7292 відвідувача онлайн
12 648 315

Шанс України повернути ядерну зброю назад – "десь між мізерним й нульовим", - Келлог

Кіт Келлог прокоментував заяви Зеленського повернути Україні ядерну зброю

Спецпосланець президента США щодо війни РФ проти України Кіт Келлог вважає, що Київ майже не має шансів повернути собі ядерну зброю як альтернативу членства в НАТО, до чого раніше закликав український голова держави Володимир Зеленський.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Келлог заявив в інтерв’ю Fox News.

За його словами, ймовірність того, що Україна поверне ядерну зброю,  "між мізерною і нульовою".

"Шанс того, що вони отримають свою ядерну зброю назад, – десь між мізерним і нульовим. Будьмо чесними, ми обидва знаємо, що цього не станеться", - заявив спецпредставник Трампа.

Він зазначив, що ця ідея "приречена на провал".

Келлог закликав керуватися здоровим глуздом , оцінюючи такі пропозиції.

"Пам'ятаєте, президент сказав, що ми – уряд здорового глузду. Коли хтось говорить щось подібне, подивіться на результат або потенціал. Це і є використання вашого здорового глузду", - додав він.

Нагадаємо, напередодні Володимир Зеленський в інтерв'ю ведучому Пірсу Моргану заявив, що якщо Україна не отримає членство в НАТО, то для гарантування безпеки їй потрібно повернути ядерну зброю.

Топ коментарі
+30
ШИКАРНО!!! І після цього ви там щось триндите щоб Іран не розробляв? Чи ЩЕ хтось? Та всі хто може буде мати ЯЗ. Бо ваше слово не коштує ніфіга
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
+19
Якжо здасте Україну, то це питання вже не матиме сенсу, як і ДНЯЗ. Ядерку будуть старатись отримати всі. Бо ці всі "договори" - просто папір, а ООН існує лише як годівниця для купки бюрократів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:23 Відповісти
+17
Якщо вірити Келлогу, то наявність у Ізраїля ЯЗ десь між нулем і мізером. 😊
показати весь коментар
06.02.2025 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
Ух ти ) Ок на "ти". Тому мільони нічого не можуть зробити з "тоталітаризмом" і живуть в ньому, і моляться на нього. Уйгури, пінічна Корея, кацапи, Білоруси.

Явно забув свою інструкцію - Перед тим я щось писати "ьумблєр трбеа переключити".))))

