8151 відвідувач онлайн
12 621 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 4
Чем Келих наполнить, то оттуда и выльется
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
Допустим я вернув атомне озброєння,воно в мене є,куди я сьогодні,зараз їм стрельну
Це безглузде самоввпевнене шльопання язиком
Тільки любе озброєння в кожному домі і ніяка зараза не полізе сюди
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Зачем нам назад старые ракеты, которые давно уже сгнили у рашистов на складе?

Если бы мы решили иметь своё, то сделали бы новое, вопрос в другом, зачем оно нам, чтобы пугать мир, как это делает кровавый путлер?

Украина должна выступить с инициативой об уничтожении всего оружия массового поражения, вот что нужно делать, чтобы наступил мир на всей Земле!!!
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
А Ізраїль не здавав свою ядерку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
Воно то так, та тільки трішечки не так.
показати весь коментар
06.02.2025 13:35 Відповісти
Вона путілізована.
показати весь коментар
06.02.2025 13:37 Відповісти
ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
До чого тут ракети? Справа в ЯЗ, а не в засобах доставки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Щоб зробити, потрібно випробовувати. Де?
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
Нічого що США визнали Україну як державу ще наприкінці 91 року? Економічний тиск був, точніше не скільки тиск, а більше відсутність допомоги.
показати весь коментар
06.02.2025 13:43 Відповісти
Я вмію користуватися пошуком. Мені не потрібні твої лінки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:45 Відповісти
Я представляю, что было бы с миром, если бы ядерное оружие было у таких, как вы.
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Чим би допогла в даній війні ядерна зброя??Можливо при наявності ядерки люди були б розумніші і голосували по іншому??Тупе стадо,яке волає про ядерку,воно й не дивно після виборів клоуна
показати весь коментар
06.02.2025 13:46 Відповісти
Смішно - не смішно - а так воно і є.
Не дарма трампон підбурює євреїв захоплювати чужі землі та
проводити холокост та депортацію. Арсенали США повність відкриті для одноплемінників.
показати весь коментар
06.02.2025 13:49 Відповісти
Я фантазую? Тоді роззуй ввічки і читай ще раз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Штати не скликали Радбез ООН з питання агресії кацапів України?
Чи штати, цитую не домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні ? Вимагали й не раз. Ще щось?
показати весь коментар
06.02.2025 14:02 Відповісти
Брехня,есть варианты.
показати весь коментар
06.02.2025 14:09 Відповісти
Якого біса він звертає увагу на марення дуету.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Не огризайся, собацюра. Я з тобою як з людиною спілкувався, а ти ногу кусаєш.
Україна може думати, що має право на що завгодно, але скоріш за все ії роз'їбуть ще превентивно. Та ще й не тільки рашка, а й західні "союзники" разом.
Але якщо допустити фантастичний варіант втілення твоїх фантазій, то по Україні полетать ракети на кожне місто і знищать взагалі все населення.
Чи захоче хтось бити по великим містам росії, розуміючи ці наслідки? Це утопія і не міняє нічого принципійно так само як із конвенційною війною. Україну буде огрібати ще більше, що так, що так.
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Звісно закінчена дискусія. Бо порушили той меморандум виключно кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
Ти не рівняй тоді і зараз.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
КНДР допомогли кацапи.
показати весь коментар
06.02.2025 14:19 Відповісти
Це все на що ти здатно, собацюра? ХАМАСу ніхто ЯЗ створити не дозволив, отже і таким злим на весь світ собакам не дозволить. Може колись затямиш, але то навряд чи. Розум в тебе теж як в собаки.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Так и у нас те наработки советские и схемы ,которые кацапы аятоллам передали тоже есть как и специалисты .Я же написал
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
А тоталітаризм це сила? Де вам ідіотів беруть?
показати весь коментар
06.02.2025 14:22 Відповісти
Як мале дитя... Ти дійсно вважаєш що ЯЗ що була на території України у 94 році керувалась із Києва, минаючи москву? Україна її використати не могла. Єдине що могла, так це не дати її використати кацапам.
показати весь коментар
06.02.2025 14:36 Відповісти
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Я вже написав. ЯЗ аж ніяк не знижує вірогідність померти і не підвищує безпеку.
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
Ясень пінь шо цього ніколи не станется.

При розумній владі дійсно патріотів країни, тишком спробували б зробит і якщо б якимось магічним чином це вдалося,потім сказали"у нас нема ядерної зброї,але якщо потрібно ми її застосуємо"©
показати весь коментар
06.02.2025 14:46 Відповісти
Все угрозы параши, это дешёвые понты. И это понимают все.
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
О Господи ,, Зеля лише потролив русню , а тут вже - панєслось .!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
Все советские наработки остались в Москве. А Украине ядерные боеголовки не разрабатывались.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Це треба було робити ще в 1992 році. Зараз вже пізно...
показати весь коментар
06.02.2025 14:49 Відповісти
"Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси"

Їх все влаштовує. Але живуть вони гірше ніж там де "слабка толерантність".
показати весь коментар
06.02.2025 14:52 Відповісти
де було дві сторони - Україна та "ядерний клуб" брехня.

