8362 відвідувача онлайн

Ядерна зброя належала Росії, Україна її повернула, - спецпосланець Трампа Гренелл знайшов "незручний факт" у Будапештському меморандумі

Ядерна зброя

Українська ядерна зброя нібито належала Росії, а Україна лише повернула її.

Про це написав у соцмережі Х спецпосланець Дональда Трампа Річард Гренелл, інформує Цензор.НЕТ.

"Прояснімо ситуацію з Будапештським меморандумом. Ядерна зброя належала Росії і була її залишками. Україна повернула ядерну зброю Росії. Вона не була українською. Це незручний факт", - запевнив він.

Гренелл скрін

Топ коментарі
+65
США тепер рупор кремлівської пропаганди.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
+61
Колишній посол США в Україні, експерт з питань ядерного озброєння Стівен Пайфер у відповідь https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688 заявив, що Гренелл "категорично помиляється".

Пряма мова Пайфера: "Я допомагав укладати угоду щодо Будапештського меморандуму. Гренелл категорично помиляється. Ядерні боєголовки в Україні були колишніми радянськими, а не російськими. Боєголовки на зберіганні перебували під виключною відповідальністю України. Міжконтинентальні балістичні ракети і бомбардувальники були ліквідовані в Україні, за винятком невеликої кількості, відправленої до Росії в рахунок списання боргів".

