4777 відвідувачів онлайн

55 тисяч українських військових загинуло від початку повномасштабної війни, - Зеленський

втрати,память

Президент Володимир Зеленський заявив, що від початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну загинуло на полі бою 55 000 українських захисників.

Про це він сказав в інтерв'ю France 2, цитує Le Monde, передає Цензор.НЕТ.

Втрати України

Українського президента запитали про кількість загиблих на фронті з українського боку. Після того як у лютому 2025 року він назвав цифру понад 46 000 загиблих і 380 000 поранених українських військових з лютого 2022 року, цього разу Володимир Зеленський назвав цифру 55 000 загиблих воїнів ЗСУ.

"В Україні офіційно на полі бою загинуло 55 000 військових, як професійних воїнів, так і людей, яких мобілізували", - заявив він, додавши, що є також "велика кількість людей, яких Україна вважає зниклими безвісти".

Зазначимо, що в інтервʼю "NBC News" в лютому 2025 року президент Зеленський заявив, що за три роки війни з Росією Україна втратила понад 46 тисяч військових, десятки тисяч вважаються зниклими безвісти, поранення дістали –– 380 тисяч бійців.

Що передувало?

  • Нагадаємо, як раніше повідомив аналітичний Центр стратегічних та міжнародних досліджень у Вашингтоні, загальні втрати України та Росії за майже чотири роки повномасштабної війни наближаються до 2 мільйонів осіб та становлять близько 1,8 мільйона. Російська армія втратила вдвічі більше за Збройні сили.
  • Водночас Україна від початку війни втратила загиблими від 100 тисяч до 140 тисяч військовослужбовців.
Топ коментарі
+29
Тобто за рік, офіційно 9 тисяч загиблих?

Всіх інших, записують у "зниклі безвісти", щоб держава не виплачувала гроші?
показати весь коментар
04.02.2026 22:22 Відповісти
+28
А то це саме тому в нас бусифікація? Віримо лідору.
показати весь коментар
04.02.2026 22:21 Відповісти
+18
Це вже давно відома практика. Йди воювати ...пропади...родичам хер на комір....судива тяганина...і той же хер на комірі. Потужно.
показати весь коментар
04.02.2026 22:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А то це саме тому в нас бусифікація? Віримо лідору.
показати весь коментар
04.02.2026 22:21 Відповісти
показати весь коментар
04.02.2026 23:04 Відповісти
це стан на три роки тому.

американська оцінка - 140 тисяч загиблих Героїв.
моя - 200 тисяч загиблих.
І дай Бог, щоб не було більше

.
показати весь коментар
04.02.2026 23:27 Відповісти
Тоді навіщо мобілізувати 30 тис щомісяця 4 роки?
показати весь коментар
04.02.2026 23:29 Відповісти
задрали ці ЗЄльоні цифірі:

"за" ЗЄлю - 67%.
загиблих 55 тис. солдат....

кого він хоче надурити ?
своїх відмарафоніних тьоток-виборців ?

.
показати весь коментар
04.02.2026 23:31 Відповісти
Бусифікація - то є іпсо. А 30 тисяч в місяць - це тому, що багато списується по здоров'ю чи за сімейними обставинами. ВЛК відбраковує просто багато.
показати весь коментар
04.02.2026 23:08 Відповісти
"списується по здоров'ю", "ВЛК відбраковує просто багато"
показати весь коментар
04.02.2026 23:16 Відповісти
І за сімейними обставинами.
показати весь коментар
04.02.2026 23:17 Відповісти
Тобто за рік, офіційно 9 тисяч загиблих?

Всіх інших, записують у "зниклі безвісти", щоб держава не виплачувала гроші?
показати весь коментар
04.02.2026 22:22 Відповісти
Це вже давно відома практика. Йди воювати ...пропади...родичам хер на комір....судива тяганина...і той же хер на комірі. Потужно.
показати весь коментар
04.02.2026 22:40 Відповісти
Тобі то навіщо на вологдичі перейматися війною? У тебе он корова в снігу загрузла, по трактрр біжи.
показати весь коментар
05.02.2026 00:13 Відповісти
Платить нужно живым солдатам и раненым, инвалидам войны, если в стране вообще есть деньги, а не 15 миллионов любой курице которая месяц назад солдата в ЗАГС затянула. Это что, зарплата солдата в 10 км от фронта за 75 лет? Члены семьи должны получать различные льготы и пенсию по потере кормильца если есть дети.
показати весь коментар
04.02.2026 23:32 Відповісти
Не возможно подтвердить без идентификации останков или тела личность погибшего. Украина находится в обороне, потери идут при наступлении врага, в такой ситуации вывоз погибших с захваченных точек боя почти никогда не возможен.

