7478 відвідувачів онлайн

Росіяни показали відео із захопленого командно-спостережного пункту в Гуляйполі. Сили оборони проводитимуть розслідування

РФ заявила про захоплення штабу в Гуляйполі

Російські військові заявили про захоплення штабу одного з батальйонів територіальної оборони у Гуляйполі в Запорізькій області. У Силах оборони півдня проведуть розслідування за цим фактом.

Як передає Цензор.НЕТ, із посиланням на hromadske, відео нібито захопленого штабу поширили у Telegram-каналах. Своєю чергою речник Сил оборони півдня Владислав Волошин відреагував на цю інформацію.

Що відомо?

Як заявили росіяни, вони захопили командно-спостережний пункт (КСП) 102 бригади територіальної оборони. Окупанти показали залишені ноутбуки, незапаролений смартфон, печатки та інші речі. За словами росіян, штаб розташовувався у центрі Гуляйполя.

Співрозмовник видання, який тримає оборону на напрямку, підтвердив, що росіяни показали справжній пункт управління, який належав 1 батальйону 106 бригади. Раніше це був 75 батальйон у складі 102 бригади.

Особовий склад відійшов

Військовий зазначив, що у штабі перебувало понад 10 бійців. Коли росіяни підійшли, то українські військові вступили у стрілецький бій.

"Вище командування не давало добро виходити пунктам управління батальйонів вчасно з Гуляйполя і, відповідно, пункт управління попав під контакт противника й особовий склад, який перебував на штабі, відходив і залишив все так, як є", - розповів офіцер.

Він додав, що 1 батальйон 106 бригади, відступивши зі своїх позицій, оголив фланг 2 батальйону 102 бригади та дозволив противнику зайти зі сторони села Марфопіль й північно-східної сторони Гуляйполя.

Буде проведено детальне розслідування

За словами речника Сил оборони півдня Владислава Волошина, представники відповідних органів проведуть детальне розслідування за можливим фактом захоплення штабу.

"[Воно] має встановити причини й передумови виникнення подібного факту і взагалі, чи мав він місце. Лише після нього буде оприлюднена інформація", - пояснив Волошин.

Крім того, він зазначив, що буде порушене провадження правоохоронними органами.

"За результатами розслідування буде дана оцінка діям кожної посадової особи, яка причетна до даних подій. Ніхто і нічого не буде приховувати", - наголосив речник.

Що передувало?

Раніше повідомлялося, що російські війська намагаються прорватися до центру Гуляйполя, на околиці міста заводять групи для закріплення.

Топ коментарі
+18
Докерувались...
показати весь коментар
25.12.2025 22:54 Відповісти
+13
Сирський та МО довели ЗСУ до такого стану що такі події не виключені й надалі..але всі зараз зайняті " мирними переговорами"..тож все інше-" дрібниці" .☹️
показати весь коментар
25.12.2025 23:16 Відповісти
+12
кацапи вже виклали підтвердження в фейсбуці , які ще треба підтвердження ? ніхто навіть не додумався підпалити штаб .
показати весь коментар
25.12.2025 23:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
За словами речника Сил оборони півдня Владислава Волошина, представники відповідних органів проведуть детальне розслідування за можливим фактом захоплення штабу.

"[Воно] має встановити причини й передумови виникнення подібного факту і взагалі, чи мав він місце. Лише після нього буде оприлюднена інформація", - пояснив Волошин.

