7518 відвідувачів онлайн

Іран продовжить збагачувати уран попри вимоги США та Ізраїлю, - постпред країни в ООН

Іравані

Іран не має наміру закривати програми зі збагачення урану попри вимоги США та Ізраїлю. 

Про це заявив постійний представник Ірану в ООН Амір-Саїда Іравані в інтерв'ю CBS News, інформує Цензор.НЕТ.

Іравані заявив, що право Ірану на збагачення урану в мирних цілях закріплено в Договорі про нерозповсюдження ядерної зброї. Тому, зо його словами, Тегеран планує реалізувати це право.

"ДНЯЗ було визначено, що ми маємо два дуже чітких права. Перше полягає в тому, що ми можемо проводити дослідження з метою розвитку, ми можемо виробляти уран і ми можемо використовувати енергію в мирних цілях", - сказав дипломат.

Представник Ірану також висловив невдоволення Міжнародним агентством з ядерної енергетики, заявивши, що воно "не виконало своїх зобов'язань".

Він додав, що Іран не хоче вести співробітництво з МАГАТЕ, але запевняє, що його ядерна програма нібито має мирне спрямування.

"Збагачення (урану - ред.) - це наше право, невід’ємне право, і ми хочемо реалізувати це право. Я думаю, що збагачення ніколи не припиниться", - сказав Ірвані.