Это очень жёсткая и не справедливая норма, но если ориентироваться на свидетелей, какие то видео, и чьи то заявления, без фактической идентификации, то в реалиях, эти выплаты, получать будут и многие СЗЧшники, пленные уклонисты.. без этой жёсткой нормы, такие схемы появятся, что государство никогда не расплатится...
показати весь коментар
05.02.2026 00:06 Відповісти
Знайдено на Meduza

Проект UALosses, создатели которого неизвестны, https://ualosses.org/en/soldiers/ ведет поименный список украинских военных, погибших или пропавших без вести в ходе большой войны России и Украины. Смерти подтверждены опубликованными в сети некрологами, записи о пропавших содержатся в официальной базе МВД.

По состоянию на 4 февраля в поименных списках UALosses значились 86 тысяч погибших и 89 тысяч пропавших без вести. При этом стоит учитывать, что поименный список неполон, но насколько неполон - неизвестно.

Можно ли верить UALosses?

В ходе одного из исследований «Медуза» и «Медиазона» совместно провели ручную проверку случайной выборки из списков UALosses. Авторы исследования сочли базу надежной: все 400 записей имели работающие ссылки; 385 карточек (то есть 96%) ссылались на украинские источники; 14 записей основывались только на данных с сайта Lostarmour, и подтверждений им в открытых источниках найти не удалось. Еще один человек из выборки оказался погибшим мирным жителем.
показати весь коментар
05.02.2026 01:15 Відповісти
А що він правду людям скаже?
показати весь коментар
04.02.2026 22:23 Відповісти
Ну сказал же еще в 19 году - "я ваш вирок"
показати весь коментар
04.02.2026 22:32 Відповісти
Він сазав що 55 тис військових. Тут показували інтерв'ю.
показати весь коментар
04.02.2026 22:40 Відповісти
Чмо брехливе!
показати весь коментар
04.02.2026 22:24 Відповісти
А скільки, ви знаєте?
показати весь коментар
04.02.2026 22:52 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=Wib3qM75jHE Ось це тільки маленька частинка тих хто втратив рідних безвісти зниклими.
показати весь коментар
04.02.2026 23:25 Відповісти
Кліменку не сподобалось, що черкаський Ветеран дострілював поліціянтів з особливою жорстокістю.

а що він хотів від Солдата ЗСУ?
Профі навчений нищити ворогів до кінця

Герою Слава !

