8881 відвідувач онлайн
12 645 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
головне щоб було та незакінчувалось бажання
показати весь коментар
06.02.2025 18:58 Відповісти
хто він такий щоб нам указувати за ядерку
ми суверенна держава
чи вони теж хочуть з нами воювати? 😁
показати весь коментар
06.02.2025 18:58 Відповісти
Панове, зверніть увагу на беззмістовний, по колу, словесний пронос Келлога. Це свідчить про те, що він таки обісрався і геть не знає, що сказати. Наразі головне, що заважає нам відновити ядерну зброю - це ненажерна банда зелених гопників. Проте ми можемо просто зараз авансом оголосити про поновлення свого міжнародно визнаного статусу ядерної держави, через те що Будапештський меморандум фактично втратив чинність у 2014 році, при чому не з нашої провини.
показати весь коментар
06.02.2025 19:02 Відповісти
в мокву, куди ще?
показати весь коментар
06.02.2025 19:03 Відповісти
так, без ножа краще ходити лісом ніж з ножем?
так, ідіот лівацький?
показати весь коментар
06.02.2025 19:06 Відповісти
келЛОХ йде за кораблем
показати весь коментар
06.02.2025 19:13 Відповісти
Цілком логічне ствердження. Бо повернути може тільки той, кому віддали. А кому віддали?
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
І вцьому винен не Келлог, а мудрий нарід, який вибирає в гаранти зеків, клоунів та інших "нє всьо так адназначьна"
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
Хай вони всі думають , що в Україні нічого не залишилось ...
показати весь коментар
06.02.2025 19:22 Відповісти
Мрій далі. Як діти, чесне слово. Поки українська нація не вилізе з пубертатного періоду, толку не буде
показати весь коментар
06.02.2025 19:27 Відповісти
Мудрим народам підсовують правителів. Три хабадники: мироточець, миротворець і мироспівець, готові просурмити новий каганат.
показати весь коментар
06.02.2025 19:45 Відповісти
Все це так. Ось, що кчже Вікіпедія:"2 червня 1996 Україна офіційно втратила ядерний статус. В 1999 році 8 літаків Ту-160 та 3 літаки Ту-95МС Україна обміняла за борг Росії за газ". Тому борги таки були. А ще тоді Україна не пішла шляхом Прибалтики і не погидилась на ринкову ціну на газ. Прибалти потерпіли, але вирвалися з газоваої кабали. А виборці України раз пораз вибирали у владу Кравчука, Кучму, Симоненка, а Чорговола, який міг повести іршим шляхом - ігнорували. Дешевий газ перевпжив здоровий глузд.
показати весь коментар
06.02.2025 20:11 Відповісти
Беззаперечно. що УКРАЇНА МАЄ ПОВНЕ-- і моральне право ВІДНОВИТИ Я ДЕРНИЙ ЩИТ ... ( І як зраджена " ГАРАНТАМИ нашої безпеки так і нинішніми витівками трампуші з його плюшкінською політикою щодо залишення нас без допомоги у чистім полі під скрегіт щелеп ліліПУТІНСЬКИХ крово-жерів !!!) Щоправда таємно"клепать" таку зброю із нашими ЗЕ-зрадо-трубадурами--це більше аніж смішно!!! Погляньте--у нас лише починають клепати. якусь "новинку". а про оту " паляніцу"--вже всіх уморили: і в яких підземних катакомбах "ЮЖ-машу її клепають і.який тонаж і.т.і. Це завдання для нашої наступної влади. якщо вистачить мізків таку обрати. а НЕ всадити на трон чергового срульмана на зразок ушастіка--гордона....
показати весь коментар
06.02.2025 20:13 Відповісти
боневтіклий запустив шнягу для електорату про ядерну зброю. Але чому США коментує цю ахінею?
показати весь коментар
06.02.2025 20:16 Відповісти
"ти впевнений шо" - це вже тупа полеміка. Конкретно тут і зараз я про Меморандум та про претензії колгоспників до США та Великобританії.
