11094 відвідувача онлайн

Розпочинається зустріч української та американської делегацій у Джидді, - МЗС (оновлено). ВІДЕО+ФОТО

Сьогодні, 11 березня 2025 року, у Джидді (Саудівська Аравія) розпочинається зустріч української та американської делегацій.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр МЗС.

Більше інформації на цю хвилину не відомо. 

Згодом у МЗС повідомили, що делегації України та США вже розпочали зустріч у Джидді.

З українського боку в зустрічі беруть участь керівник Офісу Президента Андрій Єрмак, міністр закордонних справ Андрій Сибіга, міністр оборони Рустем Умєров, заступник керівника Офісу Президента Павло Паліса.

З американського боку участь беруть держсекретар США Марко Рубіо, радник Президента США з національної безпеки Майкл Волц, спецпредставник Президента США у справах Близького Сходу Стівен Віткофф.

Ключовими темами зустрічі стануть шлях до миру та двосторонні відносини України та США.

зустріч України та РФ у Джидді
зустріч України та РФ у Джидді
зустріч України та РФ у Джидді

Раніше повідомлялося, що українська делегація прибула в Джидду (Саудівська Аравія) для переговорів зі США.

Перемовини України та США в Саудівській Аравії

Раніше президент України Володимир Зеленський заявив, що команди України та США відновили роботу і наступного тижня може відбутись "змістовна зустріч".

За даними Fox News, 11 березня в Саудівській Аравії відбудеться зустріч делегацій України та Сполучених Штатів.

У МЗС України вважають, що зустріч представників США та України в Саудівській Аравії є нагодою підписати угоду про корисні копалини.

