10255 відвідувачів онлайн

Зеленський та воєначальники не несуть юридичної відповідальності за запізнілий вихід ЗСУ з Курщини, - "слуга народу" Веніславський. ВIДЕО

Президент Володимир Зеленський та військове командування мають імунітет від відповідальності за ухвалені на полі бою рішення. Це стосується і питання виведення українських підрозділів із Курської області РФ.

Про це заявив член комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки, "слуга народу" Федір Веніславський, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

Так, нардеп прокоментував заяви головного редактора Цензор.НЕТ Юрія Бутусова, який вважає, що ЗСУ варто було виводити з Курської області ще в січні 2025 року.

"Був підготовлений заздалегідь українським командуванням, за моїми даними, план відходу, але його не реалізували. І саме це призвело до втрати керованості в деяких підрозділах. І до значних втрат під час неорганізованого відходу… Політичні рішення втрутились у військові. І саме ці абсолютно непродумані заяви політичного керівництва – давайте міняти Суджу на щось – призвели до абсолютно неадекватної, необґрунтованої постановки завдань військам. І це обернулося значними втратами", - сказав журналіст.

"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки… Ключові рішення ухвалюються військовими. Я переконаний, що президент як Верховний головнокомандувач оцінює, якісь рішення ухвалює, але я не думаю, що президент безпосередньо наполягав, щоб це було саме так", - відповів парламентар.

Топ коментарі
+129
Дивно. Чомусь шість років тому Порошенко "ніс відповідальність" абсолютно за все.
показати весь коментар
18.03.2025 14:08 Відповісти
+104
накомандував і тепер не винен, клоун їб@ний
показати весь коментар
18.03.2025 14:07 Відповісти
+80
А ви там часом не о][уїли ***** зелені, вирішили вмити руки?!
показати весь коментар
18.03.2025 14:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
взагалі то керівник призначає на посаду підлеглого і несе повну відповідальність за його дії, а те, що несе цей недоумок на голову не налазить (п,ять дефективних менеджерів - дебіли бл...)
показати весь коментар
18.03.2025 15:43 Відповісти
Почитайте Конституцію, депутати не несуть жодної відповідальності за свої рішення в верховній раді, військові офіцери - за свої дії. Чому інші мають нести відповідальність?
показати весь коментар
18.03.2025 14:29 Відповісти
це доказуте, те, что зеленскому все равно на народ и Украину, это стеб, божья роса, стеб уровня 100. пцзд. и знает, что ему ничего не будет. а вы хавайте.
показати весь коментар
18.03.2025 18:15 Відповісти
тогда чего вы не обьявили импичмент ? даже в других странах сотня тысят могут решить. просто яиц нету, только вонять. боты все равно не выйшли за зеленого, и те кто голосовал за него. ПРОСТО ЗАССАЛИ бы.
показати весь коментар
18.03.2025 18:24 Відповісти
