9863 відвідувача онлайн
9 448 237

Заклики до зниження мобілізаційного віку не мають сенсу, коли військове обладнання не надходить вчасно, - радник президента Литвин

Військовий квиток

Закликати Україну знижувати мобілізаційний недоцільно, коли обіцяна війскова допомога не надходить на фронт вчасно.

Про це в соцмережі Х написав радник президента з питань комунікацій Дмитро Литвин, передає Цензор.НЕТ.

"Заклики щодо зниження мобілізаційного віку в Україні не мають сенсу, коли ми бачимо, що раніше оголошене військове обладнання не надходить вчасно", - зазначив він.

Та додав, що Партнери мають повний доступ до даних і можуть порівняти обіцянки з реальними поставками.

"Не можна очікувати, що Україна компенсує затримки в логістиці чи нерішучість у підтримці молодих хлопців на передовій", - резюмував Литвин.

Раніше повідомлялось, що адміністрація чинного президента США Джо Байдена закликає Україну негайно збільшити чисельність збройних сил шляхом призову більшої кількості бійців і перегляду мобілізаційного законодавства, щоб дозволити призов до армії осіб віком від 18 років.

Топ коментарі
+25
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
+24
Боневтік вже відійшо від справ і за нього прибиральники виступають?
показати весь коментар
27.11.2024 23:59 Відповісти
+14
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
А як щодо закликів припинити мародерити і вимкнути Зєлємарафон?
показати весь коментар
28.11.2024 00:02 Відповісти
Боневтік вже відійшо від справ і за нього прибиральники виступають?
показати весь коментар
27.11.2024 23:59 Відповісти
То цей педофіл тепер ще й спец у питаннях кадрового поповнення армії?

У нас фронт тріщить саме через нестачу бійців та дебільне цивільне та військове керування, а не через брак озброєнь.
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
О! Новоє літсо серед нових літс останнім часом все більше окупує ефір! Мабуть піддєрмачник якийсь, нє?
показати весь коментар
27.11.2024 23:57 Відповісти
Якщо не відправляти людей нафронт то русня прийде і вб'є твоїх дітей і онуків яких ти ховаєш. Ти хочеш цього? Чи це надто складна багатокроківочка щоб на третій рік війни її збагнути?
показати весь коментар
28.11.2024 00:23 Відповісти
Кулеба зізнався, що американці говорили йому ще в Жовтні 2021 року:"Рuйте окопи, вивозіть дітей із країни."
Своїх дітей вони вивезли, а інші діти їх не цікавлять.
Мій син також воює з перших тижнів війни, незважаючи на американське громадянство.
І у нього був шок коли на початку 2024 року він був у Києві 2 тижні.
Переповнені нічні клуби, концерти Єдиного кварталу та Ліги сміху, ресторани із прекрасно одягненими людьми.
Він тоді мені написав, що відчув себе зайвим на землі Києва.
показати весь коментар
28.11.2024 01:13 Відповісти
У небажання Блазня знижувати мобілізаційний вік є просте пояснення:
РЕЙТИНГ!!!

Воно також, як і *****, сциться, що мобілізація обнулить його популярність навіть серед зовсім кончених дебілів.

А фронт, війна - то таке...
показати весь коментар
28.11.2024 00:16 Відповісти
Та тільки 3 години назад спілкувався зі знайомим бійцем, який стоїть на одному з гарячих напрямків. По чисельності війська якраз все ок, говорить прилітає в день 50 КАБів на позицію і всі розбігаються, навіть ті хто вже давно воює. Доки не вирішать проблему з кабами, то нічого не має сенсу, бо нам зараз пропонують гру що швидше закінчиться, КАБи чи українці. Ну, Вам заброньованим інвалідам-пенсіонерам не зрозуміти, Вам тільки подобається лайкати пости в фейсбуці про смерті наших воїнів сидячи на дивані з мріями щоб всі Ваші співвітчизники полягли на полі бою, так би мовити Ви одного поля ягоди з кацапами
показати весь коментар
28.11.2024 00:21 Відповісти
50 кабів на позицію... При тому що на весь фронт в день трохи більше сотні...
Наступного разу передай куратору щоб не присилали сюди клінічних дегенератів, це все-таки Цензор.нет, а не Новасті.Мейл.Сру
показати весь коментар
28.11.2024 00:28 Відповісти
А тепер слідкуйте за руками. США вимагають навести лад з мобілізацією, щоб стабілізувати фронт, зелень це подає, як "вимагають знизити призивний вік до 18!", суспільство в шоці від таких дій "партнерів", Зєльц героїчно відкидає таку "вимогу", лад в мобілізації не наводить, фронти далі просідають, становище на майбутніх переговорах ( а вони вже факт) нижче плінтуса, отже - приймаються усі умови паРаші. Агет Козир відкорковує шампанське.
показати весь коментар
28.11.2024 00:40 Відповісти
Це щось нове.

