9433 відвідувача онлайн
6 770 74

Набув чинності закон, який прирівнює цифрові паспорти до звичайних

Набув чинності закон, який прирівнює цифрові паспорти до звичайних

23 серпня набув чинності закон №1368-ІХ "Про внесення змін до закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на "Гордон".

Документ підписав президент Володимир Зеленський 15 квітня. Він прирівнює цифрові паспорти в застосунку "Дія" до фізичних.

Закон дозволяє використовувати цифрові документи для підтвердження особи на запит поліції, а також під час подорожей залізницею або літаком у межах України, під час медичного обслуговування, банківських операцій, отримання різноманітних послуг та придбання товарів.

Нагадаємо, 30 березня закон, який прирівнює цифрові паспорти до звичайних, ухвалила Верховна Рада. Віцепрем'єр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявляв, що Україна стала першою державою, де цифрові паспорти стали повноцінним аналогом звичайних документів.

Цифрові паспорти (закордонний біометричний і міністерство внутрішніх справ у вигляді ID-картки) доступні в застосунку "Дія" з квітня 2020 року.

Водночас Федоров заявляв, що в "Дії" не показуватимуть паперові паспорти – лише ID-картки або біометричні закордонні паспорти.

Топ коментарі
+11
И какое это имеет отношение к ПАСПОТРАМ вообще? Ты в курсе, что такое паспорт?
показати весь коментар
23.08.2021 19:56 Відповісти
+10
Кожного місяця шахраями в Україні продаються нові і найновіші бази даних. Електронний паспорт в корумпованій країні це прямий шлях до грабунку та репресій громадян. Навіть надзвичайно розвинуті країни собі такої дурості не дозволяють бо сьогодні не існує гарантованого захисту особистих даних від злочинних посягань.
показати весь коментар
23.08.2021 20:35 Відповісти
+5
1. Открываете счет в банке на ксерокопию по доверенности (сам делал.)
2. Верифицируетесь в Дие через банк.
3. Получаете действительный цифровой паспорт.
4. Берете кредит с помошью цифрового паспорта.

Фишка в том что счет открыть по ксерокопии чужого паспорта.
Думаете не сработает? Ага, Людмила Ж. теж так думала.

