14523 відвідувача онлайн

Пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Великої Британії: Це неповага і блюзнірство

пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Британії

У Кремлі висловили невдоволення через запрошення військовослужбовців Збройних сил України на парад у Великій Британії до Дня Перемоги в Європі, який відбудеться 5 травня.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на російські ЗМІ, про це заявив речник російського диктатора Володимира Путіна Дмитро Пєсков.

Так, зазначається, що Пєсков назвав блюзнірством запрошення ЗСУ на урочистості у Великій Британії.

"Звичайно, запрошувати на святкування Дня перемоги послідовників неонацистських елементів і тих, хто героїзує прямо неонацистів у себе в країні, ну це, звичайно, не просто неповага, неповага до тих британців, до тих британських ветеранів, які віддали свої життя під час Другої світової війни. Це, по-російськи кажучи, блюзнірство", - сказав він.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що військові ЗСУ візьмуть участь у параді у Великій Британії з нагоди святкування 80-ї річниці Дня Перемоги в Європі, який знаменує завершення бойових дій на континенті під час Другої світової війни. Парад відбудеться 5 травня.

Топ коментарі
+80
Українців у другій світовій найбільше загинуло по відношенню до кількості населення.А рюзьких найбільший процент у колаборантах.
Що воно меле?
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
+67
ПНХ
показати весь коментар
03.05.2025 16:44 Відповісти
+48
Вот больше всего бесит, что страна в которой уже не просто фашизм, а некая высшая его стадия - путинизм, лицемерно обвиняет в фашизме жертву своего нападения! Ну просто скоты и сволочи!
показати весь коментар
03.05.2025 16:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
А я тут до чого? Це Ви кому відповідаєте, мені чи шо?
показати весь коментар
07.05.2025 20:46 Відповісти
Втрати України в Другій світовій війні - прямі та непрямі людські та матеріальні втрати, які поніс український народ у період Другої світової війни.
У виступі в зв'язку з 30-річчям звільнення України від гітлерівських загарбників тодішнім першим секретарем ЦК Компартії України Володимира Щербицького була названа цифра 6750 тис. осіб.
Пізніше людські військові втрати були визначені в 2,5 млн осіб і 5,5 млн. - загиблих військовополонених і мирного населення. По відношенню до загальних втрат СРСР це становить 40-44 %. З врахуванням вторинних демографічних втрат (померлі від хвороб і голоду, депортовані, емігранти, втрати у природному прирості населення), то втрати складуть приблизно 14,5 млн осіб].
Було також зруйновано майже 700 міст (40 % усіх міст СРСР, знищених війною) і 28000 сіл. Оцінка матеріальних збитків становила 285 млрд рублів (в цінах 1941 року) - понад 40 % усього збитку СРСР.
У війні загинув кожен п'ятий українець. Серед військовослужбовців призову на літо 1941 року уціліли тільки 3 % з загальної кількості.
Спалено 319 000 господарств, на Лівобережній Україні був зруйнований кожен четвертий будинок.
Виведено з ладу 5600 мостів, зруйновано 33 000 шкіл, технікумів, 18 000 медичних установ.
В матеріалах Прес-служби Президента України В. Януковича, поширених до Дня Перемоги в Німецько-радянській війні, втрати України в Другій Світовій війні визначаються як такі, що перевищили 10 млн осіб.
показати весь коментар
07.05.2025 20:44 Відповісти
Як же воно бреше, наші військові захищають свою державу
показати весь коментар
07.05.2025 00:35 Відповісти
Верно .
показати весь коментар
04.05.2025 21:27 Відповісти
ДЕБІЛ
показати весь коментар
04.05.2025 20:39 Відповісти
А ЩО? МОЖЕ ЗАПРОСИТИ НА ПАРАД МОСКОВІЮ, ЯКА РОЗПОЧАЛА ДРУГУ СВІТОВУ ВІЙНУ СОЮЗНИКОМ ГІТЛЕРІВСЬКОЇ НІМЕЧЧИНИ, ПІДЛО ВДЕРШИСЬ 17 ВЕРЕСНЯ 1939 РОКУ В ПОЛЬЩУ? А ПЕРЕД ЦИМ ДОПОМАГАЛА ВСІМ ЧИМ МОГЛА НІМЕЧЧИНІ ОЗБРОЮВАТИСЬ, НАВІТЬ, НАВЧАЛА НІМЦІВ В СВОЇХ ВІЙСЬКОВИХ УЧИЛИЩАХ! ДОСИТЬ ВЖЕ ТОГО, ЩО ПІДЛА МОСКОВІЯ ВЛАШТОВУЄ В СЕБЕ *ПАРАДОБЄСІЄ*, *ЗАБУВШИ*, ЩО САМА ПРИЧЕТНА ДО ПОЧАТКУ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ!