Хоча з іншого боку - судяи з того. що ти безім"яний - ти можеш бути тролем від кацапі - провокатором.
Н атому і погодимся. )))))))))))))))))). хз би длом спілкуватись не має бажання Не цікаво!!!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:44 Відповісти
ага, тумблер перключився. ДОбре тепер треба іще подивитись про що суперечка.))))0 Про сили чи про якість життя )))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
якщо не повернути - то треба створити
показати весь коментар
07.02.2025 09:45 Відповісти
Для начала украинцы должны заявить, на государственном уровне, об ошибочности решения про избавление от яо приняв соответствующий закон предусматривающий самое жесткое наказание для политиков принявших такое решение.
показати весь коментар
06.02.2025 13:29 Відповісти
Якщо підходити до питання повернення Украіною ЯЗ тверезо і без ємоцій, то треба визнати що мистер Келлог таки правий....На сьогоднішній момент це, по перше недоцільно, а по друге і нереально... Якщо говорити про два види так званих класичних ядерних бомб, так званих ядерних зарядів - це плутоній і уран. Плутоній взагалі складніше - там треба використовувати реактори, в нас вони всі під контролем МАГАТЕ, ми - не Іран, ми не ховаємо ядерні об'єкти. Далі, ми не виготовляємо власного ядерного палива, у нас немає технології реалізованої збагачення уранової руди. І виготовити-це одне, але потрібні також і засоби доставки, потрібни носіі цієі зброі.А в нас немає підводних човнів, стратегічних ТУшок та власних супутників. Та найголовніше - це довго і аж надто дорого. До прикладу - ізраїльські спецслужби з'ясували, що Іран, розпочавши ядерну програму на початку 90-х років, за 20 років зумів зробити лише 5 ядерних боєголовок, вартість яких експерти оцінюють від 100 до 150 мільярдів доларів.
Тому виготовляти "ядерку" - не на папері, а для реального стримування - ми, якби й хотіли, то навіть у найближчій перспективі просто не змогли б. А зважаючи на те, що Україна не збирається порушувати міжнародні договори, бо негайно будуть запроваджені санкціі і ми перетворимось на краіну ізгоя, то єдиний правильний вихід - якнайшвидше доєднання до НАТО, клубу колективної безпеки, де найміцніші економіки як один з елементів стримування мають ті-таки ядерні арсенали. І для цього треба не бикувати і займатися політичним шантажем і звинуваченнями, а робити кропотливу і сплановану дипломатичну працю, на яку наш найкращий випусник відомоі Криворозьскоі Академіі Міжнародних Відносен абсолютно не здатен. Бо він не розуміє також ,що краіни власники ЯЗ -це як закритий єлітний клуб, з якого було легко вийти, але повернутись назад майже неможливо......
показати весь коментар
06.02.2025 14:59 Відповісти
Ну якщо навіть і припустити неможливе, і ми врешті -решт отримаємо ЯЗ (зробимо самі або хтось подарує) , ну і що то змінить? Зеленський натискне на кнопку запуску, чи це зупинить путіна? І ні те і ні друге! Бо як показує історія ,військові озброєні конфлікти існують і між ядерними краінами (Індія та Пакістан тому приклад) Ніхто не наважиться на застосування такоі зброі, розуміючи що прилетить у відповідь. Як приклад- у Гітлера було достатньо хімічноі зброі, але навіть програючи війну, і навіть такий божевільний як він і те не наважився іі застосувати , розуміючи що союзники у відповідь просто зальють усю німеччину хімічною речовиною..... Тому ЯЗ зараз не панацея! Вона нічого не вирішить! Не треба піддаватись дитячим ілюзіям і опускатися до рівня зеленського. Війна може бути виграна тільки наявністью достатньоі кількості ********* і далекобійного озброєння і сильной арміі.... І тим більше дивно слухати зеленського, який все це за роки свого правлІння тільки знищував і скорочував, тим самим по суті відкривши двері ворогу який привів війну в краіну, а тепер патякає про поверненн ЯЗ......А гарантією безпеки від нападу росіі в майбутньому може бути тільки вступ до НАТО. Інших альтернатив немає......
показати весь коментар
06.02.2025 17:37 Відповісти
Ні, та будь ласка, якщо ви глибоко у темі- то просвітіть....
показати весь коментар
06.02.2025 17:41 Відповісти
Так, згоден, колись теоретично Украіна в залежності від сітуаціі і при бажанні може повернутись до питання розробки і виготовлення ядерноі зброі. Але при умовах величезного фінансування і то протягом 5-7 років. Ви вважаєте що наше керівництво яке вже протягом року не може навіть стабілізувати лінію фронту і ми щодня втрачаємо територіі, яке не в змозі забеспечити армію єлементарними речами і де не вистачає навіть необхідного, яке не може налагодити навіть виготовлення звичайних мін і іх бракованими сотнями тисяч постачають в армію, яке не в змозі навіть фінансово забезпечети поранених воінів-інвалідів (вони отримують при інвалідності усього 600 гр на місяць)- Ви думаєте таке керівництво взмозі налагодити виробництво ЯЗ? Крім того, це складна технологія, а саме виробництво є дуже брудним. До того ж всі чутливі ядерно-паливні цикли відбуваються під контролем МАГАТЕ. Є інспектори, які перевіряють кількість, облік та контроль ядерних матеріалів, зокрема на атомних електростанціях. Ці інвентарні списки ведуть там до десятих грам. Навіть якщо уявити, що ми знайшли економічні ресурси й технології якось украли чи щось таке, ви думаєте, що міжнародна спільнота буде спостерігати спокійно? Ні. Це загрожує втратою підтримки Америки та Заходу, які зараз фінансують наш бюджет, допомагають зброєю. А також це призведе до накладення санкцій ООН, аналогічно з тими, які отримала КНДР після цього кроку в 2003 році. Навряд ми хочемо, щоб Україна йшла тим шляхом, яким йде Північна Корея. І за підсумком: У ******** умовах Україна не має можливості створити ЯЗ. І вся ця балаканина просто ні про що..... Нам краще будувати ракети, дрони та інше озброєння, яке нівелює саме значення "ядерки". Сили оборони зараз без ядерної зброї перебувають на території рф, і росіяни не знають, що з цим робити, хоча завжди погрожували застосуванням ЯЗ при найменшому навіть натяку зазіханню на іхню терріторію.... І що допомогла ім іхня ЯЗ?
показати весь коментар
06.02.2025 21:30 Відповісти
Ви вперто не хочете зрозуміти, що бажання щось зробити і можливості це зробити- це різні речі. Я вам вже на пальцах пояснив як дитині що це зараз неможливо і недоцільно, Але ви все рівно капризуєте- хочу і все тут. Порахуйте скільки московити иають ракет та боеголовок до них. І скільки нам треба зробити щоб почати ім погрожувати. або хоча б вони почали реально замислюватись про загрозу, для себе, Ви що думаєте зробимо десяток- другий і цього буде вистачить? А носіі для цієі зброі у нас є? У нас є для цього ракети, бомбардувальники чи підводні човни чи своі супутники? Чи ви зібралися іх в сумка поіздом в росію доставляти? І саме головне я повторюю- нам цього ніхто не дозволить зробити. Спробуємо- відразу перетворимось на світового ізгоя під санкціями. без усілякоі допомоги і підтримки. Отоді нам вже точно прийде триндець, Навіть набагато раніше ніж ми встигнемо хоча б щось зробити накшталт ЯЗ......
показати весь коментар
06.02.2025 22:15 Відповісти
50 Кажете?.....У агресора 46% від орієнтовних світових запасів ядерної зброї: 5580 боєголовок, Згідно з неурядовими оцінками,з них : 1200 відслужили своє, 2670 в резерві та нерозгорнуті та 1710 розгорнуті стратегічні. Класична ядерна тріада - це повітряний, сухопутний та морський компоненти засобів доставки боєголовок. Російська тріада - пускові установки міжконтинентальних балістичних ракети, підводні човни та стратегічні бомбардувальники....... За декларацією СНО від вересня 2022 року, росія має розміщувати 1549 стратегічних боєголовок на 540 стратегічних системах доставки (міжконтинентальні балістичні ракети, балістичні ракети підводних човнів і важкі бомбардувальники). Проте кремль в односторонньому порядку дію договору призупинив. Плюс ще Тактична ядерна зброя, На відміну від ядерної тріади стратегічної зброї, яка хоч поверхнево регулюється, тактична не була предметом угод між росією та США. У звітах та статистиці світового ядерного потенціалу та у розрізі країн її не враховують. Вважається, що російська нестратегічна ядерна зброя знаходиться на зберіганні і не розташована разом із своїми пусковими установками, а тому формально не вважається "розгорнутою". Однак багато місць зберігання розташовані відносно близько до гарнізонів і фактично боєголовки можуть бути передані до своїх пускових установок у короткий термін. Таких боєголовок, дослідники нарахували близько 1558. Серед них морського базування - 784, повітряного (на Ту-22М3, Су-24М, Су-34, Міг-31К) - 334, на базі ПРО чи берегових комплексів - 345, сухопутного базування (у тому числі Іскандер-М) - 95. А тепер на фоні ціих цифр скажіть- скільки нам потрібно виготовити ядерних боеголовок та іх носііів , що хочаб якось погрожувати росіі?

