8181 відвідувач онлайн
6 397 106

Відмова мобілізувати молодь посилила напругу між Зеленським та Байденом, - The Telegraph

Між Зеленським та Байденом зіпсувалися відносини через питання мобілізації

Суперечки щодо зниження мобілізаційного віку призвели до напруги у відносинах Володимира Зеленського та Джо Байдена.

Про це пише видання The Telegraph, інформує Цензор.НЕТ.

Зазначається, що між двома лідерами було багато суперечок протягом майже 3 років повномасштабної війни РФ проти України. Але ця може стати останньою.

Журналісти назвали заяву Зеленського щодо мобілізації "однією з найбільш відвертих атак" на Байдена.

Протягом останніх тижнів від США лунають заклики (публічні й непублічні) до України щодо зниження мобілізаційного віку до 18 років. Це пояснюють нестачею військових на фронті, через що РФ просувається на сході.

Так, держсекретар США Ентоні Блінкен заявив, що для того, щоб стримати фронт потрібні не лише гроші та боєприпаси, а й люди.

"Багато хто з нас вважає, що необхідно залучати до бойових дій молодших людей. Зараз 18-25-річні не воюють", - сказав він на міністерській зустрічі НАТО.

Згодом Зеленський розповів про свої слова Трампу, що "Путін боїться лише його і, можливо, Китаю", а також, що найпершим пріоритетом має бути зброя і зниження військового потенціалу Росії, а не мобілізаційного віку.

"Український президент завдав прощального удару, спрямованого безпосередньо на Байдена, який ще 42 дні залишатиметься найвпливовішим лідером у світі", - зазначили журналісти.

Видання пояснило, що через вікову структуру населення України група 18-25 річних є менш чисельною, порівняно зі старшими поколіннями. Тому є небезпека для демографії у майбутньому.

Зниження мобілізаційного віку

Нагадаємо, раніше високопоставлений посадовець сказав ЗМІ, що адміністрація чинного президента США Джо Байдена закликає Україну негайно збільшити чисельність збройних сил шляхом призову більшої кількості бійців і перегляду мобілізаційного законодавства, щоб дозволити призов до армії осіб віком від 18 років.

19 листопада радник президента США з національної безпеки Джейк Салліван заявив, що Україна повинна посилити мобілізацію, щоб покращити ситуацію на фронті. Однак жодна окрема система озброєнь не є вирішальною у російсько-українській війні.

У МЗС повідомили, що Україна на переговорах із західними партнерами дійсно обговорює тему мобілізації та зниження мобілізаційного віку, однак нині проблемою є затримання обіцяних постачань необхідного озброєння.

Держсекретар США Ентоні Блінкен заявив, що Україна має ухвалити непрості рішення про подальшу мобілізацію.

Видання WP зазначало, що навіть попри прискорення постачань необхідної зброї Україні, в адміністрації чинного президента США Джо Байдена зростає розчарування відмовою українських лідерів знизити призовний вік із 25 до 18 років.

У Держдепі заявили, що у разі зниження мобілізаційного віку в Україні до 18 років Сполучені Штати та їхні союзники готові забезпечити спорядженням українських призовників.

Президент України Володимир Зеленський згодом заявив, що виступає проти зниження мобілізаційного віку. Натомість він закликає постачати техніку і знижувати військові спроможності Росії.

Топ коментарі
+18
Про 18 років більше розкручує ОП, ніж партнери...
показати весь коментар
11.12.2024 10:46 Відповісти
+16
По-перше, не вимагають і не пропонують американці знизити мобілізаційний вік до 18! Ну неправда то! Мов хіба про наведення елементарного порядку в тій мобілізації. А весь цей срач на рахунок 18-річних не про мобілізацію і не про війну! ЇЇ підняли ОПешні шавки. То такий собі новий сезон серіалу чи шоу від 95-го. Бо їм вже вибори пахнуть, потрібно хоч який електоральний сегмент собі застовбити. Надії на тих, хто старший в них вже нема, вони то розуміють, от і влаштували зелені удобище циркову виставу.
показати весь коментар
11.12.2024 11:07 Відповісти
+12
та там не в мобілізації молоді першопричина "напруги". Перш за все Байден/Держдеп вимагає забезпечення бригад ЗСУ повним штатом; а молоддю, чи старими - це вже питання наступне.
А для того, щоб мобілізувати всіх (чи хоча би 90%) безбронних до ЗСУ - Байден вимагає навести порядок в самому процесі мобілізації, вичистити звідти корупційну складову та бардак - на що команда під орудою ЕрЗе органічно нездатна.

