12830 відвідувачів онлайн
6 813 97

Україна не готова до переговорів з Росією через недостатню підтримку Заходу, - ОП

Україна не готова до переговорів із Росією через відсутність достатньої підтримки Заходу – Єрмак

Україна поки не готова розпочинати переговори з Росією, адже для цього не має достатньої підтримки з боку західних партнерів.

Про це керівник Офісу президента Андрій Єрмак розповів в інтерв’ю "Суспільному", інформує Цензор.НЕТ.

"Ми повинні йти на такі переговори з позиції сили та впевненості, коли зможемо вести діалог на рівних. Поки що цього немає", - сказав Єрмак в інтерв'ю.

Єрмак підкреслив, що "мова ультиматумів" із боку Кремля є неприйнятною для президента Володимира Зеленського. "Не буде ніяких нових "Мінськів" чи "нормандських форматів", - зазначив він.

На запитання, чи Україна достатньо сильна для переговорів, Єрмак відповів: "Сьогодні ще ні".

"Нам не вистачає зброї. Нам не вистачає статусу, про який ми говоримо - що нам дуже потрібно запрошення до НАТО. І розуміння чітких гарантій, які убезпечили би нас, щоб ми були впевнені, що це ніколи не повториться і Путін не повернеться за 2-3 роки. Саме тому ми сьогодні говоримо з партнерами, чому так важливо посилити Україну", - додав він.

Також керівник ОП прокоментував інформацію щодо можливого "мирного плану" Дональда Трампа. За словами Єрмака, такого плану поки не існує, але команда Трампа готова обговорювати бачення України щодо завершення війни.

Нагадаємо, раніше президент Зеленський заявив, що передвиборчу обіцянку Трампа завершити війну в Україні "за 24 години" не варто сприймати буквально. ЗМІ повідомляють, що під час зустрічі в Парижі Зеленський та Емманюель Макрон обговорювали з Трампом своє бачення сталого миру, але деталей не розкривали.

Топ коментарі
+17
не догодили йому, бач, нормандський формат і мінські протоколи... коли війна йшла в лайт-версії...
Йому дуже хочеться стамбульський...
показати весь коментар
13.12.2024 13:51
+16
Хто за посадою оце чучело? І хто йому дозволив стромляти своє рило не в посадові справи? Якщо зеля-то обох під суд за узурпацію влади!
показати весь коментар
13.12.2024 13:52
+15
- ФОРТИФІКАЦІЇ - все вкрадено
- МІНИ браковані
- власне виробництво НЕМА

