3958 відвідувачів онлайн

Сибіга Орбану: Ситуація для влади Угорщини така сама, як у 1939-му

"Як у 1939-му": Сибіга відповів Орбану щодо війни РФ

Глава МЗС України Андрій Сибіга відповів прем'єр-міністру Угорщини Віктору Орбану на сумніви щодо агресії Росії, згадавши роль Угорщини у Другій світовій війні та союз із нацистською Німеччиною.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Сибіга написав у мережі Х.

Раніше Орбан заявив що, мовляв, "не ясно, хто на кого напав" у війні країни-агресора РФ проти України. 

Так само незрозуміло, як це було для угорського керівництва у 1939 році", – написав на це Сибіга.

Та натякнув Орбану на епізод, коли під час Другої світової війни Угорщина була союзницею нацистів. Угорщина приєдналась до пакту країн Осі у 1940 році, брала участь у вторгненні до Югославії та воювала проти СРСР на Східному фронті, де зазнала значних втрат, особливо після поразки під Сталінградом, що призвело до окупації країни Німеччиною у 1944 році та подальших боїв з Червоною армією, що завершилися звільненням Угорщини у 1945 році.

Що передувало?

  • ЄС ухвалив рішення про надання Україні 90 млрд євро у 2026-2027 роках для підтримки економіки, оборони та стабільності країни.
Топ коментарі
+18
Союзницею нацистів угорщина була, союзницею нацистів і залишилася!
показати весь коментар
20.12.2025 13:02 Відповісти
+6
Так,один і той самий народ в четвертому столітті пішов з Приуралля на захід.Мандрував кілька століть.Майже на самому початку він розділився,одні племена пішли на південний захід і утворили Угорське королівство,інші - на північний захід і осіли на територіі теперішньої Фінляндіі.Зараз то зовсім різні народи і по зовнішності,і по металітету.Мова?Казав мені один мадьр я слухаю фіна,ну так все знайомо але нічого не розумію.Нем тудом,коротко...Що ще?Так,мадьяри воювали на стороні гітлерівців до кінця.Мені скажуть що і українці воювали разом з фашистами,і італійці,і французи.Річ у тім,що всі вони воювали дуже коротко,як тільки розібрались що то таке німці,тут же повернули зброю проти них.У Львові є австрійська фортеця Цитадель,у війну там був концтабір для військовополонених.Там загинуло близько 80-ти тисяч радянських і близько 20 тисяч італійських солдат,які спочатку воювали за рейх.Зараз там готель і ресторан,львівському панству приємно п"ється та жреться на тому самому місці,де вісімдесят років тому на гнилій соломі здихали полонені.Що ще можна сказати про тих мадьярів?У німців вони служили в південних областях,в основному в Одеській.Кажуть,набагато жорстокіші і підліші були за самих німців...
показати весь коментар
20.12.2025 13:39 Відповісти
+5
Продовжується дебілізація української журналістики, копіпастять один одного, бо цитата Сибіги влучна, а коментар журналіста тупий.
Сибіга згадує 1939 рік, в якому Гітлер послідовно знищив спочатку Чехословаччину, весною, а восени 1939 р. і Польщу разом з Сраліним, угорське керівництво звісно не помічало факту початку 2-ї Світової війни, бо ще у лютому 1939 р. приєдналося до Антикомінтернівського пакту, фактично альянсу Німеччини, Італії і Японії, Сралін приєднався до них у серпні цього ж року, навіщо тоді помічати жертв агресії.
Журналіст пояснює цитату Сибіги подіями 1940 року, які тут ні до чого, і цитата від такого коментаря втрачає гостроту, тому що Сибіга натякає на події сьогодення, коли Угорщина є відвертим союзником у війні Х-уйла проти України, але політично і дипломатично це нібито не оформила.
показати весь коментар
20.12.2025 13:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
якби в британії прем'єр-міністром був*
показати весь коментар
20.12.2025 13:03 Відповісти
Це випадково не прославлення нацизму?
показати весь коментар
20.12.2025 13:15 Відповісти
А тоді було протистояння правих (різновиди фашизму та нацизм) і лівих (совок і комінтерн). Совок я ненавиджу.
показати весь коментар
20.12.2025 13:20 Відповісти
Совок це сьогоднішній максимально лівий Євросоюз. А Китай і рф максимально капіталістичні авторитарні держави. На чиєму боці ви зараз?
показати весь коментар
20.12.2025 13:23 Відповісти
я на боці України. Мені однаково не підходить мультикультурний ЄС і мультикультурна рашка.
показати весь коментар
20.12.2025 13:27 Відповісти
О як! рашка вже не нацистська, а мультикультурна. Що далі скажете? Вступ до ЄС і НАТО-зло?
показати весь коментар
20.12.2025 13:34 Відповісти
вступ до єс - зло, це фактично гарантія смерті етнічних українців, вступ до НАТО - норм.