Топ коментарі
+22
показати весь коментар
11.03.2025 11:00 Відповісти
+20
та шо там підводити все вже давно вирішено,нам пропонують здати 5 областей України де юре,ми їх посилаєм ***** і війна продовжується,ми йдем далі працювати,донатимо на русоріз,москва палає,..Ось і весь росклад)
показати весь коментар
11.03.2025 11:07 Відповісти
+20
Для ділової зустрічі нормальні люди одягають діловий костюм. Тим самим вони демонструють і власну гідність і повагу до співрозмовника.
Діловий костюм то не обо`язково піджак, штани зі стрілкою і краватка, бо є багато стилів ділового костюма: європейський, арабський, індуський... і навіть папуаський.
Якщо мова про представника європейської держави то мова саме про піджак, краватку і штани зі стрілочками. Мало того, чиста випрасувана сорочка, поголена фізія, помита голова і бажано чисті шкарпетки.
А от коли європеєць неголений, немитий, в мятому тренувальному костюмі то відверта демонстрація неповаги і до себе і до оточуючих.
Думаю, я зрозуміло пояснив, чи ні, ні?
показати весь коментар
11.03.2025 11:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
показати весь коментар
11.03.2025 11:00 Відповісти
Принцип доміно...
Дай то Боже!
показати весь коментар
11.03.2025 14:05 Відповісти
Єрмак, не підведи, щоб це не означало!!!
показати весь коментар
11.03.2025 11:00 Відповісти
та шо там підводити все вже давно вирішено,нам пропонують здати 5 областей України де юре,ми їх посилаєм ***** і війна продовжується,ми йдем далі працювати,донатимо на русоріз,москва палає,..Ось і весь росклад)
показати весь коментар
11.03.2025 11:07 Відповісти
Рейтинг Єрмака взлатіє до небес і його обирають президентом!!!
показати весь коментар
11.03.2025 11:08 Відповісти
Смех смехом,но Ермак идёт первым,как лидер ,остальные плетутся сзади,в том числе и арабы.Высокие люди себя так и ведут это психология,читайте Фрейда.Трамп,как высокий человек унизил не высокого Зеленского.Высокий человек никогда не унизит такого же-это психоанализ из за боязни получить по е...лу...
показати весь коментар
11.03.2025 11:49 Відповісти
жарти в тебе ібануті!!!
показати весь коментар
11.03.2025 14:31 Відповісти
Донатити і воювати безпосередньо - різні речі. Людей на фронті не вистачає все явніше...
показати весь коментар
11.03.2025 11:09 Відповісти
ти один 10 ухилянтів з тцк заміниш, я вревнений в тобі .
показати весь коментар
11.03.2025 12:15 Відповісти
Хой вже на передовій?
показати весь коментар
11.03.2025 11:12 Відповісти
а тампон на що донатить?
показати весь коментар
11.03.2025 11:38 Відповісти
в граніт !!!!!!!!
показати весь коментар
11.03.2025 12:07 Відповісти
Зєля в костюмі чи ні? Це головне питання на сьогодні.
показати весь коментар
11.03.2025 11:02 Відповісти
Зеля в піжамі дома сидить
показати весь коментар
11.03.2025 11:03 Відповісти
У прмнца в гаремі. 😁
ЗЄ ж теж прискакав туди бо сциться, що Єрмак знов його підставить.
показати весь коментар
11.03.2025 11:31 Відповісти
Мы начинаем КВН?
показати весь коментар
11.03.2025 11:32 Відповісти
араби теж не в костюмах )
показати весь коментар
11.03.2025 11:03 Відповісти
Умєров взагалі за свого зійде якщо на нього рушника накинуть
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
Ермак руки в брюки,как пацаны за данью по базарам в лихих 90-х...
показати весь коментар
11.03.2025 11:36 Відповісти
Якшо макака в зоопарку встромляє пальця в сраку і кидається лайном, то це не виправдовує "генетичного європейця", коли він почне робити те саме.
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
не зрозумів ваш "тонкий" натяк
показати весь коментар
11.03.2025 11:09 Відповісти
Ой та все ви зрозуміли.
показати весь коментар
11.03.2025 12:16 Відповісти
Для ділової зустрічі нормальні люди одягають діловий костюм. Тим самим вони демонструють і власну гідність і повагу до співрозмовника.
Діловий костюм то не обо`язково піджак, штани зі стрілкою і краватка, бо є багато стилів ділового костюма: європейський, арабський, індуський... і навіть папуаський.