Топ коментарі
+20
Витиранння ніг об Трампа стає загальносвітовим трендом
показати весь коментар
30.06.2025 06:06 Відповісти
+13
Ось чисто теоретично, якщо Німеччина подивитися на цих своїх союзників, і вирішить краще свою ядерну зброю мати, накладуть санкції чи одразу бомбити почнуть?
показати весь коментар
30.06.2025 00:16 Відповісти
+13
"Чисто теоретично" Німеччина НЕ ЗАЯВЛЯЛА ціллю свого існування ЗНИЩЕННЯ ІНШОЇ КРАЇНИ, не веде війн та не створює і не підтримує ТЕРОРИСТИЧНІ УГРУПОВАННЯ!
показати весь коментар
30.06.2025 02:29 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Це значить.... Тампон -пнх!!!! Іранці насцяли у очі ....тампон облизується!!!
показати весь коментар
30.06.2025 10:20 Відповісти
Если трамп не балобол он должен снова ударить по дружкам путина Иран!
показати весь коментар
30.06.2025 04:30 Відповісти
Но шо лоханулися
показати весь коментар
30.06.2025 00:18 Відповісти
І не дійде, бо щоб Іран змінив свої плани потрібна наземна операція, яка змінить владу в цій країні, точковими ударами США та Ізраїль не досягнуть потрібних довгострокових цілей...
показати весь коментар
30.06.2025 00:45 Відповісти
А Трамп собі вже Орден переможця відлив.
показати весь коментар
30.06.2025 00:24 Відповісти
Нельзя не уважать за такую последовательность в достижении своих прав. Могли бы ведь и ничего не говорить, или говорить то что хотят услышать.
показати весь коментар
30.06.2025 00:28 Відповісти
Это Израиль требует, а не США. Если бы для США это было важно, то не было бы ядерки и в Пакистане и Корее, да и в Израиле тоже. Про Индию не знаю, возможно они слишком большие что бы их чехвостить.
показати весь коментар
30.06.2025 00:30 Відповісти
Нет давай уже ты будешь называть, я так понимаю ты счёт ведёшь, а я как то нет.
показати весь коментар
30.06.2025 13:56 Відповісти
В чем жопа? Зарплаты меньше не стали, крабы не подорожали. Или наверное теперь венгры с португальцами нас защищать от китайцев перестанут? Расскажи что не так раз тебе виднее оттудаво
показати весь коментар
30.06.2025 14:02 Відповісти
Это всегда был и есть просто удобный внешний враг, как США для северной Кореи. Антисемитизма в Иране меньше чем в большинстве стран со значительной еврейской диаспорой, не удивлюсь если даже меньше чем в самом Израиле.
Израилю вместо ойвейничанья после потери американской марионетки-шаха и пропагандв анти-иранства, нужно было сконцентрировать усилия на объяснении иранцам что палестинцы это сунниты а не шииты в своём большинстве, поэтому так и надо , мол это божья кара за еретизм и тд. И всё.
показати весь коментар
30.06.2025 20:04 Відповісти
То есть Ирану Израиль нужен для восстановления Персидской/Персидской империи, и /или для уничтожения еврейства как явления? Не проще ли было бы начать с Туркменистана или Бахрейна? Или с собственной еврейской диаспоры которая живёт в Иране больше 2000 лет?
Не надо сравнивать несравнимые вещи. Израиль к Ирану это как Азорские острова к Москве.
показати весь коментар
30.06.2025 23:47 Відповісти
Иран кстати не начинал никаких войн более 300 лет. Сравните этот показатель с Израилем или любой другой известной вам страной.
показати весь коментар
30.06.2025 23:51 Відповісти
Да ладно там, трохи. Зарплату на меньше чем $14 в час нужно днём с огнём искать, а крабовые ноги десять долларов за фунт в абсолютно любом продуктовом магазине лежат. Сколько уже ж можно ждать краха экономики? С февраля уже ждём минимум.
У вас в Британии кстати крабы почём?
показати весь коментар
01.07.2025 00:20 Відповісти
Чем это всё плохо для Америки? Единственное что очевидно -- не вступление Америки в войну за спокойствие польских дуп спасает нас от возможного обмена ядерными ударами и разрушает евро, единственную альтернативу американскому доллару на сегодняшний день
. Это плохо?
показати весь коментар
01.07.2025 00:37 Відповісти
Иран это сопляк? Да ну бросьте.
показати весь коментар
01.07.2025 00:40 Відповісти
Иран к Хамасу имеет меньшее отношение чем Швеция к ВСУ. А к Хезболле-- возможно такое же как США к ВСУ. Так что , это не Украина воюет с Москвой, а США и Швеция?
А если вы про тот барраж о котором за 3-4 дня Иран предупредил и который все НАТО отбивало за свой счёт, то он наверное не с бухты барахты произошел, так ведь.
показати весь коментар
01.07.2025 20:14 Відповісти
По существу нельзя ответить конечно же? Что ты тут пытаешься втереть? Что ХАМАС и Хезболла это персы, и все оружие и деньги берут от Ирана? И что они тогда делали все вот эти вот 12 дней кстати?
показати весь коментар
02.07.2025 02:53 Відповісти
Ну коли факти стають терористською пропагандою стає зрозумілим що справа серйозна. Мені до дупи що ви будете друг з другом робити-- але ж не треба хлопати мене по кишені, це все про що я говорю.
показати весь коментар
02.07.2025 19:12 Відповісти
Трампон-лох.
показати весь коментар
30.06.2025 02:48 Відповісти
Ні, він просто відлив. У нужнику.
показати весь коментар
30.06.2025 01:22 Відповісти
😂
показати весь коментар
30.06.2025 01:23 Відповісти
Бажано із збагаченого урану.
показати весь коментар
30.06.2025 00:28 Відповісти
***** вам. Амінь
показати весь коментар
30.06.2025 00:56 Відповісти
"Если бы для США это было важно, то не было бы ядерки..."

Після того як мудрий нарід громадян США обрав дурника Краснова - уся планета побачила деградацію США. Зараз США ще йде по інерції...
А так - все - жопа США. Зараз зі США всі сміються - завтра будуть витирати ноги.