Взагалі то "атєчєствєнная" війна, коли вітчизну захищають всі здатні це робити.
показати весь коментар
28.11.2024 01:14 Відповісти
Масове самогубство в Україні відбулось у 2019 при голосуванні за блазня.Більшість з них молодь-жертви відосіків,соц.сетей.І по друге в новині від "цензора" знов силлаються на "неназвані істочнікі".Ця потвора літвін знову маніпулює.Запам'ятайте-зброя сама по собі не стріляє.
показати весь коментар
28.11.2024 05:16 Відповісти
Мені вже 40+. Молодь 20 років набагато краще за мене воює. Це з практики. В нормальній армії не може бути 50+. А 40+ це вже скоріш обмежено придатні. Це чисто по фізичним нормативам. Відкрийте любі совкові і не совкові нормативи і там все сказане. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 05:56 Відповісти
Нехай би ці Литвини, та інші "патріоти", пішли в ТЦК і власним прикладом показали що країну потрібно рятувати
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Ці всі балачки-фуфло.
показати весь коментар
28.11.2024 00:16 Відповісти
У нас сьогодні армія людей похилого віку, в середньому далеко за 45 років. Це абсурд, коли інсультники та інфарктники намагаються воювати, а молоді та здорові сидять у тилу. Завжди і скрізь, у всіх війнах до діючої армії брали молодь, насамперед від 18 до 25 років, потім - до 35 років, а старших 45 років або не брали в армію взагалі, або з них формували народне ополчення. У нас усе з точністю до навпаки. Така армія воює м"яко кажучи неєффективно... І якщо ми вже говоримо про те, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування… .Треба мобілізовувати 18-20 річних - в чому проблема? Студенти? І що, студенти не мають воювати? Мають. Не підходять? Підходять. Не вміють, не готові, не народжені для війни? Ніхто не вміє, не готовий, не народжений для війни. Питання в підході до підготовки.. До того ж наприклад у нас є багато курсантів військових училищ, які закінчують навчання у 22 роки. Вони ж не чекають до 25 років, а йдуть, керують взводами, ротами, деякі й батальйонами. Можуть же і воюють і у 22 роки....Тут пані Ксена писала про запровадження контрактноі служби. Але вона в Украіні вже давно запроваджена. По контракту крім спеціальності, люди можуть обрати і термін військової служби. Молодь віком від 18 до 25 років може підписати контракт на 1 рік. Проте, для інших охочих мінімальний строк служби - 3 роки. Також контракт можна підписати і на п'ять років, і до кінця воєнного стану. Багато тут також пишуть і про необхідність сбереження молоді як генфонду. для майбутнього Украіни... Так. згоден. Але ті хто про це пише мають розуміти і те, що якщо не буде кому воювати і фронт обвалиться , то русня захопить Украіну, і тоді вже не буде ніякого майбутнього як і самоі Украіни....І я повторюсь, що ми продовжуємо боротьбу за власне існування…Це реальність. Вона дуже жорстока. І треба визнати, що вона така є. І в нас є 2 варіанти: Або ми знаходимо мобілізаціонний ресурс у вигляді зниження мобілізаційного віку, і отримуємо шанс вистояти і виграти цю кляту війну, або ми бережемо молодь і отримуємо потенційно високий ризик іі програти. І тоді та молодь яку ми зараз берегли від украінських окопів, буде пізніше сидіти вже в россійських де небудь під Варшавою або Вільнусом..... Що саме так і буде можете не сумніватись, Для цього достатньо подивитись за кого зараз воює молодь с захоплених росією Чечні, Донбасу, Криму та навіть вже с окупованих Запоріжськоі та Херсонськоі областей.....Тут або воюєш зараз у своій арміі за свою краіну. або пізніше будеш воювати в чужій арміі, за чужу краіну. Без варіантів. Як би боляче не було це усвідомити, Так що вибір за нами самими....... P.S Передбачаючи що в мене полетять чиісь капці, відразу хочу прояснити що пишу не з окопів. За кордоном почав працювати ще в далеких 80-х. Один з моіх синів у діючий арміі. Так що ця тема мені теж боляча, і багато чого коштує......
показати весь коментар
28.11.2024 02:38 Відповісти
Літвін , а ти не хочеш запитати не США , а прихильників твоєї помилки 2019
Де вони всі ? Чому свій вибір не захищають ?
Ну добре тоді простіше
Коли ти і твоє ЗеШапіто - перестануть марадерити та спрямують кошти на зброю?
показати весь коментар
28.11.2024 00:11 Відповісти
Ну то відправте в окопи ваших онуків та дітей. Покажіть приклад. Чи ви одинак, який любить виключно котиків? А на людей вам начхати?
показати весь коментар
28.11.2024 00:17 Відповісти
У мене донька офіцер, зять на тому фронті з першого дня. Рідний брат мобілізований.
А Зелені Уроди тримають свій ядерний єлекторат, яким поржать, пожрать і посра..ть глибоко в тилу, для забезпечення наповненості нічних клубів, качалок, " зажігаєм па жізні", поки інші ахищають їх можливість розважатися. Не буде цього.Зелені Уроди або самі підуть в ліс, або люди будуть призвані на допомогу тим, хто сьогодні в окопах.
показати весь коментар
28.11.2024 00:24 Відповісти
Річ не в юнаках. Бо "зниження віку призиву" - це вже вільна інтерпритація від... зелені. США вимагають навести лад в мобілізації, а це можна трактувати зовсім по іншому. Наприклад, припинити бусифікацію, і платити за контракти, чого зелень вкрай не хоче.
показати весь коментар
28.11.2024 00:31 Відповісти
Призивний вік у армію з 18 років у всьому світі.
показати весь коментар
28.11.2024 03:20 Відповісти
Во всех войнах в истории человечества, в том числе и тех, что велись в 2000ых годах в армию в первую очередь набирали мужчин от 18-20 постепенно увеличивая возраст призыва до 30-35, максимум 40 лет... И только в одной стране решили сделать ровно наоборот... (с)
показати весь коментар
28.11.2024 05:17 Відповісти
Все так і буде. Правда щось читаєш некрологи, і виходить так - мобілізували в жовтні - загинув вже в кінці листопада, мобілізували в червні - загинув в серпні. Але ніхто піхоту відразу не кидає в бій після мінімальної підготовки, то всьо російське ІПСО.
показати весь коментар
28.11.2024 05:47 Відповісти
Відповідь педофілу Литвину:

