14952 відвідувача онлайн

В Україні налічується понад 1,16 млн одиниць зброї у населення, - Вигівський

У Нацполіції оцінили масштаби незаконного обігу зброї

Голова Нацполіції Іван Вигівський заявив, що в українців перебуває понад 1,16 млн одиниць зброї, при цьому злочини з "воєнною" зброєю не фіксуються.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це в  інтерв'ю РБК-Україна заявив голова Національної поліції Іван Вигівський.

Він додав, що точно визначити кількість незареєстрованої зброї або так званих "трофеїв" на руках у населення наразі неможливо.

"З початку повномасштабного вторгнення у 2022-2026 роках правоохоронці вилучили майже 20 тисяч одиниць зброї, зокрема близько 6,4 тисячі автоматів, 4,5 тисячі нарізної зброї, 3,4 тисячі переробленої та 2,4 тисячі іншої вогнепальної зброї".

Також вилучено тисячі одиниць важкого озброєння та боєприпасів. Було вилучено 2,8 тисячі гранатометів, 63 тисячі гранат, 5,7 млн набоїв, 6,4 тисячі кілограмів вибухових речовин і 5,8 тисячі кілограмів пороху".

"Ну тобто, як ви бачите, доволі багато", - зазначив Вигівський.

Вплив війни на безпеку

Голова Нацполіції розповів, що значна частина нелегальної зброї потрапляє у цивільний обіг із прифронтових територій.

"Зброю, трофеї забирають з прифронтових регіонів, везуть, в основному, військові, і ми вилучаємо цю зброю щодня", - сказав він.

Вигівський наголосив, що повномасштабна війна суттєво вплинула на криміногенну ситуацію в країні та загострила питання безпеки громадян.

Правоохоронці продовжують протидіяти незаконному обігу зброї. Зокрема, проводять оперативні закупки для перекриття каналів збуту, забезпечують контроль на блокпостах та регулярно вилучають зброю і вибухівку у взаємодії з військовими.

Станом на 1 квітня 2026 року в Україні зареєстровано 812 тисяч власників зброї та спеціальних засобів, у яких на руках перебуває 1 166 001 одиниця вогнепальної зброї.

Топ коментарі
+7
"Население" - это ты. А мы - граждане.
показати весь коментар
23.04.2026 11:26 Відповісти
+3
Огляд від ШІ

Так, у Молдові законодавство дозволяє громадянам володіти та носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети та револьвери) для самозахисту, але це не є «вільним» носінням у розумінні повної відсутності контролю. Це регульований процес, що вимагає отримання дозволу.
Facebook +1

Основні умови носіння короткоствольної зброї в Молдові:
Право на придбання та носіння: Громадяни Молдови, які досягли 21 року, мають право на придбання та приховане носіння до двох одиниць короткоствольної зброї.Реєстрація: Зброя повинна бути офіційно зареєстрована.Вимоги до власника: Необхідно пройти навчання з поводження зі зброєю, отримати медичну довідку (психіатр/нарколог) та не мати судимостей.Приховане носіння: Дозволено саме приховане носіння зброї для самозахисту.
показати весь коментар
23.04.2026 11:56 Відповісти
+3
Преступник и так найдет оружие, что легальное, что нелегальное. А граждане при такой полиции должны иметь право на самозащиту. Да будут неадекватные использования. Они в всем мире есть были и будут. Но где оружие есть на руках у населения, меньше грабежей домов, ограблений на улицах, терроризма, и неадекватного поведения всяких азиатских мигрантов.
показати весь коментар
23.04.2026 12:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ось цих власників і мобілізуйте в першу чергу... шах імат ТЦК
показати весь коментар
23.04.2026 11:24 Відповісти
Саме її треба узаконити? Щоб кожен хто має незаконну зброю міг законно гуляти з нею як і Діма Васильченков?

