9012 відвідувачів онлайн
20 192 135

Байден не ставив собі за ціль перемогу України, - Time

Джо Байден

Перемога України у війні проти РФ ніколи не була ціллю президента США Джо Байдена. 

Про це пише Time, передає Цензор.НЕТ.

Білий дім вважав, що Україна не може перемогти у війні

Зазначається, що коли Росія вторглася в Україну майже три роки тому, президент Джо Байден визначив три цілі для відповіді США. Перемога України ніколи не була серед них. Фраза, яку Білий дім використав для опису своєї місії в той час – підтримувати Україну "стільки, скільки буде потрібно" – була навмисно розмитою. Вона також підняла питання: Скільки часу знадобиться для чого?

"Ми свідомо не говорили про територіальні параметри", – розповів Time Ерік Грін, який на той час працював у Раді національної безпеки Байдена і курував політику щодо Росії.

Іншими словами, США не обіцяли допомогти Україні повернути всі окуповані Росією землі, а тим більше – величезні території на сході України і Кримський півострів, захоплені під час її першого вторгнення в 2014 році.

Грін каже, що причина була проста: на думку Білого дому, Україна не в змозі це зробити, навіть за потужної допомоги Заходу.

"Зрештою, це не мало стати історією успіху. Більш важливою метою було вижити Україні як суверенній, демократичній країні, вільній у своєму прагненні до інтеграції із Заходом. Це була одна з трьох цілей, які поставив Байден", - пише видання.

Він також хотів, щоб США та їхні союзники залишалися єдиними, і наполягав на уникненні прямого конфлікту між Росією і НАТО.

Союзники Байдена розчарувались у його бачені війни РФ в Україні

Як зазначили Times, озираючись на своє лідерство під час війни в Україні, яке, безумовно, сформує його спадщину як державного діяча, Байден досягнув цих трьох цілей. Але успіх на цих обмежених умовах не приносить задоволення навіть деяким з його найближчих союзників і радників.

"На жаль, це той вид успіху, коли ви не відчуваєте задоволення від нього. Тому що в Україні так багато страждань і так багато невизначеності щодо того, куди вона, врешті-решт, прийде", - підкреслив Грін.

Топ коментарі
+47
Тобто іншими словами допомога Україні, була потрібна лише для того, щоб Україна нанесла максимальну шкоду РФ, щоб остання не могла далі воювати з НАТО, параметри перемоги, "підтримки", і цілей у війні були завжди максимально розмиті. А на то скільки людей померло і ще помре з нашого боку всім наплювати і не факт, що ці всі смерті в конечному результаті збережуть нашу державу.
показати весь коментар
20.01.2025 02:18 Відповісти
+29
Секрет Полішинеля.

