14523 відвідувача онлайн

Пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Великої Британії: Це неповага і блюзнірство

пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Британії

У Кремлі висловили невдоволення через запрошення військовослужбовців Збройних сил України на парад у Великій Британії до Дня Перемоги в Європі, який відбудеться 5 травня.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на російські ЗМІ, про це заявив речник російського диктатора Володимира Путіна Дмитро Пєсков.

Так, зазначається, що Пєсков назвав блюзнірством запрошення ЗСУ на урочистості у Великій Британії.

"Звичайно, запрошувати на святкування Дня перемоги послідовників неонацистських елементів і тих, хто героїзує прямо неонацистів у себе в країні, ну це, звичайно, не просто неповага, неповага до тих британців, до тих британських ветеранів, які віддали свої життя під час Другої світової війни. Це, по-російськи кажучи, блюзнірство", - сказав він.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що військові ЗСУ візьмуть участь у параді у Великій Британії з нагоди святкування 80-ї річниці Дня Перемоги в Європі, який знаменує завершення бойових дій на континенті під час Другої світової війни. Парад відбудеться 5 травня.

Топ коментарі
+80
Українців у другій світовій найбільше загинуло по відношенню до кількості населення.А рюзьких найбільший процент у колаборантах.
Що воно меле?
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
+67
ПНХ
показати весь коментар
03.05.2025 16:44 Відповісти
+48
Вот больше всего бесит, что страна в которой уже не просто фашизм, а некая высшая его стадия - путинизм, лицемерно обвиняет в фашизме жертву своего нападения! Ну просто скоты и сволочи!
показати весь коментар
03.05.2025 16:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Коханка коня лаврова . Ні, щось вірменське в неї є 😀
показати весь коментар
03.05.2025 20:01 Відповісти
Китайці - хитрі. Їм 1,5 млрд ( з паспортами ) та 300 милліонів ( без документів) кормити треба .
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
А Васька слушает да ест...
Писькова можно слушать только ради смеха. Ничего адекватного он никогда не говорит.
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
Так, це можливо. Трамп дав приклад перейменувань заток. Цілком можна перейменувати і країну.
показати весь коментар
03.05.2025 20:30 Відповісти
Насправді це фейковій плакат(хоча цілком могли й до такого Кукриніксі домалюватися)
показати весь коментар
03.05.2025 21:03 Відповісти
Письков - губошльоп і довбо ... б
показати весь коментар
03.05.2025 21:37 Відповісти
1-й Український фронт та 2-й Український фронт звільняли від нацистів Європу. Увійшли до Берліна. Україна мала найбільші втрати у війні завдяки бездарним московським полководцям. Територія України була повністю зруйнована. А фашизм виявляється переміг карлик і Путін?
показати весь коментар
03.05.2025 21:41 Відповісти
Хороша версія. Але фронти припинили існувати до створення ООН.
показати весь коментар
03.05.2025 22:03 Відповісти
Гідне заперечення. Але фронти перейменували за два тижні до створення ООН. Не могли потерпіти?
показати весь коментар
03.05.2025 22:14 Відповісти
Точно! Так і хотів сказати - словниковий запас уже не той як у молодості(
показати весь коментар
03.05.2025 22:26 Відповісти
Шановний, День перемоги 8 травня!
До речі, а коли закінчилась війна між "срср" та Німеччиною?
показати весь коментар
03.05.2025 23:39 Відповісти
Нефіга не фейковий. В мене є ціла книга Кукриніксів, ще при совку видана
показати весь коментар
04.05.2025 00:39 Відповісти
Знайшов за хвилину на рос. Ресурсах https://tramvaiiskusstv.ru/plakat/spisok-khudozhnikov/item/83-kukryniksy.html
показати весь коментар
04.05.2025 03:24 Відповісти
Плакат то є ..але там підписи інші в оригіналі
показати весь коментар
04.05.2025 05:45 Відповісти
8 мая капитуляция Германии, 2 сент - окончание 2МВ. Но кремлядь с Япорнией не подписала мирный договор, значит те симбирские епеня до сих пор с Японией - в состоянии 2МВ.
показати весь коментар
04.05.2025 08:22 Відповісти
