11993 відвідувача онлайн

Війська РФ ударили авіабомбою по Яровій на Донеччині під час видачі пенсії: щонайменше 24 людини загинуло, 19 поранених (оновлено). ВIДЕО 18+

Війська РФ завдали відверто звірячого удару авіабомбою по селищу Ярова на Донеччині.

Про це повідомив у телеграм-каналі президент України Володимир Зеленський, інформує Цензор.НЕТ.

Увага! Не рекомендовано до перегляду особам із нестійкою психікою!

"Прямо по людях. Звичайні цивільні люди. У момент, коли видавались пенсії. За попередньою інформацією, кількість загиблих – більше 20 людей. Немає слів… Співчуття всім рідним та близьким загиблих", - зауважив глава держави.

Він також наголосив, що такі удари Росії точно не мають залишитись без належної реакції світу.

"Росіяни продовжують знищувати життя, але уникають нових сильних санкцій, нових сильних ударів. Світ не має мовчати. Світ не має залишатись бездіяльним. Потрібна реакція Сполучених Штатів. Потрібна реакція Європи. Потрібна реакція Двадцяти. Потрібні сильні дії, щоб Росія перестала нести смерть", - резюмує глава держави.

Оновлена інформація

Пізніше голова Донецької ОВА Вадим Філашкін повідомив, що щонайменше 21 людина загинула і стільки ж поранено. Такі наслідки жахливого удару по Яровій станом на 12:30.

"Росіяни атакували людей під час видачі пенсії. Це не воєнні дії - це чистий тероризм.

Зараз на місці події працюють рятувальники, медики, поліція, місцева влада. Допомагаємо постраждалим і встановлюємо точні наслідки цього злочину", - йдеться у повідомленні.

Про оновлення Філашкін повідомлятиме додатково.

"Станом на 13:50 кількість загиблих через російський удар по Яровій на Донеччині зросла до 23. Також відомо про 18 жителів селища, які дістали поранення, троє з них у важкому стані", - заявив начальник Лиманської міської військової адміністрації Олександр Журавльов в етері "Суспільне. Студія".

У ДСНС повідомили, що станом на 16:29 24 людини загинули та ще 19 отримали поранення.

