15913 відвідувачів онлайн

Війська РФ ударили авіабомбою по Яровій на Донеччині під час видачі пенсії: щонайменше 24 людини загинуло, 19 поранених (оновлено). ВIДЕО 18+

Війська РФ завдали відверто звірячого удару авіабомбою по селищу Ярова на Донеччині.

Про це повідомив у телеграм-каналі президент України Володимир Зеленський, інформує Цензор.НЕТ.

Увага! Не рекомендовано до перегляду особам із нестійкою психікою!

"Прямо по людях. Звичайні цивільні люди. У момент, коли видавались пенсії. За попередньою інформацією, кількість загиблих – більше 20 людей. Немає слів… Співчуття всім рідним та близьким загиблих", - зауважив глава держави.

Він також наголосив, що такі удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

"Росіяни продовжують знищувати життя, але уникають нових сильних санкцій, нових сильних ударів. Світ не має мовчати. Світ не має залишатись бездіяльним. Потрібна реакція Сполучених Штатів. Потрібна реакція Європи. Потрібна реакція Двадцяти. Потрібні сильні дії, щоб Росія перестала нести смерть", - резюмує глава держави.

Оновлена інформація

Пізніше голова Донецької ОВА Вадим Філашкін повідомив, що щонайменше 21 людина загинула і стільки ж поранено. Такі наслідки жахливого удару по Яровій станом на 12:30.

"Росіяни атакували людей під час видачі пенсії. Це не воєнні дії - це чистий тероризм.

Зараз на місці події працюють рятувальники, медики, поліція, місцева влада. Допомагаємо постраждалим і встановлюємо точні наслідки цього злочину", - йдеться у повідомленні.

Про оновлення Філашкін повідомлятиме додатково.

"Станом на 13:50 кількість загиблих через російський удар по Яровій на Донеччині зросла до 23. Також відомо про 18 жителів селища, які дістали поранення, троє з них у важкому стані", - заявив начальник Лиманської міської військової адміністрації Олександр Журавльов в етері "Суспільне. Студія".

У ДСНС повідомили, що станом на 16:29 24 людини загинули та ще 19 отримали поранення.

