7706 відвідувачів онлайн

Мобілізованих тепер розподілятимуть між військовими частинами ще до початку БЗВП, - Паліса

Комплектування бойових бригад ЗСУ: Паліса розповів деталі

Заступник керівника ОП Павло Паліса за результатами Ставки верховного головнокомандувача розповів, як працюватиме новий механізм розподілу особового складу між бригадами на фронті. На його думку, відтепер у ЗСУ ручних рішень має стати менше.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Паліса повідомив у фейсбуці.

Щомісячне поповнення бригад

За його словами, йдеться про новий підхід до розподілу мобілізованих між військовими частинами ще до початку базової підготовки.

"Справедливий, рівномірний та передбачуваний. Це означає, що кожна бригада, яка виконує бойові завдання на лінії зіткнення, щомісяця отримуватиме стабільну, визначену кількість мобілізованих. Ручних рішень має стати менше, а запрацювати має чітка система, яка дає командирам можливість планувати відновлення та навчання особового складу", - пояснив він.

Що зміниться

  • Підготовка новобранців проходитиме максимально наближено до умов конкретної бригади.
  • Сьогодні 37 бойових бригад мають право самостійно проводити базову військову підготовку – ці спроможності розширюватимуться.

Там, де своїх навчальних можливостей поки немає, – підготовка відбуватиметься в навчальних центрах та навчальних батальйонах армійських корпусів, але із повним супроводом інструкторів із бригади, наголошує Паліса.

"Для бригад – це прогнозованість, можливість формувати свої навчальні цикли, злагоджувати підрозділи, працювати з людьми системніше. Це крок, який давно назрів, і який напряму впливає на стійкість лінії бойового зіткнення.

Разом з Генеральним штабом та командирами ми продовжуємо працювати над деталями впровадження. Головне – щоб ця система працювала чесно, однаково для всіх і допомагала тим, хто сьогодні тримає оборону", - додав заступник голови ОП.

Топ коментарі
+28
Якість ресурсу. Отаке ставлення до людей. Навіть офіційно. А що реально, он військова омбудсменка вчора розповідала. І Аліна Михайлова. З таким підходом на нас чекає жахлива поразка, якщо негайно не почати мобілізовувати найбільш боєздатних - силовиків, зокрема, ментів, заброньованих на 90%, щоб вони повоювали хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, муніципальну охорону, міську вату, ДСО, охоронців, що стоять під кожним деревом чи охороняють дупи крадіїв в маєтках, молодих відставників, офіцерів, яких мільйони після кафедр, треба відправляти на фронт, хто закінчив військові навчальні заклади і т.д., а не хапати хворих людей і знущатись із них!
показати весь коментар
05.12.2025 22:40 Відповісти
+26
О, це все міняє. Тепер в бусики будуть самі ломитись.
показати весь коментар
05.12.2025 22:19 Відповісти
+25
Так ні з кого вже поповнювати, сзч вже до 400тисяч наблизилося, яке рівномірне? Рівномірно будуть надходити хворі , криві, косі с заразними хворобами, про це було потрібно думати 2.5 роки тому коли ще мотивація хоч якась була, зараз їх 0.0 десятих.
показати весь коментар
05.12.2025 22:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Більшість СЗЧ відбувається по дорозі з навчального центру до бригади. Тому ресурс треба постійно охороняти до прибуття на нуль. А з нуля ресурс точно не збіжить.
показати весь коментар
06.12.2025 13:31 Відповісти
Зараз воюють переважно дронами, а не зброєю. А піхота це лише приманка для дронів. Головне заповнити окопи на нулі ресурсом. Головна зброя піхоти зараз звичайна лопата, щоб найглибше закопатись від дронів.
показати весь коментар
06.12.2025 13:38 Відповісти
зрозуміли?
не війська собі відбирають, а тцк в бусіку розподіляє, хто куди поїде.
так, а шо тут гадати?
всі, кого викрадуть зараз на вулиці потрапляють під покровськ.
а, там як карта ляже.
м'ясо на м'ясо!!!
і косі і хромі і ті кому 51-59!!!!
показати весь коментар
05.12.2025 22:26 Відповісти
тихо!
на гнатова не гони!
начальник штаба мотається зброєносцем за умеровим по буржуям, обговорюють умови капітуляції!!
гнатову нема коли займатися армією під час війни!
показати весь коментар
05.12.2025 22:28 Відповісти
Зами єрмака і без єрмака прапор оп гордо несуть!!!!
показати весь коментар
05.12.2025 22:20 Відповісти
З 19 року по іншому бути і не могло - мудрий український нарід все для цього зробив, більшість у всякому випадку.
показати весь коментар
06.12.2025 13:26 Відповісти
'поставити стабільну, визначену кількість мобілізованих'...