Клоуни - таку державу просрали...
Летіть уже на Марс.
показати весь коментар
30.06.2025 07:49 Відповісти
З приходом Трампа назви хоча б щось - хоча б одне з того США проголосило і не обісралось?
Пердіти тільки здатні і пустелі обстрілювати...
показати весь коментар
30.06.2025 07:52 Відповісти
"може бути розцінена " - могла би бути розцінена аби США не були б вже опущені...
показати весь коментар
30.06.2025 07:55 Відповісти
На цей час, під час другої каденції Дональда Трампа (2025), немає жодного загальновизнаного позитивного досягнення його політики. Його дії, зокрема у межах «Проєкту 2025», більше асоціюються з руйнуванням державних інститутів, обмеженням соціальних прав, масовими депортаціями, посиленням контролю і конфронтаційною зовнішньою політикоюhttps://ms.detector.media/trendi/post/37690/2025-03-22-naspravdi-u-trampa-ie-plan-shcho-take-proiekt-2025-yakyy-formuie-novu-amerykansku-realnist/ 1https://www.dw.com/uk/100-dniv-prezidentstva-trampa-so-zminilosa-u-ssa-ta-sviti/a-72384409 3.

Хоча адміністрація Трампа заявляє про активність і «відновлення американської мрії», реальні кроки викликають масові протести і критику, а запропоновані реформи часто розглядаються як загроза демократичним нормам і соціальній стабільності. Тож на сьогодні позитивних досягнень, які б покращували життя громадян або зміцнювали інститути, немаєhttps://ms.detector.media/trendi/post/37690/2025-03-22-naspravdi-u-trampa-ie-plan-shcho-take-proiekt-2025-yakyy-formuie-novu-amerykansku-realnist/ 1https://www.dw.com/uk/100-dniv-prezidentstva-trampa-so-zminilosa-u-ssa-ta-sviti/a-72384409 3https://tsn.ua/politika/stalo-vidomo-pro-scho-govoritime-tramp-u-zvernenni-do-kongresu-2779449.html 7.

Отже, якщо говорити чітко і без політичних прикрас: під час нинішньої каденції Трампа немає жодного позитивного досягнення, натомість є низка серйозних провалів і руйнівних змін.
показати весь коментар
30.06.2025 23:56 Відповісти
Зовнішня політика Дональда Трампа під час його нинішньої каденції (2025) також не має помітних позитивних досягнень. Навпаки, вона характеризується:

Руйнуванням традиційних альянсів - послаблення співпраці з НАТО, ЄС та іншими стратегічними партнерами, що знижує міжнародний вплив США.

Конфронтаційним підходом - загострення відносин із ключовими країнами, такими як Китай, Європейський Союз і деякі сусідні держави.

Відмовою від багатосторонніх угод - вихід або обмеження участі США у кліматичних, торгових і безпекових міжнародних домовленостях, що підриває глобальну кооперацію.

Ізоляціоністською риторикою - фокус на «Америка насамперед» часто призводить до втрати довіри та послаблення позицій США на світовій арені.

Неефективністю у вирішенні глобальних криз - відсутність конструктивної ролі у врегулюванні конфліктів, наприклад, в Україні, Близькому Сході та інших регіонах.

Таким чином, у зовнішній політиці нинішньої адміністрації Трампа також немає помітних позитивних досягнень, а переважають дії, що ослаблюють позиції США у світі і підривають міжнародну стабільність.
показати весь коментар
30.06.2025 23:58 Відповісти
Може ще трохи пожируєте. Але трохи.
Таку державу просрали - і не бачать цього.

США вже втратили статус беззаперечного світового гегемона і поступово втрачають вплив на міжнародній арені. За прогнозами розвідки та експертів, у 2025 році світ переживає глибоку трансформацію системи міжнародних відносин, де традиційний порядок, сформований після Другої світової війни, руйнується, а нова система ще формуєтьсяhttps://tsn.ua/exclusive/yakim-bude-svit-2025-roku-neochikuvaniy-prognoz-rozvidki-ssha-scho-govoryat-pro-********-i-rf-2732022.html 1https://www.uaportal.com/ukr/section-mixed/news-ssha-teryaet-svoi-pozitsii-chto-zhdet-mir-v-2025-godu-01-12-2024.html 6.

