15637 відвідувачів онлайн

Війська РФ ударили авіабомбою по Яровій на Донеччині під час видачі пенсії: щонайменше 24 людини загинуло, 19 поранених (оновлено). ВIДЕО 18+

Війська РФ завдали відверто звірячого удару авіабомбою по селищу Ярова на Донеччині.

Про це повідомив у телеграм-каналі президент України Володимир Зеленський, інформує Цензор.НЕТ.

Увага! Не рекомендовано до перегляду особам із нестійкою психікою!

"Прямо по людях. Звичайні цивільні люди. У момент, коли видавались пенсії. За попередньою інформацією, кількість загиблих – більше 20 людей. Немає слів… Співчуття всім рідним та близьким загиблих", - зауважив глава держави.

Він також наголосив, що такі удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

"Росіяни продовжують знищувати життя, але уникають нових сильних санкцій, нових сильних ударів. Світ не має мовчати. Світ не має залишатись бездіяльним. Потрібна реакція Сполучених Штатів. Потрібна реакція Європи. Потрібна реакція Двадцяти. Потрібні сильні дії, щоб Росія перестала нести смерть", - резюмує глава держави.

Оновлена інформація

Пізніше голова Донецької ОВА Вадим Філашкін повідомив, що щонайменше 21 людина загинула і стільки ж поранено. Такі наслідки жахливого удару по Яровій станом на 12:30.

"Росіяни атакували людей під час видачі пенсії. Це не воєнні дії - це чистий тероризм.

Зараз на місці події працюють рятувальники, медики, поліція, місцева влада. Допомагаємо постраждалим і встановлюємо точні наслідки цього злочину", - йдеться у повідомленні.

Про оновлення Філашкін повідомлятиме додатково.

"Станом на 13:50 кількість загиблих через російський удар по Яровій на Донеччині зросла до 23. Також відомо про 18 жителів селища, які дістали поранення, троє з них у важкому стані", - заявив начальник Лиманської міської військової адміністрації Олександр Журавльов в етері "Суспільне. Студія".

У ДСНС повідомили, що станом на 16:29 24 людини загинули та ще 19 отримали поранення.

Ярова обстріл
Топ коментарі
+36
Наведення було, агентури кишить
показати весь коментар
09.09.2025 12:32 Відповісти
+29
Який довбойоб організував масове скупчення людей поряд з Лиманом?
показати весь коментар
09.09.2025 12:33 Відповісти
+20
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
це не війна, це вбивства населення україни. кацапів під суд як націю, хоча яка там нація, це мордор. - ти де Господь, чи ти відійшов на час по нужді?
показати весь коментар
09.09.2025 21:06 Відповісти
написи на заборах теж кочують вже сотні років, а може й більше, але за ними дрова
показати весь коментар
09.09.2025 21:49 Відповісти
... Приходжу я на роботу ... і тут ... (недайбох).
То це що значить, якщо у місті тривоги, то треба звільнятися ?
показати весь коментар
09.09.2025 22:25 Відповісти
Так, для таких, як ти--злодій. Доначу на ЗСУ з кожної пенсії через Стерненка, Юсупову та інших.
показати весь коментар
09.09.2025 22:55 Відповісти
Та як бити фламіндічами, які по мільйону євро штука, тоді так. Марна справа.
А як взяти на озброєння ракети типу хамас-1, і клепати їх на всіх заводах ренатки ахметова в три зміни, та запускати просто в сторону тих злітних смуг по декілька сотень на день - то ремонт не ремонт, а вже літакам будуть проблеми, довбаний льотчик может не вийти на службу, бо в його хату прилетіло.
показати весь коментар
09.09.2025 23:02 Відповісти
А хто тобі "заважає"? Займися...А то війна вже три з половиною роки йде - а ти тільки в цьому році, "прокинувся"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:06 Відповісти
.. не треба читати. Довбойоба звали Василь Сталін... Він заставив командира полку підвісити максимально дозволену вагу для ДБ-3Ф ... не враховуючи коротку довжину ГЗПС .. критичний стан двигунів... і доводи командування полку... що це неможливо. У результаті один злетів... пожежа двигуна після відриву... в кінець.... Це було на острові Сааремаа в Естонії... а Моонзунд...це пролив та група островів... Там же в Естонії. Так робили у ДРА ... з максимальною заправкою і завантаженням... ну і звісно з цифрою більш дозволеної... Бо інакше нічого не виходило ... у питанні безпечного повернення... Так робили і ми ... перевозячі по 200 людей на Ан-12 і майже 500 на Іл-76... Та ще й шматтьом....))) Експерементували.... робили..і будуть на війні це робити.... Ніхто на війні не звертає уваги на ресурс... робочий час... Ризикують у межах розумного завжди... Тим більш зараз....
показати весь коментар
09.09.2025 23:09 Відповісти
Сааремаа - одни з островів Моонзундського архіпелагу... Там, між Ботнікою, та Фінською затокою , ще одна група островів є - "Аландські. Належать Фінляндії... А та протока, про яку ти пишеш, називається "Ірбенською"...
показати весь коментар
09.09.2025 23:14 Відповісти
Сааремаа... єдиний аеродром на тих островах.