А цей речекряк Оруелла читав? Прямо формулювання з його роману 1984
показати весь коментар
06.12.2025 12:27 Відповісти
Ще до початку мобілізації
показати весь коментар
05.12.2025 22:14 Відповісти
Чому такі геніальні думки прийшли тільки на п'ятому році війни? І що це виправить?
показати весь коментар
05.12.2025 22:12 Відповісти
Миром аж "смердить", коли чуємо такі розмови...
показати весь коментар
06.12.2025 10:04 Відповісти
Вже була люстрація в 2014... Сильно краще стало жити?
показати весь коментар
06.12.2025 10:06 Відповісти
Ви пишете повну дурню як і Паліса. Після розподілу рекрутів ніхто не заважає вищому штабу надіслати наказ в бригаду сформувати ротну чи батальйонну тактичну групу в кількості ХХ чоловік і відправити в оперативне підпорядкування в іншу бригаду! Може прийти наказ Генштабу про переведення військовослужбовців з однієї бригаду в іншу і що толку що рекрута мобілізували в конкретну бригаду. Нашу бригаду коли формували з неї на етапі формування передали кілька тисяч військовослужбовців в 18 інших бригад, не рахуючи підрозділів морської піхоти! Президент та його оточення не володіють інформацією що насправді відбувається в ЗСУ, що витворяє Генштаб на місцях!
показати весь коментар
06.12.2025 14:09 Відповісти
Це ж було вже
Нас розподілили ще до початку бзвп у якийсь там стрілецький батальон якоїсь там бригади. Після проходження бзвп всіх рендомно позабирали інші бригади, а попередню частину, вже без о/с відправили у ппд на "відновлення". Й так постійно, по колу, наскільки я зрозумів. В чому суть цього броунівського руху - хз.
показати весь коментар
06.12.2025 08:45 Відповісти
Плюс у тому, що, тебе, можливо, будуть вчити тому, що дійсно працює, й що безпосередньо тобі потрібно по фаху, який тобі визначать, а усіляку базову шелуху відметуть. Мінус в тому, що все залежить від ставлення самої бригади до навчання поповнення. В нашій - клали болт, бо, якщо ти попав у звичайну піхоту, на тебе дивились як на дуже швидкого потенційного жмура. Відповідно й висновок був: - нафіга його добре вчити, якщо він завтра вже буде 200? Цинічно, жорстоко, але от так. Але це ж не всюди так. Це вже як кому повезе, попасти в нормальну бригаду, чи м'ясну.
показати весь коментар
06.12.2025 10:17 Відповісти
"стабільну, визначену кількість мобілізованих...."