показати весь коментар
07.02.2025 06:21 Відповісти
Лохами ми стали ще у далекому 1990 році, коли ВР Украіни сама проголосила про безядерний статус краіни. А потім первий президент Кравчук продовжив цей рух в безодню, промінявши нашу ЯЗ за безцінь на пустий аркуш паперу. Та ще й вмудрився відмовитись від пропозиціі США на достроковий вступ Украіни до НАТО в обмін на відмову від ЯЗ, І під кінець другий лошара розмінував усе що міг, позакривав усі ракетні прграми, відводив війська і здавав територіі,скорочував армію та іі фінансування- тим самим повністью відкривши двері навстіж для війни яку привів в нашу краіну путін. І до того теж вмудрився відмовитись від пропозиціі Ленд-Лізу..... Якесь безкінечне Де-жавю, і танці по тих самих граблях......
показати весь коментар
07.02.2025 06:38 Відповісти
Нам потрібно не просить ядерну зброю а зробить самим. Ми що не можемо? КНДР може а ми ні?
показати весь коментар
06.02.2025 13:36 Відповісти
Ага, я вже таке десь чув. З трибуни Верховної Ради. Іван Драч і деякі інші говорили приблизно таке. "Навіщо нам зброя? Ми демократична та миролюбива країна, яка ні з ким не збирається воювати. Знищивши свою ядерну зброю і скоротивши армію ми покажемо всьому світу нашу миролюбність і станемо прикладом для наслідування."