Якщо мова про представника європейської держави то мова саме про піджак, краватку і штани зі стрілочками. Мало того, чиста випрасувана сорочка, поголена фізія, помита голова і бажано чисті шкарпетки.
А от коли європеєць неголений, немитий, в мятому тренувальному костюмі то відверта демонстрація неповаги і до себе і до оточуючих.
Думаю, я зрозуміло пояснив, чи ні, ні?
показати весь коментар
11.03.2025 11:10 Відповісти
Тут не можна не погодитись
показати весь коментар
11.03.2025 11:15 Відповісти
я гадаю що у вас нема і не буде такого "тренувального" костюма . Про тренувальний костюм перші почали казати кацапи . Ви кацап ? Не голених маса по всьому світу . Венс той же .
І Зеленський сказав , що костюм вдягне після Перемоги . В тій же Європі ніхто зауваження по цьому питанню не робив . І в маніяка Чікатіло був костюм , але як це допомогло його жертвам ?
показати весь коментар
11.03.2025 11:15 Відповісти
Згоден, абібаси ніколи не носив. І неголеним в брудному та м`ятому одязі на люди соромлюсь виходити. Навіть просто так, на вулиці погуляти. А для урочистостей і для зустрічі то категорично ні.
Ну так мене батьки виховали, так я виховував своїх дітей. Але ж в мами ріми інші уявлення, напевно...
І на рахунок зауважень. В Європі просто стерпіли, раз, другий. І не тільки одягу, а й його бикуванню і хамству. Але то зовсім не означає, що так можна! Але коли створіння бикувате, хамське, самовпевнене і самозакохане, то воно й так себе поводить. Аж поки його копняком під зад нахрін з овального не поженуть, бо ж Трамп такий, може таке собі дозволити, Його напевно так виховали...
показати весь коментар
11.03.2025 11:23 Відповісти
Я людина яка вірить тільки фактам . Ви той , хто живе від того що десь почула. Аргументую . Покажіть мені на Зеленському мʼятий абібас .
Дайте хоч якусь інфу що в Європі одяг , чи самого Зеленського стерпіли раз , другий . Вам Орбан сказав ?
Наведіть цитати чи окремі слова якими Зеленський "бикував" на зустрічі з Трампом ?
Якщо буде .... да ви просто не розумієте.... можете не відповідати . Факти .
показати весь коментар
11.03.2025 15:53 Відповісти
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB Дипломатичний протокол.
Ознайомся, в трускавецьких академіях чи в криворізьких підворітнях,напевно, про таке не розказували.
Хоча, марні надії, то в тебе вже не лікується.
показати весь коментар
11.03.2025 16:13 Відповісти
не маю уяви що з вами стало в тих криворіжських підворіттях що ви тепер лікуєтесь в Трускавці чи інде , але бажаю вам одужання . І розумію що всі дипломати і спеціалісти зі всього , тільки на цьому сайті . Хвала їм за їхню таку виснажливу працю .
показати весь коментар
11.03.2025 16:27 Відповісти
Яке ж ти іпануте...і не лікуєшся. І, що найгірше, то в тебе невиліковно...
показати весь коментар
11.03.2025 16:30 Відповісти
хоч я розумію що нема чим , але раджу все ж зрозуміти що я написав .
показати весь коментар
11.03.2025 16:34 Відповісти
Слухай, придурку, відстань, я тобі не лікар, ні уколів, ні таблеток не назначу.
показати весь коментар
11.03.2025 16:42 Відповісти
по перше - ви втрутились в не вашу розмову , а не я до вас .
по друге - в очах такого як ви там мене обзиваєте , всі такі .
по третє - не вчіть нікого "дипломатії" і вихованню коли ви сам по життю невіглас .
І дійсно, ви не лікар і ніколи ним би не стали .
показати весь коментар
11.03.2025 16:51 Відповісти
Я в трутився у вашу розмову? З ким?! Придурку, ти реально втратив орієнтацію і в просторі і в часі.
Тобі ж таки реально лікуватись треба.
Ще раз, відстань придурку, надоїв.
показати весь коментар
11.03.2025 17:06 Відповісти
в очах такого придурка як ви, всі такі. І подивіться чий запис зʼявився спочатку .? Мій під вашим , чи навпаки ? Головне дихання .... і все пройде .
показати весь коментар
11.03.2025 17:14 Відповісти
Кацапи перед виборами казали що зеленський їх влаштовує як презедент,багато кацапів підтримувало зеленського,пукін казав що влаштує любий презедент окрім Порошенко,зеленський влаштує його повністю. Питання до вас : ви кацап?
показати весь коментар
11.03.2025 11:34 Відповісти
