17203 відвідувача онлайн
8 037 123

Втомлена Україна та стримані США свідчать про те, що час на боці росіян, - Залужний

Залужний: Росія не готується до завершення війни

Без значного зовнішнього тиску чи внутрішніх потрясінь керівництво РФ, ймовірно, продовжуватиме війну довго.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це заявив посол у Великій Британії, ексголовнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний під час дискусії в Eastern Flank Institute.

Він наголосив на важливості об'єднатися у спротиві агресору, розвивати технології та побороти корупцію.

"Ми маємо стати сильними, щоб вижити і щоб в наших дітей було майбутнє.

Росія не готується до завершення війни, навпаки - вона готується до тривалого протистояння. Втомлена Україна, розділений Захід і стримані Сполучені Штати свідчать про те, що час на боці росіян", - вважає Залужний.

За його словами, без значного зовнішнього тиску чи внутрішніх потрясінь керівництво Росії, швидше за все, продовжуватиме війну довго, адаптуючись, маневруючи та приймаючи втрати, щоб досягти цілей, які залишаються незмінними.

"Нам потрібен стратегічний зсув – не повна відмова від тактики виснаження, а інтеграція в більш широкий і активний план саме через інновації та технології", - підсумував ексголовнокомандувач ЗСУ.

Залужний: Росія не готується до завершення війни

Топ коментарі
+14
На твоїй парашії 144 мільонів не було. Оцінки різняться десь від 80 до 120.
показати весь коментар
13.11.2025 11:02 Відповісти
+13
Чим довше зеленський і його шобла залишатимуться при владі, тим більше час гратиме на виснаження саме нашої країни!
показати весь коментар
13.11.2025 10:55 Відповісти
+13
Чому цей генерал жодним чином не коментує розкрадання в енергетиці?Ілі єто другоє?
показати весь коментар
13.11.2025 11:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Безумовно так президенте
показати весь коментар
13.11.2025 10:51 Відповісти
"не кажи гоп - поки не перестрибнеш"
показати весь коментар
13.11.2025 10:59 Відповісти
Проще того окурка вбити , якщо США дозволить
показати весь коментар
13.11.2025 10:51 Відповісти
Цю війну вийграє або програє демографія

Україна - було 44.5 -> стало 25
РФ було 144 -> стало 144 ( 1 млн виїхало 1 млн померли, що легко компенсували окупованими територіями, лише дітей під сотню тисяч вивезли собі)

А тепер продовжте що на 10 років. Україна буде або пустелею безлюдно або заселена індусами.

Ось вам і вся відповідь що далі
показати весь коментар
13.11.2025 10:53 Відповісти
На твоїй парашії 144 мільонів не було. Оцінки різняться десь від 80 до 120.
показати весь коментар
13.11.2025 11:02 Відповісти
Чиї оцінки, телемарафону?
показати весь коментар
13.11.2025 11:07 Відповісти
Разницу можно оценивать по косвенным данным. В 2025/26 год Украина 3,5 миллион школьников, рашка 18 миллион.
показати весь коментар
13.11.2025 11:31 Відповісти
Ці дані некорректні, бо жінок з дітьми з України виїхало набагато більше, ніж дорослих чоловіків, які необхідні для війни.
показати весь коментар
13.11.2025 12:10 Відповісти
забыл еще написать что санкции не работают и все задачи будут выполнены )
показати весь коментар
13.11.2025 11:03 Відповісти
У 1991 році в Україні народилося 630,8 тисячі дітей
У 2013 році в Україні народилося 503 656 дітей.
У 2024 році в Україні народилося 176 679 дітей.

Все буде добре.
показати весь коментар
13.11.2025 11:30 Відповісти
Чим довше зеленський і його шобла залишатимуться при владі, тим більше час гратиме на виснаження саме нашої країни!
показати весь коментар
13.11.2025 10:55 Відповісти
⚡️росія хоче, щоб все на схід від Дніпра цієї зими замерзло, - BBC пише, що нас чекають надзвичайно важкі місяці через проблеми зі світлом.