Хоча США залишаються провідною військовою і технологічною державою, їхня роль як абсолютного лідера слабшає через:

Руйнування традиційних альянсів і послаблення співпраці з НАТО, ЄС та азійськими союзниками;

Конфронтаційну зовнішню політику, що викликає напруженість і розкол у світіhttps://www.ukrinform.ua/rubric-world/3968116-proekt-2025-obmezenna-deep-state-u-ssa-ci-zagroza-demokratii-u-sviti.html 2https://renews.com.ua/svit/dialog-shangri-la-2025-ssha-zaklikaut-aziu-gotyvatis-do-viini-novini-svity/ 3;

Зростання впливу інших центрів сили, зокрема країн БРІКС (Індія, Китай, Бразилія, Росія)https://tsn.ua/exclusive/yakim-bude-svit-2025-roku-neochikuvaniy-prognoz-rozvidki-ssha-scho-govoryat-pro-********-i-rf-2732022.html 1;

Перегляд стратегії допомоги союзникам і прагнення до більш ізоляціоністського підходуhttps://www.ukrinform.ua/rubric-world/3968116-proekt-2025-obmezenna-deep-state-u-ssa-ci-zagroza-demokratii-u-sviti.html 2.

Водночас у США спостерігається посилення внутрішніх тенденцій до концентрації влади, обмеження ролі незалежних інституцій і зростання авторитарних практик у межах «Проєкту 2025», що викликає занепокоєння щодо майбутнього демократії в країніhttps://www.ukrinform.ua/rubric-world/3968116-proekt-2025-obmezenna-deep-state-u-ssa-ci-zagroza-demokratii-u-sviti.html 2.

Отже, можна констатувати, що США вже не є беззаперечним світовим лідером №1 і перебувають на шляху до багатополярності світу. Паралельно всередині країни зростають ризики ослаблення демократичних інститутів і посилення авторитарних тенденцій, що створює загрози для стабільності і демократичного устрою.

Таким чином, США поступово втрачають глобальне лідерство і одночасно стикаються з внутрішніми викликами, які можуть сприяти руху до більш авторитарної моделі управлінняhttps://tsn.ua/exclusive/yakim-bude-svit-2025-roku-neochikuvaniy-prognoz-rozvidki-ssha-scho-govoryat-pro-********-i-rf-2732022.html 1https://www.ukrinform.ua/rubric-world/3968116-proekt-2025-obmezenna-deep-state-u-ssa-ci-zagroza-demokratii-u-sviti.html 2https://www.uaportal.com/ukr/section-mixed/news-ssha-teryaet-svoi-pozitsii-chto-zhdet-mir-v-2025-godu-01-12-2024.html 6.
показати весь коментар
01.07.2025 00:02 Відповісти
"Єслі би Штати захотєлі..." - при Трампові і перднути не здатні щоб не обісратись.
Іран ще боком вилізе.

Хоча я прибічник Штатів і дуже вдячний Американському народу за те добре що вони зробили. І я маю надію що і Штати, і Україна видряпаються з нинішньої халепи.
показати весь коментар
01.07.2025 00:08 Відповісти
Це вже виглядає як навмисна провокація - коли шпана з підворотні висилає сопляка-провокатора.
Аби не з Китаєм це було узгоджено.
показати весь коментар
01.07.2025 00:13 Відповісти
Трамбону будь-хто може нассяти на обличча, а він це виставляє як перемогу.
показати весь коментар
30.06.2025 07:04 Відповісти
Подільник прутіна, водить по губам Трампу!!…
показати весь коментар
30.06.2025 00:27 Відповісти
Іранський «мірний атом» проти «американско-ізраільськой воєнщини». Я ставлю на «воєнщину» підсиленою дебіло-деменцією із маро-лаго.
показати весь коментар
30.06.2025 00:43 Відповісти
показати весь коментар
30.06.2025 00:35 Відповісти
А тим часом...