Ярова обстріл
Топ коментарі
+36
Наведення було, агентури кишить
показати весь коментар
09.09.2025 12:32 Відповісти
+29
Який довбойоб організував масове скупчення людей поряд з Лиманом?
показати весь коментар
09.09.2025 12:33 Відповісти
+20
Питання на Радбез нехай Сабига підіймає швидко . І ще посилайте фото особисто Фіцо та Пелигрині , які хочуть криваву нафту і газ . Угрофіни вбивають словʼян ‼️
показати весь коментар
09.09.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Хтось злив інформацію, що там мали знаходятися військові
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
А що потім з тією карточкою робити?
показати весь коментар
09.09.2025 13:04 Відповісти
Там пенсію видавали посеред села, яка в опу гуманітарка. Більш за все сарафанне радіо сповістило в скільки прибуде бус з грошима, й чи хтось здав кідарам чи розвіддрон прилетів й зафіксував місце.
показати весь коментар
09.09.2025 13:07 Відповісти
Не цікавлюся взагалі. Можна при бажанні знайти інтерв'ю полонених ворогів у того ж Золкіна - може їм і задавали подібні питання
показати весь коментар
09.09.2025 13:09 Відповісти
У тебе? Це точно...
показати весь коментар
09.09.2025 13:14 Відповісти
Що, страшно стало?
показати весь коментар
09.09.2025 13:33 Відповісти
І що б ти там робив з тією карткою? Гриз би її замість хліба?
показати весь коментар
09.09.2025 13:33 Відповісти
А шо це за обласний центр де зараз немає інтернету та електроенергії?
показати весь коментар
09.09.2025 13:37 Відповісти
Так. За країну. До ти і тобі подібні її вже довели і ще доведете. Що цікаво: люто проклинаєте "совок" і при цьому мрієте його побудувати в своїй країні. Це як розуміти? Щось з головою?
показати весь коментар
09.09.2025 13:40 Відповісти
Їм що, не пропонували евакуацію?! Якого хера сидіти біля лінії фронту? Переїхали б в тил. Навіть у гуртожиток то були б живі. А то самі ризикують ще до них і пенсію возити треба. А не привезеш так Зеленський буде винний шо не привіз. А шо листоноша та водій загинули то пенсіонерам пойуху?!
показати весь коментар
09.09.2025 13:54 Відповісти
я згодний, це не життя, тому, якщо не чекаєш ворога, людина змушена перебиратися туди, де зможе отримувати пенсію з картки
показати весь коментар
09.09.2025 13:57 Відповісти
та він відомий брехун і любитель фейкових виразів, що приписують різним відомим людям, яких вони, насправді ніколи не говорили і не писали.
показати весь коментар
09.09.2025 14:09 Відповісти
Який там камінь вода! Я не наївний на відміну від більшості. Китай точить каміння об інших , у нас же каміння точать об нас . Тож не споріднюй не споріднене
показати весь коментар
09.09.2025 14:12 Відповісти
ну тоді виходить, що краще, аби х-уйловці пенсіонерів вбивали дома
показати весь коментар
09.09.2025 14:14 Відповісти
І ще раз кажу - там люди не сидять, а живуть. Сидять у тилу - ухилянти по запічках, а сзчшники по камерах.
показати весь коментар
09.09.2025 14:15 Відповісти
.. поперш..ніж..ЗАЛИТИ... треба вирізати!! І заново залити з витримуванням квадратури. Інакше Ваше залиття не витримає від слова ЗОВСІМ!! Казки і мрії про охолодження азотом дійсно залиште на мирний час. Ви навіть не уявляєте... що РВЗ за кількістью ..ОДИН на ВІЙСЬКОВИЙ округ. ( мирний час) ... і про охолодження бетона азотом там знають точно так..як Ви про граматику китайської мови. І не думайте...що покласти десяток вирваних плит на аеродромі НЕ ПЕРШОГО класу після враження..просто и швидко. Тому Ваші два-три дні..це смішно. А клас аеродрому не залежить тільки від довжини ЗПС. Але я не буду Вам розповідати далі. Хай Ваше два-три дні буде достатнім для завершення спілкування.
показати весь коментар
09.09.2025 14:17 Відповісти
все вірно, але ХХІ ст. на дворі, безпечніше пенсія на картки
показати весь коментар
09.09.2025 14:24 Відповісти
Це ви кацапські меседжі генеруєте
Європа дбає про Україну. Європа робить багато для України.