За словами посадовця в коментарі виданню, якщо ми доживемо до 1 квітня, ми виграємо війну.
показати весь коментар
13.11.2025 10:55 Відповісти
Лохторат землюковича за це голосував
показати весь коментар
13.11.2025 10:59 Відповісти
А які, я снігу нормально вже більше 6-7 років не бачив. Так само як і лютих морозів. Якщо раніше сніг був головним атрибутом новорічних свят, то але декілька років цим атрибутом нового року є багнюка і болото.
показати весь коментар
13.11.2025 11:54 Відповісти
Кожен рік кацапня - хоче покласти українські енергетику . І європейську до речі також .
Кожен рік бібісі , на передодні зими , робить апокаліптичний прогноз для України .
Це вже як якась традиція .
показати весь коментар
13.11.2025 11:09 Відповісти
ні, першого квітня скажуть що потрібно готуватися до наступнох надскладної зими, і рашка готує літній наступ
показати весь коментар
13.11.2025 11:57 Відповісти
що зміниться 2 квітня? маячня
показати весь коментар
14.11.2025 02:37 Відповісти
Чому цей генерал жодним чином не коментує розкрадання в енергетиці?Ілі єто другоє?
показати весь коментар
13.11.2025 11:06 Відповісти
Можна прогнівити бубочку.
показати весь коментар
13.11.2025 11:08 Відповісти
Непридатний просто нагадує про себе, усі його коментарі не несуть ніякої важливої інформації чи сенсу.
показати весь коментар
13.11.2025 11:12 Відповісти
Розетки на місці- значить нічого не вкрадено.
показати весь коментар
13.11.2025 11:21 Відповісти
Крісло посла втратити не хоче....
показати весь коментар
13.11.2025 11:22 Відповісти
Він згадав про корупцію в Україні чи треба було переповідати увесь зміст плівок міндіча?
показати весь коментар
13.11.2025 11:25 Відповісти
ІмЄнно второЄ...
показати весь коментар
13.11.2025 11:35 Відповісти
тому що він пам'ятник, люди знову щось нафантазували собі в уяві ....а Зеленського потрібно було усувати відразу 22році,як виявилося, що вони зовсім не готували країну до відсічи нападу рф а навпаки розмістили фсбшних кротів на посадах для саботажу!
показати весь коментар
13.11.2025 11:51 Відповісти
Дипломат не може лізти в внутрішньополітичні справи. Невже не зрозуміло?
показати весь коментар
13.11.2025 11:54 Відповісти
класне питання..не коментує він тому що він генерал а не сявка
показати весь коментар
13.11.2025 12:05 Відповісти
потому, что он генерал а не ********
показати весь коментар
13.11.2025 13:23 Відповісти
Все ж таки друге,%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87 3,14здабол
показати весь коментар
13.11.2025 18:19 Відповісти
Читайте третій абзац: "треба побороти корупцію".
показати весь коментар
13.11.2025 14:51 Відповісти
"Побороти корупцію" це болтовня,влада "бореться" з корупцією вже 30 років,результат на плівках міндіча,і там корупція вже має певні прізвища,про які не згадує залужний.
показати весь коментар
13.11.2025 18:25 Відповісти
"Втомлена Україна"...щось таке десь колись вже було...2019?...
показати весь коментар
13.11.2025 11:14 Відповісти
Пуйло треба налякати: якщо його самого дістати важко, то вбити когось із його найближчого оточення - члена кооперативу "озеро", якусь його шльондру чи когось із близьких родичів. Це буде йому дзвінок, бо провал економіки і зубожіння народу його не цікавлять. На худий кінець треба просто це оточення поливати брудом (придумувати неприглядні байки, як кацапи це роблять) на увесь світ, бо пуйло дуже чутливе до таких речей (для езотериків - Ваги дуже бояться осоромитися і втратити обличчя своє і своїх близьких). Лестощі Трампа на нього не подіяли, значить треба робити навпаки!
показати весь коментар
13.11.2025 11:24 Відповісти
Так як пан посол не може такий засіб боротьби з "першопричиною війни" оприлюднити, то пишу це за нього...
показати весь коментар
13.11.2025 11:28 Відповісти
Йому ***** на близьке оточення, він же абсолютний психопат і соціопат. А от провал в економіці, це серйозно. Без грошей воювати не вийде.
показати весь коментар
13.11.2025 11:56 Відповісти
Не думаю, що коли не стане грошей він не пожене на убій свій плебс (Сталін же якось гнав без грошей і цей пожене з лопатами). А от за себе любимого він боїться, особливо коли загрозу для себе відчує оточення і зрозуміє, що ця загроза через ним розв'язану війну!
показати весь коментар
13.11.2025 12:13 Відповісти
В тім то і проблєма ! Насправді - припинити війну просто - все цінне для кремлівських олігархів знаходиться за кордоном - дітки , гроші в банках , нерухомість і т.д... І це їх слабке місце - туди можуть бити наші спецслужби !
показати весь коментар
13.11.2025 13:46 Відповісти
європа 4 роки не може активи раші нам передати, а ви про дітей кацапів і їх гроші в єс...
показати весь коментар
14.11.2025 02:40 Відповісти
а пугати його як? може сказати йому щось ? чи може ще щось..якось виходить що все простоа кожен день якесь селище стає не наше..
показати весь коментар
13.11.2025 12:11 Відповісти
Налякати пуйло не просто, але треба намагатися...
показати весь коментар
13.11.2025 12:16 Відповісти
Ми маємо стати сильними, щоб вижити і щоб в наших дітей було майбутнє Джерело: https://censor.net/ua/n3584824

