14379 відвідувачів онлайн

Пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Великої Британії: Це неповага і блюзнірство

пєсков про запрошення ЗСУ на парад до Британії

У Кремлі висловили невдоволення через запрошення військовослужбовців Збройних сил України на парад у Великій Британії до Дня Перемоги в Європі, який відбудеться 5 травня.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на російські ЗМІ, про це заявив речник російського диктатора Володимира Путіна Дмитро Пєсков.

Так, зазначається, що Пєсков назвав блюзнірством запрошення ЗСУ на урочистості у Великій Британії.

"Звичайно, запрошувати на святкування Дня перемоги послідовників неонацистських елементів і тих, хто героїзує прямо неонацистів у себе в країні, ну це, звичайно, не просто неповага, неповага до тих британців, до тих британських ветеранів, які віддали свої життя під час Другої світової війни. Це, по-російськи кажучи, блюзнірство", - сказав він.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що військові ЗСУ візьмуть участь у параді у Великій Британії з нагоди святкування 80-ї річниці Дня Перемоги в Європі, який знаменує завершення бойових дій на континенті під час Другої світової війни. Парад відбудеться 5 травня.

Топ коментарі
+80
Українців у другій світовій найбільше загинуло по відношенню до кількості населення.А рюзьких найбільший процент у колаборантах.
Що воно меле?
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
+67
ПНХ
показати весь коментар
03.05.2025 16:44 Відповісти
+48
Вот больше всего бесит, что страна в которой уже не просто фашизм, а некая высшая его стадия - путинизм, лицемерно обвиняет в фашизме жертву своего нападения! Ну просто скоты и сволочи!
показати весь коментар
03.05.2025 16:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
ПНХ
показати весь коментар
03.05.2025 16:44 Відповісти
2 рази.
показати весь коментар
03.05.2025 18:01 Відповісти
в нього безлім...
показати весь коментар
03.05.2025 20:55 Відповісти
😊 Звичайно! Ось до пуцина на парад приїдуть лідери держав-союзниць Гітлєра у Другіц світовій - Угорщини і Словаччини. Або й не приїдуть, якщо їм не гарантує безпеку пуцин. Гітлєр їм безпеку не зміг забезпечити свого часу. Мацковська реінкарнація Гітлєра дехто пуцин теж не зможе.
показати весь коментар
03.05.2025 18:14 Відповісти
ніби то вони вже захворіли разом з індусами, тому не приїдуть
показати весь коментар
03.05.2025 18:57 Відповісти
"Солдатушки! Нашему Царю паказали ФИГУ! Умрём, все да единава, за батюшку-Царя!"...
показати весь коментар
03.05.2025 19:41 Відповісти
Вишенка на тортик приезд словаков и мадьяр! Они же воевали на стороне Гитлера! Но ублюдкам похер!
показати весь коментар
03.05.2025 21:30 Відповісти
влучніше і не скажеш. )
показати весь коментар
03.05.2025 21:30 Відповісти
Українців у другій світовій найбільше загинуло по відношенню до кількості населення.А рюзьких найбільший процент у колаборантах.
Що воно меле?
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
Це так.
І головне - війна пройшла на ВСІЙ території України.
ДВІЧІ.
На відміну від Росії, де бої були десь всього лише на 10% її території.
Для росії Україна завжди була живим щитом, який приймав самий перший нищівний удар, за яким росія ховалася.
Зараз метою захоплення України, є бажання россіі у відновленні цього щита.
показати весь коментар
03.05.2025 17:22 Відповісти
стало цікаво. погуглив:
1. ми забуваємо про участь японії. на першому місці втрати населення дрібних островів в тихому океані
2. окремо статистики по республіках срср знайти майже не можливо ( я не знайшов).
3. якщо не рахувати ці острови, найбільш втратила Польща, потім СРСР а далі Німеччина (!)
4. особисто вважаю - зважаючи на театр бойових дій та його інтенсивність, близкість між країнами, та території, що змінили підпорядкування до та після війни, втрати України, Білорусі та країн балтії на рівні втрат Польщі
висновок - згоден
по калоборантам не цікаво:
зважаючи на вік ( велика кількість людей ще жила при царю не в дитячому віці), відмову про обмін полоненими, характер національності, життя в совку та його кровожерливість, все й так зрозуміло
показати весь коментар
03.05.2025 17:26 Відповісти
І в абсолютних числах теж.
показати весь коментар
03.05.2025 17:30 Відповісти
А еще смотря на то, как сейчас воюют кацапы и украинцы, возникает закономерный вопрос - а без украинских фронтов (помимо ленд-лиза и остального), были бы хоть какие то шансы у красной армии победить, и это при том, что распоряжались этой силой часто бездарно и расточительно.
показати весь коментар
03.05.2025 17:35 Відповісти
1-й Український фронт був? Був. 2-й Український фронт був? Був. Польська армія була? Була, навіть дві - одна воювала на східному фронті, друга (армія генерала Андерса, до речі мій дід з рідним братом вовали в її складі) на західному. А кацапський фронт чи армія були? Була одна армія - РОА (Русская Освободітєльная Армія) і та воювала на боці гітлерівських нацистів.
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
А тебя это е,,,ать не должно,худоба
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
А твойо какое собачье дело?
показати весь коментар
03.05.2025 16:48 Відповісти
Собака гавкає а караван йде.
показати весь коментар
03.05.2025 18:12 Відповісти
Неонацисти і є кацапи!
показати весь коментар
03.05.2025 16:49 Відповісти
Нікому не цікаво що там пищить ********** *****.
показати весь коментар
03.05.2025 16:49 Відповісти
Тузік Песков , в будку.
показати весь коментар
03.05.2025 16:50 Відповісти
Взагалі то Пескова вже оголосили у розшук як військового злочинця ?
показати весь коментар
03.05.2025 16:52 Відповісти
Хто оголосить? Його дружбан зейло?
показати весь коментар
03.05.2025 17:03 Відповісти
Українець завжди памʼятай !
якщо московиту погано ти робиш все вірно
показати весь коментар
03.05.2025 16:53 Відповісти
https://minval.az/news/55390 Путин назвал Геббельса талантливым человеком
показати весь коментар
03.05.2025 16:53 Відповісти
"Какой талантливый человек, этот Геббельс!" (В. Путин)