Да и не говорите ... Какое кацапам дело до окончания 2МВ, если они не подписали до сих пор с Японией мирный договор(от 02.сент1945 г.), а значит кремлядь, как преемник СССР, до сих пор находится с Японией в состоянии 2МВ
показати весь коментар
04.05.2025 08:55 Відповісти
ИЗ ПИСЬМА И. П. ПАВЛОВА В СОВЕТ НАРОДНЫХ КОМИССАРОВ СССР 21 ДЕКАБРЯ 1934 г.----------Вы напрасно верите в мировую революцию... Вы сеете по культурному миру не революцию, а с огромным успехом фашизм. До вашей революции фашизма не было. Но мне тяжело не от того, что мировой фашизм попридержит на известный срок темп естественного че­ловеческого прогресса, а от того, что делается у нас и что, по моему мнению, грозит серьезной опасностью моей родине.-----Мы жили и живем под неослабевающим режимом террора и насилия. Если бы нашу обывательскую действительность воспроизвести целиком без пропусков, со всеми ежедневными подробностями,- это была бы ужасающая картина,
показати весь коментар
04.05.2025 09:11 Відповісти
Срань немита ,тобі яке діло ?їж гівно і не патякай ,смерд.
показати весь коментар
04.05.2025 10:56 Відповісти
раша і неонацисти і шовіністи і рашисти - 3 в одному флаконі !!!
показати весь коментар
04.05.2025 13:02 Відповісти
Мудило ***********!
показати весь коментар
04.05.2025 14:39 Відповісти
Та й мені вже давно не 20 років.
показати весь коментар
04.05.2025 17:07 Відповісти
Втрати України в Другій світовій війні - прямі та непрямі людські та матеріальні втрати, які поніс український народ у період Другої світової війни.
У виступі в зв'язку з 30-річчям звільнення України від гітлерівських загарбників тодішнім першим секретарем ЦК Компартії України Володимира Щербицького була названа цифра 6750 тис. осіб.
Пізніше людські військові втрати були визначені в 2,5 млн осіб і 5,5 млн. - загиблих військовополонених і мирного населення. По відношенню до загальних втрат СРСР це становить 40-44 %. З врахуванням вторинних демографічних втрат (померлі від хвороб і голоду, депортовані, емігранти, втрати у природному прирості населення), то втрати складуть приблизно 14,5 млн осіб].
Було також зруйновано майже 700 міст (40 % усіх міст СРСР, знищених війною) і 28000 сіл. Оцінка матеріальних збитків становила 285 млрд рублів (в цінах 1941 року) - понад 40 % усього збитку СРСР.
У війні загинув кожен п'ятий українець. Серед військовослужбовців призову на літо 1941 року уціліли тільки 3 % з загальної кількості.
Спалено 319 000 господарств, на Лівобережній Україні був зруйнований кожен четвертий будинок.
Виведено з ладу 5600 мостів, зруйновано 33 000 шкіл, технікумів, 18 000 медичних установ.
В матеріалах Прес-служби Президента України В. Януковича, поширених до Дня Перемоги в Німецько-радянській війні, втрати України в Другій Світовій війні визначаються як такі, що перевищили 10 млн осіб.
показати весь коментар
07.05.2025 20:44 Відповісти
Пісюн піндзлюй до резиновоі попу )(уйла і разом сідайте на чемодан.
показати весь коментар
03.05.2025 17:32 Відповісти
ну дыбилы они все!Прошли те времана ссср!ну нет уже веры никому из вас,вы все просто богатоУбогиеСоздания!вы,всёравно сдохните!
показати весь коментар
03.05.2025 17:56 Відповісти
Україна за участі Західних Парнерів, готує для московитів, Українську повітряну складову, на їх парад побєдобесія, у заявлений прутнєм період!!
показати весь коментар
03.05.2025 17:57 Відповісти
у другій світовій не було переможців, то тілько совкодрочери пабеділі втративши найбільше населення та дуже хочуть павтаріть.
рижий клоун який указом перейменував мексиканську затоку той ще імбецил.
американці не розуміють що таке вов, це суто совкове поняття, і тим самим рижий даун плюнув на могили своїх солдат.
але дурачки постять смішні картиночки, тьфу *****.
показати весь коментар
03.05.2025 18:27 Відповісти
А чёб тип коронавируса или новичька не запустить по московии чё нет химиков!ану срочно нахимичте и всё на китайцев скинте!
показати весь коментар
03.05.2025 18:49 Відповісти