.
показати весь коментар
04.02.2026 23:46 Відповісти
Брехло. Навіщо тупо читати всіляку херню з суфлера?
показати весь коментар
04.02.2026 22:26 Відповісти
Заслужений пiсюнiст.
показати весь коментар
04.02.2026 22:27 Відповісти
показати весь коментар
04.02.2026 22:28 Відповісти
показати весь коментар
04.02.2026 23:35 Відповісти
Аплодирую стоя!!
показати весь коментар
05.02.2026 01:05 Відповісти
Близько 100000 загиблих і 80000 зниклих безвісти.Через рік після зникнення суд визнає солдата загиблим.Двох знайомих витягти не змогли.Родичі зробили кенотаф-могила без тіла.
показати весь коментар
04.02.2026 22:28 Відповісти
Звідки дані? Тут тільки "добові поставки" - 30 тис. щомісяця.
показати весь коментар
04.02.2026 23:01 Відповісти
То звідки цифри такі - 100 і 80? Є джерело?
показати весь коментар
04.02.2026 23:25 Відповісти
Дані багатьох досліджень різняться (тому що ЗСУ відступає, залишаючи вбитих на поліф бою: така природа війни); але одні дані я навів нижче.
показати весь коментар
05.02.2026 00:10 Відповісти
Нажаль было бы замечательно если бы эта страшная цифра была бы правдой. Но к сожалению никакие сторонние осинтеры это не подтверждают. Более менее реальная цифра с учетом без вести пропавших - порядка 200 тысяч человек.
показати весь коментар
04.02.2026 22:31 Відповісти
Як ви рахуєте? Тут тільки мобілізація - 30 тис. щомісяця.
показати весь коментар
04.02.2026 23:13 Відповісти
Половина СЗЧ - до потрапляння в підрозділ, не те що до окопів. Потім протягом 2 місяців бригади списують ще половину з половини, бо тцк хапає бомжів-гепатитників якихось без пальців на ногах, туберкульозників, епілептиків, психічно хворих ітд. Тобто із умовних 30к на фронті через квартал просто жменя бійців. Система дурна, основна проблема - тцк, які виконують план і заповнюють план маргіналами з поганим здоров'яи, бо здорові відкупились.
показати весь коментар
04.02.2026 23:31 Відповісти
Тобто бригаді потрібно 2 місяця зрозуміти, що людина - це "бомж-гепатитник"?
Кількість СЗЧ загалом 200 тис. Не пошируюйте рос ІПСО, що у нас 15 тис. СЗЧ щомісяця! Українська влада не може брехати!
показати весь коментар
04.02.2026 23:38 Відповісти
Ні, друже, бригаді треба два місяці, щоб людину направити на ВЛК, щоб він пройшов влк, щоб юридична служба підготувала всі документи, відділ персоналу ітд ітд. Розумієш? Про ІПСО, не знаю, що там лапті пишуть, тобі видніше, але наведу приклад, який я вже місяць тому наводив такому нервному тіпу, як ти. У нас в роті був непоганий боєць, але його обривало і він 7 чи 8 разів був у СЗЧ на пару дніа. І ці рази всі йшли по довідці в офіційну статистику. Був тіп який за тиждень два рази був у СЗЧ і повернувся, але в ДБР відериті два провадження, вони їз навіть не об'єднали, людей 6 через СЗЧ перевились в літуни.
І всі ці випадки в офіційній статистиці, розумієш, в чому проблема цих чисел?
показати весь коментар
04.02.2026 23:56 Відповісти
Так, а є випадки, де одна кримінальна справа і 30 підозрюваних в СЗЧ. І це вважається "одне СЗЧ".
показати весь коментар
04.02.2026 23:59 Відповісти
Такого немає, бо кримінальне провадження відкривається по довідці-доповіді в/ч. Довідка доповідь може включати більше бійців, якщо це групові одночасні поранення, зникнення безвісти чи загибель. По СЗЧ я жодного разу не бачив групову довідку. Запити з ДБР, що я бачив теж завжди по одному бійцю.
показати весь коментар
05.02.2026 00:07 Відповісти
Тцк ( соцпідтримки™) хорошо зарабатывает на Экономическом бронировании. Где по 16 тысяч где все 40 т.
показати весь коментар
04.02.2026 23:59 Відповісти
В Полтавській області зараз публікують дані про 30 загиблих в неділю.
Це без безвісти зниклих. Це ще скільки ж. Ось і виходить по Україні в середньому 350 - 400 000 чоловік загиблими.
Те що меле Лідар - то або свідомо бреше або не знає.
показати весь коментар
04.02.2026 22:31 Відповісти
Нет, 400 нереально. 400-450 мертвыми это у кацапов, те цифры которые они сами признают неофициально. Их потери больше потому что они в наступлении. У нас потери погибшими где то меньше вдвое чем у них, причем в последнее время наши потери кратно меньше -просто из за характера боевых действий. Потому что чтобы убить 2 наших воинов на СПшке нужно кацапам потерять 20-30-50 бродячих по заснеженным полям пингвинов.
показати весь коментар
04.02.2026 22:35 Відповісти
Відкрий калькулятор і порахуй.
показати весь коментар
04.02.2026 22:41 Відповісти
Так, серпень 2023 року, Коваленко: "Суммарно 1 млн 300 тис. військовослужбовців Сил оборони виконують бойові завдання". Плюс 30 тис щомісяця. Мінус 200 тис СЗЧ. Маємо приблизну загальну кількість мобілізованих на основі публічних даних.
показати весь коментар
04.02.2026 22:49 Відповісти
Чого тих бусурман жаліти? Пиши вже 200.
показати весь коментар
04.02.2026 22:41 Відповісти
Українська влада не виплачує грошей за підписання контракту, а змушує воювати погрозами, фактично ГРАБУЮЧИ українських військових. Це впливає на забезпечення військ і втрати. Навіщо берегти безкоштовний ресурс?
показати весь коментар
04.02.2026 22:43 Відповісти
А зачем платить если можно бесплатно наловить? Даже кацапы давно уже поняли что дешевле платить деньги. И у нас бы те кто не хочет воевать - платили бы как миленькие. Но сейчас эти бабки уходят в схематозы Крупе - а могли бы пойти на то чтобы нанимать за большие деньги добровольцев.
показати весь коментар
04.02.2026 22:45 Відповісти
Олігархи та їх родичі не воюють. Якщо мобілізувати їх майно, то вистачить на цілу ДОБРОВІЛЬНУ ПРОФЕСІЙНУ армію.
показати весь коментар
04.02.2026 22:50 Відповісти
Ну когда это власть себя обидит?
Законы они пишут под себя, и нихто их имущество мобилизировать не будет.
показати весь коментар
05.02.2026 00:04 Відповісти
Так гроші тупо розікрали, от і хапають бідняків, але вони не безкінечні.. бачачи на свавілля тцк і повну імпотентність влади, ця система вже йде в рознос
показати весь коментар
04.02.2026 23:09 Відповісти
https://ualosses.org/uk/soldiers/

Тут імена всіх загиблих та зниклих безвісті на фронті воїнів України.