Показали!! Тепер дивіться, щоб вам, суки, очі повилазили.

Стали прикладом. Прикладом кінчених дебілів.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Авжеж не повернути нашу взад - вона ж утилізована. Тут питання що волонтери можуть намутити нову, якщо скажуть що вже треба
показати весь коментар
06.02.2025 13:24 Відповісти
А навіщо віддавали - історія за 500 років нічому українців не навчила? Уявляю як би вмовляли США Ізраїль віддати ядерку в аналогічній ситуації, і куди б вони пішли з такою пропозицією...
показати весь коментар
06.02.2025 13:26 Відповісти
А чому такі могутні США і Британія побоялися дати реальні гарантії на те, що Україна пішла на такий крок? Вони що засцяли таких бідних і обдертих кацапів? Чи свідомо віддали Україну на поталу кацапам, знаючи що без ЯО кацапи знайдуть шанс напасти. Якось не личить так поступати справжнім джентельменам
показати весь коментар
06.02.2025 14:30 Відповісти
І навіть Х55 з ядерною боєголовкою не могла? Та в Україні була купа тактичних ядерних зарядів Та й МБР можна "перепрограмовувати". Просто потужні американці повелися як корисливе мале дитя - за будь-яку ціну захотіли видурити в нас ЯО і позбавити безпеки
показати весь коментар
06.02.2025 14:56 Відповісти
Ви такі обидвоє розумні і думаєте, що ядерне роззброєння України почалося в 94. Та воно почалося ще в 90 після візиту президента Буша старшого до Києва, який вмовляв Україну не виходити з СРСР, а коли зрозумів, що Україна все ж таки виходить, то США негайно дали так би мовити пораду а фактично приказали росіянам забрати "свою" ядерку
показати весь коментар
06.02.2025 15:24 Відповісти
В 94 був лише задокументований процес, який почався після того, як американці остаточно зрозуміли, що Україна виходить з СРСР. І для загального розвитку це треба знати розумнику
показати весь коментар
06.02.2025 15:26 Відповісти
Так, тому що після виходу України з СРСР американці вирішили, що вся стратегічна зброя повинна і надалі залишатись під керівництвом Москви. Всі ядерні боеголовки, стратегічні ракети дальністю 500+км, а також стратегічні бомбардувальники Ту 95, Ту 160 та Ту 22 повинні бути або вивезені до росії або утилізовані на території України, Білорусі та Казахстану
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
Були тисячі танків, літаків і вертольотів 60-80-х років випуску, яким на 2022 в кращому випадку було б біля 40 років, а більшість цих жилізяк мала б по 50-60 років. Була б собі така чисельне застаріла армія як в Саддама Хусейна, яку американці розбили за тиждень втративши всього біля 100 загиблих
показати весь коментар
06.02.2025 17:57 Відповісти
Ти що насправді такий бовдур чи просто прикидаєшся? США запустила процес по роззброєнню України від ЯО в 91, коли зрозуміли що Україна виходить із СРСР і цей процес завершився через 3 роки різних обговорень і зустрічей підписанням славнозвісного Будапештського меморандуму
показати весь коментар
06.02.2025 18:30 Відповісти
О Господи ,, Зеля лише потролив русню , а тут вже - панєслось .!!
показати весь коментар
06.02.2025 14:47 Відповісти
провина США шо Україна вмивається кров'ю 100% ...Хамло цинічне !!!
показати весь коментар
06.02.2025 13:32 Відповісти
кацапа, достатньо, що воно є у таких як ви, кончених.
показати весь коментар
06.02.2025 16:51 Відповісти
"Келлог закликав керуватися здоровим глуздом".
Що робити,коли такого вибрали,якого треба закликати,щоб керувався здоровим глуздом і вибрали такі,що самі не керувались здоровим глуздом.
Мусить якось його ставити на місце.
показати весь коментар
06.02.2025 18:42 Відповісти
що ти верзеш? Перед тим як щось ляпати язиком, треба мати хоч якусь базу! США не тримає ядерної зброї в Ізраїлі! У Ізраїля вона власна, створена в самому Ізраїлі (хоча Ізраїль і не визнає наявність, але й не заперечує), в Ізраїлі на всю працюють ядерні центри.