https://minfin.com.ua/ua/2021/07/02/67282762/
показати весь коментар
23.08.2021 20:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Покажете его там, где надо срочно ну например своего человека всунуть в вагон...а поезд уже должен отходить
показати весь коментар
23.08.2021 19:05 Відповісти
И в чем проблема?
показати весь коментар
23.08.2021 19:22 Відповісти
Ни в чем тебя просто пошлют на 3 буквы и поезд уйдет с пассажиром который расчитался с проводником напрямую...а ты будешь с тихой грустью писать заявление в линейный райотдел, управление железной дороги, звать журналистов (на усмотрениее)...и ждать следующего поезда на которм будут свободные места купив билет заново...
показати весь коментар
23.08.2021 19:53 Відповісти
И какое это имеет отношение к ПАСПОТРАМ вообще? Ты в курсе, что такое паспорт?
показати весь коментар
23.08.2021 19:56 Відповісти
Тоже самое с водительским и консульством Украины. Неси оригинала, в нас сканера QR немеє
показати весь коментар
24.08.2021 01:38 Відповісти
и без печати СПД в госструктурах , у нотариуса, в обленерго и тп никто с тобой общаться не будет, герои ликвидировали печати, теперь принялись за ликвидацию паспортов
показати весь коментар
24.08.2021 07:16 Відповісти
Печати уже давно отменили.
Но чиновники у нас исполняют только те законы, которые им выгодны.
Отмена всяких печатей, подписей и справок воспринимают как прямую угрозу своему существованию. Поэтому всё это просто саботируется.
показати весь коментар
24.08.2021 10:59 Відповісти
Для необразованных, там сканеры не обязательны - достаточно будет сгенерировать код (в виде штрих кода) в дии (пальчиком нажать на паспорт) и по этому коду гос.учреждение (например) может у себя получить копии паспорта и т.д. Код действителен пару минут. Ко-ко-ко, зрада.
показати весь коментар
25.08.2021 10:30 Відповісти
нет на водительском штрих кода, это раз. во вторых мне эта инфа зачем, мне предъявлять надо, а не сканить. А пока от меня требуют оригиналы, апликуха эта бесполезна
показати весь коментар
25.08.2021 14:31 Відповісти
Да, согласен с водительскими, но ведь тема/закон о паспорте (обычном и загранке), остальное же в процессе...
показати весь коментар
25.08.2021 15:03 Відповісти
а узаконте регистрацию места жительства на лбу. а то лист а4 не совсем удобно носить в бумажнике.
показати весь коментар
23.08.2021 19:51 Відповісти
Та в любом тату-салоне тебе это узаконят за несколько минут! Заходи!
показати весь коментар
23.08.2021 19:57 Відповісти
я иронизирую что все делают чарез жопппу а ты меня под...бываешь. не хорошо...
показати весь коментар
23.08.2021 20:23 Відповісти
назови мне реформу, которая с самого начала работала на все 100%
показати весь коментар
25.08.2021 10:32 Відповісти
ни одной
показати весь коментар
26.08.2021 09:36 Відповісти
Ничего не попутал? Это же ты тут ноешь
показати весь коментар
26.08.2021 09:47 Відповісти
ты явно СН.
показати весь коментар
26.08.2021 10:48 Відповісти
шутіть ізволітє....
показати весь коментар
23.08.2021 21:14 Відповісти
Самый правильный коммент. Чуваки в игрушки играются, заместо реальных дел( кроме распила бабла на вэлыком крадивныцтве), а потом на этой дряни пиаряцца.
показати весь коментар
24.08.2021 04:10 Відповісти
Так в чем проблема? Что не так?
показати весь коментар
24.08.2021 12:47 Відповісти
Лбы могут быть узкими, не у всех поместицца.
показати весь коментар
24.08.2021 12:50 Відповісти
Не ссы! Три шестерки поместятся! Можешь идти
показати весь коментар
24.08.2021 12:52 Відповісти
Думав цим я здихався тих шморгалок на кшталт ІПН, а ні. Тягай з собов довідку про реєстрацію. Яку я, до речі, так не зміг отримати, бо в сервісі сервак загнувся, а в мене часу було обмаль. Треба знову записуватись в чергу і іти кланятись, бо моєї адреси в реєстрі немає.
