17190 відвідувачів онлайн

Путін заявив про готовність зустрітися із Зеленським: "Питання в тому, хто підписуватиме документи"

путін про зустріч із Зеленським

Російський диктатор Володимир Путін допустив зустріч із президентом України Володимиром Зеленським.

Про це він сказав під час пресконференції з іноземними журналістами, інформує Цензор.НЕТ.

За словами Путіна, така зустріч можлива на завершальному етапі переговорів, щоб "поставити крапку". Водночас очільник Кремля знову почав розповідати, що Зеленський нібито нелегітимний.

"Я готовий зустрітися із Зеленським. Питання в тому, хто підписуватиме документи? Документи мають бути підписані легітимною владою України, інакше вони не матимуть жодної сили... Нам байдуже, хто веде переговори, навіть якщо це Зеленський. Якщо українська держава довіряє комусь вести перемовини – заради Бога, нехай це буде він", - заявив російський диктатор.

Також глава Кремля заявив, що переговорна група РФ нібито підтримує контакт з українськими представниками.

Окрім цього, він сказав, що "переговорні групи домовляються про проведення наступного раунду після 22 червня".

Топ коментарі
+37
Дурник просто тягне час.
показати весь коментар
19.06.2025 02:01 Відповісти
+25
Ось що буває коли не звертаєшся у Конституційний Суд щодо трактування можливості продовження терміну дії посади президента під час військового стану - будь-який диктатор буде об тебе витирати ноги.
показати весь коментар
19.06.2025 03:24 Відповісти
+15
вот буйло зустрінешся з ЗЄлєю і підпишеш всі "документи", а з нашої сторони - необовьязково

чи хочеш, щоб Залужний у тебе капітуляцію приймав ?

.
показати весь коментар
19.06.2025 02:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Для всіх одарьонних знатоків Конституції України:

Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на П'ЯТЬ РОКІВ. КРАПКА!

Де про продовження повноважень?

Для прикладу:

Стаття 83. У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.
показати весь коментар
19.06.2025 13:15 Відповісти
Тому звернення до Конституційного Суду України є ОБОВ`ЯЗКОВИМ!
показати весь коментар
19.06.2025 13:18 Відповісти
А от ***** такі зміни до конституції кацапстану провів-- тому ***** АБСОЛЮТНО ЛЕГІТИМНИЙ през кацапстану!
показати весь коментар
19.06.2025 13:23 Відповісти
І ще. В Україні парламенсько-президенська форма правління-- світові лідери можуть зустрічатися і з завгоспом , а підписи на документах про передачу грошей та матеріально-технічних цінностей ставлять представники уряду України. І гарантії надає уряд України.
показати весь коментар
19.06.2025 13:48 Відповісти
Яке звернення? Покажи!
показати весь коментар
19.06.2025 18:29 Відповісти
Цю колізію в Конституції України мав право врегулювати ТІЛЬКИ Конституційний Суд України! КРАПКА!
А не єрмак!
показати весь коментар
19.06.2025 18:34 Відповісти
<******* ******, але є АБСОЛЮТНО ЛЕГІТИМНИМ през кацапстану! І хоче вести перемовини як мінімум з таким же легітимним презом. Це для мене ***** злочинець, а для кацаптанчиків отєц родной -- кацапію поднял с колєн.
показати весь коментар
19.06.2025 18:52 Відповісти
А по конституції кацапстану окуповані території є вже частиною кацапстану.
показати весь коментар
20.06.2025 00:17 Відповісти
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на П'ЯТЬ РОКІВ.
І ВСЕ! Конституцією України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО продовження повноважень Президента України після закінчення терміну в П'ЯТЬ РОКІВ!
показати весь коментар
20.06.2025 00:26 Відповісти
Сопельки підітри-- Конституція України це закон прямої дії-- НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО в Конституції України продовження повноважень Президента України після закінчення терміну в П'ЯТЬ РОКІВ у випадку війни або військового стану!
Тому
цю колізію в Конституції України мав право врегулювати ТІЛЬКИ Конституційний Суд України! КРАПКА!
А не єрмак!

