9459 відвідувачів онлайн

Свириденко розповіла, коли включать опалення в Україні

Свириденко про початок опалювального сезону

До 15 жовтня 2025 року планується завершити всі процедури, необхідні для початку опалювального сезону. Про це заявила прем'єр-міністр України Юлія Свириденко, повідомляє Цензор.НЕТ.

За її словами, точна дата старту сезону залежатиме від погодних умов, зокрема від того, коли середньодобова температура протягом трьох діб поспіль не перевищить 8 градусів тепла.

Про це Свириденко написала у соцмережах за підсумками засідання Штабу з підготовки до опалювального сезону.

Прем'єр-міністр також наголосила на важливості стабільного проходження опалювального сезону, особливо в умовах продовження російських обстрілів енергетичної інфраструктури. Вона підкреслила, що реакція на такі ситуації має бути швидкою, а забезпечення світла та тепла - безперервним, незалежно від обставин та дій ворога.

Окрема увага приділяється прифронтовим регіонам, де уряд доручив забезпечити безперебійне постачання газу та електроенергії підприємствам, які формують систему життєзабезпечення. 

У деяких регіонах, зокрема на Рівненщині, опалення вже почали подавати в медичні та освітні заклади з 24 вересня. У Києві до середини вересня було готово до нового сезону майже 90% житлових будинків. 

Топ коментарі
+8
гнида ахметов поки складає проєкт нової яхти

ахметоекономічно обгрунтовану ціну скоро скажуть
показати весь коментар
28.09.2025 22:11 Відповісти
+7
коли в країні зельона срака - зельоні гниди вас інформують про опалення ..

це основна функція прем'єрокорупціонерки
показати весь коментар
28.09.2025 22:08 Відповісти
+7
Она бы лучше рассказала чем за то отопление платить...
показати весь коментар
28.09.2025 22:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
темник з ОПУ особистій бувшій стюардесі дипломата Єрмака
показати весь коментар
28.09.2025 22:01 Відповісти
Свириденко треба Закон вивчати, щоб не нести галіматню
за Регламентом КМУ !!
ЗАКОН УКРАЇНИ №2633-ІV

Про теплопостачання

Розділ II. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ

Стаття 6. Принципи державної політики у сфері теплопостачання

Державна політика у сфері теплопостачання базується на принципах:

забезпечення енергетичної безпеки держави;

державного управління і регулювання відносин у сфері теплопостачання;

оптимального поєднання систем централізованого, помірно-централізованого, децентралізованого та автономного теплопостачання відповідно до затверджених місцевими органами виконавчої влади схем теплопостачання з періодом перегляду п'ять років;

державної підтримки та стимулювання у сфері теплопостачання; формування цінової та тарифної політики;

пріоритетного розвитку застосування технології комбінованого виробництва теплової та електричної енергії (когенерації) та використання вторинних енергетичних ресурсів, нетрадиційних і поновлювальних джерел енергії;

забезпечення захисту прав та інтересів споживачів;

взаємної відповідальності суб'єктів відносин у сфері теплопостачання за якісне постачання теплової енергії та своєчасну її оплату;

періодичного перегляду, удосконалення та техніко-економічної оптимізації схем теплопостачання, затверджуваних місцевими органами виконавчої влади;

додержання стандартів, правил і норм усіма суб'єктами відносин у сфері теплопостачання;

заборони відключення в опалювальний період об'єктів теплопостачання від систем енерго-, газо-, водопостачання як об'єктів життєзабезпечення та стратегічного призначення;

створення умов для функціонування сфери теплопостачання на принципах самоокупності;

сприяння розвитку конкурентних відносин на ринку теплової енергії;

встановлення відповідальності суб'єктів теплопостачання за порушення законодавства у сфері теплопостачання;

підвищення екологічної безпеки систем теплопостачання;

створення умов для впровадження енергозберігаючих технологій;