Деталі: Пайфер наголосив, що Україна вирішила відправити ядерні боєголовки до Росії на ліквідацію значною мірою через те, що Москва взяла на себе зобов'язання поважати суверенітет і територіальну цілісність України та не застосовувати силу проти України.
"Вивчайте історію повністю", - порадив він Гренеллу.
https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688
показати весь коментар
26.03.2025 06:55 Відповісти
+56
Не росії а СРСР вона належала.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Техас та Каліфорнія належали Мексиці.
показати весь коментар
26.03.2025 06:48 Відповісти
Краще б згадав, що Аляска належала рашке, та коли повертати почнуть.
показати весь коментар
26.03.2025 07:18 Відповісти
Думаю что иногда надо проводить насильственную селекцию и " прополку" человеческих сущностей..такие идиоты во власти люди полностью тупые кретины это угроза Цивилизации переодевание труселей в полете-- опасная штука .. очевидно Художник из Вены наверное о чем то знал и утащил тайну с собой в могилку потому что явно национальность народ представительство нации таки играет чуть ли не первую скрипку в мировоззрении начиная с Библии..а США это гремучая смесь религий учений взглядов наций рас вероисповеданий взрыв- которой спровоцирует мировую катастрофу РФ также сборная солянка жидкое вещество нитроглицерин способные от встряски также смачно бабахнуть чиновники РФ и США явно из одного инкубатора вылупились и славно так слились в экстазе идиотизма и дибелизма
показати весь коментар
26.03.2025 07:53 Відповісти
Беда идей с "прополкой" примерно та же что и со смертными казнями в тюрьмах, зависит от того кто окажется наверху.
Умные и достойные люди жесткие законы могут применить точечно принеся благо, но такие как Трамп и Пу идя по головам могут этими же законами зарыть много достойных людей. А как показывает история - рано или поздно плохие люди приходят к власти, когда население легкомысленно забывает/не думает что бывает когда приходит диктатор.
показати весь коментар
26.03.2025 08:27 Відповісти
Аляску американці купили, а Техас захопили. Різницю розумієте?
показати весь коментар
26.03.2025 08:17 Відповісти
А СРСР розпався, що далі?
показати весь коментар
26.03.2025 08:57 Відповісти
Аляска це територія Північноамериканського континенту, який належав Іспанії.
показати весь коментар
26.03.2025 10:13 Відповісти
Це шутка чи незнання? За вашою логікою територія Якутії належить Китаю?
показати весь коментар
26.03.2025 11:00 Відповісти
Китай першовідкривач субконтиненту Азія?
Продовжуйте. Це вже цікаво
показати весь коментар
26.03.2025 11:18 Відповісти
Ну якщо ви про першовідкриття, тоді північна Америка належить Норвегії, як нащадкам вікінгів.
показати весь коментар
26.03.2025 12:05 Відповісти
Кацапи нащадки вікінгів?
показати весь коментар
26.03.2025 12:52 Відповісти
Московити нащадки ***** матері.
показати весь коментар
26.03.2025 13:21 Відповісти
Аляска была продана за 11 миллионов. А вот ЯО принадлежало ссср. Де юре как бы всем 15 республикам. Хотя реально ЯО создавалось рф и Украиной. Технологически и производственно. Мы на него имели полное право---как на часть его. И ещё важное здесь. Первой о своём суверенитете и выходе из совка обьявила рашка, в июне 1990г. И только потом пошёл парад суверенитетов. А уже после 23 августа 1991 г после гкчп, кацапы обьявили себя правоприемниками ссср и присвоили себе много общего. И никто из 14 республик так и не рискнули намекнуть на свою часть наследия. Отсюда и борзость и хамство кацапов сегодня.