Обзор от ИИ

Аэродрома «Моонзунд» не существует; Моонзунд - это название пролива и группы островов (Моонзундский архипелаг) в Балтийском море, принадлежащих Эстонии, которые стали местом ряда крупных сражений во время Первой и Второй мировых войн.

Где находится Моонзунд:

Пролив Моонзунд

находится в Балтийском море и разделяет материковую часть Эстонии и архипелаг.

Моонзундский архипелаг

(также известный как Западно-Эстонский архипелаг) состоит из группы островов, расположенных в восточной части Балтийского моря.
показати весь коментар
09.09.2025 23:20 Відповісти
..тихої ночі....
показати весь коментар
09.09.2025 23:21 Відповісти
..а Ірбенська протока розділяє Латвію... з архіпелагом... Спокійної ночі...ще раз.
показати весь коментар
09.09.2025 23:26 Відповісти
Моонзу́ндский архипела́г (от немецкого названия пролива https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Муху-Вяйн - Moonsund), Западно-Эстонский архипелагhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-1 [1]https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BE%D0%BD%D0%B7%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%B3#cite_note-2 [2](https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA эст. Lääne-Eesti saarestik) - группа островов в восточной части https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5 Балтийского моря, принадлежащих https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%8F Эстонии.

Общая площадь - около 4 тысяч км². В состав архипелага входят четыре крупных острова:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Сааремаа (Эзель): пл. 2673 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B8%D0%B9%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%B0 Хийумаа (Даго): пл. 989 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D1%85%D1%83 Муху (Моон): пл. 204 км²https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси (Вормс): пл. 93 км²
Я й не писав про "аеродром Моонзунд". У нас з тобою виходить та сама картина - якби я написав, що літак злетів з Полтавщини, а ти доводив, що з Миргороду...
показати весь коментар
09.09.2025 23:26 Відповісти
Там описується, в тому числі, і робота ескадрильї ДБ, з Моонзунду. То Ви так і написали.... що літак злетів з Полтавщини... а я довожу..що з Миргорода... Моозунд -Полтавщина... Сааремаа- Миргород! У нас вже летять...з кацапії....(((
показати весь коментар
09.09.2025 23:30 Відповісти
Ну - і які бої були в "Моонзундській протоці" ? Товкли німців у Ірбені - бо то був прямий шлях у Фінську затоку ... А "петлять" в протоках, між островами, німці почали, коли почали захоплення самих островів... Бо вони мілководні і давали мало місця для маневру. Та й підставляться під артвогонь, та ще й з обох берегів - ідіотизм...
"Также архипелаг насчитывает около 500 мелких островов. От материка отделяется проливом https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8 Вяйнамери, который состоит из проливов https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D1%83%D1%80-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Суурвяйн между материком и Муху и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BE%D0%B7%D0%B8-%D0%92%D1%8F%D0%B9%D0%BD Воози между материком и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%81%D0%B8 Вормси".
І де тут "Моонзундська протока"?
показати весь коментар
09.09.2025 23:37 Відповісти
Ох ти ж і "впертий"! Не гірший мене...
показати весь коментар
09.09.2025 23:38 Відповісти
"Доначу на ЗСУ ... ... через Стерненка"