https://ru.wikipedia.org/w/index.php?go=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%82%D0%B8&search=%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5+%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE&title=%D0%A1%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0%D1%8F%3A%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA&ns0=1 Не заткнулася б. У них і на цей випадок стаття у вікіпедії є.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0#%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%B2_%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%85 https://ru.wikipedia.org/wiki/Наименования_Российского_государства#Наименование_российского_государства_в_иностранных_источниках
показати весь коментар
03.05.2025 19:08 Відповісти
Разом, збожеволіли, ху...ло холуя і близько не підпустить до своєї валізи
показати весь коментар
03.05.2025 19:26 Відповісти
Він нічого не каже за вов, він каже за Другу Світову.
показати весь коментар
03.05.2025 19:34 Відповісти
Болгарин, як і ви, не знає, що фронт це географічне поняття і не має відношення до національностей солдатів.
показати весь коментар
03.05.2025 19:47 Відповісти
Аплодую стоячи.
показати весь коментар
03.05.2025 19:49 Відповісти
Називали як зручно для розуміння. 1 Український фронт спочатку називався Воронезьким, 2 Український - Степовим. Хто там воював? Воронежці і кочівники?
показати весь коментар
03.05.2025 20:13 Відповісти
Минут 5 до прочтения Вашей теги , я подумал аналогично.
показати весь коментар
03.05.2025 20:32 Відповісти
Не знаю. У мене є особисте припущення. Але ви так впевнено апелюєте, що напевно знаєте. Так що спочатку хочу послухати вас. Чому?
показати весь коментар
03.05.2025 20:40 Відповісти
Ви закинули, що фронт - це географічне поняття. Я Вам заперечив, що суто географічно, Український фронт аж ніяк не міг діяти в Берлині чи Болгарії. Але ж діяв. Отже, Ви, можливо, помиляєтеся. Але, якщо можна, оголосить Ваше припущення, яке згадали. Дякую.
показати весь коментар
03.05.2025 20:46 Відповісти
Тобто ви не знаєте? Припущу, що швидко перейменовувати фронти в Болгаро-Австрійський або Чехословацько-Польсько-Угорський (беру для прикладу, не чіпляйтеся), а вже тим більше в Німецький, було вже просто технічно і політично незручно. Так само як перейменовувати Прибалтійський в Прусський або Ленінградський в Ризький. Залишили як є.
показати весь коментар
03.05.2025 20:55 Відповісти
І шо? Повторюся, все було обговорено ще на Тегеранській конференції, потім на Ялтинській. Вдарили по руках. Після війни фронти розформовано - то що, кидатися переглядати домовленості із членства в ООН, які вже скрізь попередньо зафіксовано? Спробуйте, а ми тим часом знов ті фронти створимо, та Зможем Павтаріть! Отака десь була розмова, за потреби.
показати весь коментар
03.05.2025 22:08 Відповісти
2 світова закінчилась 8 травня ? з ким тоді американські солдати воювали до серпня...
та ти такий же йолуп як і трамп
показати весь коментар
03.05.2025 22:16 Відповісти
Повторюся: це вже не мало значення. Все було вже обговорене та затверджене, щодо ООН. Ніхто б не став відміняти все назад, "бо ви два тижні тому перейменували фронти". Це ж зрозуміло: в процесі переходу від військового до мирного стану, ми дещо реструктуризовуємо Збройні Сили. Було важливо пред'явити їх на попередньому етапі, коли ухвалювалися принципові рішення. А далі хоч трава не рости.
показати весь коментар
04.05.2025 07:19 Відповісти
Мукає гандонище, у якого руки по лікті в крові...
показати весь коментар
04.05.2025 17:17 Відповісти
А ЩО? МОЖЕ ЗАПРОСИТИ НА ПАРАД МОСКОВІЮ, ЯКА РОЗПОЧАЛА ДРУГУ СВІТОВУ ВІЙНУ СОЮЗНИКОМ ГІТЛЕРІВСЬКОЇ НІМЕЧЧИНИ, ПІДЛО ВДЕРШИСЬ 17 ВЕРЕСНЯ 1939 РОКУ В ПОЛЬЩУ? А ПЕРЕД ЦИМ ДОПОМАГАЛА ВСІМ ЧИМ МОГЛА НІМЕЧЧИНІ ОЗБРОЮВАТИСЬ, НАВІТЬ, НАВЧАЛА НІМЦІВ В СВОЇХ ВІЙСЬКОВИХ УЧИЛИЩАХ! ДОСИТЬ ВЖЕ ТОГО, ЩО ПІДЛА МОСКОВІЯ ВЛАШТОВУЄ В СЕБЕ *ПАРАДОБЄСІЄ*, *ЗАБУВШИ*, ЩО САМА ПРИЧЕТНА ДО ПОЧАТКУ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ!
показати весь коментар
04.05.2025 17:24 Відповісти
ДЕБІЛ
показати весь коментар
04.05.2025 20:39 Відповісти
Верно .
показати весь коментар
04.05.2025 21:27 Відповісти
Як же воно бреше, наші військові захищають свою державу
показати весь коментар
07.05.2025 00:35 Відповісти
А я тут до чого? Це Ви кому відповідаєте, мені чи шо?
показати весь коментар
07.05.2025 20:46 Відповісти
Сторінка 2 з 2