показати весь коментар
27.03.2025 21:33 Відповісти
Із чого це витікає?
показати весь коментар
26.03.2025 06:48 Відповісти
З кацапської пропаганди. І це - незручний факт. 😊 Тому Греннелу до речі, треба просто прочитати сам Будапештський меморандум - там все є.
показати весь коментар
26.03.2025 08:08 Відповісти
це ні з чого не витікає - це просто так осеменило думкою в голову
показати весь коментар
26.03.2025 08:14 Відповісти
Нізчого. Не було і немає такої республіки як "російська республіка" - тому нічого росії не належало.
А Українська республіка була і буде - і вчені Української республіки створювали атомну зброю та ракети - значить це Українське.
показати весь коментар
26.03.2025 22:40 Відповісти
Не росії а СРСР вона належала.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
За логікою Гренелла, Київ має право вимагати повернення Москви під свою юрисдикцію, бо побудував останню син київського князя, а раші взагалі тоді не існувало.
показати весь коментар
26.03.2025 07:05 Відповісти
Наративи кремля. Саме цього хоче путлер.
показати весь коментар
26.03.2025 07:12 Відповісти
В СРСР робітники отримували 7 копійок з рубля, а селяни 3 копійки з заробленого карбованця. Все йшло "на оборону".
показати весь коментар
26.03.2025 15:16 Відповісти
США тепер рупор кремлівської пропаганди.
показати весь коментар
26.03.2025 06:49 Відповісти
Ще один дібіл обізвався,такої країна рассія не було її комуністи знищили в 1917 році.
показати весь коментар
26.03.2025 06:50 Відповісти
Ох і виродки! Сша - сама опнута та цинічна країна. Кацапи хоч не прикидаються овечками. Дві грьобані недоімперії.
показати весь коментар
26.03.2025 06:51 Відповісти
100% належала.Але чомусь виробляли її в Південмаш.
показати весь коментар
26.03.2025 06:52 Відповісти
Тільки деякі ракети. Боєголовки вироблялися в РРФСР.
показати весь коментар
26.03.2025 07:14 Відповісти
куди б ти засунув її, коли б не було носія?
показати весь коментар
26.03.2025 09:54 Відповісти
Ракети в Совку багато хто робив.
показати весь коментар
26.03.2025 10:04 Відповісти
Бла-бла..Назви... І ті що зараз роблять і запускають арєшнікі...
показати весь коментар
26.03.2025 10:43 Відповісти
Нижче відповів John # 603690.
показати весь коментар
26.03.2025 14:34 Відповісти
Воткінкс, Подліпкі, Південмаш.
показати весь коментар
26.03.2025 11:15 Відповісти
Не знаю що там в Подлипках, в іншому згоден. Південмаш, Воткінський завод - Тополь, Ярс. Ще Москва (завод Хрунічева - УР-100, "Протон"), Самара ("Прогрес" - Р-7, "Союз"), Красноярський машинобудівний завод (ракети для підводних човнів, "Сармат") і Омський "Полёт" - УР-100, "Ангара". Це з тих, які робили МБР.
показати весь коментар
26.03.2025 14:32 Відповісти
"Сармат", то дл ПЧ ?
Точно?
показати весь коментар
26.03.2025 14:46 Відповісти
Не треба ставити дурних питань. Там кома стоїть, а не тире. І про Південмаш я не писав, тому що всі про нього знають і так.
показати весь коментар
26.03.2025 15:39 Відповісти
А Р18 " САТАНУ" хто робив?
показати весь коментар
26.03.2025 14:48 Відповісти
Не деякі.
В УРСР вироблялася НАЙПОТУЖНІША В СВІТІ СТРАТЕГІЧНА РАКЕТА Р18, "Сатана".
Кацапи безуспішно намагаються створити її клон під скрєпною назвою "Сармат ".
Але без українських інженерів і вчених, нє виходіт у рукожопих камєнний цвєток. Уже як 30 років....
показати весь коментар
26.03.2025 11:13 Відповісти
З якого хріна вона її належала?! При розпаді СРСР, договором між колишніми республиками, було встановлено, що ті республіки є правонаступниками майна СРСР, що знаходилось на їх території на момент розпаду.....