показати весь коментар
06.02.2025 20:18 Відповісти
Ну це вже в США ніхто не буде питати як Україні відновлювати ядерну зброю,якщо вони спробують нав'язувати тут мюнхенські договорняки.
показати весь коментар
06.02.2025 20:27 Відповісти
А ти підеш і зробиш? Чи спеціалісти та ресурси з неба впадуть самі по собі? Чи ти думаєш, що вони 30 років були законсервовані і з одного бажання з'являться, а потім за 2 місяці все зроблять?
показати весь коментар
06.02.2025 20:28 Відповісти
Я вам, ідіотам нацдебільним, пояснюю, що ЯЗ це не панацея взагалі. Реально якісь агресивні папуаси тумба-юмба.
показати весь коментар
06.02.2025 20:29 Відповісти
А якщо кацап скаже, що жерти лайно погано, то ти побіжиш жерти лайно, патрідіот руськомовний.
показати весь коментар
06.02.2025 20:32 Відповісти
"стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї." - геть тупе припущення.
показати весь коментар
06.02.2025 20:33 Відповісти
вася, це цитата з меморандуму.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC Будапештський меморандум - Вікіпедія
показати весь коментар
06.02.2025 20:37 Відповісти
у нас країна населена от такими Васями як ти. Пустоголовим нарідом.
показати весь коментар
06.02.2025 20:39 Відповісти
Ну канєшна! Волонтери повідкривають банки "На ядерну бімбу", за добу назбираємо.
показати весь коментар
06.02.2025 20:41 Відповісти
Краще б промовчав, а не трендів. Всі ці "договорняки про безпеку" можете засунути собі в сраку.
показати весь коментар
06.02.2025 20:52 Відповісти
Шансов нет, идея обречена на провал. Ну и что вы обсуждаете?
показати весь коментар
06.02.2025 20:53 Відповісти
Тобто хто збере професорів, промисловців, комбатів і приватні охоронні агенції навіть як приватну ініціативу, матиме зі старту +30% до виборчого рейтингу.
показати весь коментар
06.02.2025 20:58 Відповісти
Якою мовою я пишу тебе не обходить , а от до образ ,зазвичай , вдаються ті ,в кого скінчились аргументи. Якщо твоя потужність тільки в образах , то вона не дуже то й потужна. По ділу зазначу , що слабкою і залежною Україну робили майже усі влади за більш ніж 30 років незалежності , бо вони були куплені кацапами. Хто скуповував за безцінь заводи , які потім пускав на металолом? Кацапи! А наші можновладці з радістю їм це дозволяли. Взагалі Україна одна з небагатьох країн , яка за нормальної влади може вийти на самозабезпечення , причому на досить непоганому рівні. Але це не потрібно сусідам , особливо північно-східному. Усі хочуть бачити залежну Україну , або від кацапії , або від ЕС , або від Штатів . У цьому плані я підтримую правих , які за сильну і незалежну Україну , а вже потім розбиратись йти у якісь сюзи чи ні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:58 Відповісти
Все трішки не так по тій причині, що борги за газ нагромадили комерційні структури , а гопники із парашії виставили претензії державі Україна . Згадай як не так давно був період коли через суд у декого відбирали газ з комерційної структури на державну щоб покрити заборгованість , а потім зелені "шлюшки" віддавали кошти з бюджету тому гівнюку , а до цього випадку ( у ті часи про які ти мову ведеш) взагалі просто держава виступала цапом відбувайлом за комерційні угоди приватників. Щодо ринкових цін ...... згадай як біла юля похерила підписаний на десять років контракт , який став невигідним кацапам по тій причині , що зросли світові ціни на вуглеводні . Про літаки.... так не тільки літаки , а іще і крилаті ракети , а іще ядерну зброю на сотні мільярдів доларів за три кацапських срубля віддали , я ж цього не заперечую . Якби віддавали кацапам по справедливій ціні , то вони нам і досі були б винні при всіх наших закупівлях.