Питаннями ядерної програми Ізраїлю займається створена в https://uk.wikipedia.org/wiki/1952 1952 році Ізраїльська атомна енергетична комісія (ІАЕК).

З початку https://uk.wikipedia.org/wiki/1960-%D1%82%D1%96 1960-х років діють https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%C2%AB%D0%9D%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%C2%BB&action=edit&redlink=1 Ядерний дослідницький центр «Нахаль Сорек» та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96 Ядерний дослідницький центр у Димоніhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-3 [3].
Реактор потужністю 26 МВт було введено в дію у https://uk.wikipedia.org/wiki/1963 1963 році з допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F Франції і модернізовано в 1970-ті роки. Після збільшення його потужності до 75-150 МВт виробництво плутонію могло зрости з 7-8 кг подільного плутонію на рік до 20-40 кг. Установка для перероблення опроміненого палива була створена приблизно в 1960 році також за сприяння французької фірми. На ній можна отримувати від 15 до 40 кг подільного плутонію на рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E#cite_note-autogenerated1-2 [2].
До чого тут США?
показати весь коментар
06.02.2025 14:20 Відповісти
до чого тут "передали, щоб зробив свою", коли Вася Быколог каже що в Ізраїлі власної ЯЗ немає? Французи вважай взагалі ядерну програму "передали", мова ж про інше йде...
показати весь коментар
06.02.2025 17:06 Відповісти
Ну так Келлогу треба відповідати:
Ви ж самі кажете, що для миру треба компроміси - повернення ядерки і буде компромісом для усього світу, зокрема для США!
Треба у чомусь поступитися!
показати весь коментар
06.02.2025 14:51 Відповісти
Якщо не ядерка, то пропонуйте інший механізм!
Просто підписи - нічого не вартують!
Навіть іноземні війська на території Укарїни - можуть відступити та віддати території!
Довіри немає нікому!
показати весь коментар
06.02.2025 15:03 Відповісти
До речі дуже гарний аргумент для дипломатичної відповіді від України!

Трамп - взагалі мерзотний ухилянт війни у В'єтнамі, якого б раніше до будь-якої спільноти не запросили чи до шановного будинку!
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
а Південний маш завод у Дніпрі випускав же Сатану!
от би її запустити, навіть без ядерки!
показати весь коментар
06.02.2025 15:09 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:17 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
Пункт перший та другий

1. "... поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України "
3. "утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги"

Що Росія порушила кордони військами.
А тут США пропонують угоду, де ми не будемо мати суверенітету над усією територією, і намагається бути гарантом угоди.
А це протиречить їх підписам у Будапештському меморандумі!

"Слово пацана" перетворюється на "чушпана".
показати весь коментар
06.02.2025 15:20 Відповісти
Ти забіг наперед, ми кажемо про теперішній час!
Саме формулювання такої угоди це неповага до кордонів України та власного підпису.
Що значить впрягатися - війська посилати - так, не повинні, але і так формулювати угоди - теж не повинні!
Навіщо тоді там взагалі той перший і третій пункти!
показати весь коментар
06.02.2025 16:38 Відповісти
Ще один способ США не виконувати своє документальні домовленності - це розпад країн.
Саме так договори із Югосоавією були анульовані після її розпаду.
Там ще було відокремлення Чорногорії від Сербії.
При тому, що навіть із Хорватією там практично спільна мова!
показати весь коментар
06.02.2025 16:46 Відповісти
Але тут вже США нічтого не бояться і не оформлюють.
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
Та хто вас буде запитувати! Зробимо тіхо, та ******* по мАсковських болотах тіхо. Хоча тіхо не вийде.
показати весь коментар
06.02.2025 15:19 Відповісти
а ізраїль?
показати весь коментар
06.02.2025 13:20 Відповісти
ізраїлю ніхто і не дозволяв мати яз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:39 Відповісти
почитай мемуари голди меїр. або, хоча б подивись кіно "голда".
рожеві окуляри про сша, в особі кіссінджера, злетять у мить.
ізраїль був саме в такій ситуації як україна.
питання існування.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
як же я втомився спілкуватися з імбецилами!