При чому, в банку є рідер ID картки, але вимагали цей папірець.
показати весь коментар
23.08.2021 19:52 Відповісти
Кожного місяця шахраями в Україні продаються нові і найновіші бази даних. Електронний паспорт в корумпованій країні це прямий шлях до грабунку та репресій громадян. Навіть надзвичайно розвинуті країни собі такої дурості не дозволяють бо сьогодні не існує гарантованого захисту особистих даних від злочинних посягань.
показати весь коментар
23.08.2021 20:35 Відповісти
Респект Тут так щодня ідіоти погрожують сплатити неіснуючий борг . Хоча контакту ніхто не давав , а лінії київстару і різної хрєнотєні кацапського розливу вільно зливаю ідіотам і зеконнікам якісь дані. Гидота і паспорт жидівський в придачу.
показати весь коментар
23.08.2021 21:23 Відповісти
Ви не розумієте логіки електронного паспорту. Срати на зліплені кимось бази даних. Анонімності і секретності в цифрову епоху не існує. Головне щоб держава була на 100% впевнена що людина яка отримує від неї послугу це саме той ким він себе називає і як показав приват24 це працює.
показати весь коментар
24.08.2021 08:02 Відповісти
Та ну? А чому ж тоді ми постійно читаємо повідомлення про "безслідно зниклі" з рахунків гроші клієнтів Приват-24? Всі банківські рахунки я закрив ще в 2008 році. І за весь цей час жодного разу про це не пошкодував бо ніяких послуг від держави я не отримую. Хіба що плачу кешем ПДВ на всі товари та послуги. Знаю людей у яких зникли грубі гроші з карткових рахунків особисто. Тепер вони знімають всі гроші які приходять на картку протягом дня і повністю відмовились від онлайн оплат будь яких рахунків. Мета впровадження електронного паспорту це привязка його до електронного банкінгу для оподаткування всіх операцій і збагачення банкірів на % за операції та обслуговування рахунку. Ніякої іншої мети крім спрощення для держави визискування коштів "з нічого" дана "реформа" не переслідує.
показати весь коментар
24.08.2021 15:28 Відповісти
Вау яке кулсторі. Якби у ваших словах була правда, то ніхто б не користувався пластиковими карточками і не відкривав рахунки, а так це просто маніпуляція.
Реформа електронного паспорта призначена для того щоб нарешті наповнити демографічний реєстр справжніми даними, а це реальні числа по перепису населення що секунди. По складу населення, його якості, дані по професії та місцю роботи кожного, дані по мобілізаційному резерву та ще багато чого іншого. І не треба витрачати гроші розпилюючи бюджет на лоховський обхід будинків та імітацію перепису через опитування, завищуючи в такий спосіб реальні числа. Це реальний спосіб знайти всяких злочинців, які мають по декілька паперових паспорті. (Вони ще ******* замолювати свої гріхи в РПЦ) Це реальний спосіб виявити всі мертві душі коли є паспорт, але люди якій він належить не існує. Держава точно буде знати хто її населяє і скільки їх, та зможе легко планувати і створювати додану вартість, не кажучи вже що взаємодіяти держави із громадянами через електронні сповіщення все сильно прискорить та облегшить.
І навіть якщо допустити що ваша теорія про банкінг правдива - так це ж супер. Це страшна економія для держави на паперових грошах та монетах. Якщо замість витрат на них люди будуть платити смішний відсоток від транзакції банкам, то ці гроші в кінці отримає держава, бо правила для банків встановлює Національний Банк. Тобто замість витрати бюджету одні прибутки.
"бо ніяких послуг від держави я не отримую" - ви дихаєте повітрям держави. Ви п'єте воду і їсте їжу держави. Ви ходите по землі і дорогам держави. Держава дає вам захист. Без держави перша мимо проходяча банда вас пограбує, вже не кажучи за те що без держави земля на якій ви будете знаходитись із імовірністю в 99% буде належати якісь банді що буде брати з вас за кришу.