скотобаза якась, а не держава! хоча при жидо-кацапах в українській владі, які люто "воюють" проти інших жидо-кацапів в кацапській владі, це цілком передбачувано.
показати весь коментар
06.12.2025 00:24 Відповісти
Пофігу вже всі ці потуги
показати весь коментар
06.12.2025 11:14 Відповісти
а ти ще їм і дупу язиком своїм намащував
думаєш на щось більше заслужив ?
показати весь коментар
05.12.2025 23:13 Відповісти
Про такі речі народ каже - як мертвому припарки ... ((
показати весь коментар
05.12.2025 22:14 Відповісти
Справедливості хочете ?
Тоді ВСЯ мобілізація повинна починатися з повернення "батальйону Монако" в Україну і відправки його на фронт !
показати весь коментар
05.12.2025 22:38 Відповісти
https://zaxid.net/na_lvivshhini_prikordonniki_uniknuli_tyurmi_za_propusk_80_uhilyantiv_bez_perevirki_dokumentiv_n1625019

На Львівщині прикордонники уникли тюрми
показати весь коментар
05.12.2025 23:07 Відповісти
А яка різниця як саме розподіляти хворих яких влк визнали здоровими?
показати весь коментар
05.12.2025 22:18 Відповісти
Ну, то поясніть.
Бо «пркупці», хтось таки вигадав цей ганебний термін, жаліються саме на те, що їм дають хворих
показати весь коментар
05.12.2025 23:36 Відповісти
Зрада?
показати весь коментар
05.12.2025 23:22 Відповісти
Якщо елiта пiде, то вже й ви пiйдете?
показати весь коментар
05.12.2025 23:26 Відповісти
Мобілізованих тепер розподілятимуть між військовими частинами ще до народження
показати весь коментар
05.12.2025 22:17 Відповісти
А кто буде тоді розтрілювати ухилятнів ? Ні, треба доокомплектувати ТЦК броньованою технікою, бусами, всіма засобами ураження, на бус зверху можка кулепет поставити, що б розтрілювали толпи орчих, що заважають. Ухилянти жити не можуть, для мене це тіж самі орки.
показати весь коментар
06.12.2025 14:48 Відповісти
Це нічого не дасть,а може ще гірше буде.І ніякої справедливості немає.
показати весь коментар
05.12.2025 22:36 Відповісти
Це надбагаті люди,вони можуть скинутися і українську владу добряче потріпати,якщо не вбити.Є по менші.
показати весь коментар
05.12.2025 22:41 Відповісти
Ти кому написав взагалі?
показати весь коментар
06.12.2025 00:20 Відповісти
В смене сусіда так мобілізували,але бронік не може ногситиюВ дитинстві ледь не померюНевисокий,худенькийюАле групи інвалідності офіційної немає.А в бугаїв,вона є.
показати весь коментар
06.12.2025 00:22 Відповісти
Та не буде це працювати. Чому? Тому що сам по собі розподіл це якась там двадцять п'ята складова. Наприклад армія + не працює. Або працює через хабар або в ручному режимі. Пишуть просто відхилено п. 6 постанова кму така то від такого то. Командири просто від фанаря ставлять у відхилені п.6. Тобто нічим не обґрунтовуючи. Пофіг на пункт 5 і 9. Не подобається? То звертайтеся до суду. Тобто немає цивілізованого переміщення особового складу із бригади у бригаду. Не вирішено питання сзч. Сзч масове. Такого не було жодного року за всю історію. Жоден командир, жоден штаб, жодна паліса і гнатов ні за що не відповідають. Лише галімі рішення і видимість тіпа хоч якоїсь діяльності. Не можна довіряти особовий склад цілому ряду комбригів і штабів. От просто нікого. Ха ха ха.
показати весь коментар
05.12.2025 22:25 Відповісти
Та легко. Прибрати взагалі погодження з будь яким полковником. Солдат переміщається від одного полковника до іншого. І міграція буде звісно від гівнюка до нормального. От вони і напихали пунктів. Щоб була корупційна складова. З кожної нормальної ідеї роблять гівно. А головне згідно чинного законодавства і гівнячої конституції. Ха ха ха.
показати весь коментар
05.12.2025 23:14 Відповісти
Якщо слабо розвинений мозок. Як у паліси чи гнатова. То як не дивись, толку не буде. Не є одна проблема, як вони пишуть на рівні для таких самих тугодумів як і вони, а є комплекс проблем. Одне за собою тягне інше. Так що такий розподіл до гівнячих комбригів нічого не дасть. Фронт сиплеться більше через сзч. Солдат не вважає полковника взагалі за військовослужбовця. Останній раз наш тіпа підполковник був аж два місяці у бліндажі десь за кучу кілометрів від Бахмута і це він сам для себе робить якимсь геройством. Тобто солдати чхати на нього хотіли з професійної точки зору. Тобто гівно. Особовий склад не знає його в лице. А він особовий склад. Роздає якісь там вказівки через месенджери. Тракторист сказав йому, що не поїду туди копати, бо там фпв літає і підбита машина йому непотрібна, бо вже на дємбєль йде. І що? І нічого. Утерся полковник соплями і копанина звп відмінилася. Хлопці раді були. Одним гівнячим хотєлкам менше. І таких прикладів маса кожен день. Провали на фронті суто провина штабів. Керувати не можуть і не тягнуть. Ха ха ха.