Ярова обстріл
Топ коментарі
+36
Наведення було, агентури кишить
показати весь коментар
09.09.2025 12:32 Відповісти
+29
Який довбойоб організував масове скупчення людей поряд з Лиманом?
показати весь коментар
09.09.2025 12:33 Відповісти
+20
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Пенсії мають видаватись на карточку, а не з рук в руки готівкою!
показати весь коментар
09.09.2025 12:45 Відповісти
А на фронті ворогам видають талони на посилене харчування?
показати весь коментар
09.09.2025 12:55 Відповісти
Демагогія.
показати весь коментар
09.09.2025 12:56 Відповісти
Можливо і була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:08 Відповісти
Яка в ***** різниця - пенсія, гуманітарка?
показати весь коментар
09.09.2025 13:11 Відповісти
Як кажуть китайці- КАПЛЯ КАМЕНЬ ТОЧИТЬ
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
Якщо немає довіри, робити фото.
показати весь коментар
09.09.2025 13:18 Відповісти
Це як у Марії Антуанетти:
- Чому робітники бунтують?
- У них немає хліба, щоб годувать власних дітей...
- Немає хліба? То хай їдять тістечка...
показати весь коментар
09.09.2025 13:19 Відповісти
Ти сама мабуть хворієш, коли цього не знаєш?
показати весь коментар
09.09.2025 13:41 Відповісти
Ти тут за ці місяці виключно антиукраїнськими дописами відзначився. Тож за яку Україну ти переживаєш всі знають. За ту, якою кацапи керуватимуть.
показати весь коментар
09.09.2025 13:42 Відповісти
... ліквідація точки враження фугасною бомбою ФАБ-500 цільно-бетонної ЗПС виводить ЗПС з дії мінімум на 10-12 днів. Не латають такі враження. Вирізають вражену площу.. роблять потрібну подушку..і заливають наново. Враження бетонобійним зарядом...це мінімум місяць. Враження любим фугасним ..чи іншого роду *********** ЗПС з плитами ПАГ-14 ( найпоширенійші) виводять ЗПС з льотного стану на більший за цільнобетоні смуги..період. Бо враження має більшу площу...і потребує багато часу для ліквідації. Не забувайте... що РВЗ ..які займаються відновлюванням вражень.... не розташовані на кожному аеродромі. Мають дуже обмежені ресурси. Має значення куди вразив заряд. Якщо у центр ЗПС... то проблема відчутна. Якщо десь інде... то Су-34 достатнь 20 метрів ширини ЗПС..для злоьту та посадки і не більш 2000-2200 метрів. Іл-76. ..40 метрів...і ті ж 2000-2300 метрів.. Ту-95МС 40Х2500..3000.. Тому час ліквідації наслідків... це і місце влучання..і якість влучання... і розташування РВЗ... час прибуття... Багато АЛЕ!!! що Ваші два-три дні вильються у два..три місяці.
показати весь коментар
09.09.2025 13:44 Відповісти
Мобільні. Які можна носити в кишені як мобільний телефон. Чи за 6 км від фронту і зв'язку немає? Тоді якого хера там ті люди сидять наражаючи на смерть себе, листонош та водіїв які до них приїжджають? Козу та халупу стережуть свою?! В тилу дадуть їм ліжко, супу та пенсію в безпечних місцях. Якого хера сидять за 6 км від фронту?
показати весь коментар
09.09.2025 13:45 Відповісти
попередній допис не читав, що робити? Не вистачає часу на чтиво, головне щоб вистачило на тролінг?
показати весь коментар
09.09.2025 13:48 Відповісти
Тут не вгадаєш. Дехто переїхав і загинув у Києві від шахедів та ракет.
показати весь коментар
09.09.2025 13:59 Відповісти
А "заливання наново" - це не "латання"? Не треба жить "мирними мірками"... Я розумію, що бетон має визначений час тужавіння - але є ще й "форсовані" методи прискорення... (наприклаж, примусове охолодженння суміші, азотом). Все залежить від товщини покриття... Наскільки пам"ятаю - в Полтаві товщина - 7 метрів. Але ж не всі аеродроми І класу, для "стратегів"... (тільки не пояснюй мені, що "клас" залежить від довжини смуги - мені про це, відомо... ).
показати весь коментар
09.09.2025 14:01 Відповісти
Висратися - це до вас. А гроші може вкрасти не тільки поштар, а будь-хто хто знає про видачу пенсій, тобто кожен. І поки приїде поліція можна прийти і вкрасти їх безліч разів. Мурло.
показати весь коментар
09.09.2025 14:02 Відповісти
запросто. Літаки ж попалили можна й більш політично чутливі цілі.
показати весь коментар
09.09.2025 14:16 Відповісти
Та куди мені...
показати весь коментар
09.09.2025 14:25 Відповісти
Це їх, пенсіонерів, особистий вибір.
показати весь коментар
09.09.2025 14:30 Відповісти
Ще раз кажу. Якби евакуювались то були б живі. Так, люди не винні, що до них війна прийшла. Але треба про своє життя дбати та не наражати інших, які їм ризикуючи життям, привозять пенсії.
показати весь коментар
09.09.2025 14:35 Відповісти