А ось Україна має активно займатися пропагандою своєї ІДЕНТИЧНОСТІ САМА .
Бо із-за проросійських чиновників і депутатів саботуеться активна пропаганда УКРАЇНСЬКОЇ УКРАЇНИ , і тому у Європі часто асоціюють Україну з рашею
Де гастролі ансамблі Вірського , де хору Верьовки? А ось меладзе і лобода під українським паспортом збирає повні зали І СПІВАЄ РОСІЙСЬКОЮ
показати весь коментар
09.09.2025 14:28 Відповісти
В принципі, саме ТУТ, він правий на 100%... Бо "демократія" - це ЗАКОН та "верховенство права". А тут закликають, до ПРОТИЗАКОННОСТІ та "позасудових розправ"... То чим ми тоді, від кацапів, відрізняться будемо?
показати весь коментар
09.09.2025 14:53 Відповісти
А хто забороняє українським співакам, які зараз в Ураїні і співають українською, поїхати на гастролі в Європу і співати там українською? Чиновники і депутати забороняють?
показати весь коментар
09.09.2025 15:09 Відповісти
Не верзи маячні, опудало москвороте. Ще раз: Європа дбає лише про себе. І їй похрін, буде Україна чи ні. Їм потрібен лише захист від рашки. Не більше.
показати весь коментар
09.09.2025 15:12 Відповісти
Залишилася одна дрібниця - електропостачання для роботи вишок. Якщо вам не доводилося по декілька діб сидіти без світля та зв'язку - не вважайте, що всім так щастить.
показати весь коментар
09.09.2025 15:34 Відповісти
Під час спроби прориву ваффен СС в Арденах, есесівці щоби не затримуватись на марші розстрілювали всіх полонених американців, які здавались в полон. Беззбройних. Максимальна кількість розстріляних за 1 раз - більше 70 людей. Після того, як ця звістка дійшла до людей генерала Патона, всіх есесівців американці розстрілювали на місці без суду та слідства. Око за око - закон війни.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Ну відмовляться. Не привезуть пенсії. Тоді хайло відкриють, що їх влада кинула, Зеленський пенЦію не дав.
показати весь коментар
09.09.2025 16:04 Відповісти
Можливо дрон-розвідник помітив скупчення людей. Їм все одно - військові чи цивільні.
показати весь коментар
09.09.2025 16:11 Відповісти
Доброго дня, шановний пан Коцький. Бажаю вам здоров`я
показати весь коментар
09.09.2025 16:16 Відповісти
Грицю! Чернігів у блокаді, більше місяця сидів... Щось я не чув, щоб хтось "хайло" відкривав. У прикордонні райони Новгород-Сіверщини, возять продукти приватники - раз на тиждень... І ніхто "хайло не відкриває"...
показати весь коментар
09.09.2025 17:15 Відповісти
Так я теж тільки свою думку висловив...
показати весь коментар
09.09.2025 17:23 Відповісти
Херсон.
показати весь коментар
09.09.2025 17:41 Відповісти
Шефу шанобливо кланяється таваріщ гутеріш.
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Не факт, много людей, почти у всех телефоны с собой....
показати весь коментар
09.09.2025 18:06 Відповісти
Звичайно.)
показати весь коментар
09.09.2025 18:07 Відповісти
Сумніваюся... В Чернігові живе, до цих пір, багато кацапні - відставників радянської армії, та їх потомків... Але до цих пір "сидять" і "мовчать"...
показати весь коментар
09.09.2025 18:20 Відповісти
Нажаль, більшість пенсіонерів (на мою особисту думку) чекали і чекають, що прийде росія і пенсії будуть захмарні. Вони не розуміють, що годувати українських пенсіонерів ніхто не збирається навіть захвативши території. Тому йде тотальне знищення сіл та міст ворогами в прифронтовій зоні.
показати весь коментар
09.09.2025 18:36 Відповісти
коли такі кишенькові термінали будуть у таксистів, то настане справжний "кінець епохи бідності", бо ніколи
показати весь коментар
09.09.2025 18:40 Відповісти
І як відреагує на це трамп? Мабуть скаже, що "у нас будет чудесный разговор с другом Владимиром"
показати весь коментар
09.09.2025 19:03 Відповісти
Ну хоч мовчать і то добре... Вони ж знають, що з ними буде коли хайло почнуть відкривати. А на бамбасі вони себе почували вольготно.
показати весь коментар
09.09.2025 19:04 Відповісти
Pan Kotskyi