показати весь коментар
04.05.2025 17:24 Відповісти
Мукає гандонище, у якого руки по лікті в крові...
показати весь коментар
04.05.2025 17:17 Відповісти
Та й мені вже давно не 20 років.
показати весь коментар
04.05.2025 17:07 Відповісти
Мудило ***********!
показати весь коментар
04.05.2025 14:39 Відповісти
раша і неонацисти і шовіністи і рашисти - 3 в одному флаконі !!!
показати весь коментар
04.05.2025 13:02 Відповісти
Срань немита ,тобі яке діло ?їж гівно і не патякай ,смерд.
показати весь коментар
04.05.2025 10:56 Відповісти
ИЗ ПИСЬМА И. П. ПАВЛОВА В СОВЕТ НАРОДНЫХ КОМИССАРОВ СССР 21 ДЕКАБРЯ 1934 г.----------Вы напрасно верите в мировую революцию... Вы сеете по культурному миру не революцию, а с огромным успехом фашизм. До вашей революции фашизма не было. Но мне тяжело не от того, что мировой фашизм попридержит на известный срок темп естественного че­ловеческого прогресса, а от того, что делается у нас и что, по моему мнению, грозит серьезной опасностью моей родине.-----Мы жили и живем под неослабевающим режимом террора и насилия. Если бы нашу обывательскую действительность воспроизвести целиком без пропусков, со всеми ежедневными подробностями,- это была бы ужасающая картина,
показати весь коментар
04.05.2025 09:11 Відповісти
Да и не говорите ... Какое кацапам дело до окончания 2МВ, если они не подписали до сих пор с Японией мирный договор(от 02.сент1945 г.), а значит кремлядь, как преемник СССР, до сих пор находится с Японией в состоянии 2МВ
показати весь коментар
04.05.2025 08:55 Відповісти
8 мая капитуляция Германии, 2 сент - окончание 2МВ. Но кремлядь с Япорнией не подписала мирный договор, значит те симбирские епеня до сих пор с Японией - в состоянии 2МВ.
показати весь коментар
04.05.2025 08:22 Відповісти
Повторюся: це вже не мало значення. Все було вже обговорене та затверджене, щодо ООН. Ніхто б не став відміняти все назад, "бо ви два тижні тому перейменували фронти". Це ж зрозуміло: в процесі переходу від військового до мирного стану, ми дещо реструктуризовуємо Збройні Сили. Було важливо пред'явити їх на попередньому етапі, коли ухвалювалися принципові рішення. А далі хоч трава не рости.
показати весь коментар
04.05.2025 07:19 Відповісти
Плакат то є ..але там підписи інші в оригіналі
показати весь коментар
04.05.2025 05:45 Відповісти
Не его собачья дело . Кому и где празновать.
показати весь коментар
04.05.2025 04:06 Відповісти
Свинособака закудахтала.
показати весь коментар
04.05.2025 03:33 Відповісти
Знайшов за хвилину на рос. Ресурсах https://tramvaiiskusstv.ru/plakat/spisok-khudozhnikov/item/83-kukryniksy.html
показати весь коментар
04.05.2025 03:24 Відповісти
Гестапо детишки, по сравнению с ЧК, ФСБ
показати весь коментар
04.05.2025 00:53 Відповісти
Нефіга не фейковий. В мене є ціла книга Кукриніксів, ще при совку видана
показати весь коментар
04.05.2025 00:39 Відповісти
Шановний, День перемоги 8 травня!
До речі, а коли закінчилась війна між "срср" та Німеччиною?