Тому звернення до Конституційного Суду України є ОБОВ`ЯЗКОВИМ!

показати весь коментар
20.06.2025 08:35 Відповісти
Щось я не чув що хтось із світових лідерів поставив під сумнів легітимність ***** як преза кацапстану і на цій підставі відмовився з ****** спілкуватися.
показати весь коментар
20.06.2025 08:44 Відповісти
Навіть не знання закону не звільняє від відповідальності-- а блазень точно знає , що робитью-- тільки по оманському плану має здати Україну і здриснути до кацапстану-- вітя батон вже зачекався -- на пару по пеньках скакати.
показати весь коментар
20.06.2025 08:51 Відповісти
пусть зеля прямо там и удавит эту крысу!
показати весь коментар
19.06.2025 08:23 Відповісти
Цілком правильно говорите.Президент виконує свої обов"язки (не повноваження,повноваження не виконуються) до вступу новообраного президента.Тобто він не президент,а виконуючий обов"язки президента.А тепер яким законом у нас регламентуються повноваження(!) виконуючого обов"язки?Та ніяким...Тому путін вважає як він вважає,а наш в.о.вважає як він вважає.Хто розсудмть?КС.А він мовчить...Правда,Верховна Рада щось прийняла якусь постанову мовляв легітимний.Але тут треба Закон,і не просто Закон,а зміни в Конституцію...Дві третіх голосів...А їх нема.От і все...
показати весь коментар
19.06.2025 13:08 Відповісти
Ви посилаєтесь на Конституцію,а я посилаюсь на граматику.
показати весь коментар
19.06.2025 17:05 Відповісти
З ****** ніяких перемовин.Клітка для виродка.
показати весь коментар
19.06.2025 12:14 Відповісти
Кацап Андрєй.ми без тебе тут розберемося про фас і профіль. Гуляй,кацап,вальсом у відомому тобі, кацапу ,напрямку!
показати весь коментар
19.06.2025 17:15 Відповісти
***** дурочку знов ламає....За такою логікою: ***** у свій час підписувало з президентом України купу договорів,про дружбу,ненапад,повагу до кордонів...це хіба завадило ***** порушити договори підписані законним президентом України?
показати весь коментар
19.06.2025 17:19 Відповісти
А хіба є що підписувати, крім ваших всратих ультиматумів? Буде що підписувати, то Хряк підпише, він легетимний по Конституції, після Гундоса.
показати весь коментар
19.06.2025 14:58 Відповісти
пєсков, перелогінься.
показати весь коментар
19.06.2025 11:05 Відповісти
з якого це дива президент воюючої держави буде виконувати хотєлкі ворожих засланих козачків?
чи ви ідейний, за путіна просто так?
показати весь коментар
19.06.2025 11:07 Відповісти
ви забули про оман де зеленський домовився 4 роки воювати а потім спалити путіну 15 стратегічних бомберів що несуть ядерну зброю.
показати весь коментар
19.06.2025 11:08 Відповісти
і чим ваші слова відрізняються від слів засланих путінських козачків?
показати весь коментар
19.06.2025 11:29 Відповісти
звідколи це ми на ти?
показати весь коментар
19.06.2025 14:45 Відповісти
зараз війна, хатєлкі інфальтильного народу зачекають.
за порошенка нехай його прихильники відповідають, я не з них, для мене що порошенко що зеленський - однаково.
показати весь коментар
19.06.2025 21:35 Відповісти
коли перестануть банити за зеленського і не за зеленського тоді дискусії стануть можливі.
поки що без мене поговоріть, я краще на фейсбуці подискутую, там закерберг дозволяє.
показати весь коментар
20.06.2025 00:44 Відповісти
Відчуває щур напевно що здохне до того часу.
показати весь коментар
19.06.2025 06:00 Відповісти
ПУТІНА ПІДПИС ВАЖИТЬ ЯК ГАНЬБА !!!
показати весь коментар
19.06.2025 23:33 Відповісти
можуть ,якби рижий далі не продовжував хвойду виконувати
показати весь коментар
19.06.2025 12:47 Відповісти
Ну так зєля своїм указом заборонив сам собі зустрічатись з путлєром ,от коли скасує свій указ тоді і зустрінеться ,головне щоб путлєр його з галустяном не сплутав ,а то зєля після того як відростив бороду став дуже схожим на галустяна , прямо як рідний брат.
показати весь коментар
19.06.2025 19:42 Відповісти
по ходу трибунал мав би підписати
показати весь коментар
19.06.2025 10:10 Відповісти
Плешивый никогда не сядет за стол переговоров комиком-артистом, который дал по мармызе козломордому, это просто унижение сцаря !!!!!!!!
показати весь коментар
19.06.2025 15:54 Відповісти
Багаторазовий "легітимний" Путін... якого призначив Єльцин, а далі "демократичні" вибори в РФ... І навіть "вахтовий метод" Путін - Медведев... Патологічний брехун і маніпулятор...
показати весь коментар
19.06.2025 07:16 Відповісти
З чого ти взяв що лілліпутін " дкрник"? Так легко в Оані, обвести кругом пальця " найвєлічнішого", що воно навіть за день до вторгнення розповідало про " шашлікі"..?
показати весь коментар
19.06.2025 11:55 Відповісти
Навіть, якщо він цап, це не змінює факту, що " мудрий нарід" вибрав персонажа на велосіпєді із тєлевізора, що навіть за день до вторгення із ідіотською посмішкою в суфльорі ртзповідав про шашлікі.
показати весь коментар
19.06.2025 11:58 Відповісти
На фєрмі у Подляка крєатив скінчився?
показати весь коментар
19.06.2025 11:59 Відповісти
Він з трамплом даже розмовляє однаково, протиріччя в кожному речені. Брехливі маразматики🤪
показати весь коментар
19.06.2025 10:29 Відповісти
А СЕНС?