Тривожні сигнали для США: Іран назвав Трампа «ворогом Бога» і закликав мусульман усього світу його вбити, - Mehr. Нагадаємо, що у світі нараховується близько 2,2 мільярда мусульман.
показати весь коментар
30.06.2025 00:36 Відповісти
Підозрюю, що жодна з дружин Трампа так не принижувала цього "чудового і найкращого" мачо, як це роблять рушникоголові. 😁 Міф про якогось там величного Трампа руйнується на очах!
показати весь коментар
30.06.2025 00:45 Відповісти
Головні уйобки це режим аятол які терорезують з 1979р свій народ, створили терористичні організації(хезболла), підтримують зброєю інші терористичні організації (хуситів) надаючи їх балістичні ракети. А якщо країна хоче мати мирний атом, тобто виробляти електроенергію на своїй АЕС, достатньо купувати паливо в інших країнах (приклад Україна, Німеччина, Японія країни які мають на своїй території АЕС і не одну, але паливо купують). Збагачення урану режимом аятолл : це чисто військовий проект.
показати весь коментар
30.06.2025 08:15 Відповісти
треба було мочить цих праводверних гнид
показати весь коментар
30.06.2025 03:08 Відповісти
Ізраіль - добро. мусли - зло.
показати весь коментар
30.06.2025 06:36 Відповісти
"Чисто теоретично" Німеччина НЕ ЗАЯВЛЯЛА ціллю свого існування ЗНИЩЕННЯ ІНШОЇ КРАЇНИ, не веде війн та не створює і не підтримує ТЕРОРИСТИЧНІ УГРУПОВАННЯ!
показати весь коментар
30.06.2025 02:29 Відповісти
Для мирного використання достатньо урану, збагаченого до 5-7%. Якщо збагачують до 60%, це вже для зброї.
показати весь коментар
30.06.2025 08:40 Відповісти
Нагадую, для більшості мусульман, іранські шиїти є єретиками, а не авторитетами.
показати весь коментар
30.06.2025 01:04 Відповісти
Іран буде швидко клепати свою бомбу, не оглядаючись на Трампа і не довіряючи Трампу.
показати весь коментар
30.06.2025 00:45 Відповісти
Влада західних країн та Міжнародне агентство з атомної енергії (МАГАТЕ) не мають точних даних про те, що сталося з приблизно 400 кг високозбагаченого урану, якими володів Іран.
Про це пише агентство Reuters у неділю, 29 червня, посилаючись на джерела.
Згідно з публічною оцінкою МАГАТЕ, до війни 2025 року в Ірані було більше 400 кг урану, збагаченого до 60%.
Це близько до озброєного рівня в 90%.
Як пише Reuters, цієї кількості достатньо, щоб створити дев'ять атомних бомб.
показати весь коментар
30.06.2025 01:01 Відповісти
Ядерна програма Ірану сходить до 1950-х років, коли проамериканський уряд країни за підтримки США дав старт дослідженням у сфері "мирного атому".