Наступного тижня почнуться консультації щодо закону про легалізацію зброї, - глава МВС Клименко

Джерело: https://censor.net/ua/n3611560
показати весь коментар
23.04.2026 11:26 Відповісти
Огляд від ШІ

Так, у Молдові законодавство дозволяє громадянам володіти та носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети та револьвери) для самозахисту, але це не є «вільним» носінням у розумінні повної відсутності контролю. Це регульований процес, що вимагає отримання дозволу.
Facebook +1

Основні умови носіння короткоствольної зброї в Молдові:
Право на придбання та носіння: Громадяни Молдови, які досягли 21 року, мають право на придбання та приховане носіння до двох одиниць короткоствольної зброї.Реєстрація: Зброя повинна бути офіційно зареєстрована.Вимоги до власника: Необхідно пройти навчання з поводження зі зброєю, отримати медичну довідку (психіатр/нарколог) та не мати судимостей.Приховане носіння: Дозволено саме приховане носіння зброї для самозахисту.
показати весь коментар
23.04.2026 11:56 Відповісти
Преступник и так найдет оружие, что легальное, что нелегальное. А граждане при такой полиции должны иметь право на самозащиту. Да будут неадекватные использования. Они в всем мире есть были и будут. Но где оружие есть на руках у населения, меньше грабежей домов, ограблений на улицах, терроризма, и неадекватного поведения всяких азиатских мигрантов.
показати весь коментар
23.04.2026 12:05 Відповісти
"Население" - это ты. А мы - граждане.
показати весь коментар
23.04.2026 11:26 Відповісти
Мало - кожному по шмайсеру на руки чи по гверу - бо пістолетом - коли в усіх на руках зброя - сильно не навоюєш
показати весь коментар
23.04.2026 11:27 Відповісти
Який нахєр шмайсер?Кіна передивився?Ти з чого у житті стріляв?Легальну зброю маєш?
показати весь коментар
23.04.2026 12:58 Відповісти
Сарказм - не в"їхав?
показати весь коментар
23.04.2026 13:45 Відповісти
після "дня рожденья ілліча" настав "день вигівського" ))
показати весь коментар
23.04.2026 11:28 Відповісти
Ой, а де ж вона взялась??
показати весь коментар
23.04.2026 11:34 Відповісти
Тут пишуть про легальну, зареєстровану зброю. Незаконної вилучено не так вже й багато.
"в Україні зареєстровано 812 тисяч власників зброї та спеціальних засобів, у яких на руках перебуває 1 166 001 одиниця вогнепальної зброї"
показати весь коментар
23.04.2026 11:39 Відповісти
Ще до повномасштабки казав - не розумію дорослого адекватного чоловіка, що не має легальної вогнепальної зброї.
Не мати зброї - це виглядає настільки ж абсурдно, як, наприклад, не мати мобільного телефону.
Бюджетна турецька помпа зараз коштує від 10 000 грн. І той, чи не самий бюджетний Hatsan Aimguard - одночасно самий класний, довговічний та безвідмовний.
В чому проблема?
Як можна не мати зброю?
Не розумію.
показати весь коментар
23.04.2026 11:34 Відповісти
Менталітет другий - на вихідні солдати Ізраїля йдуть по домах зі зброєю і я сумніваюсь якшо військовий запрошує до себе на чарку горілки - викладає на стіл гранати
показати весь коментар
23.04.2026 11:46 Відповісти
Ви все життя прожили в оточенні бандитів, і зброя вам була потрібна для самозахисту?
Чи може навпаки, захищатися оточуючим доводилося від вас, ви ще з 90-х тримали в страху все своє місто?
Жарти жартами, але я теж вважаю, що людина має право володіти всіма засобами для того, щоб мати можливість захистити себе, свою сім'ю або навіть просто оточуючих. Тільки для початку слід кардинально переглянути всі положення закону про самозахист.
показати весь коментар
23.04.2026 11:46 Відповісти
там навіть не закон, а судова практика.
Але мати дома в сейфі вогнепальну зброю треба. Як без неї?
В самі перші дні, коли ще АК не видали, ми з домашніми дробоганами і воювали.
показати весь коментар
23.04.2026 12:11 Відповісти
Там де поліція ,інші правоохоронні органи виконують свої обовязки,як правило, у адекватних громадян мрій про власну зброю не виникає.
показати весь коментар
23.04.2026 11:37 Відповісти
Хіба що для колекції, як предмет мистецтва.
показати весь коментар
23.04.2026 11:47 Відповісти
Виникає.США, Ізраїль,Фінляндія, Швейцарія і т.д.
показати весь коментар
23.04.2026 13:02 Відповісти
Ви перечислили країни з дуже різним законодавством щодо володіння зброєю.У США все дійсно дуже традиційно-ліберально.За що вони й платять великою кількістю злочинів,там ризик попасти на лінію вогню невміняємого стрільця навряд чи комусь подобається.
У Ізраїлі -все зрозуміло,кількість терористів на квадратний метр досить велика,там майже усі чоловіки й жінки служать у війську,отже мають відповідну підготовку.
У Фінляндії це здебільшого мисливські традиції, "гени ".Але водночас мають одні з найсуворіших правил щодо володіння і особливо зберігання(відповідні сертифіковані сейфи,роздільність зберігання набоїв і зброї)
Швейцарія-так взагалі в основному зброя у армійських резервістів.Також правила володіння і зберігання дуже серйозні.
А легковажні ураїнці хочуть стати "ковбоями" з правами,але без обовязків.
показати весь коментар
23.04.2026 13:59 Відповісти
Мова йде не про "трофейну" зброю та не зброю,яка опинилася в руках бандитів та охоронних структур. Мова йде про КОРОТКОСТВОЛЬНУ нарізну зброю для цивільного населення, яку можно законно придбати,зареєструвати та мати для самооборони та захисту житла. А воно тут розповідає про викрадену та "трофейну" зброю....Коли його доньку,або жінку пограбують,або згвалтують під стволом - тоді,звісно, інша справа....
показати весь коментар
23.04.2026 11:53 Відповісти
Більшість цих людей мисливці, в когось по п'ять і більше різних стволів, і ніяких проблем. Люди мали можливість і використовували її за призначенням, у нашій країні у кожній з областей багато мисливських господарств. Чого всі показились з цим самозахистом?
показати весь коментар
23.04.2026 11:55 Відповісти
Огляд від ШІ