Зрозуміло, це все ІПСО. І взагалі відео створено ШІ...
показати весь коментар
25.12.2025 22:54 Відповісти
кацапи вже виклали підтвердження в фейсбуці , які ще треба підтвердження ? ніхто навіть не додумався підпалити штаб .
показати весь коментар
25.12.2025 23:00 Відповісти
Якщо відбувалося усе швидко ?
показати весь коментар
25.12.2025 23:06 Відповісти
щоб підпалити потрібно 2-3 хвилини , розлити бензин з генератора і запалити .
показати весь коментар
25.12.2025 23:13 Відповісти
В бойовиках та серіалах показують саме так, можна навіть швидше. Чи можна ще кнопку детонатора у руці натиснути, сховавшись десь за декількома стінами чи з сусідньої вулиці.
показати весь коментар
25.12.2025 23:38 Відповісти
там навіть гранату ніхто не кинув , щоб зіпсувати обладнання !
показати весь коментар
25.12.2025 23:41 Відповісти
В штаб зазвичай з собою гранати не тягають, окрім табельної зброї, але ж то таке. Дійсно-не за сценарієм усе вийшло. От у інеті цілком зрозуміло, що треба було б робити.
показати весь коментар
26.12.2025 00:00 Відповісти
не сміши ! в штабі не було жодної гранати ! не було генератора . не було запальнички . а табельна зброя була в машині .
показати весь коментар
26.12.2025 00:15 Відповісти
Докерувались...
показати весь коментар
25.12.2025 22:54 Відповісти
Бачив в Стерненка....жах...
показати весь коментар
25.12.2025 23:00 Відповісти
Хенерал ніколи не буде відповідати. Верховний Головнокомандуючи тим паче.
показати весь коментар
25.12.2025 23:05 Відповісти
Зеленський про фронт: Ситуація контролюється українськими захисниками

Ситуація на передовій контролюється українськими військовими. На Покровському та Гуляйпільському напрямках без змін.

Джерело: https://censor.net/ua/n3591877
показати весь коментар
25.12.2025 23:05 Відповісти
Чотирикратний Верховний вже запостив вечірній відосик - все під контролем, йому паліса доповів
показати весь коментар
25.12.2025 23:09 Відповісти


незапаролені смартфони ... ?
показати весь коментар
25.12.2025 23:05 Відповісти
а что вы хотели от тро ? азов,93ка, 79 бригада, 38 бригада и т.д теряет позиции, а тут какое то тро
показати весь коментар
25.12.2025 23:11 Відповісти
Завтра такое чмо как ты заставят воевать за оккупантов и побежишь как миленький ибо те тцкашники не чета украинским окажутся
показати весь коментар
26.12.2025 00:39 Відповісти
Война есть война! Взорвать скорее было нечем или жалко. Подпалить это канистра бензину минимум. Врядли было под рукой. Заминировать заранее---нужны спецы. Искать теперь стрелочника? Нашли---дальше что? Он миндич по Израилю шляется, ананасы ест, дули показывает в нашу сторону---ну и ?
показати весь коментар
25.12.2025 23:12 Відповісти
Вірно. Нагородити за мужність. І по два ананаса.
показати весь коментар
25.12.2025 23:22 Відповісти
Не було гранати жодної? А бензин там завжди є, бо інакше без генераторів ті ноутбуки не працюватимуть. Просто довбограї...
показати весь коментар
25.12.2025 23:47 Відповісти
Є простіший спосіб підпалу спирт
показати весь коментар
26.12.2025 00:19 Відповісти
Гундосий забив на армію. Він хоче в очі плєшивому знову дивитися. На ділянці фронту 20 км 200 бійців знаходиться, є участки.
показати весь коментар
25.12.2025 23:14 Відповісти
Гундосий вже нічого не може зробити. Його тцкунів кожен день б'ють сокирами, ломами і ножами. Вже в тцк втрати не менше як на фронті. Що пропонуєш? Під дулами кулеметів збирати мужиків на вулицях і кидати на фронт?
показати весь коментар
25.12.2025 23:19 Відповісти
Ті, що ховаються то не мужики. По пєрхоть підзалу..а.
показати весь коментар
25.12.2025 23:22 Відповісти
Ну добре, нехай пєрхоть. Значить і під дулом кулемета вже нема кого збирати. Тоді що тобі не зрозуміло, чому на деяких ділянках по 200 людей на 20 км?
показати весь коментар
25.12.2025 23:24 Відповісти
А ти яка перхоть, перхоть **********? Лупа по українськи взагалі то, москворотий.
показати весь коментар
26.12.2025 00:51 Відповісти
>Під дулами кулеметів збирати мужиків на вулицях і кидати на фронт?