На супутник притули теж скидався? Цей нарід невиправний...
показати весь коментар
09.09.2025 23:43 Відповісти
..я вважаю .що ІІ знає більш за нас двох... разом узятих! Мене не цікавить питання боїв у цих протоках. Мова йшла про ДБ-3Ф... і діях авіації БФ... і випадка катастрофи ... Ви дуже добре зрозуміли свій виліт літака з Полтавщини..і мій з Миргорода. Тому давайте не заглиблюватися у морські бої...чи підводний..надводний ..чи бог які ще там були...)) Я достатньо добре знаю про дії авіації БФ у тих краях. Була така дисціпліна в академії...військова історія...де слухачі розбирали дії авіаційного командування... А моряки у своїх академіях ..морського... Танкисти ...танкового... А все разом у академії Генштабу... Нажаль туди не всіх пускали... Тому авіаційна історія війни мені достатньо добре відома. Найкращого і спокійної ночі.
показати весь коментар
09.09.2025 23:46 Відповісти
Укрпошта, а точніше керівництво структури. Це вони таку реформу провели, що укрпошта отримує кошти за доставку кореспонденції, але не доставляє на адресу, а адресат повинен сам здогадатись, що йому лист і в призначений, але не точно не дотримуваний, час дочекатись поштову машину і (увага !) ще й сам відшукати лист, адресований йому серед сотень (можливо навіть тисяч інших). Паскуди чи дебіли важко сказати, я вважаю два в одному, але вони придумали пересувні поштові відділення, поштарів скоротили разом зі стаціонарними відділеннями, коресподенцію не доставляють на адресу, в т. ч. таку важливу як судові рішення, рахунки за комунальні послуги, постанови про шрафи, податкові повідомлення, і т.д.(повістки з ТЦК в т. ч.)., навіть з додатково оплаченим повідомленням про доставку і замовну кореспонденцію. Кошти отримують, а промарудивши якийсь час кореспонденцію, очевидно повертають відправнику, як неотриману адресатом. Розмір шкоди, яку вони вже нанесли людям лише по судових справах ( наприклад через неможливість оскаржити якесь рішення, постанову чи дії через пропущені терміни або взяти участь у судовому засіданні, бо було недоставлене повідомлення.) важко оцінити, а тепер ще й люди загинули, бо вимушені збиратись на годину в попередньо призначений укрпоштою час у призначених укрпоштою місцях. Таке новаторство запроваджене по всій країні і не по хуторах на 5 дворів. Уявіть скільки людей може бути зібрано одночасно в призначений час в певному місці селища з 2-3 тис жителів, а вся інфа про розклад роботи і дислокацію пересувних поштових пунктів оприлюднена і вона доступна для тисяч людей, не кажучи вже про співробітників Укрпошти. СБУ - Альо, це ваша компетенція, як мінімум, припинити це неподобство.
показати весь коментар
10.09.2025 00:02 Відповісти
Про це пишуть в новинах тут теж, напр. CNN: https://www.cnn.com/2025/09/09/europe/russian-bomb-attack-ukrainian-civilians-yarova-intl
Проте більшості це вже не дуже цікаво.
показати весь коментар
10.09.2025 05:21 Відповісти
100%
показати весь коментар
10.09.2025 05:22 Відповісти
це все недоказуемо
коли мову вивчиш гівнюк?
показати весь коментар
10.09.2025 05:37 Відповісти
Глупо рассуждаете. Просто как ребенок. Была бы карта. И шо на карте. А куда её засунуть всегда найдется.
К вашему сведению Ощад блокирует, в частности, пенсионные карты, по которым нет снятия в течении пол года.
С начала войны Украина продолжает выплачивать пенсии. Везде, в Донецке, Мариуполе, Каховке, Мелитополе и пр.
Как то же народ на оккупированных территориях пользуется этими деньгами.
показати весь коментар
10.09.2025 05:51 Відповісти
Кто обслуживает пенсионные карты на оккупированных территория?
Кстати эти карты объявлены бессрочными. Т.е для жителей оккупированных территорий они продленны до окончания оккупации.
Если кк
показати весь коментар
10.09.2025 05:58 Відповісти