На кінець січня загинуло 92330 та зникло безвісті 89234 військовослужбовців.
Безповоротні втрати - 181564 військових.
показати весь коментар
04.02.2026 22:33 Відповісти
Из 4 своих близких друзей и знакомых которые погибли я не нашел там ни одного.
показати весь коментар
04.02.2026 22:40 Відповісти
На жаль, не всі імена в цих списках. Наприклад: немає прізвищ моїх загиблих друзів (двох привезли на щиті в минулих роках) і зниклих безвісти, а я лише для початку три прізвища ввів. Тому, навіть ця база даних ( загиблих, зниклих, полонених) містить неповну інформацію, на превеликий жаль.
показати весь коментар
04.02.2026 23:21 Відповісти
Ось такий ти командир.
показати весь коментар
04.02.2026 22:34 Відповісти
Що?
показати весь коментар
04.02.2026 22:36 Відповісти
Пи@ун твой позывной, верховный деловод.
показати весь коментар
04.02.2026 22:36 Відповісти
Ми https://www.rbc.ua/rus/news/mi-mobilizuemo-30-000-misyats-ale-viyskovi-1763041434.html мобілізуємо 30 000 на місяць, але військові та партнери просять більше, - Зеленський
показати весь коментар
04.02.2026 22:38 Відповісти
Підкажить Будь ласка
Якщо напишу Матюки,
бо більше нічого на думку не приходить, Мене Адмін Забанить?!?!
показати весь коментар
04.02.2026 22:38 Відповісти
Авже ж, саме тому кожен місяць рабська бусифікація проходить для 30 000.
показати весь коментар
04.02.2026 22:39 Відповісти
Так і хочеться сказати...