Приведи приклад мого хоч одного АНТИУКРАЇНСЬКОГО допису.
показати весь коментар
09.09.2025 14:42 Відповісти
https://t.me/espresotb/142777 Кількість загиблих внаслідок обстрілу Ярової зросла до 23. Також відомо про 18 поранених, - повідомляє Суспільне.
показати весь коментар
09.09.2025 14:47 Відповісти
То було риторичне питання.
показати весь коментар
09.09.2025 14:49 Відповісти
.. вертайтеся у реальність... І всього то... ))) А то охолодження азотом... два-три дні...)))
показати весь коментар
09.09.2025 14:50 Відповісти
куда им старухам ехать? кто их бесплатно возьмет проживать?- те подачки от ЗЕ-влады даже бомжам не хватит на еду ..
показати весь коментар
09.09.2025 15:03 Відповісти
Так "версії" ж, різні бувають... У нас начальник автослужби ОБАТО, служив, до переводу до нашого гарнізону, у у інжбаті - він і розказував...
показати весь коментар
09.09.2025 15:06 Відповісти
👍
показати весь коментар
09.09.2025 15:18 Відповісти
ні, краще щоб х-ловці по ним не стріляли. Саме тому цей обстріл називають позалюдським.
показати весь коментар
09.09.2025 15:20 Відповісти
Моїй бабусі 82. Про картку й чути не хоче, її сестра теж. Хоча не знаю чи оформили б вони картки якщо б жили близько в прифронтовій зоні.
показати весь коментар
09.09.2025 15:23 Відповісти
У нас в маленькому селі три магазини. В двох з них є термінал (в одному навіть відеокамери є)).
показати весь коментар
09.09.2025 15:25 Відповісти
Розголосу у США та Європі набуде версія піськова-********** "ета укрофошизди самі дамбят бамбас".
показати весь коментар
09.09.2025 15:36 Відповісти
Ти мав сумніви?
показати весь коментар
09.09.2025 15:38 Відповісти
Де я сказав ПОЗАСУДОВИХ? Прочитай внєматочно всі мої 5 речень. Особливо третє. Але, знаючи тебе, вже уявляю скільки ти встигнеш постів накидать. Відповідати не буду.
показати весь коментар
09.09.2025 15:43 Відповісти
Доводилось в 2024 році. Я тоді перебував саме в сільській місцевості. Але ходив до магазину тоді коли було світло. Зв'язок не зникав, просто в цей час не було 4G. Тому, що вишки працювали на акумуляторах.
показати весь коментар
09.09.2025 15:49 Відповісти
Ну так ви ж допомагаєте своїй бабусі? Але це не причина, це вимога сьогодення поважати себе та інших, не наражати їх на небезпеку.
показати весь коментар
09.09.2025 15:52 Відповісти
Останнього разу світла в мене не було 5 діб. Ні один оператор на такий термін за рахунок акумуляторів роботу не забезпечує.....Про тих, хто поруч з ЛБЗ - я навіть говорити нічого не буду.....
показати весь коментар
09.09.2025 15:57 Відповісти
В центрі України повно пустих гуртожитків, а по селах ровно будинків в яких ніхто не живе. В дворі є колодязь та електрика. Завжди можна з старостою вирішити питання проживання та ще й питання дров на зиму та допомоги літнім людям. В мене дача в звичайному селі на Полтавщині і я знаю про що говорю. Звичайно за окрему квартиру в місті треба буде платити і звичайно на всіх не їх не вистачає. Але жити в більш менш безпечному місці ніж біля лінії фронту можна.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Молоді листоноші і водії - не військовослужбовці. Можуть і відмовитись від поїздок у прифронтову зону.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Ну так то ж одного разу. Можна пережити. Не постійно ж? Якби було постійно, ч думаю, ти б звідти виїхав.
показати весь коментар
09.09.2025 16:08 Відповісти
За нею є кому доглядати)
Але це не причина, це вимога сьогодення поважати себе та інших, не наражати їх на небезпеку.
Звісно. Але розмова про причини.
показати весь коментар
09.09.2025 16:10 Відповісти
ТИ читать умієш? Я привів приклад військ союзників. При цьому уточнив деякі речі. Розстріли німецьких моряків були тим чи іншим способом, ЗАДОКУМЕНТОВАНІ... А от розстріли есесівців, у Арденах - НІ... І наказу такого, офіційно, Паттон не давав. Якби він був - то це сплило-б, на судовому процесі, у Нюрнберзі - як це спливло у випадках з розстрілом німецьких моряків-підводників...
Запам"ятай вислів експертів-криміналістів: "ПРавда не те, що нам хочеться... Правда - це те, що нам вдалося, довести..."... Можливо, що і наші хлопці подібним займаються... Однак, на відміну від кацапів, вони цього не афішують... А "Нету тела - нету дела...". Був один фіксований випадок - коли кацап ховався в туалеті - але ж він не здаваться вискочив - а пробував утекти...
показати весь коментар
09.09.2025 16:18 Відповісти
В другу світову нікому і в голову не могло прийти вимагати чогось того шо було в мирний час