Коли так, то в документі пишеться десь таке; Україна з одного боку, та США, рф та Британія з іншого...
показати весь коментар
06.02.2025 14:53 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
а Південний маш завод у Дніпрі випускав же Сатану!
от би її запустити, навіть без ядерки!
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
Тактичну ЯЗ вивезли до кацапії ще до літа 92 року, коли ше не відбувся розподіл армії совка.

Та й МБР можна "перепрограмовувати" Ти зараз серйозно?
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
так, але задовго до того, а саме у липні 90-го року, Верховна Рада УРСР проголосувала за Декларацію про державний суверенітет України, в якій чітко прописала, що Україна буде безядерною державою.
показати весь коментар
06.02.2025 15:18 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
Хіба тобі хтось доводив протилежне? Мова йшла про будапештський меморандум. Ось про нього й дискутували.
показати весь коментар
06.02.2025 15:32 Відповісти
По перше, де там так написано? Про сторони. По друге, ти можеш якось сформулювати що то є юридично "ядерний клуб"? Є така міжнародна офіційна організація з якою Україна підписала меморандум? Тоді саме вона несе відповідальність за порушення меморандуму. Ну й по третє, ось тобі зразок документу де написано так як ти кажеш і хочеш: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3175-20#Text

Не треба вигадувати неіснуючих речей.
показати весь коментар
06.02.2025 15:39 Відповісти
в 94 на території України залишились тільки боеголовки в МБР, вчіть історію щоб не виглядати невігласом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
ну так намір це і дорожня карта до цієї мети. хіба не так?
показати весь коментар
06.02.2025 15:47 Відповісти
та невже, і РУХівцям пістоль до скроні приставляли ?
немає ніякого сенсу у яз, якщо ти не маєш повного циклу її виробнитцва.
ЯЗ просто базувалась на нашій території, як скажімо ракети США на території Туреччини, ми нею НЕ володіли, як і Білораша чи Казахстан.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Ти просто король логіки. У грудні 91 року США офіційно визнають Україну як незалежну державу, а потім ще три роки їм знадобилося щоб остаточно зрозуміти що Україна виходить із совка! Ти найкращий!
показати весь коментар
06.02.2025 15:54 Відповісти
Населення в мільярд та 150 мільйонів. В Україні ж половина населення це пенсіонери.
показати весь коментар
06.02.2025 15:55 Відповісти
Ще раз питаю, де в документі прописано про дві сторони? ДЕ? Абзац вкажи рядок. Я можу собі нафантазувати що там дві сторони за географічною, або три за мовною ознакою, або дві та більше за релігійною. В таких документах міжнародних можуть сперечатися про кожну кому годинами. А ти вигадуєш те що тобі хочеться. І ніхто Україні не гарантував суверенітет та цілісність. Де це в документі? Зобов'язались лише поважати незалежність, суверенітет та цілісність Різницю розумієш? Знову твої хотєлки.
показати весь коментар
06.02.2025 16:04 Відповісти
Он плохо слушал зЕ.Не в курсе.
показати весь коментар
06.02.2025 16:10 Відповісти
Вікіпедію можеш почитати.
Нехай Україна хоча б своїх пенсів прокормить, яке там ЯЗ. Чи воно матеріалізується?
показати весь коментар
06.02.2025 16:13 Відповісти
Та звідки ж ви лізете стратеги мамкіни... Різницю між поважати цілісність та бути гарантом цілісності розумієш? Якщо Україна підпише мирну угоду із втратою територій, то це й буде офіційною визнаною її територією. Так зрозуміло?
Впрягатися за Україну в кордонах 94 року штати не зобов'язані. Ось якщо стануть ГАРАНТОМ цілісності України у цьому договорі, лише тоді вони будуть зобов'язані ці гарантії виконувати у випадку подальшої агресії кацапів, чи будь кого.
показати весь коментар
06.02.2025 16:18 Відповісти
Ще один способ США не виконувати своє документальні домовленності - це розпад країн.