Ситуація дуже критична":
ЗСУ на Покровському напрямку не вистачає піхоти, щоб битися і протриматися деякий час, - CNN
показати весь коментар
28.11.2024 00:11 Відповісти
Цікава ситуація. США кажуть - у вас достатньо зброї, не вистачає людей, зелені кажуть - у нас вистачає людей, не вистачає зброї. То хто бреше, альо?
показати весь коментар
28.11.2024 00:27 Відповісти
Важко втриматися від матюків. А якщо згрести в окопи, 18-25 річних, під каби, проти обкурених зеків, то русня злякається і побіжить аж до Москви? Де ви беретеся такі, альтернативно обдаровані?
В мене чоловік майже три роки в окопах. Фактично, ноги там залишив. В мене старший був мобілізований.
Коли ви нарешті зрозумієте, що Україна маленька за населенням країна? Що вибити тут молодь, це пару років для ручні. І все, не треба більше воювати з Україною, бо українське питання буде закрито за відсутності українців.
І не мобілізації фактично учорашніх підлітків треба вимагати, а реальної, дорослої допомоги від союзників
Не втримаємося ми самі. НЕ втримаємося. Досить дурні про незламність та потужність. Ми смертні і нас мало. І без дієвої, в тому числі, без допомоги у залученні десятків тисяч контрактників професіоналів, ми не вистоїмо.
А молодь, у найгіршому розвитку подій, потрібно вивозити за кордон. Сплановано і з допомогою держави. Ну це у найнайгіршому варіанті.
показати весь коментар
28.11.2024 00:43 Відповісти
Прийдуть москалі і мобілізують з 18 років, як це роблять в окупованому Крыму,Донбасі та інших окупованих територіях України.
Ти цього прагнеш, рашистаа?
показати весь коментар
28.11.2024 00:44 Відповісти
Всі.
показати весь коментар
28.11.2024 01:07 Відповісти
Призовний вік у 18 років в армії усього світу у МИРНИЙ час.
І на строкову службу.
Я у розпачі. Брехня згубить мою країну. Просто жах.
Замість того, щоб волати на увесь світ, що Україна гине. Що ми потребуємо негайної допомоги і заступництва, суцільна брехня і людожерство. До своїх же. У мене сльози льються від безсилля.
показати весь коментар
28.11.2024 03:31 Відповісти
Ідіотизм якийсь. Масове божевілля.
Ну загоните ви в окопи 18-25 річних. Ось сидять вони там. Навпроти пруть зеки. Їх в рази більше, ніж цих юних хлопаків. Каби. Ракети.
І що? Що далі. Ну переб'ють 18-25. Це ж в наявних обставинах лише питання часу, причому не надто довгого.
Що далі?
Кого ви будете мобілізовувати далі? 14-17? Мотивуючи тим, що ось у другу світову Німеччина ж призивала.
Це якийсь жах. Просто масове безумство.
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
Советник президента Литвин - дурак, хоть и советник (уж извините за грубость). С чего он взял, что вновь призванных надо немедленно вооружить и бросить на фронт? Их следует обучить и не спеша отправлять на пополнение частей и подразделений; на замену л/с, который уже 2 года безвылазно в окопах сидит (им отдохнуть надо или нет?); на использование л/с в тыловых районах (мало кто себе представляет сколько работы в прифронтовом тылу). Есть еще куча мест, где требуется милитаризированная рабочая сила.
Откуда у тов. Литвина такая дурь в голове? Ответ очень простой: за всю свою жизнь тов. Литвин ничего тяжелее шариковой ручки в руках не держал; никогда ни каким "живым", практическим делом не занимался (балабольство, при всем моём уважении к жанру, именуемому "художественный свист", я практическим делом назвать не могу); о реальной жизни знает немногим больше "выпускницы смольного института". Видимо, именно за эти свои качества, тов. Литвин и стал советником.
показати весь коментар
28.11.2024 04:59 Відповісти
Ну дуже по Зебільські. Назло " паганім меріканцям" проср...м Україну.
показати весь коментар
28.11.2024 00:25 Відповісти
Хоч би одна гнида, яка з штанів виплигує вимагаючи замість нього мобілізувати юнаків до 25 років, хоч щось мекнула про контрактну армію, заохочення вояків високими виплатами, прозорими контрактами з чіткими строками служби, земельними наділами за службу, заохоченням житлом, кредитами. НІ! Гоніть в окопи молодь, і ось тоді гарантована кава в Криму.
Уроди
показати весь коментар
28.11.2024 00:27 Відповісти
Ви хоч іколи методички змінюйте, майже три роки свою ваньку- встаньку на ріні лади переспівуєта по одному ж тупрму сценарію.." от у меня сусід розказував..."
показати весь коментар
28.11.2024 00:28 Відповісти
В минулому сторіччі, так. А у середньовіччя так взагалі, навчали з 6 років, брали до війська як оруженосцем з 12.
А за часів царату лби забривали холопам на 25 років.
Ми якого майбутнього для України хочему й прагнемо?
Країни, де найвища цінність людина чи країна, де життя людини не варте сухої дохлої мухи?
І чого вас так рве на просту і очевидну думку, що зупинити агресію країни, вп'ятеро більшої за Україну та на порядки багатшої, м'ясом, тим більше дітворою , ми не зможемо. НЕ зможемо. Вже не можемо.
Ми не вистоїмо без суттєвого збільшення допомоги і без професійної контрактної армії. Це факт. Очевидний.
А чого прагнете ви? Загнати молодь в окопи, я зрозуміла. Щоби що?
показати весь коментар
28.11.2024 04:21 Відповісти
По кабаках молодь до 25 років тусується і більше нічого не робить.
Країна програє війну, знищується, такими темпами взагалі скоро припинить існування... а молодь тримати як резерв для рашистів?
показати весь коментар
28.11.2024 04:30 Відповісти
Абсолютно вірно. Діти і молодь до 25 років наш недоторканий генофонд. Щоб не сталося ми повинні його зберегти.
Інакше ця війна не має сенсу. Україна має воювати не за території, а за майбутнє для українців. І союзники повинні це зрозуміти.
Життя наших дітей понад усе. Бо не буде молоді, не буде й України.
показати весь коментар
28.11.2024 00:14 Відповісти
А діти у 26 років нехай за твоїх 25-річних воюють? Чи як?
показати весь коментар
28.11.2024 00:29 Відповісти
А чому ти ригаєш щось проти тих хто каже що діди по 55 воювати замість 20-річних не повинні бо це ідіотія, а не проти Зибіла якій просрав мобілізацію а тепер за нього ************* якийсь ухилянт з лицем педофіла і мізками дегенерата?
показати весь коментар
28.11.2024 00:37 Відповісти
Почніть зі свого сина та онука. Що задарма язиком плести.
показати весь коментар
28.11.2024 00:47 Відповісти
забудьте за союзників. Вони одягли памперси і моляться, щоб путін зїв Україну і на тому задовольнився. Більше їх нічого не цікавить. Ні ви, ні я, ні наші діти.
показати весь коментар
28.11.2024 01:14 Відповісти
Даремно ви так. Це неправда, що Київ живе як раніше. Київ НАМАГАЄТЬСЯ жити як раніше. Люди ходять у ті ж кафе, щоб була іллюзія нормального життя. Для чого? Щоб не поїхати дахом.
Насправді, більшість людей в депресіях або неврозах. Роботи все менше, у тій же сфері обслуговування. Платять теж менше, ніж ще рік тому. Якщо рік тому було важко, наприклад, знайти в кафе прсудомийницею, то зараз кількість тих же посудомийниць вже значно переважає вакансії.
Я живу в малосімейці. Чоловіків майже не залишилось. Багато жінок почало пити. І це вже стає проблемою. Багато знайомих ще не старих людей померло.
Ті, хто закликає позакривати кафе та заклади розваг, театри та кіно, самі не розуміють, що верзуть. Давайте закриємо людям останні віддушини. Зробимо міста сірими та похмурими. І най Україна перетвориться на величезний психіатричний диспансер.