Якщо ніхто ні за що не відповідає, то тоді в чому ви звинувачуєте СЗЧ і ухилянтів? Вони не хочуть бути м'ясом для "стратегів" з Банкової, та "жукових" з Генштабу.
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Тоді ми не несемо відповідальності щодо мобілізації!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:58 Відповісти
А за Кримський перешийок не буде жодного імунитету.
показати весь коментар
19.03.2025 00:12 Відповісти
Карманные суды конечно решат любую проблему. Но только в законодательной плоскости. И, дело идет к тому, что решения выходят за нее. Шалаевых это не остановит.
показати весь коментар
18.03.2025 15:36 Відповісти
Фигня все это, як ухвалили закон, так i розхвалять.
показати весь коментар
18.03.2025 17:59 Відповісти
ЗЫ... так шо зебилам булки не расслабл ять - продолжать сушить сухари.
показати весь коментар
18.03.2025 18:00 Відповісти
Це вже який за рахунком особистий котел Зелі? І теж руками сирського- як і Дебальцево
показати весь коментар
18.03.2025 16:17 Відповісти
Той дурний піздьож зеленим підарам вже не допоможе!
показати весь коментар
18.03.2025 15:03 Відповісти
Веніславский другий на черзі після Гетьманцева... А взагалі список зелених жаб доволі здоровенний получається.
показати весь коментар
19.03.2025 08:38 Відповісти
Зайду з боку щоб було можливо побачити наслідок (93 ОМБР Холодний ЯР , нажаль дуже м'ясна бригада була в той час ). Бахмут -осінь 22, позиціі на напрямку підарський крест неможливо відбити , посадки перед містом утюжать всім чим можна, группа тримає позицію Денді , 7 чоловік, майже 14 годин , 4 - 300 тяжкі , один 200 , всі контужені. Командир відделення просить підмогу в перші години , потім йому кажуть триматись , але є умова, з нашого боку майже не має арти та котнтр артилерійського бою. Вони терплять АГС на собі майже 10 годин в них не має непосічених уламками бійців, наказ на відкат не дають , допомоги немає, підтримки не має. Я це чув по радіо , і просив дозвіл щоб євакуювати 300тих, ні не можна, бо якщо і вас переб'ють то взагалі нікто не знає ким міняти людей . Коли ситуація стала критичною , мені дали дозвіл взяти двох хлопців і зробити рейд, зробити євакуацію і доставити б\к . Через поле мін , тм + пелюстки, ми змогли доставити б\к . забрати 300 тих . На останніх годинах як тримався Денді, командир відділення самовільно прийняв рішення відступити , зробили відкат. Я бачив людей , яких просто кинули і все , ну не реально воювати с ак-74 і гранатами, під командуванням людей які не будуть мати відповідальності . Чому солдат має відповідальність перед державо. а офіцер не має? Чому офіцери не розмовляють з жінками полеглих , чому не розповідають як їх чоловіки , папи, брати вмирають від дурних наказів ? Чому коли рота лягає за неділю , немає відповідальності для командирів рот і комбатів. А потім чуваки з учебок тікають через паркан . ще пороху не нюхавши .