забезпечення впровадження засобів обліку і приладів регулювання споживання теплової енергії.
https://www.president.gov.ua/documents/2633-iv-2806
показати весь коментар
28.09.2025 22:39 Відповісти
Та їм в Трускавці роз"яснили хто для них закон
показати весь коментар
29.09.2025 00:15 Відповісти
Ціну вже склали?
показати весь коментар
28.09.2025 22:05 Відповісти
гнида ахметов поки складає проєкт нової яхти

ахметоекономічно обгрунтовану ціну скоро скажуть
показати весь коментар
28.09.2025 22:11 Відповісти
Ахах.... Привет совок. Удивительный подход к предоставлению услуг. Когда вы померзните более трёх дней, мы возможно включим отопление. И пофиг, что у кого-то пожилые родители, у кого-то маленькие дети... .
показати весь коментар
28.09.2025 22:05 Відповісти
Идиотский совковый пережиток. Скажи кому-либо на западе "отопительный сезон" - посмотрит на тебя как на умалишённого. К сожалению, в наших условиях уйти от этого практически невозможно - чиновники не дадут, да с финансами у народа сейчас не густо...
показати весь коментар
29.09.2025 02:19 Відповісти
А до чого тут "совок"? А коли включати, коли спека в вересні? Температурою і визначають початок сезону В Германії, як приклад, так само: тільки у нас середньодобова +8°С, у них нічна +9°С
показати весь коментар
29.09.2025 03:51 Відповісти
в Європі в більшості будинків індивідуальні лічильники і там кожен включає і виключає коли йому потрібно. Зараз знайомі перебувають і в Німеччині і в Норвегії. І там кожен індивідуально собі регулює. У нас же палять нещадно і весною коли на вулиці 20+. Це було наприклад в Києві минулого року коли в березні було 18-20 а жарили батареї ніби мінус 40
показати весь коментар
29.09.2025 09:48 Відповісти
Так, згоден. Я саме центральне мав на увазі. А ІТП це топчик
показати весь коментар
29.09.2025 12:28 Відповісти
Не совсем так. Дочитайте статью в Гугле. Отопительный сезон начинается 1 октября (в моем городе 1 сентября), или раньше, если стало прохладно. Ключевое: или раньше, но никак не позже. Во многих домах отопление в принципе круглогодично доступно к использованию.
Поэтому повторюсь: привет совок.
показати весь коментар
29.09.2025 11:32 Відповісти
коли в країні зельона срака - зельоні гниди вас інформують про опалення ..