Я знаю, що на фронті пекло. І саме тому хлопці повинні приїжджати у живі міста. А не міста примари.
показати весь коментар
28.11.2024 01:45 Відповісти
Я розумію ваш біль. У мене чоловік воював і старший був мобілізований. Залишили там здоров'я. Чоловік ледь ходе. Ноги в окопах покрутило так, що фактично інвалід. У сина жовч тече в шлунок безперестанку, бо пошкоджений проток.
Але ви неправі, закликаючи пустити на м'ясо молодь, щоб зберегти тих, хто зараз на фронті.
Думати потрібно як зберегти саме людей, а не території. А для цього потрібно змінювати підхід до війни.
Очевидно, що самі ми не устоїмо. Це вже настільки очевидно, що брехати про нашу незламність це вже злочин.
Україна потребує допомоги у рази більшої, ніж наявна. Україна потребує реальних, дієвих засобів захисту. Україна зможе воювати роками лише якщо створить контрактну армію та залучить контрактників з інших країн.
Ніяких інших способів вистояти немає.
А вимагати послати на смерть дітвору, щоб врятувати героїв, які вже воюють, це не про справедливість. Це втягування нас у драчку, кому жити, а кого поженуть вмирати.
А це кінець України як такої.
показати весь коментар
28.11.2024 03:56 Відповісти
раніше й дівчат заміж у 13 брали
ви не з таких?
воювати у 18 років? я себе припам'ятав у 18 - дитина, ще з дому тільки виїхала...
показати весь коментар
28.11.2024 06:56 Відповісти
ну да, пусть 50+ воюют....
Да они из окопа вылезут только приняв 3-4 таблетки!