показати весь коментар
06.02.2025 21:06 Відповісти
Так, згоден, колись теоретично Украіна в залежності від сітуаціі і при бажанні може повернутись до питання розробки і виготовлення ядерноі зброі. Але при умовах величезного фінансування і то протягом 5-7 років. Ви вважаєте що наше керівництво яке вже протягом року не може навіть стабілізувати лінію фронту і ми щодня втрачаємо територіі, яке не в змозі забеспечити армію єлементарними речами і де не вистачає навіть необхідного, яке не може налагодити навіть виготовлення звичайних мін і іх бракованими сотнями тисяч постачають в армію, яке не в змозі навіть фінансово забезпечети поранених воінів-інвалідів (вони отримують при інвалідності усього 600 гр на місяць)- Ви думаєте таке керівництво взмозі налагодити виробництво ЯЗ? Крім того, це складна технологія, а саме виробництво є дуже брудним. До того ж всі чутливі ядерно-паливні цикли відбуваються під контролем МАГАТЕ. Є інспектори, які перевіряють кількість, облік та контроль ядерних матеріалів, зокрема на атомних електростанціях. Ці інвентарні списки ведуть там до десятих грам. Навіть якщо уявити, що ми знайшли економічні ресурси й технології якось украли чи щось таке, ви думаєте, що міжнародна спільнота буде спостерігати спокійно? Ні. Це загрожує втратою підтримки Америки та Заходу, які зараз фінансують наш бюджет, допомагають зброєю. А також це призведе до накладення санкцій ООН, аналогічно з тими, які отримала КНДР після цього кроку в 2003 році. Навряд ми хочемо, щоб Україна йшла тим шляхом, яким йде Північна Корея. І за підсумком: У ******** умовах Україна не має можливості створити ЯЗ. І вся ця балаканина просто ні про що..... Нам краще будувати ракети, дрони та інше озброєння, яке нівелює саме значення "ядерки". Сили оборони зараз без ядерної зброї перебувають на території рф, і росіяни не знають, що з цим робити, хоча завжди погрожували застосуванням ЯЗ при найменшому навіть натяку зазіханню на іхню терріторію.... І що допомогла ім іхня ЯЗ?
показати весь коментар
06.02.2025 21:30 Відповісти
Всі твої аргументи нікчемні. Скільки б ми не робили дронів, параша зробить в рази більше дронів , літаків , танків та ракет. Скільки потрібно коштів на утримання армії, співставної російській? Мабуть це в рази дорожче ядерки. Єдине що може зрівняти сили це ЯЗ. Ти сам це все розумієш
показати весь коментар
06.02.2025 21:42 Відповісти
Ви вперто не хочете зрозуміти, що бажання щось зробити і можливості це зробити- це різні речі. Я вам вже на пальцах пояснив як дитині що це зараз неможливо і недоцільно, Але ви все рівно капризуєте- хочу і все тут. Порахуйте скільки московити иають ракет та боеголовок до них. І скільки нам треба зробити щоб почати ім погрожувати. або хоча б вони почали реально замислюватись про загрозу, для себе, Ви що думаєте зробимо десяток- другий і цього буде вистачить? А носіі для цієі зброі у нас є? У нас є для цього ракети, бомбардувальники чи підводні човни чи своі супутники? Чи ви зібралися іх в сумка поіздом в росію доставляти? І саме головне я повторюю- нам цього ніхто не дозволить зробити. Спробуємо- відразу перетворимось на світового ізгоя під санкціями. без усілякоі допомоги і підтримки. Отоді нам вже точно прийде триндець, Навіть набагато раніше ніж ми встигнемо хоча б щось зробити накшталт ЯЗ......
показати весь коментар
06.02.2025 22:15 Відповісти
Та ні, все так. Населення завжди голосувало за тих червоних директорів - бойків, фірташів, богуслаєвих, ахметових, чи їхніх ставлеників януковочів з шуфричами. Так що винні всі, навіть ми з вами, що не пояснювали посполитим, що дешевого газу нема і що це ціна нашої безпеки. А навіть тепер я знаю людей, які волають про хорошого януковоча, при якому був дешевий газ, особливо коли отримують платіжки.