показати весь коментар
05.12.2025 23:29 Відповісти
Та вже і випускники тіпа академій просто ні ногою на фронт. А не будучи у фронтових реаліях, будеш знаходитися у якихось вигаданих. Те що штаби дивляться у монітори, це ще не означає, що вони можуть прийняти те чи інше об'єктивне рішення. Наприклад хтось в ютубі ляпнув про те що дрони на оптоволокні рухаються повільно. І вони бігають і розказують один одному ту охінею. Тобто тіпа військовослужбовці особисто жодного не збивши, з жодним не стикаючись у живу, дають поради кому що робити при нальоті дронів. Брєд. На дивляться якихось сторіс і ще якихось ігор і також думають, що в них п'ять життів, десь з повітря береться бк. Тобто штаби деградують. Вони і далі розказують про покращення маскування. Хоча надворі ні зеленки , ні снігу немає. Тобто треба більше гіляк. Але ж скільки тоді займатиме часу розмаскування? Ха ха ха.
показати весь коментар
06.12.2025 07:53 Відповісти
Знову повилізало ухилянтсько кацапсяче гімно яким місце на смітнику а не в Україні поквартирний побудинковий обхіб в разі спротиву застосовувати зброю на враження бо ухилянт це зрадник кара смерть тих що їх захищають гнать на парашастан а майно родичів на зсу
показати весь коментар
05.12.2025 22:32 Відповісти
О, це все міняє. Тепер в бусики будуть самі ломитись.
показати весь коментар
05.12.2025 22:19 Відповісти
Ну, це все змнює. Тепер можно раніше узнати, що попав у підрозділ, в якому командиру ***** на особови склад.
показати весь коментар
05.12.2025 22:26 Відповісти
Так ні з кого вже поповнювати, сзч вже до 400тисяч наблизилося, яке рівномірне? Рівномірно будуть надходити хворі , криві, косі с заразними хворобами, про це було потрібно думати 2.5 роки тому коли ще мотивація хоч якась була, зараз їх 0.0 десятих.
показати весь коментар
05.12.2025 22:15 Відповісти
Як вище сказали це мертвому припарка, докорінно це нічого не змінить, 30тисяч забусячать кожного місяця 22 тис - сзч, і як вони отих зоставшихся будуть розподіляти? Комусь більш хворі комусь менш? Оцю дурнувату систему потрібно повністю прибирати , бусифікацію як саме ганебне явище України і світу, скажіть, в якій ще країні було таке?
показати весь коментар
05.12.2025 22:26 Відповісти
Зробити хоч армію ++++ нічого не змінить, рішення приймаються пр старому, я командир ти гівно
показати весь коментар
05.12.2025 22:30 Відповісти
Повно тилових воїнів (аж 700тисяч) які ні разу не були на лбз але убд є , ось там є резерви, але ці тупняки тцк до такого не додумаються.
показати весь коментар
05.12.2025 22:34 Відповісти
Зелена ботва хреново в тебе виходить відмазувати зелених сраколизів палісу сирка і ко у голові з верховним ухилянтом, пайку денну ти не відробив, вийди с сайту і зайди знову.
показати весь коментар
05.12.2025 22:35 Відповісти
Знайомий якого рік тому бусифікнули 1.5 року тому розказував, з тцк і до безпосередньо розташування на третій лінії (після бзвп і іншого) як створювали бригади ще, він був в 153 не знаю вона зараз існує чи вже все, розказував що їх єтапували автобусами, потягами десь приблизно 300 разів! ( Це їхній один взід, тупо сиділи на одному місці 2 доби потім їх по одному почали возити на інші точки , потім приєднувати до них інших і перевозити на іншу точку і так десятки разів в продовж місяців.. доходило до того що палива не вистачало і вони скидалися (!) на нього, не знаю, вже як три місяці немає зв'язку, думаю злиняв від того дебілізма і маразма отих хто оце все організує
показати весь коментар
06.12.2025 00:23 Відповісти
Так на кремль, слуга наріду це проєкт кремля, стільки антиукраїнщини мабуть і Яник не робив як ці зелені доходяги
показати весь коментар
06.12.2025 16:24 Відповісти
Мобілізовні це що для них росхідний матеріал чи живі люди, батьки, сини, які захищають нарід,розпріділяти справедливо потрібно не захисників , а озброєння для військових.
показати весь коментар
05.12.2025 22:24 Відповісти
Тепер мобілізовані у м'ясні бригади, з першого дня знатимуть шо треба линять)
показати весь коментар
05.12.2025 22:51 Відповісти
Чувак, не бухай!
показати весь коментар
06.12.2025 17:24 Відповісти
"А я був гнида."(с)
Ось і познайомилися, гнидо!
показати весь коментар
06.12.2025 21:02 Відповісти
БOба и БOба (фр. ВоBá ВоBá #541785)- два долбо#Ба!
показати весь коментар
06.12.2025 22:42 Відповісти
геніальність у чому?
перевірять документиу того, хто "придатний до тилу", скажуть до він повністю придатний, запишуть у бойову бригаду, відправлять на навчання і привіт лікарня і тилова посада?