"Русские - это не народ, в общепринятом смысле слова, а сброд, обнаруживающий выраженные животные черты... Это можно с полным основанием отнести как к гражданскому населению, так и к армии..." (И. Геббельс).

показати весь коментар
03.05.2025 19:45 Відповісти
ти ще бріттів спитай " а що там з новічком?"
показати весь коментар
03.05.2025 16:54 Відповісти
Вот больше всего бесит, что страна в которой уже не просто фашизм, а некая высшая его стадия - путинизм, лицемерно обвиняет в фашизме жертву своего нападения! Ну просто скоты и сволочи!
показати весь коментар
03.05.2025 16:54 Відповісти
Ні, бісить найбільше навіть не це. А те, що майже увесь "цивілізований світ" (за винятком країн Балтії) не говорить про це, і не робить нічого для боротьби з цим. Та й навіть балтійські країни НЕ розірвали з парашою дипстосунки і не оголосили її країною-терористом.

уйхло на фоні всієї цієї бездіяльности "Заходу" відчуває ще більшу безкарність.
показати весь коментар
03.05.2025 17:27 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 16:55 Відповісти
болото егейн
показати весь коментар
03.05.2025 16:56 Відповісти
Ось то темне зелене пятно - московія на болотах . Туди її і повернути
показати весь коментар
03.05.2025 16:57 Відповісти
Ото треба їх зменшити до ісконно мокшанських болот..
показати весь коментар
03.05.2025 16:59 Відповісти
Так, Марина. Досить цікавий у вікі кацапский материал ПО СОБІРАНІЮ ЗЕМЕЛЬ . Нищення багатих родів, країн, мов і культур - вони називають СОБІРАНІЕМ ЗЕМЕЛЬ
По цій статті їх зараз можно мочити і мочити
https://ru.wikipedia.org/wiki/Русское_государство
показати весь коментар
03.05.2025 17:04 Відповісти
А чому ДОСІ ВР не змінила назву росія на назву МОСКОВІЯ болотна? І петиції вже були від народу України
Тоді б раша заткнулась що вона е Русь
показати весь коментар
03.05.2025 17:01 Відповісти
https://ru.wikipedia.org/w/index.php?go=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%82%D0%B8&search=%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5+%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE&title=%D0%A1%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0%D1%8F%3A%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA&ns0=1 Не заткнулася б. У них і на цей випадок стаття у вікіпедії є.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0#%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%B2_%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%85 https://ru.wikipedia.org/wiki/Наименования_Российского_государства#Наименование_российского_государства_в_иностранных_источниках
показати весь коментар
03.05.2025 19:08 Відповісти
Україна має начхати як себе кацапи називають . Україна може змінити назву на московія в одноосібному порядке
Наприклад по словацькі Австрія - Rakúsko, dlhý tvar Rakúska republika (https://sk.wikipedia.org/wiki/Nem%C4%8Dina nem. Republik Österreich), je https://sk.wikipedia.org/wiki/Vn%C3%BAtrozemsk%C3%BD_%C5%A1t%C3%A1t vnútrozemský https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0t%C3%A1t štátv https://sk.wikipedia.org/wiki/Stredn%C3%A1_Eur%C3%B3pa strednej Európe, ležiaci vo https://sk.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDchodn%C3%A9_Alpy východných Alpách.
по австрійські Австрія - Österreich МФА, полная официальная форма - Австри́йская Респу́блика (Republik Österreich МФА - государство в Центральной Европе.