А меморандум - це меморандум, а не договір! А якщо трампісти вирішили трактувати меморандум як договір, то між іншим, там прописано, що США є гарантами територіальної цілісності України!!!!! Украхни цей меморандум виконала, а США та Рашка - ні!
показати весь коментар
26.03.2025 20:26 Відповісти
только меня раздражают совершенно некомпетентные заявления неадекватных представителей госдепа?
показати весь коментар
26.03.2025 06:52 Відповісти
Це не відсутність компетенції - це намагання знайти виправдання, чому ними не дотримуються підписані міжнародні зобов'язання.
показати весь коментар
26.03.2025 08:12 Відповісти
Ні, це саме некомпетентність.
По перше: меморандум це не договір! Між тім іншим, саме договором встановлено, що все майно СРСР, що знаходилось на території колишніх республік - є власність республік (РФ з цим погодилась, підписала і ратифікувала)!
По друге: Якщо вже відштовхуватися від того клятого меморандума, то Україна його повністю виконала. А от США та РФ, які прописані як гаранти територіальної цілісності та безпеки України - НІ
показати весь коментар
26.03.2025 20:34 Відповісти
Він не з Департаменту. Зараз посада не має значення. Він "спецпредставник президента Трампа". Цього досить для придворних розкладів.
показати весь коментар
27.03.2025 01:21 Відповісти
З якого хєра вона належала росії?! На підставі яких юридичних фактів кацапію взагалі вважають типу правонаступницею СРСР?! таке враження, що команду трампа мухоморами кормлять...
показати весь коментар
26.03.2025 06:54 Відповісти
Не вважають. Вона не є правонаступницею. Це лише вона сама себе так брехливо називає, без жодних підстав. І на це ведуться не дуже розумні люди. Яких, втім, десь 73 відсотки.
показати весь коментар
26.03.2025 07:01 Відповісти
"Коли хочуть вбить собаку - починають кричать, що вона скажена..." (узбецьке прислів"я).
показати весь коментар
26.03.2025 07:08 Відповісти
З ніякого хріна! Юридично, правонаступниками є всі колишні республики, що і закріплено у міждержавному договорі (і якщо копнути глибше, СРСР було засновано чотирма республиками РСФСР, БССР, УССР та Закавказькою СФСР) . Тобто як мінімум 4 республіки е 100% правонаступниками.
Вся ця хрінь, що РФ це типу правонаступниця СРСР, виникла, через те що РФ, на відміну від України та Білорусі, залишилась без місця в ООН. Вони проштовхували рішення, щоб місце СРСР передали їм. З цього приводу було багато срачу, навіть пропонували передати це місце Японії або Німеччині (не знаю наскільки це правда). На Алма-Атинській конференції, главами СНГ було підписано декларацію, що вони підтримають РФ, у її прагненні правонаступництва СРСР у міжнародних организаціях.... Доречи, декларація як і меморандум, не спричиняють обов'язків (зараз ми одне декларуємо, завтра інше...). Генсек ООН прийняв цю декларацію і особистим рішенням (що також не має юридичної сили) вирішив рахувати місце СРСР за РФ. Начебто тоді звертались і до суду ООН і він відмовив. Просто на той час, більшість країн, тупо промовчали, бо були не проти, щоб РФ повернула хоч щось, з боргу СРСР.
Тобто, з точки зору юриспруденції, РФ звісно не є правонаступницею (навіть за місцем в ООН)
показати весь коментар
26.03.2025 21:20 Відповісти
Чего млять ???
показати весь коментар
26.03.2025 06:54 Відповісти
Колишній посол США в Україні, експерт з питань ядерного озброєння Стівен Пайфер у відповідь https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688 заявив, що Гренелл "категорично помиляється".