Умови з РФ ті самі - наше знищення
показати весь коментар
19.06.2025 02:22 Відповісти
Питання легітимності Зе складне й суперечливе; без КСУку тут, мабуть, не обійтися. Питання легітимності Пуйла сьогодні просто смішне і несерйозне. Гітлер в Німеччині мав значно вищий рівень легітимності.
показати весь коментар
19.06.2025 23:15 Відповісти
Щоб воно здохло..
показати весь коментар
19.06.2025 04:45 Відповісти
В мене др 23, у мами 28. До ворожки не ходіть, пекельні дні будуть..
показати весь коментар
19.06.2025 04:46 Відповісти
Звертались.
показати весь коментар
19.06.2025 04:47 Відповісти
Я цю деменцію ліквідувати не можу..фізично.
показати весь коментар
19.06.2025 05:52 Відповісти
Відгугли
показати весь коментар
19.06.2025 20:58 Відповісти
Відгугли, чи слабо?
показати весь коментар
19.06.2025 20:59 Відповісти
Є ще закон про вибори, на який посилається препіздент та його команда.
показати весь коментар
19.06.2025 21:12 Відповісти
Іноді в мене враження, що цим акком рулять дві людини. Одна нормальна, а друга наркоман.
показати весь коментар
19.06.2025 21:29 Відповісти
Саме шукай, може протверезієш.