Грузини свою країну звуть Гру́зия (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA груз. Сакартве́ло, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B1%D1%85%D0%B0%D0%B7%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA абх. Қырҭтәыла, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA англ. Georgia) - государство, расположенное в западной части
ТОМУ УКРАЇНА ЗАБОВЯЗАНА ПОЧАТИ НАЗИВАТИ СВОГО ВОРОГА московією , замість їх примазиванія до Русі
показати весь коментар
03.05.2025 20:13 Відповісти
Так, це можливо. Трамп дав приклад перейменувань заток. Цілком можна перейменувати і країну.
показати весь коментар
03.05.2025 20:30 Відповісти
Якби Верховна рада приділяла хоч трохи уваги бажанням народу, а не своєму збагаченню -війна може бути і не почалася б. Якби у нас був головнокомандувач військовий, а не Ухилянт - ми б виготовляли бомби, ракети, і хотілося б щоб і самілети Україна могла виготовляти, і тоді ніяка плешива "інсектa" на нас не напала б.
Моє бажання неможливо сповнити, у верховну раду лізуть ті кому начхати на моральність і життя людей-тільки бабки, як i Трамп та подібні до нього роблять.
Ви скажете моя наївність межує з дурістю, мабуть так. Але так хочеться щоб президентами і депутатами ми обирали гідних людей.
показати весь коментар
03.05.2025 19:48 Відповісти
Минут 5 до прочтения Вашей теги , я подумал аналогично.
показати весь коментар
03.05.2025 20:32 Відповісти
Путін захоплюється Геббельсом і копіює Гітлера
показати весь коментар
03.05.2025 16:55 Відповісти
Вибирай, якщо не Лондон, то Красна площа.
показати весь коментар
03.05.2025 17:01 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:06 Відповісти
Аплодую стоячи.
показати весь коментар
03.05.2025 19:49 Відповісти
Зейло не пустить ЗСУ на той парад.
показати весь коментар
03.05.2025 17:02 Відповісти
А кацапи взагалі не збираються визнати факт що їхні байки про "неонацистів в Україні" вже нікому окрім них самих не цікаві? Ну тоді вже я не знаю з яким тупиком порівнювати це мерзотне плем'я покидьків.🤷
показати весь коментар
03.05.2025 17:02 Відповісти
Кацапи як китайці - вони тупо і монотонно бьють в одну точку . Це їх сільний і одночасно слабкий бік . Але доволі предсказуем . Якщо в Україні був потужній аналітичний центр - він би прораховував їх дії і працював на опередження
показати весь коментар
03.05.2025 17:08 Відповісти
До речі, самі китайці ніколи навіть на заїкалися про "неонацистов в Україні"... А вони ж комуняки! Це показовий факт.
показати весь коментар
03.05.2025 18:28 Відповісти
Китайці - хитрі. Їм 1,5 млрд ( з паспортами ) та 300 милліонів ( без документів) кормити треба .
показати весь коментар
03.05.2025 20:03 Відповісти
а шо не так?
показати весь коментар
03.05.2025 17:05 Відповісти
Да всьо так... несьот пургу.
показати весь коментар
03.05.2025 17:08 Відповісти
Усатый таракан лизнул у хозяина..
"Фашисты будущего будут называть себя антифашистами"..
показати весь коментар
03.05.2025 17:06 Відповісти
Cхоже, Британія не спитала дозволу у Путіна. Яке неподобство. Може Медведєв жахне по Біг Бену
показати весь коментар
03.05.2025 17:06 Відповісти
Голосно пердне, чи як?
показати весь коментар
03.05.2025 17:21 Відповісти
Обтекай молча. Блюзнірство - это когда у тебя над ртом тоже самое, что у жены над п**дой
показати весь коментар
03.05.2025 17:07 Відповісти
Ну сказали б прямо - пiська під носом, навіщо жінку свою ображати?
показати весь коментар
03.05.2025 19:54 Відповісти
Точно! Так і хотів сказати - словниковий запас уже не той як у молодості(
показати весь коментар
03.05.2025 22:26 Відповісти
Та й мені вже давно не 20 років.