зараз все спишуть на "недостатню допомогу заходу" і підуть діставати 3 зірку героя РФ
показати весь коментар
13.12.2024 13:53
Коментувати
Сортувати:
не догодили йому, бач, нормандський формат і мінські протоколи... коли війна йшла в лайт-версії...
Йому дуже хочеться стамбульський...
показати весь коментар
13.12.2024 13:51 Відповісти
Ось таку потім нісенитницю люди росповсюджують, що не путін винуватий, а Зеленський і чомусь вас не банять таких.
Я тобі нагадаю що кремль вбив 20 млн українців у 20 сторіччі ще коли Зеленьского і в проекті не було. Досі пропаганди аля шарієвської- арістовича- путіна
показати весь коментар
13.12.2024 14:00 Відповісти
***** тут поза дужками, цього не розуміють лише подоляківські заробітчани. А стаття про Єрмака в піжамі, тож про нього і коментар.
показати весь коментар
13.12.2024 14:08 Відповісти
Я тобі нагадаю що причина нинішньої війни в тому що від початку незалежності і до сьогодні влада крала і краде гроші у оборонки. Люди справно сплачували податки а держава за це забовязаласььїх захищати, а тепер виявляється що цивільні люди мають ще і самі себе захищати. Якби влада всі ці роки працювала на державу а не проти неї, то русняб не рипалась, а тепер маємо що маємо.
показати весь коментар
13.12.2024 14:09 Відповісти
цукерки - не нікель, не авіадвигуни, не стратегічні бомбардувальники, і не ВКВ з резервів нацбанку; а навпаки, їх експорт - це валюта для зміцнення гривні. А ви всі дебіли, ніяк цього не втямите...
показати весь коментар
13.12.2024 14:50 Відповісти
які заводи?
Аааааа. для тебе Крим - це касапстан...
показати весь коментар
13.12.2024 15:15 Відповісти
а я тобі показую на пальцях брехню-еківок дермака в цій інфі, що, мовляв, Нормандський формат і мінські протоколи були зрадою для України?
Второпав, зебіл?
показати весь коментар
13.12.2024 14:16 Відповісти
Тут цього не наголошує; а якби ти хотів розібратися - то би виніс би висновки з інших інф стосовно форматів, як їх ********* колективний ЕрЗе.
Але в тебе і в Fard fdsa - методичка подляка під руками? Що там, невже Мінськ-1 і Мінськ-2 реабілітовують?
показати весь коментар
13.12.2024 14:54 Відповісти
Значить, заморожені оборонні програми з переозброєння ЗСУ, з 2019- це "ДРІБНИЦІ"? Розмінування "війнонебезпечних" ділянок кордону з Росією - це "ДРІБНИЦІ"? Будівництво та розширення РАДІАЛЬНИХ доріг, що вели з Росії до стратегічно важливих індустріальних центрів України - "ДРІБНИЦІ"? І розбудова "провінційного" аеропорту під Херсоном, до рівня "крутіше Борисполя", щоб він міг приймать в десятки разів більше "важких" кацапських "транспортно-пасажирських бортів", з десантом, - теж "ДРІБНИЦІ"? А погрози кримінальним переслідуванням саперам, що підривали мости на сповільнювали наступ кацапів? Теж "ДРІБНИЦІ"?!!! Підірваний міст через Десну ("Шестовицький"), загальмував наступ кацапів Чернігівською трасою, на Київ, мінімум на два тижні! А ваш Баканов "громами небесними" грозив тим людям, що це зробили... А заблокований Чернігів тримав кацапів цілий місяць - і не пропускав їх через місто - по старому мосту через Десну...
МИ ПАМ"ЯТАЄМО ВСЕ!!! Так і передай Подоляку з д"Єрмаком і Татаровим... Не буде каштанів - на ліхтарях повісять... Не встигнуть ні втекти, ні дочекаться приходу "русскава мира"...
показати весь коментар
13.12.2024 14:40 Відповісти
За твоєю логікою то не Путін у 20 сторіччі убивав українців . А твоєму ДЄрмаку, як Януковичу не заплатили , то воно і гавкає
показати весь коментар
13.12.2024 14:44 Відповісти
Я тобі казку розповім про 30 роки минулого сторіччя, яка відбувалася в середненькому селі на українській білшородщині. Було у селі 5 сіімей, які своєю та найманою працею сконцентрували в своїх руках всі земельні угіддя села. І працювали вони самі та наймали для роботи інших своїх більш ледачих сусідів. І виробляли вони 95 відсотків сільськогосподарської продукції цього села. І була їм воля продавати його та отримувати за це гроші. І заздрили їм сусіди їхні та влада місцева. А тут з'явилася ідея націоналізувати землю, кулаків та їх прихвоснів покарати, як клас, що не рідний до пролетарів. І зраділо все село і з радістю відправило більшість з кулаків на курорт в Чоловіки, а майно їхнє передали у колгосп. Ті кого не вислали втекли, або прийняли зміну. І настала весна, але за піснями та зборами не встигли вони нічого нормально посадити, а потім настало літо, але постійні збори і підняття духу не дозволили зберегти і ті крихти рослин, які посадили. Не було більше у селі господарів здатних щось зробити. Вони свої кістки на Чоловіках гріли, а те що залишилося було не здатне організувати ефективну сільськогосподарську роботу. І прийшла осінь збирати врожай, але пісні та збори знову завадили налагодженню ефективної роботи і зібрав колгосп 10 відсотків від урожаю попереднього року. А у місцевого керівництва завдання забезпечити надходження продовольства у розмірах більших за попередній рік. І почали вони шукати винних та продовольство, бо звикли їх сідниці до управлінських крісел і не бажали вони зла нікому та й собі не хотіли, але якщо до управління добивається ідіот то результат завжди очікуваний. А далі все, як ви описали Голодомор і смерть ну і пошук винних, який розтягнувся на століття. А потім вибори януковича і зеленського, як наслідок невивчених уроків історії
показати весь коментар
13.12.2024 14:48 Відповісти
Не побачив, що мене виправляє машина. На Соловках вони кістки свої гріли.
показати весь коментар
13.12.2024 15:15 Відповісти
The ale, а тобі нагадати антиукраїнські "жарти" зе-95 квартал? Ти їм аплодував, а потім проголосував за "кот в мешке, лишь бы не барыга". А потім той "кот в мешке" Зеленський своєю бездіяльністю (якщо не свідомою змовою з ******), саботажем оборонних програм та реформ ЗСУ, величезними обсягами корупції, розвалом державного управління створив усі умови для повномасштабного вторгнення *****... Тож, пропагандоне подоляківської ботоферми, відключай свої мантри про "30 років, так завжди було і Зеленський тут ні до чого"
показати весь коментар
13.12.2024 15:20 Відповісти
Війна у лайт-версії не могла продовжуватися до смерті пуйла! Не для того він відправив своїх літунів у сирію тренуватися бомбити мирні міста і не для того він, починаючи з 2014 року, масово виготовляв крилаті ракети. Мінські домовленості дали йому час добре підготуватися. Погано, що ми за цей час не готувалися
показати весь коментар
13.12.2024 14:30 Відповісти
З 14го до 19го готувалися.
показати весь коментар
13.12.2024 14:36 Відповісти
хочеш, щоб за Іваном малюк зайшов?
Та не прийде, бо Івану цифри невідомі - бо це держтаємниця, цілком таємно. Тільки відомо, що танки, БТР, ракети і дрони в ту пору і проектували, і навіть виготовляли. Літаки, щоправда, лише відновлювали до робочого стану. А скільки - ще раз: таємниця.
Але не таємниця, що в 2020-му цю роботу похерили через саботаж виділення бабла на ДОЗ.
показати весь коментар
13.12.2024 15:02 Відповісти
https://t.me/oleg_leusenko/31148 Олег Леусенко:
Прихильники Зеленського! Не корчіть з себе патріотів України, будь ласка.
Ви або труси надягніть, або хрестик зніміть.
Ваш кумир замість ракет і зброї готував асфальт, який потім успішно віддав окупантам.
Саме він розмінував Чонгар і Азов, що допомогло рф окупувати південь без бою.
Замість евакуації ЗЕ обіцяв вам шашлики.
Західну гуманітарку профукав його завгосп,
ЗЕ зняли клістрони з ППО над Києвом перед нападом, послабили оборону півночі, на Донбасі відвели наші війська.
Це його слуги в одній коаліції з кремлівською опзж, а ОПа наповнена ригами.
Це Зеленський, а не Порошенко "бачив мир в очах путіна" і запевняв Захід, що "росіяни не підуть на нас війною".
показати весь коментар
13.12.2024 15:11 Відповісти
Нічого не буде, одне лиш телебачення 😀
показати весь коментар
13.12.2024 14:57 Відповісти
Хто за посадою оце чучело? І хто йому дозволив стромляти своє рило не в посадові справи? Якщо зеля-то обох під суд за узурпацію влади!
показати весь коментар
13.12.2024 13:52 Відповісти
Там з"явився військовий в нього в замах - думаю, що із ноги по місцю де зберігаються по 17 грн він йому і заїде! Чекаємо!
показати весь коментар
13.12.2024 13:56 Відповісти
Ніхто. Самозванець.
показати весь коментар
13.12.2024 13:56 Відповісти
- ФОРТИФІКАЦІЇ - все вкрадено
- МІНИ браковані
- власне виробництво НЕМА