Ідіократія - це форма правління або соціальної системи, у якій керівництво та прийняття рішень здійснюється некомпетентними, неосвіченими або обмеженими в інтелектуальному плані людьми. Термін походить від поєднання слів «ідіот» і «демократія» та набув популярності завдяки сатиричному фільму Idiocracy (2006).
Ідіократія часто використовується для опису суспільства, де деградація освіти, науки та критичного мислення призводить до панування популізму, спрощених рішень і зневаги до експертної думки.

Можно писати наукову роботу за діями нашого державного апарату як абсолют - так як не треба робити .
показати весь коментар
18.03.2025 19:16 Відповісти
Нажаль тут два в одному
показати весь коментар
19.03.2025 15:34 Відповісти
Тобто ЗЕлідор та Сирський завжди "ні в чьом нє вінаватиє", а бойові генерали тоді чому сидять за гратами, як якісь кримінальники??? Бо віддавати злочинні накази на "ставках" буде найвеличніше мурло, а розгрібати наслідки та сидіти мають стрєлочнікі. ******** ти влаштувався, клоуняра...
показати весь коментар
18.03.2025 14:22 Відповісти
Якщо б мій лакей , базікав деінде , що у всьому моя вина , сидів би він у буцегарні.
Тож по теорії влади веніславський все робить вірно
показати весь коментар
18.03.2025 16:06 Відповісти
Вініславський, мурло т@ке Зелене(((, нізащо вони не відповідають, пдрси такі
показати весь коментар
18.03.2025 17:15 Відповісти
Зеля вже майже один рік нізащо не відповідає → ( ні плачу, ні получаю), він просто говоряча голова, яка про щось говорить.
показати весь коментар
18.03.2025 20:31 Відповісти
ну Беніславський твоя думка,яка вже нікому не цікава,то шо ви собі розказуєте всім до лампочки.Будете всі відповідати від завгоспа до президента!По твоїх словах виходить вам насра..и на пройо..и таких як содоль і решта мудаків,які бездумно кладуть людей.Скатіна зелена, відповідальності воно не несе!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:28 Відповісти
"На полі бою" кажете?
А сидячи в Києві, в літаку по дорозі до Штатів, чи їдучи в поїзді по Європі, "найвеличніший" знаходиться на полі бою?!
показати весь коментар
18.03.2025 15:23 Відповісти
Ваенные далжны атвечать, нелояльные конечна, а зЕ эта другое, он давал распоряжения военным, а ани ево неправильно выпалняли, не так как вава хател
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
Зроз. Тобто ви будете видавати накази за непідкоряння котрим - усуваєте від командування, як це зробили з Залужним
А при цьому вам за це нічого не буде
Агов, лохи що голосували за це одоробро , що там "Гірше не буде" 100500 серія
показати весь коментар
18.03.2025 14:09 Відповісти
Тут мова йде не про "дурачка", а про то, що чому тоді Зеленьський судить командира неукоплекумплектованого Зеленьським Батальона і командира неукомплектованою Зеленьським командира тактичної групи Харків?
показати весь коментар
18.03.2025 14:14 Відповісти
"Общество с неограниченной безответственностью"
показати весь коментар
18.03.2025 15:37 Відповісти
Зеленський, Сирський та їхні улюбленці не несуть ніякої відповідальності. Тому що ПРИЙНЯТИЙ відповідний закон.
В законі прописані конкретні прізвища чи чим пояснюється купа справ, відкритих церберами ОПи з ДБР та Генпрокуратури проти генералів, під командуванням яких в 2022 звільнили величезні території України від рашистів? А деякі з них вже за гратами.
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
ЧОМУ Залужного, Наєва та інших генералів тягали на допити, якщо прийнятий такий закон?
Зелений плазун Веніславський:
"По-перше, ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Тому що якщо зараз ми будемо звинувачувати кожного військового керівника за якісь невдачі на фронті, то мало буде тих, хто готовий буде взагалі віддавати накази, а війна неминуче передбачає втрати серед людей, серед техніки…"

Джерело: https://censor.net/ua/n3541808
показати весь коментар
18.03.2025 14:24 Відповісти
Так, існує таке поняття "імунітет командира в бойових умовах". Тут слуга урода правий.

Але чому тоді ця зелена дебільна влада судить бойових генералів та полковників? Ну, от, сьогодні продовжились судилища по полковнику Рюмшину та полковнику Червінському. Чому?