80 років пройшло. Світ змінився.

Причина ода, це каZапська агресія. Не може бути все так як в мирний час

То поясніть це старим людям, які думають що банки заберуть їхні гроші. Це одна з популярних версій.
показати весь коментар
09.09.2025 16:19 Відповісти
Навзаєм!
показати весь коментар
09.09.2025 16:20 Відповісти
Ну так давайте заради їх забаганок ризикувати життям молодих листонош та водіїв?
показати весь коментар
09.09.2025 16:44 Відповісти
А я тут до чого? Я висловив думку і, деякі факти. Розбиратись із цим повинні компетентні органи.
показати весь коментар
09.09.2025 17:19 Відповісти
Я "різницю" відчуваю... А ТИ?
показати весь коментар
09.09.2025 17:23 Відповісти
Это понятно. Не понятно как это работает когда нет связи?
показати весь коментар
09.09.2025 17:38 Відповісти
Менше доби.
показати весь коментар
09.09.2025 17:44 Відповісти
І куди з тією карточкою? Банкомати не працюють , терміналів немає.
показати весь коментар
09.09.2025 17:49 Відповісти
Один клоун дасть 200 днів, в іншій потужну потужність розводити буде.
показати весь коментар
09.09.2025 17:53 Відповісти
так... вони чекали руцкє мір, чи ні? На мою особисту думку (можливо, помилкову) 99 % жителів цього заповідника за рашу... там я порахував зі знайомих... мір прийшов і навіть не зробив щеплення, скоріш з усе
показати весь коментар
09.09.2025 17:56 Відповісти
Вибачте. Мені здалось, що ви мене почали звинувачувати в цьому.
показати весь коментар
09.09.2025 18:00 Відповісти
Та в багатьох селах зв'язку не було і немає і не на донбасі.
показати весь коментар
09.09.2025 18:03 Відповісти
Шо, постійно нєт связі?
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Шо, постійно немає?
показати весь коментар
09.09.2025 18:10 Відповісти
Ви можете зрозуміти що в багатьох селах ті картки ні до чого! І ці поштові машини багато чого привозять в села нашої прикордонної області де багато переселенців які втратили все.
показати весь коментар
09.09.2025 18:11 Відповісти
А де твій напарник-бот, з котрим ви Стерненка вчора активно обсирали? Вихідний сьогодні?
показати весь коментар
09.09.2025 18:11 Відповісти
Я це розумію та розділяю їхнє людське горе. Але я не розумію, коли ті люди що втратили все не виїжджають звідти?
показати весь коментар
09.09.2025 18:18 Відповісти
Люди різні і у них різні приорітети: одні зразу їдуть, інші потім, треті - до останнього сидять бо не хочуть морально нікуди їхати. Це треба розуміти людям які не бачили війни, окупації, евакуації.
показати весь коментар
09.09.2025 18:32 Відповісти
Здається мені, що ви ускладнюєте процес. Оті усі технології та СНІПи для нормальних фахових людей-будівельників під час війни (не зелено-синіх бюрократів-клептоманів) не будуть діяти. Треба ж дивитися на конкретну ситуацію. Якшо ЗПС регулярно приймає транспортні рейси з повним завантаженням, то тут дійсно треба усе латати "правильно". А якшо вона працює виключно з винищувачами/бомбардувальниками, тоді можна впоратися з такою проблемою доволі швидко й "малою кров'ю".
показати весь коментар
09.09.2025 18:39 Відповісти
Більшість гадає, що буде типу Бердянська - дві пенсії, комуналка утричі дешевша і нема нацистів. Але у цьому випадку не склалося. Співчуваю родичам загиблих, хоча і розумію що більшість тих родичів, то таке..
