11910 відвідувачів онлайн

Співвідношення втрат українських і російських військових становить приблизно 1 до 8 , – Зеленський

Росіяни втрачають до 35 тисяч військових щомісяця

Армія Росії зазнає рекордних втрат на фронті, які сягають 30–35 тисяч осіб щомісяця.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це про це йдеться у інтерв’ю президента України Володимира Зеленського для Le Monde.

Яке співвідношення втрат

За словами глави держави, нині співвідношення втрат українських і російських військових становить приблизно 1 до 8 на користь України.

Рекордні втрати РФ

Зеленський зазначив, що на початку повномасштабної війни це співвідношення було значно меншим – приблизно 1 до 3.

Втім, уже у другій половині 2025 року та на початку 2026 року ситуація суттєво змінилася.

"Росія втратила шістьох солдатів на кожного втраченого Україною, а в деяких районах – вісім. Вони зараз втрачають просто страшну кількість людей – 30–35 тисяч на місяць", – заявив президент.

Наративи про наступ РФ

Глава держави також наголосив, що відсутність просування російських військ на фронті фактично означає їхню поразку.

Водночас, за його словами, Росії часто вдається нав’язувати інший інформаційний наратив на міжнародному рівні.

"І, на жаль, Москві дуже добре вдається – дуже часто, на жаль – продати цей дискурс Сполученим Штатам", – зазначив Зеленський.

Чи буде нова мобілізація

Президент також прокоментував можливість проведення масштабної мобілізації в Росії.

За його словами, наразі Кремль уникає таких кроків і робить ставку на контрактну армію.

"Чи вирішать вони йти на велику мобілізацію? Я не можу сказати. Поки що вони боялися таких кроків і йшли тільки на контрактування людей за великі гроші", – пояснив він.

Топ коментарі
+40
зустрічне питання,у нас мобілізують-бусифікують +_-30тис на місяць,демобілізації нема,-сзч,-поранені,...

так куди ж діваються наші люди??
показати весь коментар
26.03.2026 12:48 Відповісти
+25
може це така стратегія....геноциду наприклад,бо якщо судити по бусифікації,всі задіяні в процесі впевнені що забусярені не поверуться щоб подякувати....
показати весь коментар
26.03.2026 12:55 Відповісти
+23
Те ж саме що і з тієї сторони, гонять у м'ясні штурми в суцільну кілзону 🤦🤦замість того щоб навчати на операторів дронів всіх! У нас совка мабуть не те що менше а навіть більше у рішеннях.
показати весь коментар
26.03.2026 12:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
зустрічне питання,у нас мобілізують-бусифікують +_-30тис на місяць,демобілізації нема,-сзч,-поранені,...

так куди ж діваються наші люди??
показати весь коментар
26.03.2026 12:48 Відповісти
Те ж саме що і з тієї сторони, гонять у м'ясні штурми в суцільну кілзону 🤦🤦замість того щоб навчати на операторів дронів всіх! У нас совка мабуть не те що менше а навіть більше у рішеннях.
показати весь коментар
26.03.2026 12:52 Відповісти
може це така стратегія....геноциду наприклад,бо якщо судити по бусифікації,всі задіяні в процесі впевнені що забусярені не поверуться щоб подякувати....
показати весь коментар
26.03.2026 12:55 Відповісти
Ну значить вони такі тупі, якщо так думають..типо відправили і все вважай його нема, ну буде їм неприємність тоді.
показати весь коментар
26.03.2026 13:17 Відповісти
розбігаються чи самі частини назад немотивованих відправляють - доходять 10 тисяч десь до реальної служби у бойових частинах
показати весь коментар
26.03.2026 23:07 Відповісти
До цього співвідношення є велике питання!

Бо коли проходить обмін тілами загиблих, то мацковити віддають 1000 загиблих воїнів ЗСУ та НГУ, а взамін отримують лише кілька десятків любителів слухати Кабздона!