У нас одна из самых пожилых армий.

18-40 - самый оптимальный подбор воинов.
показати весь коментар
28.11.2024 08:30 Відповісти
Ну звісно.Навіщо мобілізація коли міни браковані. І взагалі, хто такий цей Литвин? Кожна кухарка в нас-політик.
показати весь коментар
28.11.2024 00:15 Відповісти
Він в штаті пересувного цирку. Йому ніззя.
показати весь коментар
28.11.2024 00:19 Відповісти
Ну так. Всі хто каже, що молодь треба зберегти, це рашисти. Ну звісно, це ж рашистам потрібно, щоб у України було майбутнє, да?
показати весь коментар
28.11.2024 00:50 Відповісти
Мій чоловік воював саме у 55. І я вважаю це абсолютно природним, бажання дорослого чоловіка захистити своїх дітей.
А от у ваших словах абсолютно прозоро читається бажання сховатися за спинами 18-25 юнаків. Просто аж випирає.
показати весь коментар
28.11.2024 00:53 Відповісти
Яке майбутнє коли не буде кому за нього воювати? Що за маячня?🤦
показати весь коментар
28.11.2024 01:05 Відповісти
ви доросла жінка? чи дитячого віку? контрактна армія - то дуже дорого. У нас грошей на патрони немає. А ви про контрактну армію. За чий рахунок банкет буде? спустіться на землю.
показати весь коментар
28.11.2024 01:18 Відповісти
Та зрозуміло навіщо цих клоунів випускають..
показати весь коментар
28.11.2024 01:20 Відповісти
В ваших словах вся суть сьогодення. Грошей мало і їх шкода.
Зате українські безплатні хлопи ще є і їх якраз не шкода.
Ось чому ми опинилися у такій ср...ці. бо своїх співвітчизників нам не шкода. Нам шкода свої гаманці.

Так, контрактна армія це дуже дорого. Так не треба було маладецкі брехать які ми незламні та неймовірні надлюди. Ось тільки дайте кілька сотень танків та гармат, і ми раху в асфальт закатаємо. Не закатаємо. Ми звичайні люди. Наші чоловіки смертні. Нас мало, фізично мало. Ми погано озброєні. У нас велика територія, і мало людей щоб її захистити. Ми бажаємо її захистити. Дуже. Але без суттєвої допомоги, і без контрактної армії в першу чергу, без допомоги контрактниками з інших країн ми не взмозі це зробити.
Це потрібно було чесно сказати союзникам ще на початку 2023. І це потрібно доносити союзникам зараз. І ставити питання руба. Або реальна допомога, в тому числі грошима на контрактну армію. Або, хлопці, ми будемо домовлятися з іншими.
Бо життя українців мають значення. Життя українців понад усе.
показати весь коментар
28.11.2024 02:01 Відповісти
Знаєте чому ізраїльтяни живуть і перемагають, а ми в ср...ці? Тому що життя кожного єврея то надцінність для них.
А я тут почитала, мамо рідна, зборисько людоїдів. До своїх. До своєї молоді. Ніхто навіть не хоче шукати якісь варіанти, як зберегти людей, як захиститися, не залишивши за собою суцільне кладовище. Ор до небес про одне, як більше мобілізувати, як мобілізувати помолодше. Що це дасть, який в цьому сенс, усім начхати. Затулити дірки на фронті хоч кимось, а що буде , та хоч трава не рости.
показати весь коментар
28.11.2024 02:11 Відповісти
це дійсно нове. А vpn в свою чергу робить дива.