показати весь коментар
09.09.2025 18:54 Відповісти
Таксисти біля лінії фронту по селах не їздять.
показати весь коментар
09.09.2025 18:54 Відповісти
Війну, на жаль, зараз бачили всі. Мабуть рідко в який населений пункт не прилітало і люди не бачили своїми очами кацапських звірств. Але якби так доля склалась, що я б там жив і до моєї домівки прийшов фронт то я б там не сидів. Взяти в руки зброю не можу, вік та перенесений інсульт з послідуючим інфарктом не дозволяє, з палицею ходжу. Але і сидіти та ждати коли прийдуть кацапи чи прилетить на голову не став би. Хоча прилетіти може по всій Україні, але подалі від фронту всеж шансів померти від кацапського снаряду все ж таки меньше...
показати весь коментар
09.09.2025 19:01 Відповісти
100%, люто плюсую!
показати весь коментар
09.09.2025 19:02 Відповісти
А головне ці відео матеріали показати Трампу, який дуже хоче миру.
показати весь коментар
09.09.2025 19:05 Відповісти
Вони там дають 10000 рублів, це копійки. Незнаю стосовно комуналки, але ціни на продукти на ТОТ захмарні.
показати весь коментар
09.09.2025 19:08 Відповісти
Все в порівнянні але прилітало це ще так собі.
показати весь коментар
09.09.2025 19:08 Відповісти
... це вивчали у свій радянський час у ВПА ім. Гагаріна...))) Не думаю..що у кацапсячих за 34 роки щось змінилося. І на додаток... Для переміщення інжбата до місця робіт потрібно до 50 вагонів залізниці. Різальні станки переміщаються в основному залізницею...бо мають достатньо великі розміри. Чи автотранспортом , але тільки у розібраному стані. От такі версії...
показати весь коментар
09.09.2025 19:15 Відповісти
Не "врублюся" - від мене ти чого хочеш? Я тобі пояснив "різницю"... А ти "щось" нам "доводиш", і, мабуть, вже сам не пам"ятаєш, що саме... Нагадаю - ти почав з того, що коло лінії фронту у нас є єлектрика, газ, пошта і банкомати, та працюючі магазини...
показати весь коментар
09.09.2025 19:19 Відповісти
Ну, вони дослухались порад тих, за кого голосували...
показати весь коментар
09.09.2025 19:20 Відповісти
То у них типу одноразової виплати було. Зараз пенси все пооформлювали. Купа знайомих там лишилась, радіють. Але це суто стосовно Бердянську, не знаю що там у тих Токмаках та Васильївках.
показати весь коментар
09.09.2025 19:21 Відповісти
.. а Ви не задавали собі питання..чому всі аеродроми у Європі... де використовуються винищувачі та ВБА... тільки з АСФАЛЬТОВИМ покриттям? І Польща..і країни Балтії реконстроювали свої ЗПС під асфальт... Чи побудували нові поруч. Прикладів..море. Легніце..Шяуляй... Констанца ( зараз реконструюють). Чому у Афганістані ..коли там було НАТО..всі аеродроми перестелили під асфальт? Це до того... швидко і малою кров*ю..
показати весь коментар
09.09.2025 19:21 Відповісти
Картинка як з фільму жахів
показати весь коментар
09.09.2025 19:24 Відповісти
Це вже проблеми кацапів... На крайняк можуть і літать з запасної "грунтовки"... Мені все одно, що буде з їх двигунами... У нас навіть Ан-12 та ІЛ-76-ті на ГЗПП, сідали (останні - взимку, по укатаній смузі)... Або збирають з металоплит"...
показати весь коментар
09.09.2025 19:39 Відповісти