показати весь коментар
04.05.2025 17:07 Відповісти
Совкоблюдок.
показати весь коментар
03.05.2025 17:09 Відповісти
Ще ця вбівця- проститутка не тявкала
показати весь коментар
03.05.2025 17:11 Відповісти
Алкачка розмалювалася , як новорічна ,, йолка "
показати весь коментар
03.05.2025 17:38 Відповісти
Іноді у ЗМІ її показують вживу - така свинка без форми і без смаку . Хоча усі кацапи - бренди як на ялинках - цигане ліпше на Балканах вдягаються
знаєте, багато років кацапське тв формувало ПОГЛЯДИ , моду і смаки совку. І зараз , спустя роки як ми живемо окремо , бачимо що то був БАЛ БОЛОТНИХ КИКИМОР
показати весь коментар
03.05.2025 20:00 Відповісти
Шо за трансвестит?
показати весь коментар
03.05.2025 18:25 Відповісти
Коханка коня лаврова . Ні, щось вірменське в неї є 😀
показати весь коментар
03.05.2025 20:01 Відповісти
Какой там полстакана... Здесь налицо - двi вiдрi.
показати весь коментар
03.05.2025 20:34 Відповісти
Блюватіна їбуча!,(
показати весь коментар
03.05.2025 17:19 Відповісти
Коли ти **** нациська вже здохнеш ,разом з найкривавішим терористом воєним злочинцем путіном ? всі нормальні люди цього благають.
показати весь коментар
03.05.2025 17:21 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:21 Відповісти
Обсуждать это говно на палочке это не уважать себя.
показати весь коментар
03.05.2025 17:22 Відповісти
Брудний йоршик щось пробулькав з унітаза.
показати весь коментар
03.05.2025 17:32 Відповісти
Мабуть ху...ло дозволило від чищення валізи відволіктися
показати весь коментар
03.05.2025 19:23 Відповісти
Пісюн піндзлюй до резиновоі попу )(уйла і разом сідайте на чемодан.
показати весь коментар
03.05.2025 17:32 Відповісти
Разом, збожеволіли, ху...ло холуя і близько не підпустить до своєї валізи
показати весь коментар
03.05.2025 19:26 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:33 Відповісти
Йоршик ї@учий , ти вже дістав всіх своїми погрозами і критикою 🤬
Закрий своє смердюче хлібало і не відсвічуй , кремлівський виб@ядок 👹
показати весь коментар
03.05.2025 17:36 Відповісти
Помпезно "День Подєби" завжди святкують тільки тиловики.
Хто реально був на фронті, той про це намагається забути все своє життя.
Тільки періодично згадує тих, кого під час боїв він втратив.
Доречі як і зараз, на війні з кацапами.
показати весь коментар
03.05.2025 17:41 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:44 Відповісти
у другій світовій не було переможців, то тілько совкодрочери пабеділі втративши найбільше населення та дуже хочуть павтаріть.
рижий клоун який указом перейменував мексиканську затоку той ще імбецил.
американці не розуміють що таке вов, це суто совкове поняття, і тим самим рижий даун плюнув на могили своїх солдат.
але дурачки постять смішні картиночки, тьфу *****.
показати весь коментар
03.05.2025 18:27 Відповісти
Він нічого не каже за вов, він каже за Другу Світову.
показати весь коментар
03.05.2025 19:34 Відповісти
2 світова закінчилась 8 травня ? з ким тоді американські солдати воювали до серпня...
та ти такий же йолуп як і трамп
показати весь коментар
03.05.2025 22:16 Відповісти
А может, он хочет, чтобы ВСУ провели парад в мааскве?
показати весь коментар
03.05.2025 17:50 Відповісти
Це буде розказувати та тварь фашистська яка забула що гітлерівці і рашисти були союзниками в другій світовій війні і воювали на одному боці і проводили сумісні паради
показати весь коментар
03.05.2025 17:51 Відповісти
,,Фашисты будущего будут называть себя антифашистами". Уинстон Черчилль