нащо кулемети, у поліції є автоматична зброя

а щоб з навчальних центрів не тікали, потрібна військова поліція.
показати весь коментар
25.12.2025 23:25 Відповісти
А щоб з фронту не тікали, треба загороджувальні загони. Вірно?
показати весь коментар
25.12.2025 23:32 Відповісти
військової поліції достатньо
показати весь коментар
25.12.2025 23:36 Відповісти
Як у кацапів?)
показати весь коментар
25.12.2025 23:41 Відповісти
а ще кацапи математикою користуються, от жах
показати весь коментар
25.12.2025 23:43 Відповісти
І дійсно. А ще вони користуються російською мовою для спілкування. Тому нам ні в якому разі не можна говорити російською, щоб не бути на них схожими ) я правильно говорю, нацик і расист?)
показати весь коментар
25.12.2025 23:50 Відповісти
руснявою говіркою не можна користуватися задля національної ідентичності, це ж мова расово неповноцінних азіатів з московських боліт.
показати весь коментар
25.12.2025 23:52 Відповісти
А что ж такое, Женечка? Значит от математики ты не хочешь отказываться, от вилки и ложки не хочешь отказываться, хотя ними тоже кацапы пользуются, а от языка отказываешься?) а я не откажусь никогда. И буду говорить на том языке, на котором мне будет удобно )
показати весь коментар
25.12.2025 23:56 Відповісти
кек, розпакування кацапа під укрпроксі
показати весь коментар
25.12.2025 23:58 Відповісти
Нет, просто я увидел, что тебя это раздражает. А я люблю раздражать нацистов и расистов, потому что у меня к вам презрение как к дохлой скотине.
показати весь коментар
26.12.2025 00:02 Відповісти
>А я люблю раздражать нацистов и расистов, потому что у меня к вам презрение как к дохлой скотине.