Так, у Молдові законодавство дозволяє громадянам володіти та носити короткоствольну вогнепальну зброю (пістолети та револьвери) для самозахисту, але це не є «вільним» носінням у розумінні повної відсутності контролю. Це регульований процес, що вимагає отримання дозволу.
Facebook +1

Основні умови носіння короткоствольної зброї в Молдові:
Право на придбання та носіння: Громадяни Молдови, які досягли 21 року, мають право на придбання та приховане носіння до двох одиниць короткоствольної зброї.Реєстрація: Зброя повинна бути офіційно зареєстрована.Вимоги до власника: Необхідно пройти навчання з поводження зі зброєю, отримати медичну довідку (психіатр/нарколог) та не мати судимостей.Приховане носіння: Дозволено саме приховане носіння зброї для самозахисту.
показати весь коментар
23.04.2026 11:58 Відповісти
От і добре, нам теж такий закон потрібен. Я про те що легальної зброї в країні й зараз достатньо, і коли всі виконують свої обов'язки, то нема ніяких проблем, і з короткостволами їх не буде. А коли в когось їде кукуха, то тут вже нічого не допоможе, головне споряддя вбивства в кожній країні це кухонний ніж, так що, заборонимо ножі й виделки?
показати весь коментар
23.04.2026 12:05 Відповісти
Якщо держава легалізує наркотики, рекламує продаж і споживання алкоголю, то адекватним людям краще мати зброю для самозахисту. Неадекватні уже давно її мають без всяких дозволів.
показати весь коментар
23.04.2026 11:58 Відповісти
Питання зброї завжди дуже чутливе, бо зброя дає перевагу однієї людини над іншою. Знову ж повертаємось до статті про рівноправність, тобто не може людина зі зброєю мати якісь привілеї, тут рішення майже просте, право на зброю повинен мати кожен громаднин України, окрім наркоманів, алкашів та психів, хоча наркомани і алкаші теж психічно хворі та мають симптоматику, яку досвідчений лікар вияве одразу. Все що треба розгалуджену систему психоаналізу і все. Ну а контроль кримінала це чисто поліцейська робота, яка зара взагалі не ведеться, тільки по дрібним злочинцям. Складне завдання, але його треба пройти і нинішня система контролю зброї абсолютно ні куди не годиться, вона не контролює зброю, вона заробляє на реєстрації.
показати весь коментар
23.04.2026 12:07 Відповісти
Повинно бути 10 млн .
показати весь коментар
23.04.2026 12:19 Відповісти
В Україні налічується понад 1,16 млн одиниць зброї у населення, - Вигівський
Джерело: https://censor.net/ua/n3611985