показати весь коментар
03.05.2025 17:51 Відповісти
Кращэ закрийти своі болотні *******, бо 2 світову ви почали на боці рейха, але союзнічок підкачав!
показати весь коментар
03.05.2025 17:55 Відповісти
показати весь коментар
03.05.2025 17:55 Відповісти
ну дыбилы они все!Прошли те времана ссср!ну нет уже веры никому из вас,вы все просто богатоУбогиеСоздания!вы,всёравно сдохните!
показати весь коментар
03.05.2025 17:56 Відповісти
Україна за участі Західних Парнерів, готує для московитів, Українську повітряну складову, на їх парад побєдобесія, у заявлений прутнєм період!!
показати весь коментар
03.05.2025 17:57 Відповісти
А чёб тип коронавируса или новичька не запустить по московии чё нет химиков!ану срочно нахимичте и всё на китайцев скинте!
показати весь коментар
03.05.2025 18:49 Відповісти
Мені найбільше подобається, коли якийсь сраний болгарин пише мені в соцмережах, що українці фашисти.
Я йому задаю питання чи знає він, що Берлін брали 2 українських фронти, а союзник Гітлера Болгарія капітулювала перед 4-м українським фронтом?
Наступає стопор.
показати весь коментар
03.05.2025 17:58 Відповісти
Болгарин, як і ви, не знає, що фронт це географічне поняття і не має відношення до національностей солдатів.
показати весь коментар
03.05.2025 19:47 Відповісти
Він не сказав, що фронт - національне поняття. Він сказав, що то був Український фронт. Чи в вас є інша інформація з цього питання? А от Ви навіть не віддупляєте, що, якби Ваша правда ("фронт - географічне поняття), то Болгарію мав брати Болгарський фронт, а не Третій Український (що той чувак сплутав із Четвертим), а Берлін - Берлінський фронт! А не Перший Український (колишній Воронезький). А чому так, не знаєте?
показати весь коментар
03.05.2025 20:05 Відповісти
Називали як зручно для розуміння. 1 Український фронт спочатку називався Воронезьким, 2 Український - Степовим. Хто там воював? Воронежці і кочівники?
показати весь коментар
03.05.2025 20:13 Відповісти
Ви, мабуть, не зрозуміли питання. Ще раз: чому колишній Воронезький фронт не було згодом переназвано на Берлінський? А Степовий - на Угорський? Ви там щось казали про географію. Бо ж Берлін - це не Україна, так?
показати весь коментар
03.05.2025 20:37 Відповісти
Не знаю. У мене є особисте припущення. Але ви так впевнено апелюєте, що напевно знаєте. Так що спочатку хочу послухати вас. Чому?
показати весь коментар
03.05.2025 20:40 Відповісти
Ви закинули, що фронт - це географічне поняття. Я Вам заперечив, що суто географічно, Український фронт аж ніяк не міг діяти в Берлині чи Болгарії. Але ж діяв. Отже, Ви, можливо, помиляєтеся. Але, якщо можна, оголосить Ваше припущення, яке згадали. Дякую.
показати весь коментар
03.05.2025 20:46 Відповісти
Тобто ви не знаєте? Припущу, що швидко перейменовувати фронти в Болгаро-Австрійський або Чехословацько-Польсько-Угорський (беру для прикладу, не чіпляйтеся), а вже тим більше в Німецький, було вже просто технічно і політично незручно. Так само як перейменовувати Прибалтійський в Прусський або Ленінградський в Ризький. Залишили як є.
показати весь коментар
03.05.2025 20:55 Відповісти
Насправді Українські та Білосруські фронти були необхідні для того, щоб зробити Україну та Білосрусь - самостійними, окремими членами ООН. Там серед критеріїв: наявність власних Збройних Сил. Так ось же вони. Саме тому фронти перейменували перед Тегеранською конференцією, де започатковане обговорення майбутньої ООН, але більше вже не перейменовували. Той же Воронезький, вийшов за межи Воронезької області ще у лютому 1943, звільнив Харків, Курськ, Суми, але залишався Воронезьким. Теж було "незручно" перейменовувати? Але перед Тегеранською конференцією стало зручно. І потім знов незручно - аж до оволодіння Берліном, Дрезденом, Веною, Прагою, тією ж Болгарією. Все - Україна)
показати весь коментар
03.05.2025 21:50 Відповісти
Хороша версія. Але фронти припинили існувати до створення ООН.
показати весь коментар
03.05.2025 22:03 Відповісти
І шо? Повторюся, все було обговорено ще на Тегеранській конференції, потім на Ялтинській. Вдарили по руках. Після війни фронти розформовано - то що, кидатися переглядати домовленості із членства в ООН, які вже скрізь попередньо зафіксовано? Спробуйте, а ми тим часом знов ті фронти створимо, та Зможем Павтаріть! Отака десь була розмова, за потреби.
показати весь коментар
03.05.2025 22:08 Відповісти
Гідне заперечення. Але фронти перейменували за два тижні до створення ООН. Не могли потерпіти?
показати весь коментар
03.05.2025 22:14 Відповісти
Сторінка 1 з 2