питання було не до вас , розмова була не з вами , те , що ви вірите кацапам то ваша хвороба .
показати весь коментар
11.03.2025 12:28 Відповісти
Тут відкритий простір. Вважаєте, що вас не стосується - не відповідайте.
А от виправдовувати Зеленського це вже патологія.
показати весь коментар
11.03.2025 14:54 Відповісти
одному питання, другий відповідає, третій коментує чому перший чи другий не відповів. Відкритий простір . І на кшталт виправдовування Зеленського ..... де саме ?
показати весь коментар
11.03.2025 15:55 Відповісти
Усі ваші наративи, якщо ви розумієте, що це таке.
показати весь коментар
11.03.2025 21:48 Відповісти
саме наративИ чи наратиВ ? І де саме я щось вигадав ? Де сказав не зручну для деяких правду , я знаю . Ну а в ціле ви збили все самі , так як ви це сприймаєте . Не складно відповів ?
показати весь коментар
11.03.2025 22:32 Відповісти
як би я не зневажав зеленського.. але голять бороду бабооаби та підкаблучники, яких виховували в такому, і вони не подорослішали до мужчини. жаль, дуже жаль, що богевтік бонапартович так безчестить вторинні чоловічі статеві признаки.. (як і військові признаки, напару з тцкашниками)...
показати весь коментар
11.03.2025 12:18 Відповісти
Яким боком тут чоловіча честь? В чому? В абібасах і пом`ятій флісці на міжнародних перемовинах?!
А борода то ж не трьохденна щетина! Одна справа, коли борода доглянута, а зовсім інша справа, коли неголена морда і зім`ятий тренувальний костюм.
Ну скільки ж можна то пояснювати. Є така річ - дипломатичний протокол. Зеленський хоче в нього вписати свої правила? А воно он як, його взяли і нахрін послали, ще й копняка в задницю.
Пооотужна така пермога...
Вогно б нічого, але ж скільки через то нашого народу вже погинуло...
показати весь коментар
11.03.2025 12:31 Відповісти
??? так ти сам прочитай про свої тези!!
мова про "доглянутість" не була. тобі, лушпелю, чоловіча борода в горлі стряне. а я тобі пояснив, який ти при цьому - при своїх недалеких поглядах!
мова не про костюм, чи ти слірак? мова про бороду йшла. а ти
показати весь коментар
13.03.2025 10:43 Відповісти
Перепрошую, але за всіма ознаками тобі таки лікуватись треба.
Фетиш - предмет, річ, що стає об'єктом поклоніння, фетишизму.
Фетишизм - це використання неживих предметів (фетишів) або негенітальних частин тіла як методу, якому переважний спосіб викликати сексуальне збудження.
Фетишистський розлад відноситься до періодичного, інтенсивного сексуального збудження від використання неживого предмета або від дуже специфічного фокусування на негенітальній частині (або частинах) тіла, що викликає клінічно значущий дистрес або функціональне порушення в одній або кількох важливих сферах життя.
А загалом, мова йшла про зовнішній вигляд представника держави на дипломатичному прийомі чи переговорах.
показати весь коментар
13.03.2025 19:31 Відповісти
+100500
Памʼятаю колись працював в одній конторі, якій потрібно було закупити сєрваки. Представник одного дістрібʼютора приїхав серьозний, діловий, ввічливий і в костюмі, представник іншого - в шортах, вʼєтнамках і зайшовши до кімнати всісвя сракою на стіл, виставивши волохаті ноги.
Вгадайте з одного разу з ким був вкладений контракт.
показати весь коментар
11.03.2025 12:21 Відповісти
Мабуть, із тим, в кого краща ціна (умови загалом).
показати весь коментар
11.03.2025 14:56 Відповісти
Умови у всіх рівнорангових дістрібʼюторів плюс-мінус однакові.
показати весь коментар
11.03.2025 17:51 Відповісти
)). Наявність шерті на ногах звісно ж набагато важливіша, ніж ціна, гарантія і інші умови))
показати весь коментар
11.03.2025 17:43 Відповісти
Звичайно. Але це розуміння приходить лише з опитом і то не до всіх.
показати весь коментар
11.03.2025 17:52 Відповісти
В костюмі, в костюмі, заспокойтесь.
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
Спортивному, абібас.
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
питання у чому єрмак в трузелях чи підгузках?
показати весь коментар
11.03.2025 11:41 Відповісти
Зеля зараз в місцевих ріелторів вибирае житло. Шоб недорого и по-багатому, чтобы пацанов не стыдно было на шашлыки пригласить.