От реально. Всі давно в курсі. Навіть в формулюваннях, штати ніколи не казали про перемогу, тільки про "росія не виграє" , "Україна не програє"
показати весь коментар
20.01.2025 02:06 Відповісти
+26
Про яку перемогу міг говорити Байден, чи будь-хто інший, коли після 6 місячного попередження про агресію не було зроблено Зеленським-Єрмаком нічого, ба більше, підготовлені деякі території до здачі.
Те що країна вистояла це вже чудово, ну а дальше пішла зброя по PDA і пакет на 40 млрд.
Чи можна було зробити більше ? Мабуть так. Але ніхто не рватиме на собі сорочку заради країни, влада якої не спішить захищатися.
показати весь коментар
20.01.2025 03:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
я це зрозумів восени 2022 року, а до них тільки дійшло !
показати весь коментар
20.01.2025 02:08 Відповісти
і щоб це дало ? зупинило супротив України ? та підірвали б Курську атомну навзаєм , а це ядерна зброя це набагато гірше !
показати весь коментар
20.01.2025 03:08 Відповісти
Це не новина, просто констатація фактів
показати весь коментар
20.01.2025 13:11 Відповісти
А що такого сталося у кінці 2023?
показати весь коментар
20.01.2025 12:10 Відповісти
Хто саме нас використав, як гарматне м'ясо, і з якою метою?
показати весь коментар
20.01.2025 12:14 Відповісти
Не только. Продолжительность войны зависит от действенной коалиции всех демократичных сил.По большому счёту такая коалиция ещё не создана.США также в одиночку не смогут прийти к Победе над мировым врагом.
показати весь коментар
20.01.2025 14:33 Відповісти
В більшості погоджуюсь з Вашою думкою.Але впевнений,що рашизм приречен на поразку.Тому що це не сумістно для людства,як і фашизм.На жаль,що це трапиться швидше всього не при моєму житті.
показати весь коментар
20.01.2025 14:42 Відповісти
С распадом союза, с 1992г. рф начала осуществлять свой план поставить Украину в зависимость к ней.
Вначале это были политико-экономические рычаги.До 1996г. существенных дивидентов ей не приносило.С 1996г с вводом гривни очень резко стала возрастать экономическая составщляющая.Для рф тоже не достаточный результат.
Она стала внедрять усиленно во власть своих представителей.(вторая коденция Кучмы).Используя олигархов,через пропоганду - невелировались государственные институты.К власти стали приходить пособники рашизму.Общество разделилось на региональщиков и националистов.
Уже к 2003 было понятно,что их ставленник янукович может победить только при беспредельной фальсификации.Что и привело к Майдану.
Правда на тот момент у рф была чечня, жесточайшая борьба с инакомысленнем и присвоения государственных богатств для обогащения власти(собственного кармана)..
Приход Ющенко Украина объективно оказалась в состоянии хаоса.Националисты уступили региональщикам во главе с януковичем.РФ осозновла,что в Украине сильное национальное сопротивление,которое стало усиливаться и свой план можно ей выполнить.только через силу.
И Харьковские соглашения стал прямым и неизбежным путём к войне!!!
Причина в войне не только в путлере.С приходом комуняк,борьба с любыми национальными движениями,стала политика из подтишка.Типичная хитрожопасть и ложь в 20е годы прошлого столетия.Большинство моих соотечественников и Президент с глубоким совковым мышлением.Власть рф от комуняк перешла к силовым структурам, при этом ничего не меняя.С 1991 их не покидала мысль о воссоздании союза.(СНГ и пр.),Ельцина кгбисты использовали и попросили поставить эту гниду
.У власти рф самой большой трагедией 20 века - это развал союза.И с 2000 путлер это стал делать.Копия гитлеру,который сыграл на чу.встве ушербности немцев после первой миповой. Но в то время ещё не было Хельсинских соглашений,подписаных почти всеми странами мира.
Современная рф - это зло для человечества и победа может быть только: то ли при распаде,то ли в принципиальном изменении её государственности.А для этого крайне важно,даже не кто лидер в самой сильной стране мира,а в объеденённой коалиции всех мировых демократических сил
показати весь коментар
20.01.2025 16:36 Відповісти
Фашизм та рашизм різні.У них складова різна.Німецький фашизм побудований на націоналізмі(націонал - соціалізмі)Його правильно називати націзмом..Це наслідок результатів першой мировой.,А рашизм, з імперськими поглядами на ідіології комуністів,після распаду імперії,створився в 20р прошлого століття.