показати весь коментар
06.02.2025 22:46 Відповісти
Гарантовано робочих в пуйла не більше 50 шт. Все інше втратило термін придатності. Це ви не хочете зрозуміти, що цим шляхом, яким зараз йде війна, України не стане. Пуйло вимагає гарантій знищення України через декілька років, навіть якщо зараз буде деяка заморозка
Краще бути живим ізгоєм, чим мертвим лохом.
показати весь коментар
06.02.2025 22:54 Відповісти
Коли є я\з це набуття геополітичної суб'єктності. США просто боготворять я\з, вони думають,що коли Україна повертає я\з це визнання повного фіаско так званого нерозповсюдження, але Україна має всі законні підстави нею володіти так як отримала неспроваковану агресію зі сторони країни яка володіє я\з і була одним з гарантів безпеки прописаної у будапештському меморандумі.
показати весь коментар
06.02.2025 23:12 Відповісти
Розумієте в чому питання це нацбезпека і кожна країна дивиться уважно, і ось є Україна яка немала своєї я\з і сусідня країна яка її мала просто роздерибанила територію яка їй приглянулася. Я ось про що , все вже відбувається в світі просто це таємні програми і про такі плани ніхто нерозголошує, бо навіщо підіймати пил завчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 23:19 Відповісти
наревне, наревне
показати весь коментар
07.02.2025 00:05 Відповісти
Пішов нах. От тепер вже потрібно робити.
показати весь коментар
07.02.2025 00:09 Відповісти
я тобі відповім останній раз , лівацький ботяра
май зброю а не бумажку!!!
це стосується усіх рівнів життя
коли тебе гопарі зустрінуть увечері ти зрозумієш
ну або смоктати їм будеш
показати весь коментар
07.02.2025 03:43 Відповісти
50 Кажете?.....У агресора 46% від орієнтовних світових запасів ядерної зброї: 5580 боєголовок, Згідно з неурядовими оцінками,з них : 1200 відслужили своє, 2670 в резерві та нерозгорнуті та 1710 розгорнуті стратегічні. Класична ядерна тріада - це повітряний, сухопутний та морський компоненти засобів доставки боєголовок. Російська тріада - пускові установки міжконтинентальних балістичних ракети, підводні човни та стратегічні бомбардувальники....... За декларацією СНО від вересня 2022 року, росія має розміщувати 1549 стратегічних боєголовок на 540 стратегічних системах доставки (міжконтинентальні балістичні ракети, балістичні ракети підводних човнів і важкі бомбардувальники). Проте кремль в односторонньому порядку дію договору призупинив. Плюс ще Тактична ядерна зброя, На відміну від ядерної тріади стратегічної зброї, яка хоч поверхнево регулюється, тактична не була предметом угод між росією та США. У звітах та статистиці світового ядерного потенціалу та у розрізі країн її не враховують. Вважається, що російська нестратегічна ядерна зброя знаходиться на зберіганні і не розташована разом із своїми пусковими установками, а тому формально не вважається "розгорнутою". Однак багато місць зберігання розташовані відносно близько до гарнізонів і фактично боєголовки можуть бути передані до своїх пускових установок у короткий термін. Таких боєголовок, дослідники нарахували близько 1558. Серед них морського базування - 784, повітряного (на Ту-22М3, Су-24М, Су-34, Міг-31К) - 334, на базі ПРО чи берегових комплексів - 345, сухопутного базування (у тому числі Іскандер-М) - 95. А тепер на фоні ціих цифр скажіть- скільки нам потрібно виготовити ядерних боеголовок та іх носііів , що хочаб якось погрожувати росіі?