https://ukranews.com/ua/news/1097935-dity-z-5-rokiv-mayut-gotuvatysya-shhob-buty-zahysnykamy-*******-i-chastynoyu-natsionalnogo-sprotyvu Заступник начальника 4-го центру рекрутингу Сил територіальної оборони ЗСУ Ігор Швайка вважає, що дітей мають готувати до захисту країни та національного спротиву, починаючи із дитсадка

Парам парам пам, фьють)
показати весь коментар
13.11.2025 11:29 Відповісти
а до чого треба їх готувати? до шашличків? до запливу через Тису? до підтирання обісраних польських срак? які ще варіанти?
показати весь коментар
13.11.2025 11:44 Відповісти
Так до майбутнього ж, про яке говорить Залужний, і готувати. Щоб у дітей дітей було майбутнє. А потім дітей дітей готувати, щоб у дітей дітей дітей було майбутнє.

А стосовно підтирання обісраних польських срак - це сумно, справді, які ви далекі від реального світу.
показати весь коментар
13.11.2025 11:48 Відповісти
"А потім дітей дітей готувати, щоб у дітей дітей дітей було майбутнє. "

це називається спадковість поколінь.
так роблять всі нормальні країни які не хочуть щоб їх діти (і діти їх дітей) підтирали чужі сраки.

тепер згадай як і до чого саме готували тебе самого:

"в етай странє нічєво нармальнава нікогда нє будєт"
"нада атсюда валіть в нармальноє мєста"
"бальшие дєньгі нельзя заработать, іх можна толька украсть"

і що з цього виросло:

"тварі бардак ми тут праєздам"
"ти би на єво мєстє тоже варавал"
"жилаю чтоби у тібя фсьо била, а тібє за ета нічєво нє била гигиги"

А тепер сядь і подумай ще раз чому ми понаобирали те що понаобирали, чому ми так живем і як це виправити.
показати весь коментар
13.11.2025 12:11 Відповісти
"Ми повинні воювати щоб не воювали наші діти" й "ми повинні готувати дітей до війни" - не сходиться, от і все.
показати весь коментар
13.11.2025 12:14 Відповісти
Я повинен вміти захистити сім'ю і віддати дітей на секцію щоб вони вміли захистити себе - і ніколи не ставали жертвами агресії чи насильства.