це основна функція прем'єрокорупціонерки
показати весь коментар
28.09.2025 22:08 Відповісти
Она бы лучше рассказала чем за то отопление платить...
показати весь коментар
28.09.2025 22:11 Відповісти
Коли я ходжу за продуктами у супермаркет в часи пік то я б не сказав шо у людей немає чим сплачувати за тепло. Для малозабезпечених є субсидії. А хитрожопі які повиписували з квартир синів, дочок та внуків нехай самі оплачують зайві квадратні метри трикімнатних та більше квартирах.
показати весь коментар
28.09.2025 22:25 Відповісти
А Ви спробуйте ще ту субсидію отримати
показати весь коментар
28.09.2025 22:46 Відповісти
Якщо нічого не хімічиш, не маєш боргів та малий дохід який вказаний в соціальних нормах то ніяких проблем немає.
показати весь коментар
28.09.2025 22:58 Відповісти
Именно так
Но в Украине СТОЛЬКО ХИМИКОВ!!!!!!
Начиная от президента
И заканчивая теми ,кто ,как и президент
Любит все понадкусывать
Или получить на шару....
Менделеевы , бл.....
показати весь коментар
28.09.2025 23:34 Відповісти
Ви серьйозно??? Субсидії оформлюють люди похилого віку. І, якщо пенсія вища за прожитковий мінімум - субсидія вже не світить, а ціни на продукти, ліки та медицину Ви бачили?
показати весь коментар
29.09.2025 10:18 Відповісти
Так я ж про людей похилого віку і говорив. А зарплат менше прожиткового рівня немає. Якщо є діти то доходи батьків діляться і на дітей, і якщо на одну особу припадає менше прожиткового мінімуму то теж дають субсидію.
показати весь коментар
29.09.2025 12:43 Відповісти
згоден з вами повністю, але в українчиків смачно пожерти і накрити "поляну" то першочергове, а платити за комуналку то якось не склалось, тому і борги мільярдні по державі. А заборговують виключно забезпечені громадяни, пенсіонери ужимаються як можуть і справно платять. Про це вже писали неодноразово, борги по сотні тисяч накопичують цілком заможні особи в яких є робота, дорогі авто...
показати весь коментар
29.09.2025 09:52 Відповісти
И сколько за него мы заплатим? То же рассказала? В мажоре или в миноре?
показати весь коментар
28.09.2025 22:19 Відповісти
У вас половину газосховищ винесли. І це ще не кінець.
Точно буде що включати?
показати весь коментар
28.09.2025 22:20 Відповісти
Розгорнуть "потужні пункти незламності"...
показати весь коментар
28.09.2025 22:21 Відповісти
Вы точно знаете что такое природное газохранилище? Где вы взяли информацию о том, что хотя бы одно из них хотя бы повреждено в Украине? Или вы просто разганяете по интернету старую фсб-шную методичку?))
показати весь коментар
28.09.2025 22:24 Відповісти
У пана Дюкова шизофренія з пошуком агентів?
Про знищення газовидобудку пишу не я, а українські видання. Відправляйте листа до них в редакцію з претензіями про методичку.
показати весь коментар
28.09.2025 22:48 Відповісти
Т.е разницы между газодобычей и газохранилищем вы не видите?
показати весь коментар
29.09.2025 00:04 Відповісти
У вас ці дві речі можуть існувати автономно одна від іншої? Якщо не буде газу, то в газосховищах буде святий дух? Але ж вони цілі, перемога.
Хоча і по ним теж б'ють.
показати весь коментар
29.09.2025 00:44 Відповісти
так, можуть. Можна взагалі газ не видобувати, а тільки купляти.
показати весь коментар
29.09.2025 10:35 Відповісти
Що там країна банкрот буде купляти?
показати весь коментар
01.10.2025 19:55 Відповісти
це вже не твоя справа
показати весь коментар
01.10.2025 23:29 Відповісти
Вже були удари по ГКС і скоріш за все продовжаться... І без них, не важливо скільки там газу в ПГС і їх не так легко відновити.
показати весь коментар
28.09.2025 22:55 Відповісти
Не ври. Ты написал:
У вас половину газосховищ винесли.
Обратите внимание, винесли (уничтожили), а не пустые из-за отсутствия газа, но целые.