показати весь коментар
07.02.2025 06:21 Відповісти
Лохами ми стали ще у далекому 1990 році, коли ВР Украіни сама проголосила про безядерний статус краіни. А потім первий президент Кравчук продовжив цей рух в безодню, промінявши нашу ЯЗ за безцінь на пустий аркуш паперу. Та ще й вмудрився відмовитись від пропозиціі США на достроковий вступ Украіни до НАТО в обмін на відмову від ЯЗ, І під кінець другий лошара розмінував усе що міг, позакривав усі ракетні прграми, відводив війська і здавав територіі,скорочував армію та іі фінансування- тим самим повністью відкривши двері навстіж для війни яку привів в нашу краіну путін. І до того теж вмудрився відмовитись від пропозиціі Ленд-Лізу..... Якесь безкінечне Де-жавю, і танці по тих самих граблях......
показати весь коментар
07.02.2025 06:38 Відповісти
Вірно, справа не в ракетах, а в бомбах. Я ж про це і написав.
показати весь коментар
07.02.2025 07:32 Відповісти
У вас всі пальці цілі? У мене на жаль ні. Тому на відміну від вас я не кепкую у таких випадках.
показати весь коментар
07.02.2025 09:16 Відповісти
якщо не повернути - то треба створити
показати весь коментар
07.02.2025 09:45 Відповісти
Та дійсно пофіг, хто там розпоряджається надрами, які за Конституцією належать народу України... Суверенітет така штука: сьогодні є, завтра нема)
А "хлопки" безпілотниками по нафтових заводах російського прикордоння і повернення ядерної зброї - це трохи різні речі - приблизно як поїздка в Трускавець і політ в космос
показати весь коментар
07.02.2025 09:47 Відповісти
Дивлюся, ти спеціаліст з поїздок до Трускавця (( Шлунок лікуєш , чи на навчання возять ? Зелідор тебе назвав #всімипрезидентом , то як там з надрами , у тебе дозвіл на їхню розробку скільки разів брали ? Може ти не в курсі після Трускавця що те , що у нас в Конституції написано, не завжди відповідає реаліям життя , бо якби відповідало , то кожен дозвіл на розробку надр потрібно було б через референдум проводити або хоча б через ВР . Ну і вишня на торт - розпоряджання і користування трішки різні речі Тепер стосовно твого "хлопка" ...... хлопає твій кацапський пердак від думки що наступний дрон прилетить не на НПЗ , а у твою трущобу , щодо ядерки , то перечитай мій перший коментар
показати весь коментар
07.02.2025 11:28 Відповісти
Тебе, нацдебіл, так за ту "зброю" відтрахають, що ти 10 раз пожалкуєш. Просто ви, нацдебіли, думаєте, що весь світ під вас підстраюватись буде.
Ні, стеруть в порошок та за 3 дні забудуть про існування таких папуасів.
показати весь коментар
07.02.2025 12:16 Відповісти
Проблема подібних вам "усвідомлених патріотів" у тому, що вірите в якісь вундерваффе, які раптово перевернуть хід подій на війні в нашу користь -чи то ядерку, чи сотню ф-16, томагавки, раптове членство в НАТО і т. д... А ще думаєте, що США буде максимально посилювати Україну, щоб "звалити режим путіна і розвалити рашку"
Ще років так зо два повірите, оглянетесь - а країни вже може і не бути... Треба нарешті всім українцям тверезіти на 3-му році війни
показати весь коментар
07.02.2025 15:25 Відповісти
ви кепкуєте гірше
показати весь коментар
07.02.2025 16:23 Відповісти
Проблема подібних тобі неусвідомлених ідіотів у тому що вірите у власну геніальність і прозорливість аж до того, що від власної віри на радощах починаєте під себе ходити (( Не вирішуй за мене що я думаю , я якось без тебе це зроблю, ну а якщо цікаво , то запитай. Хоча що ти можеш запитати , тролю кацапський ((
показати весь коментар
07.02.2025 17:07 Відповісти
Я особисто ще в квітні 2022 року зрозумів, що ми покотимося в безодню. Рівно тоді, коли відмовилися від підписання мирного договору і взяли курс на продовження бійні.