Вы когда последний раз конверт с почтовой маркой покупали? Когда на газету подписку оформили? Или зашли на почту пачку печень купить?
В банке за перевод денег проценты берут. За чей счет держать почтальонов разносить пенсии одному пенсионеру из 5-десяти?
показати весь коментар
10.09.2025 06:05 Відповісти
Чому всі мовчать,шо тут є вина і голови ОВА з його конторой. Це він так органінізував роздачу пенсії,точніше йому нахезати на це.А так він не при чому,як він вважає,пасажир.
показати весь коментар
10.09.2025 07:40 Відповісти
Війна - це не тільки "авіація"... Це "комплексні дії". І авііація - це лише одна компонента...
показати весь коментар
10.09.2025 08:53 Відповісти
Тебе жалко курского пенсионера?
показати весь коментар
10.09.2025 09:40 Відповісти
В некоторых районах постоянно. В некоторых иногда по неск. недель. В красную зону ремонтники не едут. Полиция и скорая тоже.
показати весь коментар
10.09.2025 10:39 Відповісти
Ну так якого тоді там сидіти, а не евакуюватись звідти? Тільки не кажуть, куди та без грошей. Пенсія ходе за пенсіонером, на перший випадок місто в гуртожитку та якусь їжу дадуть. Потім визначитись як жити далі. Якщо людина одинока та похилиого віку і у неї є пенсія, оприділять в якийсь будинок для пристарілих. А хто ще може працювати той і житло собі знайде. По селах повно хат з колодязем та електрикою + місцева влада допоможе і дровами на зиму і роботою. Було б тільки бажання.
показати весь коментар
10.09.2025 10:56 Відповісти
Пане Яре...!!! Ви уважно ще раз прочитайте мій допис... Там якраз не тільки про авіацію... І я намагаюся не лізти у теми інших родів військ...щоб не виглядати невігласом. Авіація..це моє... Я з нею і в ній ..дуже.. дуже давно... і дай Бог... ще кілька років протримаюся...
показати весь коментар
10.09.2025 14:25 Відповісти
Я уважно прочитав... І ще раз кажу - : "Авіація - лише ОДНА компонента..." І саме на Моонзунді вона грала доволі незначну роль...".
показати весь коментар
10.09.2025 14:39 Відповісти
..бомбардування Берліна для Вас незначна роль ?...Тоді мені нема сенсу Вам щось далі доводити!
показати весь коментар
10.09.2025 14:45 Відповісти
Скільки літаків у ескадрильї на Сааремаа, було? А скільки на Німеччину, літало тих же "Ланкастерів"?
показати весь коментар
10.09.2025 14:54 Відповісти
Росія продовжує цілеспрямоване вбивство українців. Треба вимагати визнання росії деравою, що має фашизм, як державну політику. Про це потрібно кричати в усіх міжнародних організаціях. Чому вбивство українців стало звичайним явищем? Росія - деержава терорист, що відродила фашизм, знищений після другої світової війни. Потрібен новий Нюрнбергзький процес, який би дав ридичну оцінку усім кривавим злочинам росії.
показати весь коментар
10.09.2025 15:27 Відповісти
Вас коли небудь били? Коли вас били ви відбивалися і старалися нападника вдарити по рукам чи ви цілили по голові яка цими руками керує? Так і в цій війні, замахаєшся відбиватися і бити рашистів по їх щупальцям. Потрібно бити в больові точки, які знаходяться в моцкві.
показати весь коментар
09.09.2025 12:48 Відповісти
Ну краще всеодно на карточку ніж просто отак роздавати що привело до трагедії!
показати весь коментар
09.09.2025 12:53 Відповісти
Ну шо ви таке кажете? Є мобільні термінали які працюють від мобільного зв'язку. Навіть на ринках їх повно. Тим більше бліля лінії фронту це потрібно, щоб не збирати людей в кучу. Ось я про що.
показати весь коментар
09.09.2025 12:59 Відповісти
Я буваю постійно в Київські, Полтавській, Черкаській областях і в кожному селі де я буваю в магазинах можна розраховуватись карткою.
показати весь коментар
09.09.2025 13:01 Відповісти
Як? Там магазини, в основному, "виїздні", раз у тиждень, приїжджають... У нас, на Поліссі, набагато "тихіше", але не вигідно, для півсотні (чи сотні) людей, тримать стаціонарний магазин, з продавцем...