показати весь коментар
11.03.2025 12:15 Відповісти
Світ у якому ларьочник вирішує долю країни не світ, а *********.
показати весь коментар
11.03.2025 11:02 Відповісти
Тан на Рашці долю країни вирішує КГБ-шнік, він же таксист та носій портфелів - і нічого, їх це не пантеличить!
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
показати весь коментар
11.03.2025 11:03 Відповісти
Так це ж було вже!!! "Если бы я тогда был президентом, мы бы там все умерли в Крыму, но мы бы туда "зеленых человечков" не пустили", заявил Зеленский 01.02.2021.
показати весь коментар
11.03.2025 11:36 Відповісти
Єрмак в костюмі, а руку з кишені не вийняв. Недотренували.
показати весь коментар
11.03.2025 11:04 Відповісти
Людину можно вивести з ларька, ларьок з людини вивести неможливо.
показати весь коментар
11.03.2025 11:06 Відповісти
Він в кишені дулю крутить кому дагадайтесь самі
показати весь коментар
11.03.2025 11:09 Відповісти
Що це за "ганьба", чому араби у своїй звичайній одежі а не у ділових костюмах?!
показати весь коментар
11.03.2025 11:04 Відповісти
А чого Андрій Борисович тримає руку в кишені? Там що дуля?
показати весь коментар
11.03.2025 11:04 Відповісти
Може гладить свого президента
показати весь коментар
11.03.2025 11:06 Відповісти
показати весь коментар
11.03.2025 11:06 Відповісти
А може Зброя?!
показати весь коментар
11.03.2025 11:08 Відповісти
Ой хоч би не стрельнув, бо то буде шкандаль
показати весь коментар
11.03.2025 11:09 Відповісти
Грає у більярд.
показати весь коментар
11.03.2025 11:07 Відповісти
То віг гладить кожаний пістолет)
показати весь коментар
11.03.2025 12:19 Відповісти
Трясця, а Вєрховній з шаблюкою у світері де ? Що білу кобилу не знайшли ? дЄрмак тепер на вершині .... слави ? Це такий хід ... картами, щоб "погони" навішати на вуха українцям ?
показати весь коментар
11.03.2025 11:04 Відповісти
Які там ще карти Таро Трамп витягне з рукава?
показати весь коментар
11.03.2025 11:05 Відповісти
Ручка в кишені-вияв поваги.Бо як правило наша еліта обидві ручки в кишенях тримає.
показати весь коментар
11.03.2025 11:06 Відповісти
під лаврова косить. кінь теж шари ганяє постійно.
показати весь коментар
11.03.2025 11:09 Відповісти
Хотя руки в карманах-это признак не воспитанности или не уверенности...
показати весь коментар
11.03.2025 11:44 Відповісти
а може якраз признак впевненності чи пофігістичності?
п.с. ідіоти понапридумували собі правил і надають їм значення
показати весь коментар
11.03.2025 12:20 Відповісти
Та ну да кацапня она такая-руки в карманах,недавний пример Лавров и т.п.
показати весь коментар
11.03.2025 11:41 Відповісти
Момент истины или репетиция? Только два вопроса. Зеленский чемоданы собрал? Где сейчас Ленка Скумбрия?
показати весь коментар
11.03.2025 11:08 Відповісти
Вава-сын пришел к отцу И сказала кроха:
"Жрите сами вы мацу, мне без сала плохо".
показати весь коментар
11.03.2025 11:38 Відповісти
Д`Ермак вже перевзувся в галстук... А вава, вже вилiз iз армiйських кальсонiв, чи ще нi?
показати весь коментар
11.03.2025 11:12 Відповісти
Наші клоуни зірвуть перемовини, скоріш за все. Вони вже в лівацькій коаліції "анти-трамп", там явна установка на тривале продовження бійні в Україні.
показати весь коментар
11.03.2025 11:13 Відповісти
А ви - за ліквідацію ЗСУ під чєстноє слово ***** та Трампа.
Чим це від Будапешта відрізняється?
показати весь коментар
11.03.2025 11:23 Відповісти
Ні я, ні ви ще не бачили умов, на яких буде заморожуватися війна. Підозрюю, що такі умови ще чітко не визначені навіть 'верхівками"... Навіщо ж нам наперед "плювати в кашу, яку ми ще навіть не куштували"? Тим паче, що вже три роки поспіль ми і так їмо "гіркий полин"...
показати весь коментар
11.03.2025 12:52 Відповісти
У нас є свої умови: не чіпати ЗСУ, нашу мову та віру, політичний курс.
Про умови русні та тепер вже США здогадатись не важко, виходячи з заяв і дій.
показати весь коментар
11.03.2025 12:55 Відповісти