не відповідальність за помилкову придатність людини і мобілізація без потреби її у тилу?
почитайте які статті дають "придатність до тилу", це вам не універсальний спеціаліст, а людина яка має обмеження і в першу чергу фізичних наватажень. Такі люди у звичайному житті майже не можуть знайти роботу на середню з/п.
показати весь коментар
06.12.2025 00:09 Відповісти
тоді треба дописати обмеження фізічної роботи як такої. Якщо людина погано бачить як у наказі 402 - багато усього описано, різні вади зору або корекція 6-12 діоптрій
для цих людей у звичайному житті обмеження робота на висоті більше 2 м не є рекомендованою
якщо є інші захворювання ока то ще більше спотворення "картинки світу"
усі роботи де треба точність виконання або є навантаження на зір невитягують такі люди, окуляри це костиль а не лікування причини хвороби

інфекційні захворювання які дозволили для мобілізації, авторів такої ідеї треба долучити до їх лікування

якщо є різні травматичні або через хвороби негативні зміни у суглобах, кістках, цім людям явно треба не віськови товари вантажити, а собі ліки і гроші на операції

якщо є проблеми із внутрішніми органами, вони також можуть бути задіяні у роботі без значних фізичних

людей з психічними розладами треба лікувати. бо вони з автоматом можуть грати у гру один протів всіх і перемагати

можна лише з порушенням слуху брати заступниками керівників, бо коли вони не оруть, вони не почують...
а з порушенням мови у бухгалтерію...

з порушенням зору вже беруть у охорону...

і це все гроші на армію...
показати весь коментар
06.12.2025 14:47 Відповісти
Паліса не в ЗСУ? Може не далеко від передовоі. Сміялись "бункер.
"
показати весь коментар
05.12.2025 22:13 Відповісти
Обмежено придатних, нечіпай.
показати весь коментар
05.12.2025 23:26 Відповісти
Всі гризуни зібралися? Фламінго.