показати весь коментар
09.09.2025 13:03 Відповісти
В цих районах, люди здебільшого живуть з гуманітарки. Проігнорували сигнал тривоги - і ось маєш.
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Хтось злив інформацію, що там мали знаходятися військові
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
А що потім з тією карточкою робити?
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Там пенсію видавали посеред села, яка в опу гуманітарка. Більш за все сарафанне радіо сповістило в скільки прибуде бус з грошима, й чи хтось здав кідарам чи розвіддрон прилетів й зафіксував місце.
показати весь коментар
09.09.2025 13:07 Відповісти
Не цікавлюся взагалі. Можна при бажанні знайти інтерв'ю полонених ворогів у того ж Золкіна - може їм і задавали подібні питання
показати весь коментар
09.09.2025 13:09 Відповісти
У тебе? Це точно...
показати весь коментар
09.09.2025 13:14 Відповісти
Що, страшно стало?
показати весь коментар
09.09.2025 13:33 Відповісти
І що б ти там робив з тією карткою? Гриз би її замість хліба?
показати весь коментар
09.09.2025 13:33 Відповісти
А шо це за обласний центр де зараз немає інтернету та електроенергії?
показати весь коментар
09.09.2025 13:37 Відповісти
Так. За країну. До ти і тобі подібні її вже довели і ще доведете. Що цікаво: люто проклинаєте "совок" і при цьому мрієте його побудувати в своїй країні. Це як розуміти? Щось з головою?
показати весь коментар
09.09.2025 13:40 Відповісти
Їм що, не пропонували евакуацію?! Якого хера сидіти біля лінії фронту? Переїхали б в тил. Навіть у гуртожиток то були б живі. А то самі ризикують ще до них і пенсію возити треба. А не привезеш так Зеленський буде винний шо не привіз. А шо листоноша та водій загинули то пенсіонерам пойуху?!
показати весь коментар
09.09.2025 13:54 Відповісти
я згодний, це не життя, тому, якщо не чекаєш ворога, людина змушена перебиратися туди, де зможе отримувати пенсію з картки
показати весь коментар
09.09.2025 13:57 Відповісти
та він відомий брехун і любитель фейкових виразів, що приписують різним відомим людям, яких вони, насправді ніколи не говорили і не писали.
показати весь коментар
09.09.2025 14:09 Відповісти
Який там камінь вода! Я не наївний на відміну від більшості. Китай точить каміння об інших , у нас же каміння точать об нас . Тож не споріднюй не споріднене
показати весь коментар
09.09.2025 14:12 Відповісти
ну тоді виходить, що краще, аби х-уйловці пенсіонерів вбивали дома
показати весь коментар
09.09.2025 14:14 Відповісти
І ще раз кажу - там люди не сидять, а живуть. Сидять у тилу - ухилянти по запічках, а сзчшники по камерах.
показати весь коментар
09.09.2025 14:15 Відповісти
.. поперш..ніж..ЗАЛИТИ... треба вирізати!! І заново залити з витримуванням квадратури. Інакше Ваше залиття не витримає від слова ЗОВСІМ!! Казки і мрії про охолодження азотом дійсно залиште на мирний час. Ви навіть не уявляєте... що РВЗ за кількістью ..ОДИН на ВІЙСЬКОВИЙ округ. ( мирний час) ... і про охолодження бетона азотом там знають точно так..як Ви про граматику китайської мови. І не думайте...що покласти десяток вирваних плит на аеродромі НЕ ПЕРШОГО класу після враження..просто и швидко. Тому Ваші два-три дні..це смішно. А клас аеродрому не залежить тільки від довжини ЗПС. Але я не буду Вам розповідати далі. Хай Ваше два-три дні буде достатнім для завершення спілкування.
показати весь коментар
09.09.2025 14:17 Відповісти
все вірно, але ХХІ ст. на дворі, безпечніше пенсія на картки
показати весь коментар
09.09.2025 14:24 Відповісти
Це ви кацапські меседжі генеруєте
Європа дбає про Україну. Європа робить багато для України.
А ось Україна має активно займатися пропагандою своєї ІДЕНТИЧНОСТІ САМА .