Прояви його стали відбуватися після распаду союза і ніколи не зникали після затверждення у власті комуняками.З ним дієво ніхто справжнє не боровся,за винятком холодної війні,середина 60х до середини 80х.Захід тільки захищався від нього.Зробив НАТО і економічну конкуренцію комуняцькій ідіології.
Що касаєтся таборів,то вони нікуди не подівалися.Просто там нема державних інститутів, там їх набагато більше.І отримання під вартою різні,
.Для любої спільноти завжди на першому місті є економіка,а політика повина завжди забезпечувати прогрес економіки.У кожної країни своя діяльність,щоб забезпечувати товароздатність.А це є політикою
.Крайні ліві,чи крайні праві,зелені,популісти різного пошибу приречені на спад економіки, будь якого суспільства.І вони як раз і є джерелом людських потрясінь.І щоб таких явищ меншь відбувалось,потрібні демократичні державні інститути.В авторитарних державах їх ніколи не збудуєш.Всі авторитарні держави приречині.Там рано чи пізно буде завжди відбуватися громодянський вибух.До тих пор коли держава не перейде на демократичний устрій.
Боротьбаєдності і протилекжності вічна.Але хто в ній хоче здобути перемогу силою,той перетворюється на тварин.Для мене більш 90% росіян - всі нелюді. Любити життя,натхнення,спокію і все буде добре.Україна понад усе!
показати весь коментар
20.01.2025 18:10 Відповісти
Коли люди писати тут про озвучену в статті мету "допомоги" ще наприкінці 22-го року, переважна більшість коментаторів прозвала їх "панікерами та зрадниками". А он воно як виявилося...
показати весь коментар
20.01.2025 09:08 Відповісти
Випробування носіїв підійде? Тоді - нещодавній вибух на кацапському космодромі "Плесецьк".
А також "цікавий" ядерний вибух «Буревісника» у Сєвєродвінську (2019), коли здохло п'ятеро кацапів-ядерщиків.
показати весь коментар
20.01.2025 09:17 Відповісти
Не маніпулюйте. Зниження моб. віку потрібне зовсім для іншого. Спробуйте в 50+ побігати на штурм посадки, і моментально зрозумієте. Просто послухайте, що кажуть самі військовослужбовці.
показати весь коментар
20.01.2025 09:24 Відповісти
Дехто почав це розуміти, коли "хтось на Банковій" відмовився від ленд-лізу, а дехто й досі не розуміє.
показати весь коментар
20.01.2025 09:36 Відповісти
Це й була власна думка, сформована після аналізу десятків відгуків з фронту. Людям 50+ на передку робити нічого! За невеликим виключенням щодо тих, хто дійсно має добру фіз. форму (а не за рішенням злочинців з ВЛК).
показати весь коментар
22.01.2025 13:10 Відповісти
Пишу ж про передок та штурм посадок...
показати весь коментар
22.01.2025 13:28 Відповісти
Я з вами згодна окрiм, що Украiна може загубити державнiсть. Украiна була та буде! Господь цього не допусте!🙏🙏🙏 Наша краiна вистояла навалу татаро-монголььску, турецьку, польску... С Богом та ЗСУ вистоiм i зараз!
показати весь коментар
20.01.2025 12:21 Відповісти
А справа в тому, що ніхто з іноземний лідерів та і політиків загалом, не був "зацікавлений в перемозі України". Ні Байден, ні Шольц, ні Дуда, ні Джонсон...... Тому що вони були зацікавлені в виключно в вирішенні проблем та питань власних країн. Десь це включало військові успіхи України, десь ні, а десь лише тимчасово. Бо вони лідери та політики власних народів. А в Україні є певна категорія людей, котрі чекають що Захід/Схід/Південь....нам допоможе і вирішить всі питання.
Лише власна економічна та військова сила здатна принести перемогу. А не якісь угоди про підтримку, навіть якщо вони на 100 років.
А тепер дивимось - в нас є економічна сила? Вона зростає? Відповідь думаю очевидна. Всі 30+ років вона падає, а останні 3+ просто знищується.
Військова сила. Де вона? І я не про хоробрість людей. Я про зброю та **********. Де їх виробництво? Ми повністю (с урахуванням компонентів та сировини звичайно) залежні не лише від поставок з Заходу, а і від поставок зі Сходу (від наших де-факто ворогів). Тобто варто лише припинити це, і...... Теж 30+ років все знищувалось, а останні 5 взагалі.... ну і обстріли звісно.
Ми повністю залежні від того, що собі надумає певний іноземний лідер. Байден хоч допомагав утримуватись на плаву. А Трамп, на якого тут уже моляться? Точно буде хоч те саме, а не гірше?