Треба розуміти що будь-яка влада-держава це банда-мафія:
- застосування насильства в процесі захисту зон впливу одна з рис, загальних для держави і банди; Тобто обидві структури захищають свої території і інтереси від інших.

- щоб домогтися порядку, держава створює закони і збирає податки з громадян; І знову насильство в зонах впливу-основа становлення системи законності та оподаткування; Тобто обидві структури беруть податки за захист-кришу тих хто знаходиться на їх території, а в разі якщо хтось не захоче платити змушують їх силою-законами.

Наслідком цієї концепції є те що країна, із суспільством з анархічними політичними поглядами, яка як тільки знищить свою банду буде практично зразу окупована чужою сусідньою. Яка перетворить цих чужих їм анархістів в скот та буде стригти його і забивати на м'ясо і інші ресурси. Якось так.

Ось вам пояснення чому відбулись події із Кримом та Донбасом. Текст вище це перекладений текст із розважального твору для дітей. (Твору комедії про банду) Тобто щоб ви зрозуміли в деяких країнах таким простим істинам вчать дітей. В Україні текст вище з високою імовірністю навіть дорослим буде не зрозумілий через наявність великої кількості слів із невідомим значенням. Тобто в Україні совком настільки деградоване населення що жесть.

Так ось продовжуючи написане вище - Виходом із цієї патової ситуації де тебе в обох випадках експлуатує банда є стати частиною банди, а це так звана концепція національної держави, або більш пізній варіант концепція держави корпорації. Тобто без власної держави нікуди бо підеш на метан або м'ясо.
показати весь коментар
24.08.2021 20:54 Відповісти
Не переконали. Сьогодні держава знищила банківську таємницю і наділила себе правом блокувати будь який особистий рахунок громадянина. Оподаткування у нас найвище в Європі і разом з ПДВ та прихованими податками складає приблизно 80% заробленого. До речі ми також ми маємо найвищу вартість утримання державного апарату в світі. За совка "будівники комунізму" отримували на руки 7 копійок з заробленого карбованця. Сьогодні 20 копійок. Як бачите недалеко ми відійшли від СРСР але пожбурили на смітник безкоштовну освіту, медицину, транспорт і всі соціальні гарантії. За оці "20 копійок з гривні" я маю лікуватися, вчити дітей, харчуватися, одягатися, відпочивати, забезпечувати себе житлом і відкладати на старість. Ось і маємо що після такого оподаткування дожити до наступної зарплати (середньої) не вистачає. Єдиний порятунок від узаконеного пограбування це внутрішня еміграція. де я і перебуваю. Ви пишете що коли держава забирає 80% то це добре. Для кого? Для мене добре віддавати 20% ПДВ а на решту отримувати родину і самому дбати за свій добробут а не стояти з протягнутим до держави, яка мене і пограбувала, загрібайлом. Наприклад, за 12 років внутрішньої еміграції я збудував квартиру і будинок які здаю в оренду. Це і є мій пенсійний фонд і моя зарплата. Теща має 44 роки викладацького стажу і отримує пенсію якої ледве вистачає на сплату комуналки а ось на їжу та ліки вже нічого не лишається. Мій батько працював і платив всі податки 51 рік. Помер в 67, через 2 роки на пенсії. Але він 51 рік платив в пенсійний фонд!!! Всі ці кошти привласнила держава... Мої діти після моєї смерті успадкують мій пенсійний фонд. Що до безпеки, Ви ж памятаєте!, якби ми не скинулись на армію то вже б мали ***** в Києві. А якщо хтось спробує влізти до мене в дім то я таких просто розстріляю а трупи тихенько вивезу на смітник.
показати весь коментар
24.08.2021 21:59 Відповісти
"віддавати 20% ПДВ" - пдв ви віддаєте не державі. Раз ви такого не знаєте то у вас гігантські пробіли в знаннях того як працює держава. ПДВ ви віддаєте експортерам. Це один із найшкідливіших та найтупіших податків так як перетворює населення в рабів експортера і бюджет нічого не отримує.

"За совка "будівники комунізму" отримували на руки 7 копійок з заробленого карбованця. Сьогодні 20 копійок." - знову ж таки астрономічна діра у ваших знаннях. За совка отримували фантік за який не можна було купити товари глобального ринку, а за спробу була конфіскація майна. З цим фантіком ви могли тільки стояти в черзі за всім. (Ви можете згадати квартири тільки ось їх будували німці та раби системи гулаг, а ще вони - різні комуналки були власністю ворогів народу. І навіть так вони вам не належали і ви могли їх тільки обміняти. Якби не доброта держави Україна всі квартири так би і залишились на балансі держави та її власністю.)

"ми відійшли від СРСР але пожбурили на смітник безкоштовну освіту, медицину, транспорт і всі соціальні гарантії" - знову діра в знаннях. Безкоштовна освіта ссср вирощувала біоматеріал без мізків (інакше не скажеш), який потім повівся на МММ та заряджав воду біля зомбоящика. Тобто освіти в совку не було. Безкоштовна медицина була на рівні лікування каланхоє, алоє, йодом, звездочкою, банками, малиною, молоком, маслом і медом. І ця медицина совка була зовсім не справедливою так як спадок такого висеру як совок досі існує в Україні та називається відомчими лікарнями - це там де лікують вибраних, де колись лікували членів компартії і де зараз лікують депутатів і дуже важливих держслужбовців. Ну і соціальні гарантії совка - В ссср в 1980х мінімальна пенсія була 32 рубля. Її отримувало 25% населення. Штани коштували 30 рублів, Черевики 45 рублів, жіночі Черевики із штучним мехом 80 рубів, жіноче Пальто 110 рублів.

"Теща має 44 роки викладацького стажу" - у вас діри в усьому. В Україні солідарна пенсійна система, а не накопичувальна. Тому ваша теща може мати хоч 100 років стажу і її пенсія від цього більше не стане. Тому що солідарна пенсія залежить від того скільки зараз молоді в країні працює офіційно та на яку зарплату. Якщо ваша теща разом із своїми однолітками голосувала за популістів і не побудувала для своїх нащадків таку країну щоб у ній хотіла жити та працювати молодь то це її вини що така мала пенсія у неї.
"Всі ці кошти привласнила держава" - ви неук. Всі ці кошти привласнили ті пенсіонери що жили та отримували пенсію коли жив ваш батько.