Саме так договори із Югосоавією були анульовані після її розпаду.
Там ще було відокремлення Чорногорії від Сербії.
При тому, що навіть із Хорватією там практично спільна мова!
показати весь коментар
06.02.2025 16:46 Відповісти
Але тут вже США нічтого не бояться і не оформлюють.
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
Як ТАК формулювати? Хто й що саме формулював вже? Де можна почитати офіційно? Дитячий садок "Козюльки". Можливо, та скоріше за все, йдуть неформальні перемовини за посередництвом штатів. Потім штати кажуть офіційно щось на кшталт цього: Якщо договір влаштовує обидві сторони, та сторони дійшли згоди ,то він влаштовує і США . Так це робиться.
показати весь коментар
06.02.2025 16:49 Відповісти
"Група 236" ні про що не говорить? РУХ - це ширма, якою прикрились учорашні комуняки для розпилу України. РУХ використали і викинули на смітник.
показати весь коментар
06.02.2025 17:00 Відповісти
1. Вони "поважають". А де там написано що вони повинні їх відстоювати?
2. Вони не повинні давати гроші на розбудову доріг та клумб у прифронтовій Костянтинівці, та на ремонт школи у Харьковскому селі з якого вже давно евакуйовані усі діти. Тому це не "економічний тиск", а виховання акуєвших.
показати весь коментар
06.02.2025 17:17 Відповісти
Трішки не так : Ізраїль має на увазі США , ну а ядерну зброю - власну .
показати весь коментар
06.02.2025 17:27 Відповісти
Ну і що там у мемуарах - що Ізраїль не має ЯЗ ?
показати весь коментар
06.02.2025 17:31 Відповісти
Ну якщо навіть і припустити неможливе, і ми врешті -решт отримаємо ЯЗ (зробимо самі або хтось подарує) , ну і що то змінить? Зеленський натискне на кнопку запуску, чи це зупинить путіна? І ні те і ні друге! Бо як показує історія ,військові озброєні конфлікти існують і між ядерними краінами (Індія та Пакістан тому приклад) Ніхто не наважиться на застосування такоі зброі, розуміючи що прилетить у відповідь. Як приклад- у Гітлера було достатньо хімічноі зброі, але навіть програючи війну, і навіть такий божевільний як він і те не наважився іі застосувати , розуміючи що союзники у відповідь просто зальють усю німеччину хімічною речовиною..... Тому ЯЗ зараз не панацея! Вона нічого не вирішить! Не треба піддаватись дитячим ілюзіям і опускатися до рівня зеленського. Війна може бути виграна тільки наявністью достатньоі кількості ********* і далекобійного озброєння і сильной арміі.... І тим більше дивно слухати зеленського, який все це за роки свого правлІння тільки знищував і скорочував, тим самим по суті відкривши двері ворогу який привів війну в краіну, а тепер патякає про поверненн ЯЗ......А гарантією безпеки від нападу росіі в майбутньому може бути тільки вступ до НАТО. Інших альтернатив немає......
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Ти б хоть би почітав скільки потрібно часу на це не кажучі про кошти, і всі будуть дивиться по третє
показати весь коментар
06.02.2025 17:39 Відповісти
Ні, та будь ласка, якщо ви глибоко у темі- то просвітіть....
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
Отут детальніше , ми , виявляється 500 років тому ядерку віддали ? (( Ну а раптом ти про Хмельницького згадав , то те що він підписував у оригіналі ніде не збереглося ..... тоді може і не було ніякого "кацапи + Україна навіки разом" , а просто був військовий союз як у кацапів і Вірменії одкб ? ((
показати весь коментар
06.02.2025 17:42 Відповісти
вони їм і так допомагають. Розуйте очі. Скільки Сша зробили для росії - ніхто не зробив
показати весь коментар
06.02.2025 17:43 Відповісти
Позбігалися адепти "прастих рєшєній" і давай розповідати, як просто зробити ядерку,такі самі керують Україною 🤬
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
маячня. Повна
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
як же я втомився спілкуватися з імбецилами!

