13623 відвідувача онлайн

Мир можливий тільки тоді, коли ми матимемо гарантії безпеки, - Зеленський

Володимир Зеленський

Президент Володимир Зеленський заявив, що мир в Україні можливий лише тоді, коли Україна отримає реальні гарантії безпеки.

Про це глава держави сказав в ефірі американського телеканалу Fox News, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на повідомлення Зеленського у соцмережі Х.

"Я не можу змінити позицію України щодо Росії. Росіяни нас вбивають. Росія - ворог, і це реальність, з якою ми стикаємося. Україна хоче миру, але він має бути справедливим і міцним. Для цього нам потрібно бути сильними за столом переговорів. Мир можливий тільки тоді, коли ми знаємо, що маємо гарантії безпеки, коли наша армія сильна, а наші партнери з нами", - наголошує глава держави.

"Без підтримки США буде важко. Але ми не можемо втратити ні волю, ні свободу, ні свій народ. Ми бачили, як росіяни приходили в наші домівки і вбивали багато людей. Ніхто не хоче чергової хвилі окупації. Якщо нас не можуть прийняти в НАТО, нам потрібна якась чітка структура", - додає він.

Також Зеленський наголосив, що Європа готова до непередбачених ситуацій і допоможе фінансувати нашу велику армію.

"Нам також потрібна роль США у визначенні гарантій безпеки - яких саме, в якому обсязі та коли. Коли ці гарантії будуть, ми зможемо говорити з Росією, Європою та США про дипломатію. Сама по собі війна - це надто довго, і ми не маємо достатньо зброї, щоб повністю її витіснити", - зауважив він.

Суперечка Трампа та Зеленського

Нагадаємо, у Білому домі у п'ятницю, 28 лютого, відбулася зустріч президента США Дональда Трампа та президента України Володимира Зеленського.

Дональд Трамп та Володимир Зеленський почали сперечатися та перейшли на підвищені тони під час зустрічі в Овальному кабінеті.

Президент України Володимир Зеленський достроково залишив Білий дім після зустрічі з Дональдом Трампом в Овальному кабінеті.

У Вашингтоні не відбулося підписання угоди про корисні копалини між Україною та США.

Топ коментарі
+24
Та ніхто не пояснить. Навіть найупороті свідки потужного. Навіть сам потужний не знає що він хоче. Виявляється підписаних того річ 28 потужних безпекових угод йому не вистачає.
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
+22
Хоча б хтось пояснить, що таке "гарантії безпеки"? Це обіцянки-цяцянки, чи якісь конкретні кроки? Якщо обіцянки - то які? Якщо конкретні вчинки - які і від кого?
показати весь коментар
01.03.2025 15:44 Відповісти
+19
Трампон і його "молодая команда" хотіли влаштувати Україні Мюніх- 1938:

1. Два останні тижні Трампон і його шістки розгоняли тєму, що Україна на рівні з ********** винна у війні, що Україна торчить Штатам 350-500 лярдів, і що Хутін "хоче миру".
2. Такі зустрічі проводяться за закритими дверима а не он-лайн, на камери жкрналістів.
Це, від початку, була вистава-подстава одного актора - Трампона. Венс був проаокутором. Зєля у цьому випадку був статистом, як і весь Народ України.