>рашка вже не нацистська

там майже 0 ознак нацизму, як мінімум немає етнічного націоналізму та расового реалізму. А от змішування етнічних груп є, казки, що всі рюскє - і татари, і мокші, і єрзя - є.
показати весь коментар
20.12.2025 13:37 Відповісти
Євг Марущак, це Ви зареєструвались нещодавно на Цензорі, щоб розвалювати спільноту, отаке пишучи? Дуже нацистам симпатизуєте?
показати весь коментар
20.12.2025 13:16 Відповісти
Дуже ненавиджу комуністів.
показати весь коментар
20.12.2025 13:18 Відповісти
Забрали у Вашого прадідуся заводи і пароходи?
показати весь коментар
20.12.2025 13:21 Відповісти
якби мій прадід не заховав мішки з борошном - стали би жертвою Голодомору, тому так, мені є за що ненавидіти совок.
показати весь коментар
20.12.2025 13:25 Відповісти
За Брежнєва голодоморів не було. Виходить Совок і комунізм померли разом зі Сталіним?
показати весь коментар
20.12.2025 13:31 Відповісти
Ні, комунізм був і після смерті сталіна. Та сама мультикультурна політика змішування етнічних груп, щоб створити "савєцкава чєлавєка", та сама даунська соціалістична ідеологія.
показати весь коментар
20.12.2025 13:35 Відповісти
Ви напевно плутаєте з США. Саме там котел Націй, яким вони ще недавно пишалися. У совку була купа національних республік і автономій
показати весь коментар
20.12.2025 13:39 Відповісти
такий самий котел був і в срср, де був постійний рух людей різних етнічних груп по всьому совку.
показати весь коментар
20.12.2025 13:47 Відповісти
Всіх потрібно було замкнути по республіках?
показати весь коментар
20.12.2025 13:50 Відповісти
так їх навпаки, примушували до руху по срср, в Україну завозили кацапів, в рсфср - українців.
показати весь коментар
20.12.2025 13:51 Відповісти
Як саме завозили? Заарештовували і переселяли? Завжди думав, що українці, наприклад, самі укладали контракти і їхали в Тюмень. Бо за це добре платили.
показати весь коментар
20.12.2025 14:00 Відповісти
Товарняками возили, відкривали підприємства і одразу підвозили робітників. Багато було схем. Студентів після кінця навчання відправляли в різні республіки. Солдатів термінової служби теж розвозили по всьому срср.
показати весь коментар
20.12.2025 14:03 Відповісти
Строкова служба в армії - 2 роки, робота з розподілу після навчання - 3 роки.
показати весь коментар
20.12.2025 16:18 Відповісти
... якимось дивом, в Україні опинилося десь 30+% русні.
показати весь коментар
20.12.2025 16:21 Відповісти
Так я виходить " савєцкій чєлавєк" який народився і 20 років прожив за СССр ,то ж звідки я знаю українську мову ?
показати весь коментар
20.12.2025 13:40 Відповісти
до чого тут мова? в срср був постійний рух різних етнічних груп, в Україну завозили кацапів, в рсфср - українців. До речі, вчителі, які викладали кацапською мали більшу зп.
показати весь коментар
20.12.2025 13:44 Відповісти
атнять і паделіть? Да,дурню?
показати весь коментар
20.12.2025 13:31 Відповісти
це допис супруну..
показати весь коментар
20.12.2025 13:33 Відповісти
Так теперішні українські багатії і олігархи те і зробили в 90-х роках - відняли державну власність і поділили між собою.
показати весь коментар
20.12.2025 13:37 Відповісти
просрав ти свій шанс...
показати весь коментар
20.12.2025 13:46 Відповісти
А ти отримав свій шанс і дерибанив державну власність ?
показати весь коментар
20.12.2025 13:51 Відповісти
Не лінувався....
показати весь коментар
20.12.2025 13:54 Відповісти
От і молодець ,а тепер іди захищай свої статки ,чи ви всі думаєте ,що за ваші статки бідняки воюватимуть.
показати весь коментар
20.12.2025 19:45 Відповісти
Захищай своє,за моє я сам подбаю...
показати весь коментар
20.12.2025 20:05 Відповісти
Так в мене лише батьківська квартира в старій панельці і все.
показати весь коментар
20.12.2025 20:12 Відповісти
В багатьох українців і цього немає..свинособаки позбавили..
показати весь коментар
20.12.2025 20:33 Відповісти
Союзницею нацистів угорщина була, союзницею нацистів і залишилася!
показати весь коментар
20.12.2025 13:02 Відповісти
Послідовні...
показати весь коментар
20.12.2025 14:44 Відповісти
В Україні теж таке саме якщо не гірше, нагадує ремарка "на західному фронті без перемін"..
показати весь коментар