Щось тут не те з цією пропорцією втрат!
показати весь коментар
26.03.2026 15:27 Відповісти
Я думаю співвідношення з кацапами у нас десь 1 до 3 чи, 1 до 4 інакше навіщо така тотальна бусифікація з планом 30000 в місяць мінімум?! Ну половина сзч 15000 , куди останні 15000 діваються?
показати весь коментар
26.03.2026 15:31 Відповісти
Цапи наступають, тому більшість тіл на непідконтрольних Україні і ТЦК територіях.
показати весь коментар
26.03.2026 19:33 Відповісти
Просто у тебе проблеми з когнітивними функціями мозку, тому у тебе і виникають такі сумніви
показати весь коментар
26.03.2026 20:14 Відповісти
Не хами, рюзьгі!
показати весь коментар
26.03.2026 22:10 Відповісти
Нема нiякого питання, кацап наступає вже два роки, усi загiбли залишаються у нього в тилу.
показати весь коментар
26.03.2026 23:53 Відповісти
Так а хто ж у них наступає? При такому співвідношенні втрат кацапи вже давно повинні були закінчитись. А в них, навіть, бусифікації нема і відкриті кордони. Чи в них населення мільярд?
показати весь коментар
27.03.2026 00:21 Відповісти
Тю, так дикi тваринки на дохлих кацапах, у глухому полi, жирок нагулюють.
показати весь коментар
27.03.2026 07:47 Відповісти
Зворотнє питання - тебе мобілізували, бусифікувати, чи ти діваний слухатель
показати весь коментар
26.03.2026 12:58 Відповісти
форму6 покажеш-відповім....
показати весь коментар
26.03.2026 13:01 Відповісти
а сзч тобі не дембель?
показати весь коментар
26.03.2026 13:25 Відповісти
куди діваються люди ?

Алеї Героїв на Лісовому та Берківцях у Києві вже закрити -
немає де ховати Воїнів

на Меморіалі Майдану немає де поставити фотографію

.
показати весь коментар
26.03.2026 14:22 Відповісти
Вова ********* бреше, як завжди. Він думає, що він все ще на сцені "95 кварталу".
показати весь коментар
26.03.2026 15:24 Відповісти
Кончений дебіл і оманський зрадик. Так і хочеться сказати не п...ди.
показати весь коментар
26.03.2026 17:35 Відповісти
Читай Юру Бутусова - тупо розбiгаються на усiх рiвнях, вiд будинку тцк до окопа пiд Покровськом.
показати весь коментар
26.03.2026 23:47 Відповісти
Тобі забули докласти де які резерви накопичені і для чого.
показати весь коментар
27.03.2026 00:30 Відповісти
Бл** а трегубов каже що вони ще й готовлять великі наступи! Хто бреше? З яких тоді інкубаторів їх беруть якщо навіть при таких втратах ще й наступають?!
показати весь коментар
26.03.2026 12:51 Відповісти
в барбершопах та геймерських клубах набирають....
показати весь коментар
26.03.2026 12:57 Відповісти
Швидше за все ніяких великих втрат у рф немає. Тому що мобілізації немає і не передбачається.
Воюють спокійно охочими i не напружуються.
показати весь коментар
26.03.2026 12:57 Відповісти
Поїдь від Покровськ і полазь по посадкам - кацапів, як гі*на у свинарнику !
показати весь коментар
26.03.2026 13:15 Відповісти
полазь по тєлєгах або попитай самих солдат. там справді у русні величезні втрати.
показати весь коментар
26.03.2026 13:57 Відповісти
Запрошую тебе, до себе в підрозділ, проведу тобі екскурсію посадками, які завалений підарськими жмурами
показати весь коментар
26.03.2026 20:15 Відповісти
А чому тодi усi кацапськi "военкоры", вiд Ходаковського i Кучеренка до Клiмова та Коца в голос воють "нада астанавить эту бойню, наши патери колосальные!"?
показати весь коментар
26.03.2026 23:59 Відповісти
Ракети не роблені, Мацква не бомблена.. а воно сидить, інтерв'ю роздає, зайнятись йому немає чим.
показати весь коментар
26.03.2026 12:53 Відповісти
ну чому ж,він транслює що занятий до мокрих яєць у штанях,а ви не ціните....
показати весь коментар
26.03.2026 12:58 Відповісти
Але ж багато повертаються назад із сзч
показати весь коментар
26.03.2026 13:12 Відповісти
Наприклад з 100000 сзч повернулося пару тисяч це небагато, і я думаю вони вже другий раз сзч , бо після сзч тебе відразу на нуль ведуть
показати весь коментар
26.03.2026 13:19 Відповісти
Ні, військові частини вже обнесли колючим дротом і втекти нереально.
показати весь коментар
26.03.2026 15:33 Відповісти
Прямо всі всі всі?
показати весь коментар
26.03.2026 15:42 Відповісти
Ні, лише з бусифікованими.
показати весь коментар
26.03.2026 15:45 Відповісти
Всього СЗЧ - 200 000, або 4 тис з 30 тис бусифікованих. Не треба поширювати рос іпсо!
показати весь коментар
26.03.2026 16:37 Відповісти
От браві тцк побусифікували громадян, половина сзч, а потім жаліються в фб чого це кляті ухилянти не завершуєть збір донатів?!
показати весь коментар
26.03.2026 13:02 Відповісти
Це ти переплутав, співвідношення нормальних людей в партії слуга народу...
показати весь коментар
26.03.2026 13:05 Відповісти
навіть якщо 1 до 8, то це в середньому виходить 4000 в місяць і 50 000 в рік!
показати весь коментар
26.03.2026 13:10 Відповісти
А в нього за 4 роки повномасштабки 55 тисяч втрат. За його словами.
показати весь коментар
26.03.2026 13:13 Відповісти
реальні втрати України мінімум 200 тис.
загиблих Воїнів.