Хто цього не розуміє - або латентний кацап, або велика падлюка...
показати весь коментар
01.03.2025 15:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Тильки не такі гарантії як у будапештському папірці чи хворій голові рудої американської макаки.
показати весь коментар
01.03.2025 15:46 Відповісти
або довбень
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
В міжнародному праві Меморанду=Договору. Конкретно були прописані "консультації" з якими Запад нас пару раз послав на Путіна.
показати весь коментар
01.03.2025 15:57 Відповісти
а хто копалини хоче? хто зараз путіну в очі(дупу) заглядає? а є з США? отож....
показати весь коментар
01.03.2025 15:59 Відповісти
а тепер напиши все оте шо ти написав рiдною мовою, а не кацапською
показати весь коментар
01.03.2025 16:00 Відповісти
ще 2-3 неділі і зброя США буде постачатися армії РФ а через 2-3 місяці ихтамнети з америки будуть воювать на боці РФ проти ЗСУ
показати весь коментар
01.03.2025 16:02 Відповісти
У меня родным языком получился тот, который преподавали в Одесской школе интернат №5.
Все претензии туда - украинскому там не обучали.
показати весь коментар
01.03.2025 16:06 Відповісти
И не "шо", а "що", раз уж умничаете
показати весь коментар
01.03.2025 16:07 Відповісти
та менi пох, все одно ти якусь фантастику написав про ядерку... фантазер iпать
показати весь коментар
01.03.2025 16:10 Відповісти
С криворагульным образованием невозможно решить ни одну проблему!
показати весь коментар
01.03.2025 16:12 Відповісти
реальна гарантiя безпеки - це ракети до Patriot iз США, якi нам тепер не дадуть завдяки вчорашнiй виставi...