І того як висновок маємо що у вас страшні пробіли в знаннях в усьому що пов'язано з державою та економікою і як наслідок ви легко піддались ідіотським пропагандистським маніпуляціям якими вас промили. Подумайте та проаналізуйте це у ваших інтересах.
показати весь коментар
24.08.2021 22:50 Відповісти
Згоден. Я неук з декількома дипломами про вищу освіту і докторською від Лондонської Школи Економіки в галузі соціального управління. Я багато років жив, вчився і працював за кордоном. Тому маю досвід нормального життя і прекрасно памятаю совок... А ще я затятий індивідуаліст і вважаю що все що погано і невигідно для мене погано для держави в цілому. Промити мізки мені жодному містечковому "державнику" не вдасться бо я на все реагую прагматично - власною кишенею. В нашій державі, як і за совка, джерелом добробуту і збагачення продовжує бути влада (посада) а не чесна праця і тому податки тут ніколи не повертаються до платників в вигляді соціальних гарантій. В моїх інтересах зберігати "статус кво" та нести повну відповідальність за власний добробут. Підміняючи поняття і жонглюючи як депутат словами Вам навряд чи вдасться змусити будь кого відмовитись від здорового глузду і почати діяти собі на шкоду в "інтересах прийдешніх поколінь". Особливо "потішило" звинувачення моєї тещі в чесній праці протягом всього її життя...
показати весь коментар
25.08.2021 00:36 Відповісти
Ви самі показали якість ваших дипломів. Ви не знаєте яка в Україні пенсійна система. Ви не знаєте як працює пдв. Ви розказуєте казки, то про відсутність банківських рахунків, то про внутрішню еміграцію, то тепер про декілька дипломів. Я думаю ви бот маніпулятор ціль яка вкладання шкідливих ідей що розкладають суспільство.
Ви ніяк не заперечили жоден із моїх аргументів. Та навіть більше ви їх проігнорили і виїхали на емоціях та спростуванні через свою особистість, яку ви звичайно в інтернеті ні як підтвердити не можете. Це стандартні методи ботів із параші та те що називається логічними помилками в діалозі.
А як ви восхваляли совок. І що головне знову повний ігнор наведених мною фактів які показують що ви нічого про нього не знаєте... Ви не заперечуєте не зручні для себе факти, ви вдаєте що їх немає та не було наведено в діалозі.
показати весь коментар
25.08.2021 20:06 Відповісти
Не маю бажання щось Вам особисто доводити. Як співрозмовник Ви мене не зацікавили. Не бачу сенсу виправдовуватись, "розвивати розвинуте" і "пропихати ************" в голову віруючої в колективізм особи.
показати весь коментар
25.08.2021 20:43 Відповісти
В мене аргументи, факти у вас кулсторі і ніякого спростування моїх фактів. Але віруючий з нас двох я - весело.
показати весь коментар
25.08.2021 21:15 Відповісти
На спростування "Ваших фактів" та "Ваших аргументів" мені просто шкода витрачати час. Писати довелось би багато і "товкти воду в ступі". Не бачу сенсу в препаруванні популістських тез. Хай буде кожному по вірі його - Вам колективне, а мені приватне.
показати весь коментар
25.08.2021 21:31 Відповісти
шановний НБ, прочитав Вашу переписку з Е ..Р. Вам треба було зразу зрозумі, що це або проплачена, або людина з "влади" Його все влаштовує... про що Ви ведете з ним мову як що він каже що коли Ви купили квартиру а потім отримали посаду в другому місті, Ви повинні з продажу квартири зплатити 20% пдв. Додана вартість на що, якщо Ви ще й втратили на купівлі- продажу. квартира яка продалась 5 разів принесе державі вартість самої квартири. а чи не існує тут правило "гроші з повітря"? або живемо за рахунок простих громадян....
показати весь коментар
26.08.2021 15:44 Відповісти
Ну и как ксерокопии ваших бумажных документов гарантируют защиту личных данных?
показати весь коментар
24.08.2021 10:50 Відповісти
1. Открываете счет в банке на ксерокопию по доверенности (сам делал.)
2. Верифицируетесь в Дие через банк.
3. Получаете действительный цифровой паспорт.
4. Берете кредит с помошью цифрового паспорта.