В нормальних людей все сходиться.
В 73% ідійотів (включно із вчорашніми) - завжди якісь когнітивні труднощі.
показати весь коментар
13.11.2025 12:19 Відповісти
Нормальні люди віддають дітей на секції за вподобаннями. А для захисту в країні існує поліція та інші правоохоронні органи.
показати весь коментар
13.11.2025 12:37 Відповісти
Одне ніяк не заважає іншому ні другому ні третьому.

Але ти можеш своїх дітей чоловічої статі навіть в спідниці вбирати - якщо тобі на них настільки ***** що готовий перекласти відповідальність за їх майбутнє на "поліцію і інші правоохоронні органи".
показати весь коментар
13.11.2025 12:45 Відповісти
В сенсі, не заважає? Всі чоловіки повинні бути боксерами чи дзюдоїстами? Якусь маячню ти верзеш.
показати весь коментар
13.11.2025 12:56 Відповісти
Як же важко з вами...
Ні, всі чоловіки не повинні бути ні боксерами, ні дзюдоїстами.
Так само як і всі чоловіки не повинні бути професійними військовими.
Але всі фізично (і ментально) здорові повинні вміти захищати себе і свою Батьківщину.
показати весь коментар
13.11.2025 13:02 Відповісти
Боже яке воно тупе...
Ти розумієш хоча б що ти зараз сперечаєшся не зі мною, а буквально з історичним досвідом УСІХ країн з обов'язковою строковою службою, включаючи Ізраїль і Республіку Корею?
Які дані тобі потрібні щоб навчитись стріляти з автомата чи копати позицію? Відсутність дистрофії і олігофренії? Наявність двох ніг і двох рук?
показати весь коментар
13.11.2025 13:14 Відповісти
В тебе є всі дані? Чому ж ти, такий розумний прохххвессіанал, досі не загнав кацапів аж за Урал? Що заважає? Дистрофія і олігофренія?
показати весь коментар
13.11.2025 13:19 Відповісти
Багато чого заважає. Але найголовніше - не бачив тебе щось поряд в рядах заганяльщиків. Як і 70-80% наших придатних співгромадян. Не народжені для війни мабуть.
показати весь коментар
13.11.2025 13:28 Відповісти
А з якого переляку хтось повинен бути з тобою поряд? Бо виявилось, що твій професіоналізм безсилий проти купки непрофесіоналів? Тоді нахрін здались твої вміння і секція, якщо два невмілих їх миттєво заганяють під плінтус? До сраки твої заняття, якщо три ботани чи алкаші звернуть тобі шию без всілякого вміння.
показати весь коментар
13.11.2025 18:21 Відповісти
"А з якого переляку хтось повинен бути з тобою поряд"

а з такого що res public переводиться з латини як "суспільна справа".
от коли більшість це зрозуміє - тоді Україна і відбудеться як держава.
показати весь коментар
13.11.2025 18:44 Відповісти
Про яку суспільну справу ти белькочеш? З ким? З міндічами? Чи вони не повинні поряд з тобою бути?
показати весь коментар
13.11.2025 18:47 Відповісти
вони повинні бути на зоні. коли народ порозумнішає так і буде.
показати весь коментар
13.11.2025 18:52 Відповісти
І ти повинен бути на зоні разом з ними. Бо саме ти і розплодив тих міндічів. Та і сам нічим від них не відрізняєшся, потрапив би на їх місце крав би нічим не менше.
показати весь коментар
13.11.2025 19:09 Відповісти
В тебе типове мислення типового зебіла. Якому всі все повинні а він нікому нічого.
показати весь коментар
13.11.2025 19:14 Відповісти
Я змалював твій типовий портрет.
показати весь коментар
13.11.2025 19:49 Відповісти
А вийшов твій. Ну, буває
показати весь коментар
13.11.2025 19:54 Відповісти
О, чудово. Мілітаризація населення, ніякого життя крім вічної війни. А ми сміємося з кацапів коли вони дітям мізки промивають і дитячі візочки в виді танків роблять. Скоро такі гарячі голови будуть вимагати щоб Україна як КНДР стала.