І більшості на це плювати. Влада зеленої сарани звинуватить в усьому Байдена і (Шольца звісно - якби ж хоч 10 Таурусів, уже брали ЗСУ б Саратов, чи не так), народ радо поаплодує, бо це просте пояснення і думати непотрібно, і економічно-військове сповзання вниз продовжиться. Бо витрачатись на армію, після війни (та і зараз загалом) ніхто не захоче, захотять ще більш роздуту соціалку. А економічне зростання, з загрозою війни дасть лише в певних межах вступ в ЄС, але владі він не сильно потрібен, а народ уже налаштовується проти (це проскакує тут в коментарях регулярно).
Отакий от сумний песимістичний прогноз.
показати весь коментар
20.01.2025 02:27 Відповісти
Воно то так, але... В 1945-46 практично увесь цивілізований світ радів поразці та зникненню фашизму з нацизмом. От зараз 2024, фашистів хоч греблю гати, додались його певні варіанти у вигляді того ж ращизму. Знову з'явились концентраційні табори.....
І знову цивілізовані люди мріють про загибель всього цього. Але фактично воюємо ми самі, звісно з дружніми побажаннями інших. Схиляюсь до думки, що ця чума з людством не просто надовго, може навіть назавжди. Вона просто мігруватиме з країни в країну і мінятиме назви.
показати весь коментар
20.01.2025 14:49 Відповісти
Господи, та які вони комуністи???!!! Не можу нічого гарного розказати про комунізм, але разом з тим, чучело Леніна не дає ніякої підстави називати ерефію комуністичною.
З вікі - Комуні́зм (від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. communis та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 фр. communisme - (від лат. commūnis «загальний») - теоретичний суспільний і економічний лад, заснований на суспільній власності на засоби виробництва, чим забезпечується соціальна рівність.
Де в них соціальна рівність? Де суспільна власність на засоби виробництва?
Там від комунізму лише Зюганов в Бріоні, на шестисотому Мерседесі, що розказує безумним бабкам про скору перемогу над доларом.
показати весь коментар
20.01.2025 16:57 Відповісти
Саме так. Ми стали "щитом Європи, пішаком в геополітичній грі "послаблення паРаші".
показати весь коментар
20.01.2025 11:32 Відповісти
Нічого цього не буде. Не дійшло ще, що Заходу ніяка перемога ніякої України не потрібна?
показати весь коментар
20.01.2025 11:45 Відповісти
Хто вам таку дурню сказав? омерига,яка рашку оберігає постійно? Кацапам потрібні землі і раби,а не пустеля-і ніякої яз вони не збирались і не збираються застосовувати-це все байки від заокеанських підарів,що видурили в нас яз,примушували нас кацапів випускати з котлів-а тепер примушуватимуть капітулювати,бо мети досягнено: рашку викинули з євроенргоринку! Скільки світлих людей загинуло... Цинічні безпринципні тварюки! Ненавиджу!!
показати весь коментар
20.01.2025 02:30 Відповісти
Іди нах,бовдуре!
показати весь коментар
20.01.2025 12:28 Відповісти
Навіщо нам те, що думав Байден, ми вибирали Володю Боневтіка і він мав зробити все, що обіцяв.
показати весь коментар
20.01.2025 08:27 Відповісти
Підтримую, але всі ці пункти ми разом з Європою і США маємо робити з іншим Верховним Головнокомандувачем, бо цей при 100% фінансувані США не може випустити простих мін, наклепав на 25 мільярдів бракованих мін і ще 25 мільярдів вкрали на цій темі.
показати весь коментар
20.01.2025 08:29 Відповісти
А віри то було скільки! Віри, надії, впевненості. В перемогу! В кордони 1991 року! В каву в Ялті! В іншу хрінь...... А крику то. А все чому? Тому що думати ніхто не хоче. Ні в 2019 році не думали, ні в 2022. В кінці 2023 почали задумуватись.....
показати весь коментар
20.01.2025 11:01 Відповісти
Це було зрозуміло з самого початку кацапського вторгнення
показати весь коментар
20.01.2025 08:43 Відповісти
Тобто Трамп активував методичку про поганого папєрєдніка. Не розуміючи, що постає питання: а ти сам бажаєш перемоги України? Ніт? То чим ти кращий?
показати весь коментар
20.01.2025 08:32 Відповісти
Ви мабуть переплутали з Проривом чи Арматою. Оплоти то наші.
показати весь коментар
20.01.2025 08:34 Відповісти