Так, імунітету в минрних умвоах - нема. Якщо не підготувався до нападу - мусиш відповісти. По всій строгості Закону. Але судити тебе, Верховний, будемо вже після закінчення війни. І судити будемо не лише політично...
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
з 24/02.22р. де-юре - в бойових умовах.
показати весь коментар
18.03.2025 15:10 Відповісти
Їм по барабану,ще раз зебандитів переоберуть
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
То виходить тричі ухілянт бонівтік найпотужнійший головнокомандуючий збройними силами України не відповідальний ні за що? Як там зебілам шашлик ще не відригнувся?
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
ну поки при владі може й мають, а ти дуже впевнений, що після виборів теж будуть мати, а веніславський?
показати весь коментар
18.03.2025 15:06 Відповісти
йому ймовірно цього хотілося б щоб так було, але у хлопців в окопах, трошки інший погляд на цью ситуацію
показати весь коментар
18.03.2025 15:19 Відповісти
Ще трошки і у всьому буквально у всьому де просрано будуть вині ухилянти
показати весь коментар
18.03.2025 19:59 Відповісти
Тогда почему идет следствие по генералам Харьковского направления? Где боевой иммунитет? Или это совсем другая история?
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
Больных надо лечить. А неизлечимых? СЛАВА УКРАИНЕ!
показати весь коментар
18.03.2025 14:34 Відповісти
Дійсно, треба обережніше, бо й справді його табуном затопчуть ненавмисне. А блазню хрипатому ж іще треба повторити естрадний номер, який свого часу Каддафі показав. Так що бережіть Бубочку!
показати весь коментар
18.03.2025 18:47 Відповісти
Та звісно ж, що ні! Як ви могли таке подумати!
показати весь коментар
18.03.2025 18:49 Відповісти
Тобто, падло хрипате, яке разом зі своїм кумиром путіним вбило сотні тисяч українців, покалічило людей і їхні долі, не можна буде й до відповідальності притягти?
показати весь коментар
18.03.2025 18:51 Відповісти
А може, справа в тому, що ті, хто хочуть захистити колишнього лідера, вірніше, не його, а той курс України, який був за часів того лідера, мають мізки, і розуміють, що зараз протести будуть тільки на руку путіну? Це їх кардинально відрізняє від тупого стада прихильників шапіто, яким похер на країну і майбутнє своє і своїх дітей. І які примудрилися, хоча це слово не дуже підходить до дегенератів, фанатів Голобородька віртуального, під час війни, хоч і не повномасштабної, вперти у крісло президента найбільше гімно, яке тільки можна було вибрати серед купи кандидатів.
показати весь коментар
19.03.2025 06:18 Відповісти
Та й досі несе.
показати весь коментар
19.03.2025 16:24 Відповісти
Зате Великий ЗЕ Трампа в Овальному кабінеті послав. Чого не задоволені Батьком Нації?
показати весь коментар
18.03.2025 15:22 Відповісти
Відмазав Зелю і Сирського
показати весь коментар
18.03.2025 14:13 Відповісти
Потужно!
показати весь коментар
18.03.2025 15:00 Відповісти
А не вдасться відпетляти! Сушіть сухарі
****** смарагдові!
показати весь коментар
18.03.2025 14:16 Відповісти
Хтось чотири рази відкосив і нічого! Чому судять інших за ''відкошування''?
Це справедливість ''країни мрії''?
показати весь коментар
18.03.2025 14:23 Відповісти
Ніхера собі. Це повинно і буде працювати в обидві сторони.
показати весь коментар
18.03.2025 14:11 Відповісти
Мразота Веніславський,який згвалтував Конституцію і Конституційний Суд на початку каденції "найвеличнішого і сонцесяйного".Тепер за здачу позицій і втрату військових ніхто не несе відповідальності.Так він же твій ЗЕбіл проводив Ставки Верховного гівнокомандувача і він приймав якісь рішення.Тепер він не несе відповідальності за те що просрав вторгнення,будучи попередженим ще за 7 місяців.Він не несе відповідальності за те що поставив дурака Баканова Головою СБУ.,а то в свою чергу підібрав собі зрадників Кулініча і Наумова,яких своїм указом утвердив Зеленський.А мир в очах Путіна,а здача півдня,а відведення наших військ від лінії розмежування,а оточення за неділю від вторгнення Маріуполя Загибель десятків якщо не сотень тисяч цивільного населення,а" контрольований" полон еліти еліт вмотивованих бійців "Азова".може Єрмак ,як смотрящий за Зеленським буде нести відповідальність?Всі ви, ЗЕ-гниди будете відповідати.
показати весь коментар
18.03.2025 14:35 Відповісти
да уж..юрист Квартала ..жжет..)))
показати весь коментар
18.03.2025 19:44 Відповісти
Никто из нас не знает истинного положения дел, поэтому все наши разговоры на эту темы это пустая трата времени.

Придёт время и все ответят за всё, вот это точно будет.