От, припустимо: ще раз знизять вік мобілізації - чи появляться повністю укомплектовані бригади з таким станом речей в сфері мобілізації? А вже раз знизили поріг, з 27-ми до 25-ти років - ну і що, стало краще? Риторичні питання... Та так само ховатимуться від мобілізації 18-тилітні, як нині ховаються 25-тилітні і старше! Бо Україною нині керує зелена морда прислуги клоуна-наркомана з головкою ЕрZе - яка тільки і вміє, що розкривати свою пащеку і гундосити по вечорам; а ти, Байден, знай: бреше ця падлюка завжди!
показати весь коментар
11.12.2024 10:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Ну призывать в 18 лет ето уже слишком. А вот 20-21 год вполне
показати весь коментар
11.12.2024 10:40 Відповісти
З якого віку Ізраїль призиває зараз? А у Другу світову всі країни з якого віку призивали? Чи в будь-яку іншу війну за останні років 150?
показати весь коментар
11.12.2024 10:44 Відповісти
призывать можно, а сигареты спиртное продавать нельзя!? как например, в США!
показати весь коментар
11.12.2024 10:46 Відповісти
Ну в Израиле и женщин призывают и детей чиновников и судей и депутатов и мусоров. И никакой брони не дают ни богатым ни хитрым ни тем кто получает больше 20тыщ. Если бы Украина была Израилем мы бы рашистов уже за Уральские горы загнали.
показати весь коментар
11.12.2024 10:58 Відповісти
Ти забув добавити про ізраільську зброю. Окрім всіх до призову там є чим іх усіх озброїти по *********. При тому і американськими ************** зразками в тому числі. Байден і компанія пропонують нам для молодих новобранців що? Шузи й кепки американського пошиву. Тож є суттєва різниця.
показати весь коментар
11.12.2024 11:08 Відповісти
Тобто старою зброєю Україну від навали хай хворі діди 50+ боронять?
показати весь коментар
11.12.2024 11:17 Відповісти
Питання якраз у нас і стоїть до постачання зброї з США чи Європи. І діди і молодь мусять мати шанс якщо не перемогти то хоч просто вижити. А засилати у воєнну соломорізку людей у американських одностроях із лопатою у вигляді навіть калаша це самогубство для всієї країни. Зброя.При тому *******. При тому у достатній кількості. При тому без усіляких надуманих обмежень. Ось запорука перемоги над Кацапією що є одночасно і захистом західного світу. А інакше це просто фізичне винищеня нашого населення. Без усіляких шансів. Про нашу українську зброю зараз мова не йде. ЇЇ немає. І не буде. Хто в цьому винен вже пізно розбиратись. Як мінімум не зараз під час війни.
показати весь коментар
11.12.2024 11:35 Відповісти
Дивіться, у нас не вистачає зброї і це знижує нашу боєздатність. Але ви (як і зебільна влада) пропонуєте ще більше знижувати боєздатність, призиваючи 45-50-річних із хронічними хворобами і таким собі фізичним станом. Бгато ви знаєте 50-річних, які хоча б зарядку роблять? Про ранкові пробіжки я мовчу вже...
показати весь коментар
11.12.2024 20:21 Відповісти
Я виключно призиваю Захід до постачання ******** зброї. І призивав тут завжди із самого початку цієї війни. Так, це було в одній площині із словами Зеленського до цього Заходу. В той час коли ви та інші завжди писали щось на кшталт _своє потрібно мати, ніщєброд без зброї, хватить з протягнутою рукою по світу ходити,ніяка Америка нам не винна, самі-самі-самі. А різні Валі Саюн із Німеччини паплюжили мене, що я на Шольца гоню, який касками нас закидав а зверху ковдрами. Я не фанат Зеленського ні зараз, ні раніше. Але про зброю він правий.І про відповідальність США по Меморандуму. А зараз правий і про намагання того ж США запхнути беззбройними на фронт ще й 18 річних. Для інфи, я не маю молодих рідних. Нам не допоможуть ні 50 річні, ні 20 річні у разі відсутності західної зброї. Ще раз повторю декілька днів написані мною тут слова, що якщо Захід поставить нам далекобійні ракети, системи, танки, ППО і різну іншу ******* зброю в достатній кількості, то ми залюбки зробимо екіпажі та обслугу з молодих кремезних бійців. Бо буде сенс. Буде видно нашу перемогу.