пан Зеленський, мабуть, не розумiє, що тепер нам усiм повна клоака без Patriot... то пiдкажiть йому це хто-небудь
показати весь коментар
01.03.2025 16:20 Відповісти
Саме так. Невизначене розмите поняття "консультації" замість чітких послідовних дій.
показати весь коментар
01.03.2025 16:28 Відповісти
Решта 30 назначать царя. Ясно кого.
показати весь коментар
01.03.2025 16:30 Відповісти
О, то опісля можна повертатись до великого крадівництва і мільярда дерев? До овочерізок з яйцями в кілограмах? Всього то навсього...
показати весь коментар
01.03.2025 16:33 Відповісти
заморозка війни та в випадку подальшої агресії з боку РФ завдати ядерного удару по россіськім містам. а як ви пропонуєте ? погнати в окопи дітей 16 -18 років та вооювати лопаьами ?.
показати весь коментар
01.03.2025 16:36 Відповісти
Уже позбавили, якщо ви не замітили... щось змінило...
показати весь коментар
01.03.2025 16:38 Відповісти
при будь якій влладі ці варіанти не пройдуть. лише при путіський.
українцям явно у голові не вистачає. повинні пройти роки і треба виростити нових українців. умних. а не 73%них
показати весь коментар
01.03.2025 16:48 Відповісти
Чому ти змішав до кучі абрамси , т-72 , мі -17 і тд... ?
показати весь коментар
01.03.2025 16:50 Відповісти
з таким як у тебе?
показати весь коментар
01.03.2025 16:52 Відповісти
він стібеться. а ти не доганяєш.
показати весь коментар
01.03.2025 16:53 Відповісти
все вірно сказав. Але іншого варіанту нема
показати весь коментар
01.03.2025 17:01 Відповісти
но всем при этом понятно, что нас нахлобучили, и это просто факт
показати весь коментар
01.03.2025 17:11 Відповісти
Я тоже не дипломат но понимаю что за его спиной стоят миллионы людей. И он не имеет права пиз де ть что попало
показати весь коментар
01.03.2025 17:20 Відповісти
А в чому стьоб? У вас, мабуть, дуже цікаве почуття гумору, якщо ви там бачите *стьоб*.
показати весь коментар
01.03.2025 17:25 Відповісти
Насмішив, пб.
показати весь коментар
01.03.2025 17:26 Відповісти
Погоджуюся, а ви впевнені, що преЗедент мобілізує своїх співвітчизників та створить за рахунок їх декілька бригад, скажемо так, створить український цахал.
показати весь коментар
01.03.2025 17:42 Відповісти
Яки ще гарантії ? Вже по третьому колу !
показати весь коментар
01.03.2025 17:47 Відповісти
Тож не для країни а для нього !
показати весь коментар
01.03.2025 17:52 Відповісти
Він говорить про особисті гарантії.
показати весь коментар
01.03.2025 17:58 Відповісти
Не клонують,вірно буде клоУнують)
показати весь коментар
01.03.2025 18:14 Відповісти
Чи його заклинило, чи його змушують це говорити? Які гарантії? Шматок паперу з підписом? Так ми це вже проходили, довбню. Найкращі гарантії безпеки для України це *******, сильне, озброєне, мільйонне військо. ******* ппо, літаки, безпілотники. І найголовніше далекобійні ракети, які зможуть розтрощити москву. Ось це гарантії безпеки. Треба бути хитрішим. Пороха я не люблю, але він 5 років впарював путіну мінські домовленності. Тягнув час. То зроби то саме з трампом. Наобіцяй, а потім скажи, що всі рідкоземельні метали належать народу України. І без референдуму їх не можна вивозити з країни. Що тут важкого?
показати весь коментар
01.03.2025 18:18 Відповісти
поясню, тобі бідненькому: він просто вторить трампу, але із сарказмом. озвучує трампові думки або якби це звучало українською.
показати весь коментар
01.03.2025 19:02 Відповісти
коли після гулянки у тебе зламана нога чи щелепа, теж же можна тобі сказати "добре погуляв"
показати весь коментар
01.03.2025 19:03 Відповісти
Трампу, як і будь якій здравомислячій людині, абосолютно зрозуміло, що подальша бійня приведе тільки до більших враті наслідки можуть катастрофічними., Як би це не гірко було визнавати., але в світі далеко не завжди є можливіть відновити справедливість.
показати весь коментар
01.03.2025 19:17 Відповісти
Гарантія безпеки є тільки одна: ядерна зброя. Трамп виходить з Європи і мусить вибачитися за ядерне розброєння України.
показати весь коментар
01.03.2025 19:37 Відповісти
Якщо їх не має досі, то хто їх надасть?!
показати весь коментар
01.03.2025 20:30 Відповісти
Никаких гарантий не будет. Это слишком большая проблема для других стран. К сожалению.
Мир (хоть какой-то) возможен только когда Пуйло вынесут с Кремля.
Для этого нам нужно продолжать получать поддержку хотя бы деньгами.
А наше ВПК может производить намного больше оружия (много раз об этом заявлялось)
показати весь коментар
01.03.2025 22:16 Відповісти
Чудово. А Тайвань їх отримує за гарні очі? Чи за статус жертви? Чи таки він чимось платить США?
показати весь коментар
01.03.2025 22:58 Відповісти
Той хто це буде планувати чітко усвідомить, що і москвабад піде туди ж одразу. Чи ви думаєте, що сама абрівіатура нато їх лякає? Ні їх лякає саме яз і можливість негайної відповіді. Тому якщо відповідь незабариться (від України), то і перший їх удар малоімовірний бо це автоматом і їх знищення.
показати весь коментар
02.03.2025 15:55 Відповісти
я сказав що мене влаштує, і перепитав тебе...ти не відповів а задаєш якісь зустрічні питання... то міг би просто злитися...
показати весь коментар
02.03.2025 17:14 Відповісти
Ніхто нам гарантіи не дасть - потрібно більше зброі
показати весь коментар
01.03.2025 15:45 Відповісти
Не бачу бажаючих
показати весь коментар
01.03.2025 15:49 Відповісти
В тому і справа.
показати весь коментар
01.03.2025 15:52 Відповісти
які твої пропозиції?
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
Зєльонскій маніпулює. Він дебіл, сам до цих всіх формулювань не додумався, але є політтехнологи, які справляються.
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Відкрий словник і прочитай
показати весь коментар
01.03.2025 15:59 Відповісти
Якщо рф повторно розпочинає війну, то США/Європа втручаються, а не ведуть стурбованість. Тобто вимоги нереальні, бо вони таку відповідальність на себе не братимуть.
показати весь коментар
01.03.2025 16:05 Відповісти
Тобто ніколи? Та ну нах.
показати весь коментар
01.03.2025 16:06 Відповісти
iпануте, а чому ти тодi до Польшi з`iпалось, а не захищаєш Україну?
показати весь коментар
01.03.2025 16:08 Відповісти
Проблема в том чт* ты тролль! Это раз. А вторая проблема что надо иметь компетенцию чтобы быть на высоте а не быть криворагулём!
показати весь коментар
01.03.2025 16:11 Відповісти
Доктрина то все зрозуміло, тільки от кацапи не підуть через ту доктрину. А зараз, коли війна, що робитимеш з ЯЗ?
показати весь коментар
01.03.2025 16:11 Відповісти
Ось це інтерв'ю з українськими субтитрами:

https://fex.net/uk/s/cmnsmpb
показати весь коментар
01.03.2025 16:14 Відповісти
А якщо ні? Будеш воювати до останнього кріпака?
показати весь коментар
01.03.2025 16:15 Відповісти
Он имеет ввиду НАТО,без НАТО воевать будет бесконечно,он это говорил,что поменяет свою должность только на НАТО.
показати весь коментар
01.03.2025 16:16 Відповісти
Немає ніяких гарантій не від кого. Це пусті слова ,як і використаний туалетний папір - буд. Меморандум. Тільки відновлення ядерної зброї. Для нас це не проблема - реакторів досить, і креслення в кб. Луч ще існують. Було б бажання.
показати весь коментар
01.03.2025 16:21 Відповісти
Ти, утирок, розкажи це ***********. Мені не треба це казати.
показати весь коментар
01.03.2025 16:22 Відповісти
Отож бо. Але ж адептам яз не доходить, включно з гончаренком.
показати весь коментар
01.03.2025 16:25 Відповісти
може у вас "**********" я такого не знаю.
показати весь коментар
01.03.2025 16:25 Відповісти
Не буду дивитися. Його думка не цікавить. Бо шоколад-пластилін.
показати весь коментар
01.03.2025 16:27 Відповісти
Це він для себе с завгоспом гарантії
показати весь коментар
01.03.2025 16:32 Відповісти
Держи свои возмущения при себе, курица.
Что слово "пох", что слово "iпать" - это кацапские маты. А ты мне выше про государственный заикалась.
У тебя есть другие предложения? Поделись. Ты считаешь, что есть возможность завершить войну без поддержки США, которая при этом ОТКРЫТО ПОДДЕРЖИВАЕТ РАШКУ?
Ты риторику слышала? Трамп говорил что мы, украинцы, создаём проблему, приближающую к третьем мировой. МЫ, у которых нет ядерного оружия. То есть, США имеет в виду себя и рашку. Затрагиваются ИХ интересы, а не наши, и именно они между собой решают нашу судьбу.

Хочешь чтоб так и продолжалось? Какие твои предложения?? Нету предложений?
показати весь коментар
01.03.2025 16:39 Відповісти
Якщо анпіратор Голактєкі дозволить.