показати весь коментар
03.05.2025 23:39 Відповісти
Тобто, при Сталiнi 9-те травня було не святом, а днем скорботи по загиблим. https://youtu.be/1KQeFkNQPOE Льонька брежнев з Лещенком-брюки кльош з 9-го травня злампiчили варьете на кшталт , мовляв, одесситка - вот она какая, пiд кацапшлягер "День победы"... Он, на цапорилii, 9-го травня, кацапки на сценi до цих пiр трясуть своiми пiлотками, та так, щоби всi те бачили. Сатанистський глум над полеглими у 2СВ, на головному цвинтарi цапостану, iз року в рiк тiльки квiтне.
показати весь коментар
03.05.2025 22:57 Відповісти
Точно! Так і хотів сказати - словниковий запас уже не той як у молодості(
показати весь коментар
03.05.2025 22:26 Відповісти
2 світова закінчилась 8 травня ? з ким тоді американські солдати воювали до серпня...
та ти такий же йолуп як і трамп
показати весь коментар
03.05.2025 22:16 Відповісти
Гідне заперечення. Але фронти перейменували за два тижні до створення ООН. Не могли потерпіти?
показати весь коментар
03.05.2025 22:14 Відповісти
І шо? Повторюся, все було обговорено ще на Тегеранській конференції, потім на Ялтинській. Вдарили по руках. Після війни фронти розформовано - то що, кидатися переглядати домовленості із членства в ООН, які вже скрізь попередньо зафіксовано? Спробуйте, а ми тим часом знов ті фронти створимо, та Зможем Павтаріть! Отака десь була розмова, за потреби.
показати весь коментар
03.05.2025 22:08 Відповісти
Хороша версія. Але фронти припинили існувати до створення ООН.
показати весь коментар
03.05.2025 22:03 Відповісти
Насправді Українські та Білосруські фронти були необхідні для того, щоб зробити Україну та Білосрусь - самостійними, окремими членами ООН. Там серед критеріїв: наявність власних Збройних Сил. Так ось же вони. Саме тому фронти перейменували перед Тегеранською конференцією, де започатковане обговорення майбутньої ООН, але більше вже не перейменовували. Той же Воронезький, вийшов за межи Воронезької області ще у лютому 1943, звільнив Харків, Курськ, Суми, але залишався Воронезьким. Теж було "незручно" перейменовувати? Але перед Тегеранською конференцією стало зручно. І потім знов незручно - аж до оволодіння Берліном, Дрезденом, Веною, Прагою, тією ж Болгарією. Все - Україна)
показати весь коментар
03.05.2025 21:50 Відповісти
И при таких фактах обвинять в кощунстве приглашение на парад ВСУ в Лондон?! Причём не так давно пуйло абсолютно вслух заявило, что могли бы запросто победить в той войне без Украины?! А такое заявление как??? Сильный ход Британия провела, пригласив ВСУ на парад в Лондон. Отлично просчитали эффект и действие. Лондон знает цену ракетным обстрелам как и иные города Англии! Если дождемся этого парада, то можно рискнуть сказать что британцы цветами закидают наших! Вот когда сраки взорвутся массово от мацквы до владивостока! Шанс такой выпал! Жаль киздюк матрон-патрон такое не решил сделать. Можно и в Париж тоже на парад послать от ВСУ.
показати весь коментар
03.05.2025 21:49 Відповісти
Великобританія була для України союзником й залишається ним.
показати весь коментар
03.05.2025 21:47 Відповісти
1-й Український фронт та 2-й Український фронт звільняли від нацистів Європу. Увійшли до Берліна. Україна мала найбільші втрати у війні завдяки бездарним московським полководцям. Територія України була повністю зруйнована. А фашизм виявляється переміг карлик і Путін?
показати весь коментар
03.05.2025 21:41 Відповісти
Письков - губошльоп і довбо ... б
показати весь коментар
03.05.2025 21:37 Відповісти
Вишенка на тортик приезд словаков и мадьяр! Они же воевали на стороне Гитлера! Но ублюдкам похер!
показати весь коментар
03.05.2025 21:30 Відповісти
влучніше і не скажеш. )
показати весь коментар
03.05.2025 21:30 Відповісти
Насправді це фейковій плакат(хоча цілком могли й до такого Кукриніксі домалюватися)
показати весь коментар
03.05.2025 21:03 Відповісти
в нього безлім...