показати весь коментар
11.12.2024 21:01 Відповісти
Давайте начнем с украинской власти которая украинцев боится больше чем рашистских окупантов и поетому украинцам не принимают закон о оружии и праве на самозащиту. С етого все и надо начинать. Если украинцам не дают право защищать свой дом и свою семью то с какого хера рабы должны идти защищать чьи то заводы и горадминистацию с бюрократами и казнокрадами? Представьте себе февраль 2022 год если бы каждый украинец вышел встречать рашистов не с бутылками бензина а каждый со своим оружием какое ему удобно и в своей екипировке которая пошита под него. Я уже не говорю о навыках обращения с оружием которые должны с детства воспитываться. Да рашисты бежали бы отсюдова поджав обосраные хвосты и даже не оглядывались бы.
показати весь коментар
11.12.2024 11:25 Відповісти
Я згоден з правом мати зброю кожному бажаючому. Але ******* війна вже показала, що калаш у кожного бійця, ба навіть у кожній руці по калашу не є фактором перемоги над ворогом який лупить КАБами, системами залпового вогню, далекобійними гаубицями, ракетами різної дальності і потужності, балістичними ракетами. Це не враховуючи тисяч дронів і інших ЛА великих і маленьких. Тож нам потрібно мати як мінімум таке саме, а для перемоги потужніше. Бо нас ще й менше чисельно. Тож наша зброя має бути у рази ефективніше для парітету.
показати весь коментар
11.12.2024 11:42 Відповісти
Як це -кожному бажаючому мати зброю???
Якщо строкову службу служити,навики отримати-то зась,а зброю можна?
Якщо захищати державу - то одні "мамині черешні",а зброю дай ?
Для вільного отримання зброї наше суспільство не здало екзамену на адекватність на виборах 19 року,-надто великий % зедебілів.
Дозвіл на особисту зброю потрібно заслужити чи аргументовано довести,а не розводити бардак як у наскрізь корумпованій дозвільній системі чи при нагородженні бойовою зброєю.
показати весь коментар
11.12.2024 12:07 Відповісти
Ну, якимось чином у Штатах купують зброю у власність без доказів особистої відваги і заслуг перед Батьківщиною. Та і в інших країнах також. І у нас так колись буде.
показати весь коментар
11.12.2024 12:12 Відповісти
Трохи маніпулюєте-про "колись" наразі мова не йде,до цього світлого "колись"ще потрібно дожити.Не варто Штати у всьому наслідувати,особиста зброя не є панацеєю-є достатньо багато успішних країн,де обіг зброї суворо регулюється.
У Штатах своєрідний культ зброї-це свого роду давня традиція.
показати весь коментар
12.12.2024 09:23 Відповісти
якби була така як Ізраїль по підготовці і економіці, то кацапи би і не напали
показати весь коментар
11.12.2024 12:02 Відповісти
І по кількості новітнього озброєння і по негайній безперечній допомозі від США, доповни. Тоді так, не напали б.
показати весь коментар
11.12.2024 12:14 Відповісти
сажать в тюрьму тоже не надо, онижедети
показати весь коментар
11.12.2024 11:15 Відповісти
Через месяц Байден будет управлять только своей сиделкой.
показати весь коментар
11.12.2024 10:44 Відповісти
Але ж проблема в тому, що на зміну йому обрали такого ж дідугана... Трампу зараз стільки ж як Байдену на момент обрання в 2020 було!
показати весь коментар
11.12.2024 10:46 Відповісти
в 2020-му Байден був на рік молодший від нинішнього Трампа... в них різниця віку - три роки...
показати весь коментар
11.12.2024 10:52 Відповісти
Вік не має значення ,коли є розум ,досвід
та прагнення справедливості .
показати весь коментар
11.12.2024 10:57 Відповісти
Має. Проконсультуйтесь з лікарями та психологами. Щодо Трампа, то "справедливість" і "Трамп" поняття несумісні - на Трампі висить 91 кримінальне провадження.
показати весь коментар
11.12.2024 11:34 Відповісти
Переважна більшість виборців США вважають інакше .