Після ісламської революції 1979 року, коли до влади в Ірані прийшов антизахідний фундаменталістський режим, міжнародне співтовариство почало остерігатися, що Тегеран може використовувати програму в військових цілях.
У 2002 році міжнародні інспектори виявили високообогащений уран на ядерному об'єкті в Натанзі, після чого проти Ірану були введені міжнародні санкції.
показати весь коментар
30.06.2025 01:16 Відповісти
Сегодня только ядерное оружие гарантия сохранить страну, у всех стран которое имеют полностью мир. Украине без ядерного оружия стаким соседом может перестать существовать. Армия и народа меньше. В этом направлении не смотря ни на что Украина уже вчера должна действовать
показати весь коментар
01.07.2025 07:10 Відповісти
Все правильно : США і не вимагають від Ірану володіти ядерною.
показати весь коментар
30.06.2025 01:21 Відповісти
Ну це геній пера Каламбур трошки вийшов з твоєї писанини
показати весь коментар
30.06.2025 01:22 Відповісти
А шо соплежуй-трамп, мовчить? Немае козирiв у дурбицала... Скоро й Папуа-Нова Гвiнея почне заганяти своi хочунчики.
показати весь коментар
30.06.2025 14:13 Відповісти
А як же Українв? Я підтримую Вас - коли у нас починають тявкати - поверніть нам ЯЗ яку ви у нас вкрали у відповідь Україну мають показово виїбати з супер особливим цинізмом щоб у інших охочих стояк спав.
показати весь коментар
30.06.2025 06:56 Відповісти
Я радий - срані штати втягують у війну!!!! Браво!!!
показати весь коментар
30.06.2025 06:57 Відповісти
а у нас на 11м году войны "наши" власть имущие решили из конвенции по минам выйти. и то, только потому, что прибалты вышли. у каждого свои приоритеты. таки да - не так страшны московские воши.
показати весь коментар
30.06.2025 23:15 Відповісти
Так думаєш? Почитай Талмуд, а там сказано : "Кращого гоя вбий" . Ти гой? Не кращий? Ну тоді тобі пощастило.
показати весь коментар
30.06.2025 13:44 Відповісти
Ну ти , Ruslan Sender, б-ть, дебіл. Рідкісний! Після того, що сталося з Україною після добровільної, шляхом виламування рук, здачі ядерної зброї, ти верзеш таку нісенітницю і прирівнюєш Україну до таких агресорів , як Німеччина і Японія, які на мають права мати ядерну зброю.
показати весь коментар
30.06.2025 13:50 Відповісти
Аятоли Ірану переконалися, що Трамп - це екстремально брехливий і підлий шабесгой №1 в світі і більше ніхто з них не буде мати справу з цим покидьком.
показати весь коментар
30.06.2025 13:53 Відповісти
На луці пасеться стадо корів. Одна молода корова питає старшу:
-Ходять слухи , що люди нас, корів, вбивають, а м'со з'їдають. Це правда?
- Не вір, це конспірологія.
показати весь коментар
30.06.2025 14:03 Відповісти
Проблема в тому, що поставки зброї зі США в Україну не зрушили з місця при Трампу, хоч Зеля вже майже сточив язик об Трампову стару зморщену сраку.
показати весь коментар
30.06.2025 14:09 Відповісти
Ти ставиш на дірявий "Залізний купол"? На деменцію Трампа? На повторення вражень США від втечі з Афганістану, коли америкосам тільки п'ятки блискали? Ну, ну...
показати весь коментар
30.06.2025 14:15 Відповісти
Ну і що що вб'ють? Хоч загине, як герой, і поховають його з почестями. Це краще , ніж коли здохне, як стара брехлива собака.
показати весь коментар
30.06.2025 14:18 Відповісти
Отсюда рабби Шимон бар Йохаи говорил: «Хорошему из змей сокруши мозг, а достойного («кашер») среди египтян убей!» (См. Мехильта; Мидраш Танхума, изд. Бубера; Раши).

© https://moshiach.ru/bneinoach/articles/1617_12_3.html
показати весь коментар
30.06.2025 14:31 Відповісти
А 3.14здун , якраз ти. Ще й г-нюк продажний.
показати весь коментар
30.06.2025 14:35 Відповісти
В Афганістані багато влади США змінили?
показати весь коментар
30.06.2025 00:56 Відповісти
израильтяне во власти США требуют для Израиля
Израиль - малая батьківщина влади США, якщо що
показати весь коментар
30.06.2025 00:58 Відповісти
владімір стоп, стоп - че так розійшовся?
Ти шось попутав - в Афганістані діють закони Шаріату - значить це вже НЕ анархія,...
... в Афганістані є влада талібану, у якої є ієрархія - це все вертикаль ВЛАДИ з інститутами влада
анархія - це інше - це повне без-владдя