що таке, скіни побили, бо цілувався з кавказцями? скажи "чєчня круто"
показати весь коментар
26.12.2025 00:04 Відповісти
Скажу, что российский неонацист мильчаков, российский нацист уткин это мрази. И ты ничем им не уступаешь. Ты с ними в одном ряду.
показати весь коментар
26.12.2025 00:09 Відповісти
Почему это чмо он с ними в одном ряду .Потому что воюет против них да
показати весь коментар
26.12.2025 00:42 Відповісти
Ви добродію Evgeniy класно взбісили "українську гнидну" консерву Про Рок.
показати весь коментар
26.12.2025 00:43 Відповісти
Дебіл , навіть з тими поліцаями які там стоять тікають, накривають типа френдлі фаєр і все , нема поліції розпад фронту не за горами, і винуватий в цьому точно не ухилянти в нікчемне зелене чмо яке не змогло зробити якісну мобілізацію.
показати весь коментар
26.12.2025 00:53 Відповісти
А ти що пропонуєш? "братушек зустрічати"? Вони не питатимуть - в дупу тобі пляшку засунуть і погонять у м`ясний штурм на Польщю.
показати весь коментар
25.12.2025 23:48 Відповісти
Пропоную збирати торби і їхати в Європу. Європі теж буде краще, нас влаштувати ніж з нами воювати, коли кацапи поженуть нас на них
показати весь коментар
25.12.2025 23:52 Відповісти
А далі куди поїдеш, коли кацапи і туди попруть?
показати весь коментар
26.12.2025 00:00 Відповісти
Ну якщо і тоді Європа не прокинеться і не застосує свою прогресивну ******* зброю, то треба буде на американські материки перекочовувати. Тільки так я для себе це бачу.
показати весь коментар
26.12.2025 00:04 Відповісти
А, тобто - хтось інший тебе має захищати, а ти сам "перебиратимешся"?
показати весь коментар
26.12.2025 00:11 Відповісти
Мене захищати не треба. Достатньо мене не чіпати і не обмежувати мою свободу пересування. І тоді я зможу захистити себе сам.
показати весь коментар
26.12.2025 00:15 Відповісти
Нет падаль так не выйдет .За тебя три года воевали пока ты жопу в тепле грело прячась за чужими спинами теперь пришла и твоя очередь
показати весь коментар
26.12.2025 00:44 Відповісти
Хй тобі на все твоє кацапське рило 😂🤣
показати весь коментар
26.12.2025 01:25 Відповісти
Права то ти качати пробуєш,а про існування обовязків чув щось ? Виходить,досі тебе держава влаштовувала така,як була,свободи вистачало.А коли мова зайшла про обовязки-тут уже свободи замало стало.
показати весь коментар
26.12.2025 00:48 Відповісти
До війни свої права я оплачував своїми обов'язками платити податки. А зараз крім обов'язків які в мене є права? Ніяких? Ну то бувай на х.
показати весь коментар
26.12.2025 01:20 Відповісти
Сирський та МО довели ЗСУ до такого стану що такі події не виключені й надалі..але всі зараз зайняті " мирними переговорами"..тож все інше-" дрібниці" .☹️
показати весь коментар
25.12.2025 23:16 Відповісти
Навпаки. "Мирними переговорами" займаються, бо розуміють до чого все йде.
показати весь коментар
25.12.2025 23:22 Відповісти
і головнокомандувач, вибачаюсь, ВЕРХОВНИЙ головнокомандувач
показати весь коментар
26.12.2025 00:05 Відповісти
Знову буде винний генерал Муженко?
показати весь коментар
25.12.2025 23:17 Відповісти
Не здивуюсь, коли вони ще "командувати" звідти почнуть нашими підрозділами
показати весь коментар
25.12.2025 23:18 Відповісти
😯
показати весь коментар
25.12.2025 23:24 Відповісти
Наші ніколи не визнають прой**бів, на жаль, це ненавчені совкові лампасні дебіли
показати весь коментар
25.12.2025 23:20 Відповісти
Так, як би вчасно визнали втрату, доповіли би наверх і "накрили" би всім чим можно цей КП, проблем було б менше... Але, "кар'єра"/ позитивні доповіді - важливіші... І їм не важливо, які втрати будуть, через їх недбалість...
показати весь коментар
25.12.2025 23:28 Відповісти
Прикро...
показати весь коментар
25.12.2025 23:20 Відповісти
де були військові з ТЦК та заброньовані поліцаї, що навіть штаб обороняти нікому ?
показати весь коментар
25.12.2025 23:22 Відповісти
Ну як де.. А то Ви не знаєте. Десять бійців ловлять одного наркошу в той час як десять командирів тікають зі штабу в кальсонах покидавши все.
Поки того наркошу відкачають та відправлять на фронт захищати той штаб- то він вже не встигне.
Що й вийшло.
показати весь коментар
25.12.2025 23:32 Відповісти
Який президент така і мобілізація...воно нічого не здатне робити нормально.
показати весь коментар
25.12.2025 23:23 Відповісти
Так, при сталіні мобілізація йшла чудово. Мільйонами гнали на фронт без лікарських комісій )) Ось така мобілізація нам потрібна!)
показати весь коментар
25.12.2025 23:31 Відповісти
Маячня. Тоді умови проживання були інші, війна інша. Зараз за кордоном війни немає. Можна хоч в Японію, США чи ВБ, та таж Польща, там війни нема. Як тільки застосуєте це, доведеться збільшувати охорону західних кордонів в десятки разів. А це вже крах.
показати весь коментар
25.12.2025 23:51 Відповісти
Мы сейчас не так уж и далеко от этого. Просто у нас нет тех миллионов что были у Сталина. Нужны не только несколько миллионов чтобы гнать на фронт, но ещё почти столько же чтобы охранять первых. У Сталина с этим проблем не было. У ***** их тоже пока не предвидится. У нас так не получиться.
показати весь коментар
25.12.2025 23:54 Відповісти
А при Сталіні ще оборонка в три зміни працювала і зрадників, саботажників та корупціонерів одразу рострілювали.

І міліони б тоді совку б не допомогли, якби совок не отримав лендліз та не налагодив виробництво озброєння, там лиш на території України в декількох котлах розчинилась вся РА.