дані є у відкритому доступі - некрологи на сайтах громад та райадміністрацій

.
показати весь коментар
26.03.2026 14:26 Відповісти
А де решта з 2 млн мобілізованих?
показати весь коментар
26.03.2026 15:34 Відповісти
По даним WP чи AP (не пам'ятаю) тільки під Бахмутом Україна втратила від 20 до 30 тис. загиблими
показати весь коментар
26.03.2026 21:17 Відповісти
Нещодавно він порахував, що росіяни втратять в боях за неокупованих Донбас 800 тисяч солдатів. Якщо співвідношення 1 до 8 реальне, то наші втрати складуть 100 тисяч загиблими. "Люди важливіші ніж території" - ага,вірю-я повірив.
показати весь коментар
26.03.2026 13:15 Відповісти
К великому сожалению, есть немой свидетель, который объективно опровергает рассчеты этой омерзительной сущности - кладбища.....
показати весь коментар
26.03.2026 13:19 Відповісти
Оце зелене брехло казало в 23 році, що у нас втрат на той час було 85000 , а в 2026 каже що загальні втрати з 22 року 55000 🤷 забрехалося по самі вуха
показати весь коментар
26.03.2026 13:22 Відповісти
В обороні норма 1:5-8. Все в порядку.
показати весь коментар
26.03.2026 13:30 Відповісти
Це було раніше, а зараз КАБи і дрони поміняли давню пропорцію яка була 1 до 3.
показати весь коментар
26.03.2026 14:29 Відповісти
А хто в обороні? Постійні контрнаступи в обидві сторони по всьому фронту.
показати весь коментар
26.03.2026 14:31 Відповісти
може в тебе і в порядку... критично важливий?
показати весь коментар
26.03.2026 19:19 Відповісти
Глава держави також наголосив, що відсутність просування російських військ на фронті фактично означає їхню поразку. щодня рашист окуповує українські селища а в "зелзрадника" немає просуваняя
показати весь коментар
26.03.2026 13:37 Відповісти
Близько 1:1. Про це казав і Трамп, і наші депутати ляпали язиком необережно. І статистика бусифікації говорить. А Зеленський - масовий вбивця, хто винен в загибелі усіх де втрат можна було уникнути, заважало лише шкурне питання самого Зеленського.
показати весь коментар
26.03.2026 16:00 Відповісти
Ну і заявочки Костенка що 30тис то мало, їм би 60тис на місяць.
показати весь коментар
26.03.2026 16:12 Відповісти
Дрони коштують грошей, а бусифіковні - безкоштовні. Навіщо берегти безкоштовний ресурс?
показати весь коментар
26.03.2026 16:39 Відповісти
Тільки ці мясники трохи попутали, в Україні м'яса набагато менше ніж в рашці, яким місцем вони думають якщо отак будуть вільно витрачати "ресурс" , кого потім хапати?! у безглуздих штурмах посадок?🤷🤦 " В них мабуть тільки одна звивина і та від картуза"
показати весь коментар
26.03.2026 16:46 Відповісти
Мобілізували лише 2 млн з 20 млн, так що безкоштовний ресурс ще є.
показати весь коментар
26.03.2026 23:39 Відповісти
1 к 1 стало на Курщині. Коли замість рейду по тилам наросії або тактики хіт ен ран війська там тримали, знаючи що ворог сконцентрує все: гради, гармати, КАБи, ракети, дрони тощо тощо.
Злочинний піЗЕдець ....
Це розвіддані американців. До того свинособаки дійсно набагато більше втрачали
показати весь коментар
26.03.2026 19:26 Відповісти
Окультизм влади ***** та жертвоприношення богу війни від рашистської пітьми у час весняного рівнодення:

@ (мовою оригіналу допису):

"В Новосибирской области что-то пошло не так. Официально - плановая санитарная операция. Но чем дольше смотришь на детали, тем меньше это похоже на ветеринарию. И тем больше - на кое-что другое.

Тысячи коров сгорели заживо. Не усыпленными. Не обезболенными. Парализованными - но живыми, с сохраненной чувствительностью - и брошенными в огонь. Многочисленные очевидцы подтвердили то, о чем писали СМИ: при массовом убое чиновники применяли курареподобные препараты в заниженных дозах. Такая доза не убивает - она обездвиживает. Животное не может двигаться, не может кричать, но чувствует всё. Абсолютно всё.

Ветеринарная логика здесь не работает. Если цель - уничтожить потенциально зараженное поголовье, проще, дешевле и гуманнее просто увеличить дозу. Летальная инъекция стоит копейки. Вопрос не в экономии. Вопрос в том, зачем нужно именно живое существо в огне.

Теперь обратите внимание на то, чего в этой истории нет.

Нет сообщений о массовом уничтожении кошек и собак - традиционных переносчиков инфекций, которых при любой серьезной эпидемиологической угрозе выбивают первыми. Нет превентивных мер в соседних регионах, которые логично вытекали бы из реальной санитарной операции. Есть только крупный рогатый скот - жертвенные животные по всем архаическим классификациям - уничтоженный именно в дни весеннего равноденствия.

Совпадение? Возможно. Но совпадений здесь слишком много.

Российское государство давно перестало быть светским в том смысле, в каком это слово понимает европейская политическая традиция. То, что выросло под сенью кремлевских куполов за последние двадцать лет, - это причудливый синкретизм: православная обрядность поверх языческого субстрата, замешанная на имперском мессианизме и приправленная чем-то, что культурологи деликатно называют «народной религиозностью». Митраизм, солярные культы, архаические ритуалы плодородия - всё это никуда не делось, просто ушло вглубь, в подкожный слой коллективного бессознательного.

И вот это бессознательное, судя по всему, проснулось.

Жертв - сотни тысяч. Победы нет. Путин нервничает. И в этой нервозности - в поисках мистической поддержки для проигрывающего предприятия - вполне логично обратиться к самому старому инструменту, который знает человечество: принести жертву. Большую. Живую. В огне.

Но здесь история делает поворот, который важнее даже ритуального измерения.