До речі, ***** це як раз наслідок такого виховання. Покоління 50-тиз саме готували до нової війни з заходом. Маємо те що маємо.
показати весь коментар
13.11.2025 11:59 Відповісти
Україна не може бути як КНДР, бо КНДР - країна з майже відсутньою власною економікою, повністю залежна від зовнішнього фінансування, живе у вічній війні, тотально контролює виїзд за межі країни, використовується "великими братами" для тиску на противників.

Ой...)
показати весь коментар
13.11.2025 12:15 Відповісти
І з ким зараз воює КНДР?
Які втрати і здобутки на полі бою?
А, я й забув. З Україною воює. Тільки не вічно, а з кінця минулого року.
показати весь коментар
13.11.2025 12:20 Відповісти
Поняття "холодна війна", яка забирає ресурсів нічим не менше, ніж гаряча, тобі, схоже, зовсім не знайоме.
показати весь коментар
13.11.2025 12:40 Відповісти
Поряд Південна Корея, з якою КНДР "ходоно воює", то щось там не видно ознак вилізання з дрісьон.
показати весь коментар
13.11.2025 12:42 Відповісти
Це ж страшна мілітарізація, ти шо. Учасники групу "БіТіЕс" проходили службу в армії - але то тупі корейці з тупими ізраїльтянами, вони своїх дітей ненавидять явно і для війни вирощують. А наші зебіли не такі, вони розумні.
показати весь коментар
13.11.2025 12:47 Відповісти
До речі, а що там по культуркє?
У південних kpop і PSY. А у вєлікого Кіма? Він же цілий прошарок митців вигадав. І що, і де?
показати весь коментар
13.11.2025 12:51 Відповісти
Не сміши. Порівняв економіку Південної Кореї та України. І можливості та ресурси, відповідно, їх ворогів - рашки та КНДР. Смішне ти, їй Богу.
показати весь коментар
13.11.2025 12:52 Відповісти
Мова про КНДР. Яка в стані "вічної холодної війни" з Південною Кореєю.
Рівень життя і розвитку двох країн?
показати весь коментар
13.11.2025 12:56 Відповісти
Ще раз: порівняй економіку та можливості. Для особливо тупих: Міндіч може собі дозволити купити гранатомет і навіть, не відчує затрат на нього. А ти зможеш? Скільки ти будеш сидіти з затягнутим поясом, поки відпрацюєш борг за нього? Так дійшло?
показати весь коментар
13.11.2025 13:00 Відповісти
Будеш сидіти з затягнутим поясом поки не перестанеш обирати цих Міндічей у владу.
Поцікався станом затянутості поясів в Кореї десь в 50-х - 60-х до речі. А також їх корупцією.