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.11.2024
показати весь коментар
28.11.2024 02:21 Відповісти
Схоже, що ви не вмієте читати. Мій син воює в Україні з 2022 року. Вдалого вам дня на дивані, розумниця!
показати весь коментар
28.11.2024 02:54 Відповісти
В армії Ізраїля воюють люди з 18 до 40 років. Тому армія Ізраїля і перемагає.
показати весь коментар
28.11.2024 03:18 Відповісти
у 19 вибрали дегенератів, тож так вони й керують, як вміють
показати весь коментар
28.11.2024 03:28 Відповісти
вибори треба проводити єлектронно, по банк ид, як і інші референдуми, як у швейцарії
щоб видно було хто за кого голосував
наголосував зелю - йди на війну
вважаю справедливо
показати весь коментар
28.11.2024 03:29 Відповісти
Всі ваші дописи тут зводяться до одного, що Україна має капітулювати.
Бо молодь не має служити в армії, зброї *********** в нас не має, ітд...
У вас одні рашистські методички.
показати весь коментар
28.11.2024 03:34 Відповісти
Не бреши, рашист.
Тоді вже сто раз казали, що з 18 років призивають на всі війни а не тільки в мирний час.
Друга світова війна.
Британія.
На фронт брали з 18 до 40 років.
Аналогічно німецька армія.
В'єтнамська війна.
США брали на війну з 19 років до 40 років.
І так у всіх війнах в історії людства.
показати весь коментар
28.11.2024 03:38 Відповісти
Обладнання? Звідки? З Заходу?
А чим вони перед нами завинили?
Чи вони боржники наші?
Чи слухали і звертали увагу на їх поради. Так від кого ви чекаєте обладнання? Пане спічрайтер?
показати весь коментар
28.11.2024 05:45 Відповісти
вот і ще один головний держзрадник після зеленського виплив.
показати весь коментар
28.11.2024 06:38 Відповісти
А ось і друга серія!
Спочатку "США тиснуть...", тепер "но вовчік хароший!".
Час змінювати афтарскій цех кагалу95- надто в них все просто.
показати весь коментар
28.11.2024 06:53 Відповісти
Як то неякісні міни?
Оцей Литвин, виплювок з ригівського шобла, краще би помовкував
показати весь коментар
28.11.2024 07:15 Відповісти
Навіть жорстка радянська влада мобілізовувала з 21 року. І якраз саме цю армію 20-ти річних було наухеаль розгромлено німцями у 1941, а втрати невозвратние склали 60 відсотків.
А середній вік тієї совармії, яка воювала в 1942-44 рр склав 37-43 роки. І це якраз і є найефективніший вік для військових дій. І саме ця армія сорокарічних здолала вермахт.
Так, у 1944, щоб прискорити просування , Сталін призивав навіть не з 18, а з 17, а подекуди з 16. Але ці мобілізовані переважно були в тилу, через їх низьку ефективність. І лише згодом воювали зокрема з УПА.
показати весь коментар
28.11.2024 07:21 Відповісти
В окопах вас повинен був вже давно замінити вмотивований контрактник, а не 20 річний сопляк студент. Бо студента вбьють через тиждень. І вас повернуть в окопи просто бусифікувавши прямо на порозі будинку.
І якщо ви цього не розумієте, то так і згнієте в тих окопах.
показати весь коментар
28.11.2024 08:12 Відповісти
ВІРНО! як ніколи...
показати весь коментар
27.11.2024 23:57 Відповісти
Хоча б не змилось, падло пархате..
показати весь коментар
28.11.2024 00:06 Відповісти
Квартальщики економлять на зарплаті, більше зможуть вкрасти.