Молоді листоноші і водії - не військовослужбовці. Можуть і відмовитись від поїздок у прифронтову зону.

09.09.2025 16:02

Вони працівники Укрпошти, це їх служб. обов"язки. Чули про таке ?

У Києві біля Главпоштапу галерея загибли працівників Укрпошти певний час була.
показати весь коментар
09.09.2025 19:17 Відповісти
Ми більше місяця сиділи без електроенергії та води, з опаленням... А це був БЕРЕЗЕНЬ... В квартирі було +5-10 градусів. Добре, що газ був... У висотках і його не було... Але "Грицю" "своє болить", найбільше... Бо "своє", рідне". І він в селі, кілька днів, посидів... А ми, на дев"ятий поверх, воду, з колонки, та з "водовозки", місяць, носили... За півкілометра... Відкрий, на "Цензорі", "Ватра"... Я там свій щоденник виклав... Робить нічого було - так трохи "пописував", слухаючи канонади... Осколок, що повз вухо "цьвьохнув", бережу... Більше 50 грамів. Попав-би - я-б тут не "матюкався" з вами...
показати весь коментар
09.09.2025 19:27 Відповісти
А ти захищаєш злодіїв і шахраїв? Такий же злодій?
показати весь коментар
09.09.2025 19:42 Відповісти
Все, я здаюсь. Нема так нема. Кому подобається так жити нехай живуть без зв'язку, електрики та під снарядами. По Україні повно сіл де повно пустих хат з колодязем та електрикою, а вони сидять під обстрілами. Хто хотів той давно виїхав. Все закрили тему.
показати весь коментар
09.09.2025 20:31 Відповісти
Тепер ти почав, "за рибу - гроші..."?Я уже одному "намаханому", запропонував вирахувать "ступінь вірогідності" подібного... Ти про "бритву Оккама" чув? вона коротко полягає у вислові - "Не множ сутностей, без потреби...".
показати весь коментар
09.09.2025 20:56 Відповісти
Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности.
Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический, юридическо-правовой и идеологический терроризм Джохар Дудаев
показати весь коментар
09.09.2025 21:00 Відповісти
Чому у нас й розбрат, тому що почавши з кимось скубтися, не помічаючи нікого навкруги переносити свою невдоволенність на всіх навкруки.
показати весь коментар
09.09.2025 21:02 Відповісти
показати весь коментар
09.09.2025 21:02 Відповісти
Укрпошта - воєнізована організація? Які смертельні ризики тягне за собою банальний "невихід на роботу", крім звільнення "па статьє"?
показати весь коментар
09.09.2025 22:08 Відповісти
та да ... на парканах, у коридорах, на сходах, у потягах ...
показати весь коментар
09.09.2025 22:27 Відповісти
Пенсії мають видаватись на карточку, а не з рук в руки готівкою!
показати весь коментар
09.09.2025 12:45 Відповісти
А на фронті ворогам видають талони на посилене харчування?
показати весь коментар
09.09.2025 12:55 Відповісти
Демагогія.
показати весь коментар
09.09.2025 12:56 Відповісти
Можливо і була...
показати весь коментар
09.09.2025 13:08 Відповісти
Яка в ***** різниця - пенсія, гуманітарка?
показати весь коментар
09.09.2025 13:11 Відповісти
Як кажуть китайці- КАПЛЯ КАМЕНЬ ТОЧИТЬ
показати весь коментар
09.09.2025 13:13 Відповісти
Якщо немає довіри, робити фото.
показати весь коментар
09.09.2025 13:18 Відповісти
Це як у Марії Антуанетти:
- Чому робітники бунтують?
- У них немає хліба, щоб годувать власних дітей...
- Немає хліба? То хай їдять тістечка...
показати весь коментар
09.09.2025 13:19 Відповісти
Ти сама мабуть хворієш, коли цього не знаєш?
показати весь коментар
09.09.2025 13:41 Відповісти
Ти тут за ці місяці виключно антиукраїнськими дописами відзначився. Тож за яку Україну ти переживаєш всі знають. За ту, якою кацапи керуватимуть.
показати весь коментар
09.09.2025 13:42 Відповісти