показати весь коментар
01.03.2025 16:40 Відповісти
Згоден з президентом. Будемо воювати доти останній загарбник не покине української землі.
показати весь коментар
01.03.2025 16:41 Відповісти
В мене, на жаль, також. Бо в одній країні із зебаранами живу.
показати весь коментар
01.03.2025 16:51 Відповісти
Зеленський сказав все вірно - мир , на умавах ***** , ніхто не підпише !
показати весь коментар
01.03.2025 16:52 Відповісти
Перечислил то, что получили от США, да и то далеко не все.
показати весь коментар
01.03.2025 16:53 Відповісти
Гудбай, Вова.
показати весь коментар
01.03.2025 16:58 Відповісти
Звідки в амерів т-72 і гепарди ?
показати весь коментар
01.03.2025 17:10 Відповісти
Купили у Марокко и Иордании, соответственно. После ремонта и модернизации за их же деньги в Чехии, передали ВСУ.
показати весь коментар
01.03.2025 17:11 Відповісти
В том то и дело, что "ситуация иная" и те кто обещал защищать демократию слились.
Штаты гарант по Будапештскому меморандуму.
Международные переговоры это не про "в собственном доме"
показати весь коментар
01.03.2025 17:24 Відповісти
Zeльц открытым текстом говорит: "Готов капитулировать, дайте бумажку."
показати весь коментар
01.03.2025 17:35 Відповісти
Кручу верчу, обдурити хочу. А мені тільки грошей і потрібно було, а не Проні. Десь так, а мені уникнути тільки виборів і потрібно було, а не якихось гарантій.
показати весь коментар
01.03.2025 17:38 Відповісти
Це Зеленському потрібні особисті гарантів щоб керувати 30 років як Лукашенко.
показати весь коментар
01.03.2025 17:49 Відповісти
Це таємниця від народу !
показати весь коментар
01.03.2025 17:51 Відповісти
мене влаштують ті самі що надані Тайваню? А тебе що влаштує?
показати весь коментар
01.03.2025 22:48 Відповісти
совісті у вас не має, привітали б інкубаторного із вилупленням чи першим гучним кукуріку із помилками, бо згідно методички чоколят та соя???
показати весь коментар
01.03.2025 23:59 Відповісти
Тобто миру з Зеленським ніколи не буде - бо ніхто не збирається надавати Україні будь які військові гарантії захисту
показати весь коментар
01.03.2025 15:46 Відповісти
Це якої "важкої зброї"?
13-ти штук "Абрамсів"?
показати весь коментар
01.03.2025 15:47 Відповісти
Мир в гллазах путина
показати весь коментар
01.03.2025 15:47 Відповісти
Когда вы от кого то зависите нехер выпендриваться!
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
На жаль, більше зброї нам вже не допоможе. Тільки повноцінний вступ західних союзників у війну.
показати весь коментар
01.03.2025 15:48 Відповісти
Це може бути великий список. Сенс у тому що нам намагаються навязати договір про мир в якому буде вказано скоротити війська до 50 тисяч і все в такому дусі. Ніякого НАТО, ніякої армії, ніякої зброї, міфічні миротворці китайці котрі не будуть воювати а просто покинуть територію в разі нападу. Ніяких гарантій що нас хоч якось підтримають в разі повторення атаки, а атака буде тому що такий то двіж почався путіну все з рук зходить, чому тоді має другий раз не зійти, якшо ніяких гарантій не буде і навіть усних зобовязань.
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
Да не нужно отчитываться.
Нужно понять, что для адекватных людей и государств, мир - это признание одной из сторон своей неправоты, уважение территории, границ и суверенитета, уважение нации и истории, возмещение ущерба.
А для США мир - это прекращение огня у "папуасов", и сближение с рашкой, как с ядерной РАВНОЙ СЕБЕ державой.
После разоружения нас равными не считают. Какой-то сцаный Венс разговаривает с президентом так, будто он сам президент. Любой вицепрезидент имеет право говорить от имени государства, но в присутствии своего президента эти обязательства и права лежат на плечах президента. Он свой рот не имел права открывать, перебивать и вообще вести себя так, будто он как учитель, который отчитывает школьника.

Трамп говорит, что мы не стремимся к миру, забывая, что мы десять лет терпим это дерьмо, имея при этом и моральное и юридическое право восстановить ядерный потенциал (третий в мире) из-за нападения. Если они не дают гарантий, то кроме ЯО больше разговаривать не о чём.
Если бы проект ЯО был бы открыт ещё десять лет назад, то я бы гордо в овальном кабинете сказал бы так:
- "Раз вы считаете, что мы против мира, то теперь я вам покажу разницу между теми кто желает, и кто не желает. В следующий раз Украина и США встретятся на переговорах о ядерном сдерживании, уменьшении расходов на содержание ЯО и уменьшения количества ЯО. Хотите равного себе, чтоб не смотреть свысока - получите"