Мені важко шукати, вже казала тобі - після ковіду парез кінцівок. Запиши.
показати весь коментар
19.06.2025 21:45 Відповісти
От цікаво, що вище - Конституція, чи закон України про вибори?
показати весь коментар
19.06.2025 21:51 Відповісти
Дурник просто тягне час.
показати весь коментар
19.06.2025 02:01 Відповісти
ЩО ВАРТУЮТЬ ПІДПИСИ БРЕХЛИВИХ РВШИСТСЬКИХ ПСІВ .ДОБРЕ РОЗКАЗУЮТЬ "ХЕЛЬСІНСЬКІ УГОДИ" "БУДАПЕШТСЬКИЙ ПАПІР" .А НАВІТЬ ОСОБИСТІ ПІДПИСИ(((Постанова Ради Міністрів РРФСР про передачу Криму до УРСР від 5 лютого 1954 року)))
показати весь коментар
19.06.2025 08:40 Відповісти
А у пуйла є бажання припиняти війну? Бо підписати цапи можуть будь що, але їхня підпис не коштує паперу, на якому вона стоїть, як казав Бісмарк. Волі до миру у цапів нема
показати весь коментар
19.06.2025 05:05 Відповісти
Скажу тобі, цап януковіча, що Юлін газовий договір був кабальний для твоєї паРаші. Кожне Юліне хі-хі коштувало пуйлу мільярди доларів. Стокгольм це довів. Тож йди жалійсья своїм зетнікам
показати весь коментар
19.06.2025 07:31 Відповісти
Дурило ти дурне. У Юліному газовому договору була позиція, коли всі спірні питання вирішуються у госп суді Стокгольму. Біз цієї приписки ніякий Стокгольм навіть не взяв би на розгляд українську скаргу на газпром
показати весь коментар
19.06.2025 10:45 Відповісти
Мало що каже путя про легітимність зелі.Зеля путе вигідний в усіх планах інакше путя вже давно оголосив перемир'я в односторонньому порядку, для виборів в Україні, і весь світ його б підримав, ще й аплодував,як миротворцю,а трамп перший.♥️🇺🇦♥️
показати весь коментар
19.06.2025 07:36 Відповісти
Чому всі мовчать.що путин як раз нелегітимний?
показати весь коментар
19.06.2025 09:20 Відповісти
Тэк это ты ху@ло не легетимное пид@рское Чучело болотное!
показати весь коментар
19.06.2025 17:21 Відповісти
Так ***** теж нелегітимний. Проводив вибори на окупованих територіях, які не признала ні одна цивілізована країна світу.
показати весь коментар
19.06.2025 08:28 Відповісти
Іфан суліма закоханий в Жульку пенс імпотент ,вже 11 років на неї дрочить
показати весь коментар
19.06.2025 15:45 Відповісти
Змінив ,а кардинально і не міг змінити
показати весь коментар
19.06.2025 15:48 Відповісти
Оооо,ще одне розумово відстале недоробло зелене хрокнуло
показати весь коментар
19.06.2025 15:51 Відповісти
свириденко підпише!!!!!!! Вона все підписує!!!!!!!!!!! І кров'ю скріпить!!!!
показати весь коментар
19.06.2025 14:11 Відповісти
Мар'яна Безугла може підписати
показати весь коментар
19.06.2025 09:35 Відповісти
Вітаю Вас, шановні! У мене ось ця мразота викликає одне питання: це що цей "обнулённый" кремлівський педофіл, військовий злочинець та терорист №1 в світі, з поганялом "*****", вважає себе лігітимним? Він тільки може виступати, як першопричина війни в Україні і більше ніяк. То про які зустрічі та підписи з його боку може іти мова? Дійсно, що старість, а особливо у цієї мразоти, та іще у його кореша із США - трампа, це щось під назвою П**ДЕЦЬ від слова повний. Його вже давно пора ліквідувати , як першопричину війни в Україні, це ж *уйловсько-кацапське кодло про це, як мантру торочать, дебіли *лядь.
показати весь коментар
19.06.2025 05:43 Відповісти
Спеціально для dav19821 та йому подібним: Как писал в своё время ваш талантливейший деятель культуры Л.Филатов в своей " Сказке про Федота стрельца..." цитирую для тебя дебила ***... : "...ты у нас такой дурак по суботам али как?". Так вот война кремлёвского вашего педофила -*****, военного преступника и терориста №1 на планете Земля - это месть Украине и ёё народу за то, что Украина не россия и положила большой член на него, этого "окурка" недоделанного и невесть от кого рождённого. За то, что ваш педофил хотел войти в мировую историю, как сибиратель земель русских, а вошёл и так в ней на все поколенья и века останется как *****, это поганяло ему дали футбольные фаны харьковского футбольного клуба "Металист". Во -вторых за то, что Украинский народ скинул с трона президента Украины этого зека януковича, ставленика *****. За Майдан( который показал всему миру, как нужно бороться с ненавистной народу властью). За то, что приняв в 1991 году Верховной Радой Украины на законодательном уровне независимость от "совка" и свою новую Конституцию не собирается воссоединяться с кацапией и белорусами, как холопами *****, в новое государство - новый ********** совок и становиться рабами ********** кацапии. За то, что Украина, как суверенное государство, и её народ приняла решение вступить в Европейский союз и НАТО и жить достойно, как процветающее Европейское государство. За то что народ Украины это не кацапы и никогда перед вами орками недоразвитыми не станет на колени. За то, что мы с вами никогда не были братьями, а всю вашу гнилую историю мы с вами мокшами ордынскими воюем, потому что вы такой сброд, а не народ, что не даёте жить другим народам и странам с вами соседствующими, своей жизнью, в мире и дружбе со своими соседями и всегда посягались на соседние территории, хотя своих земель неосвоенных, таёжных