Всі ці звинувачення зараз розпадаються як картковий
будиночок .
показати весь коментар
11.12.2024 11:39 Відповісти
Якщо розпадаються, то і в Штатах значить є телефонне право.
показати весь коментар
11.12.2024 11:46 Відповісти
ні там є адвокати і є прокурори і є слідчі і там це все працює.
показати весь коментар
11.12.2024 12:04 Відповісти
То хто тоді йому під сотню впроваджень напхав? І хто їх зараз буде скасовувати? І на якій підставі тоді навалювали, і на якій підставі невдовзі будуть анульовувати. Це якщо про безпристрасність американського судочинства.
показати весь коментар
11.12.2024 12:09 Відповісти
напхати можна і під тисячу, а чи є докази того всього. чому справи за стільки часу не піщли до суду? мабуть не все так просто зі слідсвтом і доказами.
показати весь коментар
11.12.2024 13:27 Відповісти
не скажу за їхню систему, але у нас, якщо слідчий дійде до висновку, що відсутній склад злочину, то закриває провадження, а прокурор погоджує. там приблизно так само.
показати весь коментар
11.12.2024 13:28 Відповісти
Про 18 років більше розкручує ОП, ніж партнери...
показати весь коментар
11.12.2024 10:46 Відповісти
это точно.
показати весь коментар
11.12.2024 10:48 Відповісти
Администрация Байдена говорит об этом почти каждый день.
показати весь коментар
11.12.2024 10:55 Відповісти
Про 18 років?...Знижувати можна і не до 18 років, а до 21-22, але вік 18 років дуже легко політизувати для манипуляцій, тому він на слуху...Не забувайте, що Міллер казав про пропозицію призову навчених поліцейських та 45 річних пенсіонерів-правоохоронців, але преЗЕдент це не підтримав..
показати весь коментар
11.12.2024 11:00 Відповісти
під час другої світової граничний вік був 43 роки! собі роки списували щоб воювати за Батьківщину могли воювати! ви хворими дідами хочете війну виграти?
показати весь коментар
11.12.2024 10:46 Відповісти
Не треба пе с діти. Мій дід 1896 року народження, селянин, з освітою 4 класи царського зразку вже влітку 1941 року був мобілізованим. У 55 років. І це був ще тільки самий початок війни. При тому що дома залишилась дружина із 5 дітьми.
показати весь коментар
11.12.2024 11:12 Відповісти
1941-1896=45.
показати весь коментар
11.12.2024 11:24 Відповісти
Так. Помилився. Але я прочитавши про 43 граничні роки для призову зразу ж розлютився знаючи історію своєї родини. Бо діду було більше. І він ні разу не був добровольцем.
показати весь коментар
11.12.2024 11:48 Відповісти
це точно брехня! 45 років а не 55!
показати весь коментар
11.12.2024 15:39 Відповісти
Вітя хитросракий під купою ВПН, ти мій пост прочитав з визнанням моєї помилки? А зараз надай докази щодо граничного віку призову в радянську армію у 43 роки під час війни. Хоч з пєдівікії.
показати весь коментар
11.12.2024 16:11 Відповісти
легко!1941 році почався призов вік 23-36 років! друга хвиля мобілізації-10 серпня 1941 року- 22-37 років-з метою комплектування вік розширили до з 37- до 41 року- джерело-радянські військові мобілізації на території України 1941-1945 року автор рибченко
показати весь коментар
11.12.2024 16:21 Відповісти
А якого хрєна мого діда, батька 5 дітей, у 45 років мобілізували влітку 41 року? Тож Рибченко написав дурню.
показати весь коментар
11.12.2024 16:23 Відповісти
чому ж ти в Бельгії сидиш ? твоїх порад так не вистачає а окопі !
показати весь коментар
11.12.2024 13:00 Відповісти
хто сидить в бельгії?
показати весь коментар
11.12.2024 15:41 Відповісти
Тепер в Баидена причина шоб знизити віиськову допомогу
показати весь коментар
11.12.2024 10:49 Відповісти
Бред? - вони вже писали шо до кінця каденціі не встигають
показати весь коментар
11.12.2024 11:02 Відповісти
Салліван сказав шо іх склади спустошені - а снарядів в такіи кількості вони не точають - бо вони ім нах потрібні - в них друга віина - літаки ракети
показати весь коментар
11.12.2024 11:14 Відповісти
та там не в мобілізації молоді першопричина "напруги". Перш за все Байден/Держдеп вимагає забезпечення бригад ЗСУ повним штатом; а молоддю, чи старими - це вже питання наступне.
А для того, щоб мобілізувати всіх (чи хоча би 90%) безбронних до ЗСУ - Байден вимагає навести порядок в самому процесі мобілізації, вичистити звідти корупційну складову та бардак - на що команда під орудою ЕрЗе органічно нездатна.