Ти не зрозумів - СИЛОЮ неможна змінити СУТЬ 90 000 000 народу Ірану
Народ Ірану БАЖАЄ влади аятол, як афганці бажають талібан при владі
США НЕ ЗМОГЛИ силою змінити владу в маленькому Афганістані - тим паче НЕ ЗМОЖУТЬ змінити владу силою в 90 000 000 Ірані.
Зрозумів нє?
показати весь коментар
30.06.2025 01:50 Відповісти
Но Талибан - это не власть,... как только ушли - Талибан вернул себе власть
с Этим все понятно - дальшенепрадалжай
У талібыв влада АБСОЛЮТНО централізована - закони Шаріату - ЄДИНОБОЖЖЯ

Ще раз друже - аятола - НЕ ПРИЧИНА Ірану, а наслідок - БАЖАННЯ Іранців щоб ними керував Духовний Лідер - аятол
Ти геть далекий від розуміння суті
показати весь коментар
30.06.2025 02:53 Відповісти
Іран продовжить збагачувати уран

А Ірак продовжить збагачувати доширак.
показати весь коментар
30.06.2025 16:24 Відповісти
і це при тому, що по результату Другої світової на Німеччину було накладено конкретні обмеження по важкому озброєнню. Я аж ніяк не прихильник ********* іранського режиму, але в сьогоднішніх реаліях, коли фактично два уйобка тероризують всіх сусідів і не тільки сусідів, перси праві навіть якщо зроблять ЯЗ.
показати весь коментар
30.06.2025 01:20 Відповісти
Тобто дурнуватого сусіда можна підірвати чи спалити і це буде нормально та законно? Окей. А як на такі заяви мають реагувати на Близькому сході та й взагалі в цивілізованому світі? - «Ми почнемо нову війну, будемо вбивати та руйнувати все більше і більше... Може, тоді світ урешті стане боятися мене... Може, тоді вони почнуть тремтіти від жаху перед моєю лютістю... Хай тремтять, хай називають нас оскаженілою державою. Хай зрозуміють, що ми країна дика, загрозлива для оточення, ненормальна, що ми можемо оскаженіти... Ми можемо озвіріти і спалити всі нафтові поля на Близькому Сході! " 1982 р. для ізраїльської газети «Давар» Прем'єр міністр Ізраїлю Аріель Шарон. Це п'яний чи дурний сусід. Таким можна ядерну зброю? Хоч на одного іранського посадовця МКС виписав ордер на арешт? На ізраїльських прем'єрів вже аж два.
показати весь коментар
30.06.2025 03:59 Відповісти
Офіційно не декларує, але ж робив і робить сьогодні в Газі. Ось продовження того інтерв'ю Аріеля Шарона газеті "Давар" - "... Якби наші милі цивілізовані батьки приїхали сюди своєчасно, якби вони вбили шість мільйонів арабів або навіть один мільйон, що б тоді сталося? Звісно, дві або три гидкі сторінки були б вписані в книги з історії, нас би обзивали усякими словами, але ми були б тут 25 мільйонним народом! Якраз сьогодні я готовий добровільно виконувати для Ізраїлю брудну роботу,
вбивати стільки арабів, скільки потрібно, депортувати, виганяти та палити їх, аби всі ненавиділи
нас..." Це не пересічний громадянин Ізраїлю декларував, а таки прем'єр-міністр, який більше 20 років обіймав різні міністерські посади (в т.ч. міністра оборони), до того як став прем'єром. Зверни увагу, що інтерв'ю за 1982 рік, коли Аріель Шарон був міністром оборони і його ім 'я фігурує у контексті подій у таборах Сабра та Шатіла у тому ж 1982 році, де внаслідок різанини загинуло багато палестинських цивільних осіб, ці події призвели до розслідувань та звинувачень у воєнних злочинах.
показати весь коментар
01.07.2025 02:11 Відповісти
А я цього не заперечую, а лише констатую факт, що вони розумніші за нас в плані мети створити свою ЯЗ. Сьогодні кнопки від найбільших ядерних арсеналів в руках двох неадекватів. Так двох, бо вважати Трампа адекватною людиною, може тільки перший неадекват - *****. Іран багата країна і їм є що захищати від загребущих хижаків.
показати весь коментар
01.07.2025 02:55 Відповісти
Це суперечливе твердження і залежить з якого боку розглядати. Ви мабуть дивитесь з заходу, запевняю вас - зі сходу все виглядає навпаки.
показати весь коментар
01.07.2025 03:03 Відповісти
Ганяє терористів? Тобто 2 млн населення Газа в повному складі, включаючи дітей 07.10.23 року брали участь в різні? Ви нічого не попутали? Мені, як і кожній нормальній людині, методи обох сторін цієї (вже мабуть 95-річної?) терористичної війни між палестинцями і євреями абсолютно не подобаються, але їм мабуть в кайф, тому я б не заважав і не допомагав жодній зі сторін. А ще мені огидні подвійні стандарти парочки збоченців з постійних членів Ради безпеки ООН, яка могла б припинити цю фанатичну різанину в один клік.
показати весь коментар
02.07.2025 00:42 Відповісти
Ось чисто теоретично, якщо Німеччина подивитися на цих своїх союзників, і вирішить краще свою ядерну зброю мати, накладуть санкції чи одразу бомбити почнуть?
показати весь коментар
30.06.2025 00:16 Відповісти
Витиранння ніг об Трампа стає загальносвітовим трендом
показати весь коментар
30.06.2025 06:06 Відповісти
Трамп звинуватив аятолу Хаменеї в невдячності: "Я врятував його від жахливої та ганебної смерті"
показати весь коментар
30.06.2025 00:17 Відповісти
Усе б хорошо, тільки перси теж у@бки.
показати весь коментар
30.06.2025 11:48 Відповісти
А чому б їм не збагачувати, вони ж перемогли Штати та Ізраїль. Трамп їм ще грошей дасть, за використовані ракети, якими вони обстрілювали Ізраїль.
показати весь коментар
30.06.2025 07:19 Відповісти
Успіхів. 😉
Через місяць таких бомбардувань Іран зможе скористатися правом винайти колесо та видобувати вогонь.
показати весь коментар
30.06.2025 01:02 Відповісти
Саме тому Іран повинен бути показово виїбаним з особливим цинізмом.