И почему у ВАС?
Тогда откуда ты?
показати весь коментар
29.09.2025 09:54 Відповісти
Нет, это феерично! " Стабильность прохождения опалювального сезона". Стабильно ничего не будет, а в мае 2026 согреетесь)
показати весь коментар
28.09.2025 22:23 Відповісти
Стюардеса Єрмака розповіла… секрет для дитячого садка: Коли шеф дасть команду, тоді і включать.
показати весь коментар
28.09.2025 22:30 Відповісти
Цікаво, як гріти будуть. В мене той поставщик - на пів Києва постачає. Куди я тільки скарги не писала..гаряча вода - ледь тепла "літня", а деруть як за кип'яток. Причому, приходила комісія - сказали, що то в мене трабли з трубами..але, чомусь, коли випробування після ремонту - тиждень вода стабільно кип'яток. Бойлер, який від перепадів напруги тупо згорів - міняти зараз просто нерентабельно..а за опалення, якого не було - ще й подвійну плату за минулий опалювальний сезон здирали. Аргументація - з листопада 24 року в Києві стояли люті морози. Я їм довідку з Гідрометцентру надала, що такого небуло - відморозились.
показати весь коментар
28.09.2025 22:57 Відповісти
Шановна панi, бойлера мiняти немае необхiдностi. Замiнiть лишень нагрiвальнi елементи(тени). Дешево та сердито,та придбайте якогось автомата по перегрузцi та перепадах напруги. Пiдключiть бойлер до мережi через нього. В экстренних випадках, захисний автомат буде автоматично вимикати бойлер i тени не згорять.
показати весь коментар
28.09.2025 23:23 Відповісти
ЗЫ... натрапите на пана Водяного, розпитайте його про це. Вiн професiйно Вам розтлумачить.
показати весь коментар
28.09.2025 23:27 Відповісти
MORE ЗЫ... В мене , коли замiсть окропу , в трубi вода тiльки-тiльки жеврiла, мудаки спагетi на вуха вiшали, мовляв кран змiшувач(холодна-гаряча вода) всерединi проржавiв, то й перетiкае холодна вода в гарячу. Та тi мудаки(начальство) не на того натрапили, бо я iм сказав, що якщо хочете всидiти на своему мiсцi, включiть рециркуляцiю по будинку. Зразу ж з`явилася гаряча вода, лишень вiдкриваеш кранi. Ось так працiвники комунальноi служби экономили на на газу для котла-бойлера та втюрювали менi холодну воду за прайзом гарячоi. Звiсно, рiзниця iм iшла на халяву.
показати весь коментар
28.09.2025 23:38 Відповісти
Привіт, пане Шамов, я Вам інфу кинула Яку ви шукали. Подивиться на теме.
показати весь коментар
29.09.2025 02:26 Відповісти
Шановний пане, я в курсах. Але необхідність є. Майстра вже викликали. Там хана не тільки тену.
показати весь коментар
29.09.2025 00:49 Відповісти
Тени від перепадів напруги не горять
показати весь коментар
29.09.2025 04:15 Відповісти
Не збираюсь щось доводити, але під час фігні, що творилось у нас початку повномаштабного він згорів, ще кілька розеток. У сусідів холодоси погоріли.
показати весь коментар
29.09.2025 10:07 Відповісти
"Єврореконструкція" у вас? У мене вода кип'яток. ТЕЦ однакову температуру дає всім, а гарячу воду готує бойлер в бойлерній
показати весь коментар
29.09.2025 03:48 Відповісти
Уу..нам навіть обладнання у бойлерній змінили..2 тижні кайфували, а зараз знову літня..вчора показники передавала 1 куб холодної й 3 гарячої.
показати весь коментар
29.09.2025 10:09 Відповісти
І як давно вона про це узнала?

Тьотя ще півроку тому ширинку Єрмаку застібала у якості основних обов'язків.
показати весь коментар
29.09.2025 01:17 Відповісти
У Словаччині вже включили у ванних полотенце сушки Була здивована. Але існує температурній поріг нічний коли обовʼязково включають , не дивлячись на денну температуру.
усе автоматично - ніякого людського фактору типа премьера
показати весь коментар
29.09.2025 02:29 Відповісти
У Австрії теж так роблять
до речі , у Братиславі клімат як в Одесі , тобто тепліше ниж у Києві
показати весь коментар
29.09.2025 02:31 Відповісти
Ви шо! У нас саме Сонце сходить завдяки владіміру ссаничу
Опалення дає прем'єрка
Ну а благословляє всі справи ндрій борисович
показати весь коментар
29.09.2025 09:39 Відповісти
Українські модельєри - вдягнить премьера - ну позорище якесь просто
показати весь коментар
29.09.2025 02:33 Відповісти
Оце так завгосп лист стюардесі підсунув з важною інформацією
показати весь коментар
29.09.2025 05:10 Відповісти
Уже час вмикати
Вдень вісім, вночі нуль
показати весь коментар
29.09.2025 09:38 Відповісти