
23.04.2026 18:12 Ответить
Москалику, у тебе прокол: "навiщо ви тримаете.."
Тобто, чужинець звертається до українців. Ви і ми. Та і "є" мало б бути українським.
показать весь комментарий
24.04.2026 04:55 Ответить
Наприклад, зникне позивач у справі про державну зраду
показать весь комментарий
23.04.2026 19:56 Ответить
Мабуть, він подумав, що це за ним прийшли окупанти московські, мобілізувати його, щоб воював проти своєї Родини і України?!?!?
Можливо, він як і зеленський, не ЗНАВ???
показать весь комментарий
23.04.2026 17:08 Ответить
Ну це вже здогадки, ідеально було б запис із бодікамер побачити, щоб не було ніяких спекуляцій та домислів...
показать весь комментарий
23.04.2026 17:30 Ответить
Давайте чесно і без пафосу, бо від нього вже реально нудить. Ми зараз конкретно вперлися лобом у стіну і зайшли у глухий кут, про який всі знають, розуміють і шепочуться на кухнях, але про який мовчить телевізор, де з одного боку - виснажений фронт, якому критично потрібні люди, а з іншого - суспільство, яке просто вигорає від тотальної несправедливості і гніву . Я дивлюся на те, що відбувається з мобілізацією, і мені стає страшно. Не від ворога - з ним усе ясно, І не від самої війни, а від того, як ми почали ставитися один до одного, перетворивши мобілізацію на якесь дике полювання, де замість розумного менеджменту ми бачимо ці ганебні ,,бусифікації'', що лише плодять страх і опір. Страшно від того, як ми самі себе заженемо в пріп'ять, якщо не зупинимо цей маразм із ,,бусифікацією''. І проблема ж зовсім не в тому, що люди раптом перестали любити свою землю чи забули 2022-й рік, просто неможливо тримати стрій і мати мотивацію, коли ти щодня прокидаєшся від новин про чергові ,,золоті унітази'', мільярди, вкрадені на закупівлях одягу чи продуктів для ЗСУ, та чергові схеми на будівництві фортифікацій, І відправлених ,,двушок на москву''.Цей розрив між реальністю окопу і реальністю чиновника, який купує чергову нерухомість, просто вбиває довіру, бо не можна вимагати від людини йти на смерть, поки система навколо неї продовжує безсоромно жирувати на крові. Не можна вимагати від людини брати у руки зброю і під обстрілами мерзнути у окопі по коліна у крижаній воді в той самий час коли найлепший кореш зеленського Жека лисий безсоромно постить своі відео з курорту на пляжах Туречинни під пальмами, і жалкується що дощик заважає йому сьогодні засмагати......Найголовніше, чого зараз вимагає народ - це елементарна справедливість, якої немає, бо захист країни має бути спільною і загальною справою, а не тягарем тільки для ,,небагатих''. Ми нарешті маємо побачити, що всі правила, умови, обов'язки і права стали абсолютно однаковими для кожного без винятків, і закон має працювати однаково як для простого хлопця з глухого села, якого забирають прямо з вулиці, так і для ,,недоторканних'' мажорів чи клоунів з 95-го кварталу, які чомусь вважають, що їхня робота важливіша за життя інших. Тільки тоді, коли люди відчують, що ми реально в одному човні, що немає касти ,,обраних'', яким можна все, і касти ,,смертних'', яким випала доля воювати за всіх, тільки тоді зникне цей глухий спротив. Бо зараз суспільна напруга росте, і примус і ігнорування проблеми, вдавання що все окей - це однозначний шлях до великої біди. Ми опинилися на межі. Не можна далі вдавати, що нічого не відбувається, бо якщо не замінити ,,бусифікацію'' на чесний договір і рівність перед законом, то ми програємо цю війну не на фронті, а всередині країни- внутрішня напруга просто розірве країну зсередини, адже перемога тримається на довірі, а довіра вмирає там, де закінчується справедливість. Треба обирати: або ми будуємо армію вільних людей, або стаємо схожими на того, з ким воюємо. Але вільні люди перемагають лише тоді, коли бачать справедливість. Чи не так? Розумію що це крик душі у пустоту. Бо без зміни влади нічого не зміниться, А вона сама йти і ,,змінюватись'' не хоче... Але й промовчати не можу....