Бо із-за проросійських чиновників і депутатів саботуеться активна пропаганда УКРАЇНСЬКОЇ УКРАЇНИ , і тому у Європі часто асоціюють Україну з рашею
Де гастролі ансамблі Вірського , де хору Верьовки? А ось меладзе і лобода під українським паспортом збирає повні зали І СПІВАЄ РОСІЙСЬКОЮ
показати весь коментар
09.09.2025 14:28 Відповісти
В принципі, саме ТУТ, він правий на 100%... Бо "демократія" - це ЗАКОН та "верховенство права". А тут закликають, до ПРОТИЗАКОННОСТІ та "позасудових розправ"... То чим ми тоді, від кацапів, відрізняться будемо?
показати весь коментар
09.09.2025 14:53 Відповісти
А хто забороняє українським співакам, які зараз в Ураїні і співають українською, поїхати на гастролі в Європу і співати там українською? Чиновники і депутати забороняють?
показати весь коментар
09.09.2025 15:09 Відповісти
Не верзи маячні, опудало москвороте. Ще раз: Європа дбає лише про себе. І їй похрін, буде Україна чи ні. Їм потрібен лише захист від рашки. Не більше.
показати весь коментар
09.09.2025 15:12 Відповісти
Залишилася одна дрібниця - електропостачання для роботи вишок. Якщо вам не доводилося по декілька діб сидіти без світля та зв'язку - не вважайте, що всім так щастить.
показати весь коментар
09.09.2025 15:34 Відповісти
Під час спроби прориву ваффен СС в Арденах, есесівці щоби не затримуватись на марші розстрілювали всіх полонених американців, які здавались в полон. Беззбройних. Максимальна кількість розстріляних за 1 раз - більше 70 людей. Після того, як ця звістка дійшла до людей генерала Патона, всіх есесівців американці розстрілювали на місці без суду та слідства. Око за око - закон війни.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Ну відмовляться. Не привезуть пенсії. Тоді хайло відкриють, що їх влада кинула, Зеленський пенЦію не дав.
показати весь коментар
09.09.2025 16:04 Відповісти
Можливо дрон-розвідник помітив скупчення людей. Їм все одно - військові чи цивільні.
показати весь коментар
09.09.2025 16:11 Відповісти
Доброго дня, шановний пан Коцький. Бажаю вам здоров`я
показати весь коментар
09.09.2025 16:16 Відповісти
Грицю! Чернігів у блокаді, більше місяця сидів... Щось я не чув, щоб хтось "хайло" відкривав. У прикордонні райони Новгород-Сіверщини, возять продукти приватники - раз на тиждень... І ніхто "хайло не відкриває"...
показати весь коментар
09.09.2025 17:15 Відповісти
Так я теж тільки свою думку висловив...
показати весь коментар
09.09.2025 17:23 Відповісти
Херсон.
показати весь коментар
09.09.2025 17:41 Відповісти
Шефу шанобливо кланяється таваріщ гутеріш.
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Не факт, много людей, почти у всех телефоны с собой....
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Звичайно.)
показати весь коментар
09.09.2025 18:07 Відповісти
Сумніваюся... В Чернігові живе, до цих пір, багато кацапні - відставників радянської армії, та їх потомків... Але до цих пір "сидять" і "мовчать"...
показати весь коментар
09.09.2025 18:20 Відповісти
Нажаль, більшість пенсіонерів (на мою особисту думку) чекали і чекають, що прийде росія і пенсії будуть захмарні. Вони не розуміють, що годувати українських пенсіонерів ніхто не збирається навіть захвативши території. Тому йде тотальне знищення сіл та міст ворогами в прифронтовій зоні.
показати весь коментар
09.09.2025 18:36 Відповісти
коли такі кишенькові термінали будуть у таксистів, то настане справжний "кінець епохи бідності", бо ніколи
показати весь коментар
09.09.2025 18:40 Відповісти
І як відреагує на це трамп? Мабуть скаже, що "у нас будет чудесный разговор с другом Владимиром"
показати весь коментар
09.09.2025 19:03 Відповісти
Ну хоч мовчать і то добре... Вони ж знають, що з ними буде коли хайло почнуть відкривати. А на бамбасі вони себе почували вольготно.
показати весь коментар
09.09.2025 19:04 Відповісти
Pan Kotskyi