Oцінки української сторони вказують, що потрібно близько 160 тисяч додаткових військових, але адміністрація США вважає, що потреба України в особовому складі вища. Нині понад один мільйон українців служать у війську, включно з Національною гвардією та іншими підрозділами.
показати весь коментар
28.11.2024 00:08 Відповісти
Я бачу для вас важливі лише рейтинги. А те, що неодружені, юнаки, більшість з яких ще й життя не бачили, наймовірніше швидко загинуть не залишивши ні дітей, не встигнувши взагалі нічого у житті, вам байдуже. Те що загине саме майбуття України то такоє.
То може не юність України треба проти кацапських зеків кидати, а почати вимагати у союзників реальні засоби захисту країни?
показати весь коментар
28.11.2024 00:23 Відповісти
Це вже не проблеми США чи Заходу, а проблеми людей, які займаються оптимізацією наших ресурсів, тобто владної зелені. США чи Захід не ведуть війну за своє існування, і допомогу виділяють відповідно до свої можливостей і розрахунків. Якщо хочется просто сидіти, натискати кнопки і всіх перемагати супер-зброєю - то потрібно було будувати іншу армію і іншу країну всі 33 роки незалежності.
показати весь коментар
28.11.2024 01:30 Відповісти
Ну тут хочеш чи не хочеш вірити але партнери тупо закликають воювати до посліднього Українця тоді коли в наявності ф-16 десь 5 екземплярів. Кацапи фронт контролюють і х*ярять все КАБами і спокійно хоч і з втратами але захоплюють території плюс лояльний до кацапів рижий х******** вже вот вот в білому домі. Чим воювати?? паляницею? кацапи вже озвіріли вщент і х*й на захід ложили тому і свої орешніки запускати по Дніпру для них як не х*й делать...а ви 18-ти річних на фронт без прикриття в воздусі чи засобів проти КАБів посилайте тоді все що залишется це Оксанки які вже остаточно всі скіпнуть закордон і будуть заробляти на хліб чим мать родила...а від України залишаться лише спогади. Все дякувати Зе, Єрмаку, Кучмі і наріду якій погодився щоб влада в свій час віддала ЯЗ і всю стратегічну зброю
показати весь коментар
28.11.2024 01:36 Відповісти
Якщо сили не рівні, допомогу Байден обмежує, тому що це "ескалація", та докерувався до "склади пусті", проте просить гроші у Конгреса

То навіть Трамп не зможе допомогти, при "пустих складах"

Треба вирішити, що є первинне люди чи територія.
Люди володіють територіею, чи навпаки
Втрата людей автоматично веде до втрати територій
Якщо люди будуть збережені, то з часом території можна повернути

Або сподіватись, що інші країни почнуть суттєво допомагати не тільки зброєю, а й військами.
Тоді можливий варіант військової перемоги, з виходом на кордони 91 року,
проте без припинення обстрілів.

Чи будє захід вкладати при цьому гроші, та інвестувати в країну котра під постійними обстрілами, з недостатком енергії, та робочої сили?
Чи залишиться молодь жити в таких умовах під обстрілами - це також питання...
показати весь коментар
28.11.2024 02:02 Відповісти
Ой вибачте, що тут не всі хочуть бути героями і не всі бажають вмерти за ідею. В штатах воно напевно зовсім по іншому, там кожен готовий вмерти заради порятунку планети - суцільний голівуд
показати весь коментар
28.11.2024 02:12 Відповісти
по статистиці на розлучення подяють переважно жінки
показати весь коментар
28.11.2024 03:22 Відповісти
передавайте йому респект
показати весь коментар
28.11.2024 03:25 Відповісти
Ну звичайно. У мене рашистські методики.
А у таких як ви, хто аж з штанів вистрибує, щоб поскорше 18-25 кинути проти кацапських зеків методички правильні.
Немає молоді, немає й країни. Нету тела, нету дела. Украинский вопрос наконец будет решен бистро и кардинально.
Та й то, хіба можно союзників, таких поважних зайнятих людей турбувати такими дрібницями, як знищення населення України у неравній, очевидно програшній бійні.
А то ще розсердяться, грошей не дадуть.
показати весь коментар
28.11.2024 04:11 Відповісти
Ва фсьом вінаватый Парашэнка! Ва фсьом вінаваты амєріканцы!
показати весь коментар
28.11.2024 05:51 Відповісти
Я воюю з 15 року. В чому проблема. Обмежено придатних треба міняти. Тобто хворих на здорових. Що не зрозуміло? Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:11 Відповісти
Щодо масового самогубства - факт. Щодо молоді. - не факт. Тоді була рекордно низька явка на виборах. На вибори в Україні,як показує досвід, ходять справно тільки пенсіонери, видресирувані совком, та усілякі дегенерати. На виборчі дільниці у 2019 році прийшло менше половини виборців і 73 відсотки від них і сотворили те, що маємо
показати весь коментар
28.11.2024 06:12 Відповісти
Так обладнання хоче з заходу. Бо якби обладнання було своє, то він не мав би своєї нерухомості, а зарплата була би продовольчим пайком. А так бюджет роздається оцим литвинам, для того щоб потім оці литвини клянчили допомогу з заходу. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 06:15 Відповісти
*****?
вони наголосували хай відчувають наслідки
decision -> consequences
показати весь коментар
28.11.2024 06:52 Відповісти
«После распада СССР на территории Украины остался огромный ядерный арсенал: 176 шахтных пусковых установок с межконтинентальными баллистическими ракетами СС-19 и СС-24, около двух тысяч стратегических ядерных боеголовок, около двух с половиной тысяч единиц тактического ядерного оружия, а также 44 стратегических бомбардировщика, способных нести ядерное оружие.