Фишка в том что счет открыть по ксерокопии чужого паспорта.
Думаете не сработает? Ага, Людмила Ж. теж так думала.

https://minfin.com.ua/ua/2021/07/02/67282762/
показати весь коментар
23.08.2021 20:50 Відповісти
Только вот у нее НЕ БЫЛО цифрового паспорта Был бы, всё б закончилось на п.3
показати весь коментар
24.08.2021 12:54 Відповісти
А у скольких людей его никогда не будет? Миллионов 10?
показати весь коментар
24.08.2021 17:21 Відповісти
А у скольких миллионов без всякой Дии и до появления Дии "левые" кредиты обнаружились? Дело не в документах, а в кредитных организациях, которые оформляют кредиты без надлежащей проверки.
показати весь коментар
24.08.2021 17:23 Відповісти
головне заникати національнісь.Лайна в Україні достатньо....
показати весь коментар
23.08.2021 21:16 Відповісти
УРА !!! УРА !!! УРА !!! СЛАВА УКРАЇНІ !!! НАРЕШТІ СТАЛОСЯ .
МИ - МОЛОДЦІ !!! УКРАЇНА ПОНАД УСЕ !!!🤟😁🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
показати весь коментар
23.08.2021 21:54 Відповісти
Мене стара паспорт-книжечка зразка 1995 року абсолютно влаштовує...
показати весь коментар
24.08.2021 00:50 Відповісти
Вас може влаштовувати навіть касетний магнітофон , ламповий ч/б телевізор ,аналогове радіо , старі "Жигулі" і велосипед з однією передачею . Але людство пішло далеко вперед . Просто ви застрягли в минулому . І це сумно .
Паспорт з паперу . Б-ррррррр . Боже , який жах , яке темне минуле . Уявіть ким будуть вважати вас ваші внуки . Доісторичний дід , що все життя бігав по кабінетах за різного роду довідками і знав що без бумажки він букашка . Бідна людина .
показати весь коментар
24.08.2021 07:24 Відповісти
Федоров и его шайка-спрофанировали идею. Вместо серьезной работы тупо прожрали на свое содержание десятки миллионов бюджетных денег. В результате гора родила мышь. Куча тупых программистов спромоглыся написать токо корявый интерфейс доступа к базам. И то работает через пень-колоду.
показати весь коментар
24.08.2021 17:01 Відповісти
Странно это всё... Думаю что какой-нибудь захудалой Швейцарии или Лихтенштейну было бы такое сделать раз плюнуть. Или США. Не сделали. И в чём тут подвох..?
показати весь коментар
23.08.2021 23:06 Відповісти
Выше человек написал-дело в неосуществимости создать защищенную базу данных и противодействию всех возможных алгоритмов мошенничества. Сделать интерфейс доступа к базе данных паспортов - примитивная, как для разработчика задача. Федоров этим и ограничился. Теперь дело за скандалами.
показати весь коментар
24.08.2021 04:16 Відповісти
Вся банковская система существует в электронном виде и никого это не волнует. А какая-то там ID картка вдруг стала проблемой? Почему?
показати весь коментар
24.08.2021 12:49 Відповісти
Патаму ша у тебя узкий лоб. Не на чем уму обосновацца.
показати весь коментар
24.08.2021 14:25 Відповісти
Хе-хе. Забавно наблюдать судорожные кОрчи пiд-ращек на успехи Украины
показати весь коментар
24.08.2021 14:42 Відповісти
Клоун піде, а нам це розгрібати.
показати весь коментар
23.08.2021 23:43 Відповісти
Так что разгребать? В чем проблема электронной идентификации?
показати весь коментар
24.08.2021 12:49 Відповісти
Ну от вже кредити почали видавати через "дію", скоро навчаться і квартири переписувати.
показати весь коментар
24.08.2021 15:01 Відповісти
А по обычному паспорту кредиты не выдают и квартиры не переписывают? В чем проблема?
показати весь коментар
24.08.2021 15:45 Відповісти