... ліквідація точки враження фугасною бомбою ФАБ-500 цільно-бетонної ЗПС виводить ЗПС з дії мінімум на 10-12 днів. Не латають такі враження. Вирізають вражену площу.. роблять потрібну подушку..і заливають наново. Враження бетонобійним зарядом...це мінімум місяць. Враження любим фугасним ..чи іншого роду *********** ЗПС з плитами ПАГ-14 ( найпоширенійші) виводять ЗПС з льотного стану на більший за цільнобетоні смуги..період. Бо враження має більшу площу...і потребує багато часу для ліквідації. Не забувайте... що РВЗ ..які займаються відновлюванням вражень.... не розташовані на кожному аеродромі. Мають дуже обмежені ресурси. Має значення куди вразив заряд. Якщо у центр ЗПС... то проблема відчутна. Якщо десь інде... то Су-34 достатнь 20 метрів ширини ЗПС..для злоьту та посадки і не більш 2000-2200 метрів. Іл-76. ..40 метрів...і ті ж 2000-2300 метрів.. Ту-95МС 40Х2500..3000.. Тому час ліквідації наслідків... це і місце влучання..і якість влучання... і розташування РВЗ... час прибуття... Багато АЛЕ!!! що Ваші два-три дні вильються у два..три місяці.
показати весь коментар
09.09.2025 13:44 Відповісти
Мобільні. Які можна носити в кишені як мобільний телефон. Чи за 6 км від фронту і зв'язку немає? Тоді якого хера там ті люди сидять наражаючи на смерть себе, листонош та водіїв які до них приїжджають? Козу та халупу стережуть свою?! В тилу дадуть їм ліжко, супу та пенсію в безпечних місцях. Якого хера сидять за 6 км від фронту?
показати весь коментар
09.09.2025 13:45 Відповісти
попередній допис не читав, що робити? Не вистачає часу на чтиво, головне щоб вистачило на тролінг?
показати весь коментар
09.09.2025 13:48 Відповісти
Тут не вгадаєш. Дехто переїхав і загинув у Києві від шахедів та ракет.
показати весь коментар
09.09.2025 13:59 Відповісти
А "заливання наново" - це не "латання"? Не треба жить "мирними мірками"... Я розумію, що бетон має визначений час тужавіння - але є ще й "форсовані" методи прискорення... (наприклаж, примусове охолодженння суміші, азотом). Все залежить від товщини покриття... Наскільки пам"ятаю - в Полтаві товщина - 7 метрів. Але ж не всі аеродроми І класу, для "стратегів"... (тільки не пояснюй мені, що "клас" залежить від довжини смуги - мені про це, відомо... ).
показати весь коментар
09.09.2025 14:01 Відповісти
Висратися - це до вас. А гроші може вкрасти не тільки поштар, а будь-хто хто знає про видачу пенсій, тобто кожен. І поки приїде поліція можна прийти і вкрасти їх безліч разів. Мурло.
показати весь коментар
09.09.2025 14:02 Відповісти
запросто. Літаки ж попалили можна й більш політично чутливі цілі.
показати весь коментар
09.09.2025 14:16 Відповісти
Та куди мені...
показати весь коментар
09.09.2025 14:25 Відповісти
Це їх, пенсіонерів, особистий вибір.
показати весь коментар
09.09.2025 14:30 Відповісти
Ще раз кажу. Якби евакуювались то були б живі. Так, люди не винні, що до них війна прийшла. Але треба про своє життя дбати та не наражати інших, які їм ризикуючи життям, привозять пенсії.
показати весь коментар
09.09.2025 14:35 Відповісти
Приведи приклад мого хоч одного АНТИУКРАЇНСЬКОГО допису.
показати весь коментар
09.09.2025 14:42 Відповісти
https://t.me/espresotb/142777 Кількість загиблих внаслідок обстрілу Ярової зросла до 23. Також відомо про 18 поранених, - повідомляє Суспільне.
показати весь коментар
09.09.2025 14:47 Відповісти
То було риторичне питання.
показати весь коментар
09.09.2025 14:49 Відповісти
.. вертайтеся у реальність... І всього то... ))) А то охолодження азотом... два-три дні...)))
показати весь коментар
09.09.2025 14:50 Відповісти
куда им старухам ехать? кто их бесплатно возьмет проживать?- те подачки от ЗЕ-влады даже бомжам не хватит на еду ..
показати весь коментар
09.09.2025 15:03 Відповісти
Так "версії" ж, різні бувають... У нас начальник автослужби ОБАТО, служив, до переводу до нашого гарнізону, у у інжбаті - він і розказував...
показати весь коментар
09.09.2025 15:06 Відповісти
👍
показати весь коментар
09.09.2025 15:18 Відповісти