На рахунок "політичного курсу" - ми то можемо його не змінювати, але кроків назустріч нам ніхто не робить. Вже ясно, що в НАТО нам двері не відкриють, до ЄС теж не поспішають брати (а навіщо ЄС країна з нестабільною військово-політичною обстановкою та напівзруйнованою економікою?)
показати весь коментар
11.03.2025 13:45 Відповісти
Ще скажіть, що сьогоднішню чисельність ЗСУ ми втримувати далі не зможемо, тому нічого страшного в їх скороченні немає. І європейську зброю купувати не зможемо, тому якщо у нас її відберуть, то ми теж фактично нічого не втратимо.
показати весь коментар
11.03.2025 13:47 Відповісти
Якщо ми зможемо затягнути в Україну інвестиції від США, ЄС, Китаю, Індії, арабських країн, то загрози повторної війни не буде. Залучення таких країн у видобувну, аграрну, ряд інших галузей економіки України стане тими самими гарантіями безпеки для України, про які всі говорять. Саме про це говорить Трамп, коли натякає на угоду про корисні копалини та інвестиційний фонд відновлення України, як гарантію безпеки для України.
В такому випадку утримувати мільйонну непрофесійну армію буде просто недоцільно. Достатньо буде 300-тисячного війська контрактників-професіоналів й відносно нечисленного миротворчого контингенту на східних рубежах.
Якби усі наші люди мислили тверезо і раціонально, все у нас було би добре у майбутньому...
показати весь коментар
11.03.2025 18:54 Відповісти
..а якого чорта туди приперлося Хрипате? І де воно ховається? Переговори почалися..а Хрипатого не позвали?
показати весь коментар
11.03.2025 11:14 Відповісти
Не в бейсболці, але руку в кишені тримає. Ще б сємки їв.
показати весь коментар
11.03.2025 11:14 Відповісти
Єрмак офіціально - дірка від бубліка - завхоз. Нащо американцям вести перемовини із Єрмаком, який за українськими законами не має на то ніякого права? Тільки тому, що Єрмак - смотрящій від кремля за Зеленським.
показати весь коментар
11.03.2025 11:15 Відповісти
Посада Єрмака повністю відповідає рівню перемовин.
Я розумію, що тобі аби висратись на владу, але більшості українців навіть тут на ЦН не хотілося б, щоб український президент зустрічався з держ. секретарем.
І взагалі, ти пересічний дятел, а не українець.
Давай, волай що я на зарплатні подоляка, чмо рогате
показати весь коментар
11.03.2025 13:16 Відповісти
Держсекретар США це рівень міністра закордонних справ. Це Сибіга. Міністр закордонних справ за статусом вище ніж завхоз офісу президента - але не в Україні. Єрмак - завідуючий організацією, яка навіть у Конституції України не прописана. Формально Єрмак навіть не держслужбовець. Посадові обов'язки вищих державних службовців мають бути прописані або у Конституції, або спеціальним Законом.
Добре, що Ви представилися, шановний "чмо рогате" - тож протріть свій екран від слини і наведіть тут державний Акт у якому прописані посадові обов'язки завхоза офісу президента - особливо в частині ведення міжнародних перемовин.
показати весь коментар
11.03.2025 13:26 Відповісти
я розумію про що ви. з чимось навіть згодний.
але я не вважаю за потрібне міняти Конституцію щоб зацементувати на майбутнє статус-кво який є при Зеленському.
зміниться президент, можливо зміниться роль офісу
Те що просуваєте ви, на мій погялд є простою маніпуляцією, - якщо зеленський не може сам тягнути всі неосяжні повноваження президента, нехай вносить зміни в конституцію про "канцлера", я якщо не вносить - то нехай сам справляється. А ми поітм посміємося що не вдалося.
У України є певна політична модель, як і у кожної країни.
показати весь коментар
11.03.2025 14:33 Відповісти
Не розумію у чому тут маніпуляція? Моя мисля проста: "якщо зеленський не може сам тягнути всі неосяжні повноваження президента, нехай..." валить нахрін, краще сам аніж його попросять. А виставляти замість себе хрін-зна кого, якогось Єрмака, котрого ніхто не обирав і рівень якого - табачний кіоск - це дурня, яка погано закінчиться. Шкода країні від дурості і невігластва Зеленського шалена (і це якщо ще не говорити про його свідому державну зраду). Країна такого не витримає, особливо у війну.
показати весь коментар
11.03.2025 15:11 Відповісти
Сторінка 1 з 2