показать весь комментарий
23.04.2026 18:57 Ответить
Борючись з наслідками, а не з причиною, ти ніколи не вирішиш саму проблему і ніколи не переможеш у цій боротьбі....
показать весь комментарий
23.04.2026 19:00 Ответить
Здається, то був звичайний роботяга, який працював на тому панському маєтку - видно ж, що там тривають будівельні роботи....
показать весь комментарий
23.04.2026 19:02 Ответить
Слухай, непорозуміння природи,, я бачу, що з першого разу до тебе знову не дійшло? І ти знову вилізло зі своєї нори, чучело? Я ж тобі вже казав: я не купував квитки на твій дебільний цирк комічного абсурду. Але ж ти як той глухонімий папуга: слів не розумієш, але повторюєш одну й ту саму дурню. Я за океаном хоча б тому, щоб не дихати одним повітрям з такими обмеженими екземплярами, як ти. Твоє "чому ти там" - це типове виття істоти, яка не здатна осягнути нічого складнішого за інструкцію до лопати. Ти реально настільки передбачуваний і тупий, що з тобою навіть гидко сперечатися -це все одно що пояснювати вищу математику табуретці. Сиди там тихо і не гавкай у бік людей, чий рівень дискусії тобі не світить навіть у наступному житті. Твій максимум - це бути фоновим шумом, тож повертайся в режим "вимкнено" і не виставляй тут знову свою дурість на показ, вона й так зашкалює. Не псуй повітря своїм примітивізмом -я не подаю по четвергам жертвам лоботомії....
показать весь комментарий
23.04.2026 23:53 Ответить
Сцикло з підворотні Комік Прикольний , о, ти ще не все лайно в Британії злизало, що знову пащу відкриваєш? Ще раз повторюю для розумово відсталих: Чому ти чмошне і дебілкуавате втекло, а тепер дрищиш від страху за тридев'ять земель, і намагаєшся ще геройськи гавкати на тих, до кого тобі ніколи не дорости. Ти жалюгідне нагадуєш того старого пуделя який вміє сміливо гавкати тільки через вікно або через зачинений паркан, бо в реальному житті воно ніхто....Згинь у свою канаву, нещастя природи, і не смерди тут. Твій рівень - чистити унітази, а не питання ставити. Чемодан, вокзал, і нахер.....
показать весь комментарий
25.04.2026 00:59 Ответить
Ну, звісно ж, cциклива ти чмоняра, а прапорець Британії ти так приліпив, щоб красивіше було? Ти жалюгідне таке дебільне . Ще раз кажу: на#уй пішло в підворотню комік кончений .... Твій нік тобі повністью пасує....
показать весь комментарий
25.04.2026 01:44 Ответить
Дикий Банустан. Ну чем же нормальным такое закончится в принципе не может.
показать весь комментарий
23.04.2026 19:57 Ответить
"Пишеш рапорт?"-відео з передку не для слабонервних.
До чого привів творожніков?
показать весь комментарий
23.04.2026 17:32 Ответить
Тобі видно, ще не допомогли. Але все ще по переду!
показать весь комментарий
23.04.2026 17:16 Ответить
Ну так хай поліція, відкриває справу і передає в суд. Який закон, дозволяє вісковослужбовцям ТЦК, бігати по дахам приватних володінь? Покажіть мені і я звами погоджусь
показать весь комментарий
23.04.2026 17:18 Ответить
то скільки кв. км. землі України ти вже відвоював?
показать весь комментарий
24.04.2026 14:42 Ответить
Страница 2 из 3