показати весь коментар
03.05.2025 20:55 Відповісти
Тобто ви не знаєте? Припущу, що швидко перейменовувати фронти в Болгаро-Австрійський або Чехословацько-Польсько-Угорський (беру для прикладу, не чіпляйтеся), а вже тим більше в Німецький, було вже просто технічно і політично незручно. Так само як перейменовувати Прибалтійський в Прусський або Ленінградський в Ризький. Залишили як є.
показати весь коментар
03.05.2025 20:55 Відповісти
Ви закинули, що фронт - це географічне поняття. Я Вам заперечив, що суто географічно, Український фронт аж ніяк не міг діяти в Берлині чи Болгарії. Але ж діяв. Отже, Ви, можливо, помиляєтеся. Але, якщо можна, оголосить Ваше припущення, яке згадали. Дякую.
показати весь коментар
03.05.2025 20:46 Відповісти
9 травня - день народження голодомору!
1918 року сам кагтавий сифілічний карлик (155 см. БСЭ-1953 р.) "лень in", підписав указ о продовольчої диктатури, який вступив у дію 14 травня. "Галодний чєловєк і за когочку хлєба, будєт габотать!" - "лень in". Ось чому, ліліпут-рецидивіст "срал in", вимагав того спектакля 9 травня!!!
До речі, сам "срал in" казав, що без ленд-лізу від США, зник би "ссср"! Багато років "Дєнь пабєди" був робочім днем, льонька брежнєв у 1965 році, зробив вихідним!
Тільки куйло "путь in", цього не розуміє, зайва хромосома...
показати весь коментар
03.05.2025 20:43 Відповісти
Не знаю. У мене є особисте припущення. Але ви так впевнено апелюєте, що напевно знаєте. Так що спочатку хочу послухати вас. Чому?
показати весь коментар
03.05.2025 20:40 Відповісти
Нацист цапорылой öстеррайхии шо-та там еще будет и повякивать. Просоветско-геббельсовская оголтелая пропаганда NO PASARAN!!! и баста. Да здравствует 80-е, водкапей-грязиваляйся, козломордое, я бы сказал, шо в данном случае, естчьо и до глубины души тревожное победобесие.
показати весь коментар
03.05.2025 20:37 Відповісти
Ви, мабуть, не зрозуміли питання. Ще раз: чому колишній Воронезький фронт не було згодом переназвано на Берлінський? А Степовий - на Угорський? Ви там щось казали про географію. Бо ж Берлін - це не Україна, так?
показати весь коментар
03.05.2025 20:37 Відповісти
Какой там полстакана... Здесь налицо - двi вiдрi.
показати весь коментар
03.05.2025 20:34 Відповісти
Минут 5 до прочтения Вашей теги , я подумал аналогично.
показати весь коментар
03.05.2025 20:32 Відповісти
усатая *****-это не твоё кацапье дело!к трибуналу готовься!
показати весь коментар
03.05.2025 20:32 Відповісти
Так, це можливо. Трамп дав приклад перейменувань заток. Цілком можна перейменувати і країну.
показати весь коментар
03.05.2025 20:30 Відповісти
Називали як зручно для розуміння. 1 Український фронт спочатку називався Воронезьким, 2 Український - Степовим. Хто там воював? Воронежці і кочівники?
показати весь коментар
03.05.2025 20:13 Відповісти
Україна має начхати як себе кацапи називають . Україна може змінити назву на московія в одноосібному порядке
Наприклад по словацькі Австрія - Rakúsko, dlhý tvar Rakúska republika (https://sk.wikipedia.org/wiki/Nem%C4%8Dina nem. Republik Österreich), je https://sk.wikipedia.org/wiki/Vn%C3%BAtrozemsk%C3%BD_%C5%A1t%C3%A1t vnútrozemský https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0t%C3%A1t štátv https://sk.wikipedia.org/wiki/Stredn%C3%A1_Eur%C3%B3pa strednej Európe, ležiaci vo https://sk.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDchodn%C3%A9_Alpy východných Alpách.
по австрійські Австрія - Österreich МФА, полная официальная форма - Австри́йская Респу́блика (Republik Österreich МФА - государство в Центральной Европе.