Ба більше: папередник не бажав перемоги України - а цей бажає? То чим він кращий тоді .
показати весь коментар
20.01.2025 08:38 Відповісти
Так тут же виникає питання до самого Трампа: а ти - за перемогу України? Ніт? То чим ти кращий за Байдена?
показати весь коментар
20.01.2025 08:44 Відповісти
Тоді стартує дивний новий мир, в якому Франція може напасти на Іспанію, окупувати та анексувати 20 відсотків території, на тому тимчасово зупинитися, та і все. Колись попередніки Трампа створювали систему міжнародного права, щоб цьому запобігти, а він дозволить повернутися назад у Середньовіччя.
показати весь коментар
20.01.2025 11:41 Відповісти
Я зрозумів. Байден "олімпієць" - "головне не перемога, а участь". Таким "учасником" був і Обама. Спадок демократів виглядає сумнівним...
показати весь коментар
20.01.2025 02:16 Відповісти
Основне "завдання" Байдена було дожити до кінця президентського терміну і він з цим впорався...🤗😂🤣🤣🤣
показати весь коментар
20.01.2025 10:19 Відповісти
Так а що ви хотіли від звичайного політичного номенклатурника та ще й з ознаками вікової деменції?
показати весь коментар
20.01.2025 10:24 Відповісти
Трамп не за перемогу, він виключно "за себе коханого"...
показати весь коментар
20.01.2025 10:25 Відповісти
"Кацапам потрібні землі і раби,"
***** не неси.
показати весь коментар
20.01.2025 10:15 Відповісти
Без перемоги, але "бути вільною у своєму прагненні до інтеграції з Заходом" - просто чудова ціль для майже трирічної кривавої війни з тисячами жертв яка триває і досі.
показати весь коментар
20.01.2025 02:01 Відповісти
Але кацапи це комуністи і не фашисти, і фашизм в 1945 році це дитячі казочки проти злочинної ідеології комунізму яку терпіли з США і Британії не знищили
показати весь коментар
20.01.2025 16:50 Відповісти
Там вся еліта це колишні комуністи, керує кацапами кгбешник комуніст який говорить що будуть відновлювати більшовицьку імперію тому ніякі вони не фашисти перестань повторювати пропаганду ліваків
показати весь коментар
21.01.2025 15:36 Відповісти
Об этом глава НАТО столтенберг тогда ещё в самом начале этой войны говорил ,что цель НАТО в украинской конфликте заключается в том ,чтобы ослабить рашу настолько ,чтобы она и не думала смотреть косо в сторону стран НАТО .Про победу Украины ни Байден ни он не заикались только про поддержку настолько насколько это будет необходимо.Короче говоря Украину просто использовали и все 😁
показати весь коментар
20.01.2025 09:21 Відповісти
Зеленський та Трамп теж це не ставили собі за ціль.
показати весь коментар
20.01.2025 09:08 Відповісти
показати весь коментар
20.01.2025 03:39 Відповісти
У вашому дописі є неточність - "влада якої не спішить захищатися". От якраз влада захищається, і доволі успішно. А от чи збиралася та влада захищати країну, їм чужу, і чи робить вона це зараз, відповідь, по-моєму, очевидна.
показати весь коментар
20.01.2025 10:46 Відповісти
Шо там, где фанаты бидона куда делись ахах
показати весь коментар
20.01.2025 11:15 Відповісти
73 процента не дремлют. Основная биомасса лает громче всех уверенная в своих словах как в истине последней инстанции. Чем тупее тем увереннее
показати весь коментар
20.01.2025 12:53 Відповісти
Про яку перемогу міг говорити Байден, чи будь-хто інший, коли після 6 місячного попередження про агресію не було зроблено Зеленським-Єрмаком нічого, ба більше, підготовлені деякі території до здачі.
Те що країна вистояла це вже чудово, ну а дальше пішла зброя по PDA і пакет на 40 млрд.
Чи можна було зробити більше ? Мабуть так. Але ніхто не рватиме на собі сорочку заради країни, влада якої не спішить захищатися.
показати весь коментар
20.01.2025 03:17 Відповісти
Оце і кепсько.
показати весь коментар
20.01.2025 13:56 Відповісти
Скільки ж людей,котрі висловлювали теж саме, тут було свого часу забанено ,скільки гвна на них вилили місцеві ейфорічні патріоти- інфантіли з їх "козаками Байдененко" та "Джонсонюком" Нічого,попереду почуєте ще багато чого цікавого.
показати весь коментар
20.01.2025 09:35 Відповісти
скільки ВІН вже тих планів спалив з весни 2019-го, починаючи:

"Весна прідьот - сажать будєм"....

а тут то тим більше віри немає -
дай Бог Україні вижити як Державі !

.
показати весь коментар
20.01.2025 02:29 Відповісти
******** и Трампло - боже (не) хранит америку
показати весь коментар
20.01.2025 13:04 Відповісти
янукович
показати весь коментар
20.01.2025 13:10 Відповісти
А можна хоч раз подумати самостійно, бо таке враження після заяв США, що ЗСУ зараз - це 50 - річні вояки. Армії потрібні всі вікові категорії (кожному треба знайти ЗАСТОСУВАННЯ). Крім, молодих (18-20) молокососів. Вони - тягар для командира. Ні мізків, ні життєвого досвіду. Я як командир взяв би одного 50-річного ніж двох сопляків. Взагалі, оптимальний вік для війни 30-40 років. Можливо помиляюсь.
показати весь коментар
20.01.2025 12:17 Відповісти
А чому 10 пунктів ? Всі вони зводяться до одного - знищити кацапію. То краще один пункт: ОГОЛОСИТИ ВІЙНУ московії ! І все почне працювати як у Другу світову.
показати весь коментар
20.01.2025 12:21 Відповісти
Тільки не пишіть цього. "Захід нічого не зрозумів". Ці дядьки далеко не пішаки або діточки.
показати весь коментар
20.01.2025 12:23 Відповісти
Чому у 1977 році, а не, наприклад у 1970 ?
показати весь коментар
20.01.2025 12:25 Відповісти
Народ, який сам не бажає перемогти, ніколи не переможе хто б йому не допомагав. Народ - це населення певної території на чолі з УРЯДОМ. Ну, то дивіться, що робить наш уряд (президент, рада та міністри) вже три роки. Перераховувати ПОМИЛКИ, саботаж, корупцію чи інше не збираюсь. Тоді чого США мають бажати перемоги над кацапами не у стані війни з ними ?
показати весь коментар
20.01.2025 12:40 Відповісти
Почався відступ, навіть там, де встояли у 22 році. А наш наступ провалився.
показати весь коментар
20.01.2025 12:44 Відповісти
Відверто. В нічого, що ви написали, не вірив. Проте, сумнівався в поразці, бо сподівався й сподіваюсь досі про втручання Заходу БЕЗПОСЕРЕДНЬО, як у Другій світовій це зробили США. Жодного крику, лише спроби ДОВЕСТИ ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОГО ВТРУЧАННЯ Європи. Бо "вагові категорії" різні у сторонах війни. А ще сподівався, що наш кавенешний Блазень втече й дасть дійсним політикам працювати з Заходом щодо вступу у війну. Якось так.
показати весь коментар
20.01.2025 13:01 Відповісти
Справа не в Байдені. Все залежало й залежить від одного важливого рішення. Лідор має піти у відставку або його народ повинен знести.
показати весь коментар
20.01.2025 13:04 Відповісти
Я не повторюю чужих слів. Бо наказав собі шукати Істину. Ось і 5 ст. Статуту НАТО потрапила у поле мого зору. Ознайомився, і далі накопирсав дещо більше. Багато неуків пишуть зараз про неї, не читавши ДОКУМЕНТІВ НАТО. Десь чув, десь ЗМІ набрехали. Читайте. Це краще ніж писати нісенітницю. Ознайомлений = значить попереджений. https://www.nato.int/cps/en/natohq/official_texts_17120.htm?selectedLocale=uk
показати весь коментар
21.01.2025 10:20 Відповісти
Друже, я - технарь військовий. На ремонті техніки. Один за 50+ замінить ДЕСЯТОК 25+. Не згоден ? На кухні, у зброярні, на полігоні, на аеродромі потрібні профі ++++.
показати весь коментар
22.01.2025 13:25 Відповісти
Мінські домовленості - це не ліквідація України, а навпаки. Не треба слухати нашого Чмоньку, який "не здав би Крим", але запросив на південь України кацапню. Про ДАмбас бамбілі мовчу. Щодо Байдена. Його поради не подіяли на самого розумного прИзика, тому він перестав стримувати ***** від агресії. Але й не заохочував. ***** зрозумів це як зелене світло для "СВО". Танків, дійсно, замало, але БТР та БМП прийшло багатенько.
показати весь коментар
22.01.2025 13:33 Відповісти
Тепер нарешті може припините кидатися на кожного, хто не любить толерастів?
показати весь коментар
20.01.2025 05:46 Відповісти
Придворні ЗМІ почали нудну тему
"Ва всьом винуваті папереднікі".
Цікаво, цей тезіс теж на 5-6 років чи тільки зараз для розігріву та погашення факапів ще одного найвеличнішого з Гренландієй та панамським каналом!?
показати весь коментар
20.01.2025 03:16 Відповісти
Методичка : "Ва всех бедах винуватий Захід."
Те що місцева влада допустила захоплення півдня, тебе не бентежило?
Мало тебе закидали, дурнів треба вчити.
показати весь коментар
20.01.2025 03:22 Відповісти
интеграция с Западом - успешно выполнена. всякие передачи "маме в Америку" прям щас, "эффективные менеджеры" с ************ зарплатами на госпредприятиях, хз кем назначенные, но почему-то как правило со вторым гражданством, как минимум, свободным выездом заграницу, оффшорами, прокацапо родственниками и как-то совсем без желания мобилизироваться (не дай Бог), или просто рулят выкачкой и продажей ресурсов "оттуда", кто поумнее. конечно, хорошо "интегрировались" не миллионы, а десятки тысяч, максимум - сотня, с обслугой. и им как бы такие территории - действительно, зажирно обдирать, даже сейчас, но аппетиты приходят во время еды, да и холопов с лопатами не жалко и не страшно.
показати весь коментар
20.01.2025 09:29 Відповісти
Рим тоже как бы развалили не с лазерными технологиями. так что на запасах и с аналоговнетным сбродом Хйло успеет сделать кучу гадостей. не факт, конечно, что кацапстан после этого останется вообще жив, но не в этом план. никто на западе до сих пор ничего не понял (если посмотреть на военные расходы), да и у нас кажется - тоже, пилильщики умеют только одно. ни о какой "заморозке" речи вообще не идет.
показати весь коментар
20.01.2025 10:29 Відповісти
это ничего не меняет. купить хатынку, или машину или купить что-то взрывающееся, опасное и по большому счету нормальным людям не нужное - что у них что у нас. у нас на фоне оккупации территорий и ежедневных погибших с 2014 года - это конечно дно. на западе, допустим, более адекватные, богатые и морально стойкие лидеры, может чуток подтянут военку (отнюдь не в ущерб экономике, конечно), но вот прям если завтра придется использовать пятую статью - сядут оптом в лужу. а ведь на подготовку было 10лет, да и у нас в принципе - тоже, и то левой рукой написанную общую военную подготовку еще только собираются делать (и это не точно и вообще хз что с этого получится с "нашими" "министрами" и "эффективными менеджерами" с плагиатами в лучшем случае). срочную службу - вообще отменили. да и мины уничтожали (конечно за деньги "западных партнеров"). а теперь какие-то претензии, вдруг. и холопов без подготовки через условные две недели кидают на передовую. гении планирования. и никто не сел, и не сядет, потому что - депутатская неприкосновенность, избранные люди и вообще "лидеры жизни" хотя - очевидная диверсия с летальными последствиями.
показати весь коментар
20.01.2025 19:14 Відповісти
Якби Україна здалась, як Чехословакія в 1938, то Байден посів би в історії місце поруч з Чемберленом.
показати весь коментар
20.01.2025 09:36 Відповісти
Та это и дураку было понятно, что они хотели стачивать русню об украинцев до последнего украинца. Стамбульская капитуляция им была как кость в горле
показати весь коментар
20.01.2025 06:49 Відповісти
УП