От, припустимо: ще раз знизять вік мобілізації - чи появляться повністю укомплектовані бригади з таким станом речей в сфері мобілізації? А вже раз знизили поріг, з 27-ми до 25-ти років - ну і що, стало краще? Риторичні питання... Та так само ховатимуться від мобілізації 18-тилітні, як нині ховаються 25-тилітні і старше! Бо Україною нині керує зелена морда прислуги клоуна-наркомана з головкою ЕрZе - яка тільки і вміє, що розкривати свою пащеку і гундосити по вечорам; а ти, Байден, знай: бреше ця падлюка завжди!
показати весь коментар
11.12.2024 10:50 Відповісти
А кто это писал неделю назад не припомнишь ? "А ****** ти ще "Требование Администрации Белого Дома понизить призывной возраст до 18". Бо офіційно такого ніде не проходило; порада від речника на брифінгу для ЄрЗе - це не документ, який міг би бути надісланий офіційно. "
показати весь коментар
11.12.2024 11:05 Відповісти
якщо в тебе на вистачає ІQ втямити, що відсутнє будь-яке протиріччя між тим моїм постом і цим - то я тобі не доктор, звертайся до спеціаліста.
показати весь коментар
11.12.2024 11:16 Відповісти
5 стадий принятия неизбежного 1. Отрицание 2. Гнев 3. Торг 4. Депрессия 5. Принятие Тебя пока штырит между 1 и 2, я подожду...
показати весь коментар
11.12.2024 11:34 Відповісти
не казали штати про 18 років,наші тупі змі зразу почали доплітати сюди 18 років і далі робити з зе потужного і справедливого..Там сказано було,що потрібно більше людей на фронті і якщо україна призве більше народу сша допоможе їх вдягнути,а не про 18 років,от тут і маніпуляціїї починає опа розганяти,хоча штати теж винні що все тягнуть і дають піпетками..
показати весь коментар
11.12.2024 10:51 Відповісти
цілком вірно!
показати весь коментар
11.12.2024 10:53 Відповісти
Відмова запросити в НАТО посилила напругу між Зеленським та Байденом
показати весь коментар
11.12.2024 10:52 Відповісти
Членкиня Палати представників США Вікторія Спартц звернулася з листом до президента США Джо Байдена про необхідність перевірити, чи є так звані " російські зв'язки" у очільника Офісу президента Андрія Єрмака. Речник МЗС Олег Ніколенко https://www.facebook.com/1090077030/posts/10227153210671358/?app=fbl прокоментував звернення Спартц і порадив політикині "полишити спроби заробити собі додатковий політичний капітал на безпідставних спекуляціях довкола теми війни".
показати весь коментар
11.12.2024 10:56 Відповісти
все правильно, потім ціх 18 річних загребуть кацапи, і кіна не буде....
клоун і в Африці клоун...
показати весь коментар
11.12.2024 11:03 Відповісти
нехай Зеля предложит Байдену снизить возврат преза Америки, которого могут выбирать избиратели блин
показати весь коментар
11.12.2024 11:04 Відповісти
А є статистика, скільки ми вже подарували української молоді путіну?
показати весь коментар
11.12.2024 11:05 Відповісти
Скажу гірше, про причину погіршення стосунків Лідора з Байденом. Байден вимагає повернути мільярди, які приКИШЕНИВ Лідор втиху американським платникам податку. Лідор нахабно заявив "Я нічЯво вам нє должєн!" І з'їв чергову пачку Мівіни.
показати весь коментар
11.12.2024 11:05 Відповісти
зельоним ******** віри немає ..все що вони нам говорять ніби "від партнерів" , насправді брехня