зараз все спишуть на "недостатню допомогу заходу" і підуть діставати 3 зірку героя РФ
показати весь коментар
13.12.2024 13:53 Відповісти
Замінить "накладні" заряди ("основний метальний заряд") - не проблема. Було-б бажання... Закріпить "ініціюючий" заряд в гнізді підривача (писали, що там вони у гнізді "провалюються) - теж не проблема... (Коли не було "папкових" та пластикових гільз, а капсулі у розбитих гільзах не трималися - ми просто змазували їх "гумовим" клеєм та ставили в гнізда старих розношених гільз...
показати весь коментар
13.12.2024 14:46 Відповісти
Основний метальний заряд (називають "вишибним") - це саме він в гнізді не тримається та крім того - часто не спрацьовує. Додаткові (накладні) - так, можна замінити.
Підривник не спрацьовує (міна не вибухає при ударі) бо він призначений для ствольної артилерії, тобто замість М-12 чомусь - В-429. Але й з М-12 міна чомусь не дуже хоче вибухати.
Є питання й по корпусу (якість чавуну) міни та по його наповненню...
Тобто в тих мінометних пострілах - все не так як треба.
показати весь коментар
13.12.2024 15:49 Відповісти
Ти "дурний"? Вишибний" заряд вставляється в міну... Він служить лише для надання первинного імпульсу міні - для викидання її з ствола та підпалювання "ОСНОВНОГО" заряду. "Вишибний" саме і викидає її на пару метрів з ствола... (Що ми і бачимо на відео).
З головним детонатором нічого не скажу - просто не знаю...
Якість чавуну міни на вибух не впливає... Хоч у "відро" той тротил налий... Тротил можна хоч палить, хоч стругать - його якість не зміниться. А роблять його не у нас...
показати весь коментар
13.12.2024 16:12 Відповісти
"Вишибний" = "основний метальний заряд" - доведи що це не так.
Додатковий - тому що він набірний (додатковий), доведи що це не так.
Якість чавуну впливає на "уламковість", міна має вироблятися зі сталистого чавуну, а не зі звичайного (більш дешевого) який під час вибуху перетворюється на пил.
Знаю що таке тротил. То чому міни не вибухають навіть при підривнику М-12?
показати весь коментар
13.12.2024 16:33 Відповісти
Ти запереч, все, що я виклав... А потім "заперечення" викладу я...
показати весь коментар
13.12.2024 16:36 Відповісти
Це злив? ОК. Просто міг би написати що ти неправий.
На вишибному (без додаткових) 120-та міна може пролетіти до 500 метрів, але скоріш за все - не вибухне. Заперечиш?
показати весь коментар
13.12.2024 16:47 Відповісти
Я тобі сказав КОНКРЕТНО... ВИКЛАДИ ЗАПЕРЕЧЕННЯ... А потім поговоримо...
показати весь коментар
13.12.2024 16:49 Відповісти