А такі наївні дурники, як ви, можете і далі вірувати у "перемогу на кордонах 91-го і розвал рашки". Але це рівно до тих пір, поки система не перемолотить вас в якійсь черговій лісопосадці, або не змусить прийняти статус біженця десь у Канаді...
показати весь коментар
07.02.2025 18:25 Відповісти
Бувай , тролю !
показати весь коментар
07.02.2025 19:17 Відповісти
Об этом я и говорю! Нельзя продавать землю! Сейчас земля на вес золота, она может вытянуть Украину из бедности. И в тоже время можно продать то, что мы не используем - те же урановые рудники. У Украины за 34 года не дошли руки до них, а вот США хочет. Ну что же - это более чем возможно. Отдать им рудники, там они будут делать Уран и вооружать нас. И мы покажем путлеру кузькину мать!
показати весь коментар
10.02.2025 12:24 Відповісти
"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми - уряд здорового глузду.... Джерело: https://censor.net/ua/n3534317
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
показати весь коментар
25.02.2025 21:11 Відповісти
Та тільки недоумок з 95 кварталу міг вкотре нарватися на таку відповідь!
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
Ту що була звичайно не можна повернути. Вона вже знищена. І якби навіть була, то вже б пройшли всі терміни придатності.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Ізраїль має на увазі американську ядерну зброю.
Він вважає її своєю.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Він її ніколи і не мав.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Так у нас одні кловани.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
Звичайно, це ізраїльська зброя. Її у США стаорили євреї. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
Знову ядерний срач!
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 13:40 Відповісти
Так нащо пишеш відверту брехню тоді?
показати весь коментар
06.02.2025 13:48 Відповісти
Цю угоду обговорювали тут безліч разів. І у кожного своє бачення і прочитання усіх речень документу. Не будемо повторювати.
показати весь коментар
06.02.2025 13:52 Відповісти
4. …підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з використанням ядерної зброї.

Тепер до Микол нарешті дійшло? Ні? То читати ще раз поки не дійде.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
Це тому що по факту питання тобі сказати абсолютно нічого.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
по какой шкале мерять **** США Британцев Франции Китая умыкнуть 668 боеголовок ЯО и вместо дать даже не бусы стеклянные-- а промокашку???
показати весь коментар
06.02.2025 13:56 Відповісти
Наївний ти, Денис...Фантазер.
показати весь коментар
06.02.2025 13:57 Відповісти
Невже? А як же казочки місцевих воювак до останнього, що після Україні 200% буде Європа аж до Лісабону, га? Чи вже концепція одразу змінилась?
До речі, ніяк ЯЗ не знімає загрозу знищення, навпаки дійсно робить його тотальним. Бо у випадку удару 1 боєголовкою Україною назад прилетить 100.
показати весь коментар
06.02.2025 13:59 Відповісти
Проте як і щодо попередніх рішень українського парламенту, яким чином має Україна рухатися до без'ядерного статусу та які повинна отримати гарантії своєї національної безпеки президент (кравчук) усі застереження Верховної Ради і цього разу повністю проігнорував.

Натомість вже 14 січня 1994 року Кравчук разом з президентами США Клінтоном та РФ Єльциним підписав у Москві так звану Тристоронню заяву та Додаток до неї, якими фактично було дезавуйовано усі принципові рішення Верховної Ради України. А саме - президент Кравчук погодився з російською пропозицією не знищувати ядерні боєголовки та ще й під міжнародним контролем, як того вимагали рішення парламенту, а передати їх до РФ. Причому не 42%, як було визначено ратифікаційною Постановою Верховної Ради, а всі 100%, та ще й у рекордні терміни - упродовж семи років.