А ще потім паркетних генералів почали усувати і замінювати молодими командирами.
показати весь коментар
26.12.2025 00:42 Відповісти
Наївно думати, що хтось із вполюваних на вулицях кріпаків буде захищати в совковому війську м'ясника просирського недоторканих феодалів-мародерів.
показати весь коментар
25.12.2025 23:26 Відповісти
Нестор Іванович дякує, дуже дякує, за таку ганьбу!
показати весь коментар
25.12.2025 23:33 Відповісти
Да при чем тут мобилизованные и бусифицированные. Чтобы собрать всю ценную аппаратуру и уничтожить\сжечь все что нельзя забрать - нужно 15 минут. Если этого не сделали - это значит что те кто там находился просто сбежали бросив все. И вот их то нужно действительно ловить и сажать на 20 лет. Невозможно представить ситуацию чтобы командование подразделения не знало что уже в десятках метров от них враг и нужно отходить - нет, они убежали заранее, хотя имели кучу времени чтобы хотя бы уничтожить то что бросают.
показати весь коментар
25.12.2025 23:36 Відповісти
Если их запихнули в бусик, отмудохали ногами и кинули на передок, они склонны к любой подлости, даже по своим могут огонь открыть от затаённой злости и обиды. Поэтому я давно говорю: насильно мобилизованный это обуза, а не помощь
показати весь коментар
25.12.2025 23:47 Відповісти
В данном случае мы говорим о штабе минимум батальона. Где априори большинство - офицеры. Для того чтобы облить оборудование бензином - достаточно канистры, 30 секунд времени и одной спички. Тут нет и не может быть вины рядовых бойцов, тут вина командования - вплоть до высшей меры, которой у нас к сожалению нет. И полный непрофессионализм, когда командования само для себя не понимает что ситуация угрожающая и нужно отходить с сохранением материальных средств - мы же не говорим о эвакуации подбитых танков - там все ценное легко помещается в один пикап - все остальное поджигается. Нет, там просто все бросили спасая свои шкуры, не задержавшись даже на минуту чтобы просто взять бензин для генераторов из канистры, все облить и поджечь. Крысы просто убежали. Ну и естественно что при этом они забыли и про подчиненных.
показати весь коментар
25.12.2025 23:56 Відповісти
Да, но как штаб оказался в полном контакте с рашистами? Явно, сначала разбежались рядовые. И наверно, не доложили об этом офицерам. Поэтому офицеры бежали прям в кальсонах.
показати весь коментар
26.12.2025 00:12 Відповісти
По перше, різниця в часі з Флоридою 7 годин.
По друге, у НачГенштабу зараз інші задачі. По третє, «ідіть у сраку» «я вам нічєго нє должен».
показати весь коментар
25.12.2025 23:37 Відповісти
А де ж ці штабісти зараз
показати весь коментар
25.12.2025 23:45 Відповісти
У лайні, вони забруднили офіцерську честь
показати весь коментар
25.12.2025 23:51 Відповісти
Безглуздими мирними переговорами влада тільки принижує боєздатність деяких підрозділів ЗСУ, типу- "Ось, ось, кінець війні так навіщо ще ризикувати..."
показати весь коментар
25.12.2025 23:48 Відповісти
Если всем сказать что война будет до конца и шансов вернуться домой почти не будет, это должно как-то поднять боевой дух? Почитаешь тут диванных пердунов и прозреваешь от бестолкового потока бреда. Это народ достоин нынешней власти на сто процентов. По другому просто и быть не могло.
показати весь коментар
26.12.2025 00:12 Відповісти
зрадники. всіх тих офітцерів - на розмінування
показати весь коментар
25.12.2025 23:54 Відповісти
О як диванні воїни розпустили хвости, ти знаєш яка там була ситуація що вже зробив висновки.

По друге офіцерів взагалі ніхто не вчить що робити в такій ситуації, колись робота з секреткою була основа, тепер всім пох.. в поточній системі управління. Та і взагалі всім пох на навчання офіцерів, короткі курси, а потім уже на передку освоїшся як небудь.
показати весь коментар
26.12.2025 00:35 Відповісти
Тут всі сили і увага кинуті на вибори, а хтось думає, що владні кварталівці будуть думати про ЗСУ
показати весь коментар
25.12.2025 23:58 Відповісти
А прапор підрозділу в штабі був? Якщо втратили, то треба розформовувати бат і розганяти той штаб по окопам...
показати весь коментар
26.12.2025 00:03 Відповісти