А Зеленский точно отвечает за то, что привёл вас, уродов, в парламент и сделал из слуг народа, жирных котов, живущими за счёт народа.
показати весь коментар
18.03.2025 17:12 Відповісти
Пусті заяви для глядачів марафону.
показати весь коментар
18.03.2025 14:33 Відповісти
Нема слів! Гниди і зрадники на Банковій, гниди в парламенті... Як же їх позбутись якнайшвидше? Час не чекає...
показати весь коментар
18.03.2025 21:20 Відповісти
Гниди зелені...
показати весь коментар
18.03.2025 23:00 Відповісти
******, дурочку включають.
показати весь коментар
18.03.2025 14:10 Відповісти
Так ***** нам такий президент Зеленський, який ******* гроші, здає території і ні за що не відпоаідає???!!!
показати весь коментар
18.03.2025 14:56 Відповісти
Я його не обирав, як і мільйони інших свідомих українців.
показати весь коментар
18.03.2025 17:36 Відповісти
може зразу треба юридичне формулювання шо таке...,,поле бою".
Вся Україна також поле бою і зе керує і ухвалює рішення особисто
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
а вибори ваще будуть? зе хоч і на сто років війна - вибори ніззя
показати весь коментар
18.03.2025 15:10 Відповісти
Веніславський лох. Війна закінчиться всю ту піздобратію посадять.
показати весь коментар
18.03.2025 20:57 Відповісти
Веня правий - "слуги" не здатні ні на що. Ніякої відповідальності. У що вони перетворили Верховну Раду?!!!.
показати весь коментар
18.03.2025 22:32 Відповісти
Нет, не несет ответственности руководитель за подчиненного, не придумывайте. Не хватало.
показати весь коментар
18.03.2025 21:17 Відповісти
Відповідальність може бути кримінальна і політична. Політична буде в будь якому разі. А кримінальна - справа довгого часу аудиту. Але спочатку вибори
показати весь коментар
18.03.2025 16:04 Відповісти
Щоб були вибори, їх треба вимагати. Будь якими методами громадянського тиску
показати весь коментар
18.03.2025 16:08 Відповісти
5% зебілів, 5% порохоботів.... А решта за Залужного!!! Вибори!!!
показати весь коментар
18.03.2025 16:11 Відповісти
Значить нах#й таку владу якщо вона не несе відповідальності ні за життя воїнів , ні за корупцію , ні за недекватні ціни і тарифи .
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
Веніславський може молоти язиком що завгодно, питання хто йому вірить...
показати весь коментар
18.03.2025 18:15 Відповісти
Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою. Нехай вбивають українців, ми їх усіх на смерть пішлем, і нам за те ніхто й ніякий злочин не пришиє, бо ми самі собі "імунітет" привили...
показати весь коментар
18.03.2025 20:38 Відповісти
Цікаво Порошенко до сіх пор вспомінають Іловайск ,а зеленский не винен
показати весь коментар
18.03.2025 16:19 Відповісти
Тоді навіщо головнокомандувач? Він командує, але не відповідає за свої накази?! Це щось новеньке! Ввели війська на Курщину зі згодою головнокомандувача, та виводили також зі згодою головнокомандувача! А відповідати - то імунітет?! Щось не сходиться в цьому 95 кварталі…
показати весь коментар
18.03.2025 19:36 Відповісти
Треба додати , що ці «стратеги» як виявилось, ще й не відповідають за свої дії!!!
показати весь коментар
18.03.2025 19:39 Відповісти
Понесуть, падлюки, відповідальність по повній програмі!
показати весь коментар
18.03.2025 15:05 Відповісти
Дуже мотивуюча заява, особливо для військовозобов'язаних.
показати весь коментар
18.03.2025 14:32 Відповісти
Та Янелох і його команда взагалі ні за що не несе відповідальності. А таке г..но,як Веніславський,буде нести пургу. По мінах же прокотило.
показати весь коментар
18.03.2025 16:27 Відповісти
Запустіть найвеличнішого діяча ********** у відкритий космос,нехай відповідає за міжгалактичні зв'язки цивілізацій. Все рівно в Україні він не відповідає ні за що.
показати весь коментар
18.03.2025 17:11 Відповісти
І тому врешті не хватило голосів... Зуйло ні за що "не відповідає", "нікому не винен", а голосів теж не вистачить. То в чому ж різниця?