Скоро Новый год. Новый год, новый год.

Пісня з кіно.
показати весь коментар
05.12.2025 23:30 Відповісти
Повір, велика.
показати весь коментар
05.12.2025 23:31 Відповісти
Ну, абсолютно нічого не зміниться.
показати весь коментар
05.12.2025 23:33 Відповісти
Термін з часів сересеру.
показати весь коментар
05.12.2025 23:45 Відповісти
Президент та його оточення не володіють інформацією що насправді відбувається в ЗСУ, що витворяє Генштаб на місцях!

тоді навіщо нам такий верховний головнокомандувач ?

Україні потрібен Гетьман !

.
показати весь коментар
06.12.2025 17:48 Відповісти
Так воно ж ґеліта, не можна
показати весь коментар
06.12.2025 02:17 Відповісти
В слові "забусячених" дуже багато помилок.
показати весь коментар
05.12.2025 22:25 Відповісти
Ніколи вони й не робили таємниці що це для них ресурс.
показати весь коментар
05.12.2025 22:28 Відповісти
при Залужному відмовляли в мобілізації через надмірну кількість бажаючих

при про-сирському бусифікують рекрута і ділять мобілізованого між кількома бригадами

відчуйте різницю !

.
показати весь коментар
05.12.2025 23:02 Відповісти
Трішкін каптан тепер ділять ще на стадії розкрою

Геніально !

.
показати весь коментар
05.12.2025 23:03 Відповісти
Він не зелений, він регіонал. Мріє що українці проситимуть вибачення в матерів загиблих кацапів, він саме так і погрожував.
показати весь коментар
05.12.2025 23:01 Відповісти
і для чого про це пздіти. не опа, а 95й квартал.
показати весь коментар
05.12.2025 22:50 Відповісти
Це означає, що кожна бригада, яка виконує бойові завдання на лінії зіткнення, щомісяця отримуватиме стабільну, визначену кількість мобілізованих.

Тобто, ТЦК і далі будуть виконувати "план по справедливій мобілізації", незважаючи на "якість" цього поповнення і все інше, типу законного бронювання і т.д.?
показати весь коментар
05.12.2025 22:21 Відповісти
Ну добре, застосуєте ви зброю проти "ухилянтів", розстріляєте всіх хто не хоче воювати за "лідера", мільони міндіча і т.д. А що далі? Тоді ж вас "пропагандонів" погонять на фронт, бо інших же не буде.
показати весь коментар
05.12.2025 22:37 Відповісти
Йой!
Та тут варто просто брати тих хто пише коменти і на розмінування відправляти.
Якщо і не лахта то точно ухилянти у мамці в погребі переховуються...
показати весь коментар
06.12.2025 10:37 Відповісти
Павел Ппх
Павел Ппх