Колонна силовиков на грузовиках приехала в деревню и сожгла живой скот. По устному приказу. Без документов, без ветеринарных протоколов, без какой-либо процедуры, защищающей население от произвола. И никто не отказался.

Это не исключение. Это демонстрация нормы.

Любой силовик - это потенциальный участник зондеркоманды карателей. Не потому что он плохой человек, а потому что система, в которой он существует, не предполагает отказа от приказа. Пайка, оружие, погоны и портрет на стене начальственного кабинета - вот полный комплект, превращающий обычного человека в исполнителя чего угодно. Своих, чужих - неважно. Деревня в сибирской глуши или хутор в Харьковской области - механика одна.

Тем, кто строил планы «схорониться подальше от войны» - в тайге, в горах, на отшибе, - Новосибирская область дала исчерпывающий ответ. Расстояние не защищает. Государство с колонной вооруженных людей доберется до любой деревни. И сделает с ней всё, что посчитает нужным - или что прикажут.

Россия горит. Не в метафорическом смысле - буквально: горят коровники в Новосибирске, горят деревни на границе, горят склады, горят люди на фронте. И над всем этим - ощущение нарастающей архаики, откатывания куда-то за черту цивилизации, в пространство, где боги требуют крови, а государство их слушается.

Весеннее равноденствие прошло. Жертва принесена.

Только вот боги, судя по всему, не берут взятки. Украина стоит, а желающих умирать за Путина на фронт можно достать только как скот перед закланием - в состоянии паралича."
показати весь коментар
26.03.2026 17:12 Відповісти
Скільки тисяч поклали на курщині та у Кринках ?
показати весь коментар
26.03.2026 19:21 Відповісти
Потужно заспокоїв потужний
показати весь коментар
26.03.2026 19:34 Відповісти
Так і є. Тому в нас вільний кордон, а рашці закритий + бусифікація. Хоча, стривайте...
показати весь коментар
26.03.2026 20:03 Відповісти
эта гыдота п издабольная еще себе на одну статью наговорило
показати весь коментар
26.03.2026 20:07 Відповісти
Я був три роки на війні, списався по другой групі після третього поранення. На мою думку співвідношення 1 до 1. Якщо було би 1 к 3 або 1 к 4, то там також була би жопа с мобілізаціей як в нас. Усе дуже печально, всі живуть єдиним марафоном.
А 1 к 8 це настільки потужна брехня...
показати весь коментар
26.03.2026 20:10 Відповісти
У нас не враховують що велика частина втрат з тієї сторони може бути із наших бувших громадян із окупованих частин, на скільки памятаю була інформація що їх вигрібали усіх під ряд і кидали на мясо не жаліючи і кацапи навіть не враховують їх за свої втрати. Тому якщо вважати що Крим і Донбас це Україна, то ще не зрозуміло в кого втрати більші. І не треба вважати їх всих зрадниками, вони як і більшість наших громадян до 24.02.22 просто не цікавилися політикою. Я спостерігаю як сьогодні вчораші любителі тупеньких кварталівських шуток стали великими патріотами і експертами з політики.
показати весь коментар
27.03.2026 02:59 Відповісти
Питання чому публікують висер цієї просроченої гниди? Хай гундосить за парєбрікам
показати весь коментар
27.03.2026 04:38 Відповісти
"Армія Росії зазнає рекордних втрат на фронті, які сягають 30-35 тисяч осіб щомісяця"

Вже кілька місяців, як щоденні втрати кацапів 700 - до 1000. Мало в які дні більше. Де воно тут нарахувало "рекордні" 35 000 щомісяця, хз. Тим більше, що минулі роки втрати кацапів стабільно були 1200 - 1800 щодня. І це вважалось звичайною буденністю. А тут до 1000 раптом стали рекордними. Чи нас знов десь дурять і насправді ніяких 1200 - 1800 тоді не було?
показати весь коментар
27.03.2026 07:32 Відповісти
Чотирижди уклонiст не мае морального права патякати про наболiвше для нас, а для нього пусте...
показати весь коментар
27.03.2026 07:53 Відповісти