показати весь коментар
18.03.2025 14:17 Відповісти
ми на початку війни ухвалили закон, який передбачає так званий бойовий імунітет. Це коли військові командири, начальники не несуть юридичної відповідальності за рішення, ухвалені на полі бою Джерело: https://censor.net/ua/n3541808
- де тут про Зеленського ?
показати весь коментар
18.03.2025 14:27 Відповісти
Звісно потрібна ! Хтось же ж мусить вами керувати ...
показати весь коментар
18.03.2025 14:29 Відповісти
Шукають винних.
показати весь коментар
18.03.2025 16:59 Відповісти
Так вони взагалі ні защо не несуть відповідальності. Добре так влаштувалися. Але за все потрібно буде відповідати.
показати весь коментар
18.03.2025 18:29 Відповісти
А цей чмоніславський тепер уособлює закон і замінив усіх юристів??
показати весь коментар
19.03.2025 08:28 Відповісти
Їм зараз підговкує партія сволота за методиками від ригоаналів
показати весь коментар
19.03.2025 08:32 Відповісти
дурачок зелений
показати весь коментар
18.03.2025 14:05 Відповісти
абсолютно вірно я ж і кажу-дурачок він зелений.
показати весь коментар
18.03.2025 15:49 Відповісти
як патріотично вибрати президентом рижого зрадника і повчати інших
показати весь коментар
19.03.2025 05:52 Відповісти
Так він і зараз "несе відповідальність". У нього рейтинг недовіри під 70 %. А у Вови Зеленського під 70 % рейтинг довіри. І ніхто нічого з цим не зробить. Він їм в обличчя мочитись буде, відповідати за це буде Порошенко.
показати весь коментар
18.03.2025 16:40 Відповісти
Ішака за курську авантюру замало розстріляти. Це чмо повинне понести покарання за численні злочини проти країни та народу. Уся зелена бидлота є співучасниками цих злочинів.
показати весь коментар
18.03.2025 19:24 Відповісти
У Пороха боярє були всі хороші, тільки він поганий, а в недоумка зеленого винні всі, крім нього.
показати весь коментар
18.03.2025 15:52 Відповісти
То взагалі окрема пісня. Я вважаю, що то була спланована афера зелених зрадників по знищенню найкраще озброєних ******** технікою підрозділів з метою полегшення здачі наших територій тих, що ультимативно вимагає пуйло. Отака уйня. Я можу помилятись, але виглядає саме так.
показати весь коментар
18.03.2025 17:33 Відповісти
Для контрасту пхаю. Чи може ви забули, як зелені всі пʼять років верещали, що Порох у всьому винен і при зелених вже шість років до цих пір в штани їм підкидає. То чого ж зараз зелені не верещать, що зєля у всьому винен? Відповідь дайте собі розумному, мені вона не треба.
показати весь коментар
18.03.2025 20:06 Відповісти
А це тут до чого? Мова йде про відповідальність президентів, як посадових осіб. Якщо президенти відповідальні, то кожен з них однаково відповідальний за свої дії на посаді. Порох відповідав поки був на посаді, тепер ваше зелене чмо так же само відповідальне, а не всі навкруги винні, а воно ні при чому. Зрозумів про що я? Чи зелений марахвон геть засрав бошку?
показати весь коментар
18.03.2025 22:24 Відповісти
Можливо, я ж про це і написала, але покаже час, а не Сєргєй Галузін
показати весь коментар
19.03.2025 00:05 Відповісти
В яких бойових умовах був Зеленський і ко?
показати весь коментар
18.03.2025 14:22 Відповісти
Придурку-сраколизе, а який стосунок має членограй до рішень прийнятих на полі бою? Він їх приймає поза цим полем, а тому має сісти до вʼязниці пожиттєво!
показати весь коментар
18.03.2025 14:12 Відповісти
Так, все правильно, тут винні Трамп, Порошенко і якась Зінка, а Потужний Бубочка є просто Бубочка. А хіба Бубогчка може буьти винним?
показати весь коментар
18.03.2025 18:06 Відповісти
Це так, але багато зевиборців вже давно зрозуміли, що зробили велику помилку і готові боляче мстити тому, хто їх обдурив. і таке натворив. На наступних виборах виграє в першому турі той кандидат, який пообіцяє всю Зешоблу посадити нак довічно.
показати весь коментар
18.03.2025 18:17 Відповісти
Сторінка 2 з 3