показати весь коментар
13.12.2024 17:00 Відповісти
Я сказав... Ти - почув... Викладай...
показати весь коментар
13.12.2024 17:08 Відповісти
Це називається скріншоти. Ще щось треба?
показати весь коментар
13.12.2024 17:15 Відповісти
А ти візьми і виклади "свої слова"... І , як випускник Хмельницького училища, "розгороми" мене в моїй "некомпетентності"...
показати весь коментар
13.12.2024 17:19 Відповісти
Свої слова я вже виклав, їх достатньо, і докази моїм словам з посібника виклав.
Я нічого не писав про твою "некомпетентність" і самостверджуватися якимись "розгромами" не збираюся. Флудити також не бачу сенсу.
показати весь коментар
13.12.2024 17:43 Відповісти
Та мені "насрать"... Виклади свої доводи, як "спеціаліст-мінометчик"... Або просто - НЕ ТРИНДИ...
показати весь коментар
13.12.2024 17:46 Відповісти
Я виклав тобі елементарні докази того що "вишибний" то і є "основний метальний заряд", а додатковий заряд - це те що дає додатковий імпульс для польоту.

Ти писав це: "Ти "дурний"? Вишибний" заряд вставляється в міну... Він служить лише для надання первинного імпульсу міні - для викидання її з ствола та підпалювання "ОСНОВНОГО" заряду. "Вишибний" саме і викидає її на пару метрів з ствола... (Що ми і бачимо на відео)."