Грузини свою країну звуть Гру́зия (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA груз. Сакартве́ло, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B1%D1%85%D0%B0%D0%B7%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA абх. Қырҭтәыла, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA англ. Georgia) - государство, расположенное в западной части
ТОМУ УКРАЇНА ЗАБОВЯЗАНА ПОЧАТИ НАЗИВАТИ СВОГО ВОРОГА московією , замість їх примазиванія до Русі
показати весь коментар
03.05.2025 20:13 Відповісти
Гебельс-песков сам нацик путінський і про щось ще пи..дить...недоістоти недороблені..
показати весь коментар
03.05.2025 20:12 Відповісти
Берлин брав один Український фронт, а не два. Болгарію брав Третий Український, не четвертий.
показати весь коментар
03.05.2025 20:07 Відповісти
Він не сказав, що фронт - національне поняття. Він сказав, що то був Український фронт. Чи в вас є інша інформація з цього питання? А от Ви навіть не віддупляєте, що, якби Ваша правда ("фронт - географічне поняття), то Болгарію мав брати Болгарський фронт, а не Третій Український (що той чувак сплутав із Четвертим), а Берлін - Берлінський фронт! А не Перший Український (колишній Воронезький). А чому так, не знаєте?
показати весь коментар
03.05.2025 20:05 Відповісти
А Васька слушает да ест...
Писькова можно слушать только ради смеха. Ничего адекватного он никогда не говорит.
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
Китайці - хитрі. Їм 1,5 млрд ( з паспортами ) та 300 милліонів ( без документів) кормити треба .
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
1-й Український фронт був? Був. 2-й Український фронт був? Був. Польська армія була? Була, навіть дві - одна воювала на східному фронті, друга (армія генерала Андерса, до речі мій дід з рідним братом вовали в її складі) на західному. А кацапський фронт чи армія були? Була одна армія - РОА (Русская Освободітєльная Армія) і та воювала на боці гітлерівських нацистів.
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
Коханка коня лаврова . Ні, щось вірменське в неї є 😀
показати весь коментар
03.05.2025 20:01 Відповісти
добре б цій фашистській гидоті нагадати в деталях, як вішали на струнах від піаніно фашистських злочинців!
показати весь коментар
03.05.2025 20:00 Відповісти
Іноді у ЗМІ її показують вживу - така свинка без форми і без смаку . Хоча усі кацапи - бренди як на ялинках - цигане ліпше на Балканах вдягаються
знаєте, багато років кацапське тв формувало ПОГЛЯДИ , моду і смаки совку. І зараз , спустя роки як ми живемо окремо , бачимо що то був БАЛ БОЛОТНИХ КИКИМОР
показати весь коментар
03.05.2025 20:00 Відповісти
Ну сказали б прямо - пiська під носом, навіщо жінку свою ображати?
показати весь коментар
03.05.2025 19:54 Відповісти
Аплодую стоячи.
показати весь коментар
03.05.2025 19:49 Відповісти
Якби Верховна рада приділяла хоч трохи уваги бажанням народу, а не своєму збагаченню -війна може бути і не почалася б. Якби у нас був головнокомандувач військовий, а не Ухилянт - ми б виготовляли бомби, ракети, і хотілося б щоб і самілети Україна могла виготовляти, і тоді ніяка плешива "інсектa" на нас не напала б.
Моє бажання неможливо сповнити, у верховну раду лізуть ті кому начхати на моральність і життя людей-тільки бабки, як i Трамп та подібні до нього роблять.
Ви скажете моя наївність межує з дурістю, мабуть так. Але так хочеться щоб президентами і депутатами ми обирали гідних людей.
показати весь коментар
03.05.2025 19:48 Відповісти
Болгарин, як і ви, не знає, що фронт це географічне поняття і не має відношення до національностей солдатів.
показати весь коментар
03.05.2025 19:47 Відповісти
Псекова тут только и не хватает... Уже второй раз за день этот псеков тут распространяет свой наркоманский бред..🤢
показати весь коментар
03.05.2025 19:46 Відповісти
"Какой талантливый человек, этот Геббельс!" (В. Путин)

"Русские - это не народ, в общепринятом смысле слова, а сброд, обнаруживающий выраженные животные черты... Это можно с полным основанием отнести как к гражданскому населению, так и к армии..." (И. Геббельс).