и Богом забытых немеряно. И так далее и прочее, всего накопилось столько, что тебе дебилу и тебе подобным имбицилам долго объяснять. Так о какой ты там полной капитуляции Украины, через свой поганый рот высераешь? У вас же с нами не война а сво, как ваш ***** это вам имбицилам озвучил? Ты видел с какой миссией вы пришли на святую Украинскую землю и что вы, начиая с 2014 года натворили в Украине? Скоро, совсем скоро ваши доблестные войска, сами себя назвавшие 2-й армией мира ( с чего вы это взяли или высосали?) я так думаю скорее всего от того, что кремлёвский педофил -***** захотел такого планетарного величия и вам эту лапшу на уши развесил, будут драпать с Украины такими темпами, что губы будут за уши заворачиваться. И прийдётся вам за все злодеяния, что вы натворили в Украине отвечать и платить репарациии и долго прийдётся за всё расплачиваться. А народ Украины вам ничего не забудет и не простит, это навека. А место вашего правителя - кремлёвского педофила-*****, военного преступника и террориста №1 в мире, на планете Земля, на виселице, как казнили в своё время в Нюрнберге высшее военно-политическое руководство 3-го рейха фашистской Германии. Ну в лучшем случае пожизненное заключение в какой нибудь Европейской тюрьме, где отбывают наказание все военные преступники, совершившие свои злодеяния против человечества. Так что полная капитуляция может быть только со стороны ********** кацапии и никак иначе, усвой это и передай своим единомышленникам. Как говорил ваш же старый мерин, министр вашего МИДа, лавров: дебилы *****!
показати весь коментар
20.06.2025 09:41 Відповісти
Хто про що а вшивий про баню!
показати весь коментар
19.06.2025 14:04 Відповісти
А якщо серйозно, то усі ці волання рашистів про "нелегитимність" ЗЕзидента все одно як рішення злодійського сходняка про "нелегитимність" судді, або прокурора, бо злочинці завжди живуть за власними "законами" - по понятіям!
показати весь коментар
19.06.2025 14:09 Відповісти
Кінь в пальто буде підписувати - дуркує
показати весь коментар
19.06.2025 07:41 Відповісти
Чмо завжди надіється на авоськіну мать
показати весь коментар
19.06.2025 04:34 Відповісти
З диктатором якраз все ясно. А от чому громадяни України підхоплюють цю історію і несуть по всім інтернет ресурсам мені не зрозуміло. Хоча здогадки є… прикро за них
показати весь коментар
19.06.2025 13:57 Відповісти
Кацапський ультиматум це відповідь на ультиматум зелених про кордони 91р так розумію. Трамп з Путіном домовився про зупинку по лінії, ЗАЕС в управління США, кінбурську косу повертають Україні, Крим юридично визнається російським це мабуть головна першопричина війни. Інші розбиті території кацапам скоріше всього не потрібні, це предмет торгу для зняття всих санкцій на майбутнє.
показати весь коментар
20.06.2025 02:59 Відповісти
це не "наша" справа. за твій кінчений тупорилий вибір не повинен страждати Я, і нести негативні наслідки.. сам страждай, нікчемо..
показати весь коментар
19.06.2025 14:06 Відповісти
о, любитель диктатур! головне, щоб його це не чіпало!! а на долі інших через наслідки твої злочинів тобі плювать...
показати весь коментар
19.06.2025 14:07 Відповісти
а що, очевидне ще потребує трактування??
норми Конституції є нормами ПРЯМОЇ дії!
показати весь коментар
19.06.2025 14:08 Відповісти
Легітимний Пересидент, Надпотужний!!!
показати весь коментар
19.06.2025 14:11 Відповісти
чим ти не агент Кремля, підтримуючий державний переворот та узурпацію влади в обличчі Офісу Президента, самого Президента, і Кабінету Міністрів???
показати весь коментар
19.06.2025 14:12 Відповісти
що "наш" що "їхній" - два однакових диктатора і тоталітариста!! просто один фас другий в профіль..
показати весь коментар
19.06.2025 14:13 Відповісти
на 5 років".. навіщо якісь "звернення"?
і воно вже було. і був той самий вердикт.. 5 років, не більше...
показати весь коментар
19.06.2025 14:14 Відповісти
???? в тебе проблеми з послідовністю читання гілки? чи вже сам забув, що говорив?
показати весь коментар
20.06.2025 16:39 Відповісти
чучело. з пьяницями та аолкоголіками не спілкуюсь. Адіос, амеба
показати весь коментар
20.06.2025 16:41 Відповісти
ти до сих пір не розібрався, а вже як 30+ років минуло...
показати весь коментар
20.06.2025 16:42 Відповісти
окей, звертайся до мене на "ви", я не проти )) можеш ще в ноги пасти ниць!
показати весь коментар
20.06.2025 16:43 Відповісти
Ну то підітрись!
показати весь коментар
20.06.2025 17:32 Відповісти
непрямий натяк, що готовий на переговори.
От тільки "забув" нагадати свою початкуову переговорну позицію стосовно вимоги нашої капітуляції.
показати весь коментар
19.06.2025 02:08 Відповісти
А з доугого боку - який сенс в тих переговорах, якщо на кпітуляцію ми не погоджуємося; а навпаки, вимагатимемо, щоб ***** забрався гкть з окупованих територій?
показати весь коментар
19.06.2025 02:10 Відповісти
а кто тебя ******** в граматку запишет?
показати весь коментар
19.06.2025 14:46 Відповісти
вот буйло зустрінешся з ЗЄлєю і підпишеш всі "документи", а з нашої сторони - необовьязково