Диджитализация по-нашему,это грубое изнасилование прав и свобод граждан.В развитых странах,кроме защиты личных данных двигается тезис о "праве на забвение". То есть я имею право безконтрольно,извините,писять и какать, а также не оставлять и не хранить данные при покупек еды и одежды и др. Попробуйте у нас удалить аккаунт в интернет магазине.В большинстве случаев нифига не получится.
показати весь коментар
24.08.2021 06:33 Відповісти
В Афганистане щас никакой диджитализации. Даже ТВ отключили. Езжай.
показати весь коментар
24.08.2021 10:03 Відповісти
Д...к ты Даня,хоть и прикидываешся заграницей.Нет, скорее тролль слабоумный.Ничего, скоро и к тебе нагрянут талибы - вместе поржем.
показати весь коментар
24.08.2021 21:44 Відповісти
цель-уничтожение
показати весь коментар
24.08.2021 07:27 Відповісти
кацапов? Согласен
показати весь коментар
24.08.2021 12:50 Відповісти
Якщо кацапи скіглять , заздрять і скрегочуть зубами - значить все ми робимо правильно . Україна - перша в світі по цифровізації документів та державних послуг . СЛАВА УКРАЇНІ !!!
ВСІХ ВІТАЮ З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ !!!
СЛАВА НАЦІЇ !!!
СЛАВА ЦИФРОВІЗАЦІЇ !!!
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ - ПОНАД УСЕ !!!
показати весь коментар
24.08.2021 07:34 Відповісти
Визьмёш в руки маешь ричь все остальное виртуальная прокладка которой ты не распоряжаешься.
показати весь коментар
24.08.2021 10:20 Відповісти
Ты и своей бумажной книжечкой не распоряжаешься В электронном реестре ее аннулируют и твоя книжечка летит в сортир
показати весь коментар
24.08.2021 12:51 Відповісти
Что написано пером не вырубишь топором
показати весь коментар
25.08.2021 07:06 Відповісти
Ты свою книжечку просто в воду уронишь, и её уже никто за паспорт не будет считать Заметь - и топор не потребуется
показати весь коментар
25.08.2021 10:12 Відповісти
моя книжечка что хочу то иделаю а твоя запись электронная у дяди.
показати весь коментар
25.08.2021 16:38 Відповісти
Твоя книжка тоже "у дяди" А в руках бумажка...
показати весь коментар
25.08.2021 17:58 Відповісти
И без бумажки ты какашка...
Вот смотри в Одессе чтобы зарегистрироваться и выписаться по месту жительства не надо ехать в другой город...Все делается в едином центре вроде хорошо и прекрасно...
Но...далее мне нужно было снятся с воинского учета по месту бывшего прохождения службы в другом городе и стать на воинский учет в Одессе...И тут сказали что это невозможно инадо ехать в военкомат другого города, там сниматься с учета, а потом ехать в Одессу и становится на учет по месту регистрации ..и все разговоры о диджитализации оказались банальным сотрясением воздуха..еще и сказали, что я нарушаю закон...
показати весь коментар
25.08.2021 20:58 Відповісти
А теперь прочитай заголовок статьи и дату её публикации Ты б ещё вспомнил, о чем говорил отец Варлаам с Гришкой самозванцем на литовской границе
показати весь коментар
25.08.2021 21:04 Відповісти
берешь прячешь бумажные документы в бронированный сейф, а сам ходишь и показываешь документы в дие. это правильно, наверное. но зеленского нужно гнать, это да
показати весь коментар
24.08.2021 13:24 Відповісти
Не везде прокатит...так что рискуешь и даже очень с тихой грустью поехать обратно с Червоного Дишла в Киев матюкаясь и ничего не доказав за бумажкой...Ибо там диджитализация не дошла...
показати весь коментар
25.08.2021 20:52 Відповісти
Диджитализация в умелых руках - лучше,чем отмычка и даже фомка.
показати весь коментар
24.08.2021 21:49 Відповісти