показати весь коментар
03.05.2025 19:45 Відповісти
"Солдатушки! Нашему Царю паказали ФИГУ! Умрём, все да единава, за батюшку-Царя!"...
показати весь коментар
03.05.2025 19:41 Відповісти
РАШИСТСЬКИЙ ПЕС....ДУШІ ВСІХ ПОЛЕГЛИГЛИХ СОЛДАТІВ .ЯКІ БОРОНИЛИ СОВКОВИЙ СОЮЗ І ПЕРЕМОГЛИ ГІТЛЕРА .У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ ,ПРОКЛИНАЮТЬ ВАС РАШИСТІВ, ЗА ГЕНОЦИД ВАМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ,ЯКИЙ ВИ КРОВОПИВЦІ ВЧИНЯЄТЕ СЬОГОДНІ ,ГІРШЕ, А НІЖ ГІТЛЕР І НАЦИСТСЬКА НІМЕЧЧИНА ВЧИНЯЛИ ПРОИ НАРОДІВ СОВКОВОГО СОЮЗУ....
показати весь коментар
03.05.2025 19:37 Відповісти
Воїни ЗСУ хоробрі захисники Українського Вітчизни які заприсяглися звільнити
свою рідну але тимчасово окуповану українську землю тепер вже від проклятих
російських фашистів загарбників. А якщо буде потрібно то і встановити наш
величний національний український синьо-жовтий і червоно -чорний прапори
над поваленим фашистським лігвом кремлем. І дуже бажано щоб на 8 травня
вже з новим святом Дня Перемоги вже як над гітлерівським так і кремлівським
фашизмом. Точно так як Українець Олексій Берест встановив правда не жаль
чужий для українців червоний комуно - фашистський окупаційний кремлівський
прапор кривавої в'язниці народів срср над Рейхстагом в Берліні. А Українець Майкл
Стренк він теж підняв і теж чужий прапор США над Іводзіми. Тепер на черзі наш
клятий ворог окупант ворожа фашистська Москва. Прийшла черга щоб і над
нею гордо замайорів вже наш рідний національний український прапор Перемоги!
показати весь коментар
03.05.2025 19:34 Відповісти
Він нічого не каже за вов, він каже за Другу Світову.
показати весь коментар
03.05.2025 19:34 Відповісти
Разом, збожеволіли, ху...ло холуя і близько не підпустить до своєї валізи
показати весь коментар
03.05.2025 19:26 Відповісти
Мабуть ху...ло дозволило від чищення валізи відволіктися
показати весь коментар
03.05.2025 19:23 Відповісти
У Другій світовій війні Українці понесли людські втрати більше, ніж Великобританія, Канада, США, Франція .... разом узяті. А загальні втрати України у цій війні колосальні і оцінюються у 10 000 000 життів. У чужій окупаційній сталінській червоній Армії загинув кожен третій Українець. Причина такої жахливої ​​ситуації була простою - кривавий кат Сталін не зважав ні з якими втратами поневолених Українців використовував їх як рабів. Наслідком зіткнення двох окупаційних тоталітарних комуно фашистського і фашистського режимів стали такі небачені жертви. Такою була для України ціна втрати своєї власної незалежної держави УНР і своєї рідної національної армії. А тепер реально може статися що з окупованої паРашою України мільйони українців кацапи загарбники примусово поженуть воювати проти Європи де вони всі і загинуть. Не хочеш утримувати і підтримувати свою національну українську армію? Тоді московські загарбники насильно мільйонами українців заберуть у свою кацапську окупаційну, використовують а потім знищать.
показати весь коментар
03.05.2025 19:14 Відповісти
https://ru.wikipedia.org/w/index.php?go=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%82%D0%B8&search=%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5+%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE&title=%D0%A1%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0%D1%8F%3A%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA&ns0=1 Не заткнулася б. У них і на цей випадок стаття у вікіпедії є.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0#%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%B2_%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%85 https://ru.wikipedia.org/wiki/Наименования_Российского_государства#Наименование_российского_государства_в_иностранных_источниках
показати весь коментар
03.05.2025 19:08 Відповісти
ніби то вони вже захворіли разом з індусами, тому не приїдуть
показати весь коментар
03.05.2025 18:57 Відповісти
Путінська росія= гітлерівська Німеччина, це неонацистська держава, яка реінкарнувала гітлера і гітлеризм, зрадивши пам'ять усіх, хто боровся проти гітлерівців. А Україна протистоїть ******** нацистам - путінцям, тому її і запрошено на парад у Британію. Хто пояснив би це прихильникам Пєскова й росії!