"Во-первых, у нас ядерного оружия нет, а во-вторых, если потребуется, то мы его применим." - Голда Меир
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
Шанс, що дадуть ЯЗ приблизно 0.01%. Шанс, що через провокативні заяви зеленського про ЯЗ стосунки з партнерами ще більше погіршаться 75%. Він або ворог або ідіот. Або все разом. Щодо коментаторів, які тут радісно пісяють кипятком від цих заяв, впевнений, що більшість з вас не вороги, а ота друга категорія.
показати весь коментар
06.02.2025 17:46 Відповісти
Зелені-- ракети ПВО не зробили ні одної, міни роблять диряві, а ви хочете щоб вони балістичну ракету зробили)))) а саме головне!!!!! Загуглі стільки потрібно часу для збагачення урана хоть для однієї ракети, і хто нам дасть це обладнання, я розумію нєрви, але це пустослів'я
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
Скільки вам років, шановна? 😊 Мені в ті часи було 25. Тому пишу те, що бачив.
показати весь коментар
06.02.2025 17:47 Відповісти
брехня. Його порушили також амери і англія. Якщо б не сша, кацапи б взагалі не напали, бо у нас була б своя зброя.
показати весь коментар
06.02.2025 17:49 Відповісти
як корисливі скоти. так точніше
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
Цьому дурники на емоціях взагалі до мікрофона підпускати нільзя, бо несе таке, що його другими словами назвали дураком.
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
Можна ще багато що нафантазувати.
показати весь коментар
06.02.2025 17:52 Відповісти
і що далі?
показати весь коментар
06.02.2025 17:54 Відповісти
Були тисячі танків, літаків і вертольотів 60-80-х років випуску, яким на 2022 в кращому випадку було б біля 40 років, а більшість цих жилізяк мала б по 50-60 років. Була б собі така чисельне застаріла армія як в Саддама Хусейна, яку американці розбили за тиждень втративши всього біля 100 загиблих
показати весь коментар
06.02.2025 17:57 Відповісти
Ні та ні інша не підписували жодних договорів про заборону ЯЗ. Але навіть так отримували санкції, з яких їм допомагали вийти або інші держави, або власне величезне населення та теріторії.
Україна настільки слабка та залежна держава, що їй не те що санкції не треба буде накладати, а просто перестати субсидувати бюджет - і вона сама розвалиться.
Тому це рішення можливо лише за згоди Заходу і ніяк інакше.
показати весь коментар
06.02.2025 17:59 Відповісти
отже сліпий був або тупий. Або не бачив, або не розумів побачене.
показати весь коментар
06.02.2025 18:01 Відповісти
ну як сказать... по словам Білого дому путін двічі вже майже нажав кнопку, першого разу його спинили США, другого - Китай. А в мене нема причин не довіряти розвідці США. Сам пуйло вихвалявся, що з задоволенням знищить Україну ядерним ударом.
показати весь коментар
06.02.2025 18:02 Відповісти
Залишається прикупити ядрёну бімбочу у корейців і приховати її десь в Карпатах.
показати весь коментар
06.02.2025 18:02 Відповісти
Ну брехня, так брехня. Ти хоч з якого класу?
показати весь коментар
06.02.2025 18:03 Відповісти
на пару років старше твого
показати весь коментар
06.02.2025 18:10 Відповісти
та, зачипай зачипай.
показати весь коментар
06.02.2025 18:16 Відповісти
Що , сумно як не смердиш ? (( Краще засихай , більше толку !
показати весь коментар
06.02.2025 18:19 Відповісти
І всі ті роки минули даремно... Навіть не опанувала грамотне письмо. Та то таке. Ходи здорова, хай щастить.
показати весь коментар
06.02.2025 18:22 Відповісти
якось, грубо нерозбірливо калякаєш.
шмурдяк якийсь бухаєш?
показати весь коментар
06.02.2025 18:22 Відповісти
Пан Келлог вирішив цинічно під'#бнути нас; і це під час війни, коли Країна кров'ю стікає.
показати весь коментар
06.02.2025 18:27 Відповісти
зато гречку получили.
показати весь коментар
06.02.2025 18:28 Відповісти
Ти що насправді такий бовдур чи просто прикидаєшся? США запустила процес по роззброєнню України від ЯО в 91, коли зрозуміли що Україна виходить із СРСР і цей процес завершився через 3 роки різних обговорень і зустрічей підписанням славнозвісного Будапештського меморандуму
показати весь коментар
06.02.2025 18:30 Відповісти
вряд ли, все приходит во власть становиться врагом АВТОМАТОМ,
показати весь коментар
06.02.2025 18:32 Відповісти
Радника звати не Кіт Келлог, а звичайна стара тупа ****.
показати весь коментар
06.02.2025 18:36 Відповісти
О , дивися , ти підсохнув трішки , вже і смерда від тебе поменшало (( Так тримати .
показати весь коментар
06.02.2025 18:36 Відповісти
зрозуміло, бухаєш.
не буду заважати.
показати весь коментар
06.02.2025 18:40 Відповісти
"Келлог закликав керуватися здоровим глуздом".
Що робити,коли такого вибрали,якого треба закликати,щоб керувався здоровим глуздом і вибрали такі,що самі не керувались здоровим глуздом.
Мусить якось його ставити на місце.
показати весь коментар
06.02.2025 18:42 Відповісти
Сохни .
показати весь коментар
06.02.2025 18:46 Відповісти
Ми ж не якісь там чучхе-північнокорейці, і не навіть не іранці-аятольянці. Ми страшні "бєндєравци", нам ніззя.
показати весь коментар
06.02.2025 18:55 Відповісти
Сторінка 1 з 4