фу, який же ж ти чорнопащий,
по перше я не є таки офіцер.
По друге стань струнко перед молодшим сержантом ЗСУ.
По третє я став сержантом тоді коли ти сиділо у мамці тримаючись за юбку.
В 2015 році, через півтора року після моєї самомобілізації.
показати весь коментар
06.12.2025 13:36 Відповісти
стать струнко- стояти рівно, утримуючи каблуки підошв поряд, а носки в приблизно 15-20 градусас.
їбало облтч*я повине спрямовуватись рівно у верх, але при команді ти повинен повертатаи в напрямок командира. (рівняйся на ліво, чи рівняйся на право, а бо рівняйся на командира).
Чесно кажучи технологія застаріла-бо є дрони і інша техніка враження особистого складу на шикуванях
показати весь коментар
06.12.2025 13:46 Відповісти
підскажи мені чмо як я повинен виконувати цей обов*язок третій раз підряд, якщо ти чмо і перший раз його не виконало?
показати весь коментар
06.12.2025 13:51 Відповісти
Ти було на срочці?
Ти було в АТО ?
А я був гнида.
показати весь коментар
06.12.2025 13:53 Відповісти
а це допоможе тобі стати струнко і не вихляти?
показати весь коментар
06.12.2025 19:34 Відповісти
йой!
як же ж тебе розпідерасило тваринко))
показати весь коментар
06.12.2025 22:03 Відповісти
агаж, і тебе там теж небуло як добровольця.
А от я і багато таких як я були.
Сцикунчик ховайся і далі.
показати весь коментар
07.12.2025 14:52 Відповісти
та я взагалі усі 30 місяців невіноньки з березня 2014 в штабі писарем прослужив..
показати весь коментар
07.12.2025 14:56 Відповісти
"Справедливий, рівномірний та передбачуваний. Це означає, що кожна бригада, яка виконує бойові завдання на лінії зіткнення, щомісяця отримуватиме стабільну, визначену кількість мо
білізованих Джерело: https://censor.net/ua/n3588951😗
Напевно це як болти та гайки - малоцінні розхідні матеріали?
показати весь коментар
05.12.2025 22:29 Відповісти
Може час мобілізованим вимагати підвіщення зарплат у опи і чмуряду??
показати весь коментар
06.12.2025 03:12 Відповісти
Якість ресурсу. Отаке ставлення до людей. Навіть офіційно. А що реально, он військова омбудсменка вчора розповідала. І Аліна Михайлова. З таким підходом на нас чекає жахлива поразка, якщо негайно не почати мобілізовувати найбільш боєздатних - силовиків, зокрема, ментів, заброньованих на 90%, щоб вони повоювали хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, муніципальну охорону, міську вату, ДСО, охоронців, що стоять під кожним деревом чи охороняють дупи крадіїв в маєтках, молодих відставників, офіцерів, яких мільйони після кафедр, треба відправляти на фронт, хто закінчив військові навчальні заклади і т.д., а не хапати хворих людей і знущатись із них!
показати весь коментар
05.12.2025 22:40 Відповісти
Причини треба дивитись. Є звісно теорія всіх розстріляти, покласти півмільйона людей чи мільйон, але пишуть це явно провокатори, які не можуть не розуміти, до чого це призведе (громадянська війна і всі партнери пошлють), не кажучи вже про моральні аспекти, бо моралі в таких диванних ахвіцерів-стрілячів нема.
показати весь коментар
05.12.2025 22:42 Відповісти
Ні в якій, напевно. Щоб хапали людей з пухлинами чи шизиків і визнавали придатними, такого точно ніде не було. Це вигадали або агенти кремля, або покидьки, або і те, і те одразу.
показати весь коментар
05.12.2025 22:44 Відповісти
До чого тут родичі, де презумпція невинуватості, керуючись якими внутрішніми законами чи конвенціями? Ухилянт - це адміністративний порушник. І ми живемо у 21 сторіччі, якщо деякі вурдалаки забули. Та сталініст чи фашист? Повне свавілля? І що далі? Відмова від нас всіх партнерів і громадянська війна і путлер в Києві за 3 дні?
І це все знову проти обмежено придатних і непридатних у мирний час, на яких світло клином зійшлось - проти людей з хворобами, без ваєнніків і які не тримали зброї в руках і не давали ніяких присяг? А силовиків, молодих відставників, охоронців, офіцерів, за найбільш боєздатних, що сховались за бронями, нереальними восами і званнями, блатом, ранніми пенсіями і т.д. знову мовчиш?
показати весь коментар
05.12.2025 22:49 Відповісти
Так, купа посад спеціально під людей навіть ,он Мусієнко несе маячню на каналах, яка в нього посада, що йому іменну форму пошили? Навіщо речники в кожній бригаді, навіщо купа військових адміністрацій в кожному окупованому селищі?
показати весь коментар
05.12.2025 22:51 Відповісти
Сторінка 1 з 2