"Во-первых, у нас ядерного оружия нет, а во-вторых, если потребуется, то мы его применим." - Голда Меир
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
та, зачипай зачипай.
показати весь коментар
06.02.2025 18:16 Відповісти
якось, грубо нерозбірливо калякаєш.
шмурдяк якийсь бухаєш?
показати весь коментар
06.02.2025 18:22 Відповісти
зрозуміло, бухаєш.
не буду заважати.
показати весь коментар
06.02.2025 18:40 Відповісти
Хабадники Шнеєрсона усе зробили для того щоб позбавити українців від реального інструменту захисту, для створення якого в сталінські часи приклали неймовірні матеріальні і людські ресурси. Щоб вряди-годи українці не спитали тих коли узнають правду про натхненників і реалізаторів генодицу українців.... Шмульцкєри кравчук із кучмою приклали свою комуно-сатанинську руку.
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
OH RLY?

А пластівець Келлоґ не подумав, що за такої "сміливої" позиції так званого західного світу, ядерна зброя в Україні може з'явитися Made in China?
показати весь коментар
06.02.2025 14:32 Відповісти
Для *малюків* - Грозило невизнання України самостійною державою та повна ізоляція.
показати весь коментар
06.02.2025 13:34 Відповісти
Воно то так, та тільки трішечки не так.
показати весь коментар
06.02.2025 13:35 Відповісти
Вона путілізована.
показати весь коментар
06.02.2025 13:37 Відповісти
Так у нас одні кловани.
показати весь коментар
06.02.2025 13:38 Відповісти
До чого тут ракети? Справа в ЯЗ, а не в засобах доставки.
показати весь коментар
06.02.2025 13:41 Відповісти
Щоб зробити, потрібно випробовувати. Де?
показати весь коментар
06.02.2025 13:42 Відповісти
Вірно, справа не в ракетах, а в бомбах. Я ж про це і написав.
показати весь коментар
07.02.2025 07:32 Відповісти
Він сказав те, що є по факту. Ніхто нам не дозволить тепер ядерку робити... Більше того, тепер нашими корисними копалинами будуть розпоряджатися іноземці, і нам будуть вказувати, які закони розробляти і приймати. Точніше, вже вказують.
показати весь коментар
06.02.2025 14:45 Відповісти
Тоді нас просто кацапи роздеруть разом з америкосами. Поділять так, як поділили Польщу (Річ Посполиту) в 1772-1793 рр.
показати весь коментар
06.02.2025 14:48 Відповісти
Це треба було робити ще в 1992 році. Зараз вже пізно...
показати весь коментар
06.02.2025 14:49 Відповісти
Та дійсно пофіг, хто там розпоряджається надрами, які за Конституцією належать народу України... Суверенітет така штука: сьогодні є, завтра нема)
А "хлопки" безпілотниками по нафтових заводах російського прикордоння і повернення ядерної зброї - це трохи різні речі - приблизно як поїздка в Трускавець і політ в космос
показати весь коментар
07.02.2025 09:47 Відповісти
Проблема подібних вам "усвідомлених патріотів" у тому, що вірите в якісь вундерваффе, які раптово перевернуть хід подій на війні в нашу користь -чи то ядерку, чи сотню ф-16, томагавки, раптове членство в НАТО і т. д... А ще думаєте, що США буде максимально посилювати Україну, щоб "звалити режим путіна і розвалити рашку"
Ще років так зо два повірите, оглянетесь - а країни вже може і не бути... Треба нарешті всім українцям тверезіти на 3-му році війни
показати весь коментар
07.02.2025 15:25 Відповісти
Я особисто ще в квітні 2022 року зрозумів, що ми покотимося в безодню. Рівно тоді, коли відмовилися від підписання мирного договору і взяли курс на продовження бійні.
А такі наївні дурники, як ви, можете і далі вірувати у "перемогу на кордонах 91-го і розвал рашки". Але це рівно до тих пір, поки система не перемолотить вас в якійсь черговій лісопосадці, або не змусить прийняти статус біженця десь у Канаді...
показати весь коментар
07.02.2025 18:25 Відповісти
...кісінджер чекає на тебе!
показати весь коментар
06.02.2025 13:22 Відповісти
вони їм і так допомагають. Розуйте очі. Скільки Сша зробили для росії - ніхто не зробив
показати весь коментар
06.02.2025 17:43 Відповісти
маячня. Повна
показати весь коментар
06.02.2025 17:45 Відповісти
брехня. Його порушили також амери і англія. Якщо б не сша, кацапи б взагалі не напали, бо у нас була б своя зброя.
показати весь коментар
06.02.2025 17:49 Відповісти
як корисливі скоти. так точніше
показати весь коментар
06.02.2025 17:50 Відповісти
і що далі?
показати весь коментар
06.02.2025 17:54 Відповісти
отже сліпий був або тупий. Або не бачив, або не розумів побачене.
показати весь коментар
06.02.2025 18:01 Відповісти
на пару років старше твого
показати весь коментар
06.02.2025 18:10 Відповісти
наревне, наревне
показати весь коментар
07.02.2025 00:05 Відповісти
ви кепкуєте гірше
показати весь коментар
07.02.2025 16:23 Відповісти
Онєгдод дня від келлог корн флейкс:

Пам'ятаєте, президент сказав, що ми - уряд здорового глузду. Джерело: https://censor.net/ua/n3534317
показати весь коментар
06.02.2025 13:24 Відповісти
Краще б промовчав, а не трендів. Всі ці "договорняки про безпеку" можете засунути собі в сраку.
показати весь коментар
06.02.2025 20:52 Відповісти
Черговий псевдодемократ.
показати весь коментар
06.02.2025 13:36 Відповісти
Ясень пінь шо цього ніколи не станется.

При розумній владі дійсно патріотів країни, тишком спробували б зробит і якщо б якимось магічним чином це вдалося,потім сказали"у нас нема ядерної зброї,але якщо потрібно ми її застосуємо"©
показати весь коментар
06.02.2025 14:46 Відповісти
Коли є я\з це набуття геополітичної суб'єктності. США просто боготворять я\з, вони думають,що коли Україна повертає я\з це визнання повного фіаско так званого нерозповсюдження, але Україна має всі законні підстави нею володіти так як отримала неспроваковану агресію зі сторони країни яка володіє я\з і була одним з гарантів безпеки прописаної у будапештському меморандумі.
показати весь коментар
06.02.2025 23:12 Відповісти
Розумієте в чому питання це нацбезпека і кожна країна дивиться уважно, і ось є Україна яка немала своєї я\з і сусідня країна яка її мала просто роздерибанила територію яка їй приглянулася. Я ось про що , все вже відбувається в світі просто це таємні програми і про такі плани ніхто нерозголошує, бо навіщо підіймати пил завчасно.
показати весь коментар
06.02.2025 23:19 Відповісти
Есть масса мест это не проблема вообще.
показати весь коментар
06.02.2025 16:16 Відповісти
Какие санкции появились у Индии и Пакистана? Может США перестало спонсировать армию Пакистана? Нет вроде, больше бабла стало уходить. Жду ответа.
показати весь коментар
06.02.2025 16:24 Відповісти
4. …підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з використанням ядерної зброї.