партнери зельоних ********* русня - тут вірю.

чому я вважаю що Захід так важко передавав більш ******* зброю - бо був певен що технології одразу опиняться в паРаші
показати весь коментар
11.12.2024 11:05 Відповісти
о ..зебот ))
показати весь коментар
11.12.2024 11:09 Відповісти
хто тобі зебот заважав за 10 років війни створити власне виробництво?

навіть патронів до "калашів"

і хто прикрив ракетну програму та блокував виробництва Богдан, мінометів..

тотальних саботаж і диверсіх зельоних ********* і таких холуїв як ти
показати весь коментар
11.12.2024 11:12 Відповісти
По-перше, не вимагають і не пропонують американці знизити мобілізаційний вік до 18! Ну неправда то! Мов хіба про наведення елементарного порядку в тій мобілізації. А весь цей срач на рахунок 18-річних не про мобілізацію і не про війну! ЇЇ підняли ОПешні шавки. То такий собі новий сезон серіалу чи шоу від 95-го. Бо їм вже вибори пахнуть, потрібно хоч який електоральний сегмент собі застовбити. Надії на тих, хто старший в них вже нема, вони то розуміють, от і влаштували зелені удобище циркову виставу.
показати весь коментар
11.12.2024 11:07 Відповісти
Дебіл Зе - у нього ж ніяких виборів не заплановано - можна іти на непопулярні кроки!
показати весь коментар
11.12.2024 11:16 Відповісти
Таке відчуття, що у жОПі - багато із дітьми 18-25 і хочуть перечекати!
показати весь коментар
11.12.2024 11:17 Відповісти
Найкращі воїни в усіх війнах - 18-25. Подивіться на вік асів і героїв 2СВ! А після 50 навіть Сталін дідів не мобілізував.
Україні потрібна перемога, чи понти про генофонд?
показати весь коментар
11.12.2024 11:20 Відповісти
Действительно, шо там какой-то генофонд. Потужный победун юрец разложил все по полочкам🤫
показати весь коментар
11.12.2024 11:27 Відповісти
А по суті шось брякнути можеш, мощний проігрун?
показати весь коментар
11.12.2024 13:44 Відповісти
50+ однозначно лучше воюет, чем 20+, это же любому артисту очевидно, а военные тысячи лет какую-то дичь творили...
показати весь коментар
11.12.2024 11:23 Відповісти
Вова мав би зустрічну умову Байдену запропонувати. наприклад, замість того, щоб вимагати мобілізувати з 18-и років, то краще поверніть в Україну "оборонців" Монако, плавців через Тису і прочих "інвалідів-доглядальників". там величезний резерв. і вже не батальйон Монака. ще в минулому році писали, що таких у Європі більше 600 000.
показати весь коментар
11.12.2024 11:27 Відповісти
Зависть берет за то что люди живут нормальную жизнь? Понимаю и не осуждаю, но ты хоть не пались так сильно)
показати весь коментар
11.12.2024 11:28 Відповісти
ну для кого завість, а для кого відчуття справедливості. і якщо справделиво, то в першу чергу на фронті мають бути виборці шапкокрада (в тому числі із заградотрядами для таких, щоб сповна суки наїлись того руцкого міру, за який вони агітували), потім виборці зеленого, а тоді вже всі інші.
показати весь коментар
11.12.2024 11:35 Відповісти
У байдена кажуть - мобілізуйте всіх, а ми тоді навіть зброю дамо!
Це як в анекдоті - ви починайте плавати, воду в басейн дамо потім!
показати весь коментар
11.12.2024 11:27 Відповісти
показати весь коментар
11.12.2024 13:27 Відповісти
Про генофонд нации...
Возрастная группа от 18 до 25 это примерно 700-800 тысяч мужчин.
Даже если целый год призывать из них каждый месяц по 10-15 000, то никакого ущерба генофонду не будет.
По той простой причине на войне гибнет до 10 процентов призванных, а среди этих возрастов в силу природных данных еще меньше, чем у более старших.
Так, что чушь всё это и просто предвыборные манипуляции власти.
показати весь коментар
11.12.2024 11:29 Відповісти
Для Зеленського і України важливіше щоб були хороші відносини з Трампом.
показати весь коментар
11.12.2024 11:36 Відповісти
Головне ,що хороші відносини саме з Трампом
важливіші для Украіни .
показати весь коментар
11.12.2024 11:44 Відповісти