Тепер ти як завзятий мазохист вимагаєш якогось "розгрому". Тобі балістичну таблицю переповідати?
Ти у своєму віці чомусь не здатний визнати просту помилку та намагаєшся спровокувати срач?
показати весь коментар
13.12.2024 18:03 Відповісти
Я "срач" не розвиваю... Я просто пропоную тобі виказать свої заперечення"ї... Давай, працюй... Наприклад, поясни, з фізичного боку, чому міни вилітають з ствола міномету, і падають, а не "летять на 500 метрів", після спрацьовування "вишибного" заряду... У мене, при "неспрацюванні порохового заряду" в гладкоствольній рушниці, це іменувалося "плювком"... Тоді просто працював заряд капсюля... І заряд лягав у 2-3 метрах від ствола... А тут - ЩО? Адже і там, і там - саме "порох швидкого запалення...
показати весь коментар
13.12.2024 19:19 Відповісти
В тебе була неточність: "Замінить "накладні" заряди ("основний метальний заряд") - не проблема."
Я тебе поправив: "Основний метальний заряд (називають "вишибним") - це саме він в гнізді не тримається та крім того - часто не спрацьовує. Додаткові (накладні) - так, можна замінити."
Ти "заперечив". Я довів свою правоту малюнками з посібника. Які тобі ще "заперечення" висловити, та навіщо?
В тебе знову неточність: "летять на 500 метрів".
В мене написано: "На вишибному 120-та міна може пролетіти до 500 метрів".
Тобі й тут треба "заперечення" висловлювати?
Вишибні - браковані, додаткові - браковані, тому й не летить. А що там за речовина замість того що передбачено за технологією - має дізнатися експертиза.
показати весь коментар
13.12.2024 20:58 Відповісти
дЄрмак вангує після мівіни в бункері .... замість того, щоб забезпечувати Опу Боневтіка туалетним папером!
показати весь коментар
13.12.2024 13:54 Відповісти
А хто це таке, щоб коментувати? Де виступи хєрпіду, МЗС? Хто там ще є в обоймі: безумна, лєщенко, кирилик тімошенко, умеров? 🤬
показати весь коментар
13.12.2024 13:55 Відповісти
... верещу ч ка є... Теж ЗАМ...
показати весь коментар
13.12.2024 13:57 Відповісти
Зешобло ще недостатньо здало територій і тому не готово до перемовин, зараз кацапи ще Дніпропетровську собі запишуть...
показати весь коментар
13.12.2024 13:55 Відповісти
Т.е. чем меньше будет пидтримка Заходу, тем меньше мы будем готовы до переговоров? А если ее вообще не будет? Тогда наверное победа? Фигня какая-то логическая.
показати весь коментар
13.12.2024 13:56 Відповісти
73 % самі ж вибрали Андрія Борисовича як керманича України. Ваше ниття нічого не зміне
показати весь коментар
13.12.2024 13:58 Відповісти
Вам дай більше - ви ж навпаки пір'я розпустите, ще й в якийсь черговий контрнаступ провальний попретесь та лоб там розіб'єте, чи чергову Курську область.
Тож це не проканає, навпаки тепер подивляться що ви там кудахтати почнете, коли допомогу обріжуть. Цього ще не спробували.
показати весь коментар
13.12.2024 13:59 Відповісти
ОПа! - які переговори? - кацапи згодні?
показати весь коментар
13.12.2024 14:04 Відповісти
Влада в Україні 2019 після виборів у 2019,стала спільником загарбника,відчинявши двері для військогого вторгнення у 2022р.І так тривало аж до стамбульских переговорів.Нормандяі і мінськ їм не дає покою.Дивись краще на сьогоді події.
показати весь коментар
13.12.2024 14:04 Відповісти
Закрийте вже цей фонтан ОПи. Єрмаковщину гнати.
показати весь коментар
13.12.2024 14:07 Відповісти
Скажу що скільки комусь в житті не допомагав переконався у трьох фактах:

1. Не можливо допомогти людині яка постійно звинувачує інших у своїх проблемах, тому що вона просто не бачить своїх можливостей виходу із ситуації і ніколи не побачить без зміни світогляду.

2. Сама собі не хоче допомогти, тобто не хоче змінювати свій стиль життя та інші фактори які призвели до цього, доприкладу робити додаткові зусилля та і взагалі щось робити а не жалітись на життя, обставини і т.д.

3. Людині яка не хоче вчитись на своїх помилках і постійно стає на ті самі граблі та причому хоче отримати інший результат.