Тепер до Микол нарешті дійшло? Ні? То читати ще раз поки не дійде.
показати весь коментар
06.02.2025 13:53 Відповісти
Я фантазую? Тоді роззуй ввічки і читай ще раз.
показати весь коментар
06.02.2025 13:58 Відповісти
Для недолугих вкраїнчиків, свідків Будапештського меморандуму які не вміють читати, вникнути в суть справи, слухають балакающих голів "експердів" з телевізора і самі нічого ніколи не перевіряють особисто, вибирають клованів або Юль вважають що їм всі все винні, та вірять у чудеса і Святого Миколая. Пояснюю - в Меморандумі сказано про ЯДЕРНИЙ **** УДАР нашій території. Мова йдеться про "стане жертвою акту агресії з використанням ядерної зброї.". З ВИКОРИТАННЯМ ЯДЕРНОЇ млять. І поки ***** не вжарив ядеркою можете вгомонитися зі своїм Меморандумом. А ще краще підійти до дзеркала і спитати у того кого там побачте "чому я всі 30 років проплигав під Сердючку та пробухав замість того щоби будувати країну?".
показати весь коментар
06.02.2025 14:10 Відповісти
1. Вони "поважають". А де там написано що вони повинні їх відстоювати?
2. Вони не повинні давати гроші на розбудову доріг та клумб у прифронтовій Костянтинівці, та на ремонт школи у Харьковскому селі з якого вже давно евакуйовані усі діти. Тому це не "економічний тиск", а виховання акуєвших.
показати весь коментар
06.02.2025 17:17 Відповісти
"ти впевнений шо" - це вже тупа полеміка. Конкретно тут і зараз я про Меморандум та про претензії колгоспників до США та Великобританії.
показати весь коментар
06.02.2025 20:18 Відповісти
вася, це цитата з меморандуму.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%BC Будапештський меморандум - Вікіпедія
показати весь коментар
06.02.2025 20:37 Відповісти
у нас країна населена от такими Васями як ти. Пустоголовим нарідом.
показати весь коментар
06.02.2025 20:39 Відповісти
Ну, дали ту зброю. І шо далі - зеленский натискає кнопочку і запускає ракети з ядеркою по рашистам. Скіки дебілів. Ще сходіть на чарівне поле та посадить п'ять золотих монет - може дерево вирасте. А те шо зеленский зупинив всі ракетні програми України, розмінував Чонгар, скорочував Армію, будував шляхи для вторгнення рашистів ..... - то вже мать йього нехай.
показати весь коментар
06.02.2025 14:43 Відповісти
То все ****** нечего там сложного нету вон ким чи даже сделал. наша ядерка на фпв крепится будет
показати весь коментар
06.02.2025 16:47 Відповісти
Трамп биконув проти всього світу, пере%ався з усіма, навіть з Англією. Коли через півроку-рік весь світ згуртується, щоб створити йому проблеми, у України з'явится вікно можливості реалізувати ядерну програму. Але починати організаційні роботи треба негайно. Хто цим вікном скористається, той стане наступним президентом.
показати весь коментар
06.02.2025 19:17 Відповісти
Мудрим народам підсовують правителів. Три хабадники: мироточець, миротворець і мироспівець, готові просурмити новий каганат.
показати весь коментар
06.02.2025 19:45 Відповісти
Тобто хто збере професорів, промисловців, комбатів і приватні охоронні агенції навіть як приватну ініціативу, матиме зі старту +30% до виборчого рейтингу.
показати весь коментар
06.02.2025 20:58 Відповісти
Деклара́ція про́ держа́вний сувереніте́т Украї́ни, дата прийняття 16.07.90
почитайте як буде час, і більше ніколи не пишіть цю дичину.
Самі відмовились від ЯЗ, все крапка.
показати весь коментар
06.02.2025 13:51 Відповісти
вся тактична яз була вивезена на кацапію задовго до 94, вчіть історію для загального розвитку.
показати весь коментар
06.02.2025 15:07 Відповісти
в 94 на території України залишились тільки боеголовки в МБР, вчіть історію щоб не виглядати невігласом.
показати весь коментар
06.02.2025 15:41 Відповісти
та невже, і РУХівцям пістоль до скроні приставляли ?
немає ніякого сенсу у яз, якщо ти не маєш повного циклу її виробнитцва.
ЯЗ просто базувалась на нашій території, як скажімо ракети США на території Туреччини, ми нею НЕ володіли, як і Білораша чи Казахстан.
показати весь коментар
06.02.2025 15:52 Відповісти
ми і так не могли нею користуватись, бо всі коди активації надходили з "центру" на параші.
пора вже забути про ту яз, здали за буси, комуняки яких мудрий нарід вибрав керувати країною після Незалежності, замість того щоб виторгувати вступ до НАТО..
Але от ця от риторика кацапів-ботів опе що у всьому винні погані шатати, бо бачте силою примусили здати яз, вже задовбала. Так наче люди не жили у 90 і не бачили стан війська, де банально не було що їсти, та нарід на повному серьозі думає що знайшлись би гроші на утримання такої наддорогої зброї.
Краще спитай у всіх міністрів оборони де поділась сухопутна армія, та авіація яка могла легко протистояти силам нато в європі...
показати весь коментар
06.02.2025 16:07 Відповісти
а кто ее профинансировал Индии и Пакистану???
показати весь коментар
06.02.2025 15:33 Відповісти
а Израиле?
показати весь коментар
06.02.2025 16:03 Відповісти
Сторінка 3 з 4