20.12.2025 13:04 Відповісти
Орбану засліпило від кремлівського бабла , яке йому кидають
терористи , щоби краще тявкав виродок 🤬
показати весь коментар
20.12.2025 13:08 Відповісти
Мені здається, що бабло може бути вторинним. Орбан це ще один, ностальгуючий за імперією, поц. "Імперці всього світу, єднайтеся!"
показати весь коментар
20.12.2025 13:21 Відповісти
Всі часи чую оце звільнили.
Звільнили це дали волю.
Але під радянським чоботом ....хіба можна використовувати термін "звільнили"?
показати весь коментар
20.12.2025 13:09 Відповісти
А що було для Угорщини в 1939 - приєднали до себе шматок Чехословаччини .
показати весь коментар
20.12.2025 13:10 Відповісти
тільки зараз при керівництві більша потвора
показати весь коментар
20.12.2025 13:11 Відповісти
Угорці, або мадяри, - це фіно-угорський народ, предки яких були кочівниками-скотарями, що мігрували з-поза Уральських гір, через Причорномор'я, до Паннонської рівнини (******** Угорщини) в кінці 9 століття, заснувавши там свою державу, хоча їхня культура має сильні тюркські та слов'янські впливи, що відображено в мові та звичаях.
показати весь коментар
20.12.2025 13:11 Відповісти
З ханти та мансі у мад'ярів майже одна мова.
Років 20 тому знав одного угорця, що постійно їздив за Урал збирати місцевий ханти-мансійський фольклор з бубнами та шаманськими закляттями.
показати весь коментар
20.12.2025 13:18 Відповісти
Так,один і той самий народ в четвертому столітті пішов з Приуралля на захід.Мандрував кілька століть.Майже на самому початку він розділився,одні племена пішли на південний захід і утворили Угорське королівство,інші - на північний захід і осіли на територіі теперішньої Фінляндіі.Зараз то зовсім різні народи і по зовнішності,і по металітету.Мова?Казав мені один мадьр я слухаю фіна,ну так все знайомо але нічого не розумію.Нем тудом,коротко...Що ще?Так,мадьяри воювали на стороні гітлерівців до кінця.Мені скажуть що і українці воювали разом з фашистами,і італійці,і французи.Річ у тім,що всі вони воювали дуже коротко,як тільки розібрались що то таке німці,тут же повернули зброю проти них.У Львові є австрійська фортеця Цитадель,у війну там був концтабір для військовополонених.Там загинуло близько 80-ти тисяч радянських і близько 20 тисяч італійських солдат,які спочатку воювали за рейх.Зараз там готель і ресторан,львівському панству приємно п"ється та жреться на тому самому місці,де вісімдесят років тому на гнилій соломі здихали полонені.Що ще можна сказати про тих мадьярів?У німців вони служили в південних областях,в основному в Одеській.Кажуть,набагато жорстокіші і підліші були за самих німців...
показати весь коментар
20.12.2025 13:39 Відповісти
Це точно, в мене вся рідня по батьківській лінії саме в Одеській області були в окупації, правда на півночі області (Савранський р-н), так бабуся розказувала що мадяри були набагато жорстокіше німців...
показати весь коментар
21.12.2025 00:05 Відповісти
Сибіга гарно відповів. Можна й ще гостріше.
показати весь коментар
20.12.2025 13:19 Відповісти
Продовжується дебілізація української журналістики, копіпастять один одного, бо цитата Сибіги влучна, а коментар журналіста тупий.
Сибіга згадує 1939 рік, в якому Гітлер послідовно знищив спочатку Чехословаччину, весною, а восени 1939 р. і Польщу разом з Сраліним, угорське керівництво звісно не помічало факту початку 2-ї Світової війни, бо ще у лютому 1939 р. приєдналося до Антикомінтернівського пакту, фактично альянсу Німеччини, Італії і Японії, Сралін приєднався до них у серпні цього ж року, навіщо тоді помічати жертв агресії.
Журналіст пояснює цитату Сибіги подіями 1940 року, які тут ні до чого, і цитата від такого коментаря втрачає гостроту, тому що Сибіга натякає на події сьогодення, коли Угорщина є відвертим союзником у війні Х-уйла проти України, але політично і дипломатично це нібито не оформила.
показати весь коментар
20.12.2025 13:22 Відповісти
Вочевидь далеко не вся ******* Угорщина підтримує прислуговування Орбана військовому злочинцю путлєру та ТрамПуту. Орбан - тимчасове і ганебне явище в житті Угорщини і угорців - треш демократії.
показати весь коментар
20.12.2025 14:39 Відповісти
Не вся, але Орбан 20 років при владі.