чи хочеш, щоб Залужний у тебе капітуляцію приймав ?

.
показати весь коментар
19.06.2025 02:03 Відповісти
А нафіга щось підписувати? Москалям всі договори до ср@ки.
показати весь коментар
19.06.2025 15:15 Відповісти
так і в нас питання. Хто буде підписувати домовленості з боку рашки? Пєрєсідєнт, який вже десять разів згвалтував раша-конституцію??
показати весь коментар
19.06.2025 11:30 Відповісти
Мене теж цікавить легітимність пана Зеленського.
Не я повинен доводити його легітимність, а він (Зеленський) повинен подати запит до Конституційного суду України, нажаль вже пізно.
показати весь коментар
19.06.2025 10:57 Відповісти
Краще Малюк прєдкапітуляцію
показати весь коментар
19.06.2025 11:17 Відповісти
''така зустріч можлива на завершальному етапі переговорів, щоб "поставити крапку". Ну ну, а переговори при бажанні можна тягнути і рік і п'ять і 10
показати весь коментар
19.06.2025 03:27 Відповісти
КЕ!забыли дописать не стесняйтесь правда есть правда!Мне интересно как зе будет сверлить его глаза своим ВЗГЛЯДОМ!!!!))))))
показати весь коментар
19.06.2025 10:21 Відповісти
Сторінка 1 з 3