Олександр Мотиль (американський професор політології):

Трамп відроджує жорсткий американізм. Він робить те, що хоче, і те, що має бути, так би мовити, корисне для Америки. Але є нюанс: що саме має бути найкраще для Америки, вирішує одноосібно сам Трамп. Якби то принаймні вирішувала Республіканська партія, то хай буде, чому б і ні? Але коли брати до уваги його особистість, то настає питання, як же він переконується, що має бути пріоритетом?

Кілька тижнів тому мій приятель, впливовий журналіст, який має зв'язки з інсайдерами у Вашингтоні, розповідав, що Трамп нічого не читає. Він дивиться Fox News і отримує інформацію від своїх дорадників, від своїх синів, можливо, від Меланії.

Європейські партнери чекають від нього чіткої стратегії. Він на це не може відповісти. Він не мислить категоріями логіки.

Це є Трамп і це є та нова реальність, в якій доведеться жити.
показати весь коментар
20.01.2025 04:47 Відповісти
Він є "нарцисом" і в своїх очах він є месією.
Коли приглянутися до Путіна, бачимо, що в того є ті самі характеристики. Путін теж переконаний, що є спасителем, - Make Russia Great Again. Беручи до уваги особистість Трампа, його нарваність, його імпульсивність, мені важко уявити співіснування між Трампом і Путіним. Певною мірою Трамп сам собі створив пастку, коли пообіцяв, що може закінчити війну за 24 години або за сто днів.
Якби, боже борони, відбулася би якась катастрофа в Україні, то це буде неймовірно великий удар для самого Трампа.
Україна йому до великої міри байдужа.
Але розпочати свою каденцію з такої катастрофи, яка би показала, що він є слабкішим навіть за Байдена, за цього сплячого Джо Байдена, який не був спроможний нормально витягти американські війська з Афганістану, це просто неприпустимо, беручи до уваги Трампа.
Саме в цьому я бачу надію для України.
показати весь коментар
20.01.2025 04:50 Відповісти
Хіба це новина??? Україна була, є і буде розмінною монетою глобальних політичних розбірок. Бо Україна це слабка держава яку змусили за рулон туалетного паперу "будапештський меморандум" роззброїтись, а потім мудрий нарід вибирав лідерів які розпродали все що лишилось від збройних сил, завершилось все "главное пєрєстать стрєлять". Маючи віковічного сусіда який гвалтував територію України століттями в різний спосіб то чому дивуватись коли він нарешті вирішив остаточно захопити слабку і хвору державу???
показати весь коментар
20.01.2025 10:56 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=OUdjvKG-p2c ГЛАВНАЯ ОШИБКА БАЙДЕНА. Почему война до сих пор идет?
показати весь коментар
20.01.2025 02:22 Відповісти
Маразматичних довбнів у світі багато, починаючи з померлого Кісінджера. І вік тут ні до чого. А нам своє робити. Не сціть, панове - у підсумку все буде Україна. А їпанута північна імперія здохне в корчах - все до того йде, і ми в цьому залюбки допоможемо.
показати весь коментар
20.01.2025 21:26 Відповісти
Так він і жодного разу НЕ КАЗАВ "перемога України", як і всі інші політики, максимум, слизьке "досягнення миру"...
Мабуть тільки Джонсон кілька разів наважився сказати про "перемогу України".
показати весь коментар
20.01.2025 02:04 Відповісти
Надпотужної ТАЄМНИЙ план:
1 грудня 2024 - спалили нах конверт як і було вказано зверху "перед прочтением сжечь!"
показати весь коментар
20.01.2025 02:14 Відповісти
З тим, як на Рашці все розвалилося за останні 30 років,
наявність ЯО потребує ПІДТВЕРДЖЕННЯ!
Хоч би одне "маленьке" ядерне ВИПРОБУВАННЯ.
показати весь коментар
20.01.2025 03:06 Відповісти
А українська влада бажає це все робити?
Ну, окрім того, що красти де тільки можна?
показати весь коментар
20.01.2025 06:27 Відповісти
Республіканці казали
в січні 2022 - коли превентивно пропонували лендліз та санкціїї
та в квітні 2024 додавши в закон про 61млрд пункти "перемога України"
- розробити план перемоги України
Байден як завжди з запізненням, щось надав Конгресу в вересні 2024
- надати далекобійні ракета атакамс для перемоги України