З неба нічого нікому не падає - все добувається власними силами, працею , розумом і терпінням.
показати весь коментар
13.11.2025 13:04 Відповісти
Чому ж ти за 34 роки так нічого і не добув? А навпаки, просрав те, що було?
показати весь коментар
13.11.2025 13:11 Відповісти
Бо 34 роки - як виявилось - занадто малий строк для того щоб ти порозумнішав.
показати весь коментар
13.11.2025 13:31 Відповісти
Мова про тебе. Чому ти все просрав?
показати весь коментар
13.11.2025 18:22 Відповісти
Я ж тобі пояснюю. Якби ти і решта мудрого народу не обирали мудаків і козлів, якби ви не ухилялись, не валили за бугор, не крали, не давали хабарів - в нас були би давно уже нормальна держава.
А один я чи навіть меншість таких як я не можемо не просрати всю країну замість вас.
показати весь коментар
13.11.2025 18:40 Відповісти
Так ти ж все це і робив.
показати весь коментар
13.11.2025 18:48 Відповісти
не я а весь народ. конкретно я робив якраз протилежне.
показати весь коментар
13.11.2025 18:51 Відповісти
Та я розумію, що ваша ціль - довести "Україна <= КНДР".
Тільки не виходить.
Війна тут не вічна і не "холодна", за кордон не випускають не всіх (не військово зобов'язані жінки і пенси їздять вільно), а про "використовується для тиску" - це типово руснявий наратив.
показати весь коментар
13.11.2025 13:06 Відповісти
До чого тут моя ціль? Це реальність. Спроба тягатись в гонці озброєнь з країнами, які набагато переважають в ресурсах та можливостях, призведе до рівня КНДР. Це стосується не лише України. Чи ти думаєш, споконвічно слабші країни намагались створити військові та економічні союзи з сильнішими просто так?
показати весь коментар
13.11.2025 13:16 Відповісти
Є сильно мілітаризовані країни, як Ізраїль або Швейцарія.
Непогано живуть.
І ми не самі. Інакше б вже давно програли.
Підтримка недостатня для переваги, але вона є.
показати весь коментар
13.11.2025 13:18 Відповісти
Сильно мілітаризовані проти кого? Проти бороданів в тапочках? А з кацапами зможуть воювати чи тягатись в гонці озброєнь?
ПС. Ти в срср, який перебував у стані холодної війни, не жив? Який там був рівень життя не знаєш? Хочеш знов на гівняний телевізор рік зарплатню складати?
показати весь коментар
13.11.2025 13:25 Відповісти
Щось не можу зрозуміти, до чого схиляєте.
Що не треба розвивати ВПК, бо все одно програємо росії через її перевагу в ресурсах?
показати весь коментар
13.11.2025 13:28 Відповісти
Розвиток ВПК і мілітаризація - це зовсім різні речі. Тим більше, проживши все життя в Україні, я знаю, як вона буде тут проходити. Ні, не цивілізовано, як в Швейцарії. Зовсім ні. Це буде дика істерична мілітаризація абсолютно по КНДРівському типу. З закритими кордонами, тотальними злиднями пересічних і безмежною владою та дикою корупцією силовиків, чинуш та інших примазаних, тотальним контролем пересічних, жорстокою цензурою, безперервним призначенням і покараннями "агентів фсб", "шпигунів" і "диверсантів". Та про яке КНДР я кажу? В порівнянні з майбутньою "мілітаризованою" Україною КНДР буде просто взірцем свободи і демократії. Вже є. І ти бажаєш такого життя своїм дітям та внукам? А якщо вони не зможуть потрапити в число розстрілювачів, а навпаки?
показати весь коментар
13.11.2025 18:14 Відповісти
Не буде тут такого. Люди не ті.
показати весь коментар
14.11.2025 09:12 Відповісти
Вважаю, що ця суперечка стала безглуздою.
Я скажу, що періодично ходжу містом і нічого такого не бачу (крім патрулів ТЦК, їх бачу час від часу).
Ви скажете, що я брешу.
І все. Тупик.
показати весь коментар
14.11.2025 10:27 Відповісти
"Проти бороданів в тапочках? "

бородані в тапочках мали тисячі танків і літаків в подарунок від СРСР. Про це завжди забувають любителів ********* багатого і усішного Ізраїлю на противагу голому й босому мілітарізованому Ізраїлю 50-ч 60-х.
Мабуть євреям то все само впало з неба, або союзники надарували.
показати весь коментар
13.11.2025 13:34 Відповісти
Тобто порівнювати з точки зору війни Україну й КНДР не можна (бо в корейців немає гарячої війни), а от Україну й Ізраїль можна, при тому що там і близько не той рівень? От ловко)
показати весь коментар
13.11.2025 15:20 Відповісти
Ну от ви і прирівняли Україну до КНДР.
В принципі, що і потрібно було зробити.
показати весь коментар
13.11.2025 15:48 Відповісти
Можна до Франції прирівняти, теж щось спільне знайдеться)
показати весь коментар
13.11.2025 15:53 Відповісти
Але про Францію в тому вашому дописі ані слова немає, тільки про КНДР.
Совпадєніє?
показати весь коментар
13.11.2025 15:54 Відповісти
А у вас нема про корупцію як про руснявий наратив, а про таран як про руснявий наратив - є. Совпадєніє?) Все наратив і все чиста правда - залежно як подивитися.
показати весь коментар
13.11.2025 15:59 Відповісти
Сторінка 1 з 2