Пряма мова Пайфера: "Я допомагав укладати угоду щодо Будапештського меморандуму. Гренелл категорично помиляється. Ядерні боєголовки в Україні були колишніми радянськими, а не російськими. Боєголовки на зберіганні перебували під виключною відповідальністю України. Міжконтинентальні балістичні ракети і бомбардувальники були ліквідовані в Україні, за винятком невеликої кількості, відправленої до Росії в рахунок списання боргів".

Деталі: Пайфер наголосив, що Україна вирішила відправити ядерні боєголовки до Росії на ліквідацію значною мірою через те, що Москва взяла на себе зобов'язання поважати суверенітет і територіальну цілісність України та не застосовувати силу проти України.
"Вивчайте історію повністю", - порадив він Гренеллу.
https://x.com/steven_pifer/status/1904610096774340688
показати весь коментар
26.03.2025 06:55 Відповісти
опердил
показати весь коментар
26.03.2025 06:57 Відповісти
питання у тому, що пересічний не сильно освічений американський реднек не заморочується над тими назвами. вони постійно називали совок рашкою. це навіть у фільмі "Червона спека" із Шварцом чітко проглядалося, коли той малограмотний адмін в мотелі запитав Шварца чи він з раші на що Шварц відповів, що він не з раші, він совєцький. Тому тут Стівен правильно відреагував, що тому Гренелу варто вивчити матчасть спочатку перш ніж лізти у політику. той Гренел під час першої каденції Рудого був у Німеччині послом і там постійно бикував до Меркель. хоча по суті бикував правильно тоді, бо Меркель тоді лобизалася із ху йлом і прокладала ті потоки північні. Маговці виступають за традиційні цінності, хоча той Гренел по факту є гей. ось така там халва у тих мага, турбулентність і хаос. хочуть управляти світом, а знань, фаховості і досвіду подібного не мають. тому зараз і спостерігаємо за тою дичиною, яку вони творять. додумались у відкритих чатах обговорювати воєнні операції. та ще й журналіста туди додали. я навіть не здивувався би, якби вони туди додали когось із хамасу, з ким вів переговори той Вітьков і в якого у смарті точно є контактні номери тих хамасовців. )
показати весь коментар
26.03.2025 07:23 Відповісти
Пряма мова Пайфера: "Я допомагав укладати угоду щодо Будапештського меморандуму. Гренелл категорично помиляється. Ядерні боєголовки в Україні були колишніми радянськими, а не російськими. Боєголовки на зберіганні перебували під виключною відповідальністю України. Міжконтинентальні балістичні ракети і бомбардувальники були ліквідовані в Україні, за винятком невеликої кількості, відправленої до Росії в рахунок списання боргів".
показати весь коментар
26.03.2025 06:56 Відповісти
Черговий, помаранчевий неук. Для початку кацапи мали б повернути гроші українських вкладників Ощадбанку СРСР. Скільки там трильйонів було вкрадено зі збер.книжок?
показати весь коментар
26.03.2025 06:57 Відповісти
Це таке питання із серії, що було раніше, курка чи яйце. СРСР розпався через те, що гроші скінчилися чи гроші скінчилися через те, що СРСР розпався?
показати весь коментар
26.03.2025 07:16 Відповісти
В США теж раніше були і кури, і яйця...
показати весь коментар
26.03.2025 09:04 Відповісти
Майже все оточення Трампа ідіоти і це незручний факт але це очевидно...
показати весь коментар
26.03.2025 06:58 Відповісти
Це був основний критерій для потрапляння в команду Трампа
показати весь коментар
26.03.2025 08:10 Відповісти
дуже схоже на те-що навіть кастинг проводили...
показати весь коментар
26.03.2025 08:12 Відповісти
В Трускавці курси проводили...
показати весь коментар
26.03.2025 09:06 Відповісти
у рудого всі такі тупі ?
показати весь коментар
26.03.2025 06:58 Відповісти
Так.
показати весь коментар
26.03.2025 23:47 Відповісти
Волц бере на себе "повну відповідальність" і називає редактора Atlantic "покидьком"
показати весь коментар
26.03.2025 06:59 Відповісти
А шо. Рф існувало при створені ЯЗ?
РФ існувало у ті часи?
Так то не СРСР ствлоило ЯЗ а окремо РФ?
А ми про це і не знали як і вісь світ!
Ще один ідіот при трампі.
показати весь коментар
26.03.2025 06:59 Відповісти
Я еще в конце девяностых смотрел боевик гда в ступлении посланник Александра Македонского встретился с посланником Чингизхана и после этого понял что там у них полная дезооринтация во времени и пространстве.
показати весь коментар
26.03.2025 07:03 Відповісти
Це наслідки вузконаправленій американській освіти. Освіта в шорах. Яка ще і наклалась на природню туповатість клієнта.
показати весь коментар
26.03.2025 07:44 Відповісти
Та ти шо!?
А тоді була росія?
І Харьків був у росія?
І Жовті води булиросія?
Ще один "знаток" сиворення яз СРСР.
Ти хочь знаєш хто такий Курчатов, шо таке "Собачий провулок" та "Шоста домна" і де вони?
показати весь коментар
26.03.2025 08:28 Відповісти
Творцями радянської ядерної зброї є оберштурмбанфюрер СС Манфред фон Арденне і Лаврєнтій Бєрія.
Вікіпедія.
Для експлуатації перших зразків ЯДЕРНОЇ зброї в радянській армії, були прмусово мобілізовані випускники фізичних факультетіви Київського і Харківского Політехнічних інститутів. Це УРСР.
Почитайте спогади одного з них. Харків'янина.
Назва книжки: "Запах атомной бомбьі"
показати весь коментар
26.03.2025 08:55 Відповісти
А про "обслуговування" то хто в ваш текст вписав?
Ваш кіт?
показати весь коментар
26.03.2025 09:07 Відповісти
А що ж ви мені тоді зауваження робите?
"Ви читали"....