Тобто те, чого інші боялись сказати, було додано в закон республіканцями
показати весь коментар
20.01.2025 11:03 Відповісти
Якщо путін не погодиться на мир, що потрібно робити з росією:
1) Захід повинен допомогти Україні почати виробляти свої далекобійні ракети.
2) Знищити російські військові об'єкти (літаки, кораблі, військові заводи, військові склади)
3) Знищити російські нафто-видобувні і газо-видобувні підприємства, НПЗ, порти, через які експортується нафта, магістральні нафто-газо-проводи.
4) Добити російську промисловість - металургійні комбінати і підприємтва хімічної промисловості.
5) Знищити російські ГЕС, ТЕС, розподільні підстанції.
6) Заходу потрібно зробити українську армію сильнішою від російської, щоб в Української армії було більше ніж у російської армії танків, БТР-ів, артилеріських установок, ***********...
7) Якщо росія ввела війська в південно-східну Україну, то чому Захід не може ввести війська в північно-західну частину України? На запрошення президента Зеленського! І хай вони розміщують тут свої військові бази.
8) США можуть надати україні 100 літаків і Україна може купити собі по всьому світу відставних пілотів на пенсії.
9) Заходу потрібно профінансувати рос опозицію. Рос опозиція не може вести опозиційну діяльність в росії, то хай веде опозиційну діяльність з-за кордону на територію росії. Потрібно вести анти-пропаганду, виступати проти путіна і проти війни. путін тратить на пропаганду 2 млрд на рік, стільки треба витрачати і на антипропаганду. вести діяльність через супутникові канали, сайти, ютуб, телеграм, тікток, мобільні дотатки. Витрачати повно грошей на рекламу цього контенту.
10) ліквідувати путіна. У США є для цього засоби.
показати весь коментар
20.01.2025 05:24 Відповісти
Під час другої світової війні, Америка забезпечила для СССР трикратну перевагу на східному фронті.
Про яку перемогу взагалі може йти мова, якщо в Україні в раз 5 меньше всого?
показати весь коментар
20.01.2025 05:06 Відповісти
Секрет Полішинеля.

От реально. Всі давно в курсі. Навіть в формулюваннях, штати ніколи не казали про перемогу, тільки про "росія не виграє" , "Україна не програє"
показати весь коментар
20.01.2025 02:06 Відповісти
Банальний страх перед ядерною державою.
показати весь коментар
20.01.2025 05:48 Відповісти
Схоже світові ЗМІ вже стеляться під Трампа... Хоча це не відміняє справжньої сцикливості Байдена перед ******.
показати весь коментар
20.01.2025 05:56 Відповісти
Я також це зрозумів ще 2022 році, коли та стара деменція не дала Україні можливості звільнити південь. Потім 1,5 роки ще вигадувала всяку ху..ню аби не давати F-16 тощо. Тоді мене тапками закидали.
Дивує тільки, що Захід таким ставленням до принципів міжнародного права множить сам себе на нуль
показати весь коментар
20.01.2025 03:16 Відповісти
Я бачу що в тебе клепкою в голові проблеми, бо її немає.
А де я написав, що зелені потвори, яких обрав мудрий нарід в 2019 році не винуваті? Стаття конкретно про Байдена, який ліцемірив щодо України, бо казав одне, а робив зовсім інше.
показати весь коментар
20.01.2025 03:38 Відповісти
Грін каже, що причина була проста: на думку Білого дому, Україна не в змозі це зробити, навіть за потужної допомоги Заходу.
24го лютого 2022 ніхто крім українців не вірив, що вистаємо. Вислояли.
Не вірять, що ми повернемо свої території? Ми і це зробимо.
показати весь коментар
20.01.2025 13:07 Відповісти
Сторінка 1 з 2