менять законы во время войны - нельзя, по-хорошему - с 2014 года. и всякие законы о "тцк" во время полномасштабного вторжения, прям после\во время ракетных атак (очевидная диверсия с целью срыва мобилизации) - тоже. и законы о "многодетных родителях" и подобное - туда же. узаконивать дифференциацию по возрасту - такое же дно. могли бы к примеру министерству писульку скинуть, дескать, настоятельно не рекомендуется, а не узаконивать \ официально уменьшать мобресурс во время войны (такая же по-сути диверсия). еще и без какой-то альтернативы, типа обязательные сборы\обучение\подготовка\слаживание и т.п. да и всякие "приватизации" вместо национализации ресурсов\энергетики\техники и т.д. и т.п. во время войны очень дурно пахнут, особенно если к обороне не имеют какого-либо отношения, оффшоры и вывод бабла закордон, попилы всего что осталось, отсутствие эвакуации материальных\культурных ценностей опять же полное дно и очевидно все причастные, "избранные" + обслуга имеют полную персональную ответственность а-ля групповое изнасилование и в правовом государстве минимум бы сели лет на 10-15 с конфискацией всего непосильно украденного, а при диктатуре вероятно бы были расстреляны.
показати весь коментар
11.12.2024 11:39 Відповісти
По твоей логике и мусооа на фронте должня быть полныи скопом согласно закона а не 5 процентов как сейчас, а то новый законопроект вначале войны принятый дал им 90 процентов бронь ахах. Но увы у нас в стране работает все совершено по другому. Законы для тех кто при корыте, реакция населения соответствующая
показати весь коментар
11.12.2024 15:02 Відповісти
если было написано - то должны были, да, к тому же, согласно обычной логике - должны были в первых рядах (если главнокомандующий и ко "не смогли" в оборону\эвакуацию и т.п. в "мирное" время), поскольку это уже хорошо организованная государственная структура, с оружием, прямым подчинением, физподготовкой, каким-никаким тактическим мышлением, практической работой с населением, знанием города\поселка\окрестностей\дорог и т.п.
но всякие диверсионные законы - это немного о другом. депутаты, типа, имеют "политическую" неприкосновенность, но если условно прямо голосуют за сдачу городов\областей оккупантам - являются ли они народными избранниками? - скорее всего, нет. уменьшение обороноспособности \ мобресурса \ внесение сумятицы в мобилизационную работу во время войны - это имхо весьма тяжкое преступление, которое до сих пор - радостно - покрывается всеми структурами власти, типа, не баг, а фича. победителей не судят, это да, но по проигравшим (а если так будет продолжаться, а оно будет, потому как выводов не сделано, мозгов не хватает) прилетит, как минимум - должно.
показати весь коментар
11.12.2024 17:19 Відповісти
пуйло категорично заборонив буратінці це робити.
показати весь коментар
11.12.2024 11:44 Відповісти
Стара мумія,яка однією ногою в могилі напрягається через заперечення мобілізувати молодь іншої країни на війну. При тому що ця мумія вже майже ніхто. АБСУРД.
показати весь коментар
11.12.2024 11:48 Відповісти
Цю тему з мобілізацією дітей почала трампіздка Спартц. А усі інші підхопили. Мабуть всратій хахлушкє більше за всіх хочеться позбавити українську націю генофонду. Більше за всіх ненавидять українців - це хохли, які живуть за кордоном.
показати весь коментар
11.12.2024 11:51 Відповісти
Палити, бухати, матюки гнути та людей на БМВ збивати на смерть ці діти можуть на ура. Батьківщину захищати - хай доходяги 50+...
показати весь коментар
11.12.2024 13:47 Відповісти
От ви і підтвердили, що у 18 років це ще діти. Саме через брак розуму та досвіду вони роблять безглузді речі та необдумані витівки, часто скоюють страшні злочини. Тому допускати до зброї таких неокріпших фізично та розумово - небезпечно.
А взагалі-то, у хлопчиків самий важкий період у житті - це до 40 років.
показати весь коментар
11.12.2024 15:25 Відповісти
Раз ця тема останнім часом піднімається, то рано чи пізно 18-літніх таки будуть мобілізувати. Нічого просто так не робиться.
показати весь коментар
11.12.2024 12:21 Відповісти
тобто не заборона бити по території ворога , ні мізерна допомога зі зривом строків постачання , не 30 розукомплектованих Абрамсів за 3 роки, не 40 Хаймарсів на всю довжину фронту з омеженою кількістю ракет причина просування кацапів , а відсутність 18-ти річних в окопах з автоматами проти КАБів ! дід на твою могилу буде плювати не одне покоління .
показати весь коментар
11.12.2024 12:50 Відповісти
Почнемо з того що оце твердження являється явною брехнею.