показати весь коментар
06.02.2025 14:04 Відповісти
Для недолугих вкраїнчиків, свідків Будапештського меморандуму які не вміють читати, вникнути в суть справи, слухають балакающих голів "експердів" з телевізора і самі нічого ніколи не перевіряють особисто, вибирають клованів або Юль вважають що їм всі все винні, та вірять у чудеса і Святого Миколая. Пояснюю - в Меморандумі сказано про ЯДЕРНИЙ **** УДАР нашій території. Мова йдеться про "стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї.". З ВИКОРИТАННЯМ ЯДЕРНОЇ млять. І поки ***** не вжарив ядеркою можете вгомонитися зі своїм Меморандумом. А ще краще підійти до дзеркала і спитати у того кого там побачте "чому я всі 30 років проплигав під Сердючку та пробухав замість того щоби будувати країну?".
показати весь коментар
06.02.2025 14:10 Відповісти
Ти впевнений що трампон і потім не витре цією ганчіркою сраку?
показати весь коментар
06.02.2025 14:11 Відповісти
Ну да,каждому АК-47! Детский сад.
показати весь коментар
06.02.2025 14:13 Відповісти
Ірану сильно допомогли кацапи. Це по перше...
показати весь коментар
06.02.2025 14:16 Відповісти
Лише відірвані від реальності вкраїнчики, які досі чомусь не утямлюють місце яке займає Вкраїна в світі могли думати, що хтось дозволить створити ядерну зброю. Чи взагалі повернути.
Україна то ніякий не другий Ізраїль якщо що, як би кому не хотілось. Аналогій 0.
показати весь коментар
06.02.2025 14:18 Відповісти
що ти верзеш? Перед тим як щось ляпати язиком, треба мати хоч якусь базу! США не тримає ядерної зброї в Ізраїлі! У Ізраїля вона власна, створена в самому Ізраїлі (хоча Ізраїль і не визнає наявність, але й не заперечує), в Ізраїлі на всю працюють ядерні центри.

Питаннями ядерної програми Ізраїлю займається створена в https://uk.wikipedia.org/wiki/1952 1952 році Ізраїльська атомна енергетична комісія (ІАЕК).

З початку https://uk.wikipedia.org/wiki/1960-%D1%82%D1%96 1960-х років діють https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%C2%AB%D0%9D%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%C2%BB&action=edit&redlink=1 Ядерний дослідницький центр «Нахаль Сорек» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96 Ядерний дослідницький центр у Димоніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-3 [3].
Реактор потужністю 26 МВт було введено в дію у https://uk.wikipedia.org/wiki/1963 1963 році з допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F Франції і модернізовано в 1970-ті роки. Після збільшення його потужності до 75-150 МВт виробництво плутонію могло зрости з 7-8 кг подільного плутонію на рік до 20-40 кг. Установка для перероблення опроміненого палива була створена приблизно в 1960 році також за сприяння французької фірми. На ній можна отримувати від 15 до 40 кг подільного плутонію на рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-autogenerated1-2 [2].
До чого тут США?
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
Ідіот, як тільки з України злетить ракета з ЯО. Кацапи миттеао запустять їх у відповідь ще до того як наша досягне цілі.
показати весь коментар
06.02.2025 14:21 Відповісти
Нарешті хоч хтось сказав чисту правду. Шансів на створення української ядерної зброї рівний нулю. Іде дебілам у вишиванках і казочками - "Ядерна зброя захистить нас від кацапів" хоч кіл на голові стругай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:24 Відповісти
OH RLY?

А пластівець Келлоґ не подумав, що за такої "сміливої" позиції так званого західного світу, ядерна зброя в Україні може з'явитися Made in China?
показати весь коментар
06.02.2025 14:32 Відповісти
Наивные сказки. Во первых, важно не наличие ЯО а количество. Когда у двух стран примерно равное количество боеголовок, это ещё можно про что то говорить. Когда у тебя одна-три а у врага 5000 то свои три боеголовки ты можешь себе в очко засунуть.

"Согласись что яо все таки убойный аргумент."

Ага, на новый карибский кризис и вечную жизнь в ожидании увидит утром грибок.

"На пара тройка боеголовок сможет существенно ограничить аппетиты раши"
Сколько можно говорить, ЯО никак не помогает от конвенционального оружия. НИКАК. Вообще.