Я уверяю, что и не дадут нам никаких гарантий. В планах рашки и США нет такого государства как Украина - есть кусок земли, который поделят эти два президента, которые васькаются между собой. Один отхапывает сейчас, а второй давит, угрожает поддержкой, и отхапает кусок через влияние на НАТО.
Или ЯО, или епись оно конём.
При всей моей нелюбви к жопе в нашей стране (отношение к гражданам и беззаконию), почему я, в своём тяжёлом положении, должен смотреть видео, где президента моей страны просто выгнали из кабинета (не прямо, но доступно). Это тоже самое, что выгнать весь народ Украины, и положить на нас свой американский капиталистический ХЕР.
Я не для этого терпел всё дерьмо своей страны, чтоб ещё из-за океана меня (нас) слали на х*й!!!
ЯО или епись оно конём!!!!
Как только риторика поменяется, как только США признают нас угрозой (равно), как только рашка признает нас реальной угрозой, так сразу и разговоры будут вестись на "цырлах", тихонечко, и без попыток провокаций и оскорблений.
Сколько денег уходит на войну, не говоря уже про бесценные жизни, и сколько будет стоить содержать десяток ракет? А если ещё и в будущее смотреть, на потенциальные будущие вторжения, то ЯО ГОРАЗДО экономнее.

Выньте голову из жопу и хватит это терпеть. Политически за десять лет ничего не добились.
Меркель ходила к нам и не нашла рашку на нашей земле, а потом, после ухода с поста, призналась что просто боялась эскалации. ТО ЕСТЬ - ПУБЛИЧНО ПОЛИТИК ЛГАЛ ВСЕМУ МИРУ, ВЫСТАВЛЯЯ НАС ЛЖИВЫМИ.
Теперь какой-то х*р из США, который даже не президент, разговаривают с нашим президентом так, будто тот ему лично обязан.
А Трамп, х*уйло и пи*дабол.

Ещё раз - Или ЯО, или епись оно конём!!!!!!!!
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Санкції, можливо, будуть не лише від США, а і від європейських партнерів.
показати весь коментар
01.03.2025 15:58 Відповісти
Остання надія для України у виживанні буде полягати у тому,чи спроможна вона зробити власну ЯЗ і завдати удару по криму (Севастополю, і пр.) з метою показової демонстрації можливості завдання удару по рф. Тут або Европа та Туреччина робить реальні заходи по викиданню військ рф з території України або... формально Україна ні на кого не напала, але криму торба...
Можливо є кращий сценарій, але я його поки не бачу. ...І так, америка поступово стає країної третього світу.
показати весь коментар
01.03.2025 15:58 Відповісти
Никак, к этому США и клонило, и публично заявлял Трамп вчера - "вы без нас умрёте, останется от вас НОЛЬ, мы хотим спасти хоть что-то"
Ну а дальше всё, что прямо или косвенно говорит, что на нас, папуасов, класть болт, и мир в глазах США, это прекращение огня и улучшение отношений (ЛИЧНЫХ) с рашкой.
показати весь коментар
01.03.2025 16:02 Відповісти
А більшість українців, судячи по коментарям, і не проти.
показати весь коментар
01.03.2025 16:03 Відповісти
перелогінься і ще раз напиши для продовження діспуту...
показати весь коментар
01.03.2025 16:04 Відповісти
те саме щой кацапстан Зокрема оновлена ​​доктрина передбачає, що підставою для завдання ядерного удару може стати "агресія проти РФ та її союзників з боку будь-якої неядерної держави за підтримки ядерної держави", а також масована повітряна атака неядерними засобами, зокрема безпілотниками.
показати весь коментар
01.03.2025 16:07 Відповісти
Українцям заходить на "ура".
показати весь коментар
01.03.2025 16:08 Відповісти
Сторінка 1 з 2