У Держдепі заявили, що у разі зниження мобілізаційного віку в Україні до 18 років Сполучені Штати та їхні союзники готові забезпечити спорядженням
...

Ніхто подібних заяв не робив. Всі вимоги по "мобілізації 18-річних" походять або від "неназваних чиновників", або взагалі перебріх кацапських ТГ, як в цьому випадку. Робиться це, очевидно, навіщо...
показати весь коментар
11.12.2024 13:00 Відповісти
Мобилизация с 16 до 35 - всех в штурмовики. Кто не согласен - тоже в штурмовики не смотря на пол и возраст ))) Ублюдища только против мобилизации 18 летних. Это просто твари ))) Главная тварь - зелебоб, который печется про дегенераторат который за него типа голосует ))
показати весь коментар
11.12.2024 13:19 Відповісти
Хто випустив цього ущербного з палати?
показати весь коментар
11.12.2024 14:13 Відповісти
примусова мобілізація молоді або жінок призведе до масового невдоволення населення, втрати контролю влади над територіями. Основною причиною є несправедлива мобілізація, коли депутати, чиновники, судді, прокурори, тобто "иліти" різного роду надійно "заброновані' і прилаштовані або за кордоном, або тут, і окопи їм точно не світять. Крім того, і в армії все не дуже правильно, тому багато дезертирства.
показати весь коментар
11.12.2024 14:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2