Угорщина не проходила денацифікацію, Сралін пробачив їй злочини 2-ї Світової війни, в т. ч. і вбивство 7 тисяч мирних жителів Корюківки на Чернігівщині вбитих угорцями за 2 дні у березні 1943 р.
Щоправда, Джугашвілі відрізав від них Закарпаття (яке Угорщина за домовленістю з Гітлером захопила у березні 1939 р. після знищення Чехословаччини), і це й була їх плата за війну, бо на Угорщину не наклали ніяких репарацій, на відміну від німецьких земель, звідки Сралін вивіз і конфіскував в їх рахунок усе, що міг.
Тому угорці не відчувають ніякої вини за війну, яку вони розпочали разом з Гітлером, як вірний їх союзник, а тепер Орбан ще й розпалює у них реваншизм, носить і роздає футболки і кепки із зображенням Угорщини, де вона включає до свого складу наше Закарпаття.
показати весь коментар
20.12.2025 14:57 Відповісти
Згоден із вашим зауваженням. З іншого боку, не так вже й багато лишилося тих угорців, які безпосередньо приймали участь у військових злочинах гітлера та сталіна або сприяли їх скоєнню.
Історичні факти, які ви згадали, в Угорщині відомі лише фахівцям. Більшість населення про них не знає. Орбан за допомогою кремля пропонує населенню зовсім іншу картину про місце і роль Угорщини у всесвітній і національній історії.
показати весь коментар
20.12.2025 15:27 Відповісти
Хех, так вони і під час Першої світової теж на стороні Німеччини воювали))) У чуваків талант обирати «не ту сторону»
показати весь коментар
20.12.2025 13:24 Відповісти
Навіщо тобі друга світова війна, орбан і його кліка це прислужники рашиського терориста ,а ось припинити транспортування російської нафти територією України в угорщину клепки не вистачає,кацапи щорічно заробляють 7 мільярдів євро.
показати весь коментар
20.12.2025 13:28 Відповісти
Іменно угорські війська за підтримки гітлерівської Німеччини напали на Карпатську Україну в 1938 році, окупації Карпатської України активно допомагала і Польща посилаючи свої загони для боротьби з українцями. Маючи на порядок більше сил, авіацію, бронетехніку та артилерію не змогли нічого вдіяти проти українців. Мало того, українці погнали угорців, захопивши великі трофеї в тому числі артилерію і танки. Частину українців, котрі попали в лапи до поляків - розстріляно. Якщо не помиляюся,то десь 500-600 українців було розстріляно поляками.
Ось така муйня.
показати весь коментар
20.12.2025 13:32 Відповісти
Під час другої світової війни Угорщина граничила з окупованою нацистами територією і могла виступати єдиним фронтом. А зараз нацистська рашка ой як далеко. Видав би ЄС Україні мандат, і ЗСУ могли б швидко зробити так, щоб Орбан та Сіярту більше не каламутили воду в Брюсселі. Зробили та й пішли собі (отже ніяко окупації).
показати весь коментар
20.12.2025 13:58 Відповісти
А мадярам так ніхто й не думає виставити рахунок за вбивства українців в Карпатській Україні та 2СВ......
показати весь коментар
20.12.2025 14:03 Відповісти
Ні, це тільки потужному президенту закидують про злочини під час другої світової, а він мовчки все хаває
показати весь коментар
20.12.2025 14:36 Відповісти
Брехня. Вікінги були і раніше на території Фінляндії. і що потмім робилось між саксами, варварами, слов'янами і монголами, то окремі питання. але болотні ******** там були тільки як найманці, але потім пішли не некому, окрім монголів, яких таки пізданули вони сами і китай. потім століття трешу і т.д.. без Європи не булоб ********* світу, так, Китай бамагу зробив. це все, що за 5000 років він зробив, окрім теракотових воїнів. ****** - варіант такий самий
показати весь коментар
20.12.2025 14:47 Відповісти
і підорассія досі лізе по египетьским варіантам, тиму "зробили мавзолей", як піраміду/гробницю. і сама біда в тому, що людт на це ведуться. я сам колись стояв в той черзі до "лєніна", а потім сказав матері, що я їбав на це все все, і не хочу стояти в черзі щоб побачити труп якогось мудака. мені було 5 років.
показати весь коментар
20.12.2025 14:51 Відповісти
а хто був в Гізі, той точно зрозуміє, що коється наразі із пукіним. він собі піраміду хоче.
показати весь коментар
20.12.2025 14:53 Відповісти
що не кажіть, а відповів гарно..просто їбалом в лайно макнув
показати весь коментар
20.12.2025 18:00 Відповісти