Молоді листоноші і водії - не військовослужбовці. Можуть і відмовитись від поїздок у прифронтову зону.

09.09.2025 16:02

Вони працівники Укрпошти, це їх служб. обов"язки. Чули про таке ?

У Києві біля Главпоштапу галерея загибли працівників Укрпошти певний час була.
показати весь коментар
09.09.2025 19:17 Відповісти
Ми більше місяця сиділи без електроенергії та води, з опаленням... А це був БЕРЕЗЕНЬ... В квартирі було +5-10 градусів. Добре, що газ був... У висотках і його не було... Але "Грицю" "своє болить", найбільше... Бо "своє", рідне". І він в селі, кілька днів, посидів... А ми, на дев"ятий поверх, воду, з колонки, та з "водовозки", місяць, носили... За півкілометра... Відкрий, на "Цензорі", "Ватра"... Я там свій щоденник виклав... Робить нічого було - так трохи "пописував", слухаючи канонади... Осколок, що повз вухо "цьвьохнув", бережу... Більше 50 грамів. Попав-би - я-б тут не "матюкався" з вами...
показати весь коментар
09.09.2025 19:27 Відповісти
А ти захищаєш злодіїв і шахраїв? Такий же злодій?
показати весь коментар
09.09.2025 19:42 Відповісти
Все, я здаюсь. Нема так нема. Кому подобається так жити нехай живуть без зв'язку, електрики та під снарядами. По Україні повно сіл де повно пустих хат з колодязем та електрикою, а вони сидять під обстрілами. Хто хотів той давно виїхав. Все закрили тему.
показати весь коментар
09.09.2025 20:31 Відповісти
Тепер ти почав, "за рибу - гроші..."?Я уже одному "намаханому", запропонував вирахувать "ступінь вірогідності" подібного... Ти про "бритву Оккама" чув? вона коротко полягає у вислові - "Не множ сутностей, без потреби...".
показати весь коментар
09.09.2025 20:56 Відповісти
Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности.
Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический, юридическо-правовой и идеологический терроризм Джохар Дудаев
показати весь коментар
09.09.2025 21:00 Відповісти
Чому у нас й розбрат, тому що почавши з кимось скубтися, не помічаючи нікого навкруги переносити свою невдоволенність на всіх навкруки.
показати весь коментар
09.09.2025 21:02 Відповісти
показати весь коментар
09.09.2025 21:02 Відповісти
Укрпошта - воєнізована організація? Які смертельні ризики тягне за собою банальний "невихід на роботу", крім звільнення "па статьє"?
показати весь коментар
09.09.2025 22:08 Відповісти
та да ... на парканах, у коридорах, на сходах, у потягах ...
показати весь коментар
09.09.2025 22:27 Відповісти
Я взагалі дивуюсь, невже при нинішніх технологіях не можна організувати видачу пенсій на картки та продажу продуктів через мобільні термінали? Ну зараз же навіть в самих глухих селах в магазині є термінал для розрахунку.
показати весь коментар
09.09.2025 12:38 Відповісти
Горе...
КАБ-и не запускають стратегічні бомбардувальники, їх кидають звичайні сушки, які злітають десь поряд. Чому злітні смуги в радіусі дальності ракет Фламінго досі цілі? Тонни вибухівки вистачає щоб нанести достатню шкоду полосі.
показати весь коментар
09.09.2025 12:38 Відповісти
удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