зелений мєнт дегенерат має на увазі армію україни?
так, там ще літаки, вертоліти, гармати, танки, міномети, і купа купа різного.
показати весь коментар
23.04.2026 12:25 Відповісти
Станом на 1 квітня 2026 року в Україні зареєстровано 812 тисяч власників зброї та спеціальних засобів, у яких на руках перебуває 1 166 001 одиниця вогнепальної зброї

Хто ці щасливчики? Ну окрім бандюків та депутан?
показати весь коментар
23.04.2026 12:27 Відповісти
Мисливці, ви про них не чули?
показати весь коментар
23.04.2026 13:03 Відповісти
За дужки виносимо. Це ще при совку так було.
показати весь коментар
23.04.2026 13:26 Відповісти
Маячня.Хто тобі заважає взять дозвіл і купить?У мене є автомат 12-го калібру,у друга 3 ствола,з них 2 нарізних.Звичайний селюк.Хто скиглить про зброю, палець об палець не вдарив щоб її придбать.
показати весь коментар
23.04.2026 13:10 Відповісти
Дозвіл до кінця війни? А потім здати? Ні, дякую.

https://legalaid.wiki/index.php/%D0%A3%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C_%D1%86%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1_%D1%83_%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8

Про мисливців можеш мені не розповідати.
показати весь коментар
23.04.2026 13:28 Відповісти
А ти що хочеш?ПКМ, Browning M2?Нахєра?В тилу достатньо мать звичайний гладкоствол.Хто має бажання і можливість,беруть 308,338.А нє,то welcome в ЗСУ.
показати весь коментар
23.04.2026 14:17 Відповісти
Короткоствол. Наприклад, Glock 17 або 19. Компактний, легкий. Нафіга мені оці всі дрини гладкоствольні???
показати весь коментар
23.04.2026 14:24 Відповісти
Тобто в армію нє?Для чого тобі зброя як ти навіть дупля не відбиваєш про що я запитав?Дайте мені глок,я буду блатувать з ним в тилу.Як на мене,хто не воював,на коротку зброю права не має.Хто відсидівся під спідницею,нехай і далі сидить.Сцикунам зброя не потрібна.
показати весь коментар
23.04.2026 14:43 Відповісти
Не хами. Якщо далі будеш так спілкуватися, підеш в ігнор.

Хвилиночку - тобто щоб мати зброю, людина має піти до ЗСУ??? А потім? У тебе ж її знов заберуть. І ще раз - мені не потрібні оці всі дриняки. Мені потрібен короткоствол. Все.

До речі, чим ми гірші за Молдову? Там без усілякої війни та умов служби у збройних силах можна придбати пістолет.
показати весь коментар
23.04.2026 14:54 Відповісти
Я стріляв з різної стрілецької.З ТТ і Макаров в тому числі.Метрів на 25 рідко влучиш в ростову мішень.Годиться для понтів, розборок і п'яного бикування.Справжня зброя,для бою і мисливства-довга.Я не знаю яка ситуація в Молдові,а в нас всім кому попало зброю прихованого носіння дозволять не можна.Купа вати,диверсантів,шпигунів і т.д.В них на лобі не написано.Будуть не тільки палить машини,а вчинять теракти,як Голосіївський маньяк.
показати весь коментар
23.04.2026 17:36 Відповісти
Як кількість вилучених автоматів може бути більшою за кількість вилученої нарізної зброї?
Що вони там курять?
показати весь коментар
23.04.2026 12:55 Відповісти
МАЛО !!! Люди треба більше !
показати весь коментар
23.04.2026 14:00 Відповісти