"Ну а насчет нулевых шансов ,что скажешь тогда про иран или северную корею"
У Ирана его нет. А КНДР получила помощь от кацапов. Самостоятельно бы она ничего не сложила.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Тоді нас просто кацапи роздеруть разом з америкосами. Поділять так, як поділили Польщу (Річ Посполиту) в 1772-1793 рр.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
Якщо не ядерка, то пропонуйте інший механізм!
Просто підписи - нічого не вартують!
Навіть іноземні війська на території Укарїни - можуть відступити та віддати території!
Довіри немає нікому!
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
вся тактична яз була вивезена на кацапію задовго до 94, вчіть історію для загального розвитку.
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
Перші графітові реактори на природньому урані прості і дешеві, Україні під силу максимум рік,
просто Гундосу нічого не треба крім "дай"
показати весь коментар
06.02.2025 15:13 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:17 Відповісти
Та хто вас буде запитувати! Зробимо тіхо, та ******* по мАсковських болотах тіхо. Хоча тіхо не вийде.
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
В 94 був лише задокументований процес, який почався після того, як американці остаточно зрозуміли, що Україна виходить з СРСР. І для загального розвитку це треба знати розумнику
показати весь коментар
06.02.2025 15:26 Відповісти
Якраз так там і написано. Інакше з кожним окремо заключався б свій "меморандум".
показати весь коментар
06.02.2025 15:31 Відповісти
Да США навіть не скривають що вони передали Ізраїлю декілька ядерних бомб, на основі яких Ізраїль і розробляв свою ядерну програму.
показати весь коментар
06.02.2025 15:40 Відповісти
Ну за нас це точно ніхто не підписував, а вот пістолет до віска приставили!
показати весь коментар
06.02.2025 15:42 Відповісти
"Ядерний клуб" тут просто термін який вжито щоб не перечисляти всіх підписантів.
І в цій угоді є тільки дві сторони - Україна як та хто віддає ЯЗ і підписанти-гаранти які гарантують їй суверенітет і цілісність в обмін на це. Не кожен окремо а всі разом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:49 Відповісти
почитай мемуари голди меїр. або, хоча б подивись кіно "голда".
рожеві окуляри про сша, в особі кіссінджера, злетять у мить.
ізраїль був саме в такій ситуації як україна.
питання існування.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Так, тому що після виходу України з СРСР американці вирішили, що вся стратегічна зброя повинна і надалі залишатись під керівництвом Москви. Всі ядерні боеголовки, стратегічні ракети дальністю 500+км, а також стратегічні бомбардувальники Ту 95, Ту 160 та Ту 22 повинні бути або вивезені до росії або утилізовані на території України, Білорусі та Казахстану
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
ми і так не могли нею користуватись, бо всі коди активації надходили з "центру" на параші.
пора вже забути про ту яз, здали за буси, комуняки яких мудрий нарід вибрав керувати країною після Незалежності, замість того щоб виторгувати вступ до НАТО..
Але от ця от риторика кацапів-ботів опе що у всьому винні погані шатати, бо бачте силою примусили здати яз, вже задовбала. Так наче люди не жили у 90 і не бачили стан війська, де банально не було що їсти, та нарід на повному серьозі думає що знайшлись би гроші на утримання такої наддорогої зброї.
Краще спитай у всіх міністрів оборони де поділась сухопутна армія, та авіація яка могла легко протистояти силам нато в європі...
показати весь коментар
06.02.2025 16:07 Відповісти
Ви глибоко не в темі.
показати весь коментар
06.02.2025 16:14 Відповісти
Есть масса мест это не проблема вообще.
показати весь коментар
06.02.2025 16:16 Відповісти
Калоніям ядерку не можна давати.
А всі, хто винен у здачі ядерної зброї, спокійно доживають свій вік, і плювали на Україну.
США поставила Зебланов на своє місце у параші))
Так буде і з НАТО і ЄС, лохотрон одним словом.
показати весь коментар
06.02.2025 16:17 Відповісти
Сторінка 2 з 4