ні, краще щоб х-ловці по ним не стріляли. Саме тому цей обстріл називають позалюдським.
показати весь коментар
09.09.2025 15:20 Відповісти
Моїй бабусі 82. Про картку й чути не хоче, її сестра теж. Хоча не знаю чи оформили б вони картки якщо б жили близько в прифронтовій зоні.
показати весь коментар
09.09.2025 15:23 Відповісти
У нас в маленькому селі три магазини. В двох з них є термінал (в одному навіть відеокамери є)).
показати весь коментар
09.09.2025 15:25 Відповісти
Розголосу у США та Європі набуде версія піськова-********** "ета укрофошизди самі дамбят бамбас".
показати весь коментар
09.09.2025 15:36 Відповісти
Ти мав сумніви?
показати весь коментар
09.09.2025 15:38 Відповісти
Де я сказав ПОЗАСУДОВИХ? Прочитай внєматочно всі мої 5 речень. Особливо третє. Але, знаючи тебе, вже уявляю скільки ти встигнеш постів накидать. Відповідати не буду.
показати весь коментар
09.09.2025 15:43 Відповісти
Доводилось в 2024 році. Я тоді перебував саме в сільській місцевості. Але ходив до магазину тоді коли було світло. Зв'язок не зникав, просто в цей час не було 4G. Тому, що вишки працювали на акумуляторах.
показати весь коментар
09.09.2025 15:49 Відповісти
Ну так ви ж допомагаєте своїй бабусі? Але це не причина, це вимога сьогодення поважати себе та інших, не наражати їх на небезпеку.
показати весь коментар
09.09.2025 15:52 Відповісти
Останнього разу світла в мене не було 5 діб. Ні один оператор на такий термін за рахунок акумуляторів роботу не забезпечує.....Про тих, хто поруч з ЛБЗ - я навіть говорити нічого не буду.....
показати весь коментар
09.09.2025 15:57 Відповісти
В центрі України повно пустих гуртожитків, а по селах ровно будинків в яких ніхто не живе. В дворі є колодязь та електрика. Завжди можна з старостою вирішити питання проживання та ще й питання дров на зиму та допомоги літнім людям. В мене дача в звичайному селі на Полтавщині і я знаю про що говорю. Звичайно за окрему квартиру в місті треба буде платити і звичайно на всіх не їх не вистачає. Але жити в більш менш безпечному місці ніж біля лінії фронту можна.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Молоді листоноші і водії - не військовослужбовці. Можуть і відмовитись від поїздок у прифронтову зону.
показати весь коментар
09.09.2025 16:02 Відповісти
Ну так то ж одного разу. Можна пережити. Не постійно ж? Якби було постійно, ч думаю, ти б звідти виїхав.
показати весь коментар
09.09.2025 16:08 Відповісти
За нею є кому доглядати)
Але це не причина, це вимога сьогодення поважати себе та інших, не наражати їх на небезпеку.
Звісно. Але розмова про причини.
показати весь коментар
09.09.2025 16:10 Відповісти
ТИ читать умієш? Я привів приклад військ союзників. При цьому уточнив деякі речі. Розстріли німецьких моряків були тим чи іншим способом, ЗАДОКУМЕНТОВАНІ... А от розстріли есесівців, у Арденах - НІ... І наказу такого, офіційно, Паттон не давав. Якби він був - то це сплило-б, на судовому процесі, у Нюрнберзі - як це спливло у випадках з розстрілом німецьких моряків-підводників...
Запам"ятай вислів експертів-криміналістів: "ПРавда не те, що нам хочеться... Правда - це те, що нам вдалося, довести..."... Можливо, що і наші хлопці подібним займаються... Однак, на відміну від кацапів, вони цього не афішують... А "Нету тела - нету дела...". Був один фіксований випадок - коли кацап ховався в туалеті - але ж він не здаваться вискочив - а пробував утекти...
показати весь коментар
09.09.2025 16:18 Відповісти
В другу світову нікому і в голову не могло прийти вимагати чогось того шо було в мирний час

80 років пройшло. Світ змінився.

Причина ода, це каZапська агресія. Не може бути все так як в мирний час

То поясніть це старим людям, які думають що банки заберуть їхні гроші. Це одна з популярних версій.
показати весь коментар
09.09.2025 16:19 Відповісти
Сторінка 2 з 3