Реакція світу: представники США відмовилися назвати Росію "агресором" на зустрічі "ключової групи" країн, які готують трибунал у стилі Нюрнберга для суду над російським диктатором Володимиром Путіним за його воєнні злочини.
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Бодай ви всі виздихали кацапи варвари ,немає більш мерзеної і кровожерливої істоти на землі чим рашиський недонарод,смерть злочинцю путіну.
показати весь коментар
09.09.2025 12:39 Відповісти
Це нічого не дасть такого вже за 12 років було тьма тьмуща, всім п........
показати весь коментар
09.09.2025 12:40 Відповісти
А для чого її знімати коли в магазині можна розрахуватись карткою?
показати весь коментар
09.09.2025 12:48 Відповісти
У меня есть дом в селе, в котором до войны жило больше 1000 человек. 20 человек одновременно в одном месте можно было встретить только пару раз в год возле клуба - на государственные праздники и на день села. Сейчас когда в село приезжает например гуманитарка - староста каждому кто будет ее получать назначает явку на определенное время. Потому если отставить в сторону то что россия это террорист и убийца - налицо халатность приведшая к гибели людей.
показати весь коментар
09.09.2025 12:50 Відповісти
Подивися - там поштова машина стоїть на віддалі від будівель... "Наводка" була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
"отримує пенсії через банкомати (де б вони не знаходилися)"

І де вони знаходяться? В прифронтових селах? Хто їх обслуговує? Світло, інтернет для їх роботи є?
показати весь коментар
09.09.2025 13:07 Відповісти
Ой, "розумний"... Ти ту "полосу" хоч раз бачив? Ну, ударять... Буде воронка... Через два-три дні буде, як новенька - її заллють бетоном (якщо там суцільний бетон), чи замінять плиту (якщо там стара плитна смуга). Попитай, хто зі знайомих, служив, при СРСР, у "інжбаті" (це спеціалізована в/ч, яка займалася ремонтом та будівництвом, аеродромів) - він тобі розкаже...
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
У мене інших версій немає... Наводка могла буть і з розвіддрона... У нас над містом, бували дні - з ранку, і до вечора, "дзижчали"...
показати весь коментар
09.09.2025 13:21 Відповісти
Вмикай,якщо маєш зуби.
показати весь коментар
09.09.2025 13:34 Відповісти
Сторінка 2 з 3