Ці всі три факти можна зараз примінити і до нашої держави нажаль.
За 3 роки війни ніх.. не було зроблемо для подолання шаленої корупції, яка сильно ослаблює державу, ніх.. не було зроблено для створення можливості відповіді по орківській енергетиці щоб відбивати у них бажання це робити.
Не була налогоджена нормальна підготовка військових що призводить до непотрібних втрат і потребу у новому людському ресурсі, а це все робоча сила та зниження економічного потенціалу для боротьби.
І цей список можна продовжувати до безкінечності і як в таких умовах комусь допомагати, якщо хтось сам не пробує навіть змінити свій стиль життя щоб вийти із становища.
показати весь коментар
13.12.2024 14:07 Відповісти
Ми неготові, бо нас не підтримують.
Нас не підтримують, бо ми неготові.
Знову, про дурний, бо бідний.
показати весь коментар
13.12.2024 14:07 Відповісти
Захід не Україну не хоче підтримувати, а злодюжну, продажну, брехливу владу України. Вони уже провалили всю зовнішню і внутрішню політику України на всіх векторах, дорозкрадають державу ( включно з фінансовою і військовою допомогою Заходу), добивають Армію, здають землі, міста і села.. З ними вже ніхто не хоче не те що мати справу, але й зустрічатися, спілкуватися, запрошувати. До такої руїни і ганьби Україну не опускала ще жодна влада.... про які "переговори" воно смердить? З КИМ???
показати весь коментар
13.12.2024 14:08 Відповісти
Захід розмінував Чонгар, похерив у 2019-2020 роках ракетну програму, заморозив виробництво Вільхи, Стугни і Богдани, гроші на ЗСУ, як не освоєні, передавав на велике асфальтівництво. Чи то був таки клятий Порошенко?
показати весь коментар
13.12.2024 14:10 Відповісти
5-6 тупих манагерів на чолі з Ірьмаком потихеньку зливають країну...
показати весь коментар
13.12.2024 14:10 Відповісти
Україна дійсно щодо військової міці не готова до перемовин з кацапстаном. Але дуже вагомою у цьому питанні стане позиція президента США Трампа. Попередню його думку ми чули. Хоча, з іншого боку, наміри найпотужніших країн ЄС можуть виявитися достатнім аргументом для продовження нашої боротьби та переконання Штатів щодо необхідної підримки Сил оборони України.
показати весь коментар
13.12.2024 14:12 Відповісти
Совершенно верно! Нужно снизить возраст призыва до 18 лет и мобилизовать вообще всех мужчин не инвалидов, которые живут в Украине! А потом набросится ими всеми на кацапов, у кацапни жилки не выдержать и у них рухнит фронт! Воевать должны все мужчины в Украине, а не только избранные!
показати весь коментар
13.12.2024 14:13 Відповісти
Все як просто. Накинутись, рухне. А кацапи мобілізацію проводити не стануть, і не накинуться. Точно наш кутузов у трусах на сцені в Юрмалі.
показати весь коментар
13.12.2024 15:10 Відповісти
Козирь не дає добро
показати весь коментар
13.12.2024 14:14 Відповісти
Слова Єрмака, це лише його слова. Він ніхто, самозванець.
показати весь коментар
13.12.2024 14:15 Відповісти
https://t.me/Ol_Sharp/21033 Олег Шарп:
🍁 Єрмак: Зеленський хоче поговорити з Байденом, щоб донести, що той ще має можливість запросити Україну до НАТО.
ОК, уявимо собі, що Зеленський переговорив з Байденом, Байден матюкнувся і у серцях запросив Україну до НАТО.
І пофіг на те, що проти цього виступає новий президент США, і це його неодмінно роздратує.
Пофіг на те, що 9 країн Альянсу однозначно висловились проти такого кроку.
Пофіг на те, що ті держави, які навіть не проти вступу України у НАТО, не допускають такої можливості до закінчення війни.
Пофіг на реалії - Байден, запроси нас до НАТО!
І, головне, частина виборців буде аплодувати Зеленському - дивись, мовляв, який він сміливий - пре як «Абрамс» у фашистів в тилу! Його за двері, він у вікно!
Одне але: така «дипломатія» віддаляє нас від Альянсу, а не наближає до нього. А якщо до чогось наближає, так це до виборів. Іншого пояснення такому популістично-безбашеному волюнтаризму не бачу.
показати весь коментар
13.12.2024 14:18 Відповісти
Аргументовано і дотично. Зєля - гадьониш, що керується з кремля.