І не "і так зрозуміло" , а саме написано вами у вашому тексті
Чи ви завжди і у всьому праві?
показати весь коментар
26.03.2025 09:20 Відповісти
"Ви читати вмієте? Не придумуйте. Я написав не про створення а про виробництво кінцевого продукту і обслуговування..."
показати весь коментар
26.03.2025 09:44 Відповісти
А Курчатов був при Манфреді фон Арденне, як Міша Калашніков при Гуго Шмайссері.
Тоді СРСР добре таки розжився класними німецькими фахівцями .
показати весь коментар
26.03.2025 09:11 Відповісти
"Запах атомной бомбы."
Воспоминания офицера-атомщика.
Автобиографическая книг Валентина Вишневского.
показати весь коментар
26.03.2025 09:06 Відповісти
І знов мимо лузи, біліардист ви наш. То ви для початку відовісте на моі запитання про собачий провулок тощо, для продовження діскусу.
А шодо обслуговування то у себе я сам обслуговувал вироб 5я29.
показати весь коментар
26.03.2025 08:57 Відповісти
А з вами яка може бути аргументована дискусія?
Коли у вас основне надбання це агітпроп Союза совєтскіх пісатєлей.
показати весь коментар
26.03.2025 09:15 Відповісти
Бо і вас, касабів, НЕМА аргументів а є тількт ротяка, щлунок та бажання жерти і все.
РФ існувала у 1919-1920 роках? Доказим у студію.
показати весь коментар
26.03.2025 09:20 Відповісти
Виріб 5я29 з БЧ - 10 Кт (для стрільби по груповим цілям). Колір корпусу білий
Більше деталей про ряд моделей цих радянських ЗРК:
http://war-russia.info/index.php/nomenklatura-vooruzhenij/375-kompleksy-pvo-pro/2118-zrs-s-75-dvina-desna-volkhov-volga-sa-2a-b-c-e-d-f-guideline-mod-1-2-3-6-5-1957g
показати весь коментар
26.03.2025 14:11 Відповісти
Мені деталі не потрібні бо я і першу ступень запобіжника на виробі знімав вже на ПУ СМ90. То нехай школота знання почерпне.
показати весь коментар
26.03.2025 15:19 Відповісти
Касаб, твоя РФ виникла у 1991 році, як шо заперечуєш надай докази шо паралельно з РСФСР у складі СРСР існувала і РФ. ну хочаб де вона знаходилась, коли виникла, у яких кордонах тощо.
показати весь коментар
26.03.2025 09:03 Відповісти
Тут мова не про країну, а про державу.
Розрізняєте?
показати весь коментар
26.03.2025 09:22 Відповісти
У вашому питанні відразу маніпуляція.
До 1992 року це були республіки УРСР і РСФСР.
Після розвалу совка було проголошено державу Україну і державу російську федерацію.
показати весь коментар
26.03.2025 09:41 Відповісти
Як і рф Україна винекла в 1991 році. До цього таких країн не існувало. Як і республіка белорусь. У тебе е інші дані?
То де відповідь за Шосту домну та собачий провулок?
показати весь коментар
26.03.2025 09:23 Відповісти
Тоб то, знань нема, відповідь гнадати не спроможен.
Касаб, яке твоє перше запитання? Продублюй як шо не в змозі надати відповіді на мої запитання. Доречи, а коли вимнекло оце твоє кріваве смердюче одоробло Російська Федерація яке населенно гівном людства з тавром "росіянін"?
показати весь коментар
26.03.2025 09:41 Відповісти
Шоста домна - зрозуміло. ПХЗ. А що таке "Собачий провулок?"
показати весь коментар
26.03.2025 18:16 Відповісти
Оце перше шо попалосью за Собачий переулок.
https://www.chayka.org/node/15866
показати весь коментар
26.03.2025 18:42 Відповісти
Щодо внеску шостої домни у створення ядерного арсеналу: " на заводі перероблялось 65 % уранових руд Радянського союзу"
показати весь коментар
26.03.2025 18:20 Відповісти
Ще одна ******* американська намалювалася! Скільки ж вас там, суки?
показати весь коментар
26.03.2025 07:00 Відповісти
ну, давайте, скажіть вже наступне - "тому ніхто ніяких гарантій безпеки Україні за тим папірцем і не давав."..
показати весь коментар
26.03.2025 07:02 Відповісти
Донні, зброя належала радянському союзу?
Донні вчи історію! Хоч на старість.
показати весь коментар
26.03.2025 07:04 Відповісти
Які там навчання на старість. Він зайнятий виключно обожнюванням себе у дзеркалі і вмовлянням, що він усе молодшає та красивішає, а не збирається помирати.
показати весь коментар
26.03.2025 07:56 Відповісти
Це з якого п'яного переляку вона належала кацапам?
показати весь коментар
26.03.2025 07:08 Відповісти
Сторінка 1 з 3