Щоб в охочих трошки стояк спав, дивлячись на це.
показати весь коментар
30.06.2025 01:12 Відповісти
Хєрня... Ізраїль не декларує своєю метою знищення будь-кого. Іран декларує основною метою свого існування знищення держави Ізраїль. Так шо всі ті багато букав, шо ви накняпали - мимо каси.
показати весь коментар
30.06.2025 10:56 Відповісти
Я чуваків не розумію. Ну хочете ви бімбу. Ну хочете ви вбити всіх євреїв. Добре, половина коментаторів на цензорі вас зрозуміє і підтримає. Але нафіга про це верещати на кожному перехресті? Де ваша хвальона персидська хитрість? Чи ви все ще розраховуєте, шо кацапи вас не кинуть і ви зможете видати їх бімбу за свою?
показати весь коментар
30.06.2025 11:06 Відповісти
Ніхто не може сказати, шо я фанат Зєлі. Але зараз він все робить майже правильно. Цей підар повинен робити все, шоб забезпечити допомогу ЗСУ від США. І якшо для цього знадобиться лизати Трампу сраку, то Зєля має висолопити язика і побігти лизати. А копалини це як шкіра невбитого ведмеда. Спочатку треба від кацапів відбитися.
показати весь коментар
30.06.2025 11:12 Відповісти
Наведи посилання на Талмуд де це написано. Або ти киздун.
показати весь коментар
30.06.2025 13:47 Відповісти
Це не посилання на Тору, кіздуняра
показати весь коментар
30.06.2025 15:13 Відповісти
Сторінка 1 з 2