показати весь коментар
03.05.2025 18:56 Відповісти
А як же ж!!!

показати весь коментар
03.05.2025 18:54 Відповісти
Kurwa ty jebana!
показати весь коментар
03.05.2025 18:51 Відповісти
А чёб тип коронавируса или новичька не запустить по московии чё нет химиков!ану срочно нахимичте и всё на китайцев скинте!
показати весь коментар
03.05.2025 18:49 Відповісти
Шо блдь? ніби хтось забув спитати цього обсоса усатого
показати весь коментар
03.05.2025 18:38 Відповісти
До речі, самі китайці ніколи навіть на заїкалися про "неонацистов в Україні"... А вони ж комуняки! Це показовий факт.
показати весь коментар
03.05.2025 18:28 Відповісти
у другій світовій не було переможців, то тілько совкодрочери пабеділі втративши найбільше населення та дуже хочуть павтаріть.
рижий клоун який указом перейменував мексиканську затоку той ще імбецил.
американці не розуміють що таке вов, це суто совкове поняття, і тим самим рижий даун плюнув на могили своїх солдат.
але дурачки постять смішні картиночки, тьфу *****.
показати весь коментар
03.05.2025 18:27 Відповісти
Шо за трансвестит?
показати весь коментар
03.05.2025 18:25 Відповісти
😊 Звичайно! Ось до пуцина на парад приїдуть лідери держав-союзниць Гітлєра у Другіц світовій - Угорщини і Словаччини. Або й не приїдуть, якщо їм не гарантує безпеку пуцин. Гітлєр їм безпеку не зміг забезпечити свого часу. Мацковська реінкарнація Гітлєра дехто пуцин теж не зможе.
показати весь коментар
03.05.2025 18:14 Відповісти
Собака гавкає а караван йде.
показати весь коментар
03.05.2025 18:12 Відповісти
А в Британии считают что неонацисты это расея
показати весь коментар
03.05.2025 18:07 Відповісти
Кацапський йорш скоро ЗСУ доберуться і до твоєї з )(уйлом дупи!
показати весь коментар
03.05.2025 18:04 Відповісти
Блюзнірство і образа пам'яті ветеранів 2-ї світової - це рашистське победобесіє в москві.
показати весь коментар
03.05.2025 18:04 Відповісти
Надеюсь, что этот парад в Британии покажут по телевизору!
показати весь коментар
03.05.2025 18:02 Відповісти
2 рази.
показати весь коментар
03.05.2025 18:01 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:59 Відповісти
Мені найбільше подобається, коли якийсь сраний болгарин пише мені в соцмережах, що українці фашисти.
Я йому задаю питання чи знає він, що Берлін брали 2 українських фронти, а союзник Гітлера Болгарія капітулювала перед 4-м українським фронтом?
Наступає стопор.
показати весь коментар
03.05.2025 17:58 Відповісти
Україна за участі Західних Парнерів, готує для московитів, Українську повітряну складову, на їх парад побєдобесія, у заявлений прутнєм період!!
показати весь коментар
03.05.2025 17:57 Відповісти
ну дыбилы они все!Прошли те времана ссср!ну нет уже веры никому из вас,вы все просто богатоУбогиеСоздания!вы,всёравно сдохните!
показати весь коментар
03.05.2025 17:56 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:55 Відповісти
Кращэ закрийти своі болотні *******, бо 2 світову ви почали на боці рейха, але союзнічок підкачав!
показати весь коментар
03.05.2025 17:55 Відповісти
,,Фашисты будущего будут называть себя антифашистами". Уинстон Черчилль

показати весь коментар
03.05.2025 17:51 Відповісти
Це буде розказувати та тварь фашистська яка забула що гітлерівці і рашисти були союзниками в другій світовій війні і воювали на одному боці і проводили сумісні паради
показати весь коментар
03.05.2025 17:51 Відповісти
А может, он хочет, чтобы ВСУ провели парад в мааскве?
показати весь коментар
03.05.2025 17:50 Відповісти
Сторінка 1 з 2