Зєлю геть. Вибори(офлайн)
показати весь коментар
13.12.2024 14:53 Відповісти
Ларьочник Єрмак вирішує долю України і українців!
показати весь коментар
13.12.2024 14:20 Відповісти
Ми хочемо далі красти...
показати весь коментар
13.12.2024 14:21 Відповісти
Як вчиняють із особою, як не впоралася із своїми обов'язками? Правильно - її звільняють. Зеленський з Єрмачком направо і наліво звільніяють будь-кого: міністрів, віськових...
Тільки чомусь цих двох типків звільнити не можна. Хто важливіший у обороні країни? Реальний головний військовий - Головнокомандувач, чи бутафорський клоун-паскуда, який з якогось дива вважається Верховним Головнокомандувачем? Зеленський явно і очевидно НЕ ВПОРАВСЯ ЗІ СВОЇМИ ОБОВ'ЯЗКАМИ. І не впорається - бо у пустій макітрі цього самодура гуляє вітер. То ж чому його не можна звільнити? Бо Зеленському не хочеться?
показати весь коментар
13.12.2024 14:21 Відповісти
балакати не мішки носити
показати весь коментар
13.12.2024 14:23 Відповісти
Які перемовини? Ще не весь асфальт укладений і не всі світлофори перефарбовані.
показати весь коментар
13.12.2024 14:23 Відповісти
При будь-якій позиції Зеленський зі своїм "ефективним менеджером" Єрмаком не будуть готові до переговорів - тому що для них будь-яке припинення вогню дорівнює втраті безмежної влади і збагачення.
А до цього вони явно не готові...
показати весь коментар
13.12.2024 14:24 Відповісти
Там все набагато драматичніше. Наша влада - наші вороги. Вибори
показати весь коментар
13.12.2024 14:55 Відповісти
это всё, что может сказать презик после сегодняшнего обстрела ????
показати весь коментар
13.12.2024 14:31 Відповісти
Якщо партнери тобі не довіряють, то яке запрошення в НАТО чи ЄС. Нічого зєлєнським не світить. А значить і Україні в цілому. Хочеш в НАТО(а значить в президенти) міняйте стратегію внутрішньої політики в країні. Не відсторонювати Порошенка, а потім Залужного та генералів треба. Навпаки долучати до керування країною, армією всіх патріотів. Партнери ж бачать, що творить ОПіс. Навіть зброю не ризикують давати. Що таке 30 Абрамсів на 1000 км фронту ? Що таке 15 F-16 проти півтисячі кацапських літаків ? Вони, дЄрмаківці, зрубали гілку на якій сидять, та ще звинувачують усіх навкруги, що падають у .... прірву.
показати весь коментар
13.12.2024 14:35 Відповісти
Зеленский пытается перехитрить самый хитрый Запад в мире. Наивный ребенок против гроссмейстеров по шулерству.
показати весь коментар
13.12.2024 14:38 Відповісти
Та пропади ти пропадом,сволота.
показати весь коментар
13.12.2024 14:55 Відповісти
Кручу-верчу, запутать хочу.
показати весь коментар
13.12.2024 15:04 Відповісти
Хоч всі картузи з гардероба одягни одразу, все одно картуз зрадника буде на самому видному місці, свиня !
показати весь коментар
13.12.2024 15:12 Відповісти
Україна не готова до переговорів з Росією через вимоги росії
показати весь коментар
13.12.2024 15:57 Відповісти
Кто это ?
показати весь коментар
13.12.2024 16:11 Відповісти
Ідіот.
показати весь коментар
13.12.2024 16:18 Відповісти
показати весь коментар
13.12.2024 16:45 Відповісти
показати весь коментар
13.12.2024 16:47 Відповісти
какие переговоры могут быть с этими вонючими **********?!после того что они с Украиной сделали,только полная капитуляция и распад этих *********!
показати весь коментар
13.12.2024 17:42 Відповісти
Ти дививсь, яку територію ці ******** займають? Не порівнюй ворогів Ізраїлю - три-чотири маленькі - з нашим ворогом - здоровенна держава з величезними ресурсами, яка всі ці 30 років незалежності намагалася знищити Україну зсередини руками своїх агентів!
показати весь коментар
13.12.2024 18:01 Відповісти
В цьому інтерв'ю Дєрмак "спалив всю зелену кантору": ось про що ці зрадники домовились з пуйлом - вициганити у Заходу побільше зброї, щоб рашці було легше "взять Лондон за три дня", а китайозам Вашингтон. Але Захід не такий дурний і має розвіддані щодо цих зрадників. Не накралися ще ці суки вдосталь! Мало їм ще... Воно, оцей Дєрмак, дограється, що його вб'ють свої ж, бо терпець урветься. Сім'ї в цього хрєна нема, що підтверджує його особливо цінний статус агента ФСБ.
показати весь коментар
13.12.2024 17:55 Відповісти
Основний акцент цих заяв,про погані мінські і якісь нормандські,це ВСЕ для вкраїнчиків,заходу це не зайде!
показати весь коментар
13.12.2024 18:07 Відповісти
Країною керують самозванці. На конституцію покладений "болт", а кріпаки повинні віддавати життя за новостворених феодалів.
показати весь коментар
14.12.2024 13:42 Відповісти