В 1991 году Украина стала третьей по количеству боеголовок - после России и США - ядерной державой

Оказавшийся на ее территории советский арсенал превосходил ядерные запасы Великобритании Франции и Китая вместе взятых.

Но ни США, ни Россия не собиралась создавать из Украины новую ядерную сверхдержаву.

А ТЕПЕР ВІДДАЙ ЇМ ГЕНОФОНД УКРАЇНЦІВ НА ЗНИЩЕННЯ ⁉️⁉️⁉️
показати весь коментар
28.11.2024 07:17 Відповісти
Що стосується США, то саме через примусову мобілізацію на війну у В'єтнам там почалися протести таких масштабів і накалу, що уряд був вимушений перейти на призов за контрактом. Та власне і війну амери програли тому, що суспільство стало дибки і навідріз відмовилося мобілізуватися за примусом.
І з тих пір там жоден чиновник рота боїться відкрити на рахунок примусової мобілізації американців. Бо винесуть вперед ногами одразу ж.
показати весь коментар
28.11.2024 07:35 Відповісти
Завинили ‼️

Как вспомнил бывший заместитель министра иностранных дел Украины Александр Чалый, на его памяти позиции Соединенных Штатов и России по украинскому вопросу редко совпадали, однако вопрос ядерного оружия стал исключением: «Это был первый и чуть ли не единственный случай, когда США и Россия выступали единым фронтом. Причем лидером в давлении на Украину были именно Соединенные Штаты. Россия играла вторым номером».
показати весь коментар
28.11.2024 07:39 Відповісти
У 2022 році на Київ перла кацапська армія переважно з 20 річних строковиків. І була фактично розгромлена.

Наразі середній вік российских контрактників, які воюють в України 35-43 роки.
Середній вік воїнів ЗСУ 43+.
Тобто, насправді вік українських вояків і російських наразі практично ідентичний.
Тож програємо ми не тому, що у нас не воюють 18-25. А тому що наша армія гірше озброєна, матеріально не мотивована і погано підготовлена.
І тупа мобілізація школярів та студентів цього аж ніяк не змінить.
показати весь коментар
28.11.2024 07:56 Відповісти
Брись кацвпський троль під лавку


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 27.11.2024
показати весь коментар
28.11.2024 08:07 Відповісти
Ну, тобто, нам таки 3,14зда... Особливо з цією клоунською владою нєдорослєй - от скільки цьому літвіну? А він вже радник, і не аби кого, а самого пріпіздєнта, верховного главначпупса. І це чомусь нормально, це ок. А навіть 25-ти річних призивати гіззя, бо хто ж голосуватиме за цього вєсьолого і находчєвого?
показати весь коментар
28.11.2024 08:14 Відповісти
Так вони голосували за капітуляцію. Що не зрозумілого.? І вже капітулюють. Наслідки не для них, а для інших 27 мільйонів. Ха ха ха.
показати весь коментар
28.11.2024 08:49 Відповісти
ну по перше то був не договір а меморандум ..бумажка про наміри.. можеш ***** в кремль послати бо роспараша теж там була присутня . по друге ти сидиш в словакіі і отримуєш допомогу від єс а в Украіні всі бюджетники і і всі пенсіонери отримують виплати кожного місяця з бюджету США а все що збирає наш бюджет іде на війну . І по третє США вже давно виконали і перевиконали той ..меморандум..залишилось тільки війська прислати
показати весь коментар
28.11.2024 09:07 Відповісти
Це порожні слова, заміряють настрої.
Там (осередок влади і терору)вже давно все зрозуміло.
Грабуй поки дають, якщо бачать що ти грабуєш - то ,на пристріляні окопи.
Травлять один на одного (фронт та тил), а самі рейдерством та відчуженням переймаються.
показати весь коментар
28.11.2024 09:32 Відповісти
Це нахабна та відверта брехня. Ви що разом з усіма з 18-25 по всіх кабаках вештаїтесь?
показати весь коментар
28.11.2024 09:42 Відповісти
Сперму у морозильник, мамине сонечко у м'ясорубку.

І генофонд збережений, і воювати є ким.
показати весь коментар
28.11.2024 00:19 Відповісти
Дурна справа не складна.
З цим спринцовка впорається.
показати весь коментар
28.11.2024 00:22 Відповісти
Сторінка 1 з 3