Ан-12 та Іл-76..це машини прямого використання з грунту. ******* кацапські Су навіть намагатися злітати з ГЗПС не будуть... Випробування Су-34 показало повну неспроможність використання літака цього типу з грунту. Теж саме і з іншими.. Злетіти ще можливо зможуть... а от сісти...)))
показати весь коментар
09.09.2025 19:46 Відповісти
Нічого я не хочу доказувати. Я висловив свою думку, що невже не можна організувати видачу пенсій на картки, щоб не збирати купу людей поблизу лінії фронту. Мені почали дорікати, що в магазинах треба обов'язково розраховуватись готівкою. Я і почав говорити про мобільні термінали які зараз є у кожному сільському магазині через які можна розраховуватись картками. Ось і все.
показати весь коментар
09.09.2025 19:47 Відповісти
У нас зв"язок був - виходили до аптеки, і заряджали від генератора, мобільні. Чоловік не пожалів власного, разом з пальним... Берегли заряд лише для того, щоб дітей заспокоїть, після обстрілів, та довідаться, чи у них усе в порядку. І так - з кінця лютого, по 30-те квітня...
показати весь коментар
09.09.2025 19:50 Відповісти
Грицю! Ти саме "доказуєш"... Бо в селах, дійсно, залишилися, здебільшого, пенсіонери... Для більшості й зателефонувать, по тому ж "сенсорному" - ПРОБЛЕМА... По селах прикордоння ВЖЕ НЕМАЄ стаціонарних магазинів... А часто - і електроенергії (навіть, від генератора). І куди картку прикладать? Собі до задниці? Ти "наївний, як дитя"... От, у твоєму селі є термінал - значить, у всіх селах буть повинен!
показати весь коментар
09.09.2025 19:59 Відповісти
гуєсоска.
показати весь коментар
09.09.2025 20:01 Відповісти
Я ж сказав : це - проблеми кацапів... Он, камікадзе японські - і не сідали ніколи...
показати весь коментар
09.09.2025 20:01 Відповісти
Там, що і мобільного зв'язку немає? Тому я і говорю, що є мобільні термінали через які можна розраховуватись карткою. Такі термінали є у кожного торгаша на ринку.
показати весь коментар
09.09.2025 20:04 Відповісти
Знову "за рибу - гроші..."! НЕМАЄ! Я знаю місця в Україні - де його і до війни не було!. Мусили лізти на пожежну вишку (в лісовій зоні) - бо тільки там мобільний "брав"... А вона там - більше 50 метрів! Крім того, торгаші автолавок стараються не торгувать через термінали (навіть якщо вони у них є) - бо це зайвий шлях контролю їх фінансової діяльності діяльності... Я ж кажу - "наївний, як дитя"...
показати весь коментар
09.09.2025 20:22 Відповісти
То є так, о загиблих, якщо вони опинилися серед них, або гарні спогади або промовчимо, но хтось навів, й можливо планував гроші захапати.
показати весь коментар
09.09.2025 20:47 Відповісти
.. от якби ще й смердячі не сідали ніколи... )))
показати весь коментар
09.09.2025 20:52 Відповісти
рашисткие ******** будьте вы вечно прокляты до последнего колена,всех вас мразей ****** нужно уничтожить до одного!
показати весь коментар
09.09.2025 20:58 Відповісти
Так і я - про це... Ти не читав "Хроніки розстріляних островів", Виноградова? Там описується, в тому числі, і робота ескадрильї ДБ, з Моонзунду. І згадується, як один ДЛБЙБ змусив підвісить максимальне бойове навантаження на бомбардувальник... Екіпаж загинув не зміг злетіть... Кажуть - у Кореї та В"єтнамі, теж так "експериментували". Потім "фокуси" припинили...
показати весь коментар
09.09.2025 21:05 Відповісти
Сторінка 1 з 3