Дядя Вова, ти Дурний?
показати весь коментар
04.02.2026 22:44 Відповісти
Статистика висосана з пальця по принципу середньо арифметичного або як середня зарплата. По Вінницькій області згідно офіційних данних приблизно 50 полеглих захисників на тиждень (сайт суспільне Вінниця публікує поіменно) множимо на 52 тижня та 25 (24 області і 1 автономна республіка) і вуаля 260000 полеглих захисників за 4 роки. Але потреби армії, озвучені головнокомандувачем складають щонайменше 30000 мобілізованих на місяць або 360000 в рік!!! То хто таку лапшу пише верховному???
показати весь коментар
04.02.2026 22:48 Відповісти
Це без врахування безвісти зниклих. Добавте ще скільки ж.
показати весь коментар
04.02.2026 22:53 Відповісти
В серпні 2023 року Коваленко: "Суммарно 1 млн 300 тис. військовослужбовців Сил оборони виконують бойові завдання". Додаємо 30 тис щомісяця мобілізованих. Мінус 200 тис СЗЧ. Самі порахуєте кількість мобілізованих.
показати весь коментар
04.02.2026 22:59 Відповісти
самый прикол в том, что его перевыбирают на второй президентский, вместо первого тюремного
показати весь коментар
04.02.2026 22:55 Відповісти
А навіщо тоді "добові поставки" кожен місяць по 30-40 тисяч? Ви забрехалися! Кожен день ростуть старі і будуються нові кладовища кому ти чешеш падаль небрита?
показати весь коментар
04.02.2026 22:59 Відповісти
Из 30 тысяч половина валит в лес еще до попадания в часть. Еще часть таки признаются непригодными. Плюс из армии естественно люди списываются по множеству причин, не только слава богу при гибели или тяжелому ранению. Потому конечно кое кто как всегда соврал, но то что говорят про 400-500 тысяч погибших - это тоже брехня.
показати весь коментар
04.02.2026 23:10 Відповісти
Я ж і кажу, до лбз доходить ну максимум 7000 , і то не всі..тобто оця дурна система "від низу до верху по ланцюжку (зіпсований телефон)" мене виморажує, тцк рапортує, типо 30 тис в місяць виконали, все! А там самі їб***ться (в декількох серіях файни юкрайни таке прекрасно обіграно, прямо "тютелька в тютельку" - номер називається генерал і ко, рекомендую! Воно показує реалії ********* військового командування України, сам серіал виходив в 2008-10 роках)
показати весь коментар
04.02.2026 23:16 Відповісти
Пішла жара... Зараз диванні ексПЕрДти всім правду-матку врЄжуть!
показати весь коментар
04.02.2026 23:01 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=xgI-WYd5ffA Зелений меморіал скандалу... замість військового кладовища
показати весь коментар
04.02.2026 23:03 Відповісти
Все логічно - втрати РФ 1 200 000, співвідношення (за словами президента, насправді навряд) 1:6, виходить 55 000.
показати весь коментар
04.02.2026 23:06 Відповісти
Сама велика неповага це брехати своєму народу...
показати весь коментар
04.02.2026 23:10 Відповісти
Його народ в Ізраїлі а тут "ресурс" і "добові поставки" бізнес його
показати весь коментар
04.02.2026 23:41 Відповісти
55 тисяч проти мільйону з плюсом, але Сирку треба нові 60 тисяч "поставок" кожного місяця, чим і займаються на кожному кроці "групи оповіщення".
показати весь коментар
04.02.2026 23:16 Відповісти
этот полудурок считает всех остальных умственно отсталыми? достаточно посчитать новые захоронения на кладбищах по всей стране чтобы понимать масштаб. 50 тысяч у него бл погибло, а остальные без вести пропавшие герои чтобы страна не выплачивала бабки? ублюдки, твари, довели до ручки такую страну своей коррупцией и некомпетентностью, уроды, ненавижу суки вас
показати весь коментар
04.02.2026 23:17 Відповісти
ну а чого ні, якщо вони продовжують за нього воювати.
показати весь коментар
04.02.2026 23:20 Відповісти
Тебе, мразото, не забанили ще? Ніхто не воює за Зе. Уявляєш собі?
показати весь коментар
04.02.2026 23:23 Відповісти
Якщо так, то безвісти дуже багато, полонені ще є. На око в нашій бригаді, на 2 загиблих 1 безвісти. Він сказав, що загиблих захисників, а не в/с ЗСУ, тобто із всіх СОУ, надіюсь.
В коментах дічь, знатоки скажуть, що то дуже мало, реально а в 40 разів більше, як так з руцкімі вітязямі воювати і не втратити мільйони?!
показати весь коментар
04.02.2026 23:21 Відповісти
"Чим неймовірніше брехня, тим швидше їй повірять" та "Брехня, повторена тисячу разів, стає правдою"- ці тези майстра "промивання мізків" і смертоносної пропаганди геббельса його вдячні зелені послідовники вже давно перетворили на офіційну державну ідеологію ******** України.
показати весь коментар
04.02.2026 23:33 Відповісти
********** радісно підгавкне лідору всесвіту у своєму гівномарафоні
показати весь коментар
04.02.2026 23:42 Відповісти
Відкриті некрологи кажуть, що число жертв як мінімум у півтора рази більше. Плюс зманіпулював зниклими безвісти, а це десятки тисяч, і цифра наближається до шестизначної. Дивно, що взагалі із такими заявами не видав щось типу "патєрь нєт", від таких потужників всього вже чекати можна.
показати весь коментар
04.02.2026 23:35 Відповісти
Як https://expres.online/podrobitsi/vtrati-u-viyni-analitiki-nazvali-kilkist-zagiblikh-viyskovikh-z-rosii-ta-ukraini пише "Експрес" від 28.01.2026 з посиланням на The Guardian, американським Центром стратегічних та міжнародних досліджень (Center for Strategic and International Studies, CSIS) втрати Збройних сил України, ймовірно, оцінюються від 500'000 до 600'000 осіб, включаючи вбитих, поранених та зниклих безвісти; і це без врахування цивільного населення. Як мінімум - 140'000 загиблих.
показати весь коментар
05.02.2026 00:06 Відповісти
Це російське іпсо
показати весь коментар
05.02.2026 00:11 Відповісти
zeПідору розмножуватися не можна! воно прокляте,тому і говорить таке.. zeкремлівська криса!
показати весь коментар
05.02.2026 00:13 Відповісти
Точна цифра втрат буде десь 10 років після закінчення війни. Зараз навіть у Генштаба немає точних даних. Це не миротворча місія десь в Іраку. Це натуральна м'ясорубка на величезному ТВД.
показати весь коментар
05.02.2026 00:18 Відповісти
Які нах 10 років?Може 50?Генштабу втрати відомі.
показати весь коментар
05.02.2026 01:15 Відповісти
Закос під довбойоба,щоб бути неосудним .
показати весь коментар
05.02.2026 00:29 Відповісти